Witam . Wskaźnika nie posiada,lecz ma czujnik temperatury który zapala kontrolkę przegrzania układu chłodzenia. Pozdrawiam.
http://obrazki.elektroda.net/20_12650610... http://obrazki.elektroda.net/20_12650610...
Czujnik temperatury w termostacie został stary czy nowy termostat był z czujnikiem?
albo czujnika temperatury
Tak, rozwarcie czujnika temperatury silnika mogło być przyczyną nadmiernego spalania.
prędzej stawiał bym na to że obruszyłeś kabel od czujnika temperatury wody (przy termostacie) i albo wtyczka spadła albo są zaśniedziałe styki i to przestało łączyć - sprawdź to najpierw, czujnik z niebieską końcówką 2 piny
Do kolegi msepl . Auto zawsze paliło dużo mniej . ostatnio co robilem to ładowanie. Ale jak przegazuje to auto ma wyzsze obroty jak b yna ssaniu chodzil owiec sprawdze czujnik temperatury ;)
Czujnik temperatury sprawdzałeś?? termostat też??
To trzeba jeszcze zobaczyć, czy chłodnica w obrębie czujnika osiąga temperaturę, jeżeli tak i wiatrak rusza jak zewrzesz styki wtyczki czujnika to masz do wymiany czujnik.
http://allegro.pl/czujnik-temperatury-fi... chyba ze to kolor chyba czarny jutro bede dzwonił jak nic z tego bede liczył ze sie uda ci odkrecic swój z głowicy
w 900 czujnik od lampki masz na glowicy od gory . po stronie alternatora
Czerwony czujnik jest od modelu ze wskaźnikiem temperatury na zegarach, czarny to tylko bimetal zapalający kontrolkę przy przegrzaniu silnika
Człowieku sam sobie odpowiedziałeś do tego jeszcze pompa paliwowa ale czujniki temperatury to podstawa !
Odnośnie czujnika temperatury to ten na poniższym zdjęciu 1233934 Ten czujnik jest rezystancyjny, tak?
Czujnik położenia wału (CPS) i czujnik położenia przepustnicy (TPS), wskazany byłby też czujnik podciśnienia w kolektorze (MAP) oraz czujniki temperatury powietrza (IAT) i płynu chłodzącego (ECT).
Jeśli silnik nie chce odpalić spróbuj na chwilkę ściągnąć kablek z czujnika temperatury. Daj znać jakie efekty.
Przy czujniku na chłodnicy we wtyczce masz dwa kable.czarny i szaro-czarny? Ten czarny to masa a szaro-czarny idzie na silnik . Sprawdź ten szaro-czarny czy po drodze nie dotyka do masy. Wentylator chłodnicy sterowany jest masą więc musi być jakiś powód że ją dostaje.Jeśli wymieniałeś czujniki temperatury to dokładnie odpowietrz układ chłodzenia.Kontrolka...
Witam Mam problem z Seicento 900 z 2000 roku. Auto odpala normalnie po dłuższym postoju ale przy próbie dodania gazu momentalnie gaśnie. Gdy zostawi się go na chwilę aby się zagrzał na wolnych obrotach to zaczyna chodzić normalnie i kręci do końca. Na gorącym silniku problem nie występuje. Wymieniłem już rurke do mapsensora, świece, kable, filtr paliwa...
...czujnik temperatury powietrza dolotowego... Jak już to czujnik temperatury cieczy chłodzącej, który informuje ECU o stanie rozgrzania silnika.
Pomierz multimetrem silniczek krokowy .Jak masz cztery piny to między dwoma zewnętrzmi jak i dwoma wewnętrzmymi powinno być około 53 omów. Nie masz chyba założonego silniczka od przepustnicy silnika 1100? Bo jest inny trzpień - w 900setce jest szpiczasty a w 1100 jest półokrągły Jaką temperaturę silnika pokazuje program diagnostyczny? Ustawienie trzpienia...
