Podaj normalnie jaki wywala błąd razem z opisem.
wystarczy wpisać w gugle :) Nieszczelność kolektora wydechowego Nieszczelność podciśnienia w silniku Zwarcie lub rozwarcie w wiązce przewodów czujnika O2 Nagromadzenie sadzy lub oleju na czujniku O2 (nadmierne nagromadzenie zatka porty, których czujnik używa do pomiaru stosunku powietrza do paliwa) Zabrudzony przepływomierz masowy powietrza Nieprawidłowe...
Bo np glośniķow nie przedmuchuje sie bo sie zatka a czujnik jaką ma strukture i budowe?
nie wiem jak u ciebie ale u mnie jest rurka a na nim filtr i jak sie on zatka to wyjdzie czujnik cisnienia w tescie silnika sprawdz ten czujnik czy nie jest zatkany oraz czy rurka nie jest peknieta lub zapchana
Dioda LED i fototranzystor... Dopuki jest pod robotem powierzchnia od której odbija się światło fototranzystor będzie przewodzić... Jeżeli będzie pustka fototranzystor się zatka... Sygnał z fottranzystora podajesz na przerwanie i w obsłudze przerwania podejmujesz odpowiednie działanie... Dajesz po heblach albo wrzucasz wsteczny... ;)
Widzę że do trybu serwisowego umiesz wejść więc w tym trybie uruchom pompkę i obserwuj impulsowanie - czujnik daje impulsy zliczane na ekranie UPDATE 06.03 Tak nawiasem mówiąc mnie wyskoczyła bardzo podobna usterka - ekspres notorycznie prosił mnie o zalewanie - to pomagało ale praktycznie przy każdym włączaniu trzeba było zalewać. Problemem był czujnik...
czujniki temperatury tak, ale moduł miksujący- zależy jaki błąd w module zaistniał.Otwarty obwód czy zwarcie-tak.Ale już zatkaniem skrystalizowanym AdBlue nie.
Jeżeli nie ma błędów EDC to może być uszkodzony czujnik ciśnienia doładowania,zatkany katalizator.Trzeba zrobić komputerem podgląd parametrów podczas jazdy.
Mam taką samą suszarkę. U mnie tak się dzieje co kilka miesięcy (suszarka chodzi co najmniej 3 razy dziennie) jak zatkają się czujniki wilgoci wewnątrz bębna. Trzeba wykałaczką zebrać kłaczki i spryskać np. płynem do mycia okien i działa.
Autorze, wykaż trochę własnej inicjatywy i sprawdź w instrukcji co oznacza miganie wszystkich diod. To żelazko nie ma żadnych czujników prócz termistora stopy. Nagrzewa się w ogóle? Ciągłość przewodów łatwo sprawdzić, w następnej kolejności pojemność kondensatora 2002 (winien mieć 470nF).
Witam ponownie. Instalację już ogarnąłem. Ale jeszcze zastanawia mnie co to za otwór z boku cylindra, https://obrazki.elektroda.pl/4401422000_... na jakiś czujnik czy coś... Jak się go nie zatka to silnik pierdzi że hej ! Może ma ktoś pomysł co to ?
Obieg płynu to co innego, tutaj jest kontrola ciśnienia. Jeśli kontrola ciśnienia jest na tłoczeniu pompy to mimo braku przepływu sygnalizacja będzie prawidłowa. Zmostkowanie czujnika może świiadczyć o jego uszkodzeniu lub o zatkaniu rurki prowadzącej do czujnika. Dla wyjaśnienia czujnik służy do kontroli pracy pompy, jeśli ona nie pracuje to przyczyna...
MID128 G002 - Blok elektroniczny silnik PID131 Podciśnienie w układzie wydechowym FMI-2 Dane nieprawidłowe lub niestałe Hmmmm może kat zatkany albo coś z klapą wydechową?
