W chryslerze nie da się zamienić wtyczek, dlatego kolega Art.B dobrze Ci radzi. Posprawdzaj podpięcia czujników położenia wału i wałka rozrządu. Musi działać
Czujnik jak wspomniałeś, albo czujnik wałka rozrządu jeśli jest, bo nie wiem za dużo o tym silniku.
Jeden kreci drugi psika ciepłym Plakiem do rury od powietrza (obudowa filtra zdjęta). Kręcimy i psikamy jednocześnie parę sekund (ok 10) , tak kilka razy i nic. Jutro(wtorek) zamówię drugi z czujników, czujnik wału korbowego. Do tej pory wymieniłem tylko czujnik wałka rozrządu.
Powodem całej tej sytuacji był czujnik położenia wałka rozrządu .
Zacznij o poprawnego ustawienia rozrządu (proponuję zmienić "mechanika"), twój problem leżał prawdopodobnie w czujniku położenia wałka rozrządu lub czujniku położenia wału.
Z doświadczenia: na 1 miejscu - czujniki położenia wału korbowego i wałka rozrządu.
Witam, czujnik położenia wału korbowego i czujnik położenia wałka rozrządu do sprawdzenia .
A sprawdzałeś czujnik wałka rozrządu i wału.Te czujniki odpowiadają za iskrę. Masz schematy elektryczne.
Można to sprawdzić: https://obrazki.elektroda.pl/3925847400_...
Temat rozwiązany . Wymiana czujnika położenia wału korbowego I położenia wałka rozrządu (Pomogła) !!!
Doszłem do przyczyny gaśnięcia jeżeli komu kolwiek zacznie gasnąć Chrysler Voyager 3.3l 1996r podczas jazdy po nagrzaniu to 90% tak jak w moim przypadku czujnik położenia wałka rozrządu lub jak to mam miejsce na wielu komentarzach czujnik położenia wału korbowego. U mnie problem rozwiązany.
To co napisałeś to się w głowie nie mieści. A szczególnie ostatnie przypadki. Wychodzi na to że to czujnik wałka upala PCM. A czy te śpece nie umieją sprawdzić co jest na na kablach do czujnika wałka? Nie wiem ,dla mnie to jest nienormalne. Aż zerknę na schemat tego wozu.
co jeszcze trzeba podac
Złe ustawienie szczeliny powietrznej czujników położenia wałka rozrządu i wału korbowego.Mają mieć 1 mm.
A może by tak podłączyć tester na początek? Może być i czujnik wałka albo co innego. Zobacz czy wskazówka obrotomierza podnosi się przy kręceniu.Nie wiem czy dobrze kojarzę ale jeden (wału) z tyłu na obudowie skrzyni. A drugi(wałka )od rozrządu zaraz poniżej pokrywy.
Brak informacji o silniku aja tego nie wiem. Jest możliwość wykrycia takiej sytuacji ponieważ czujniki sprawdzają: 1 położenie tłoka (GMP) oraz 2 położenie wałka rozrządu (szczególnie DOHC). Jeśli natąpi zmiana czasów to jest objaw przestawienia rozrządu.
Zasilania na cewkę brak, właśnie szukam przyczyny . Zasilanie na czujnikach wału i wałka rozrządu jest. Za zasilanie na cewce jest odpowiedzialny jakiś przekaźnik, lub bezpiecznik? Bezpieczniki są wszystkie całe. Gdzie dalej szukać przyczyny?
Wymieniłem moduł,czujnik położenia wałka rozrządu,.... czujnik temperatury silnika i jestem w kropce Panie diagnosto, a były powody że wymieniłeś te elementy?
Nadzieja jest zawsze, błąd P0340 wskazuje na problem z synchronizacja czujnika wałka rozrządu z czujnikiem wału korbowego, właśnie o tym pisałem - nie wiadomo który. Co do drugiego błędu, to błąd immobilajzera nie ma się co przejmować, sporadycznie przy grzebaniu może się pojawić.