Zobacz -> http://www.motointegrator.pl/produkty/43... kupiłeś termistor a nie termowłącznik. Moim zdaniem to potrzeba Ci czegoś takiego -> http://e-katalog.intercars.com.pl/#/prod...
Sonda najprawdopodobniej lub czujnik temperatury. Czujnik temperatury wymieniany a sonda pasuje z 900? :)
Zawory ustawione prawidłowo ? W 900-setce nie ma regulacji zaworów, spełniają tą rolę hydrauliczne kasatory, owszem jak był używany olej kiepskiej jakości, i kasatory już wypracowały swoje, to mogą być do wymiany bo nie spełniają swej roli. Jak "chleje" paliwo to stawiam na czujnik temperatury, ten w termostacie, który daje sygnał do sterownika silnika,...
Najpierw nowy czujnik w chłodnicę.
Czujnik temperatury silnika ,sonda lambda za duże ciśnienie paliwa.
Jaki model instalacji gazowej? Odpalasz na "auto" czy na wymuszonej benzynie? (przełącznik 3 pozycyjny?) Wedle opisu po prostu go zalewa, może któryś z zaworów LPG lekko puszcza i zanim odpalisz najpierw musi wyssać z dolotu to co naleciało nadmiarowo. Ale najpierw diagnostyka osprzętu, czujnik temperatury powietrza w dolocie oraz czujnik temperatury...
W Twoim aucie jest stara (czytaj upośledzona) konstrukcja regulacji pracy silnika . Oczywiście nie mam tu nic złego na myśli . W tym silniku masz czujnik pozycji przepustnicy , sonda Lambda , oraz map sensor które kontrolują prace i są ważne każda anomalia powoduje zła prace lub nadmierne spalanie paliwa w tym wypadku. Przede wszystkim szczelny dolot...
Rezystancja czujnika w temperaturze 20°C , 578-782Ω. Sczelina 0.4-1 mm .
nadeszły ciepłe dni i nie mam problemu z wysokimi obrotami,ale nadejdzie zima i .....Wnioskuje,że to problem z czujnikiem temperatury ale który czujnik może to zjawisko powodować?Ten na termostacie wymieniony.
Jeżeli gotuje się przy mniejszej prędkości to może być czujnik temperatury, a jeżeli przy większej to np uszkodzona pompa wody, zapchany układ chłodzenia, uszkodzony termostat
Wydaje mi się , że dzieje się to w ten sposób: pod wpływem temperatury silnika zmienia się rezystancja uzwojenia cewki czujnika, a że sygnał jest słaby to mamy klops. Na marginesie dodaję, ja ściągam całą obudowę na warsztat, central na kole pasowym plus kilka małych śrubek od dekla i mam komfort pracy. Szczególnie, że te śrubki od czujnika niejednokrotnie...
Sprawdzane było na wyjętej świecy że iskra znika? Bo może czujnik temperatury silnika padł i go tak zalewa że nie umie odpalić.
Już się zastanawiam czy by nie kupić jakiegoś kabla do tego auta. Czy jakiś euroscan podejdzie do tego wtrysku ? Jedyne co nie udało mi się sprawdzić to czujnik temperatury powietrza w dolocie bo nie wiem gdzie go szukać.
Zwierałem wtyczkę termo włącznika. Jutro sprawdzę chłodnicę i dam znać w jakim jest stanie. A czy czujnik temperatury wody wkręcony w termostat ma jakiś wpływ na nie włączanie się wentylatora??
