Witam. Jeśli cieknie podczas pracy silnika to pompa tłoczy paliwo przez filtr paliwa może być skorodowany na obejmie lub pęknięty plastikowy wężyk powrotu paliwa. Wstaw zdjęcie na zapalonym silniku wtedy wszystko widać.
Żółte łapki trzeba wysunąć ale uwaga...wtryski piezoelektryki nie lubieją być odpalane bez przelewów.
Witam. Mam podobny problem. Miałem uszkodzony wtryskiwacz na cylindrze 3. Kupiłem drugi po regeneracji. Po zamontowaniu samochód odżył i pracuje normalnie. Ale po wciśnięciu gazu spada wężyk powrotu paliwa właśnie na cyl. 3. Zamieniłem wtryski kolejnością i dalej wysadza powrót na 3. cyl. Kupiłem w Intercars nowy zestaw wężyków powrotu i nowe spinki...
pompka paliwa napędzana ciśnieniem ze skrzyni korbowej, I dlatego nie ma wężyka powrotnego. Zawór z pływakiem w gaźniku był silniejszy od ciśnienia dopływu paliwa. Wszystkie pompy paliwa napędzane mechanicznie mają wężyk powrotu.
Całkiem niedawno miałem podobnie z innym autem. Przyczyną okazał się zagięty wężyk powrotu paliwa, ale co ja się naszukałem?
To ściągnij chociaż wężyk powrotu paliwa, podstaw jakieś naczynie (butelkę) i zobacz czy leci paliwo z regulatora ciśnienie, na korpusie monowtrysku są strzałki, które to zasilanie, a które powrót
Zdejmij wężyk powrotu paliwa z urządzenia wtryskowego i sprawdź czy po załączeniu zapłonu paliwo wraca do zbiornika.
Witam kolegów oraz proszę o pomoc. Clio 1,4 rok 1999, nierówna praca silnika na wolnych obrotach, jak dotąd wymieniłem podciśnieniowy regulator paliwa - na listwie wtryskowej, pompę paliwowa. Powodem wymiany było podejrzenie straty ciśnienia paliwa - po zaciśnięciu wężyka powrotu paliwa praca silnika wraca do normy oraz przepustnica zmienia położenie...
Ja to robię tak: zdejmuję wężyk powrotu paliwa z plastikowego trójnika na filtrze i dmucham w niego sprężonym powietrzem tak długo, aż z trójnika zacznie wyciekać paliwo, trzeba rozważnie obchodzić się z pistoletem, żeby nie rozerwało zbiornika
Układ czysty.W lipcu wymieniony filtr paliwa i pompa(używka). Po wymianie auto jeździło na benzynie.Jedynie przy odpalaniu trzeba było dłużej kręcić rozrusznikiem. W poniedziałek zacisnę wężyk powrotu paliwa. Czy ma ktoś schemat obiegu paliwa w silniku Z16SE ?
Regulator Ciśnienia sprawdzają na warsztacie podłączają manometr i sprawdzają. Jest inny domowy sposób ale jest nieprofesjonalny i może poskutkować uszkodzeniem wężyka paliwa. Zgniata sie wężyk powrotu paliwa z wtrysku kombinerkami jeżeli auto zacznie poprawnie pracować to jest uwalony regulator. Ale nie polecam tego robić.
Sprawdź wężyki powrotu paliwa z wtryskiwaczy, jeżeli są wilgotne to je wymień. Powinno pomóc. Jeżeli ich wymiana nie pomoże to doraźnym rozwiązaniem jest zwiększenie dawki rozruchowej.
Panowie ! Tylko użytkownik ociz napisał coś konkretnego i na temat. Dziękuję. Proszę, nie wdawajcie się "przepychanki", nie zaniżajcie poziomu forum, piszmy na temat. Dodane 3.09.2012. Problem z całkowitym i nieprzerwanym zanurzeniem pompy paliwa (przy stanie poniżej 12l w baku) rozwiązałem poprzez włożenie wężyka powrotu paliwa bezpośrednio do koszyka...
