Ten czujnik przed turbina to jest miedzy filtrem powietrza a turbina w tej plastikowej obudowie
Możesz to rozjaśnić, bym to zrozumiał? Pisałem już, że ten czujnik jest ten sam, co był na starym turbo zamontowanym i tam nie było żadnego błędu. Tylko cieknąca turbina. więc co mogło się stać w obwodzie czujnika ?
Z której strony sprawdzałeś luz na turbinie? A może czujnik doładowania szwankuje?
Panowie, temat rozwiazany, powodem bylo zle obsadzenie czujnika w groszce i tym samym pracowal w nie odpowiednim zakresie. Wszyskim dzieki za pompoc.
Może w momencie sprawdzania nie było usterki.Czy jest tylko błąd czujnika?Może problem z turbiną, w silniku BXE na pewno zmienna geometria.Podciśnienie w instalacji to chyba ok.0.7bar.
Błąd EDC przy niskich obrotach ok 1700 i wysokim biegu. Proszę o porade...wszystkie tematy powoli się wyczerpuje...wtryski czujniki turbina egr wszystko wymienione lub sprawdzone A błąd jest nadal...teraz mam wysokie ciśnienie doładowania w kolektorze kolorowym...p0234...pozdrawiam
Obwód ładowania uszkodzony Czujnik, turbina, chłodnica powietrza i jej kolektory, dopływ i ciśnienie paliwa... Szukaj.
W samochodzie wyświetla się błąd Depollution system foulty, samochód wchodzi w tryb awaryjny i wyświetla błędy na czujniku od turbiny. Turbina była regenerowana i czujnik wymieniany już 3 krotnie. Po wymianie błąd pojawia się po 1 -2 dniach użytkowania samochodu. Za każdym razem okazuje się, że czujnik jest znowu uszkodzony. Co może doprowadzać do uszkodzenia...
W rurze pomiędzy turbina a kolektorem ssącym. Czujnik jest od badania ciśnienia doładowania. Na podstawie jego odczytów sterownik silnika reguluje pracę turbiny.
Czujnik pierwszy z przodu zagięty znajduje się nad turbiną
Witam. Mam identyczny problem ze swoja mazda 323f z 2000r. Poradziles sobie jakos z tym problemem? Na komputerze wyszedl mi blad z czujnikiem egr i turbina. Turbina zregenerowana czujnik jest narazie 'za ślepiony' i problem dalej istnieje
Sprawdź ten czujnik , turbinę i szczelność dolotu, bo z tego co piszesz to na trasie bez gazowania jest ok. (to są warunki w jakich turbina praktycznie nie dzila) .Jedyna rzecz która wpada mi do glowy to brak powietrza
Uszkodzony był czujnik doładowania turbiny Więc dlaczego napisałeś wyżej że turbina działa. Skoro był uszkodzony czujnik to turbina się nie załączała - silnik pracował w trybie awaryjnym
Cześć Czujnik przed turbiną (czujnik spalin) pokazuje o 130mbar za dużo względem ciśnienia atmosferycznego na wyłączonym silniku. Czy to jest jeszcze w granicy tolerancji czy nadaje się do wymiany? https://obrazki.elektroda.pl/8640100500_...
Znajdż w kanale dolotowym między przepustnią a turbiną niewielkiki czujnik podobny do przepływomierza, wykręć dwie śrubki, przemyj bęzyną , żłóż i po sprawie. Jeżeli nie pomoże lub na krótko to wymień go na nowy.
Albo czujnik, albo turbina do sprawdzenia/regeneracji/ustawienia.
Oczywiście że może, tak lejący jak i zatkany wtrysk całkowicie zmieni sterowanie silnikiem. Dawki mają być jednakowe i właściwe. Turbiny też nie sprawdzaj na słuch a na ciśnienie, sterowanie turbiną, czujnik doładowania, szczelność dolotów... Króćce paliwowe przed filtrem paliwa, jeden paproch może zmienić pracę silnika. Te wspomniane wcześniej czujniki...
hi https://obrazki.elektroda.pl/8346064300_... https://obrazki.elektroda.pl/5962255200_... tu masz dwa bo nie wiem o co dokładnie ci chodzi - "Potrzebuję schemat elektryczny czujników Turbiny" ? -turbo pressure control solenoid- sterownik,nastawnik,akurator ciśnienia turbo -boost pressure sensor - czujnik ciśnienia...