Witam, a jak wygląda wnętrze rurociągu w opisywanej sytuacji? Czy częśc za zatkaniem jest zupełnie pusta, a przed zatkaniem w pełni zapchana? Czy 'produkt dla wtryskarki' to jakich granulat? Jeśli dno rury jest puste, to może wpuścić jakiegoś 'kreta' na gąsienicach? Wykryje czołówkę i po długosci kabla bezie mozna ocenic?
Pasowało by podpiąć dla pewności manometr ciśnienia oleju i sprawdzić jakie jest ciśnienie, czy na pewno zatkany jest kanał?
Mam małe pytanie - jeśli już przeprogramujesz ECU to co z samym FAP'em - sam sie nie zregeneruje - a jak się zatka to wiadomo jak będzie.
Ale to są różne punkty pomiaru. Czujnik STB zadziała najszybciej jeżeli medium (woda) osiągnie wartość krytyczną - na przykład nie ma odbioru ciepła. Czujnik temp spalin ma zadziałać najszybciej jeżeli temperatura wylotowa spalin będzie zbyt wysoka - na przykład coś zatka komin. Oczywiście w skrajnych przypadkach (zaje..ny) wymiennik, czujnik spalin...
Witam , kwestia jest dosyć trudna … Jest możliwa jakaś przyczyna czy stało się to nagle ? Jedyne co na chwile obecna przychodzi mi do głowy to jakiś błąd czujnika , zatkana dysza bądź przycisk potwierdzający nie działa .
Wywala zatkany DPF, albo uszkodzony czujnik różnicy ciśnień. Na pewno ciśnienia ok? Na wysokich obrotach nie rośnie ciśnienie przed DPF?
Ok. Zostawię wyłączoną lodówkę na 24H i spróbuję wlać tam wodę po tym czasie. Jak nie przeleci to się odezwę :) Dziękuję
Witam Podczas kalibracji najpierw wyrzuciło błąd o zapchanego filtra, po zwarciu czujnika podczas próby kalibracji błąd komunikacji z sterownikiem silnika. Ciśnienia na układzie na biegu jałowym. A- 18bar, B-18bar, C- 3-bary, D-3bary https://obrazki.elektroda.pl/5432227700_... Podłączyłem manometry zamiast czujników ciśnień. Jak na...
Resztki wody w kotle to nie wina czujnika temperatury, tylko zatkany odpływ. Rozpracowałem to tutaj: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Witam. Suszarka po kilku minutach przerywa pracę na każdym programie. Zapala się kontrolka zatkanego filtra puchu/pełnego zbiornika wody. Filtr jest oczyszczony, zbiornik górny jest pusty, a w dolnym zbiorniku jest czy pusty, czy pełny, suszarka się zatrzymuje. Zastanawiające jest to, że pompa wody pracuje non stop, niezależnie od tego, czy dolny zbiornik...
Przed wymianą czujnika sprawdzę ciśnienie . Na razie będę czekał na państwa opinie ? Powinieneś to zrobić na początku.Wygląda na to że silnik się kończy.Naprawdę będziesz miał szczęście jak to tylko czujnik lub np zatkany smok.
Przekroczono zakres regulacji ciśnienia paliwa: 1. Czujnik ciśnienia paliwa (G247) uszkodzony 2. Zawór regulacji ciśnienia paliwa (N276) uszkodzony 3. Sitko na dnie zbiornika jest zatkane. 4. Kabelki od ww czujników. 5. Pompa nie wydala (uszkodzona). 6. Wtrysk uszkodzony (za dużo paliwa ucieka przelewem). Najpierw bloki pomiarowe i sprawdzenie czy ciśnienie...
Co znaczy skalibrować - tam jest dobry czujnik z dokładnością do jednego stopnia . Na dole urządzenia zew, jest mały otworek do którego wpada powietrze - tam jest czujnik (termopara) jeżeli zmienisz mu miejsce lub czymś się zatka otworek temperaturę pokaże inną .Jeżeli ustawisz na parapecie, który się nagrzeje od słońca to też pokaże inną niż temperaturę...
