Witam. Tak jak w temacie, mam problem z błędami: 34 - czujnik wzniosu igły na pierwszym wtryskiwaczu 47 - czujnik położenia wału korbowego. Przydały by się normy rezystancji oraz sposób pomiaru. Jutro do tego sprawdzę jeszcze przepływkę, ale tu parametry już znalazłem:) Problem polega na tym, że zapala się check engine i co za tym idzie autko traci...
W audi A6 2,5 tdi komputer pokazuje usterkę. Czujnik położenia(wzniosu)iglicy -G80 - BŁĄD SPORADYCZNY czy to znaczy że czujnik jest uszkodzony, czy należy wymienić tylko ten wtrysk a może trzeba wymienić wszystkie końcówki wtryskiwaczy. Z góry dziękuje za podpowiedzi
Witam Po podlaczeniu do VAG wyskauje nastepujacy blad polozenia czujnika wzniosu iglicy (G-80).Bład ten pojawia sie tylko gdy silnik jest rozgrzany i miga mi kontrolka od siec zarowych Czy ktos wie co to moze byc ? pozdrawiam
Witam,po zdiagnozowaniu auta komputerowo okazało się że jest uszkodzony czujnik wzniosu iglicy na wtrysku sterującym,objawem są spore wibracje odczuwalne wew.auta na wolnych obrotach,miesiąc temu wymieniałem poduszki pod silnikiem oraz dwumas w komplecie ,więc te rzeczy można wykluczyć jako przyczyne wibracji.Moje pytanie dotyczy sprawdzenia w/w czujnika...
Witam kupiłem audi a6 2,5 tdi 180 koni wymieniłem pompę wtryskową odpaliłem autko ale jest problem jak daje gaz zaczyna przerywać i kopcić po podłączeniu komputera wyskoczył błąd ,, Czujnik wzniosu końcówki wtryskiwacza. gdzie on się znajduje jak by mógł ktoś pomóc .
Witam. Mam problem z czujnikiem położenia iglicy we wtrysku sterującym, sam czujnik wydaję się sprawny (100 Ω) diagnostyka wskazuje (czujnik g80 zwarcie do masy) nie ważne czy w/w czujnik podpięty jest do wiązki czy nie. Kod silnika AGR, sterownik to EDC15. Mierząc impedancję styków od strony sterownika na pinie sygnałowym impedancja około 5,5KΩ...
Auto: Carisma 1,9TD inetrcooler, pompa Lucas DPC, pseudo komp-sterownik-sterujący: a)EGR b)iddle up-podbiciem obrotów c)timing control- zawór pszyspieszacza wtrysku Myślałem że już nic nie jest w stanie zaskoczyć jeśłi chodzi o ten system wtryskowy- a jednak. Mam pytanie-bo nie jestem pewien- czy odłączenie wtyczki czujnika wzniosu igły( zapala się...
To co napisałeś. Na drugim wtryskiwaczu od prawej strony zamontowany jest czujnik wzniosu iglicy, od niego do sterownika silnika idzie dwużyłowy przewód który prawdopodobnie jest gdzieś przerwany. Sterownik silnika popularnie zwany komputerem znajduje się w kabinie za "zegarami".
czujnik wzniosu iglicy wstryskiwacza , wisi na pinie 101 i 109 ECU.
Piękne tłumaczenie, inaczej czasem zwany czujnikiem wzniosu iglicy, jest zamontowany na trzecim (chyba) wtrysku. Niemniej to w ogóle nie jest to o czym piszesz. I nie występuje w AAZ. G175 to zawór początku wtrysku, jest w pompie wtryskowej. Ma dwa przewody, jeden masa a drugi wchodzi na pin 14 sterownika.
czujnik/nastawnik sygnał wyjściowy/wejściowy A35 – sterownik systemu EMC sterownik wejściowy A162 – immobiliserczujnikwejściowy B24 – czujnik temperatury silnika (ECT)czujnikwejściowy B25 – czujnik temperatury powietrza zasysanego (IAT)czujnikwejściowy B30 – przepływomierz powietrza (MAF)czujnikwejściowy B31 – czujnik...
