W załączniku schematy od Golfa V. Powinny pomóc bo Toledo ma raczej ten sam pinout licznika jak Golf V. Powinno cię zainteresować G i G1 z "Licznik Golf V" oraz G17 z "Podstawowe wyposażenie Golf V".
Od pompy paliwa do filtra. Winna może być pompa lub instalacja pomiędzy filtrem a pompą. Ja miałem problem podobny i winny był wężyk paliwa :) Ale sprawdź też filtr paliwa
jeśli czujnik temp robi przerwę to nie można zapalić a druga sprawa to ciśnienie paliwa - może pompka pada (są dwie)
Paliwka mu brakuje. Sprawdź ciśnienie paliwa i czujnik temp dla sterownika!
Zobacz: - czujnik temp. wody - regulator ciśnienia paliwa
Witam Sprawdz czujnik temp. płynu i ciśnienie paliwa
Spr czujnik temp ,pewny jestes ze nie staje pompa paliwa
Jak naprościej to sprawdzic? Widzę że kolega sobie z tym nie poradzi,wystarczy kabel z cewki zwalić.Do sprawdzenia jeszcze czujnik temp. ciśnienie paliwa .W tym golfie na problemy z gazem wystarczy jeden przekaźnik .Milion razy na forach pisane.
Wtyczka niebieska T32 Pin Opis 1 Zacisk 15, PLUS 2 Wskaźnik kierunkowskazu prawego 3 Sygnał wyjściowy 1 z prędkościomierza elektronicznego 4 Wskaźnik podłączonej przyczepy 5 Wskaźnik rezerwy paliwa 6 Poduszka 7 Zacisk 31, Masa czujnika 8 Wskaźnik temperatury płynu chłodzącego 9 Zacisk 31, Masa 10 Ciśnienie oleju 11 Sygnał obrotomierza 12 Wskaźnik sygnału...
e tam jesli zimny lut sie zrobi to z reguly nie dzialaja zegary od paliwa i temp. ja bym sprawdzil miernikiem ten czujnik albo czujniki temperatury z przodu na silniku bedą kolo termostatu i pompy, jeden 2 pinowy drugi 4 pinowy, pomierz czy maja rezystancje na zimny w granicach 30-100 kiloomow
17570 czujnik temp paliwa ,przerwa zwarcie do masy a ten drugi to IAT Pozdrawiam.
Własnie na tej ruskiej stronce tez nie moge znalezc tegoco mnie interesuje. A potrzebuje schamtów zasilania czujników temp. i paliwa. Musze slokalizowac w aucie stbilizator zasilajacy czujniki i wskazniki w zegarach....
Witam po zdiagnozowaniu ECU Golfa V 2005 rok 1,9TDI odczytałem błąd P0183 czujnik A temp. paliwa - zwarcie do +. W pomiarach mam 39,6 stopni. na wtyczce 2 pinowej od tego czujnika mam mase i 0,13V. Miał ktoś taki objaw?? Prosze o porade
Musisz sobie sprawdzić czujnik temperatury. Na wężu wychodzącym z głowicy są dwa czujniki. Jeden niebieski, a drugi czarny. Czarny odpowiada za pokazywanie temp. na liczniku a niebieski odpowiada za odpowiednią dawkę paliwa. Proponuję sprawdzić niebieski czujnik.
na co tyle zabawy podaj mase na czujnik paliwa lub temperatury tam ggzie ma bys i na 99% po problemie bo pewnie padła masa czujnikow ze zegarów.
Hmm. Widze, ze naprawde cienko u ciebie z mechanika. Wiec moze rzeczywiscie bedzie lepiej jak pojedziesz do jakiegos speca. Dla niego to max 15 min. To plywanie jak pisales to moze pompa paliwa sie wlacza.
Zobacz czy po odłączeniu akumulatora na 15 min poprawi mu się na PB. Odłączenie czujnika powoduje wzbogacenie mieszanki paliwa.
Dzisiaj rano po naładowaniu akumulatora, odpalił na strzała, następnie pojechałem na diagnozę i wykazało że uszkodzony jest czujnik temp paliwa...czujnik wymieniłem na nowy, jednak elektronik przypuszcza że mimo wszystko to będzie pompka w baku którą już wymieniłem, chociaż miał podobny przypadek w touranie i po wymianie czujnika temp paliwa, auto już...
chyba ze to nie 353 tylko 1.3 z vwejoskim sielnikiem z golfa ale w tedy cisnienia oleju bedzie dioda bo wskaznik diodowy jest do temp silnika i do poziomu paliwa
Tym sie nie sugeruj. przed odpaleniem na gorącym silniku zdejmij kostkę z czujnika temp. i wtedy daj znać.