Nie znam się ale postaram się coś podpowiedzieć. W pralkach jest czujnik ciśnienia (napełnienia) który odczytuje wartości napełnienia bębna wodą. Może szlauf do niego jest zatkany albo uszkodzenie tego czujnika. To drugie bym podejrzewał i daje cały czas odczyt elektronice że w pralce jest jeszcze woda i ta nie otworzy drzwi. https://obrazki.elektroda.pl/3801899400_...
Dzięki.Tylko czytałem że ten rowek na czujniku trzeba czyms zatkac by tam farba nie spryskać.
Witam. A czym zatkałeś otwór po uszkodzonym czujniku, chyba że czujnik se starego kotła pasował w miejsce tego. Jeśli czujnik ze starego kotła jest zamontowany gdzieś obok, np: przylgowo, a ten uszkodzony czujnik siedzi tylko jako korek, to zacznie za jakiś czas przeciekać (woda zacznie wypływać po stronie złączy elektrycznych). Pozdrawiam.
co do pracy bez przewodu odpowietrzenia skrzyni korbowej to spokojnie jakiś czas możesz pracować. Proponuję otwór w obudowie filtra tylko zatkać. Co do czujnika oleju to niestety, żeby go wymienić trzeba dostać się do skrzyni korbowej silnika
Zatkany wydech ?
Pytanie czy jest sens legalizowania tej "instalacji", bo ona była instalowana w celu wpuszczenia na jakąś konkretną drogę i/lub zmniejszenia opłat przejazdowych przez drogi krajowe, jeśli masz zamiar kręcić się w koło komina to bez różnicy która norma euro to będzie. Gdybyś jeździł po drogach gdzie euro obowiązuje to byś szukał konkretnego samochodu...
Czy dobrze odczytuję, że właściwy czujnik i tak nie zadziała przy niedrożnym kominie i tak na dobrą sprawę na tą chwilę na niewiele mi się zda? A swoją drogą skoro przegrzanie wymiennika go uszkadza to czemu przed tym przegrzaniem nie chroni i nie wyłączy kotła zanim ono nastąpi? To nie jest czujnik ciągu kominowego! Występuje on tylko w kotłach z...
Witam jest to błąd zatkany filtr ,czujnik ciśnienia , silnik lub problem z poboram wody
Poziom oleju nie jest tożsamy z jego ciśnieniem. Jeśli poziom jest ok, to powodów może być kilka: Szwankuje zawór regulacyjny, Przewód od czujnika jest uszkodzony i robi gdzieś zwarcie do masy, Czujnik jest uszkodzony, Jakiś syf zatkał wlot pompy, albo filtr, Etc.
To nie jest cały kod błędu... 18434/P2002/008194 - Particle Filter Bank 1: Malfunction Possible Causes Exhaust Pressure Sensor (G450) faulty Diesel Particle Filter (DPF) faulty Czyli albo zatkany DPF, albo uszkodzony czujnik różnicy ciśnień DPF (G450).
Zatkany lub uszkodzony czujnik podciśnienia / wężyk podciśnieniowy. Chyba że wąż ssący jest zatkany , ale wątpię wyczułbyś spadek ciągu i silnik głośniej by pracował.
Opis naprawy błędu P0087 – Zbyt niskie ciśnienie szyny paliwowej / układu Filtr paliwa może być zatkany. Uszkodzony przewód paliwowy. Nieprawidłowy odczyt z czujnika ciśnienia w szynie paliwowej (FRP). Pompa paliwowa może być uszkodzona. Uszkodzona pompa wtryskowa paliwa Można tak jeździć?