witam, proszę podpowiedzcie mi czy jest szansa poprawnie ustawić kąt wtrysku po wymianie rozrządu, mając usterkę w G80 ( Czujnik wzniosu iglicy czyli tzw wtrysk sterujący) . Zdiagnozowałem usterkę w czujniku g80 odczytując bład tego czujnika który nie można oczywiście skasować, zmierzyłem oporność ok 500ohm. Czujnik oczywiście wymienię ale pytanie moje...
a czym się różni DW8B od DW8? ... DW8 to stary, dobry diesel bez zadnej elektroniki (poza immobilizerem). DW8B to (prawie) to samo, plus czujnik wzniosu igly na 1 wtrysku, przeplywomierz i elektroniczne sterowanie wyprzedzeniem wtrysku i recyrkulacja spalin.
Nieważne w jakiej pozycji ustawisz podczas składania. Przy włączeniu zapłonu i tak zawsze silniczek przekręca się od jednego skrajnego położenia do drugiego i ustawia się w jakiejś tam startowej pozycji. ECU określa skrajne pozycje (maks i min wznios) na podstawie prądu płynącego przez silniczek. Jak dojedzie do ogranicznika i się zaprze to zaczyna...
Wyjmij wtyczkę z wtrysku sterującego i zmierz oporność na czujniku, powinno być od 90-120 om. Jeżeli tyle jest to sprawdziłbym wszystkie przekaźniki od sterownia silnikiem.
Witam Mam problem z adaptacja silniczka wzniosu zaworów. Zapisane kody usterek: P1025 błąd programowanie systemu podnoszenia zaworów P1030 usterka programowania systemu podnoszenia zaworów Silniczek uszkodziło tzn wyszedł trzpień z tylu ustąpił plastik. Po zamontowaniu drugiego auto odpaliło, ale po kilku próbach adaptacji znowu uszkodził się siniczek...
A rura kominowa jest ze spadem czy ze wzniosem ku kotłowi?
Aha czyli podczepie miernik pod sonde i zobacze czy sonda pracuje od 0.1 do 1v?wtedy będe mial juz pewnosc czy sonda jest dobra tak? Jedyny miarodajny test to porównanie odczytu lambda z ECU (jest ok - 1.0) z odczytem z analizatora spalin na stacji diagnostycznej. Żadne inne pomiary nie dadzą potwierdzenia czy sonda działa prawidłowo (nie przekłamuje)....
Wychodzi na to, że wałek mimośrodowy z dzwigienkami są nadmiernie wytarte. Ten miał takie wytarcia, że na wolnych obrotach przy wzniosie około 0.5 mm zawory prawie się nie otwierały i chodził na 3 cyl i rejestrował wiele kodów wypadania zapłonu. W trybie przepustnicowym pracował równo. Założyłem inny niewypracowany wałek kpl i silnik wrócił do żywych.
Proponuje Ci przeciac dwa przewody toz przy komputerze , jeden od czujnika liczby obrotow silnika , drugi od czujnika wzniosu iglicy , jednoczesny brak sygnalow z obu czujnikow uniemozliwi odpalenie auta . Jezeli jest to silnik na PD to wystarczy odciac tylko czujnik liczby obrotow , bo naturalnie w tym silniku niema czujnika wzniosu iglicy . Pozdrawiam
Ten przypadek jest bardzo częsty - sprawdź działanie świateł stop. Jeśli działają, a nie masz odpowiedzniego sprzętu diagnostycznego, to zdejmij osłonę- tę nad pedałami i wyjmij czujnik hamowania (trzeba go okręcić i wyjąć). Czujnik posiada dwie pary styków, jedna rozwierna, a druga zwierna. Weź miernik w rękę i sprawdź ten czujnik. Pamiętaj, że po...
Często łamie się przewód przy czujniku wzniosu. Na zewnątrz ok , ale w środku koszulki , lipa.
Jest czujnik położenia wzniosu iglicy, podobnie jak w VW. Albo leciał czujnik albo wręcz ukikływal się kabel do niego zaraz koło czujnika. Czasami czujnik i pękł.
