http://obrazki.elektroda.net/20_12650610... http://obrazki.elektroda.net/20_12650610...
witam, kol lukas dobrze ze nie kazałeś kol wyłączyc ssania :D , sprawdż potencjometr na przepustnicy, krokowca, i czujnik temp powietrza zasasanego, i tyle powodzenia
Do kolegi msepl . Auto zawsze paliło dużo mniej . ostatnio co robilem to ładowanie. Ale jak przegazuje to auto ma wyzsze obroty jak b yna ssaniu chodzil owiec sprawdze czujnik temperatury ;)
masz uszkodzony czujnik temperatury silnika to jest ten czujnik co jest na termostacie on jest od ssania poprostu jak jest ciepły odpala na tzw ssaniu i jak wystygnie pali bez zazutów miałem to samo po wymianie tego czujnika wszystko było ok
Witam Od czasów pojawienia się mrozu muszę dłużej kręcić za nim zapali do tej pory palił na dotyk i na ciepłym dalej tak pali;) Czy może być to spowodowane wadliwym czujnikiem temperatury? bo mam wrażenie ze mieszanka jest zbyt uboga tzn w fazie ssania. Jeśli może być to spowodowane wadliwym czujnikiem temperatury to którym bo ktoś wyżej napisał że...
Grzebałeś przy silniku ? Nie wiem co tam może być "złego" przy kolumnie kierownicy i liczniku, ale tam jak i przy silniku wystarczy obruszyć jedną wtyczkę, przewodzik, i sterownik straci połączenie z np bardzo ważnym czujnikiem, i nie wyłączy np "ssania" po rozgrzaniu silnika, a przy tych temperaturach ok 30C, 3min pracy silnika może być akuratne do...
Albo czujnik temperatury cieczy.
aha no dobra jutro sprawdze i zobaczę . a co do spalania to jest trasa jakieś 12 km w jedną stronę. Ale żeby tyle palił . ?? Sprawdzałem wycieków nie ma może czujnik temperatury bądź termostat i na ssaniu ciaglę jeżdże .???
A czujnik temperatury, ten na termostacie (dwupinowy, z niebieską "główką") na pewno sprawny, czy wskazuje odpowiednie, właściwe wartości? Bo to właśnie on "steruje" składem mieszanki (ssanie) na zimnym silniku...
Sprawdz czujnik temperatury silnika
Jeżeli jest pobierane tzw. lewe powietrze to szukac trzeba na ssaniu , a jeśli to nie to to ja dałbym na próbę czujnik temeratury wody , bo może przez niego centralką daję większą dawkę paliwa. Sprawdż to
Ja bym obstawiał na uszkodzone elementy automatycznego ssania, może czujnik temperatury powietrza? Jak jest zimny silnik, ssanie nie działa i nie idzie zapalić. Trudno tak powiedzieć, może to być również wina cewki zapłonowej albo instalacji. Gdzieś przebicie, jednak jest to mało prawdopodobne.
Nie wiem jakie ten typ ma czujniki i sondy, bo to gaźnik. U mnie w Seicento 900 (wtrysk) też masakrycznie zaczął palić, winny okazał się czujnik temperatury cieczy chłodzącej. Odczytywał źle temperaturę (za niską) i jeżdził cały czas tak, jak "na ssaniu", a w wydechu czarno.
Jutro odstawiasz samochód do mechanika. Usterka prosta do usunięcia. Skoro usterka prosta do usunięcia to po co mechanik? Zainteresowany ma jako takie pojęcie o mechanice. Pomiar ciśnienia paliwa - jeśli będzie ok to pozostaje pomierzyć czujnik temperatury silnika i po rozgrzaniu sondę lambda - głównie te czujniki odpowiadają za ilość dawkowanie paliwa....
Po piewrwsze sprawdź czujnik obrotów (odstęp od koła fonucznego 0,8mm) Po drugie zobacz dokładnie co pokazuje centrala w momecie gdy silik ma 80-90 C powinieneś mieć mniej więce obroty około 840/min, czas wtrysku 0.8ms, korekta sobdy lamda na 0,99 -1% ciśniene ssania 280-320mmHg. Jeżeli są jakie kolwiek odstepstwa to trzeba podstawić po koleji czujniki....
Czy to jest na pewno MPI? Z tego co słyszałem to załączanie wentylatora "z chłodnicy" miały silniki SPI (jednopunkt), były tam właśnie trzy czujniki, w chłodnicy (wentylator), w głowicy (kontrolka) i termostat (sterownik silnika). W MPI (wielopunkt) czujnika w chłodnicy nie było, wentylatorem sterował sterownik silnika i podobno był tylko jeden czujnik...
