nie będzie oporu bo to czujnik piezo, i problem nie w nim
Pomiędzy 1 i 2 ma być rezystancja, a pozostałe konfiguracje nie powinne wykazywać "przejścia" 3 to ekran, nie powinien mieć połączenia z pozostałymi...więc coś nie tak
Hej, a może zwarty jest któryś pin (55 lub 62) z pinem 71 ? (numery od strony ECU) http://obrazki.elektroda.pl/8759551500_1...
prawdopodobnie uszkodzony czujnik wzniosu, ten pod wałkiem podnośnika z prawej strony, często mają wyrwane kable
Spróbuj na początek podmienić wtrysk z czujnikiem wzniosu iglicy bo to na jego podstawie jest czytany kąt wyprzedzenia wtrysku.
Co to jest czujnik otwarcia dyszy? A nie czujnik wzniosu iglicy wtryskiwacza przypadkiem?
Masz pewnie uszkodzony czujnik wzniosu iglicy - jaki był błąd podczas badania komputrowego? Pozdrawiam.
wiesz. Jak chcesz podziękować to masz od tego przycisk :) Tak na do tematu żeby było ciekawiej to dodam że egr z czujnikiem wzniosu jest tańszy niż bez, mimo że ma bardziej złożoną konstrukcję. :)
Czujnik wzniosu iglicy wtrysku - brak połączenia lub przerwa w obwodzie. przeca sam piszesz co jest zepsute. To ten wtryskiwacz z kabelkiem, zanim wymienisz sprawdź ciągłóść okablowania, bo nie kosztuje tyle co bułka. Wszystko dobrze poustawiane?
moje pytanie to gdzie wysyłane i dlaczego są informacje z czujnika wzniosu iglicy we wtrysku sterującym. Wysyłane jest to do ECU aby określić moment kiedy faktycznie otwiera się wtrysk. ECU za pomocą tych danych jaki i danych z czujnika położenia wału może precyzyjnie regulować kąt wtrysku.
ile bym tych dTi nie diagnozował, to w każdej odczyt z czujnika wzniosu iglicy jest taki jak Ty piszesz. jak odepniesz wtryskiwacz ster. to nie zarejestruje błędu z zaworu, bo przestaje nim sterować.
Czujnik wzniosu to ten na wtrysku pilotującym. Do sprawdzenia instalacja i sam czujnik.
Jesli wtrysk posiada przewod oznacza to ze jest z czujnikiem wzniosu czyli z normą spalin euro4 ale wracajac do tematu: dokladnie taki objaw jest jak opisujesz straszne stuki w silniku ze az strach, przy uszkodzonym 2 wtrysku z czujnikiem , 2- liczony jest w peugeotach i citroenach od skrzyni biegow,2 najgłowniejsze i najczesciej spotykane przypadki...
Witam. Problem został rozwiązany. Wadliwy okazał się wtrysk sterujący. Po jego wymianie wszystkie problemy zniknęły także temat zamykamy. ps. W miedzy czasie walczyłem: z palącym się kontrolką stopu -udało się:) z poduszkami - także się udało:) alternatorem Także w razie problemów mogę spróbować pomóc
W silniku AFN kąt wyprzedzenia tłoczenia ustawia się ruszając pompą wtryskową; komputer również steruje kątem wyprzedzenia tłoczenia za pomocą przestawiacza tego kąta wbudowanego w pompę wtryskową na podstawie sygnału przesyłanego z czujnika wzniosu iglicy rozpylacza trzeciego wtrysku ale dopiero po uruchomieniu silnika więc dla pełni szczęścia statyczny...
W wtryskiwaczu, w prawej głowicy
Witam jest problem jak w temacie bmw 525 tds rok 96. Nie byla jesynie sprawdzana pompa elektr w zbiorniku. Ja jeździłem dwa lata z niedziałającą pompą w zbiorniku,także w Twoim przypadku nie w pompie tkwi przyczyna.Na początek wymieniłbym elektrozawór w pompie wtryskowej.
dwie sprawy -czujnik położenia wzniosu iglicy ( na trzecim szprycku) -nastawnik dawki
Pompę ustawiasz czujnikiem zegarowym wkręconym w jej głowicę (między wyjścia na wtryskiwacze). Czujnik ma wskazać 1mm wznios w GMP (+/- 0,02mm).
