Bywa czasami tak, że czujniki mają oszukane parametry, czyli się kończy. Warto zawsze sprawdzić temperatury, a raczej ich różnice przed i za kątem. Adblue jest wtryskiwane przy odpowiedniej temperaturze spalin.
Jeżeli chcesz koniecznie "usprawnić" instalacje to raczej proponowałbym oszukiwać ten czujnik na reduktorze. Ale proponowałbym to zrobić "z głową". Najczęściej są to czujniki oparte na zmianie rezystancji - więc należy zmierzyć rezystancje w różnych temperaturach i wstawić odpowiedni opornik który oszuka. Działać to będzie na podobnej zasadzie jak "tuning"...
Cześć, 630A00 - współczynnik recyrkulacji spalin jest zbyt wysoki. Jeżeli nie występują żadne inne kody usterek odnośnie nastawnika AGR, to odpalamy Xentry i robimy tak: Krótki test -> MCM -> Testy -> Test układu powietrza doładowanego. Warunkiem testu jest dodatnia temperatura na czujniku temperatury zewnętrznej - oszukasz go, ogrzewając...
No to nic więcej nie kombinuj w ten sposób. Oszukując sterownik co do temperatury paliwa, za jego plecami zwiększasz mu dawkę. Więc kopci, dlatego że dodaje więcej paliwa niż wynika to z założonych parametrów. Oszukać co do ilości powietrza już tak łatwo się nie da, bo EDC pilnuje ciśnienia doładowania, które jest ograniczone od góry. Przy dalszym kombinowaniu...
;oszukać :tego systemu nie jest sprawą prostą ,układ systemu obróbki spalin (system Adbule )przesyła informacjie siecią can do sterownika silnika .Układ korzysta z wielu czujników temperatur oraz z wielu sygnałów .Pozostaje porządna naprawa lub wymyślic symulacjie tego układu co nie jest zgodne dyrektywami ;sojuzu UE;
Na chwilę obecną są dwie propozycję, oszukanie czujnika o parę stopni, lub zwiększenie dawki paliwa ale to nie wiem w jaki sposób mogłoby pomóc. Nawiązując do tematu migający DPF może oznaczać nieprawidłowy odczyt czujnika, jak w moim przypadku czujnika temp. spalin
Jeśli ktoś ma ochotę zaoszczędzić trochę zielonych to jest bardzo prosty sposób naprawy błędu Al52 lub 53. W piecach nie tylko DD montowany jest czujnik spalin, w przypadku cofki lub zatkania komina działa jak zabezpieczenie przed spalinami i odcina piec. Te czujniki niestety w oparach spalin ulegają korozji i uszkodzeniu. W przypadku pieca DD 1.24/2.24...
Witam. Mam Peugeota 206 1.4 z roku 2000. Peugeot pali benzynę jak smok. Na krótkich odcinkach, kilka kilometrów, czasem około 20, spalanie wynosi ponad 10. Kiedy jest zimny, gaśnie po zapaleniu lub przy ruszaniu. Trzeba go trzymać na obrotach. Kiedy się rozgrzeje, gaśnie przy redukcji biegu przed skrzyżowaniem. Check nie świeci. Komputer wykrył błąd,...
w scani euro 5 masz silnik na bazie euro3 plus SCR zwany adblue jak nie działa ad blue to co masz euro 3 takie trudne.......... nie euro 4 ten silnik miał EGR ktorego nie ma w euro 5 poztym niech ktos zrobi modyfikacje i to odwroci place mu 1000pln jak mi to pokaze a czujnik kosztuje w granicach 3200 w serwisie - dobry rabat mozna kupic nawet za 2300-2500pln...
Jeszcze raz powtarzam, czarne spaliny równają się zbyt małej ilości powietrza w stosunku do dawki paliwa, czyli niewydolność turbiny, lub nieszczelność dolotu. Możesz powtarzać i sto razy, ale nie znaczy, że masz rację. Niestety, silnik dymi na czarno właśnie tylko w jednym, jedynym przypadku, tj. wtedy, gdy do cylindra dostaje się nadmierna, podkreślam...
