http://obrazki.elektroda.net/0_125519684... Witam Zmuszony potrzebą posiadania stacji Hot Air stanąłem przed wyborem, zrobić czy kupić?. Oczywiście padło na „zrobić”. Na początku chciałem oprzeć się na jakimś projekcie z Internetu, ale niczego ciekawego nie znalazłem. Dlatego postanowiłem zrobić to samodzielnie. Największy problem...
W chłodziarce na tylnej ściance po 2 dniach od odmrożenia widać już pierwsze skropliny, a po dwóch tygodniach lód wydostaje się przez otwory. W końcu turbina zaczyna ocierać o lód i hałasować. Po zapoznaniu się z podobnymi tematami na forum najpierw odkurzyłem dokładnie cały tył, był mocno zapchany. Od ok. 2016 nic nie było ruszane. Pojemnik na skropliny...
Witam. Nowy temat ponieważ nie ma odpowiedzi na forach itd. Pacjent to passat b5. 1.9tdi 130km avf 6 biegowa skrzynia, przebieg 400 200km. Spalanie najmniejsze jakie uzyskałem to 7,9l w trasie, w mieście ok 13l. Wyniki z vag com. Czujnik temperatury wskazania prawidłowe. Temperatura paliwa nie przekracza 30°c Kąt wtrysku 0.0 idealnie. Wtryski mają korektę....
Witam, mam Opel Astra 2.0 DTH 1998r. Mam pewien problem. Przy prędkości 120 czasami wyskakiwał check silnika. Przeczyściłem EGR, Przepływomierz oraz czujnik ciśnienia kolektora ssącego. Check przestał wyskakiwać ale samochód zaczął strasznie mulić. Odczytałem błędy i były to : P0100 - Usterka obwodu przepływu powietrza w zakresie Masy lub Objętości...
Witam koledzy, troszkę się zamotałem w temacie Mascotta 2,8 dci 110 koników rok 2001. Jeżeli będzie potrzebny VIN, to za niedługi czas go odnajdę, ale do rzeczy, problem jest taki, zaznaczę / WURTH nie daje rady TEXSA. W trakcie testu zrywa połączenie, jedyne co to DELPHI działa bez problemu. Jest taki cyrk, że połączenie jest, no i świeci stop i spiralka....
Zaczne od wezykow ew wymienie je wszystkie bo mam nowy komplet ze zlaczem do sterownika podcisnienia Dodano po 4 Wężyki sa okej...dodam ze niemoge dogrzac auta do 90 stopni ale co ma temperaturA do odcinania turbo...dopuki sie nie nagrzal jezdzil okej po nagrzaniu odciecie turbo i check engine...bledy p0238 i p0236....nie mam juz pomysłów
Witam mam bardzo podobny problem. Chcialbym sie dowiedziec czy udalo sie usunac te bledy na tyle skutecznie ze auto jezdzi normalnie? Oto moj przypadek: kupilem auto z informacja ze ma turbine do wymiany. Sprzedający wyglada na sprawdzonego bo znajomi kupili juz 2 auta i nie narzekaja. Obiecal ze zajmie sie ta turbina i ponoc ja wymienil czy tez zregenerowal....
Witam Mówisz i masz... Czujnik powietrza doładowującego (ciśnienia i temperatury). Czujnik temperatury to czujnik typu NTC (jego opór zależy od temperatury). Jeśli temperatura wzrasta, rezystancja czujnika maleje. -20 stopni Celsjusza: 11,8-14,9 kiloomów +/-0 stopni Celsjusza: 4,5-6,3 kiloomów +20 stopni Celsjusza: 2,2-2,6 kiloomów +40 stopni Celsjusza:...
Witam Od ponad roku bezskutecznie walczę z volvo C30 żony. Zacznę od samego początku. Pewnego razu jadąc ustalona prędkością ok 140km/h na A4 auto straciło moc, wyskoczył komunikat (jak to w volvo ) "błąd systemu antypoślizgowego", po zgaszeniu i odpaleniu wszystko wróciło do normy i przez dalszą trasę było wszystko OK. Problem zaczął się pojawiać jednak...
Mniejsza masa = szybciej się rozpędza a nie z niższych obrotów. No przecież jedno z drugim jest powiązane. Mniejsza masa = mniejsza bezwładność = potrzeba mniej energii = potrzebna mniej spalin. Zaleta hybrydy to to że pasuje p&p Dla mnie osobiście to drugorzędna zaleta. Przede wszystkim powinna lepiej wstawać i mieć lepsza wydajność. Zastanawiam się...