Witam. Co prawda minęło dużo czasu od ostatniego postu, ale postanowiłem napisać o efektach napraw(y). Przez długi czas szukałem warsztatu, który mógłby ustawić kąt wtrysku czujnikiem zegarowym. Praktycznie nie udało mi znaleźć do tej pory, bo każdy słysząc o pompie Lucasa nie chciał się za to brać. Niedawno został sprawdzony jeszcze raz rozrząd i okazało...
http://obrazki.elektroda.pl/8403014300_1... Dla ułatwienia wstawiam foto, żeby dla wszystkich było jasne o czym mowa ;) Początek tłoczenia jest zapisany jako mapa charakterystyk w funkcji prędkości obrotowej silnika oraz dawki paliwa jako miary obciążenia silnika. Współczynnikami korygującymi są temperatura silnika i zasysanego powietrza...
czujnik wzniosu iglicy masz na wtryskiwaczu. Być może nadaje sie juz tylko do wymiany. Choć może być coś jeszcze, zlalezy jaki to błąd dokładnie.
czujnik wzniosu iglicy rozpylacza - trzeci wtrysk licząc od rozrządu - wychodzi z niego kabelek do złączki, czujnik G62/G2 znajduje (no właśnie nie napisałeś jaki masz symbol silnika).
Ten przypadek jest bardzo częsty - sprawdź działanie świateł stop. Jeśli działają, a nie masz odpowiedzniego sprzętu diagnostycznego, to zdejmij osłonę- tę nad pedałami i wyjmij czujnik hamowania (trzeba go okręcić i wyjąć). Czujnik posiada dwie pary styków, jedna rozwierna, a druga zwierna. Weź miernik w rękę i sprawdź ten czujnik. Pamiętaj, że po...
Od elektrozaworu sterującego turbiną powinien iść wężyk do membrany (gruszki), która steruje zaworem regulacji ciśnienia doładowania - wastegate. Trzeba sprawdzić szczelność wężyków do elektrozaworu i zaworu wastegate (membrany). Elektrozawór wprowadza nadciśnienie do membrany, regulując tym samym ciśnienie doładowania. Jeżeli wastegate zostanie w pozycji...
Po kolei lecimy- -kod 31 to brak sygnału z czujnika prędkości obrotowej wału.Olać go,bo zawsze wyskakuje jak silnik stoi.Po prostu w chwili samodiagnozy ECU "nie widzi" sygału z niego -kod 64 to sygnał z członu istalającego ilość (zaworu suwakowego).To takie czarne h*jostewko przykręcone z boku pompy. 82-czujnik położenia wzniosu iglicy.To ten pierdolniczek...
co tam za prądy i zasilania ?? toż to czujnik wzniosu iglicy, czyli mikrofon......
Bipy, korekcje, wtyczki, synchronizacja, dawka startowa. Te magiczne słowa są dla PD. No i poprawne ustawienie pompowtryskiwaczy. Nie każdy wie, ale najbezpieczniej czujnikiem zegarowym na wznios krzywki, i suwmiarką od ścianki głowicy. Inaczej dziurę w tłoku wypalisz.
sprawdź czujnik wzniosu iglicy rozpylacza oraz jego obwód
W grupie 04 nie zmieniasz dawki tylko kąt wyprzedzenia zapłonu, jeśli masz tam co innego niż to co napisałem to znaczy ze ktoś mieszał w adaptacjach. Kąt statyczny to kąt który ustawiasz przestawiając pompę, i jest on potrzebny do odpalenia silnika i ma wynosić w BS dla tego silnika od 52-58. Kąt dynamiczny to kąt regulowany zaworem wyprzedzenia kąta...
Oj, bo użyłem potocznego sformułowania. Dla zorientowanych wiadomo chyba że chodzi o początek tłoczenia. Kąt wtrysku przecież daje się określić tak naprawdę chyba tylko czujnikiem wzniosu iglicy wtryskiwacza.