Witam posiadam Audi A4 2.5tdi V6 163 KM mam problem z zapalaniem zimnego silnika.Podłaczałem komputer i mam bład G80 542 Czujnik połozenia wzniosu iglicy którego nie moge skasować,Nie mam schematu silnika i nie mogę zlokalizować tego czujnika.Moze ktos wie cos na ten temat.Pozdrawiam
Witam Vectra C Kombi ksenony skrętne. Błąd: B1001 - Czujniki wzniosu nadwozia- sygnał poza wymaganym zakresem Zasilanie czujnika poziomu,5.1 V Czujnik wzniosu nadwozia przód,73.6 ° Czujnik wzniosu nadwozia tył,72.6 ° Kalibracja przedniego czujnika poziomu,73.6 ° Kalibracja czujnika tylnego lewego72.7 ° Była wymieniana lampa wszystko było ok ale zachciało...
Dla ułatwienia wstawiam foto, żeby dla wszystkich było jasne o czym mowa ;) Początek tłoczenia jest zapisany jako mapa charakterystyk w funkcji prędkości obrotowej silnika oraz dawki paliwa jako miary obciążenia silnika. Współczynnikami korygującymi są temperatura silnika i zasysanego powietrza oraz ciśnienie otoczenia. Najważniejszymi czujnikami są...
Sterownik dostaje informację o kącie wtrysku z wtryskiwacza z kablem. Tam jest czujnik wzniosu iglicy, jeśli paliwo dochodzi do wtryskiwacza to iglica się unosi, czujnik to wykrywa i zaczyna się rozpylanie. W ten sposób sterownik sprawdza poprawność regulacji kąta początku wtrysku, koło zamachowe się obraca, czujnik położenia wału zlicza zęby i sprawdza...
sprawdź czujnik temperatury płynu najprawdopodobniej jest uszkodzony albo wypięty (dla tego tak długo grzeje) i ma bogatą dawkę paliwa. co do falowania na wolnych obrotach to wygląda na nastawnik (droga sprawa) albo czujnik wzniosu iglicy jeśli chcesz go kupić to przyglądnij mu się dobrze zwłaszcza jeśli będzie miał wypięty ten czujnik temperatury (bo...
Witam i dziękuję za odpowiedź. Więc tak.... w aucie odczytałem błąd czujnika pedału przyśpieszenia, więc go wymieniłem. Niestety błąd powrócił a silnik chodzi na trybie awaryjnym- 1300obr/min. Z doświadczenia wiem, że może być to uszkodzony ECU-komputer, więc go wymieniłem i zakodowałem immobilizer. Niestety i to nie pomogło. Sprawdziłem połączenia...
Witam. Jakis czas temu silnik stracil moc, ale palil bez wiekszych problemow, komputer nie wskazywal odchylek od normy i bledow i ze nie bylo czasu wiec tak sie jezdzilo kilka miesiecy. Ale ostatnio jakies 3 tygodnie temu na cieplym mial problemy z rozruchem. Dalej nic nie znalazlem w komputerze wiec poszperalem na forach i wynalazlem, ze moglo kolo...
Ten czujnik, to czujnik wzniosu czy czujnik temperatury do korektora wyprzedzania zimnego wtrysku? Mechanik-pompiarz w moim przypadku twierdzi, że jest uszkodzony i stąd złe odpalania na zimno, a steruje on korektorem kąta wtrysku. Jak się samochód nagrzeje, to wyłącza korektor i potem nie bierze udziału w pracy. Jeśli jest to czujnik wzniosu to powinien...
czujnik położenia masz od tyłu silnika w okolicach koła pasowego, wtyczka u gory na obudowie paska rozrządu obok wtyczki czujnika wzniosu iglicy. Czujnik indukcyjny oporu nie pamiętam, ale jak masz poniżej 2 kiloomów to powinno być dobrze. Na oscyloskopie sinus z dwoma pikami.
Dla jasności. W tych autach często wyrabia się podcięcie na kole rozrządu na wale. Ustawiać można na zegar, tak jak proponuje kolega marecki117, ale jak tego nigdy nie robiłeś, to sukcesu nie wróżę. Kąta wtrysku nie ustawia się Vagiem, tylko za pomocą Vaga. Musisz wejść w tryb ustawienia podstawowe czy też regulacja w zależności od testera. Wtedy komputer...
Pacjent ma taki dziwny objaw że po dodaniu gazu więcej niż 10%- silnik pozostaje na wolnych obrotach. Gdy natomiast dodaje się leciutko gazu to silnik sieja do max 2000obr dalsze dodawanie gazu powoduje że silnik schodzi do wolnych obrotów. Co sprawdzone, czujnik obrotów na kole zamachowym, czujnik pobrotów na pompie, czujniki temp. Czujnik ciśnienia,...