Tiaa , tylko wszystkie wyliczenia oparte są o dane ze zliczenia ilości tankowanego paliwa . Spotkałem już auta gdzie czujnik wlewu paliwa był po prostu wylogowany, sterownik nie dokonywał wyliczeń, a wymieniono czujniki , turbinę ,przepustnicę EGR . NIKT w 5 warsztatach nie przejrzał danych rzeczywistych. Dobrej zabawy
Na trasie jakby ubyło mocy i silnik dziwnie też nie równo zaczął pracować. Scholowałem i myślę co mogło się wydarzyć? Wtrysk padł, turbina czy jakiś czujnik? Miał ktoś może podobną sytuację? Odpala ale obroty wariują. Przebieg 220 000 km :(
Szukaj przyczyny w czujniku który steruje turbiną widocznie nie załancza jej
czujnik cisnienia doładowania przed turbiną master 2.3 ma wpływ na spalanie i moc samochodu
A może czujnik ciśnienia spalin przed turbiną :?: :D
Wywala błąd temperatury czujnika przed turbiną df652 i tez tak mi się wydaje że to bedzie ten czujnik temperatury spalin ale chcę sie upewnić na 100 %
Czyli musisz usunąć przyczynę zbyt dużego doładowania. Możliwe że źle złożyłeś turbinę. Ewentualnie mógł się uszkodzić czujnik.
To jest przepływomierz, czujnik jest za turbiną, czyli tam gdzie ciśnienie. Szukaj.
Witam w Renault Master z 2015 r 165 KM biturbo wyskoczył mi błąd Dtc054417 (obwód czujnika temperatury przed turbiną)się ,który to czujnik : -czujnik temperatury zaworu egr, -czujnik temperatury DPF proszę pomóżcie,i mile widziana lokalizacja czujnika .
jak turbina wkręca się na wyższe obroty to w domu da się usłyszeć delikatny szum/świst powietrza, coś jak rozkręcająca się turbina w aucie. No właśnie miałem zapytać , czy poza efektami słyszalnymi uchem odczuwasz jakieś wibracje, może masz jakiś czujnik infra. Moja turbina co prawda trochę większa, ale tylko trochę ,a na chałupie jej nie widzę. Krety...
Tak można wystarczy podpiąć odpowiednie napięcie, masę i podać ciśnienie powietrza na czujnik, wtedy trzeba zmierzyć wdrtość nap. na wolnym pinie czujnika i porównać z wykresem.
Patrząc po podanych odczytach, to wychodzi na przepływomierz. Podepnij przepływomierz z innego auta i sprawdź wtedy. W którym miejscu wychodzi że to przepływomierz? Jeżeli turbina nie dmucha to nie ciągnie powietrza a jak nie ciągnie to spada MAF. Ja bym powiedział że skoro wedle komputera geometria turbiny jest w w odpowiednim miejscu a nie osiąga...
Przewody i piny sprawdzone wszystko ok. Niestety mam problem z wymianą tego czujnika w Ibize turbina jest zaraz blisko grodzi i czujnik jest jakby za turbiną a blisko grodzi. Dostęp od góry mało przyjemny i raczej nie możliwy do odkręcenia. Nie wiem czy od dołu będzie dostęp do tego czujnika.
To tak nie działa
Rozwiązanie problemu! Skrzynia jest O.K....!!!! 1. Zakup i wymiana dwóch nowych poduszek pod silnikiem! 2. Zakup dwóch nowych poduszek przednich tylnego wózka. 3. Wymiana czujnika temperatury spalin przed turbiną! (uszkodzony czujnik powoduje to, ze auto wchodzi w stan wypalania dpf. Auto na podwyższonych obrotach podaje wadliwe informacje do skrzyni...