Odłącz czujnik wzniosu na wtryskiwaczu i zobacz, czy daje te same efekty.
Witam, Mam podobny problem (chyba?), ale może będę miał więcej szczęścia od kolegi i ktoś podpowie co może być powodem takiej awarii. Samochód zgasł podczas jazdy i już nie można odpalić, rozrusznik normalnie kręci...podpięty komputer (nie w serwisie) wskazał, błąd g80 czyli czujnik wzniosu iglicy, no ale doczytałem, że nawet jak ten czujnik nie działa...
Sterownik dostaje informację o kącie wtrysku z wtryskiwacza z kablem. Tam jest czujnik wzniosu iglicy. TDDI nie ma wtrysku sterującego Dodano po 2 Sterownik dostaje informację o kącie wtrysku z wtryskiwacza z kablem. Tam jest czujnik wzniosu iglicy. TDDI nie ma wtrysku sterującego :idea:
Zawór elektromagnetyczny pompy(impulsator) i czujnik wzniosu iglicy na trzecim wtrysku, może być przyczyną, jeżeli to silnik DW8 B.
a czym się różni DW8B od DW8? ... DW8 to stary, dobry diesel bez zadnej elektroniki (poza immobilizerem). DW8B to (prawie) to samo, plus czujnik wzniosu igly na 1 wtrysku, przeplywomierz i elektroniczne sterowanie wyprzedzeniem wtrysku i recyrkulacja spalin.
Błąd czujnika wzniosu iglicy złapał stąd, że w tym silniku nie ma czujnika położenia wałka rozrządu, jest tylko czujnik położenia wału, a sterownik początek wtrysku bierze właśnie z wtryskiwacza, jak silnik się rozbiegł, to wyleciał z synchronizacji wał - wtrysk, więc nie ma się czym przejmować o ile odpala i jeździ
To wywali błąd "czujnik wzniosu iglicy" (needle lift sensor) W tym przypadku może chodzić o zawór suwakowy.
Proponuje Ci przeciac dwa przewody toz przy komputerze , jeden od czujnika liczby obrotow silnika , drugi od czujnika wzniosu iglicy , jednoczesny brak sygnalow z obu czujnikow uniemozliwi odpalenie auta . Jezeli jest to silnik na PD to wystarczy odciac tylko czujnik liczby obrotow , bo naturalnie w tym silniku niema czujnika wzniosu iglicy . Pozdrawiam
Próbowałem też z większymi wartościami niestety oczekiwanego efektu nie było . Bo i nie będzie. Zasymulowałeś obecność czujnika - co nie znaczy że rezystor zaczął generować sygnał. Zmieniła się sygnatura błędu, z "Czujnik wzniosu iglicy - przerwa w obwodzie", na "czujnik wzniosu iglicy brak sygnału/sygnał niezrozumiały".
W silniku 2,0 tdi błąd czujnika wzniosu iglicy? Czym to diagnozowałeś?
Jeszcze raz, tam ustawiasz wznios tłoczka za pomocą czujnika zegarowego, a nie na słuch, oko, itp. Przyjmij to do wiadomości, bo inaczej temat poleci do kosza.
czujnik wzniosu iglicy wstryskiwacza , wisi na pinie 101 i 109 ECU.
To co napisałeś. Na drugim wtryskiwaczu od prawej strony zamontowany jest czujnik wzniosu iglicy, od niego do sterownika silnika idzie dwużyłowy przewód który prawdopodobnie jest gdzieś przerwany. Sterownik silnika popularnie zwany komputerem znajduje się w kabinie za "zegarami".
Sprawdź rozrząd oraz czujnik wzniosu iglicy.
Sprawdż oporność cewki czujnika wzniosu igły .. ma być około 100 ohm
Nie , o wtrysk z czujnikiem wzniosu iglicy.