ściągnij wężyk powrotu paliwa i podstaw pod króciec jakieś naczynie, odpal silnik i zobacz czy leci z niego paliwo, jeśli tak, to ciśnienie jest raczej ok. Piszę raczej, bo wiarygodny pomiar można przeprowadzić tylko manometrem
2 bary to za mało, na próbę zaciśnij kombinerkami wężyk powrotu paliwa przy pracującym silniku i z podłączonym manometrem, jeśli nie będzie żadnej zmiany to pompa do wymiany, możesz odłączyć też ten wężyk, jeśli z regulatora nie leci paliwo, to masz pewność, że ciśnienie paliwa jest zbyt niskie Może to być spowodowane zużytą pompą, ale też może być...
założyłem linkę niby jest ok ale nie mogę sprawdzić ponieważ wężyk powrotu paliwa jest przekręcony i leci paliwo, zamówiłem już wiec dam odpowiedz jak będę mógł wyjechać ,,, a teraz znikły mi kierunkowskazy ,awaryjne działają i jak alarm się włączy tez działają ,a mi ręce opadają
WITAM posiadam Voyagera 2.5 CRD z 2001 roku mam problem z odpalaniem na mrozie :( sprawdziłem tak jak ktoś już wcześniej pisał czy na świece idzie prąd z przekaźnika okazało się że TAK sprawdzałem również tak jak ktoś wspomniał o listwie czy po ściągnięciu wężyka powrotu paliwa leci z króćca paliwo NIE nie leci leci tylko z wężyka wykręciłem też świece...
Witam ,,nabyłem pontiaca trans sport i zobaczyłem że wężyk powrotu paliwa jest skręcony i pęknięty ,ktoś go z kręcił wraz ze śrubą i pękł , nie wiem jak go wymienić bo metalowy wężyk łączy się dalej z plastikowym nie wiem jak do tego mam się zabrać ,z góry dziękuję za podpowiedz
Witam wszystkich na forum Na wstępie proszę o nie udzielanie odpowiedzi w stylu "nie masz pojęcia oddaj samochód do warsztatu". Auto stoi już w trzecim warsztacie i nic z tego nie wynika poza generacją kosztów. A jeżeli już ktoś koniecznie chce udzielić takiej odpowiedzi to niech poda dane warsztatu który ma pojęcie o układzie wtryskowym boscha CR w...
Czy wkładałeś suchy wkład filtra czy namoczony w oleju napędowym ? Jeżeli to pierwsze to wygląda na to , że masz zapowietrzony układ . Przy wymianie filtra w dieslach , dobrze jest dać mu się wymoczyć w oleju napędowym , żeby pozbyć się powietrza . Nawet i tak namoczony filtr i napełniona obudowa filtra nie gwarantują bezproblemowego odpalenia silnika...
Szkoda że już mi nie odpisujecie. Podpiąłem auto pod kompa. Jednak sonda działa i to poprawnie. Czyli wszystko jest ok :( Czy tak już po prostu jest że on na mieście będzie mi palił najmniej 15l/100 ? I to minimalnie, przy najspokojniejszej jeździe, trochę szybciej to i 20 spali. Co jeszcze może być przyczyną ? Czytałem o jakichś wężykach powrotu paliwa,...
Sprawdzałem dźwięczenie i nie jestem w stanie go zauważyć na żadnej z rurek, być może dlatego ze silnik się trochę za bardzo telepie. Po nagrzaniu nic się nie zmienia. No w to 300at też mi sie nie chce wierzyć Jaki jest stosunek sprężania?? coś około 20 jeśli dobrze pamiętam wiec zakładając ze wszystko jest idealnie szczelne to maksymalne ciśnienie...
Witam. Od 2 miesięcy jestem właścicielem Kia Carnival II 2002 r 2,9 TDI. W trasie przy gawałtownym wciśnięciu pedału gazu zaświeciła mi na chwilę kontrolka "check engine", przy ok 100km/h. Pokazały się również wycieki paliwa, jak się okazało wężyki powrotu paliwa od wtryskiwaczy były luźne. Pojawił się również problem z uruchamianiem zimnego silnika....
Ja bym zaczął od prostego sprawdzenia zaworka nadmiarowego na listwie - przy tym przebiegu całiem mozliwe że puszcza i stąd te problemy. Ściągnij mały wężyk od powrotu paliwa z listwy wtryskowej (jest bez opaski zaciskowej) i zatkaj palcem króciec na listwie, niech ktoś zakręci rozrusznikiem. Nie powinno wydostawać się paliwo, jeśli leje to wymiana...
Dzięki, zmylił mnie bezpiecznik i sam miernik którym go wcześniej badałem ;/ pod maską 7.5A, ale i tak nie wiem dlaczego się przepalił, przy okazji wyczyściłem EGR i wszystkie czujniki, oraz wymieniłem pęknięty wężyk od powrotu paliwa gdzie lekko kapała ropa, czasami dobrze zajrzeć do silnika :)
Niebieski dym to nie spalone paliwo. Powodem może być np. zapowietrzenie układu, lejący wtrysk, zły kąt wtrysku. Na początek wstaw prezrocysty odcinek wężyka na powrocie paliwa do zbiornika. Nie pamiętam, ale tam fabrycznie chyba jest. Porównaj ilość bąbli gdy pracuje normalnie i gdy kuleje. W zasadzie nie powinno ich być. Jeśli to nie powietrze sprawdż...