Program IAW SCAN 2 i odczytasz temperaturę silnika, zobaczysz wykres tej wartości . Czujnik od CC (czerwony) może nie być kompatybilny ze wskaźnikiem autogauge i masz przekłamanie
A w którym miejscu są te czujniki
Popraw - wyczyść punkty masowe układu wtryskowego - na termostacie są w wiązce przewody masowe z których dwa są masowymi dla układu wytrysku a sterownik musi mieć jakiś punkt odniesienia bo wszelkie czujniki termistorowe temperatury, TPS MAP opierają się na wspólnej masie diagnostycznej dla sterownika
Cześć, sprawdź przekaźnik od pompy paliwa i zasilania cewek to jeden z tych 2 NAD komputerem - możesz zdjąć kapturki tych przekaźników i je ręcznie naciskać podczas judłania i zobaczyć czy zapali Cinquecento 900/Seicento 900 NIE POTRZEBUJE DO PRACY SILNIKA ŻADNYCH CZUJNIKÓW poza czujnikiem położenia wału, no i oczywiście muszą być podłączone obie cewki...
Tak, przybliż, bo co ci zostało? Błędy te same? Komputer pokazał 3 błędy:101 czujnik temperatury płynu chłodzącego108 potencjometr przepustnicy320 czujnik obrotów Te kody na pewno oznaczają to, co napisałeś? https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1...
zasadzie to coś w tym może być. On rano jak odpala to nie wkręca się na wysokie obroty tak jak kiedyś tylko na tych niższych się męczy, no i trzeba też dodać że coś telepie mi na zimnym rano *kiedyś podobny odgłos mialem jak świece padły i któryś gar nie łapał, ale teraz mam nowe świece, czujnik temperatury n Zrobiłeś coś z tym?
Nie wiem jakie ten typ ma czujniki i sondy, bo to gaźnik. U mnie w Seicento 900 (wtrysk) też masakrycznie zaczął palić, winny okazał się czujnik temperatury cieczy chłodzącej. Odczytywał źle temperaturę (za niską) i jeżdził cały czas tak, jak "na ssaniu", a w wydechu czarno.
radze sprawdzić ciśnienie paliwa, albo czujnik temperatury? a zrób tak, wyjmij wtyczke z tego czujnika i zobacz czy odpali, jeżeli złapał czujnik awarie, to po wyjęciu sterownik potraktuje skrajną najniższą temp, i powinien zapalić
padł czujnik temperatury przy termostacie. Przekazywał ciągle sterownikowi że silnik jest zimny, co powodowało zalewanie świec i nie chciał odpalać
witam mam sejtka 900 rocznik 2000, problem z odpaleniem na cieplym, na zimnym pali na dotyk, wymienione filtry, swiece, kable, cewki, cpw czujnik temperatury, wentylator, termostat, pompa paliwa, co moze byc przyczyna? elektryka?
fiat seiczento 900 nie pali na ciepłym silniku brak błędów w komputerze . Na zimnym silniku pali na dotyk a jak się rozgrzeje to nie chce zapalić ,kręci a nie zapala,brak iskry ale co ciekawe wystarczy cofnąć kluczyk i przy następnej próbie odpala.Czujnik położenia wału korbowego i temperatury silnika nowe proszę o pomoc
Iskra ginie czy nie ma? Jak dobrze pamietam to masz cewke z rodzielaczem? Tam są dwie cewki zapłonowe, każda po dwa wyjścia. Z reguły to padają te cewki od temperatury - przykręcane są do głowicy.
koło foniczne właśnie jest to ta zębatka pod czujnikiem. To jak na benzynę przełączasz z LPG to gaśnie? Jeśli tak to możesz mieć usterkę w układzie zasilania benzyną- pompa, czujnik temperatury silnika , wtryskiwacz, MAP itp. Jeśli masz LPG to możesz na ciepłym odpalić z gazu i wtedy zobaczysz czy silnik odpali
Przede wszystkim nie jest to czujnik temperatury a wyłącznik termiczny. Ponadto w takim przypadku należałoby sprawdzić, czy układ chłodzenia nie jest zapowietrzony lub przyczyną nie jest uszczelka pod głowicą. Ten wyłącznik można i należałoby sprawdzić, czy jego styki są zwarte po osiągnięciu temperatury 97°C. Można to zrobić we wrzącej wodzie.