Po pierwsze skasuj wskazania MFA (to ten "komputer" z wyświetlaczem)suwaczkiem na manetce wycieraczek. I zobacz jakie będą wskazania. "Komputer" ma dwa tryby pracy : długotrwały i krótkoterminowy. Ten pierwszy tryb może przez długi czas zawyżać zużycie paliwa. Co do kresek, to jeśli olej ma poniżej 50 stopni to tak powinno być, jeśli przy nagrzanym...
jakie nastawy logiczne ma sterownik gdy nie dostaje sygnału z sondy lub np z czujnika temp jakie przyjmuje wartości? Żadne. Ten sterownik jest tak prosty że nic nie pamięta, niczego się nie uczy i nie ma żadnej samodiagnozy. Działa na podstawie sygnałów z czujników i jakiejś zaprogramowanej mapy czyli robi to co aktualnie czujniki mu mówią i nawet...
Gdzieś coś słyszałeś, ale to za mało. Dawkę można zwiększyć minimalnie. Działa tylko do pierwszego odłączenia klemy. Kombinacja z czuj. temp. zwiększy Ci zużycie paliwa. Ten ktoś co sprzedał Ci auto przekodował manual na automat/tak też się praktykuje/. Tylko auto robi się mułowate. Moja rada-naprawić pompe, koszt spory. Zrób to jeszcze przed mrozami.
Witam, mam golfa 3 1.8 auto nie chce odpalać na benzynie. Wymieniony czujnik temp cieczy, pompka paliwa, wtrysk, komputer pokładowy, wiazka silnika, filtr paliwa, iskra jest, nie mam żadnych emulatorów sondy i wgl i wgl prosta centralka , na gazie chodzi dobrze
Czujnik na wale daje impulsy do komputera sterującego w jakim położeniu znajduje się wał, drugi czujnik z wałka analogicznie. Jak są problemy z czujnikami to komputer nie wie jak sterować wtryskami i zapłonem i korygować wyprzedzenie czy opóźnić, wtedy dochodzi do tego spalanie stukowe i może być przy tym dźwięk jakby od zaworów, popychaczy. Musisz...
Podepnę się pod temat. Trafił dziś do mnie golf znajomego. Silnik 1.3 pełny wtrysk. Na zimnym silniku jeździ super. Jak się nagrzeję jest strasznie mułowaty. Wyłączenie na chwilę zapłonu i ponowne włączenie powoduje powrót do pełnej sprawności ale tylko na chwilę, jakieś 5-10s i znów muł. Na wolnych obrotach falują obroty. Wszystkie kostki sprawdzone...
Witam moim zdaniem masz dalej namieszane w instalacji może masz jakiś błędny schemat w błędach masz wskazówki czego szukać czujnik temp. paliwa masz w pompie więc z wiązką pompy dalej coś nie tak pozdrawiam
Kolego sprawdz czujnik temp. płynu który daje sygnał na komp. Swoją drogą to skąd kolego masz taką pewność że ten Twój Golf jest na gażniku? Sprawdz to ,i napisz czy sprawdziłeś też ten czujnik. Ostatnie Golf-y na gażnikach to były 2. Pozdrawiam! Dodano po 2 ps. na podstawie sygnału z czujnika temp. płynu komputer ustala dawke paliwa. Czyli zimny silnik...
Dobra dobra Panowie teraz kolejne logi tym razem na ciepłym silniku, po przejechaniu ok 8 km:grupa 007 temp paliwa 27,9 , powietrza 17,1, cieczy 65,7 grupa 003 temperatura 65 stopni teraz niech się ktoś wypowie czujnik czy termostat. Ale czytajcie to co pisałem ze nowe czujniki sprawdzane w golfie.
Czujniki nie są zasilanie z licznika, więc nie piszcie głupot o stabilizatorze w liczniku. Sprawdziłeś na dzień dobry wszystkie bezpieczniki?