Zamieni czujnik na manometr i zmierzy rzeczywiste ciśnienie oleju. Może też sprawdzić punkt załączenia i wyłaczenia czujnika ciśnienia oleju. Generalnie możliwe są trzy usterki: 1. Za niskie ciśnienie oleju np przez zatkany smok olejowy lub wadliwą pompę. 2. Uszkodzony czujnik ciśnienia oleju. 3. Usterka kabelków do czujnka.
Ten otwór o którym wspominasz jest do odprowadzenia wody lub piany z modeli droższych , które posiadają "tacę" oraz czujnik wycieku wody ten model pralki jest bardzo udany (poza tym umiejscowieniem pompy pod zasobnikiem wody) nie polecam sypac proszku do tego zasobnika gdyż jak coś sie zatka i woda wybije to zalewa pompę a zwarcie niszczy programator...
Witam. Zmywarka i kod błędu 5E wymieniony czujnik zmętnienia cieczy na nowy (sprawdzony działa poprawnie). Wylot z pompy i płaszcza wody drożne. Zmywarka sporadycznie zakończy (bez błędu) program płukania i myjący ~ 30 minut w temp 40 - 50 stopni. Po odłączeniu czujnika (wypięciu wiązki) zachowuje się bardzo podobnie - krótki program potrafi zakończyć...
Dla zainteresowanych temat zamkniety. Wiec powinno byc 1-5v 2- masa 3-sygnal (moze byc jakies napiecie przebijajace umnie bylo 4.75v na odpietej kostce jezeli nie zmienia to napiecia wychodzacego z czujnika) u mnie po wyjeciu czujnika i podpięciu go do instacacji z odłączonym przewodem sygnałowym bylo 1.2v (ciśnienie baromertyczne.) na podpietym to...
Możliwe że zepsuty, ale może też być zatkany/przytkany syfem tak jak czujnik ciśnienia i jego kanalik. Ale do manometru idzie taka cieniutka rurka miedziana że nie jest się w stanie tego wyczyścić.
Z mojego doświadczenia. Ja mam zwykłego Aristona Hotpoint. Działa już 7 lat bez zarzutów. Raz tylko musiałem rozkręcić i przeczyścić wężyki, gdyż czujnik poziomu wody się zatkał. Woda twarda, niefiltrowana.
Proces długiego rozruchu może być spowodowany zatkaniem kanałów doprowadzających toner do wałka magnetycznego. Wówczas czujnik nie widzi toneru i prubuje go dopchać, więc kreci silnikiem i kręci, aż dopcha. Problem może być spowodowany przez zamienniki.
P1901 w zależności od identyfikatora na kilka znaczeń (choć wszystko tyczy różnicy ciśnień DPF)- najlepiej podłączyć jakiś tester i odczytać ... Najczęściej usterka przewodu elastycznego czujnika lub zatkany filtr dpf ... Dodano po 35 Nie wymieniaj bez diagnozy czujnika bo usterek może być wiele ....
Jeżeli nie zatkany (lub zamarznięty katalizator) to możliwe, że coś nie tak z czujnikiem podciśnienia.
Ogranicznik ciśnienia masz przy zbiorniku z czujnikiem wody, przy czterodrożnym nie kombinuj, prędzej się zatka niż da nadmiar ciśnienia. A ten regulacyjny potrafi się popsuć. :) Śruba M8 na klucz 10, wykręcanie zwiększa ciśnienie w zbiorniku poduszek. Woda może Ci się dostać do sensorów poziomowania i będziesz miał ten sam efekt, przy zwarciach, przerwach...
Może to nie czujnik. Podobne objawy daje mały przepływ wody lub zatkany filtr lub zamieniony wymiennik pierwotny lub wtórny. A serwisy lub przeglądy kiedy były robione? Jak stary jest ten kocioł?
Może któryś czujnik zaniemógł? Presostat się zatkał, termostat padł?