Możliwe przyczyny,: Uszkodzony elektrozawór przełączający benzyna / gaz. Nie wyłączające się ssanie. Inne mi do głowy nie przychodzą, Astra ma elektryczną pompę paliwa, więc ona pracuje cały czas i musi mieć paliwo w baku, bo inaczej się zatrze. Mój przyklad: Seicento z silnikiem 900 - założony gaz od 3 lat, używana inst. mająca teraz 8 lat. Uszkodzony...
Witam serdecznie. Mam problem z moim Seicento dużo tematów już o czytałem robiłem i lipa. Uszczelka pod dolotem wymieniona. Przepustnica wymieniona wyczysczona. Silnik krokowy czyszczony nic nie dało wymiana nic nie dała. Czujnik położenia przepustnicy wymieniony nic. Map sensor drugi wrzucony też nic nie dało. Przewody sprawdzane nie ma lewego luftu....
Dziwny przypadek nie opisany nigdzie na forum. Ale po kolei. Od pewnego czasu gnębi mnie problem przejścia przez zakres obrotów na ciepłym silniku. Kiedy odpalam włącza się ssanie obroty w miarę nagrzewania spadają i dopóki silnik nie uzyska ok. 50stopni jest ok. silnik równo przyspiesza nie szarpie, wraz ze wzrostem temperatury słabnie elastyczność...
przewody od czujnika znajdującego się na przewodzie do chłodnicy(tego z dwoma przewodami) są urwane. może to wina tego czujnika? do czego on służy? . pozdr. Mam często podobne objawy w chłodne poranki. Obroty na ssaniu skaczą jak głupie. Będę się tym też musiał zająć. Niestety nie wiem o jakim czujniku piszesz, ale skoro ma urwane przewody to należy...
Seicento 900 1998 r. 130 kkm. Na wolnych obrotach nierówna praca (wypadanie zapłonów, czuć na fotelu i ręką na silniku - akurat ten objaw występuje od lat kilku). Ostatnio zaczął gasnąć w czasie jazdy - bez jakiejkolwiek regularności. Jedzie się normalnie, potem chwila zamulanie, zaświecają się kontrolki, łapie i jedzie dalej. Zrobione bez efektów:...
Włącznik termiczny wentylatora we Fiacie Seicento (i jeszcze do kilku innych) to taki dwu - pinowy włącznik termiczny wkręcany z boku w chłodnicę: https://obrazki.elektroda.pl/4113676300_... Właśnie ten wkręcony w chłodnicę odpowiada za załączanie wentylatora, temp. załączania wentylatora to 98 stopni Celsjusza. Są tam jeszcze dwa czujniki...
Witam! Mam samochód fiat uno 899 cm. z 2000r. (silnik taki jak w seicento). OD czasów kiedy przyszły mrozy trzeba dłużej kręcić silnikiem żeby zapalił, zawsze palił na dotyk zresztą na ciepłym dalej tak pali. Mam wrażenie że na zimnym silniku mieszanka jest zbyt uboga tzn na ssaniu. Ssanie rzecz jasna jest tu sterowane elektronicznie. Moje pytanko brzmi:...
Jeżeli nie chcesz kupować czujnika do kontrolki to wypnij przewód z niego(jest wkręcony w blok silnika lub w głowicę jak w przypadku 1.1) i owiń taśmą izolacyjną. Te czujniki i tak działają dopiero wtedy kiedy w 98% przypadków jest już za późno-czyli wyrzuca płyn lub upg poszła na spacer przez wydech. Co do wyrzucania płynu chłodniczego (nie wody, bo...
Cześć Wam! :) Mam pewien problem z autem, nie mogę go rozwiązać i nikt nie jest w stanie mi pomóc. Może Wam coś się nasunie. BMW e46 Compact 325ti 2002 rok Silnik: M54B25, przebieg 130 tys (wydaje się prawdziwy) Sterownik silnika: MS43 Otóż silnik reaguje z opóźnieniem na dodawanie gazu. Widać nawet przydławienie (spadek obrotów) w momencie dodania...
skoda ssania czujnik znajduje czujnik ssania czujnik temperatury ssania
schemat lampy sygnalizacyjnej rosyjskie układy toyota radio zasilać
kemppi mastertig 3500w kemppi mastertig 3500w
Bieżnia osiąga maksymalne obroty po włączeniu - przyczyny Kettler Giro C3 - Obciążenie zmniejsza się lub wyłącza