Co to za mechanik, że boi się zdjąć pokrywkę nastawnika na pompie wtryskowej, trzeba użyć klucza energetycznego 2T do jednej z śrub, zdjąć pokrywkę, odkręcić czujnik i wymienić, przy zakładaniu pokrywki wymień też pod nią uszczelkę - zestawy są do nabycia np. na znanym portalu aukcyjnym, na poniższej fotce masz ten czujnik zaznaczony w żółtym okręgu...
Witam. mam w swoim dieslu golf mk1 licznik od benzyny z obrotkiem. przerobilem elektronike że działa obrotek i wskaźnik paliwa przełożyłem ze starego licznika i działa ok. oczywiście tranzystor z dieslowskiego przełożylem który ma bodajże 7v a benzynowski ma chyba 9 albo 12v. Ale niewazne. chodzi o to że wskaźnik temperatury zachowuje sie dziwnie tzn....
Silnik ma moc, czy jest zamulony? Sprawdzałeś może, czy pracuje pompa paliwa (ciśnienie paliwa), była sprawdzana przepustnica (adaptacja)? Sprawdź czujnik temp. cieczy rezystancyjnie na rozgrzanym silnik pin 1 i 3.
Ciśnienie paliwa do kontroli.Tps do kontroli oraz stycznik biegu jałowego z nastawnikiem.Dodatkowo czujnik temp do kontroli.Jak mam wróżyć to raczej TPS plus stycznik.
odepnij czujnik temp. i spróbuj odpalić jeśli zaskoczy wymień go jak kolega radzi
Czujnik temp odpada bo by nie odpalił na ciepłym. Z relacji wynika że po odpaleniu chodzi normalnie przez jakiś czas. Brakuje szczegółów: jak długo chodzi normalnie po odpaleniu na ciepłym, jak długo na zimnym. Czy rozruch ciepłego jest całkowicie normalny jeśli postoi kilkanaście minut, czy jest problem z uruchomieniem ciepłego jeśli odpalać go po...
Niestety brak filtra powietrza nie powoduje aż takiego wzrostu zużycia paliwa,sprawdz przepływomierz ,może się zacinać klapa spiętrzająca i powoduje zwiększenie zużycia także czujnik temp. silnika.
Zrobiłem dzisiaj VCDS odczyt temperatur z wszystkich czujników nie pokoi mnie ta rozbieżność temperatur czy może ktoś mi pomóc czy jest coś nie tak z tymi temperaturami czy nie powinny być takie same zaznaczam że samochód jest po nocy nie odpalany temperatura na termometrze na zewnątrz -6 C po niżej parametry temperatur sczytane vcds. Błędów w komputerze...
Faktycznie z tą elektryką do diesla to nie jest tak źle w drugą stronę byłoby gorzej. Czujniki oleju(kabelki już są) , pompa paliwa(zawór odcinający), czujnik temp(jest). i najtrudniejsze podgrzewanie wstępne(czujnik temp, świece żarowe, przekaźnik) czy to jest dużo jak kto uważa.
nie! ciężko mi coś więcej napisać... normalnie coś takiego da się radę naprawić w ok godz. a ma przy gaźniku potencjometr? taka czarna puszka przykręcona na parę śrub. Dodano po 1 odłącz jeszcze czujnik temp, odpowiedzialny za ssanie i spróbuj.
Koledzy mam problem ze wskaźnikiem temperatury w golfie II 1,8 benzyna (91'). Czytałem już mnóstwo tematów dot. tego zagadnieniem na różnych forach i nie znalazłem przyczyny niesprawności która u mnie występuje. :cry: Mój model silnika posiada dwie kostki przy bloku silnika: 1.) Pierwsza (patrząc od przodu) koloru pomarańczowego. Jest na niej napięcie...
Co to jest pętla paliwa?
witam, Koledzy odgrzewam kotleta. Mam identycznego Golfa mk2 1,6D Madison automat z roku 1990 i mam podobne objawy co zakładający temat. Mianowicie wskazówka kiedy silnik ma 90 stopni potrafi wyskoczyć do końca skali i czasem zacznie migać kontrolka od temperatury , a czasem nie . w momencie kiedy wskazówka temp. rośnie to i poziom paliwa również idzie...