Możliwe że hydrostat jest uszkodzony, ale najpierw ściągnij z niego wężyk i mocno go przedmuchaj, możliwe że po prostu jest zatkany ten wężyk i hydrostat nie "widzi" różnic ciśnienia... Pozdrawiam
Jak masz delphi to sprawdź odczyt ciśnienia/temperatury powietrza - w moim dxi działa - jeśli jest stale ta sama wartość lub znaczny rozrzut to będzie sugerowało problem z czujnikiem
P042E Lub P042F Zwarcie z ziemią. Problem z okablowaniem lub uszkodzone złącze. Korozja przewodów elektrycznych lub połączeń. Zatkane kanały zaworu recyrkulacji spalin. Uszkodzony elektroniczny czujnik różnicy ciśnień ze sprzężeniem zwrotnym (DPFE). Wadliwy czujnik położenia zaworu recyrkulacji spalin lub czujnik absolutny ciśnienia powietrza w kolektorze...
A jaki masz nr bł? Dodano po 14 "Under_Pressure" napisał: Ciśnienie zasilania paliwem powinieneś mieć ok. 5.5 bar Przy takim ciśnieniu jak piszesz myślę że nawet by nie odpalił. Gdzie to wyczytałeś? Opis techniczny czujnika ciśnienia fl6 (Informacje ogólne Poza ciśnieniem paliwa, czujnik ten mierzy take jego temperatur. W D16B czujnik umieszczony jest...
Ten czujnik odpowiada "pomiar" poziomu toneru w toner hopper. Tzn, jeżeli tam poziom tonera jest wysoki to flaga opiera się o "kupkę" i toner nie jest dodawany. Przy błędnym wskazaniu tego czujnika, może się całkiem wyjałowić wywoływaczka, a i tak toner nie zostanie dodany (zacznie walić kodami niskiego poziomu tonera i kopie będą blade). Możliwe, że...
Też mam ten problem i chyba mam odpowiedź. Zatkana rura...
Zobacz czy czujnik ciśnienia nie jest zatkany.
I sprawdź przewody ciśnieniowe do czujnika różnicowego DPF zdarza się że rurki się zatkają i czujnik nie ma prawidłowego odczytu różnicy ciśnień .
co ? - to zrób zdjęcie tego co chcesz zaślepić Krótki gumowy wężyk idący od pokrywy zaworów do pokrywy silnika (w niej jest filtr powietrza od spodu, oraz czujnik temperatury powietrza dolotowego). Pokrywa wygląda tak: (zdjęcie poglądowe) http://obrazki.elektroda.pl/1443518700_1... http://obrazki.elektroda.pl/4557225600_1...
Witam Chcę założyć sobie kamerę taką którą umieściłbym nad bramką wysokość ok 3m i tu moje pytanie jaką zakupić atrapę max 50zł by w razie ruchu pod bramką dioda led migała lub obracała sie i migała.Najlepiej gdyby była to kopuła. Miałem pjuż podobną przerobiłem na zasilacz ale migała tylko w tedy jak zatkałem czujnik ręką.
Tylko sugestia zatkaj tak jak myślisz i dokonaj pomiarów przy stałym ciśnieniu zewnętrznym dla zakresu temperatur wyni będzie pokazywał zmiany ciśnienia w tel zatkanej części.
dzięki a mam jeszcze jedno pytanko czy nieszczelności w kolektorze ssącym miały by coś z tym problemem wspólnego?????? bo chodzi o to że ściągałem głowice- bo poszła uszczelka i gdyby ciągną lewe powietrze ten czujnik będzie pokazywał błąd???? dodam jeszcze że czyszcząc kolektor to wyjście na czujnik było zatkane ,zamulone jakby ja go udrożniłem i zaczeły...
Witam najczęściej w maluchach przerywanie to cewka wysokiego napięcia przewody i świece lub ustawienie przerwy między czujnikiem położenia wału a kołem powinna wynosić 0,8 mm albo zatkana dysza w gazniku. Gaznik przedmuchaj powietrzem żeby być pewnym że czysty dyszę od składu mieszanki wykręć około 1,5 obrotu
Uszkodzony czujnik temperatury,lub sam moduł.Woda nie osiągnie 44°C w kilka sekund,no chyba że byłaby zatkana wężownica, lecz tu wygląda na problem z czujnikiem.Pozdrawiam.