Sprawdz jeszcze czujnik wzniosu iglicy 3-ciego wtrysku , oraz czujnik polozenia pedalu sprzegla (wlacznik)
Większa szansa że w czujniku wzniosu iglicy
ten przewód jest do czujnika wzniosu iglicy we wtrysku
przestawiacz kata wtrysku poszedł lub przestawiona pompa. ustaw pompe. sprawdz czujnik wzniosu iglicy i wysterowanie przestawiacza kata.
Grupy: 013,014 - http://vaglog.rtnet.pl/447878575982_2981... a tak wyglądają po odpięciu czujnika wzniosu Grupy: 013,014 - http://vaglog.rtnet.pl/447878575982_2981... Dodam iż silnik na wolnych pracuje lepiej z odpiętym czujnikiem wzniosu. Ów wtryskiwacz podmieniany ze sprawnego auta i żadnej reakcji.
Ten czujnik, to czujnik wzniosu czy czujnik temperatury do korektora wyprzedzania zimnego wtrysku? Mechanik-pompiarz w moim przypadku twierdzi, że jest uszkodzony i stąd złe odpalania na zimno, a steruje on korektorem kąta wtrysku. Jak się samochód nagrzeje, to wyłącza korektor i potem nie bierze udziału w pracy. Jeśli jest to czujnik wzniosu to powinien...
a sa w samochodzie zalozone czujniki wzniosu zawieszenia?
Często łamie się przewód przy czujniku wzniosu. Na zewnątrz ok , ale w środku koszulki , lipa.
Pompę CR olewasz, bo nie ma czujnika wzniosu i nie ustawiasz jej. W takim razie do czego służą dwa otwory lub jeden znak na kole rozrządu od pompy?. (znaki są w zależności jakie mamy koła rozrządu pompy) Tak więc skoro są, to muszą jednak się zgrać, bo chyba nie po to są.
Nie da rady zrobic patentu z wykorzystaniem sygnalu czujnika wzniosu igly wtrysku.Krytyka mile widziana.
Czujnik wzniosu igły rozpylacza NBF nie występuje w CR
to silnik F9Q common rail DCI nie ma czujnika wzniosu iglicy(taki czujnik był w DTI na jednym z wtrysków) Myślę, że diagnostykę robiłeś zabawką wyświetlającą głupoty. Zrób test przelewowy i sprawdź doładowanie na aucie w ruchu, na postoju turbina nie jest tak sterowana jak podczas jazdy.
Po diagnozie,542 Czujnik wzniosu końcówki wtryskiwacza - G80 ,
Needle lift sensor. Czujnik wzniosu iglicy. To dosyć popularne określenia. Aczkolwiek wykasowanie błędu nie naprawiło samochodu.
Zdejmij wtyk z czujnika wzniosu iglicy(na 3-cim wtrysku) i zmierz rezystancję. Ma być około 130 Ω.
czujnik położenia masz od tyłu silnika w okolicach koła pasowego, wtyczka u gory na obudowie paska rozrządu obok wtyczki czujnika wzniosu iglicy. Czujnik indukcyjny oporu nie pamiętam, ale jak masz poniżej 2 kiloomów to powinno być dobrze. Na oscyloskopie sinus z dwoma pikami.
było by łatwiej jak byś podał numer błędu ,przyczyna może tkwić w kablach,czujnik wzniosu po uszkodzeniu przeważnie bije błąd przerwa- zwarcie z plusem .Komputery w TDI raczej się nie psują
Ale i tak podejrzewam pompe, potem 109-tke, następnie czujnik wzniosu i tempratury. Każde z tych uszkodzeń wywołuje błąd, no oprócz 109.
Mfa dostaje info z ecu o spalaniu. Podepnij vaga i tam masz parametry spalania. Ecu kalkuluje tak myślę że na podstawie czujnika wzniosu iglicy 3 wtryskiwacza i wychylenia nastawnika. Więc raczej ciężko bedzie coś wykombinować.
Niepotrzebny to za dużo powiedziane. Jak pisał mercedesik ten silnik ma początek tłoczenia ustawiany z mapy, a sygnał z czujnika wzniosu iglicy jest informacją dodatkową służącą do doprecyzowania porametrów pracy silnika. Bez której kompeter też sobie poradzi. Pamiętaj, że piszemy o 2,5 TDI V6. W większości aut wypięcie czujnika wzniosu spowoduje tryb...