Chodzi mi o kostkę czujnika temperatury. Czujnika położenia wałka jako tako tam nie ma. Jego odpowiednikiem jest czujnik wzniosu iglicy na trzecim wtrysku od strony rozrządu. To że kąt skacze jest z powodu niedomagania pompy wtryskowej, lub powietrza w paliwie. Jeśli powietrza w paliwie brak, nie przejmował bym się tym, chyba że skutecznie uniemożliwi...
Witam. Dla mnie jest to temat rzeka dlatego postanowiłem połączyć 10 tematów w jeden. Sorki ale w tym przypadku musiałem napisać książkę. Problemy zaczęły się mniej więcej od drugiej połowy grudnia, czyli jeszcze w temp. ok +13 stopni. Na początku dłużej kręcił na zimnym silniku, po podgrzaniu świec odpalał szybciej czyli np za 3 przekręceniem. Na ciepłym...
hmm pompa powinna być ok bo rok temu była robiona też o tym myślałem sprawdzę rano kompresje po ciemku nie będę robił auto idzie na sprzedaż jak najmniejszym kosztem chce zrobić Dodano po 15 spr kompresje nabija ponad 25 wiec jest ok podłączyłem kompa wyskoczyło 10 błędów p1223 czujnik położenia zębatki regulacyjnej paliwa p1351 początkowa regulacja...
Sprawdz jeszcze czujnik wzniosu iglicy 3-ciego wtrysku , oraz czujnik polozenia pedalu sprzegla (wlacznik)
Dziwne ze akurat na luku w prawo . Sprawdz sobie , czujnik wzniosu iglicy (jest przy wtrysku) , oraz czujnik predkosci obrotowej silnika . Bo kontrolka siwec zarowych lubi sie zapalac wlasnie przy uszkodzeniu ktoregos z tych czujnikow , no jeszcze jakby pompa byla walnieta to tez by sie zapalila . Ale najprosciej bedzie Ci podlacztyc VaGA do zdiagnozowania...
Ludzie, jaki pierwszy wtrysk:!: Gdzie Wy zyjecie:!::?: Nie kombinuj bron boze przy elektronice jedz na diagnostyke na Techa to wszystkiego sie dowiesz. Odnosnie pierwszego wtrysku to jesli ktos sie zna to bylo takie cos stosowane w sytemach EDC z pompa VE lub PE...H. W twom autku funkcje pierwszego wtrysku lub wtrysku z czujnikiem wzniosu igly przejal...
(at)romanbulinski no jesli te szarpanie wystepuje na malym obciazeniu to zrob test odepni wtyczke od czujnika szybkosci ta przy skrzyniu biegow i przejedz sie ( niebedzioe chodzil szybkosciomiez i wskazniok paliwa tez moze wariowac ) jesli te szarpanie sie znacznie zmniejszy to faktycznie prawdopodobnie masz zanieczyszczony nastawnik ( zazwyczaj pomaga...
Witam.Z polewaniem pompy wodą to jest tak że w głowiczce pompy znajduje się czujnik temp. paliwa który wraz z czujnikiem wzniosu iglicy w sposób dynamiczny ustala moment wtrysku paliwa.Polewając obficie,sztucznie obniża się temp.paliwa przez co zmienia się moment wtrysku i autko pali łatwiej i lepiej chodzi.P.S. Potwierdzone u pompiarzy.
Witajcie. Nie dawno kupiłem Almere 2.0D z 97r i jest taki problem że czasem trzeba dłużej kręcić jak jest ciepły silnik. Wydaje mi się również że moc jest jakby za mała bo wcześniej miałem Sunny 2.0D i w nim była jakby większa moc. Czytałem troche na forum że może to byc czujnik wzniosu iglicy w 1 wtryskiwaczu. Czy da się sprawdzić ten czujnik omomierzem?...