Czujnik świecy płomieniowej, czujnik przegrzania to owszem, ale czujnik poziomu paliwa do ogrzewania? Na kij to komu potrzebne? Dymienie i wygaszenie może świadczyć o niedostatecznym dopływie powietrza do ogrzewania lub wypaleniu się siatki palnika. Sprawdź dopływy powietrza, tak ogrzewanego jak i zasysanego do pieca. Jeśli czyste to pozostanie Ci rozebrać...
VAG w zeszytach serwisowych podaje, że na biegu jałowym rozgrzanego silnika w moim aucie (1.4 16v MPI) czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym MAP powinien wskazywać wartość między 240 a 420 mbar (norma) Norma jest wartość jak najbliżej zbliżona do 340mBar. Odchyłki w górę, lub w dół, mogą raz wynikać ze specyfikacji samego silnika - kwestia kątów...
1. Pompa nie wylewa wody - jest uszkodzona. 2. Uszkodzony czujnik membranowy poziomu wody - pokazuje cały czas obecność wody. 3. Uszkodzony czujnik optyczny (opcjonalnie) poziomu wody - można go wytrzeć, bo być może jakiś paproch z brudów osiadł na czujniku. 4. Zatkany odpływ wody - pompa w określonym czasie nie wylewa odpowiedniej ilości wody i dlatego...
A to niespodzianka - ale mnie zaskoczyłeś aż mnie zatkało. To alarm czujnika pojemnościowego poziomu wody, który nie pasuje do objawów uszkodzenia.
Zatkany wydech (katalizator).ładnie to widać podczas diagnozy,wywala usterkę w obwodzie czujnika sprzeżania ciśnień.
http://obrazki.elektroda.pl/9577248200_1... Po ponad 13 latach bezproblemowego użytkowania automatycznego wyłącznika rozrusznika wykorzystującego kontaktron i przekaźnik, okazało się, że jest to bardzo przydatna rzecz, szczególnie przy współpracy z przyciskiem "start-stop". Postanowiłem zmienić to rozwiązanie na nieco bardziej eleganckie...
A co pokazuje wgrupie 11 jak jest podłączony czujnik, jakie doładowanie? I naciskaj taki przycisk "Pisownia"
Problem jest zlokalizowanie tego czujnika ciśnienia bo chyba już za bardzo zmęczony jestem tą zmywarką. Tu masz wykaz tych czujników i ich zdjęcia poglądowe https://north.pl/czesci-do-zmywarek/czes... Dodano po 4 przy hydrostacie jest jedna kostka, A po drugiej stronie...
LCA2 to zwykły presostat, a tu jest potrzebny różnicowy, wpięty przed i za filtrem tak jak manometry. Podobne pieniądze w zakupie. Nie wiem na jaki zakres, ale to można łatwo określić z dokumentacji filtra lub na podstawie różnicy wskazań manometrów przed i za, w sytuacji kiedy wiadomo, że filtr jest już zatkany.
Czyli wartość 55 mbar wskazuje na to, że katalizator jest zatkany? Nie musi być zatkany, może czujnik przekłamywać, trzeba zrobić diagnostykę a nie zgadywać. Nie wiem jakim sprzętem dysponujesz TEXĄ, ale wiem, że w serwisowym komputerze nie ma takiej opcji. Piszę ciągle o czujniku różnicy ciśnień DPF. Pozdrawiam WIMM
Często dochodzi do krystalizacji w zaworze dawkowania środka Adblu. Jeśli jest taka możliwość trzeba wymontować zawór Adblu z katalizatora i sprawdzić jego drożność. Jeśli nie ma przez niego przepływu trzeba próbować udrożnić go gorąca wodą. Przed tym jednak zalecał bym przeanalizować parametry pracy czujnika ciśnienia czy ciśnienie spada do zera i...