Trzeba by się zaopatrzyć w troszkę literatury, chociażby z serii "Sam naprawiam..." i troszkę poczytać, np. co to czujnik wzniosu iglicy itd. Jak można naprawiać coś, nie wiedząc jak to działa?
to tylko dwa kable, nieważne jak podłączone ,(byle nie zwarte) :-) ps. i to nie wtrysk sterujący tylko wtrysk z czujnikiem wzniosu iglicy
Zetknąłem się z czymś takim. Co Ty na czujnik wzniosu igły? Jedź na komputer bo nic z takiej pomocy.
Witam.Jaki powinien być odczyt przy ogranicznikach? Mam dwa błędy P101A- bład uczenia zmiennego wzniosu i P1025 błąd programowania wzniosu.Nie przechodzi adaptacji, odpala z trudem i pracuje tylko na przepustnicy.Wałek wzniosu wymieniony, silniczek, czujnik i ECU.
Bład 00550 jest zwiazany z kontrolą startu wtrysku. Sprawdż ustawienie pompy wtryskowej, czy początek wtrysku teoretyczny na wolnych obrotach pokrywa się z początkiem faktycznym.Jeżeli tak nie jest ustaw pompę za pomocą blokad.Sprawdż tez czujnik wzniosu iglicy , na wtyczce powinien mieć opór około 100 om
sprawdz czujnik wzniosu iglicy ktory znajduje sie na 3 wtryskiwaczu.podnies obroty silnka na okolo 2.5-3tys obrotow i uderz czyms metalowym we wtryskiwacz(3)i zaobsewuj czy w tym momencie silnik mial przerwana prace...
To jest klucz do wtryskiwaczy z czujnikiem wzniosu iglicy, czyli z przewodem. Patrząc na poprzedzający wpis sugerował bym kosz w całości, bo kto wie do czego to doprowadzi?
N108 reguluje kąt wtrysku. Pomiaru dokonuje komputer na podstawie odczytu sygnałów z czujnika położenia wału korbowego i czujnika wzniosu iglicy wtryskiwacza. Co do twojego problemu, w LT-ku był montowany silnik AGX 102PS i do 1/99 miał kąt wtrysku 0,35 , co w twoim przypadku poprawiło prace silnika, sprawdź, czy masz oryginalny silnik, chociaż mogli...
Oporność nie ma znaczenia. Musi pracować na czterech wtryskach nawet jeśli czujnik wzniosu (czyli wtrysk) iglicy jest uszkodzony Zamień miejscami wtryski albo zmierz ciśnienie na tym cylindrze
auto bez czujnika wzniosu iglicy ma zapalic ale bedzie kopcic a podaj numery sterownika gdybys potrzebowal jest szansa ze mam taki sam bo ostatni dzialalem z takim autkiem
Tyle inwestycji i kosztów, a chyba nie zrobiłeś diagnozy??? Usterkę czujnika wzniosu iglicy (na trzecim wtrysku) można zdiagnozować momentalnie. Dziwne praktyki. Pozdr.
Strzelam-czujnik wzniosu iglicy? Może moderator mi wybaczy że nabiłem posta,ale podstawie lakonicznych informacji podanych przez autora trudno coś doradzić.
Dobrze ok zgadzam się z tym co piszesz lecz nastawnik jest wyciągniętym z sprawnego auta przewody elektryczne moim zdaniem są ok ponieważ widzi napięcie nastawnika. A i autko pracuje identycznie na podłączonym i odłączonym wtrysku sterującym. Pytanie - sterownik wysyła impuls do nastawnika na podstawie informacji z czujnika wału korbowego i czujnika...
Witam, Kolego wczoraj uruchomiłem i jak ręką odjął - samochód idzie jak szalony ;-) podpiąłem pod komputer i pokazało 2 błędy. Podczas jazdy samochód idzie jak szalony, ale dla pewności podpięcie pokazało : * P0500 Road Speed signal * P1352 Needle lift sensor (czujnik wzniosu igły) ale nie wiem co mam zrobić z tym czujnikiem bo to chyba na wtrysku jest(słysze...