A świstak siedzi i zawija w te sreberka i zawija .... W żadnym dostępnym mi katalogu nie znalazłem opisu świadczącego o tym, że w silniku 1Y był montowany fabrycznie sterownik pompy wtryskowej. Nie ma takiego sterownika ani w Audi ani w VW. Kolego podaj numer tego sterownika wg ETKA to może uwierzę. Powinien zaczynac się na 028, 030 lub 037. Prawdopodobnie...
seba191 , coś mi się wydaje, że za dużo grzebiesz niepotrzebnie przy osprzęcie silnika, zwłaszcza że robisz to albo na odpalonym silniku albo przy stacyjce w pozycji ON, nie odłączaj wtyczek od czego popadnie bo potem będziesz miał kolekcję błędów, pierwszy błąd - odpinałeś wtyczkę z czujnika temperatury płynu chłodzącego a drugi - odpinałeś wtyczkę...
Może napisz co już sprawdziłeś, a jeśli masz dostęp do vaga logi dynamiczne dużo by pomogły. Czujnik na wale, czujnik wzniosu iglicy - odłącz kolejno i zobacz, czy coś się zmieni. Zmierz na nich rezystancje...
Witam, Kolego wczoraj uruchomiłem i jak ręką odjął - samochód idzie jak szalony ;-) podpiąłem pod komputer i pokazało 2 błędy. Podczas jazdy samochód idzie jak szalony, ale dla pewności podpięcie pokazało : * P0500 Road Speed signal * P1352 Needle lift sensor (czujnik wzniosu igły) ale nie wiem co mam zrobić z tym czujnikiem bo to chyba na wtrysku jest(słysze...
Dignostyka silnika wykazała 4 błędy. 1. czujnik temp. silnika 2. czujnik wzniosu iglicy 3. zawór przestawiacza kąta wtrysku 4. regulator w pompie Błedy się kasują, jednak pojawiają się ponownie po wyłączeniu i włączeniu zapłonu. Silnik nie musi pracować. Sprawdziłem rezystancję ww. elementów, są OK. Sprawdziłem połączenia tych elementów, wyglądają OK....
Mam problem z sharanem 98 110 miga kontrolka świec żarowych totalny brak mocy jak przy zwykłym dieslu i nie wchodzi na maksymalne obroty czy to mogą być świece najpewniej połączenie ECU-czujnik lub sam czujnik wzniosu iglicy (we wtrysku sterującym)
Witam Kolegów. Przyjechało na linie takie autko jak w temacie. Auto zgasło podczas wyprzedzania. Okazuje się ze nie podaje paliwa na wtryski. Zczytałem błędy i: 539 czujnik temp. paliwa G81 541 potencjometr mechanizmu wyznaczania dawki paliwa G99 532 niskie napięcie zasilania lub zła jakość masy 542 czujnik wzniosu końcówki wtryskiwacza G80 Czy tutaj...
Co to jest czujnik otwarcia dyszy? A nie czujnik wzniosu iglicy wtryskiwacza przypadkiem? Tak G80. Możecie mieć racje. Pytam się bo mam tu na tym schemacie podłączenia instalacji komputera pozycje 57 "czujnik otwarcia dyszy" Może mi ktoś powiedzieć gdzie wiec znajdę tą wtyczkę od "G80" tego że czujnika. Nie rozumiem, auto odpaliłeś i pytasz jak dołożyć...
Witam Mam duży problem z moim A6 2,5 Tdi R5 Ael 140 KM Autko podczas gwałtownego przyspieszania przerywa , podczas jazdy np. za innym autem kiedy przyspieszam i odpuszczam gaz przy 2-3 odpuszczeniu pedału gazu już później nie reaguje na niego (nawet jak dam do dechy nic zero reakcji ) Dopiero po wciśnięciu sprzęgła obroty spadają niemal do zera (czasami...
Witam. Posiadam AUDI A4 B6 2002r 2.5 TDI Quattro 180KM, samochód stracił moc w ogole powyzej 3000 obr sie nie wkreca. Na VAG dwa błędy 542- czujnik wzniosu iglicy g80, 519- czujnik przewodu dolotowego G71. Czy te obydwa błędy moga miec cos wspolnego ze sobą?, czy to turbo??. Samochód po odpaleniu od samego poczatku nie ma przyspieszenia, silnik barzo...