Witam szanownych forumowiczów,mam problem z moim seicento 900 ,podczas jazdy zapaliła się kontrolka wtrysku,auto zaczęlo się dławić ,przerywać na niskich obrotach,po przegazowaniu lub szybszej jazdy silnik pracuje w miarę normalnie ,ale po odpaleniu szarpie ,nie wchodzi na obroty,czuć nie spaloną benzynę no i nie chodzi chyba na wolnych obrotach na...
Witam. Mam seicento 900 99r przebieg 150tyś km. Od około 4 miesięcy walczę z problemem odpalania auta gdy silnik jest rozgrzany. Po przejechaniu kilku kilometrów gdy silnik już się rozgrzeje to są momenty, że gaśnie na biegu jałowym, a wtedy jest problem z odpaleniem auta. Auto sprawdzone na komputerze - OK. Przewody, świece, filtr paliwa, filtr oleju,...
W 900 czujnik jest wkręcony w termostat góra przód głowicy w prawo od zespołu wtryskiwacza ale uwaga jak wyżej. Kumpel kupił jakiś badziewny wskaźnik za 6 (słownie sześć ) i założył go do łady. Chodzi bezawaryjnie już 2 tygodnie w Skład zestawu wchodzi wskaźnik ,czujnik i 2m przewodu.
Witam. Kupiłem Seicento 900. Po dłuższych oględzinach zauważyłem zwisający przewód z urwaną wtyczką, który wychodzi z wiązki, z której również idzie kabelek do czujnika temperatury wody w chłodnicy. Czy ktoś może zaglądnąć i powiedzieć co to za przewód? W każdym razie jest na nim cały czas napięcie. I jeszcze pytanie, czy do filtra powietrza dochodzi...
Witam. Instalacja gazowa nie chce przełączyć się na gaz. Elektrozawory się nie załączają, nie ma na nich napięcia, sprawdzałem mirnikiem i żaróweczka. Sterownik to Bingo M. Na panelu sterowania po przekręceniu zapłonu zielona dioda miga 4 razy i gaśnie. Wcześniej chyba nie gasła tylko cały czas migała, no chyba że wyłączyłem instalacje guzikiem. Po...
To ,że u ciebie tak było nie znaczy ,że tylko tak puszcza uszczelka. Chciałem ci tylko zwrócić uwagę że jeżeli "siądzie" uszczelka to nie od razu gotuje ciecz chłodzącą, owszem gotuje ale to już są tak jakby "warunki ekstremalne" usterki, najczęściej to w 900 właśnie zaczyna się od minimalnych uszkodzeń,które z czasem używania narastają. 900 ma to...
Ciśnienie paliwa 2,5bar. ...a czasem nie powinno być coś koło 1 bar? Sprawdź czujnik temperatury silnika (płynu) od ECU (nie od wskaźnika/kontrolki), możesz go odłączyć, ECU przyjmie wtedy wartość zastępczą = 60*C. Na czym Ci "wyrzuca" ten błąd 00?
Witam Mam problem z autem fiat seicento 900.Na zimnym silniku odpala bez problemu.Po jeździe np.30 min silnik się nagrzeje i jak zgaszę to później już nie odpala za pierwszym.wymieniłem czujnik położenia wału,czujnik temperatury silnika i nic to nie dało.Dodam że samochód jest wyposażony w instalacje LPG.Gdy samochód jest zimny - odpala za 1wszym razem,...
dodam jeszcze ze wiatrak się załącza ale nic to nie daje, mimo tego gdy się bardzo nagrzeje to samochód zaczyna ciężko jechać (hamuje). Co jest nie tak z moim seikiem? Dodano po 2 Jak go podłączyłem pod kompa i odpaliłem samochód temperatura wzrosła do 96 stopni wiatrak się załączył , chodził aż do póki temperatura spadła do 90 stopni. Zero błędów na...
a powiedzcie mi gdzie jest silniczek krokowy i czujnik temperatury powietrza zassanego? Oraz da się jakoś sprawdzić ten potencjometr? Dodano po 4 poza tym gdyby to byl silniczek krokowy to wydaje mi sie ze obroty powinny falowac a nie byc stale jednakowo podwyzszone:) mysle sie czy nie?