Witam. należy sprawdzić sondę i czujki temp. to najczęstrze usterki sprawiające takie objawy jak piszesz. Sonda daje sygnal mieszanki ubogiej gdy faktycznie jest bogata, czujnik temp daje sygnal "zimny" gdy faktycznie jest cieply. pozdrawiam Adam
VAG jest tylko do spraw elektryczno-elektronicznych, mechaniki nim nie sprawdzisz to raz, dwa to jak tam filtry? Powietrza i paliwa? Jeszcze może to być czujnik temp. cieczy (VAG nie zawsze go pokaże tak jak w moim Golfie MK3 a po wymianie tak jak by ręką odjął)
Gdyby był czujnik temp walnięty to auto by dostawało większą dawkę paliwa(komputer przechodzi w stan awaryjny) co objawiało by się dymkiem podczas odpalania gdy zimny.
wina nie leży po stronie czujnika halla . Jeżeli czujnik byłby uszkodzony nie miałbyś iskry a co za tym idzie nie odpaliłbyś auta. Przerabiałem czujniki halla wiele razy i najczęściej siadają w silnikach vw 1.0 1.1 1.3 1.4 . W pozostałych są mniej awaryjne. Na twoim miejscu szukałbym problemu w układzie sterującym dawką paliwa. Przepływomierz, sonda...
Umnie w golfie 1,9 tdi z silnikiem AHF czujnik temperatury paliwa pokazuje -28 stopni vag nie znalazł zadnych błędów. Auto słabo pali na ciepłym silniku czy to może byc przyczyna. Czy może ktoś juz coś kombinował żeby zmienic dawkę startową paliwa ???
jakiekolwiek przeplukanie wtryskiwaczy nic tu nie da,bzdura... zwiekszenie dawki paliwa to tez takie bajkowe rozwiazanie,co do tdi oczywiscie zgadzam sie.. zacznij od prostych rzeczy np od swiec zaplonowych.. nie zaszkodzi zmierzyc sicnienia paliwa.. jak tak naprawde chcesz zwiekszyc dawke paliwa wystarczy oszukac w odpowiedni sposob czujnik temp silnika,ale...
Z filtra paliwo fizycznie nie jest wstanie zejść paliwo schodzi z pompy tandem do filtra paliwa i tu trzeba montować zawór. U mnie np niedawno padł czujnik wałka w temp 60-70 C nie działał. Na zimnym 1 obrót na ciepłym 3-5 sekund kręcenia.
witam posiadma golfa III 1.8 benzyna + LPG mam identyczny problme jaki jest opisany wyżej auto normalnie odpala , normalnie sie wkręca na bezynie na gazie też ale gdy przytrzymam go na obrotach to po chwili same spadają i auto gaśnie ale jak dam gaz do końca to normlanie jest odcięcie i to sie dzieje tylko na benzynie dodam też że jak silnik jest zimny...
ok, jak wrócę do z pracy to zmierzę sondę a mam jeszcze jedno pytanko: czy czujnik temp. cieczy ma coś do tego, bo wskaźnik ledwo mija 70 stopni ale działa bo w korkach mija 90 i włącza wiatrak?
blinker - kierunkowskaz (na pewno masz tylko jeden kabelek bez rozróżnienia strony) kl 58 - +12V - zacisk 58b z wylacznika swiatel - do podswietlania zegarow po wlaczeniu swiatel. temp - Wskaznik temperatury cieczy chlodzacej tank - Wskaznik poziomu paliwa w baku masse - Masa ze styku 31 przelacznika swiatel ( w każdym razie minus obojętnie skąd bedzie)...
Nie męczyć, tylko wziąć się porządnie za robotę. Po pierwsze -ustalić wartość ciśnienia paliwa na magistrali. Po drugie ten system daje się odczytać pierwszym lepszym fejsikiem za 20zł - można podejrzeć i przepływomierz i wskazania lambdy i działanie czujnika temp. silnika.
Witam !mam problem z moim golfem 3 1.9 tdi 110 ps !golf pali rano dobrze jeździ normalnie a po rozgrzaniu gasnie na wolnych obrotach!ok. 10 min nie można go odpalić! Gdy temp. Spadnie do ok 70 stopni odpala!Wymieniłem filtr paliwa i przekaznik 109 oraz 4pinowy czujnik temp.i dalej jest bez zmian !komp niczego nie pokazał! Pomocy!
wymieniłem filtr paliwa, przy okazji uszczelki i pali bez problemu. Temat zamykam Dziękuję wszystkim.
