Ten otwór o którym wspominasz jest do odprowadzenia wody lub piany z modeli droższych , które posiadają "tacę" oraz czujnik wycieku wody ten model pralki jest bardzo udany (poza tym umiejscowieniem pompy pod zasobnikiem wody) nie polecam sypac proszku do tego zasobnika gdyż jak coś sie zatka i woda wybije to zalewa pompę a zwarcie niszczy programator...
Witam. Kol. Dolce przedstawił prosty, tani i ciekawy, lecz trochę niebezpieczny, bo stwarzający zagrożenie układ przygotowania cwu. ... Układ działa 10 lat i w zasadzie nie narzekam... W okresie eksploatacji ujawnił się pewien problem. Mianowicie, gdy pompka nie pracuje na skutek braku gorącej wody z wygaszonego kominka a następnie się „rozhajcuje”...
wystarczy wpisać w gugle :) Nieszczelność kolektora wydechowego Nieszczelność podciśnienia w silniku Zwarcie lub rozwarcie w wiązce przewodów czujnika O2 Nagromadzenie sadzy lub oleju na czujniku O2 (nadmierne nagromadzenie zatka porty, których czujnik używa do pomiaru stosunku powietrza do paliwa) Zabrudzony przepływomierz masowy powietrza Nieprawidłowe...
Podaj normalnie jaki wywala błąd razem z opisem.
Ale to są różne punkty pomiaru. Czujnik STB zadziała najszybciej jeżeli medium (woda) osiągnie wartość krytyczną - na przykład nie ma odbioru ciepła. Czujnik temp spalin ma zadziałać najszybciej jeżeli temperatura wylotowa spalin będzie zbyt wysoka - na przykład coś zatka komin. Oczywiście w skrajnych przypadkach (zaje..ny) wymiennik, czujnik spalin...
Witam ponownie. Instalację już ogarnąłem. Ale jeszcze zastanawia mnie co to za otwór z boku cylindra, https://obrazki.elektroda.pl/4401422000_... na jakiś czujnik czy coś... Jak się go nie zatka to silnik pierdzi że hej ! Może ma ktoś pomysł co to ?
Mam małe pytanie - jeśli już przeprogramujesz ECU to co z samym FAP'em - sam sie nie zregeneruje - a jak się zatka to wiadomo jak będzie.
nie wiem jak u ciebie ale u mnie jest rurka a na nim filtr i jak sie on zatka to wyjdzie czujnik cisnienia w tescie silnika sprawdz ten czujnik czy nie jest zatkany oraz czy rurka nie jest peknieta lub zapchana
Bo np glośniķow nie przedmuchuje sie bo sie zatka a czujnik jaką ma strukture i budowe?
Co znaczy skalibrować - tam jest dobry czujnik z dokładnością do jednego stopnia . Na dole urządzenia zew, jest mały otworek do którego wpada powietrze - tam jest czujnik (termopara) jeżeli zmienisz mu miejsce lub czymś się zatka otworek temperaturę pokaże inną .Jeżeli ustawisz na parapecie, który się nagrzeje od słońca to też pokaże inną niż temperaturę...
Chcesz mieć gwarancje producenta - to układ zamknięty i nie ma dyskusji. Chcesz rękojmię firmy montującej - to układ zamknięty i nie ma dyskusji. Problem z zapowietrzaniem się instalacji jest zdecydowanie częściej w układach otwartych. Test ogranicznika STB polega na podgrzaniu wody w kotle do 107'C przy wyłączonej pompie. W układzie otwartym testu...
jak syfon się zatka to woda nie zleci z wanny i tyle Tak ma działać prawidłowo zamontowany odpływ z wanny . Jeżeli wszystkie połączenia są szczelne ( a powinny ! ) , to w przypadku zatkania syfonu woda będzie na podłodze łazienki tylko wtedy jeżeli ..... przeleje się po napełnieniu wanny po brzegi. Masz spartolony montaż syfonu , pękniecie rury , lub...
Sam sie zbanuj, owik. Jak nie masz pojecia co robi dokladnie ecu z sygnalem przeplywki w tym akurat silniku to sie nie udzielaj. Jak nie wierzysz zrob co napisalem, przejedz sie, wloz nowa przeplywke, powtorz czynnosc. Zycze powodzenia w obserwowaniu roznicy w pracy silnika. Dodano po 23 Nie mowie ze przeplywka nie ma wplywu na dawkowanie itd. Ma....