Gdyby to był czujnik temperatury to po nagrzaniu silnika nie było by problemu, a z tego, co zrozumiałem to chyba jest. Problem z obrotami powstał samoistnie czy po jakiejś ingerencji? Przytkanie dolotu powietrza przy niskich obrotach wpływa na prace sondy? (zanim zgaśnie silnik) Jakie obroty trzyma na luzie na zimnym silniku? Na zimnym silniku na otwartej...
Może jeszcze jedno pytanie poprawcie mnie jeśli się mylę chcąc obejść ten filtr mechanicznie bez ingerencje w soft auta rozumiem , że działa to tak , czujnik temperatury na wlocie i na wylocie różnica ciśnienia między wejściem a wyjściem komputer włącza wypalanie w momencie gdy temperatura spalin ma określoną temperaturę i różnica ciśnienia wejściowego...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
TO JEST POST, O KTÓRYM MOWA JEST WCZEŚNIEJ Zaznaczam że każdy montuje układ na własną odpowiedzialność. Zmniejszenie zużycia paliwa w silniku benzynowym W sezonie zimowym,na krótkich odcinkach drogi temperatura silnika nie osiąga 90st.C więc nasza fura jeżdzi często na przysłowiowym ssaniu, wystarczy oszukać komputer. W czujnik temperatury ECU przy...
Witam, pod długim googlowaniu skończyły mi się pomysły. Ale od początku. Mam przerobiony dolot powietrza. Nieszczęśliwie gryzoń przegryzł mi przewody od czujnika MAF (5WK9625). Połączyłem wszystko tak jak oryginalnie było zaizolowałem i jest ok. "OK". Ale zacząłem czytać trochę o czujnikach MAF. Dodam że mój ma 3 przewody. W czujniku między złączem...
Witam Mam problem z instalacją gazową w moim 406 1.8 8V (wersja '99 po liftcie)~240kkm, 40kkm na gazie. Jest to instalacja Etagas formy tartarini. Są z nią dwa problemy: pierwszy: instalacja przełącza się jedynie gdy jest ustawione przełączanie się na gaz przy przyśpieszaniu(przy zwalnianiu nie przełącza się wcale). Opcję "kasowanie urządzenia sterującego"...
Witam ponownie! Oto nowości na polu walki z dławieniem się silnika w moim Golfie: 1). Zaufany mechanik rozebrał cały wtrysk i już wiem, że jest on OK. Nie ma też żadnych pęknięć w uszczelkach, gumach itp., żadnego "lewego powietrza". Fachowcy regulujący na gwarancji instalację gazową (silnik na gazie nie wyciągał więcej niż 3000 obr.) powiedzieli mi...
Dzień dobry szanowni forumowicze W przypływie ułańskiej fantazji zakupiłem Peugeota 307 cc... Staram się go teraz uruchomić. Auto NIE posiada i nigdy nie posiadało LPG o ile to pomoże... Dane pojazdu: Peugeot 307 cc 2004r Silnik 2.0 16V 100 KW 137KM oznaczenie RFN EW10J4? Przepraszam z góry za długi post, ale staram się wszystko możliwie dokładnie...
o ile mi wiadomo, to w DAFie generacji Euro 3 taka możliwość miała by miejsce.Po prostu uszkodzony (zakleszczony) czujnik oszukiwałby sterownik o rzekomym- niby-wyższym sygnale o ciśnieniu doładowania.A sterownik taki jak UPEC jest na tyle prosty, iż dla tej wartości sygnału obliczyłby odpowiednio zwiększoną dawkę- co poskutkowało by dymieniem. W przypadku...
sonda lambda jest uszkodzona i nie podaje sygnalu do komputera o stanie nagrzania auta a w zwiazku z tym i spalanie wzroslo dwukrotnie.po prostu komputer ma sygnal o zimnym silniku i wzbogaca sklad mieszanki.a jak wiadomo im gogatsza mieszanka tym wieksze spalanie. Bzdury wierutne piszesz. Od nagrzania to jest czujnik temperatury. Lambda bada skład...
oszukać czujnik temperatura czujnik temperatura spaliny temperatura spaliny czujnik
sterowanie deskorolka amplituner pioneer gramofon przewodność mosiądzu
Jak czyścić pistolet po Drewnochronie? Błąd E64 w pralce Hanseatic - przyczyny i rozwiązania