Ale to jest wartosć przy pierwszym kręceniu, czy już jak samochód odpala? Pomiar dokonywany był podczas kręcenia rozrusznikiem z odpiętym czujnikiem położenia wału, samochód nie zapalał. Próby były 2 z odstępami po ok 15min, wątpię tylko w jakość przyrządu pomiarowego Yato z allegro ale na szybko nie miałem dostępu do innego. Jeśli pomiar wykonałem...
Witam!!! Mam podobny problem jak wyzej pytający.Mianowicie samochód na zimnym pali idealnie(GOLF IV 1.9 TDI_ALH, ale jak jest ciepły temp.90stopni trzeba go kręcić kilka dlugich sekund.Czytalem juz wile informacji na ten temat ,ale nikt nie dał mi jeasnej odpowiedzi.Wiem żenapewno nie jest to -rozrzad (zrobiony kompletny) -kąt wtrysku (ustawiony) -siwiece...
Jak będzie zimny to odpal z odłączonym czujnikiem temp.. Pojeździj też trochę tylko na benzynie - tak dla rozruszania układu. Sprawdź ustawienie zapłonu i ciśnienie paliwa (chyba, że niskie obroty są na gazie i benzynie - to można pominąć spr. ciśnienia).
Zapomniałem napisać -świece Nowe (beru) -czujnik temperatury nowy -filtr paliwa nowy -nowy rozrusznik
Problem z uruchomieniem już można powiedzieć że rozwiązany. Była źle ustawiona dawkę paliwa przy starcie. Należy w adaptacjach ustawić co najmniej 128 na 01 kanale u mnie było 112 i dawało za małą dawkę przy starcie. dla pewności jeszcze wymienię czujnik temperatury płynu chłodzącego odpowiedzialny za rozruch w niskich temp. CZENSTA WADA W MODELU 1Z...
Witam błąd jak w temacie. Jaka możliwa usterka ? Czujnik czy pompa paliwa. Bład oznacza ZAWÓR DOZOWANIA PALIWA Dodano po 4 Autko po odpaleniu jedzie normalnie i nagle zgaśnie bez wpływu na temp itp czasem po 5km czasem po 50km krótko mówiąc jak mu odwali. Po tym odpalam auto ponownie i taka sama sytuacja jak w/w
Skąd wiesz czy świece nie grzeja jak to sprawdzałeś? Według kontrolki nie ma się co sugerować może mignąć na 1 sek. a świece będą grzały 10 sek. Jutro z rana jak samochód będzie maksymalnie zimny zdejmij kapturek od którejś świecy i sprawdź. Apropo świec wiesz, że czas grzania świec lub zupełny ich brak można poprawić w sumie według własnego widzimisię...
Szarpanie w silniku z pompowtryskami to brak paliwa, zmierz ciśnienie na tandem pompie.
Witam!!! Mam podobny problem jak wyzej pytający.Mianowicie samochód na zimnym pali idealnie(GOLF IV 1.9 TDI_ALH, ale jak jest ciepły temp.90stopni trzeba go kręcić kilka dlugich sekund.Czytalem juz wile informacji na ten temat ,ale nikt nie dał mi jeasnej odpowiedzi.Wiem żenapewno nie jest to -rozrzad (zrobiony kompletny) -kąt wtrysku (ustawiony) -siwiece...
Drodzy koledzy. Zatankowałem golfa pod korek i problem przestał występować ,auto już nie gaśnie po odpaleniu. O czym to może świadczyć? To świadczy, że miałeś za mało paliwa i zasysał powietrze. Domyślam się że masz gaz, więc to standardowy problem z pompką paliwa. Standardowo na LPG uszkadza się pompka, a nie zasysa paliwo. I to tylko i wyłącznie...
najpierw sprawdź tą sondę w innym aucie (nie musi być takie samo) albo z innego sprawnego wkręć do swojego - sprawdzaj na gorącym silniku powyżej 60st) na moje oko sonda raczej jest ok tylko z jakiegoś powodu sterownik podaje za dużo paliwa sprawdź jeszcze czujnik temp i styk przepustnicy jakie jest napięcie na sondzie gdy jest zimna (bez odpalania...