Witam Mam problem z adaptacja silniczka wzniosu zaworów. Zapisane kody usterek: P1025 błąd programowanie systemu podnoszenia zaworów P1030 usterka programowania systemu podnoszenia zaworów Silniczek uszkodziło tzn wyszedł trzpień z tylu ustąpił plastik. Po zamontowaniu drugiego auto odpaliło, ale po kilku próbach adaptacji znowu uszkodził się siniczek...
wtrysk sterujący to wtrysk z taki pierścieniem i kabelkiem. jest to indukcyjny czujnik wzniosu iglicy oporność kilkaset omow (dokładnie chyba gdzieś koło 700 podaję z pamięci. Najlepiekj sprawdzić oscyloskopem.
Peugeot 1.4 VTi wyświetla dwa błędy P1023 i P1062, nie przechodzi procesu adaptacji wałka wzniosu zaworów. Silniczek wymieniony. Odpala, ale ma mało mocy i przerywa czasem. AI: Jaki dokładnie komponent został wymieniony? Czy to był silniczek krokowy, czy inna część? Silniczek Valvetronic AI: Jakie kroki diagnostyczne zostały podjęte oprócz wymiany komponentu?...
Dziwne ze akurat na luku w prawo . Sprawdz sobie , czujnik wzniosu iglicy (jest przy wtrysku) , oraz czujnik predkosci obrotowej silnika . Bo kontrolka siwec zarowych lubi sie zapalac wlasnie przy uszkodzeniu ktoregos z tych czujnikow , no jeszcze jakby pompa byla walnieta to tez by sie zapalila . Ale najprosciej bedzie Ci podlacztyc VaGA do zdiagnozowania...
Piękne tłumaczenie, inaczej czasem zwany czujnikiem wzniosu iglicy, jest zamontowany na trzecim (chyba) wtrysku. Niemniej to w ogóle nie jest to o czym piszesz. I nie występuje w AAZ. G175 to zawór początku wtrysku, jest w pompie wtryskowej. Ma dwa przewody, jeden masa a drugi wchodzi na pin 14 sterownika.
Na drugim zdjęciu widać przepływkę za obudową filtra i wtrysk z czujnikiem wzniosu w pierwszym cylindrze. Niczym tanim tego nie ugryziesz ale KTS sobie powinien dać radę, przynajmniej Voyagery bez problemu nim tłukłem. Myślę, że ryżowy delfaj powinien też mu dać radę bo to system Boscha(przynajmniej w Voyagerach był)
Dignostyka silnika wykazała 4 błędy. 1. czujnik temp. silnika 2. czujnik wzniosu iglicy 3. zawór przestawiacza kąta wtrysku 4. regulator w pompie Błedy się kasują, jednak pojawiają się ponownie po wyłączeniu i włączeniu zapłonu. Silnik nie musi pracować. Sprawdziłem rezystancję ww. elementów, są OK. Sprawdziłem połączenia tych elementów, wyglądają OK....
Może napisz co już sprawdziłeś, a jeśli masz dostęp do vaga logi dynamiczne dużo by pomogły. Czujnik na wale, czujnik wzniosu iglicy - odłącz kolejno i zobacz, czy coś się zmieni. Zmierz na nich rezystancje...
na belce jest czujnik wzniosu, sprawdź czy działa. Przy kołach poduszki wraz z zaworami, może któraś nie trzyma. Elektryka sterowana spod maski (tam powinien być przekaźnik załączający pompę (patrząc od kierowcy po lewej stronie, przy aku.), możesz podłączyć "na krótko" i sprawdzić czy się podnosi. Kontrolka defekt układu po prawej stronie na desce...
Czy po podmianie ECU muszę programować....??? Tak. Dodam jeszcze w pieliśmy się z kolega w zawór doładowania turbiny dodatkowym wężem oczywiście strzykawka w trakcie jazdy pedał gazu w podłogę muli i muli kolega zaciągnął strzykawkę i auto zaczęło śmigać jak oszalałem Z błędem czujnika wzniosu iglicy, sztangi może nie podciągać, takie tryb awaryjny.
