Wersja 4369 jest wysoka i raczej to nie przyczyna. Trzeba przepytać klienta czy nie wymieniał głowicy, wałka rozrządu. Nawet z wymiany fabrycznej były pomyłki i wkładali nie taki wałek. Objaw był taki , że przy wypalaniu dpf temperatura była w okolicy 500 stopni a powinna być 800 i nie przechodziło wypalanie .
Problem rozwiązałem ,wcześniej przy wymianie rozrządu zrobili to niezbyt dokładnie i przesunęło się koło rozrządu i nie było dokładnego spasowania na znaki wałek rozrządu był za wcześnie ale nie na tyle żeby zapisał błąd. co powodowało że czujnik rozrządu i czujnik wału się nie pokrywały.
Czyli lużny łańcuch spowodował błąd synchronizacji -wałek rozrządu na którym jest czujnik nie ma synchronizacji z czujnikiem na wale korbowym.Zdejmij pokrywę zaworów i oceń stan łańcucha fizycznie-powinien być napięty bardzo mocno.
ZAŁATWIONE,\ Klient nie przyznał sie że wjechał w wode i kosztowało go to £300 a wystarczyło powiedzieć. OK do rzeczy: Powodem całego zamieszania był zgięty czwarty korbowód który uszkodził koronke na wale korbowym wysyłąjącą sygnał do CKP. Brak synchronizacji wałek rozrządu - wał korbowy. DZiękuje za pomoc, Pozdrawiam.
Czy znacie patent/sposób na wymianę czujnika położenia wałka rozrządu bez rozpinania całego rozrządu i rozbierania przodu auta? Passat B5, 1.6 AHL Pb + LPG 8V 101Km 1998r. sprzedliftu. Silnik wzdlużny. Mam do wymiany czujnik położenia wałka rozrządu zlokalizowany z przodu silnika pod wałkiem rozrządu (bład G40 i efekty z tym zwiążane). Wałek napinacza...
Jakiś numer był z rozstawem śrub mocujących skrzynkę biegów. Mocowanie dpf, oraz inny wałek rozrządu, impulsator wałka też ma inne ułożenie, no i czujnik wału jest paluchem w AVF a uszczelniaczem pod kołem zamachowym w BMP.
Zadziałał jak? Kręcąc koronkami chcesz wykazać działanie hydrauliki? Po pierwsze już samo napędzanie koronek czterema silniczkami bez synchronizacji to fiasko, przy różnych prędkościach układ na starcie przejdzie w tryb awaryjny. Przyjrzyj się budowie układu hamulcowego, pomyśl jakie siły działają, następnie ciśnienia w układzie i podaj koncepcje. W...
Sprawdź synchronizację czujników wał i wałek rozrządu, A swoją drogą jeżeli zimny jak zgaśnie pali szybko to ok,a jeżeli ciepły to już inna historia ,najpierw doprowadź do tego żeby auto nie gasło
Podstawowa sprawa. Podłączyć komputer i sprawdzić wartości rzeczywiste: ciśnienie paliwa, obroty silnika oraz synchronizację czujnika wału czujnikiem wałka. Jeżeli ciśnienie paliwa oraz obroty będą a komputer wykryje brak synchronizacji walu korbowego z wałkiem to trzeba zajrzeć do rozrządu.
Pojazd trafił z innego warsztatu gdzie był wymieniany wałek rozrządu. Objaw silnik nie wkręca się na obroty dużo pali błąd jak w temacie . Posiada ustawioną synchronizację mechaniczną rozrządu na 2 zęby po ZZ i tylko w tej pozycji odpala. Sprawdziłem w Etce , że koło rozrządu i wałek są poprawnie dobrane .Czujnik wałka podmieniony na nowy oryginalny....