Trochę odgrzeję temat ale nie chciałbym zakładać nowego. Mam taki mały problem z licznikiem golf mk1 http://obrazki.elektroda.pl/3035600800_1... http://obrazki.elektroda.pl/8047627100_1... i nie bardzo wiem co i jak z tymi pinami, narazie chyba udało mi się rozwikłać poniższe oznaczenia 1. INNENBEL - PODŚWIETLENIE 2....
Wskaźnik poziomu paliwa ok.? Sprawdź czy jest masa na 2 pinie wtyczki czujnika temperatury.
Rozpiska pinów licznika 28pin: 1 - Czujnik temperatury zewnętrznej, masa 2 - Kontrolka poziomu płynu chłodzącego 3 - Masa 4 - Przełącznik reset od MFA 5 - Masa 6 - Przełącznik pamięci MFA 7 - Wyjście sygnału prędkości 8 - Czujnik ciśnienia oleju (wysokie ciśnienie) 9 - Czujnik ciśnienia oleju (niskie ciśnienie) 10 - Zacisk 1 (W) 11 - Stały + 12 - Podświetlenie...
no więc samochód ma 166 tyś przebiegu-jest to przebieg prawdziwy no i myślę że jakby to była pompa to codziennie by mi tak robił a on potrafi dosłownie przez 3 dni odpalać na dotyk a czwartego dnia coś go strzeli i trzeba chwilę pokręcic wcześniej mi tak robił ale za każdym razem i okazało się że nieszczelny był filtr paliwa teraz stawiałem na akumulator...
w uno 1.4 e.i.s z 1996 roku jest monojetronik boscha korpus wtryskiwacza wraz z czujnikiem temp. zasysanego powietrza i regulatorem ciśnienia paliwa taki sam jak vw golfie mk3 1.8 75 km, uno =złącze dignostyczne we wtyczce 3 polowej po stronie przedniego padażera w nogach ma aktywne dwa piny na których jest txd i rxd w porównaniu z obd2 z golfa wspomnianego...
Witam od dłuższego czasu zmagam się z problemem kopcenia na biało. Auto odpala normalnie i po zagrzaniu się (przejechaniu około 5km) zaczyna przerywać i kopci na biało, nie wkręca się na obroty ale nie gaśnie tylko spada na 10x i tak sobie chodzi, po chwili i dodaniu gazu auto jedzie normalnie po czym za jakieś znowu 5km dzieję się to samo. Wymienione...
Witam nie wiele danych podajesz do sprawdzenia po rozgrzaniu silnika czujnik Temperatury płynu chłodzącego, paliwa , temperatury zasysanego powietrza.Prze-pływka jaka masa na wolnych obrotach a jaka powiedzmy przy 3000 próba na zimno i na ciepłym silniku(porównanie). Te dane sprawdzić w wartościach rzeczywistych odczytanych ze sterownika. Do sprawdzenia...
witam serdecznie i mam zapytanie ,gdzie w golfie 2 znajduje sie czujnik tem.wody jest to diesel 1,6tdi z interkulertem,drugi problem to wyciek paliwa z dolu pompy,trudno zlokalizować wyciek
..wszystko w porzadku - czujnik dziala....
Witam ! Potrzebuje Pomocy. Mój golf TYLKO i wyłącznie na zimnym silniku po odpaleniu (bez problemu odpala) mija kilka sekund i wchodzi w tryb awaryjny ,strasznie kopci impulsywnie na biało jak tylko silnik zagrzeje sie po kilku minutach schodzi z tego trybu i wszystko jest ok . Jeździ, nie traci mocy , teraz przyszły mrozy i problem się powiększył bo...
Witam wszystkich jestem tu nowy i mam pewien problem z moim golfem. Silnik 1.8 RP a mianowicie od jakiegoś czasu męczę się bo auto odmawia współpracy na benzynie. Wszystkie elementy jak pompa, filtr paliwa, podstawa pod wtryskiem, sonda lambda, i niebieski czujnik zostało wymienione na nowe. Nie wspomnę o palcu, kopułce, przewodach zapłonowych i świecach....