Sposób z odsysarką jest dobry, ale nawet po takim zabiegu czasami trzeba chwilę pokręcić. do tego dobrze popuścić rurki od wtryskiwaczy i zaraz po pojawieniu się paliwa zakręcić. Tak własnie robiłem i nic.. Zauważyłem jeszcze że wężyk od powrotu paliwa z wtrysków nie jest do końca szczelny.. Czy może się tą drogą zapowietrzać cały układ?
A czy masz przezroczyste wężyki dojścia i powrotu paliwa z pompy. Jak tak to obserwuj. Jak zauważysz powietrze to tu jest przyczyna
To nie jest common rail, tu mam pompę rotacyjną. Już mamy diagnozę wstępną, okazuje się że sterownik jest sprawny. Wygląda to jakby był uszkodzony zawór regulujący ciśnienie paliwa wytwarzane przez pompę wstępną. Jeśli ściśnięty jest wężyk powrotu paliwa z pompy samochód zaczyna normalnie pracować i reaguje na pedał gazu. Jeszcze jedno najważniejsze...
z pompowtryskami ma elektryczną pompę w baku? Ja mam silnik BKC i robię to tak że po zdjęciu wężyków paliwa z filtra paliwa w stronę silnika te co idą do pompy vacum, natomiast na filtrze paliwa zakładam na te wolne miejsca wężyk paliwowy, czyli paliwo wraca z powrotem do zbiornika paliwa. Silnik zasilam z butelki z paliwem, wężykami podaję na pompę...
Jeszcze zwróć uwagę na powroty czy jeśli jest na wężyku gumowym to czy nie jest załamany i czy nie blokuje coś przepływu wężyka bo to jest tez bardzo ważne drożny powrót paliwa z wtryskiwaczy.
Wydaje mi się, że tylko w jednej pozycji mogę włożyć, inaczej nie podłączyłbym wężyków od zasilania i powrotu paliwa. Nie ma możliwości inaczej ustawić.
Dzięki Pawle, jak tylko to ogarnę to dam znać czy jest jakiś postęp. Co do ciśnienia na pompce to o ile to wszystko dobrze rozumiem, to sprawa wygląda tak że wypiąłem wężyk od powrotu paliwa i po uruchomieniu zapłonu tryskało z niego jak z byka. Choć jak mi podpowiedział kolega - warto sprawdzić wtrysk, więc i to będę brał pod uwagę.
Auto odpala tylko po podpompowaniu paliwa ręczną pompką, odpala można przez jakiś czas normalnie jechać, potem brak paliwa w filtrze i znowu pompowanie. Ściągnąłem wężyk z powrotu i nic - minimalna ilość paliwa. A że powrót idzie przez pompę i chciałem wykluczyć, że coś w niej jest uszkodzone i nie puszcza paliwa dalej, to sprawdziłem przelew zaraz...
Polecam to: https://liquimoly.sklep.pl/pl/p/Oczyszcz... Dla doraźnego czyszczenia odpinamy zasilanie pompy paliwa oraz powrót i podpinamy wężyki wprowadzone do tej puszki. Odpalamy silnik i dajemy popracować co jakiś czas przytrzymując na wyższych obrotach. I tak jak pisze tzok, sprawdzić jakie dokładnie są błędy....
"powrót" czyli wężyk zwracający nadwyżkę paliwa do baku. Inaczej odpływ(??)
Partner 351XT https://obrazki.elektroda.pl/7317911500_... https://obrazki.elektroda.pl/1594306200_... https://obrazki.elektroda.pl/2562302400_... Primer jest zawsze na powrocie, zawsze "wysysa" paliwo z gaźnika.
Pomiar mógłby odbywać się na wężyku idącym do gaźnika. Powrót paliwa do zbiornika następuje w rozdzielaczu za pompą. Samochód to VW Golf II 1985 r. 1,3 benzyna.
Na 4. zdjęciu widać typowy silnik od palników i podejrzewam że to z kodem kreskowym to pompa. Ja się z takimi nie spotkałem, moje były kwadratowe, miały na sobie elektrozawór i porty pomiarowe, ale były to palniki do lakierni przemysłowych. U ciebie wygląda jakby była jakaś przekładnia pod tym deklem. Jak masz problem z obiegiem paliwa, to bym tam zajrzał....