Numeru nie pamiętam # czujnik obrotów turbiny, za wysokie obroty.Na tą chwilę turbina wyjęta i oddana do regeneracji.
Problem rozwiązany. Winowajca to czujnik cisnienia doladowania . Przed turbina wymieniony bo myślałem że jest tylko jeden czujnik a okazało się że jest drugi schowany w okolicach wiska wentylatora w miejscu ciężko dostępnym. Po wymianie czujnika auto śmiga. Dzięki wszystkim za porady.
Nie występuje osobno, trzeba wymienić płytę elektryczną w skrzynce. http://obrazki.elektroda.pl/9399053500_1...
Jak dwa piny to czujnik temperatury, jak trzy to czujnik cisnienia. Prawdopodobnie jest drugi czujnik razem z przepływomierzem tylko mierzy on temperaturę powietrza przed turbiną a ten drugi temperatura powietrza doladowanego. Jak przepływomierz ma więcej niż 3 piny to jest razem z czujnikiem temperatury.
Wymieniony czujnik poziomu oleju..... i wszystko ok.... czyli nie mam po 100 km info na desce "sprawdz olej" oraz turbina przy około 110-120 km/h na autostradzie nie przechodzi w tryb awaryjny... jednak czujnik oleju jest powiazany z turbina..... :) pozostaje wymiana czujnika temperatury płynu chłodzącego ale to przy okazji..... bo dostęp bardzo trudny...
Cały czas. Oscyloskopem sprawdzisz ten czujnik.
Taki błąd się wyświetla obwód czujnka ciśnienia przed turbiną błąd df651 No właśnie . A nie "czujnik doładowania przed turbiną " jak wcześniej napisałeś . Chodzi chyba o czujnik ciśnienia spalin przed DPF. Nie . To nie jest czujnik ciśnienia spalin przed DPF . No to przecież ma jak byk "czujnik ciśnienia przed turbina " nigdzie tam nie jest napisane...
Problem rozwiązany wystarczyło wymienić czujnik od turbiny ten po lewej stronie
który czujnik odpowiada za odcięcie turbiny jak auto przejdzie w tryb awaryjny ? Nie ma takiego czujnika komp bierze pod uwagę wszystkie dane z czujników i wcale nie jest powiedziane że u ciebie odcina turbinę i u ciebie nie ma kierownic tylko waste gate. W sumie to bez diagnostyki przez kogoś kto zna te silniki to nic nie powinieneś wymieniać czasami...
byłem na komputerze pokazało dwa błędy błąd pedału gazu jak takze czujnika sterującego turbiną czujnik wymieniłem pedał został sprawdzony a błąd nadal się pojawia tylko zdecydowanie mniej razy i co moze być przyczyną ?
Witam, błąd P2563 może być spowodowany uszkodzonym czujnikiem ciśnienia, czujnikiem turbiny, podciśnieniami lub jest taka opcja, że przycina się gruszka od turbiny. Błąd P1496 to do sprawdzenia czujnik ciśnienia lub elektrozawór sterujący turbiną. Może kolega również zobaczyć czy jak był mieniany termostat może coś nie jest dopięte i spadło przewód,...
Witam. Okazało się, że przyczyną był przepływomierz i uszkodzony czujnik kopiujący na turbinie. Z przepływki nie było błędów, a wskazania parametrów były ok, ale w czasie jazdy coś się dziwnego działo. Podmieniłem przepływkę na oryginalną i sprawną, czujnik na regenerowanej turbinie wymieniłem na oryginalny. Nowa turbina wymagała delikatnej regulacji...
Zawór EGR, zawór sterujacy turbiną, sama turbina, czujnik cisnienia. Sprawdź.
(at)89bartezz no to faktycznie podobnie jak u mnie. Będę musiał trochę pojeździć i zobaczę czy się coś unormuje a jak nie to będę znów męczył mechanika żeby coś mi na to poradził. Mi też najbardziej nie pasuje EGR bo jak FAP wymyty, wyzerowany, czujnik sprawny, ciśnienia w normie, turbina ok, nic nie dymi, ładnie odpala, nie zamula itp to co innego?