Witam wszystkich.Cześć i czołem.Szukam osób które miały do czynienia z przewspaniałym owocem pracy niemieckich konstruktorów,a mianowicie silnikiem 1.8tsi 160km passat b6 i mogłyby coś mądrego doradzić,bo ręce juz rozkładamy. Uszkodzenie typowe urwane sitko w osłonie wałkow,które zapchało kanał olejowy.Przeskoczył rozrząd i po str ssacej pogięte wszystkie...
witam, Passat B6 BKP, trafił z problemami z rozruchem. nie zapala ale bez jakiejś logiki w tym, raz jak trochę pochodzi raz na zimnym, czasem zapala i gaśnie, a czasem gaśnie podczas pracy na jałowym. Diagnoza testerem - P3008 Czujnik walka rozrządu. Poza zakresem tolerancji. Synchronizacja walka z wałem, skacze od 4 do nawet 17 stopni. Jak odpali pokazuje...
2E to silnik, pełny wtrysk. Rozrząd sprawdzałem, równierz wałek pośredni jest w dobrym położeniu, ustawiony na znakach, brak luzów. Jutro wstawie nowy czujnik mam nadzieje że bez problemu można go dostać w sklepie.
Witam, posiadam passata b5 fl 1,9 TDI. Auto miało zregenerowaną turbinę, założoną drugą głowicę po szlifie wraz z wałkiem rozrządu , wtryski po regeneracji oraz przy okazji wymieniony rozrząd. Po tym całym remoncie wyskakuje błąd ''Obwód czujnika położenia wałka rozrządu'' co może być tego przyczyną???Dodam że czujnik jest sprawny ponieważ sprawdzany...
Te silniki mają pompowtryski.. Ja zacząłem od wymiany pompowtrysków na inny zestaw. Zmieniła się zasadniczo tylko zawartość mojego portwela. Wymieniłem już wszystkie czujniki na inne jednak nie nowe.: Czujn. Obr. Wału i wałka, temp paliwa, ciśn. I temp powietrza za IC, przepływomierz , komputer silnika, rozrzad, wiązka w głowicy odpinalem czujn. Temp...
Przecież vag ci pokazuje co mu jest więc jeśli ma błędy to trzeba je usunąć. Ma być "no fault code found" :) Sądząc po ilości błędów była to na pewno brzoza :) 008194 sprawdź czujnik i okablowanie G450 chyba że filtr pdf szlak trafił 004710 004708 004707 004720 sprawdź okablowanie pompowtryskiwaczy oraz krzywki wałka rozrządu jeśli nie wiesz w jakim...
Podbijam temat. Trochę czasu upłynęło.. może ktoś się wypowie. podmieniłem czujnik obrotów wału- szarpie jakby trochę inaczej ale dalej szarpie, czujnik obrotów walka rozrządu tez nic nie zmienia. Założyłem lepszy egr-autko minimalnie mniej pali ale poza tym nic innego nie zmienia. Poszedł lepszy wałek rozrządu i nowe popychacze-silnik delikatniej pracuje...
Jak odpala na plaku to błąd 01282 nie jest przyczyna nie odpalania. Z aktywnym błędem 00515 (wersja poza zakresem) z tego co pamiętam nie odpali. Sterownik wykrywa prawidłowe sygnały z czujników położenia wału korbowego i wałka rozrządu natomiast jest zła ich synchronizacja (odstępstwo o chyba -/+ 6 stopni lub więcej). Przyczyna może być najczęściej...
Powracam do tematu. Pompowtryskiwacze zostały zregenerowane. Korekty max teraz +/-0.60 na rozgrzanym, bipy do 25. Nowe uszczelki pompek, wałek rozrządu bez uszkodzeń. Synchronizację ustawiliśmy na 0, to spalanie chwilowe na zimnym 0.7, a po nagrzaniu wynosi 0.9. Ustawiliśmy na +2 to było spalanie 1, na -3 skakało 0.6-0.8. Auto na trasie według komputera...
Witam forumowiczów. Pacjent jak w temacie VW Passat B5 FL 1.8T 150 KM silnik AWT. Przyjechał z powodu trudności z uruchomieniem silnika i nierówną pracą silnika. Wstępna diagnoza pokazała problem z czujnikiem położenia wałków rozrządu, zapłonem i regulatorem zmiennych faz rozrządu. Błędy wykasowałem, po odpaleniu (z trudnościami) i przegazowaniu pojawiały...