Witam, posiadam Golfa 3 1.9D 1Y, którego kupiłem żeby się mechaniki troche pouczyć. Wczoraj wymieniałem świece żarowe, po wymianie odpaliłem silnik i strzelił wężyk od powrotu paliwa z wtrysków do pompy (silnik chwile chodził na bardzo małych obrotach jałowych coś koło 650obr./min.), po podpięciu silnik wrócił na normalne obroty jałowe (w okolicach...
Carrot już Ci napisał jaka jest przyczyna, a ja Ci napisałem jak sie upewnić czyli odłączyć wężyk z powrotu i wtedy zmierzyć ciśnienie na listwie. Oczywiście poleci z niego paliwo więc włóż go do np. butelki na czas pomiarów.
Cześć, Posiadam Skodę Fabię 2 1,6 TDI i chciałem przepłukać układ paliwowy za pomocą Tec2000, jednak mam problem z podłączeniem zestawu. Otóż, jeżeli dobrze rozumiem, muszę jeden wężyk podłączyć do zasilania, a drugi do powrotu. Powrót w układzie common rail jest bezpośrednio do zbiornika paliwa, więc musiałbym znaleźć ten wężyk i podpiąć powrót do...
Jak zrozumiałem z pierwszego postu paliwo na wężyku przed listwą wtryskiwaczy jest, a na samej listwie i wężyku powrotu nie? Sprawdź regulator ciśnienia paliwa na listwie.
Silnik pracował pięknie na pompie regenerowanej w tyczynie, po roku pompa się zatarła, przez drobinki rdzy w paliwie. Zrobiłem pompę na miejscu i po kilku miesiącach zaczęło się to co trwa do teraz, pompa była regenerowana jeszcze raz w innym zakładzie i nie przyniosło to zmian. Pompy które pożyczałem były już konkretnie wysłużone jak i ciągniki z...
Witam ponownie dzisiaj wymieniłem filtr paliwa na nowy i oryginalny również rozbierałem koszyk paliwa w zbiorniku. Po sprawdzeniu i zmontowaniu objaw jest ten sam, czyli pęcherze powietrza w przewodach paliwowych od zbiornika paliwa, oraz w przewodach powrotnych od pompy do filtra paliwa. Również testowałem jaka ilość paliwa wraca z listwy powrotnej...
Ciśnienie paliwa najprościej (bez manometru z trójnikiem) można sprawdzić ściągając wąż powrotu paliwa z korpusu monowtrysku, trzeba dać kawałek innego wężyka i butelkę, jak paliwo leci z powrotu, to ciśnienie jest ok
Mianowicie mam problem z 406 pali tylko jak zatkam powrotny wężyk paliwa i ma ciśnienie ok 3,5bar. Jak powrót jest drożny to nie ma ciśnieniai nie pali.
Witam. Na teraz jest tak: był gość z texą, bo myślałem że znajdzie coś więcej niż ja, ale okazało się że nic nie pomieszałem i w kablach jest wszystko ok. To znaczy że chyba trzeba szukać problemu w paliwie i po wymianie fitra i gruntownym czyszczeniu jego obudowy dalej nic. W obudowie filtra na wężyku od powrotu paliwa do zbiornika był zaworek, okazuje...
Witam zakupiłem Picasso 1.6 HDI 2010r.Mam problem z układem paliwowym dokładnie z tym że robi się jakieś ciśnienie i wylatuje wężyk od powrotów lub tez otwiera się gruszka. Wymieniłem wszystkie wężyki powrotne zaworek zwrotny. Sprawdziłem drożność układu powrotu paliwa wszystko oki. Nie wiem gdzie dalej szukać. Czy ktoś miał może taki przypadek?
Zacznę od tego na przewodzie zwrotnym nie było paliwa mam corollę i akurat w tym grzebałem, bo miałem podobny problem i w corolli nie ma powrotu paliwa do baku. Ten drugi przewód idzie do pochłaniacza oparów paliwa i in jest zawsze pusty. U mnie powodem, że silnik nie chciał odpalać na benzynie (też mam gaz), był pęknięty wężyk karbowany w zespole pompowym....
u mnie przyczyną takiego zachowania a także czasem nierównych obrotów było bardzo proste schorzenie, zapchane kolanko przewodu paliwowego dokładniej ssaka. Ładowarka nie dostawała odpowiedniej dawki paliwa oraz ciągnęła powietrze gdzie tylko mogła. Wyjąłem ssak z baku oraz rozpiąłem wężyk przy pierwszym filtrze to samo zrobiłem na powrocie paliwa. Dmuchając...
Jestem już po wymianie. Udało się wszystko poskładać i pompa jest suchutka. Przewodu nie trzeba wymieniać nic nie cieknie na starym. Nowe zamienniki ponoć łamią się od samego patrzenia. Układ odpowietrzyłem zakładając wężyk na powrocie pompy i pompując gruszką do momentu pojawienia się paliwa w wężyku. Następnie kręciłem rozrusznikiem i za 3 razem już...