Sondę lambda możesz odłączyć całkiem i CC/SC pracuje bez niej bardzo ładnie, podobnie możesz odłączyć potencjometr przepustnicy, czujnik temperatury i też pracuje dobrze, kiepsko pracuje tylko jak się odłączy MAPsensor, ale nawet bez tego TYLKO z czujnikiem położenia wału dalej nieźle odpala i da się jechać (choć wtedy szarpie) Sprawdź wężyk do MAPsensora...
Witam. W Twoim przypadku lepszy byłby taki jak w Seicento 900 lub 1,1SPI - powodował "zwarcie" do masy i załączenie wentylatora chłodnicy w przypadku przekroczenia zadanej temperatury (bimetal). Twój przeznaczony jest prawdopodobnie do wskaźnika temperatury - jego rezystancja zmienia się wraz ze zmianą temperatury (termistor). Można dołożyć do niego...
Witam po długiej przerwie przepraszamale musiałem wyjechać dudki zarabiać;)seicento pracuje normalnie no nie bo to FIAT na benzynie się dogadałem wymieniłem czujnik położenia wału czujnik temperatury(wkręcany w termostat) i silniczek krokowy wyczyściłem i na benzynie pracuje bardzo ładnie tylko na gazie pracuje tylko na wolnych obrotach i to nie zawsze...
Zimne powietrze - więcej tlenu gorące powietrze - mniej tlenu Miało to na celu poprawić działanie silnika na mrozie. Obok wtryskiwacza paliwa jest czujnik temperatury zasysane powietrza, także komputer silnika powinien dać sobie radę z odpowiednią korektą dawki paliwa. (tak jak to jest jak się przerabia doloty na stożek itp.) Coś takiego jest czasem...
Według moich spostrzeżeń na swoim samochodzie jeśli sonda wskazuje współczynnik 1 to pracuje w pętli otwartej .Warunkiem wejścia w pętlę zamkniętą jest osiągnięcie temperatury 61 stopni C. (sterownik IAW16fm.EC) . Co do czujnika to jeśli jest to niebieski czujnik WTS-05 na termostacie jak w seicento to on może przekłamywać . Wskazania ECU masz 68 stopni...
niby proste a zarazem trudne no wskaznik ładowania juz masz kontrolke a jak chcesz wskaznik naładowania akumulatora to zapewne chodzi ci pogłowie wskazówkowy co wychyla sie jak ładuje np na 13v.a co do ciśnienia oleju to moim zdaniem najlepiej by spasował czujnik ciśnienia z poloneza różnie na to mówią np gruszka z czujnikiem na kontrolkę. zależy jaki...
Ale czujnik położenia wału wymieniano już dwa razy. Raz na nieoryginalny a raz oryginał i ani na tym, ani na tym nie odpalał, więc wymieniono go na stary a na nim dopala ok w sumie. Auto ma jakieś wahania nastrojów chyba, bo raz odpala normalnie, a raz za którymś razem... to jest zagadka. Nie zależy to od temperatury ani miejsca, w którym stoi.
Więc czekam na dostawę innego czujnika. Nie wiem czemu wysłali taki jaki mam teraz. Czujnik temperatury (przegrzania) silnika do 900-setki wkręcany w głowicę ma być z czarnym plastikiem, obudową, żaden inny, więc patrz co ci przyślą... Ma wyglądać tak. https://obrazki.elektroda.pl/2690028000_... https://www.autodoc.pl/meyle/15827929...