Witam, Mam podobny problem (chyba?), ale może będę miał więcej szczęścia od kolegi i ktoś podpowie co może być powodem takiej awarii. Samochód zgasł podczas jazdy i już nie można odpalić, rozrusznik normalnie kręci...podpięty komputer (nie w serwisie) wskazał, błąd g80 czyli czujnik wzniosu iglicy, no ale doczytałem, że nawet jak ten czujnik nie działa...
Witam mam problem z golfem 3 1.9 tdi mianowicie golf nie odpala wcale w czasie jazdy stracił moc nie wkręcał się więcej jak 3000 obr po zgaszeniu już wgl nie odpalił kręci rozrusznikiem ale nic jakieś paliwo na wtryski leci nale wydaje misie że za słabo bo się sączy a nie tryska podpiąłem go pod kompa i czujnik położenia wzniosu iglicy G80 czujnik prędkości...
Dobrze ok zgadzam się z tym co piszesz lecz nastawnik jest wyciągniętym z sprawnego auta przewody elektryczne moim zdaniem są ok ponieważ widzi napięcie nastawnika. A i autko pracuje identycznie na podłączonym i odłączonym wtrysku sterującym. Pytanie - sterownik wysyła impuls do nastawnika na podstawie informacji z czujnika wału korbowego i czujnika...
to silnik F9Q common rail DCI nie ma czujnika wzniosu iglicy(taki czujnik był w DTI na jednym z wtrysków) Myślę, że diagnostykę robiłeś zabawką wyświetlającą głupoty. Zrób test przelewowy i sprawdź doładowanie na aucie w ruchu, na postoju turbina nie jest tak sterowana jak podczas jazdy.
Próbowałem też z większymi wartościami niestety oczekiwanego efektu nie było . Bo i nie będzie. Zasymulowałeś obecność czujnika - co nie znaczy że rezystor zaczął generować sygnał. Zmieniła się sygnatura błędu, z "Czujnik wzniosu iglicy - przerwa w obwodzie", na "czujnik wzniosu iglicy brak sygnału/sygnał niezrozumiały".
To wywali błąd "czujnik wzniosu iglicy" (needle lift sensor) W tym przypadku może chodzić o zawór suwakowy.
jeśli wymieniłeś wtrysk z czujnikiem wzniosu to go sprawdż miernikiem opór 80-120 ohm jeśli jest ok sprawdż przewody od wtyczki czujnika wzniosu do wtyczki komputera ,w komputerze są to piny w dużej kostce pin 1 wtyczki g-80 to pin 109 wtyczki ecu, a pin 2 g-80 to pin 101 ecu opór kabla to max 1,5 ohm,sprawdż te kable także pod kątem zwarcia z masą.Jeśli...
Masz pewnie uszkodzony czujnik wzniosu iglicy - jaki był błąd podczas badania komputrowego? Pozdrawiam.
Po kolei lecimy- -kod 31 to brak sygnału z czujnika prędkości obrotowej wału.Olać go,bo zawsze wyskakuje jak silnik stoi.Po prostu w chwili samodiagnozy ECU "nie widzi" sygału z niego -kod 64 to sygnał z członu istalającego ilość (zaworu suwakowego).To takie czarne h*jostewko przykręcone z boku pompy. 82-czujnik położenia wzniosu iglicy.To ten pierdolniczek...
ttiamat czy ty wogle wiesz o czym piszesz? to jest czujnik wzniosu igły wtryskiwacza i odpowiada za wyprzedzenie kąta wtrysku. niema on nic wspólnego z załaczaniem świec. radze poczytać troche literatury. sprawdz instalacje i przekaźnik świec oraz pompe paliwa w zbiorniku
Strzelam-czujnik wzniosu iglicy? Może moderator mi wybaczy że nabiłem posta,ale podstawie lakonicznych informacji podanych przez autora trudno coś doradzić.
Tyle inwestycji i kosztów, a chyba nie zrobiłeś diagnozy??? Usterkę czujnika wzniosu iglicy (na trzecim wtrysku) można zdiagnozować momentalnie. Dziwne praktyki. Pozdr.
Czujnik wzniosu igły rozpylacza NBF nie występuje w CR
sprawdz czujnik wzniosu iglicy ktory znajduje sie na 3 wtryskiwaczu.podnies obroty silnka na okolo 2.5-3tys obrotow i uderz czyms metalowym we wtryskiwacz(3)i zaobsewuj czy w tym momencie silnik mial przerwana prace...