Tak jak napisał przedmówca, jak nie pomoże to wtedy skupić się na czujnikach położenia wałka rozrządu ew. wału korbowego. Niestety większość komputerów silnika w naszych autach nie zapisuje błędów i trzeba szukać po omacku.
Mam stratusa 2.0 po przejechaniu jakiegoś odcinka samochód gasnie tak jakby coś odcinało napiecie i do tego zapala siękontrolka check engine,bo jak zgaśnie to nie idzie go odpalić ale jakchwilkę postoi to odpali i mogę jechać dalej byłem na diagnozie i wykazało ze jest walniety czujnik położenia wałka rozrządu wymieniłem go i dalej to samo czy są jeszcze...
Błąd się pokazuje ale tylko czujnik położenia wałka rozrządu ale to już sprawdziłem przez wypięcie wtyczki na nie działającym silniku i nic a powinno jeżeli to by było to , a przyznaje problem nie łatwy do zdiagnozowania
Witam.wymieniłem czujnik położenia wałka rozrządu .sprawdziłem czujnik położenia wału korbowego i przeczyściłem styki.Odpaliłem auto i pracował przez 40 min bez szwanku ,ale z podłączonym prostownikiem odłączyłem prostownik i po 5 min zaczęły spadać obroty silnik zgasł. zdjąłem klemę minusową i podłączyłem woltomierz między odłączoną klemę a minus akumulatora...
Chrysler town&country 3.8 benzyna z gazem 97r. Auto odpala bez zarzutów, jeździ prawidłowo, ale jak sie rozgrzeje to gaśnie. Po odczekaniu pewnego okresu czasu, ~20min, odpala. Komp pokazuje błędy P0340 obwód czujnika położenia wałka rozrządu wadliwe działanie P1784 Nieznany diagnostyczny kod problemu P0700 Układ sterowania skrzyni biegów wadliwe działanie....
Nie bardzo wiem po co wymieniłeś czujnik położenia wałka rozrządu? Tak jak piszą w innych postach w większości przypadków wadliwy jest czujnik wału, ale łatwo go sprawdzić. Jeżeli przejedziesz owe 5-10 km i silnik zgaśnie to polej czujnik zimną wodą . Jeżeli odpali to już masz przyczynę.
Układ zapłonowy jest szczelny i tam nie lałem wody, tylko po bloku, nie po glowicach,. Dziś rano zapalił za drugim razem, po południu jak było ciepło zaskoczył jak zwykle, ale jest bardzo silna won benzyny. Doczytałem że czujnik wału jest koło skrzyni, więc to też nie to, bo tam też nie lałem, ale gdzie jest czujnik wałków rozrządu? Jeżeli w ogóle jest,...
W ustalaniu położenia biorą udział dwa czujniki - wału korbowego i wałka rozrządu. Usterka któregokolwiek powoduje błąd. Podobnie może być z przetwarzaniem danych na wskazanie obrotomierza. Czyli ... nie ma możliwości pracy silnika z błędnymi danymi z czujników. LMy nie nadają się do silników CRD Chryslera - do diagnostyki używa się sprzętowych DRB3.
Miałem podobny problem w chrysler 300 cc> Paliło czujnik ciśnienia na magistrali paliwowej- po 3 krotnej wymianie,poleciał sterownik. Główną przyczyną była przetarta wiązka. Tak się skubana przetarła, że +5v łączyło się z wtryskiem i masą.
Witam Cała zabawa spowodowana była przez fiksujący czujnik położenia wałka rozrządu. Nawet w serwisie postawili diagnozę: prawdopodobnie czujnik położenia wałka z naciskiem na prawdopodobnie. Czujnik ten niedługo wcześniej był wymieniany na zamiennik. Okazał się lichy. Następny kupiłem z lepszej firmy - do dzisiaj spokój. Pozdrawiam wszystkich forumowiczów...