Aha rozumiem, czyli po nagrzaniu silnika do temperatury załączenia wentylatora, wyciagam bezpiecznik i obserwuje, ma wejść na czerwone pole. Fabryczna kontrolka przegrzania ma działać od 115 stopni, to temperatura krytyczna aby zatrzymac samochód. Wskaźnik przynajmniej pozwoli na zapobieganie takim sytuacjom np. mozna ratować się ogrzewaniem Dodano...
Panowie (i panie :)) mam Fiata Seicento S 1100. Zastanawiam się nad małymi zmianami mechanicznymi w moim autku. Przegladajac strony internetowe zobaczylem tuning u Chojnackiego. Nazywa się to Seicento GT i kosztuje około 900 zł. Na stronie napisali: Modyfikacja nie ma negatywnego wpływu na trwałość silnika i obejmuje : głowicę silnika, zawory, gniazda...
Witam mam samochód Fiat Seicento 900 2002rok wyposażony w instalacje LPG. Teraz wiadomo upały i zaczęły się problemy. W po przyjechaniu z miasta zaparkowałem przy sklepie, zgasiłem samochód, po powrocie do samochodu odpaliłem i pojechałem(samochód odpala na benzynie, po przełączeniu się na gaz zgasł). Aby nie utrudniać innym użytkownikom życia, przełączyłem...
Witam szanowne grono. Mam dziwny problem w Seicento 900 z 2001 roku. Otóż auto strasznie trudno uruchomic gdy silnik jest chocby lekko cieply - sprawa narasta - im bardziej cieply silnik - tym mbardziej ciezko odpalic. W tem ok 80 - 90 stopni odpalenie auta staje sie niemozliwe. Posprawdzalem wszystkie mozliwe masy, styki itp. Sprawdzilem sterownik...
Silnik wentylatora do wymiany razem z oramowaniem na którym jest zamontowany to koszt około 70 zł Pompę na razie zostaw w spokoju. Może być problem z termostatem który dosyć często ulega awarii. U mnie w CC 900 od jakiegoś czasu cały czas pracował na otwarciu co było spowodowane niedogrzaniem silnika po wymianie trzyma parametry. Silnik wentylatora...
Witam.Mam problem. siadl mi silniczek chlodnicy zakupilem nowy zagotowalem mu wode lampka temperatury sie zapalila a wiatrk chlodnicy nie wlaczyl sie.sprawdzilem bezpiecznik dobry 2 bezpiecznik za akumulatorem dobry na krotko dziala wiatrak wczoraj tez jechalem zapalila sie kontrolka temperatury a on sie nie wlaczyl.Sprawdzilem czujnik na krotko w termostacie...
Witam, Fiacik po podgrzaniu słabo odpala.Odpalanie losowo, po 2-3 sek. kręceniu i puszczeniu startu odpala często szybciej niż po długotrwałym kręceniu. Wymieniony czujnik położenia wału.Odległość czujnik koło nie większa niż 2-3 mm. Przewody, świece nowe. Ciśnienie paliwa na ciepłym i zimnym ok. Sprężanie w normie. Brak błędów. Kontrolka wtrysku gaśnie....
zgadzam sie z P. cobra w tym ze srodkowe cylindry na zimnym silniku dostaja wiecej mieszanki niz powinny i w efekcie czego w pewnych warunkach sa zalewane srodkowe swiece , szczegulnie gdy przebiegi auta nie sa wieksze niz 5km jednorazowo . ,, mysle ze moznaby sprobowac wpiac rezystorek w obwod czujnika temperatury tak zeby komp , widzial temp kilka...
Witam, ostatnio wymieniałem uszczelniacze zaworowe i musiałem odkręcić termostat wody, by umożliwić sobie dostęp do wciśnięcia zaworów co by głowicy nie zdejmować. Jak wiadomo śruby termostat trzyma się tez gruby kabel masowy. Zapomniałem go podłączyć i tak próbowałem uruchomić silnik. Podłączyłem go w końcu i zaczął się problem z pracą na benzynie....