Witam mam problem z Manem tga 410. Podczas mrozu turbina doładowuje bardzo powoli, z ładunkiem doładuje do końca ale trwa to bardzo powoli.Na pusto tylko 3 kreski pokazuje. Zmieniłem czujnik doładowania turbiny i nic nie pomogło. Dwa tygodnie temu miałem już taki problem podczas mrozu, ale gdy temperatura w dzień była dodatnia to problem zniknął i turbina...
Witam Wszystkich. Od jakiegoś czasu mam problem z moim sharanem. Problem polega na tym, że jak jest zimny ( postoi całą noc ) podczas odpalania kopci na biało i silnik przebiera jak nie wiem. Zauważyłem również gdy się przekręci kluczyk to czujnik od temperatury od razu wskakuje na 90 stopni ( przy zimnym silniku ). Chwilowo również turbina reaguje...
Jestem zupełnym laikiem, więc zapytam wprost: Jak obwód grzejny może być OK, skoro temperatura wzrasta do nieco ponad 30°C, a wg. programu ma być 70°C? Ujmę to tak. Obwód grzejny - czyli zasadniczy obwód grzałki + przewody + obwód sterujący grzałką na module elektronicznym. Tu nie uzyskasz stanów pośrednich, działa lub nie, jak żarówka. Chyba, ześ...
Witam. Od jakiegoś czasu walczę ze spalaniem w scanii r420 hpi z 2009. Auto paliło poniżej 30 litrow teraz średnio 32/33 litry a ładunki raczej lżejsze niż przedtem. Autem jeżdżę osobiście i zasady ecodrivingu znam. Turbina ok dmucha 2.9 bara zawory i pompki regulowane wycieków nie ma ic szczelny cewki nierozkrecone i czyste. Ostatnio jednak zaczęła...
Witam, próbuję znaleźć w necie jakieś informacje na ten temat, ale niewiele konkretów. Jakoś mam pecha do warsztatów, bo raczej też nic konkretnego jak na razie nie wiem, dwóch mnie w ogóle zbyło, i chciałbym się poradzić, aby uniknąć wymiany kolejnych części na ślepo, żeby się dowiedzieć na końcu, że jedyna rada to wyciąć filtr... Kupiłem 3mc temu...
Witam, mam problem z za niskim ciśnieniem Doładowania, efekt: - paliwo o 4litry w górę, - podczas wciskania gazu od 0% do ok 70% auto "idzie" a od 70 do 100% brak reakcji i zero efektu, - przy 24 tonach efekt jazdy jak "400" brak przyspieszenia. Zrobiłem test turbiny i mam taki efekt: obroty silnika: - 500 -1,2bar, - od 800 do 1250 -1.5bar do 1.9bar,...
Witam Wszystkich. Postanowiłem kupić Żonie Passata, żeby było bezpiecznie i bez zawracania głowy, że coś nie tak. W okolicy stał taki fajny B5 przed FL z 1.8t ANB 150km. Rzekomo 198tys., Tiptronic, ale fajnie działa, obejrzany, niewielkie pieniądze, no to "biere". Do domu około 80km, to na spokojnie posprawdzałem wszystko, po prostu lalka. Nic nie stuka,...
Chciałbym wykonać projekt pomiaru ilości opadów deszczu na bazie Raspberry Pi 3 B Tylko pomiar opadów deszczu chcesz robić? Ostatnim pomysłem jest zakup gotowego, "oficjalnego" pojemnika od stacji meteorologicznej RPi. I to jest najlepszym pomysłem :) Wydaje się więc, że jest to idealne rozwiązanie mojego problemu. Ale oczywiście jest jeden haczyk....
Witam, mam pytanie może banalne, natomiast nigdzie nie znalazłem odpowiedzi. Mam kominek i turbine z bypassem (ATC TK 150), która jest na strychu, pionowo prawie nad kominkem. Moje pytanie jest, gdzie znajduje się czujnik temperatury, odpowiedzialny za uruchomienie turbiny. Turbina ustawiona jest na 35 stopni i ciepłe powietrze jest wyrzucane przez...