Witam i jak tam kolego poradziłeś sobie z tym słabym dołem? Ja mam ten sam problem w Golfie V 1.9 TDI 105KM (zrobiony na 178KM) a mianowicie nie chce jechać do ok. 2100 obr/min po przekroczeniu tych obrotów gwałtowny wcisk w fotel. Mam go od 3lat i zawsze miał słaby dół nawet na serii, a po założeniu turbo od ARL-a jest masakra, regulacja sztangi nic...
Jeżeli jesteś pewien rozrządu że jest dobrze złożony to najlepszym rozwiązaniem jest podłączenie pod oscyloskop czujnika wału oraz walka rozrządu w celu weryfikacji ich sygnałów.
Czy ten ze zdjęcia wystarczy mi do sprawdzenia rozrządu? Auto noc stało w garażu gdzie temperatura była 9-10 stopni. Odczytałem to co pokazują czujniki: temperatura paliwa 12,6 w dolocie 10,8 płynu chłodzącego g62 3.6 Auto nie odpaliło, jak odpiąłem G62 to jego wartość w kompie była pokazywana z czujnika w dolocie, czyli 10,8 stopnia. Przy odpiętym...
Cześć. Posiadam Passata 2001 rok 130 koni 1.9 Dizel i 6 - ścio biegową skrzynię. Silnik AVF 1855 Wymieniłem: - EGR - Świece żarowe - Nowy wałek ( cały zestaw ) - Pas rozrządu - Filtry wszystkie oraz ( czujnik paliwa i temp ). Po ciężkiej próbie odpalania samochodu kiedy już silnik chodzi to czuć smród paliwa tak jakby nie spalonego oraz przez jakiś...
Witam. Uprzejmię proszę o nie usuwanie tematu ponieważ chciałbym mieć pewność czy to mi będzie w stanie pomóc. Wiem również o tym,że pisałem posty o moim problemie, ale chciałbym dowiedzieć się coś więcej na te temat. Otóż posiadam passata 2001 rok z 130 koni i 6 scio biegową skrzynie. Silnik AVF 1855, P/D Wymieniłem już całkiem sporo a dalej ten sam...
Dziękuje wszystkim za informacje, mechanik sprawdzał jakiś czas temupas rozrządu i jest na kreskach. Mówił, ze nie mozna przestawić kata wtrysku poprzez kręcenie wałkiem. Jestem w Irlandii i mam dość ich mówienia, ze nie mozna naprawić mojego problemu z odpalaniem na zimnym i ciepłym. Wybieram sie 25 sierpnia do Polaka i on powiedział mi, ze mozna ustawic...
Witam. Zaczynając od początku - Passat B5 1,9 tdi, 130 km silnik AWX: Ubywał mi płyn chłodniczy ze zbiorniczka, zero przecieków, chłodnica nowa (wymieniona pół roku temu), wymieniony czujnik temperatury podwójny (bo wyskakiwały błędy) a płyn nadal uciekał w tempie coraz większym - chociaż ustaliliśmy, że przez zbiorniczek wyrównawczy - znaczy robi się...
Tu cytat z internetu, który potwierdzam. Należy ustawić wałek rozrządu tak, by krzywka napędzająca dźwigienkę regulowanego pompowtrysku znalazła się na samej górze, czyli dźwigienka naciskała maksymalnie na element tłoczący. Precyzję zapewni czujnik zegarowy zamontowany na nowej śrubie regulacyjnej – musi on wskazywać minimalną wartość. Teraz...
Jaką regulacje masz na myśli? Śrubą regulacyjną. Wkręcamy żeby był lekki opór i odkręcamy z powrotem o 225 stopni. Czyli pominiete podstawy.Prosze jeszcze sprawdzic blok 4 i pozycje 4 co pokazuje. ustawiałem według takiego opisu: Przebieg montażu Gniazdo w głowicy musi być idealnie czyste. Montowany pompowtryskiwacz powinien mieć prawidłowo założone...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
dokładnie opór jest co kawałek obrotu.znaki pokrywają się na skrzyni z górnym wałkiem ..problem ze nie mam czujnika zegarowego.coś było kombinowane z pompą napewno.wydaje mi się zę sie rozstroiła.w tej chwili pompa jest na maxa w prawo na tych fasolkach i co mnie dziwi nie można jej cofnąć w stronę silnika ,jakby coś ją trzymało.koła żadnego nie odkręcałem...