Masz rację z wężykami w zbiorniku. Z lewej ssanie, z prawej powrót. Filtr paliwa i łącznik na wężyku powrotnym oryginał. Sprawdzałem w Partner 351 XT. Natomiast wężyki są źle podpięte do gaźnika, ponieważ biegną "na krzyż": https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... A na primerze powinny być oznaczenia "CARB" i "TANK". Co do...
Odpowietrznik zazwyczaj jest w korku. Buzowanie w zbiorniku na obrotach jest dość normalne, mam pompę z silnikiem jak w kosach Demon tylko z całkiem przezroczystym zbiornikiem paliwa, na pełnych obrotach z wężyka powrotu idzie taki strumień, że bełta w całym zbiorniku aż idą bąble. Jednak ciśnienia raczej tam nie powinno być, może po prostu masz gdzieś...
Właśnie będę to sprawdzał jutro (test na przelewanie). Tylko właśnie zagadkowe jest to, że miesiąc temu robiłem taki test - wszystkie były równiutko. A test robiłem przy okazji, bo uszkodzona była uszczelka pod wtryskiem. Niestety, przez genialną pokrywę Mercedesa, gdy paliwo uciekało przez ten wtrysk, chyba mogę tylko strzelać że z pół roku, nic nie...
Pompa jest załączana przez przekaźnik pompy paliwa. Styk roboczy jest zasilany osobnym bezpiecznikiem niż cewka tego przekaźnika. Brak zasilania cewki powodowałby więcej błędów min przepływomierz, elektrozawór turbiny oraz EGR. Sterowanie przekaźnika jest realizowane w masie przez ECU. Paliwo ma być w obu komorach zbiornika. pompka jest z prawej strony...
Jednak to mogą być obsady. Załóż igelitowy wężyk na powrót i obserwój czy idą bańki z paliwem.
Bo ku mojemu zdziwieniu, po zdjęciu węża z powrotu jest tam sucho. Traktor po dłuższym kreceniu w końcu odpalił i popracował z minute, ale z powrotu nic nie poleciało. Wstawiłem trójnik na powrocie, na elastycznym wężyku, ale ropa woli drogę do baku. Tam masz filtr wymienny, przykręcany na gwint? W podstawie filtra tylko dwa otwory? Możesz zasilić...
Jeśli będziesz miał pewność że będzie problem z odpaleniem, ja bym zdjął wężyk z pompy paliwa (wylotowy) i strzykawką nalał do gaźnika benzyny. Założyć wężyk z powrotem i spróbować odpalić
Witam. Mam taki problem od dość dawna. Czasem gdy jadę to samochód staje (nie dostaje chyba paliwa) kiedyś odkryliśmy że wystarczy wyłożyć i włożyć z powrotem wężyk który jest przed pompką paliwa, (dostarcza pompce paliwo). Potem odpalam i pomału wraca do normalnego stanu. pompka była wymienia. Czasem jest to wkurzające, gdy na środku drogi czy przed...
Jeśli od zbiornika idą dwa wężyki do gaźnika to jeden z nich odpowiada za paliwo a drugi za podciśnieniowe otwarcie zaworu paliwa w zbiorniku. Przez zimę paliwo odparowało z gaźnika i teraz trzeba się nieźle nakopać ( nakręcić) żeby go zalać. Zrób tak ściągnij ten wężyk który odpowiada za podciśnienie z zaworu przy zbiorniku załóż w to miejsce kawałek...
Przedmuchaj wszystkie śruby drążone, węże, kranik. załóż najwyżej wężyk igielitowy na powrót do baku i zobaczysz czy leci nim czyste paliwo bez powietrza lob włóż go w osobnym zbiorniczku do paliwa ładnie będzie widać.
Witam, w pilarce partner 351 był zbutwiały przewód paliwa w zbiorniczku i złamał się w połowie.Zdjąlem gaźnik, przewod widoczny był jak wychodzi z zbiornika. Bez namysłu wyciągnąłem stary weżyk, otworek jest tak ciasny że mam problem włożyć nowy przewód z powrotem. Jak mam to zrobić ? W środku zbiornika nie powinno być zabezpieczeni (oring) na wezyku...
Poradziłem sobie w ten sposób , że kupiłem TEC ten do czyszczenia wtrysków , i na nim chodził silnik jakieś z 30 min. minąłem filtr paliwa zasiliłem bezpośrednio z słoika , na wężyku taki filtr paliwa jak np. kiedyś w fiatach się stosowało. Nadmiar z powrotem do słoika żeby TEC nie spływał do baku. Na takim obwodzie zamkniętym silnik chodził sobie jak...