Sprawdź czy nie ma obcej wody w układzie, zamknij dopływ wody do junkersa (zawór na śrubokręt płaski z prawej strony gazu ) i sprawdź na kranie czy woda przestała lecieć. Jeżeli leci dalej to masz coś uszkodzone w instalacji albo coś połączone lub niepotrzebnie odkręcone. Woda w kranie nie może lecieć jeżeli przed urządzeniem ją zamkniesz... Awaria...
Czujnik powinien być pod turbiną na gruszce od wastegate. Sprawdziłeś go już i parametry co pisałem?
Turbina była wymieniana bo siadła że tak powiem Dodano po 30 Nie problem w czujniku tylko w zbyt niskim ciśnieniu doładowania, do sprawdzenia turbo i dolot.
Witam wszystkich. Czy udało się jakoś rozwiązać ten problem? Mam podobną sytuację. Crafter 2.5 BJL + DPF, 2011, przebieg 230tkm. Wymieniony jest już cały układ wtryskowy, DPF, EGR, turbina, czujnik ciśnienia, czujnik temperatury... zero błędów w sterownikach, nic się nie świeci na desce. Obroty zostają około 1000, czasem zaczyna dymić. Pozdrawiam!
witam, mam mondeo 2002r tddi 115 ps niestety nie otwiera mi sie turbina i auto nie ma mocy przy dodaniu gazu nie slychac na pracuje natomiast jak sciagne filtr powietrza i weze doprowadzajace do turbiny widac i slychac jak pracuje, po podlaczeniu kompa do auta pokazal sie blad (czujnika wlaczania powietrza - chyba tak bo juz nie pamietam jak to mechanik...
Skoro masz błąd czujnika doładowania to pewnie po przekroczeniu albo ~3tys rpm albo 120-130km/h wchodzi w tryb awaryjny i masz odcinanie mocy. Skoro turbina była regenerowana zajmij się tym czujnikiem, szczególnie jak ktoś grzebał w kablach. Może robił kombinacje typu "tuning" rezystorem na przepływce :) Skoro po zgaszeniu wszystko wraca do normy to...
Ja tu widzę że mało powietrza jest zasysane i mało jest tłoczone. I to bardzo mało, wygląda to tak jakby turbina wcale nie pracowała, ciśnienie jest nawet niższe od atmosferycznego. Jakbyś miał dziurę w kolektorze, i powietrze było zasysane bezpośrednio ze środowiska, albo jakby turbina była wykończona. Sprawdź też działanie czujnika ciśnienia doładowania.
witam.moze tylko czujnik cisnienia doladowania.pozdr
Zaczne od wezykow ew wymienie je wszystkie bo mam nowy komplet ze zlaczem do sterownika podcisnienia Dodano po 4 Wężyki sa okej...dodam ze niemoge dogrzac auta do 90 stopni ale co ma temperaturA do odcinania turbo...dopuki sie nie nagrzal jezdzil okej po nagrzaniu odciecie turbo i check engine...bledy p0238 i p0236....nie mam juz pomysłów
Czujnik w kolektorze, przepływka, egr i w ...uj innych możliwości. Najpierw diagnoza
Mam takie pytania odnośnie w/w wymienionego czujnika. Czytałem na forum że ma to tykać a jak nie tyka to jest źle. W jaki sposób można sprawdzić czy ten czujnik jest sprawny czy nie? Jestem świecie przekonany, że wcześniej tykał u mnie już po przekręceniu zapłonu, a teraz nie. Czy jest walnięty?? Ostatnio zauważyłem jadąc autostradą, że przy 3000obr...
a turbina ma czujnik kopiowania? bo one często zwarcie robiły
Pasat 2 tdi, jasne. Napisz normalnie jaki pasat i jaki silnik.
Witam. Mam problem z Seatem Toledo 1,9 Tdi 90 koni 2001r. Problem polega na tym że przy 4,4 tys/obr na 3 biegu , przy 3,5tys/obr na 4 biegu i przy 3,2tys/obr na 5 biegu samochód dostaje muła i czujnik ciśnienia turbiny zablokowuje turbinę. Program VAG diagnozuje błąd czujnika ciśnienia turbiny i po wykasowaniu wszystko wraca do normy - aż do następnego...