Witam, utrata mocy po kilku minutach jazdy, po wyłączeniu i odpaleniu znowu jest kilka minut dobrze( idzie do 4500 obr/min), później samochód nie wkręca się wyżej niż 3500 obr/min , wymienione następujące części: EGR (EGR z czujnikiem położenia), zawór podciśnienia EGR (N18), czujnik MAP ( ciśnienie i temperatura zamontowany w intercoolerze), ślizgi...
Witam. Panowie zauwazylem jeszcze jedna dziwnie wygladajaca sprawe (nie wiem jak bylo wczesniej), ale po wyczyszczeniu przeplywomierza tak zapobiegawczo dziala idealnie pokrywa sie przeplyw powietrza zadany z aktualnym, ale do wartosci ok. 5000 i to przy delikatnym przyspieszaniu natomiast wcisniecie gazu do dechy pod obciazeniem w jezdzie zadane mam...
Witam Chciałabym zamontować czujnik temperatury z wskaźnikiem do silnika szczotkowego typu 1020 - 48v 1000W. Znalazłem takie coś: https://obrazki.elektroda.pl/9653185900_... I teraz pytanie czy przykleić sondę do obudowy klejem termoprzewodzącym czy lepiej będzie w środku silnika na uzwojeniu? Może miał ktoś doczynienia z tym typem...
Witam! Mam silnik 22kW pracujacy przy rozruchy gwiazda-trojkat, w silniku jest czujnik temperatury i mam pytanie jak go podłaczyć, czy mozna podłaczyc bezpośrednio na cewke stycznika? pozdrawiam
Witam mam problem z komunikatem antypollution fault. Czytalem juz troche postow alnei nie dostalem jednostacznej odpowiedzi z nihc wiec zakladam swoj temat. Oto moj przypadek: kupilem auto z informacja ze ma turbine do wymiany. Sprzedający wyglada na sprawdzonego bo znajomi kupili juz 2 auta i nie narzekaja. Obiecal ze zajmie sie ta turbina i ponoc...
Witam! Posiadam silnik elektryczny z suwnicy, wciągarki SWF 16t. 30/5kW. Posiada on w uzwojeniu czujnik temperatury. Właśnie w tym tkwi problem. Chcę określić jaki czujnik temperatury jest w tym uzwojeniu, aby odpowiednio go zaaplikować. Posiada on wyprowadzone 2 przewody do tabliczki zaciskowej silnika. Jego zmierzona rezystancja w temperaturze 27°C...
Witam. Mam silnik przekładniowy w swoim rowerze, "dodatkowy " przewod który standardowo jest do temperatury w tym wypadku jest do czujnika halla ( bo w silniku ze sprzęgłem jednokierunkowym nie pokazywał by prędkości przy luźnym kreceniu ) Czujnik w środku to "Honeywell SS41F" A czujnik temperatury który jest obsługiwany przez sterownik to NTC10K Jak...
Pilnie potrzeba sprawdzonego w użyciu czujnika temperaturowego wspólpracującego z układem uruchamiającym silnik 2,2 kW. Wszelkie rady mile widziane. Pozdr.
Mam takie cos plytke ktora kiedys siedziala w samochodzie u wojka i teraz chce podlaczyc do siebie jest to obrotomierz i miernik temperatury przelacza sie z boku przelacznikiem i jest problem ze niewiem jak podlaczyc i gdzie czujnik temp.obrotomierz chodzi ale nie powinno byc tam jeszcze jednego kabelka gdzies na czujnik zamieszczam skany Prosze o podpowiedz...
Witam Posiadam silnik 50kW. W puszce znajduje się kostka z napisem 130°C i 150°C. Doprowadzone są oczywiście 4 przewody, czyli dwa czujniki. Tyle tylko, że ich rezystancja wynosi 0Ω, więc raczej nie są to termistory. Czy mogą to być czujniki bimetaliczne lub coś w tym stylu?
Jak dwa piny to czujnik temperatury, jak trzy to czujnik cisnienia. Prawdopodobnie jest drugi czujnik razem z przepływomierzem tylko mierzy on temperaturę powietrza przed turbiną a ten drugi temperatura powietrza doladowanego. Jak przepływomierz ma więcej niż 3 piny to jest razem z czujnikiem temperatury.
Pewnie chodzi o czujnik temperatury spalin na turbinie.
Witam mam problem ze scania 164 V8 480km 2001 rok brak mocy . Spalanie i temperatura w normie , wymienione interkoler , turbina , pompowtryski, czujnik ciśnienie I nic nie pomogło . Proszę O pomoc
Witam w Renault Master z 2015 r 165 KM biturbo wyskoczył mi błąd Dtc054417 (obwód czujnika temperatury przed turbiną)się ,który to czujnik : -czujnik temperatury zaworu egr, -czujnik temperatury DPF proszę pomóżcie,i mile widziana lokalizacja czujnika .