Wygląda na czujnik położenia wzniosu iglicy.
Bo występuje razem z wtryskiwaczem,jeżeli masz na myśli czujnik położenia wzniosu iglicy. Trudno.
Większa szansa że w czujniku wzniosu iglicy
Czujnik wzniosu iglicy wtrysku - brak połączenia lub przerwa w obwodzie. Czy ten czujnik może być powodem , że auto jest mulaste i jego maksymalne obroty są do 3500 Po złożeniu auto chodziło po jaki9mś czasie zapaliła się kontrolka świec żarowych .
a sa w samochodzie zalozone czujniki wzniosu zawieszenia?
Bład 00550 jest zwiazany z kontrolą startu wtrysku. Sprawdż ustawienie pompy wtryskowej, czy początek wtrysku teoretyczny na wolnych obrotach pokrywa się z początkiem faktycznym.Jeżeli tak nie jest ustaw pompę za pomocą blokad.Sprawdż tez czujnik wzniosu iglicy , na wtyczce powinien mieć opór około 100 om
Przerywanie, czy dławienie się silnika TDI, to w 90% wina czujnika położenia wzniosu iglicy.
wtrysk sterujący to wtrysk z taki pierścieniem i kabelkiem. jest to indukcyjny czujnik wzniosu iglicy oporność kilkaset omow (dokładnie chyba gdzieś koło 700 podaję z pamięci. Najlepiekj sprawdzić oscyloskopem.
Szarpanie przy pewnej prędkości obrotowej silnika to albo problem zawory suwakowego albo co częstsze czujnik połozenia wzniosu iglicy.
Witam. Mam problem z komputerem z auta jak w temacie. Nr kompa: 074 906 018 AJ 0 281 010 461. Auto jest po wypadku, komp ma lekko uszkodzoną obudowę, auto pali, ale łapie ciągle błąd czujnika wzniosu iglicy wtrysku. Na płycie komputera znalazłem pęknięty element - wygląda mi na stabilizator.Wylutowałem go, sprawdziłem i ma przerwy między wszystkimi...
Zetknąłem się z czymś takim. Co Ty na czujnik wzniosu igły? Jedź na komputer bo nic z takiej pomocy.
Witam ! Panowie czy mógłby ktoś powiedzieć jak dokładnie ustawić dynamiczny kąt wtrysku w DASie. Dopiero zakupiłem sprzęt i powoli sie go ucze. A ten mercedes strasznie rechocze jakby miał zapłon przestawiony. Niby ustawiłem idąc logcznym tropem myślenia jka to ma miejsce przy VAGu, ale nie pomogło. Byłbym wdzięczny. PS. Na którym cylindrze ma być zamontowany...
Wez w lapke miernik i sprawdz przeplywke i czujniki zanim zaczniesz silnik rozbierac na czesci, wyczysc EGR , sprawdz zawor pneumatyczny i podcisnienia, cisnienie doladowania, szczelnosc ukladu (intercooler jesli posiadasz) sprawdz rowniez uklad paliwowy (czy jest szcelny jesli nie w przewodzie powrotnym pokazuja sie bable powietrza) jak juz wykluczysz...
ten przewód jest do czujnika wzniosu iglicy we wtrysku
auto bez czujnika wzniosu iglicy ma zapalic ale bedzie kopcic a podaj numery sterownika gdybys potrzebowal jest szansa ze mam taki sam bo ostatni dzialalem z takim autkiem
Mfa dostaje info z ecu o spalaniu. Podepnij vaga i tam masz parametry spalania. Ecu kalkuluje tak myślę że na podstawie czujnika wzniosu iglicy 3 wtryskiwacza i wychylenia nastawnika. Więc raczej ciężko bedzie coś wykombinować.
xenony regulują silniczki w lampach. Błędu od nich mozesz nie odczytac vagiem. Czujniki wzniosu masz na zawieszeniu, sprawdź czy działają. (tu jednak byłby wychwycony błąd). A siedzenia.. zobacz czy do grzałek dochodzi napięcie. Gdy tak, no to grzałki do wymiany. Weź sie za robote..
błąd czujnik wzniosu iglicy oznacza że masz uszkodzony wtryskiwacz sterujący. Daje on impulsy pracy wtryskiwacza do map sensora a ten odpowiedzialny jest za dawke paliwa. A nie słabnie Ci po przekroczeniu 2000 rpm tak jak czuć już turbine?? Ten błąd nie ma raczej związku z Twoim problemem.