Pewien czas temu też walczyłem z takim manem, nie chciał przejść regeneracji na postoju. Skończyło się wymiana egra i noxy bo gubiła parametry jak zaczęła działać. Jak bym się na Twoim miejscu skupił dlaczego ciągle robi ta regenerację na postoju. W sprawnym układzie kierowca nie musi wypalać na postoju bo podczas jazdy wystarcza. Jaki jest dym podczas...
Jakie jest napięcie na led'ach? Jakie jest napięcie na wyjściu przy "zatkanym" czujniku? To samo przy "przewodzącym" czujniku? Napisz dokłądnie co się dzieje, bo pomiędzy wejściem i wyjściem są jeszcze inne elementy.
Na wstępie należy wyeliminować zatkanie sitek w wylewkach baterii lub filtrów. Trzeba to najpierw sprawdzić. Może być niesprawny czujnik do pomiaru przepływu wody. Może "nie widzi przepływu". Za załączanie odpowiada turbinka. Do podgrzewacza części są dostępne.
...zalałem układ inhibitorem korozji najtańszym z allegro i do dziś nie ma powrotu problemu z zatkanymi czujnikami. Inhibitor korozji - potwierdzam, że warto wlać... patrz na daty postów - to właśnie tyle czasu problem nie powraca. 1szy raz się pojawił po roku od użytkowania kotła, kiedy nie był jeszcze zalany inhibitorem. Inhibitory korozji też minimalizują...
Po sciągnięciu obudowy filtra powietrza, odpięciu czujnika podciśnienia i zatkaniu rury wlotu powietrza do przepustnicy w 95 % auto zachowuje się dużo lepiej. Nie strzela, reaguje na gaz, wchodzi plynnie na obroty. Wyglada to tak, że dostaje mniej powietrza i działa wtedy. Czyli bez zatykania ewidentnie jest za mało paliwa w mieszance a za dużo powietrza....
Witam, zamierzam zmienić hamulec mechaniczny na hydrauliczny w mojej hulajnodze. I tutaj natrafiłem na problem. Oryginalny hamulec posiada złącze 3 pinowe, czyli pełny czujnik halla, gdzie jedna żyła to 5V, druga to sygnał i trzecia to GND. Natomiast nowy hamulec posiada tylko 2 żyły, które po wciśnięciu hamulca się zwierają. Czyli zakładam zwykły przekażnik...
Istnieje jeszcze taka możliwość, że wężyk z przepustnicy do czujnika podciśnienia jest zatkany. W moim roverku wężyk idzie do komputra, tam jest czujnik membranowy. Okazał się być zalany olejem i nie puszczał podciśnienia. Po przeczyszczeniu ubyło latek samochodowi. Wcześniej też go dusiło i miał "dziurę" w gazie.
Idealne rozwiązanie na zatarcie silnika. Kontrolka może się zapalać z kilku przyczyn: - uszkodzenie czujnika (to najmniejszy problem) - uszkodzenie pompy oleju - odkręcony (poluzowany smok) - zatkany filtr oleju - uszkodzenie silnika Przy tych objawach to raczej może już nie być najciekawiej a dalsze uruchamianie silnika na bank go zabije. Na ten komputer...
Witam. Mam problem z klimą w sharanie. Klima niby się załączy ale wentylator chodzi na bardzo wolnych obrotach i rurka robi sie strasznie gorąca nie możliwa do dotknięcia. Czy to będzie jakiś czujnik czy tak jak opisują zatkany układ? Pozdrawiam
Czujnik NOx wykryje szybko że woda zamiast reduktora, patent nie przejdzie.