Immobilizer raczej wyłączony nie jest. W module immobilizera 25 błędów nie ma. Tylko wspomniany we wskaźnikach 17. Pozostałe to od radia, bo wstawione jest tam nie oryginalne i nie ma komunikacji. Jeszcze jeden w sterowniku silnika od czujnika temp. paliwa(G81), ale nie wiem czy to by miało jakiś związek. Co do zwłoki czasowej i odpowiedniego transpondera...
czujnik temp, przepływka i masa instalacji wtrysku (na kolektorze ssącym) do sprawdzenia podłącz miernik na sondę (najlepiej linijka LED) i zobacz co będzie pokazywał a potem może coś wymyślimy problem niewątpliwie tkwi w podawaniu paliwa więc zapłon sobie odpuść tym bardziej że sterownik silnika nie bierze udziału w jego sterowaniu
jak by padl stabilizator to nie pokaze tez paliwa sciagnij kabel z czujnika i do masy wskaznik musi pojsc na maksa inaczej to wskaznik lub gdzies jest przerwa
Czujnik temp. powietrza jest nieistotny. Bardzo ważny jest natomiast czujnik temp. silnika, to na podstawie jego wskazań komp. silnika koryguje dawkę paliwa czyli tzw. ssanie. W VW jest to czujnik podwójny, posiadający 4 wyjścia - 2 do wskażnika termp. na desce rozdzielczej i 2 do komp. silnika. Często on jest uszkodzony.
1) tak chociaż w upał, jak jest gorąco na zewnątrz, jest gorzej. 2) czujnik temp. plynu chłodniczego wymieniony 3) Słuchac buczenie, pompka działa. Słyszałem własnie z tymi pompkami ze one za malo paliwa podają i może sie tak dziać. Ale ile w tym prawdy to nie mam pojęcia
Witam pojawił się kolejny problem. Gdy zapale samochód(golf mk1 2.0 2e do chwili nagrzania jest b.dobrze, lecz gdy złapie temp.(odczyt z waga 209 ohmów) po przegazowaniu zaczyna przykapcać na czarno. Sonda lambda jest wymieniona, tłumik jest szczelny. Pompa paliwa 3 barowa z opla więc nie zalewa. Oto błędy które wyświetlił mi vag: KODY BŁĘDÓW - Silnik...
Witam wszystkich! Potrzebuje pomocy odnosnie czujnika temp. cieczy. Mianowicie chodzi o to, ze czujnik podaje dobry sygnal na wskazniki, a do ECU podaje wartosci temp. maks 21,6, moze 22 stopnie w momencie kiedy silnik jest goracy. Nie jest to wina czujnika, bo wymienilem i na zamiennik i na oryginal z ASO i wszystkie 3 (lacznie ze starym) podaja te...
Witam, Mam licznik od polo 6n/golf III/vento itp. na stole. Chce go w pełni wysterować. Do pewnego momentu radziłem sobie aż do dzisiaj. Mianowicie wysterowałem już prędkościomierz, obrotomierz [prostokąt 1-300Hz] kontrolki kierunkowskazów i świateł długich [+12V], kontrolki ręcznego i ładowania baterii [0V]. Teraz mam problem z wskaźnikami poziomu...
Panowie mam pytanie odnosnie monowtrysku. Foto załączone. A mianowicie. CHodzi mi o tą "igliczke" ktorą zaznaczylem na zdjeciu czy powinna sie ona delikanie ruszac pod naciskiem np palca poniewaz problem jest taki ze auto sie dławi jakby nie dostawalo paliwa wrecz juz nie mozna jezdzic a w moim wtrysku ta igliczka w ogole nie chce sie ruszyc nawet po...
Cześć Od czasu do czasu występuje problem taki, że gdy silnik jest zimny odpalam go , odpala na strzał, jest odpowiednie ssanie, obroty odpowiednie, silnik chodzi 15-45 sekund , następnie zaczyna nim telepać, obroty spadają aż gaśnie. Po ponownym odpaleniu jest już dobrze lub sytuacja się powtarza. Kolejne odpalenie jest już ok. Ale bywa czasem , że...