Witam Metalowy walec na fotce to silniczek pompy chłodzenia turbiny .
kolega bubels ma rację, moim zdaniem układ mógłby wyglądać tak: - czujnik temperatury turbiny ( lub jakiegos newralgicznego elementu ? ) - układ sterujący wentylatorem, który ochłodziłby turbinę - wentylator o w miarę niskim poborze prądu Czemu tak ? ponieważ częściowo turbina już schłodzi się przy np. parkowaniu, a ewentualnie dostudzić może ją układ...
Witam gdzie zlokalizowany jest czujnik temperatury doładowania turbiny Renault Master 2.3 100km?
Czujnik pierwszy z przodu zagięty znajduje się nad turbiną
Witam wszystkich obecnych na forum, Jestem użytkownikiem Renault Megane IV po lifcie 2020r., silnik 1.5 blue dci automat. Wczoraj po krótkiej jeździe ponownie odpaliłem samochód i nagle moim oczom ukazał się spektakl informacji: sprawdź uklad wtryskowy, uklad wydechowy, mozliwa awaria silnika STOP. Auto wcześniej nie sprawiało żadnych problemów... podłączyłem...
No więc napisał że wymienił silnik turbiny i problemy się skończyły.
Rozwiązanie problemu! Skrzynia jest O.K....!!!! 1. Zakup i wymiana dwóch nowych poduszek pod silnikiem! 2. Zakup dwóch nowych poduszek przednich tylnego wózka. 3. Wymiana czujnika temperatury spalin przed turbiną! (uszkodzony czujnik powoduje to, ze auto wchodzi w stan wypalania dpf. Auto na podwyższonych obrotach podaje wadliwe informacje do skrzyni...
Wymieniłem świece żarowe i zniknął błąd P1351 związany z obwodem podgrzewania świec. Nie powrócił również błąd P0422. Niestety po wyprostowaniu rury nadal błąd P0299 czyli, małe ciśnienie turbo przy 2000-3100 obr/min. Powyżej tej prędkości ciśnienie turbo jest ok. Pozostają błędy P2033 oraz P0483 Proszę o wszelkie sugestie. Wszystkie potrzebne sugestie...
W głowicy może być śrubka mosiężna na imbus do odpowietrzania lub jak jest czujnik temperatury wkręcony do głowicy wysoko to można nim odpowietrzyć. Może błąd jest we wskazaniach temperatury? Czy turbina jest chłodzona cieczą?
Sprawdź czujnik temperatury przy turbinie, wadliwy w tych silnikach
Wszystko zależy jaki to rocznik. Jeżeli jest MAP (1312) to jest w kolektorze ssącym od strony ściany grodziowej. Wtedy czujnik temperatury powietrza jest na wężu z turbiny (1240). Kolory przewodów to fioletowy i jasno niebieski. MAP jest 3 pionowy więc to tylko czujnik ciśnienia bez pomiaru temperatury. https://obrazki.elektroda.pl/9277325900_...
Ani silniki o mocy 140 KM i 170 KM nie posiadają serwomotoru, siłownik podciśnienia sterowany jest pneumatycznie a jedynie w 170 KM 2.0 TDI siłownik zmiennej geometrii posiada czujniki krańcowe, przy FAPie jest też róznicowy czujnik ciśnienia, czujnik temperatury gazów spalinowych i sondę lambda, serwomotor posiadają turbiny w silnikach 3.0 TDI a odnośnie...
Nie wiem czy w Toyocie jest tak samo. W NISSAN-ie też są trzy czujniki temperatury spalin. Pierwszy jest na wylocie za turbiną, drugi przed DPF-em a trzeci za DPF-em.
Witam. Problemów ciąg dalszy. Zlokalizowałem ten czujnik, osobiście dla mnie jest to czujnik temperatury spalin przed turbiną, czyli takie EGT, nie wiem czemu nazewnictwo w tym przypadku jest inne, ale mniejsza o to. Podmieniłem czujnik na inny i błąd dalej taki sam, jutro zamierzam sprawdzić instalacje elektryczną, może jeszcze jakieś inne podpowiedzi...