Miałem niedawno podobny przypadek w Mondeo. Pierwsze podejrzenie: czujnik położenia wału (miał odrapane kable). Pogrzebałem i palił bez problemów, ale po kilkunastu minutach znów to samo. Pogmerałem wtyczką przy cewce (i wiązką) i znów zadziałało. Przyczną był straszny stan wiązki, w kilku miejscach załamania i przetarcia. Tylko, że Cdif pokazywał mi...
Witam wszystkich tych którzy odwiedzą jeszcze ten temat, wszyscy na wielu forach opisują iż pada komputer lub że wymienili oba czujniki i cewkę, nikt nie wspomina o tym iż jest jeszcze coś takiego jak synchronizacja wału i wałka rozrządu, i że konstrukcyjnie komputer porównuje te dwa sygnały, jeżeli nie mieszczą się w granicach błędu to wyłącza jedną...
Sporo Ci się tego nazbierało :cry: 100 - problem z sygnałem przepływomierza 340 - różnica/nieprawidłowość odczytów wałka rozrządu i wału korbowego jeden albo drugi uszkodzony (ze wskazaniem na cz. wału) 1685 - immobilajzer. Do tego jak piszesz brak odczytów czujnika prędkościomierza. Coś mi się wydaje, że problemy powstały na skutek usterki elektrycznej...
witam mam taki problem posiadam chryslera voyagera 3.3 z 96r miałem wymieniany silnik i od razu rozrząd oczywiście silnik został wymieniony razem ze sterownikiem do niego pasującym no i po kolei silnik zapalił wszystko ok tylko jest pewien problem a mianowicie na wolnych obrotach pływa od 500 obr do 1000obr pużniej jest ok tak do 4 tyś obr i niechce...
Jak na razie to nic nie zobaczę autko zholowano BRAK ISKRY, uwaliło wzbudzanie iskry a ostatnio cewkę, i jedyne co mnie drażni to to że aparat zapłonowy to też ma cewkę, czujnik halla, czujnik położenia wałka rozrządu i to ustroistwo. interesuje mnie czy jak mech to rozwiąże to jak to długo pojeździ i co będzie masował, czy aparat zapłonowy czy silnik,...
Witam. Mój stratus jak dojdzie do około 90 stopni to gaśnie i nie chce zapalić, bez względu czy na benzynie czy na gazie, po ostygnięciu (około pół godziny) auto zapala normalnie. Podejrzewam, po rozmowach ze znajomymi i po przekonaniu neta, że to może być czujnik położenia wału korbowego. Tylko nie mogę znaleźć gdzie on jest w tym silniku. Też nie...
Kolego do silnika nie są potrzebne blokady, są znaki. Koła wałków rozrządu godzina 12, wał korbowy godzina 1. Szukaj w tych miejscach znaków. Wymień sprężynę napinającą. Dodano po 1 Podałem do silnika EFA.
Paweł17051982 - spis błędów który znam kończy się przed tym numerem. Niemożliwość odpalania to może być coś z ciśnieniem na listwie, ale to gaśnięcie powyżej 2 tys. obr. - czujnik położenia wałka rozrządu ??? Tocka - może być niesprawny regulator lub sterowanie ciśnienia w pompie (lub czujnik ciśnienia na listwie ?). To nie będzie wina zaworu przelewowego...
Przeczytałem... i dalej nie zmieniłem zdania. Jeśli nie ma czujnika położenia wałka rozrządu ani koła fonicznego w pompie, tylko koło foniczne na wale korbowym z znacznikami gmp co 180° i wtrysk z czujnikiem NBF, to sterownikowi obojętne jest od którego cylindra zacznie zliczać 720°. Korektę kąta początku tłoczenia wykona na podstawie sygnału z NBF...