Czy z odpiętym czujnikiem też jest taka temperatura? . Z odpiętym czujnikiem jest podobnie bo temperatura waha się między 150 a 240 stopni. Dodano po 3 Temeperatura silnika waha się między 49 - 250 stopni bez względu na to czy silnik jest ciepły czy zimny. Czyli jaka jest temp.podczas odpalania zimnego silnika? 30 stopni. czy to wynika z parametrów...
na wstępie to wypnij czujnik temp. i zobacz wtedy czy lepiej odpala obojętnie czy to będzie zimny czy ciepły silnik bo jak zmieni się i zacznie odpalać prawidłowo to musisz zwiększyć dawkę rozruchową paliwa a ten błąd to odpowiada za czujnik położenia wału jak masz kogoś znajomego żeby podmienić to podmień tylko oryginał napisz co i jak
Opisz jak to zrobić dokładnie -ja podawałem temp otoczenia jakie auto podaje na tablicy rozdzielczej. Czujnik ma się na razie dobrze a co korona wirusem zarażony. Ha ha! Sprawdzę podaj jak? Dodano po 16 Ja wymieniałem czujnik temperatury płynu chłodzącego ten w silniku pod wiązka co wchodzi od wtrysków do silnika. Dodano po 1 Oten 2 blok pomiarowy chodzi?...
Panowie mam podobny problem mój 1.3 NZ potrafi spalić 13 litrów podczas spokojnej mieszanej jazdy , zdecydowanie za dużo ! jak ustawić tą mieszankę na przepływomierzu ? często u mnie czuć paliwo , sonda i czujniki temperatury wymienione , filtr powietrza i paliwa również nówka . proszę o podpowiedzi pozdrawiam
Witam!!! Mam problem z swoim golfikiem A mianowicie jak odpalam zimnego wszystko jest ok. Jak się trochę pojeździ i złapie temp. od razu odpali. Ale jak postoi 10 min to trzeba go długo kręcić i dodać gazu aby odpalił. Jak odpali wszystko jest wzorowo. Silnik po remoncie. Wymienione świece, przewody, przepustnica, czujniki temperatury cieczy, rozrządu...
A czy ty wiesz lie golf 4 miał wersji silnikowych tdi? Może byś napisał jaki masz silnik. Skoro na plaka nie pali to zaczął bym od sprawdzenia rozrządu, bo nawet jest ulegnie awarii układ paliwowy, wszelkiego rodzaju czujniki to na plaka pali. Żeby czhodzil na plaka potrzebne jest odpowiednie sprężanie= dobrze ustawiony rozrzad i ciśnienie na cylindrach...
Wydaje mi się, że VAG bardzo wyraźnie określił usterkę. Nie może testować czujnika G2. Sprawdź podłączenie tego czujnika, a następnie jego sprawność.
witam wszystkich Proszę o pomoc . Posiadam golfa 2 do którego włożyłem silnik vr6( AAA z 95 roku),mój problem polega na tym że silnik pracując na niskich obrotach działa bardzo nie równo a następnie gaśnie , jeżeli trzymam gaz wciśnięty (ok 1500-3500 obr) nie gaśnie ale pracuje bardzo nie równo(chyba nie na wszystkie cylindry) i brakuje mu mocy , natomiast...
Witam! Mam Golfa II '88 GL. Oryginalnie miał w liczniku tylko prędkościomierz i zegar wskazówkowy (no i oczywiście kontrolki, wsk. paliwa i temp. wody :)). Ostatnio kumpel przywiózł mi z Niemiec licznik z obrotomierzem wskazówkowym i zegarem cyfrowym. Złącza pasują, obrotomierz chodził odrazu bez problemu i wszystkie kontrolki też ok. Jednak wokół zegarka...
Ale czujnik jest na 100% sprawny bo zmieniałem już 2. Proszę na przyszłość poprawić pisownię! Oba posty poprawiłem sam, były raportowane!
Stary czujnik umarł ,a świece żarowe są nowe.Jak odpali to obroty są ok,gdy jest silnik ciepły to odpala dobrze ,może paliwo się cofać a może filtr paliwa?
Tak jak w temacie, golf 3 1,6 75 km silnik ABU. Szukam czarodzieja który mnie oświeci, bo nie mam więcej pomysłów. Silnik na wolnych obrotach chodzi, przy powolnym dodaniu gazu wkręca się na obroty, a gdy chcę gwałtownie przyspieszyć dławi się i strzela w kolektor ssący. Wymienione zostały komputer, cewka zapłonowa, aparat zap. kable i świece, pompa...
napięcie czujnik paliwa czujnik paliwa ducato czujnik paliwa sprinter
elektroniczna pompa rysunek ustawiania rozrządu geforce gtx750ti zasilacz
klapka lodówka samsung iskrzenie wiertarki
Schematy odtwarzaczy DVD Manta - jak znaleźć? Autotuning falownika Omron F7: tryby i procedura