Witam. Pacjent peugeot 407 2,0 hdi 16v RHR. Wyciek paliwa z przelewu. Wymienione oringi, wężyki, powrót do zbiornika drożny. Paliwo leci po krućcach przelewu(najsłabszy punkt) paliwo pojawia się na wyższych obrotach. Mial ktoś podobny problem z taka usterką. Pozdrawiam i prosze o pomoc Dodam ze przelewy sprawdzone. Wtryski na pewno ok. Silnik nie posiada...
Wstawiłem już przezroczysty wężyk przy okazji wymiany filtra na ten z Golfa, ale przyjrzę sie jeszcze dziś temu po powrocie. Edit. Brak jakichkolwiek oznak cofania się paliwa. Grucha twarda, przewód bez bąbelków
Chyba najlepiej sprawdzić samą pompę - odłączyć rurkę od listwy i zatkać ją manometrem - jeśli napcha na rozruszniku w 3-5s kilkaset barów to myślę że dobra a jeśli nie to może być zdechły albo brudny zaworek regulujący na pompie albo sama pompa wypracowana. Nie wiem tylko gdzie tam jest zawór ograniczający maksymalne ciśnienie - czy na listwie czy...
Wężyk od cylindra to jest przewód impulsowy czyli podciśnienie i tu nie ma paliwa. Jego podłączasz pod gaźnik albo tu gdzie jest gaźnik mocowany. Na gaźniku masz dwa króćce od paliwa czyli ssanie i powrót. Tu jak się pomyślisz w podłączeniu wężyków to nie odpali. Zamienisz i będzie działać.
Uszczelnij instalację paliwową w aucie i nie będzie kłopotu. Wymień filtr paliwa na taki z dwoma rurkami bez dołączonego powrotu bo właśnie tym powrotem lubią łapać powietrze. Poza tym wężyki przelewów na wtryskiwaczach. Trochę dłubaniny i będzie ok.
To nie masz sterowania wtryskami. Brak paliwa w cylindrach. Wykręć świece i zobacz. Pompa paliwa daje paliwo ponieważ na powrocie odkręciłem wężyk więc paliwo w listwie jest. Nawet chociaż jakby nie było to resztkami by się chociaż zadławił i próbował zapalić. A on ani drgnie tylko kręci rozrusznikiem. P.s. co mam sprawdzić jak odkręce swiece
Filtr paliwa normalny z kroccami i zaworkiem zwrotnym, filtr paliwa został zmieniony na początku objawów z zapowietrzaniem, zaworek zwrotny też zmieniłem i też nie pomogło. Na początku golf nie odpalal sporadycznie raz na jakiś czas, potem coraz częściej. Też zmieniałem filtr paliwa, zaworek.... Nawet wypiąłem wężyki z zaworka i puściłem powrót bezpośrednio...
Witam kolegów Mam problem z 2 manami usterka podobna auto nagle przestało odpalać na ryz z dnia na dzień. Wygląda na to że układ się zapowietrza wystarczy podpompować pompką ręczną i autko odpala. Jak jest pod sam korek zatankowany to jest ok jak zejdzie poniżej max paliwa w baku nie odpala. Dziś rozebrałem smoka w baku i byłem pewien że smok (powrót)...
Witam. Mam problem z Iveco Daily 2013 r. 3.0 170 koni. Problemem jest zbyt wysokie ciśnienie na powrocie wtrysków. Cała nowa magistralka powrotu jest oryginalnie bez żadnych zacisków, a u mnie wężyki spadają nawet, kiedy założę na nie opaski zaciskowe. Problem pojawił się po zmianie filtra paliwa, który został zmieniony na ori, ponieważ komputer sygnalizował...
Uszkodzenie części 21 i 22. Ten wężyk na pewno jest połączony z komorą korbową, a nie ze zbiornikiem paliwa (powrót) już nie pamiętam jak to jest dokładnie w tej kosie. Jakieś zdjęcie, może.
Nie patrz ile spali na moto godzinę, tylko na ha. Mam c-330m i c375 z silnikiem zetora. Ile ta osiemdziesiątka mniej spali w polu. Do trzydziestki to się leje i leje. Ursus c360 na twoim miejscu dołożyłbym 3 tys i kupił osiemdziesiątkę. Ciągnik fajny, tylko w baku to musi być złoto, bo ja po zimie to mam zawsze problemy, albo zaworek od powrotu paliwa,...