Witam ! Jestem posiadaczem vw passat b4 1,9tdi 1Z od 9lat , myślałem że znam to auto od podszewki i umiem usunąć wszystkie usterki. Niestety. Problem jest następujący: zimne auto po całej nocy musi długo kręcić gdy nie grzeją świece aby odpalić. Z rury biało niebieski dym- nie wielka chmurka. Gdy komputer załączy świece (tj. przy temp. około 4-5 na...
Witam. Mam pewien Problem, Mianowicie, Samochod Kreci, Nie Pali Zostal Podpiety pod Komputer Kod Bledu: 17936( Sterowanie katami fazowymi walu rozrzadu, blok1, przerwa w obwodzie....nie ciagly) Dodam ze czujnik walka rorzadu By Wymieniany i to samo. Passat B5 1.8 20v ADR ;:
Witam chciał bym się podpiąć do tematu, wczoraj jak gdyby nic nie chciał zapalić kręcił i gasł. Po odpięciu czujnika walka dluzej kercil ale odpalił. Mam cały czas problem z czujnikiem walka rozrzadu ,nowy czujnik przejdzana wiazka do sterownika niemam pojęcia co może być, Silnik 2.0 bmp .Pozdrawiam
Rozwiąże twój problem raz na zawsze i nie słuchaj tych wyżej co nie wiedzą o czym piszą,do rzeczy Bierzesz 1.9 z tego passata o oznaczeniu AVF zapewne i przerzucasz cały osprzęt z bpw nie ruszając czujników położenia walka rozrządu i wału korbowego bo są poprostu takie same jak u ciebie następnie wrzucasz motor w budę wszystko składasz do kupy,następnie...
Witam serdecznie mam taki problem z autem passat b 5 1.9 tdi 2000 r, z dnia na dzien przestal odapalac,nigdy nie mialam z nim problemu, ostatnio wsiam chce odalic kreci ale nie chciał zaskoczyc, dopiero za drugim razem, jak byl cieply palil od razu, wieczorem chcialam zawiesc syna na basen i juz w ogole nie odpalil, komputer nie pokazuje bledow, zostal...
Już to widziałem i wiele osób podmieniało te zawory i nie było problemu to raczej nie ma wpływu ale poszukam u kogoś sprawnego n18 i sprawdzę ale nie wydaje mi się że on jest problemem Dodano po 4 Dzisiaj podłączyłem zawór n18 od kolegi bez zmian czekam na gościa z kompem może on coś powie po sprawdzam go i dam znać Dodano po 1 Temat chyba rozwiązany...
Sprawa wyjaśniona. Tutaj pełen opis :) http://www.youtube.com/watch?v=0-_c6-D81... Problem rozwiązany. Audi A4 1.6 wrzesień '99rok (silnik ANA). Objawy: odcinka przy niższych niż standardowe prędkości obrotowe silnika (u mine 5,5 tys miast 6,5 tys), brak mocy, wyższe spalanie, kłopoty z instalacją...
Witam Kolegów Czytałem trochę u "wujka", ale większość takich tematów, pozostaje nierozwiązana :( Niestety silniki diesla to dla mnie dopiero początek, ale serwis nie dał rady i nikt nie potrafi polecić serwisu, który by dał radę. Wrocław Silnik przebieg rzeczywisty (pierwszy właściciel w Polsce i kupiony od Szwaba) 321tys. Był w serwisie i wymieniono...
wałek rozrząd passat wałek rozrząd czujnik czujnik wałek rozrząd
wieczny generator prądu radio straciło dźwięk router zawiesza podłączeniu telefonu
klimatyzacja pokój temat wałkowany
Brak świateł obrysowych w Fiat Ducato Euro 6 2023 Jak ustawić 2 bary w kotle Junkers Bosch Cerapur ZSB 14?