Witam Posiadam fiata seicento 899 czyli przysłowiową 900. Autko Zostało kupione w 2000r i do tej pory bezawaryjne. Kłopot w tym że zagotował mi się płyn i zaświeciła kontrolka. Wymieniłem termostat bo stary po włożeniu do gotującej się wody nie otworzył się. Do tego wymieniłem czujnik temperatury, czujnik chłodnicy od wentylatora wentylator w 100% sprawny....
Sterownik bosch-a z przepustnica na linkę nie był na sieci can Nie był nijak powiązany przez immo z licznikiem W tym właśnie problem, bo IAW-49F, który oryginalnie był w aucie był powiązany z licznikiem, który wciąż tam jest. W nowym SC był jeden czujnik temperatury, a kontrolką przegrzania sterowało ECU, ECU z Bravo, nie będzie tego robić, podobnie...
Dziwny przypadek nie opisany nigdzie na forum. Ale po kolei. Od pewnego czasu gnębi mnie problem przejścia przez zakres obrotów na ciepłym silniku. Kiedy odpalam włącza się ssanie obroty w miarę nagrzewania spadają i dopóki silnik nie uzyska ok. 50stopni jest ok. silnik równo przyspiesza nie szarpie, wraz ze wzrostem temperatury słabnie elastyczność...
wiem, że na szpilce termostatu powinien być umieszczony cienki, czarny kabelek z uszkiem zaciśniętym na końcu. Na bank go widziałem w jakimś SC gdy odkręcałem czujnik temperatury wody tylko nie pamiętam czy u mojej lubej bądź u kolegi.. Tam jest cała wiązka masowa gruby szaroczarny oraz gruby zielonoczarny - masa dla sterownika silnika czarny- masa...
Mam już nowy czujniczek, a właściwie używkę ze złomowiska za grosze. Jego rezystancja wynosi 780-790Ω w temperaturze pokojowej. W opisie układu wtryskowego Bosch Mono-Motronic piszą, że rezystancja ma wynosić 300-600Ω, z kolei w książce Fiat Seicento Sam Naprawiam mowa o przedziale 578-782Ω. Według książki wychodzi na to, że czujnik jest...
Witam. Mam taki problem z seicento, że faluje na wolnych obrotach, a gdy zwiększam obroty to wzrastają i za chwile dusi się i wraca na niskie mimo że przepustnica jest uchylona. Ogólny brak mocy, Prędkość max 100km/h i gdy do niej dojdę to auto mi zadusza i zwalnia. Problem z obrotami na wolnych nie występuje gdy: a) ściągnę wężyk idący do czujnika...
Sledze ostatnio popularnosc "chip rezystora" i postanowilem samemu sie pobawic i potestowac coraz bardziej popularny temat. Fiat Seicento 900, rok prod. 2001 (wszystko sprawne i oryginalne) i zamontowalem rownolegle do czujnika IAT rezystor 1,2 k ohm. Zadnej zmiany. Jedynie komputer diagnostyczny pokazal temperature zasysanego powietrza ok 50 st. C....
Nie mam teraz schematu do cc, ale wydaje mi się, że na skrajnych stykach map sensora powinno być 5V, a na środkowym sygnał. Sprawdź masy wiązki instalacji wtryskowej przykręcone do kolektora ssącego Wiązki przykręcone , był moment że jak go dobrze wykręciłem do prędkości powyżej 6000obr/min to w tym miejscu {na kolektorze } ta masa z tymi kablami aż...
czujnik temperatury seicento seicento temperatury czujnik temperatury cieczy seicento
piszczenie dysku twardego thunderbird konfiguracja przedmuchy uszczelki
kablówka skrzynka matryca lsc320an02
Programowanie kluczyka do Nissan Murano 2015 Nissan Micra K12 2005 - Instalacja Halogenów w Zderzaku