Renault Master 2.3 163 BITURBO samochód ładnie ciągnie do 3 tys obrotów słabnie na 5 i 6 biegu co może być przyczyną zero błędów sprawdzany Clipem po wymianie pompy wysokiego ciśnienia i wtrysków czy może być odpowiedzialny za to czujnik ciśnienia doładowania przed turbiną
Czujnik położenia wału nie powoduje przeładowania. Jak sam napisał ma problem bo turbina przeładowuje. Sprawdzanie czujnika wału mija się z celem. Pytanie ile przeładowuje w stosunku do zapotrzebowania.
Vac to wejście podciśnienia, Out idzie do gruszki, ten trzeci na filterek. To nie jest czujnik tylko zawór.
W turbinie nie ma czujników. Czujniki są w przewodach dolotowych, przed i za turbiną, tzw MAP-sensory. KTS miał prawo tego nie obsłużyć. PS. vito 110 z silnikiem 2.3 z tego roku to raczej miały już elektronikę.
Wymien czujnik i przewód ciśnienia spalin na kolektorze wylotowym zaraz za turbina,elastyczny wężyk z kolektora do czujnika też.
Musiałbyś odczytać błędy, ale w tej bryce masz do przeglądu lub wyczyszczenia: czujnik doładowania w kolektorze, ewentualnie kolektor, egr oraz sterowanie (kierownicę) turbiny lub sama turbinę - (niestety w tych autach to powszechne) i przy tej okazji wszystkie te czynniki mają taki skutek, ale najbardziej prawdopodobny jest zasyfiony kolektor oraz...
Po pomiarach mi wyszło (+5V masa masa) 3piny czyli jak dla mnie zwarcie między masa a sygnałem Mierzone przy podpiętej wtyczce?
Przepływomierz powietrza sprawy, czujnik ciśnienia doładowania sprawny, układ paliwowy sprawny, turbina nowa, zawór podciśnienia VTG sprawny otwarty na 11% cały czas od włączenia silnika, dolot szczelny. Auto jeździ ale ma połowę mocy. Błędów brak. Nie ma sterowania zmienną geometrią turbiny. Nie pisz że coś jest sprawne bo nie wiemy jakie są wartości....
Nie wiem czy w Toyocie jest tak samo. W NISSAN-ie też są trzy czujniki temperatury spalin. Pierwszy jest na wylocie za turbiną, drugi przed DPF-em a trzeci za DPF-em.
W starym Euroline ZW23KE występowały dwa czujniki przepływu. Turbina (3-przewody) i czujnik klapkowy (2-przewody) do sprawdzenia. Brak jednej funkcji może również oznaczać awarię płyty głównej. Ntc c.w. ma prawidłową rezystancję ale pomiary czasem są mylące...Wymiana płyty w starym zużytym Euroline nieopłacalna (Ponad 1000zł).
Kiedyś miałem tak, że nie podpoiłem czujnika od powietrza i turbina nie pracowała.
Wczoraj przy dłuższej trasie zauważyłem, że silnik nie ciągnie tak dobrze do 2,5tys obr. Dopiero powyżej wciska w fotel. Jest widoczna różnica. Kiedyś wydaje mi się ciągnął równo. Może coś z pierwszą turbina , lub z czujnikiem doładowania pierwszej turbiny 🤔
Witam, proszę o pomoc. Jestem posiadaczem Tourana 1.9 td, kiedyś zaświeciła mi się w zimie sprężynka i auto wpadło w tryb awaryjny. Powiem co już mechanicy zrobili. Zostały wymienione chyba wszystkie czujniki. Turbina przeszła regenerację i dalej to samo wyskakują jakieś błędy z podciśnieniem.Tylko najciekawsze jest to ,że dzieje się to wtedy i tylko...