Witam serdecznie wszystkich. Posiadam problem z wymienionym w temacie Voyagerem. Kiedyś już zniknęła iskra na świecach, jednak szybko uporałem się z problemem. Wtedy okazało się, że do wymiany jest przekaźnik ASD (załącza napięcie na cewkę zapłonową i pompę paliwa, gdy wykryje sygnał z czujnika położenia wału korbowego i jak się później okazało i wałka...
Od najniższych kosztów: 1. Sprawdź, czy z krućca zaworu przelewowego (nakońcu listwy wys. ciśnienia) nie kapie/leci na wolnych obrotach paliwo - po ściągnięciu oczywiście wężyka . Jeśli coś leci to albo fachowo - zawór do regeneracji, albo jak ja mam od chyba 2 lat - (niefachowo) zaślepiony. 2. Sprawdź przelewy wtrysków - 4 strzykawki i trochę wężyków...
Ogólnie rzecz biorąc lampka chceck się nie pali. Do niedawna auto gasło po trasie i czasem na postoju. Wymieniłem czujnik położenia wału i wałka rozrządu. Problem z zaśnięciem ustąpił, ale nie mogę wykasować błędów. Próbowałem też odłączyć akumulator na 40 minut z przekreconą stacyjką i po podłączeniu aku i kluczykowaniu pokazały się te same błędy....
Witam mam problem z chrysler voyager 2.4 benzyna z 2003r , mianowicie auto szarpie gaśnie obrotomierz wariuje, świeci się kontrolka żółta silnika, po kluczykowaniu wyszły trzy błędy p1391,p1684,p0320 inapis don.E;poczytałem trochę i wymieniłem czujnik wałka rozrządu, ale nic to nie dało , proszę o jakieś sugestie, co to może być za awaria i co znaczy...
Samochód starszy, bo rocznik 93 silnik V6 3,5 litra, ale dla klienta stanowi wartość sentymentalną i trzeba go zrobić. Przyciągnęli to z innego warsztatu, że nie ma iskry na dwu cylindrach, i rzeczywiście na wyprowadzeniach cylindrów 3 i 6 zespolonej cewki zapłonowej iskry nie było. Tam jest już zapłon bezrozdzielaczowy, potrójna cewka i 6 wyprowadzeń...
Witam, Mam problem z Chrysler Voyager 2,4 1997 + gaz sekwencja, dwa dni po wymianie akumulatora nie odpalił, stwierdziłem że to cewka zapłonowa. Po wymianie odezwał się tylko jeden tłok i dalej nic, nie ma wysokiego napięcia na przewodach. Zasilanie we wtyczce + dochodzi i jedno "0" sterujące, natomiast drugie jest stałe. Wyświetla tylko błąd nr 12...
Witam. Od kilku miesięcy usiłowałem usunąć usterkę powodującą brak mocy silnika w voyagerze 2.4. Miało to miejsce przy pracy sinika i na lpg i na benzynie. Kody wyświetlane przez licznik i przez komputer serwisowy na stacji diagnostycznej pokrywały się i pokazywały zbyt ubogą mieszankę i awarię zaworu egr. Po wielu konsultacjach i wymianie cewki zapłonowej...
witam mam taki problem posiadam chryslera voyagera 3.3 z 96r miałem wymieniany silnik i od razu rozrząd oczywiście silnik został wymieniony razem ze sterownikiem do niego pasującym no i po kolei silnik zapalił wszystko ok tylko jest pewien problem a mianowicie na wolnych obrotach pływa od 500 obr do 1000obr pużniej jest ok tak do 4 tyś obr i niechce...
chrysler voyager czujnik wałka rozrządu czujnik wałka chrysler chrysler czujniki wałka rozrządu
zegarek telewizor eeprom 25q40 maxima instrukcja
centralne sterowanie roletami centralne sterowanie roletami
Czy drut rozgrzeje się do czerwoności od świeczek? Radio Blaupunkt - Napis "PROTECT" i brak dźwięku