W życiu nie kupie diesla. Czemu? Słabe paliwo w polsce powoduje przedwczesne zużycie elementów układu paliwowego (wtryskiwacze, pompy wtryskowe) , do tego dochodzą usterki egr który zarasta syfem, a koszt nowego oczywiście jest większości znany ( i nie pisać o zaślepianiu, bo większość już ma czujnik wzniosu co powoduje po zaślepieniu zaświecenie kontrolki...
na belce jest czujnik wzniosu, sprawdź czy działa. Przy kołach poduszki wraz z zaworami, może któraś nie trzyma. Elektryka sterowana spod maski (tam powinien być przekaźnik załączający pompę (patrząc od kierowcy po lewej stronie, przy aku.), możesz podłączyć "na krótko" i sprawdzić czy się podnosi. Kontrolka defekt układu po prawej stronie na desce...
Needle lift sensor. Czujnik wzniosu iglicy. To dosyć popularne określenia. Aczkolwiek wykasowanie błędu nie naprawiło samochodu.
Nie da rady zrobic patentu z wykorzystaniem sygnalu czujnika wzniosu igly wtrysku.Krytyka mile widziana.
vagiem tez je wywalam ale wracaja :) bede musial pojechac Dodano po 7 wiec tak blad ktorego nie idzie wykasowac to numerze 18265 reszta powraca tak po ok 1godz. jazdy a przy silniku 542 czujnik polozenia (wzniosu)iglicy G-80 ten blad tez pozostaje
Po diagnozie,542 Czujnik wzniosu końcówki wtryskiwacza - G80 ,
Oporność nie ma znaczenia. Musi pracować na czterech wtryskach nawet jeśli czujnik wzniosu (czyli wtrysk) iglicy jest uszkodzony Zamień miejscami wtryski albo zmierz ciśnienie na tym cylindrze
dwie sprawy -czujnik położenia wzniosu iglicy ( na trzecim szprycku) -nastawnik dawki
Czyli masz czujnik wzniosu zaworu, Jak go zaślepisz będzie się świeciła kontrolka silnika. A co do serwisu to my nie gryziemy :) Za wiele napraw zapłacisz mniej niż w nieautoryzowanym warsztacie, a mechanicy znają swoją robotę (choć nie wszyscy) i przy wieździe wiedzą co się zepsuło, więc często gęsto klient nie czeka dwa dni na weryfikację usterki....
W silniku AFN kąt wyprzedzenia tłoczenia ustawia się ruszając pompą wtryskową; komputer również steruje kątem wyprzedzenia tłoczenia za pomocą przestawiacza tego kąta wbudowanego w pompę wtryskową na podstawie sygnału przesyłanego z czujnika wzniosu iglicy rozpylacza trzeciego wtrysku ale dopiero po uruchomieniu silnika więc dla pełni szczęścia statyczny...
to tylko dwa kable, nieważne jak podłączone ,(byle nie zwarte) :-) ps. i to nie wtrysk sterujący tylko wtrysk z czujnikiem wzniosu iglicy
Jesli wtrysk posiada przewod oznacza to ze jest z czujnikiem wzniosu czyli z normą spalin euro4 ale wracajac do tematu: dokladnie taki objaw jest jak opisujesz straszne stuki w silniku ze az strach, przy uszkodzonym 2 wtrysku z czujnikiem , 2- liczony jest w peugeotach i citroenach od skrzyni biegow,2 najgłowniejsze i najczesciej spotykane przypadki...
Trzeba by się zaopatrzyć w troszkę literatury, chociażby z serii "Sam naprawiam..." i troszkę poczytać, np. co to czujnik wzniosu iglicy itd. Jak można naprawiać coś, nie wiedząc jak to działa?
ewentualnie problem w czujniku położenia wzniosu iglicy.
Zawór elektromagnetyczny pompy(impulsator) i czujnik wzniosu iglicy na trzecim wtrysku, może być przyczyną, jeżeli to silnik DW8 B.