Kurcze, Megawe, Twój pomysł zdecydowanie ma sens. Najpierw zbiła mnie z tropu listwa wtryskowa. W mojej niema zaworu i wężyka powrotnego tylko czujnik. Ale dzisiaj popatrzyłem, że pompa ma dwa podłączenia; zasilanie z pompy niskiego ciśnienia i powrót. Rozpiąłem wężyk na powrocie i w 1,5 sekundy nawaliło mi tamtędy litrowy słoik paliwa. Czy w takim...
Jak podawałeś paliwo z butelki- wlewałeś do obudowy filtra? Musisz zrobić tak jakby butelka była zbiornikiem paliwa tzn. podać jednym wężykiem z butelki na filtr paliwa (lub prosto na pompę wtryskową, ale przez jakiś filterek na przewodzie) i drugi wężyk jako powrót z pompy do butelki. Podpompować, odpowietrzyć i dopiero wtedy testować.
Ja mam to samo z Kangoo 99r 1.9D gdy odpale to szarpie silnik i kopci na biało( najgorzej zimą) ale po 30 sek silnik zaczyna pracować prawidłowo. Ja już wymieniłem świece na nowe wszystkie wężyki od powrotu razem z całym filtrem paliwa i nic nie pomogło. Jedynie gdy podpompuje pompką ręczną przed odpaleniem to jest dużo lepiej.
Rurki na wtryskach były luzowane i paliwo przez nie leci i dalej nic, tylko jest dziwna sytuacja, mianowicie po ściągnięciu wężyka z powrotu z wtrysku nie leje się paliwo a chyba raczej powinno. Myślałem, że może coś wtrysk sterujący ma coś z tym wspólnego? Dodano po 11 Jesteśmy na takim etapie że ojciec zamienił dwie wtyczki, tą co idzie do zaworku...
pytanko mam chlapąć troche paliwa tam gdzie dochodzi paliwo wężykiem pod maską i jest tam powrót czy chodzi o coś innego Nie, potraktuj to dosłownie, wlej kilka ml paliwa wprost w przepustnicę (otwórz przepustnicę i wlej).
U mnie jest ten problem, że paliwo nie dociera do wtryskiwaczy. Pompa podaje paliwo na powrót do filtra. Na wężyk którym pompa pobiera paliwo, założyłem butelkę z ropą. Z drugiej strony dmuchnąłem sprężarką. Silnik zapalił i pracował tak jak trzeba dopóki podawałem w ten sposób paliwo.
Paliwo z bąbelkami idzie do baku ale na krótszy wężyków czyli powrót. Węże założone poprawnie. Teraz pytanie z baku (obserwacja przy samym gaźniku i na pompce) jak z bombelkami to wężyków dziurawy na zasysaniu na 99% w przejściu gumowym z baku. Jak tam nie ma bombelkow a dopiero na powrocie to uszkodzonych gaźnik. Pytanie rozbierałeś go. Często występuje...
NA motronicu zjadłem już zęby. Jest kilka opcji, Sprawdzić wszystkie filtry, wbrew pozorom jest tam ich kilka W zbiorniku na pompce, pod autem na drugiej pompce oraz na rozdzielaczu paliwa po odkręceniu śruby od wężyka zasilającego, wszystkie te 3 można wymyć. Pozostaje do wymiany jeszcze filtr ten duży wymienialny. Ciśnienie jest tam ważne gdyż wtryskiwacze...
Witaj . Zrezygnuj z tego kompensatora i po sprawie , to ustrojstwo stosuje się w przypadku długiego przewodu tłoczącego np,w ciężarówkach bo tam wężyk idzie po całej ramie i z powrotem do kabiny .
Najprawdopodobniej masz zapowietrzony układu zasilania paliwem. Spróbuj go odpowietrzyć. Wykręć wężyk doprowadzajcąy paliwo i spuszczaj tak po 1/2 litra (wężyk musi być zanurzony żeby nie ciągło powietrza i tak parę razy potem podłącz wężyk do pompy i załącz z powrotem.
Pewnie machnął się o 10 :) Sprawdzić należy, czy wężyki zasilania, powrotu i przelewowe nie są sparciałe, czy ogólnie nie widać wycieków paliwa.
Do sprawdzenia: rozrząd, kompresja, drożność katalizatora (o ile jeszcze jest) i luzy reluktora w aparacie zapłonowym. Jak nie masz czym zmierzyć ciśnienia paliwa, to możesz na próbę zdjąć wężyk powrotu z korpusu monowtrysku i zobaczyć czy leci z niego paliwo, nie do końca miarodajne, ale zawsze
Sprawdz ilość przelanego paliwa ( na powrotach) z wtrysków, wystarczy kupić 4 strzykawki w aptece i wężyki do podłączenia nadmiaru i strzykawki ( każdy wtrysk osobno) równej długości i zastartować silnik na dokładnie 60 s. Wtedy zobaczysz ile każdy wtryskiwacz zwraca paliwa z powrotem do zbiornika. Strzykawki zainstaluj w pasku kartonowym i podwieś...