Z tego co się orientuję, i z dpf i bez w tych rocznikach jest czujnik temperatury na turbinie.
Wymieniony czujnik poziomu oleju..... i wszystko ok.... czyli nie mam po 100 km info na desce "sprawdz olej" oraz turbina przy około 110-120 km/h na autostradzie nie przechodzi w tryb awaryjny... jednak czujnik oleju jest powiazany z turbina..... :) pozostaje wymiana czujnika temperatury płynu chłodzącego ale to przy okazji..... bo dostęp bardzo trudny...
Jak ze 170KM ma ta B6 to jeden przed DPF jeden za DPF jeden przed turbiną. Razem 3.
Z reguły stosuje się czujniki NTC 10k, a więc z pomiarów wynika że jest raczej sprawny . Jeżeli faktycznie jest to jakaś sygnalizacja związana z temperaturą, to może jest jeszcze jakiś inny czujnik, może na silniku turbiny. Problemy z takimi odkurzaczami to większości baterie, jakie są napięcia pojedynczych ogniw.
Mam problem z ładowarką atlas, silnik Deutz bf4l 1011f chłodzony olejem, brak oleju na turbinie i w miejscu czujnika ciśnienia oleju, po wykręceniu czujnika i uruchomieniu silnika prawie nic nie kapie a na czujniku temperatury oleju ciśnienie 9bar na niskich obrotach odrazy po uruchomieniu silnika. po wyciągnięciu termostatu ciśnienie oleju jest na...
U mnie niestety nie ma postępów. Wszystko co zaleca instrukcja Mercedesa dla tego błędu już zrobiłem (mam nawet zdjęcia z instrukcjami postępowania) - ale to głównie sprawdzenie szczelności dolotu oraz stanu uszczelek. Ostatnio wymieniłem dodatkowo: czujnik ciśnienia spalin, czujnik temperatury przed turbiną ( zresztą nowy również pokazuje wartości...
Jeżeli czytałeś błędy dobrym oryginalnym testerem (np IDS-em) to można podejrzewać albo nieszczelność dolotu - tak jak napisał toku74 - albo przycinanie się geometrii łopatek turbiny. Ewentualnie elektrozawór zawór sterujący gruchą łopatek turbiny jest niesprawny. Na początek odłączyłbym sztangę (cięgno) gruchy od dźwigni łopatek turbiny i zobaczył...
Dzień dobry, Chciałbym się poradzić kogoś obeznanego w temacie. Renault master 2.3dci 125km. Mam czujnik temperatury spalin przed turbiną, taki z żółtym kablem. Po odłączeniu czujnika, na zapłonie, w kostce zasilającej mam napięcie 5V. Podłączam czujnik, napięcie rośnie do prawie 9V. Czy to jest prawidłowe zachowanie że czujnik podnosi napięcie? Rezystancja...
Witam wszystkich. Czy udało się jakoś rozwiązać ten problem? Mam podobną sytuację. Crafter 2.5 BJL + DPF, 2011, przebieg 230tkm. Wymieniony jest już cały układ wtryskowy, DPF, EGR, turbina, czujnik ciśnienia, czujnik temperatury... zero błędów w sterownikach, nic się nie świeci na desce. Obroty zostają około 1000, czasem zaczyna dymić. Pozdrawiam!
To jest słabawy silnik na 24 tony ładunku, jeśli jeździ jeszcze po górach, to już w ogóle.. Jeździ w obie ładowany, więc nie wiem czy tego nie będzie trzeba polubić. U nas są egzemplarze które palą 2 litry więcej od pozostałych, (33-34/100) i nie idzie nic z tym fantem zrobić, wymiana końcówek tylko pogorszyła. kluczowe znaczenie ma czujnik ciśnienia/temperatury...
Silnik posiada na uzwojeniach czujnik temperatury i przez jego styki idzie zasilanie do silnika. Jak przegrzewa się silnik to odcinane jest jego zasilanie (w małych 1f). U Ciebie przegrzewa się z powodu pracy w gorącym powietrzu.
temperatura turbina turbina czujnik czujnik obrót turbina
krokowy daewoo źródła podczerwieni atmega sterowanie wyświetlaczem
laser krzyzowy wytrzymałości dwuteowników
STN9260 vs STN93003 – czy można zamienić tranzystor PNP BJT lub MOSFET w balastach i SMPS? Bezpieczniki świateł pozycyjnych VW Fox 1.2 F20 F21 F11 F12 lokalizacja i numeracja