Miska oleju do zrzucenia i czyszczenie smoka powinno uratować ciśnienie . To rutynowa operacja demontaż miski i czyszczenie smoka + wymycie układu dolotowego + filty i olej przy regeneracji turbo takie są wymogi do jakiejkolwiek reklamacji. My zawsze robimy sobie zdjęcia w trakcie naprawy żeby nie było ;) . Możesz jeszcze wcześniej zmierzyć ciśnienie...
Sprawdź jaką wydajność ma turbina. Zobacz czy ten zawór się przypadkiem nie przycina. W zasadzie to 70% podejrzeń pada na niego więc zacznij od niego a późnije wydajność turbiny. Nie wiem dokładnie jak jest w tym mobilu ale sprawdź czy przy pedale sprzęgła masz czujnik, który reaguje na naciśnięcie sprzęgła.
Masz uszkodzony czujnik który znajduje się po prawej stronie na kolektorze taka mała czarna kostka lub po prostu kończy się turbina ale warto wymienić czujnik bo jego cena to 230. zł.
Wygląda na awaria czujnika ciśnienia atmosferycznego. Wtedy przechodzi na mapę dla wysokości ponad 3000 m na poziomem morza i by chronić turbinę obniża doładowanie. Sprawdź odczyt z blokach pomiarowych. Albo ktoś grzebał w mapie zmieniał czujnik ciśnienienia o wyższym zakresie.
EGR, turbina, czujnik ciśnienia doładowania, przepływomierz, czujnik temperatury powietrza dolotowego, to elementy osprzętu które muszą być bezwzględnie sprawne. Tak jak czysty filtr powietrza i kanały spalin przed i za EGR. Sprawdzone?
Elektry który podłączył kompa pod auto stwierdził błędy, powiedział ze padł czujnik podciśnienia turbiny, czujnik pedału hamulca, czujnik pedału sprzęgła, turbina wymieniona gdyż się rozleciała, koszt elektryka 90zł netto. w auto wpakowałem już ponad 2500zł, jestem zadowolony z tego auta dobrze się prowadzi i jak miał moc to jest całkiem zwinny na nasze...
N75 to nie czujnik, tylko elektrozawór sterowania turbiną. Ciebie interesuje czujnik różnicowy ciśnienia spalin. Idą do niego dwa wężyki/rurki od filtra DPF.
Zacznij od diagnostyki. Z tego co napisałeś to turbina raczej nie pompuje. Czujnik ciśnienia zostaw w spokoju. Zacznij od wężyków sterowania turbiną.
Witam, jestem właścicielem Iveco 35C15 2,8l pojemności. Mam problem z turbiną. Stwierdziłem, że sama turbina działa przyczyną nieprawidołowości jest czujnik(zawór) ciśnienia doładowania. Nie dochodzi do niego prąd i nie wiem czy powinien tam dochodzić prąd po odpaleniu silnika czy jest inaczej sterowany. Przewód od wtyczki łączącej się z komputerem...
Turbina dmucha 0.7b natomiast na Egzaminer pokazuje doładowanie 0.2b .
Sama turbina raczej jest sprawna. Błąd generuje czujnik, komputer lub jakieś kiepskie połączenie pomiędzy.
Wiem że jest to troszkę dziwne ale mam pytanie . W przypadku gdy mam uszkodzony czujnik ciśnienia powietrza i turbina pompuje 1.8 bara a czujnik ciśnienia wskazuje ECU 1.2 bara . Auto to MB Sprinter 308cdi jakie będą skutki uboczne takiej eksploatacja samochodu poza padnięciem turbiny ?
Jakieś dziwne te kody czym było diagnozowane? Jak jest błąd w regulacji ciśnienia to trzeba sprawdzić czujniki i turbinę czy wszystko jest ok no i przepływkę. Jak jest błąd w Canie to znaczy że coś sieje po nim trzeba przejrzeć całą instalację.
Okazało się, że nic z elektroniką. Turbina czujnika przepływu miała podobno minimalnie odkształcone skrzydełka. I to wszystko.