Więc nie dostaje paliwa. Zobacz czy na powrocie do zbiornika idzie paliwo. Zwróć też uwagę na prawidłowy montaż wężyków przelewowych. Masz silnik z LDA czy bez?
Dziś dopiero będę miał czas i spróbuję zainstalować bańkę. Napiszę jak i co. Tymczasem wyczyściłem i poprawiłem wszystkie masy i klemy akumulatora, niby nie były złe, ale teraz są b. dobre. pozdrawiam! DBS EDIT : Zainstalowałem bańkę, w niej ok 4l ropy, postawiłem na aku i podłączyłem wężykiem bezpośrednio do wejścia pompy wtryskowej. Powrotu paliwa...
Witam też nie potrafię uruchomić swojego E220 2.2D 97r pompa lucas krótki kabel - objaw mam taki że nie podaje paliwa na wtryski podczas kręcenia rozrusznikiem, natomiast w wężykach nie ma powietrza i paliwo bez problemu płynie przez powrót do baku. Auto długo stało, czy te pompy się jakoś odpowietrza? Jak mogę zdiagnozować problem? Moogio jeśli możesz...
Zatkałeś wężyk powrotu żeby paliwo nie spłynęło do zbiornika?
Witam, troszkę odgrzeję temat bo wpadło mi do głowy, a może komuś się przyda. BW50 przy instalacji bez powrotu. Czy jest możliwość założenia trójnika przed listwą wtryskową. Przy odejściu na webasto dać śrubę regulacyjną od LPG i powrót do zbiornika zrobić dodatkowym wężykiem, lub wykorzystać przewód węglowego filtra par paliwa? Idzie on do zbiornika,...
Zakładając że wtryski masz sprawne, instalacja paliwowa szczelna (dolot, powrót, wężyki przelewowe), zastanowiłbym się nad takim elementem - solenoid maksymalnej dawki paliwa.
Witam --podgrzewacz paliwa najczęściej znajduje się w górnej części obudowy filtra paliwa--proszę sprawdzić czy z wtrysków końcowych tam gdzie wężyki idą do przelewu wycieka nadmiar paliwa (może któryś się przytkał) ,a jeśli jest elektrozawór na powrocie (przelewie do baku) to sprawdzić czy otwiera się na chodzącym silniku, oraz przedmuchać cały przelew...
Miałem przypadek że przewód taki krótki w zbiorniku przy pompce paliwowej pęka i paliwo z powrotem wycieka do zbiornika. Jest to wężyk dlugości kilku centymetrów!
Witam mam problem jak podpiąć pompke paliwa gdzie zasilanie a gdzie powrót bo jeden wężyk od paliwa przy silniku jest z trójnikiem i jak to wszystko popodpinać prosze o pomoc
Miałem kiedyś taką vectrę do roboty z identyczną usterką (na benzynie ledwo do szła, a na gazie wszystko OK). Wiadomo coś z paliwem. Pomiar ciśnienia na szynie około 3 bar z tendencją do delikatnego spadania do około 2,7 bara. Podstawiona pompa paliwa i to samo. Dopiero podniesienie pompy do góry (kilkanaście centymetrów) i obserwacja wężyka zasilającego...
Podgrzewacz w tym modelu jednak ułatwiał rozruch - ja wpiąłem go na powrót po testach. 0. !!! Sprawdzić napięcie podczas kręcenia rozrusznikiem - dla diesela słaby aku to taki któremu napięcie spada poniżej 8,5V a nie taki który nie kręci! (multimetr i gniazdo zapalniczki) 1. sprężanie w cylindrach 2 Parametry pompy (ciśnienie i wydatek) 3 Przed zapaleniem...
Opcja z wężykiem będzie dobrym rozwiązaniem, przynajmniej będzie można wyeliminować bądź potwierdzić dostawanie się powietrza do układu paliwowego. Ewentualnie powietrze może się też gdzieś przedostawać w układzie powrotu paliwa.
powrotu paliwa wężyki paliwa kolor odpiąć wężyki paliwa
termistor oznaczenie ogniwo słoneczne ładowanie akumulatora aparat trust
manta spk5016 centrala wentylacyjna
Winbond 25Q64FVSIG Programmed SPI Firmware Chip for JVC LT-39HG48U TV – Sourcing & Flashing Guide Agregat Honda, Yamaha nie uruchamia pralki – brak czystej sinusoidy, zbyt mała moc, uziemienie