Witam. Jakiś miesiąc temu autko zaczęło czasem szarpać, puzniej zapaliła się kontrolka świec żarowych i miga cały czas po odpaleniu. Wzrosło spalanie. Na kompie wyszedł błąd 17654 czujnik wzniosu iglicy nieodpowiedni sygnał, nieciągły. Wymieniłem wtrysk sterujący i filtr paliwa i nadal to samo. Wtrysk z mojego vw ma 97 Om. Proszę o pomoc może ktoś tak...
też tak myślę że coś z pompą tylko mały problem ja mam drugą pompe ale od 180km czy podejdze na podstawienie Jeśli czujnik wzniosu iglicy jest ok, to możesz przełożyć pompę, ale pamiętaj o immo.
Ten czujnik o ktorym kolega pisze to czujnik liczby obrotow silnika ! ale w prztypadku jego awarii , auto przejdzie w tryb awaryjny , ale napewno nie zgasnie , zgasnie jedynie wowczas gdy braknie sygnalu z dwoch czujnikow naraz wspomnianego wczesniej , oraz z czujnika wzniosu iglicy .
Nie morduj go na krawat, ma zapalić normalnie. Powiedz mi jedno. Piszesz, że masz dCi 2000 rok. Masz tam common raila? Nie jestem aż tak biegły, ale były renie z opisem dCi na zwykłej pompie. Tylko, że one miały chyba tylko czujnik wzniosu iglicy, a nie czunik wałka.
Ludzie, jaki pierwszy wtrysk:!: Gdzie Wy zyjecie:!::?: Nie kombinuj bron boze przy elektronice jedz na diagnostyke na Techa to wszystkiego sie dowiesz. Odnosnie pierwszego wtrysku to jesli ktos sie zna to bylo takie cos stosowane w sytemach EDC z pompa VE lub PE...H. W twom autku funkcje pierwszego wtrysku lub wtrysku z czujnikiem wzniosu igly przejal...
Na kole zębatym pompy masz naniesioną cechę, na korpusie aluminiowym jest druga cecha. Zgranie ich daje położenie wtrysku pierwszego cylindra. To jest regulacja zgrubna, dokładną masz na pływających kołach napinaczy. Wkręcasz czujnik zegarowy w głowice pompy, następnie cofasz silnik razem z pompą aż tłoczek przyjmie najniższe położenie, w ten sposób...
xenony regulują silniczki w lampach. Błędu od nich mozesz nie odczytac vagiem. Czujniki wzniosu masz na zawieszeniu, sprawdź czy działają. (tu jednak byłby wychwycony błąd). A siedzenia.. zobacz czy do grzałek dochodzi napięcie. Gdy tak, no to grzałki do wymiany. Weź sie za robote..
falowanie ustało, trochę to dziwne bo zaczęło po zmianie końcówek wtryskiwaczy a ustąpiło po regeneracji pompy. Niestety problem z porannym zapalaniem jest dalej. Nie dawno ustawiłem kąt wtrysku na zimnym silniku w bloku numer 4 (kąt zadany i kąt otrzymany) i odpalanie się poprawiło, Niestety od jakiegoś czasu pojawia mi się błąd z 00550 czujnik wzniosu...
Mam problem z sharanem 98 110 miga kontrolka świec żarowych totalny brak mocy jak przy zwykłym dieslu i nie wchodzi na maksymalne obroty czy to mogą być świece najpewniej połączenie ECU-czujnik lub sam czujnik wzniosu iglicy (we wtrysku sterującym)
wznios zaworów błąd czujnik wznios iglica czujnik wznios iglica wtryskiwacz
zmniejszyć moment obrotowy świeci dioda power volvo przerywa
Kod błędu B1FE8 w Audi A3 3.2 VR6 - diagnostyka i rozwiązania Ciężko działająca kierownica w nowym skuterze trójkołowym elektrycznym