Zastanawiam się czy nie drożność w puszcze dolotowej(tam gdzie EGR) będzie miała wpływ na takie zachowanie.Ale pewnie zatkanie, czujnik ciśn.turbodoładowania zgłaszałby jego brak.
Presostat - czujnik poziomu wody. Rurka łącząca ten czujnik z bębnem - może być zatkana, trzeba ją przedmuchać.
Zatkane wtryskiwacze benzynowe. Czujnik wału.
Da radę to wyczyścić samodzielnie, jeśli faktycznie byłby zatkany? Czy trzeba kupować nowy czujnik z tą metalową rurką?
Czujniki martwego pola są pod tylnym zderzakiem - korozja lubi je często dopadać ( woda w module ) - moduł parkowania jest w bagażniku (wiec raczej ok - chyba że to kombi z szyberdachem to przy zatkaniu odpływu też się zdarza ) . ..
Ja do tego czujnika zastosowałem kawałek ułamanej anteny teleskopowej od radia. Któryś z segmentów anteny idealnie pasuje do czujnika. Z jednej strony zatkałem silikonem a z drugiej strony gdzie wychodzą przewodu od czujnika koszulka termokurczliwa. Długość rurki ok 3 cm.
A może zatkane coś jest wylot albo dolot powietrza które przedmuchuje piec ??? Ew czyszczenie pieca z kurzu :).
Zatkanie metalowej rurki czujnika ciśnienia spalin to bardzo częsty przypadek (łatwo to sprawdzić bo parametry czujnika nie zmieniają się na liście danych . Niestety przetkanie tej nieszczęsnej rurki już takie proste nie jest bo jest ona z tyłu silnika wkręcona do kolektora wydechowego . Takie małe info dla czytających to nie jest czujnik różnicy ciśnień...
Jakie jest wtedy ciśnienie na listwie CR które widzi ECU? Może być problem z pompą CR lub z okablowaniem, rzadko z samym czujnikiem. P2456 to problem z czujnikiem ciśnienia różnicowego DPF. Na ogół zatkanie filtra. Mógł zdechnąć czujnik, przetarte wiązki, zatkane rurki od czujnika do DPF. DPF ponoć wycięty... Więc w ogóle nie powinien tego zgłaszać...
A czy może być zatkany wąż odprowadzenie wody? W jaki sposób to sprawdzić? W instrukcji obsługi pisze, że jeżeli pralka nie usuwa wody to możliwe, że rura usuwania wody jest zatkana.
Przepraszam że odrobinę odbiegnę od tematu, ale jaką rolę pełni czujnik ciśnienia spalin przed turbo w przypadku obecności DPF w LII 2.0 dCi? Miałem zatkaną rurkę tego czujnika, 8 bar z kompresora tego nie przepchnęło, dopiero moczenie w nafcie. Przy takiej niedrożności ECU był pewnie trochę "oszukiwany" tylko jaki wpływ i na co mogło to mieć? Błędów...
Jeśli nawet masz o 10 cm krótszą chłodnice,nie powinno to być powodem przegrzewania.(przy twojej pojemności 1.8 Litra). Zobacz czy chłodnica nie jest zatkana!!. Co tam z termostatem??. Jak pompa pompuje??. Wentylator sprawny??. Czujnik działa??. Pozdrawiam Janusz
Tylko jak połączysz 27 czujników (np. fotorezystorów) szeregowo to dostaniesz informację, że ,,zatkane'' ale nie konkretnie gdzie.
Zatkany (zakamieniony, zaszlamiony)czujnik cisnienia wody.
no tak ale może być przytkany a nie zatkany? reszta czujników sprawdzona
zatka katalizator zatka klimatyzacja zatka kondensat
windows becker gniazdo ładowania tomtom wymiana pierścień tłokowy
Peiying PY0106 – demontaż obudowy wideorejestratora, ukryte śruby, zatrzaski, narzędzia Sharp LC-46LE732E – nie uruchamia się, zasilacz DPS-168CP, NAND, LED, diagnostyka