Problem mam z turbiną, po przejechaniu ok 500m traci moc, jakby turbo nie działało, po zgaszeniu silnika i uruchomieniu ponownym jest ok. Pytanie moje jest takie czy tam jest jakiś czujnik, który może być za to odpowiedzialny? Czy coś innego?
witam mam pytanie p[op zmianie walka rozrzadu i zrobieniu gloeicy auto nie ma mocy i wlosno pracuje wszystko do okola sprawdzone pompa wtryski rozrzad i turbina czujniki na kompie nie ma zadnych bledow i nie wiem czy to moze walek nie ten bo walek jest od mondeo
Jeszcze raz. Podłączasz diagnoskop (komputer), podłączasz manometr do kolektora ssącego, rozpędzasz bardzo spokojnie auto, na 4-tym biegu jedziesz równo obr 1000, odpuszczasz na kilka sekund gaz po czym dajesz w podłogę. W tym momencie obserwacja manometru i komputera. Normalnie ciśnienie wskazywane przez manometr powinno być prawie równe z tym co widzi...
Dlatego bez wpięcia do komputera, bo przyczyn może być masa (walnięty sterownik pompy, jakiś czujnik, wtryski, turbina i wiele innych, o których zresztą pisaliście) - wolę nic nie robić, bo topić znów pieniądze w niewiadome to już dla mnie za dużo. Może zna ktoś w kujawsko - pomorskim kogoś z oprogramowaniem do tego samochodu ? Czy też serwis zajmujący...
Może też być taka http://north.pl/karta/pompa-myjaca--obie... Daj foto naklejki z silnika pompy.
Na ten defekt trzeba zabrać ze sobą czujnik c.w.u, turbinę i płytę elektroniczną. Do sprawdzenia wymiennik płytowy, siłownik zaworu 3D i ustawienie pompy. Tak się zastanawiam, czy ten hydrofor nie robi ten "bałagan" podczas grzania cw.
DPF usunięty, a katalizator został? Co masz w miejsce DPFa pustą puszkę? Tam może świstać. Możesz się wpiąć w miejsce czujnika, ale jak chcesz mieć miarodajny pomiar, to wepnij się przed turbiną. Jak będziesz miał zapchany kanał olejowy, to przy czujniku będzie dobrze, a turbina szybko odejdzie do krainy szczęśliwych turbin.
Jeżeli zabite sadzami to raczej turbina się skończyła. jaka turbina? Przecież napisał, że wymienił silnik dmuchawy o ile o to Tobie chodziło.
Wszystkie wężyki i rurki cieńkie plastikowe od podciśnienia sprawdź.Idą od pompy vacum na głowicy do 3 elektrozaworów (dwa obok aku , jeden pod rurą filtr-turbina). Czujnik jest w bloku silnika ale sprawdź jego wtyczkę bo lubi gnić.
Witam wszystkich obecnych na forum, Jestem użytkownikiem Renault Megane IV po lifcie 2020r., silnik 1.5 blue dci automat. Wczoraj po krótkiej jeździe ponownie odpaliłem samochód i nagle moim oczom ukazał się spektakl informacji: sprawdź uklad wtryskowy, uklad wydechowy, mozliwa awaria silnika STOP. Auto wcześniej nie sprawiało żadnych problemów... podłączyłem...
Witam, błąd dotyczy złego sterowania turbiną, idąc tym tropem zostały sprawdzone wężyki, zawór regulujący turbiną, czujnik map oraz maf, wyczyszczona zmienna geometria turbiny. Jednak problem nie minął. Podczas rozpędzania dobrze ciągnie bieg 1, 2 a na trzecim już turbo dziura, trzeba zejść z obrotów do 2000 i dopiero ją załącza. Na 4 biegu trzeba zejść...
Witam Scania 420 2004r silnik PDE brak mocy nie wyświetla błędów czy może być winny czujnik ciśnienia turbiny turbina raczej jest ok nie rzuca olejem na wskaźniku turbina bije do 2,6bar.
turbina czujnik czujnik obrót turbina czujnik turbina scania
zanik napiecia sieciowego ekspres krups dystrybutor dobry elektronik gliwice
Wymiana czujnika temperatury w pralce Whirlpool AWG 334-800 Wybór kabla do przyłącza domu 710m 17kW