No cóż poradziłem sobie. - Podciągnąłem 5V z USB do wentylatora. Obniżyłem napięcie 3 diodami prostowniczymi i 2 diody schottkiego (lepiej by było dobrać opornik, ale pod ręką miałem tylko komplet tych malutkich, a diody mam po 6-10A). Dało to jakieś 2100 obr/min. - Niestety laptop zazwyczaj zatrzymywał się na 42-43 stopniach (przy 41 wyłączał wentylator)...
Skoro zastosowany jest czujnik infradźwiękowy to ja rozumiem ,że jest to nadajnik i odbiornik tych infradźwięków skoro jest dokonywany skan kubatury pomieszczenia? Skoro jest nadajnik infradźwięków to czy on jest cały czas uruchomiony czy jest uruchamiany podczas uzbrojenia urządzenia? Jeśli jest on cały czas uruchomiony to na jakiej częstotliwości...
Jest to układ mostkowy, a mostek można tak wyregulować (prawym potencjometrem), że dioda w przekątnej będzie cały czas zatkana, nie będzie poboru prądu przez prawie cały zakres wskazań. Prąd przez diodę popłynie dopiero wtedy, gdy będzie "rezerwa", przy samym końcu skali, i wskazania wtedy już nie są tak istotne. Rzeczywiście, przy końcu skali mogą...
Jeśli się okaże że czujnik jest uszkodzony to za naprawę trzeba będzie zapłacić nie rozumie dlaczego ją rozmrażałeś przecież to jest nofrost czy zamrażarka miała tylną ścianę zamarzniętą ?Jeśli tak to może być uszkodzony czujnik odmrażania zrobi się bryła lodu na parowniku i do chłodziarki nie dociera powietrze z parownika wówczas trzeba rozmrażać trochę...
Dzien dobry, Moje problemy z lodowka Samsung RL41HCSW zaczely sie rok temu kiedy to pod dolna szuflada w zamrazarce zebralo sie bardzo duzo wody/lodu. Elektroda.pl podpowiedziala, ze zatkany byl odplyw skroplin. Rozebralem tylna scianke i faktycznie bylo sporo lodu na rurkach, ale przede wszystkim na dolnej rynience prowadzacej do odplywu. Rozmrozilem...
witam :arrow: Robert Mat, proponuję: wyjąć przewód zasilający 220V z gniazda sieciowego!!!. Następnie z boku pralki 663 znajdują się po obu stronach wkręty mocujące pokrywę - odkręcić, potem odkręć 2 wkręty które znajdują się od wewnątrz pojemnika gdzie się sypie proszek i widać jak leci woda przy pobieraniu. O ile sobie przypominam u góry obudowy (nie...
Witam na razie podam kilka wyjaśnień.Jest bardzo mało takich silników, ma on wtrysk benzyny bezpośrednio do cylindra oczywiście 4 cylindry 16 zaworów. posiada oczywiście pompe w zbiorniku oraz pompe wysokiego ciśnienia na ssącym wałku rozrządu.Nie odpala do tej pory sprawdziłem to: 1.sterownik łączy się i rozpoznaje błędy czujników które zostaną rozpięte...
waż który wychodzi z pod filtra na górę To jest właśnie wspomniana wcześniej odma, można spróbować ja przeczyścić (czasem jest mocno zabrudzona). Owszem, można tak jeździć ale jak odma zatka się całkowicie to olej wyleci np przez rurkę bagnetu (zeszłej zimy ojciec tak miał w 1.4 8v). oky a jak go podłącze do kompa to przez tą "odme" może wykazać że...
Właśnie odkręciłem przewód od zbiornika ( ten od powietrza) i wchodzi na obroty lecz jak lekko się go zatka to od razu zwalnia tak jak by silnik nie miał siły. A dalej jak rozkręciłem silnik widać że chyba jest przypalony ale nie mam 100% pewności a nieposiadam miernika by to sprawdzić. I znalazłem jakiś chyba czujnik temp. na silniku jakieś oznaczenia...
Widzę że do trybu serwisowego umiesz wejść więc w tym trybie uruchom pompkę i obserwuj impulsowanie - czujnik daje impulsy zliczane na ekranie UPDATE 06.03 Tak nawiasem mówiąc mnie wyskoczyła bardzo podobna usterka - ekspres notorycznie prosił mnie o zalewanie - to pomagało ale praktycznie przy każdym włączaniu trzeba było zalewać. Problemem był czujnik...
czujniki temperatury tak, ale moduł miksujący- zależy jaki błąd w module zaistniał.Otwarty obwód czy zwarcie-tak.Ale już zatkaniem skrystalizowanym AdBlue nie.
Jeżeli nie ma błędów EDC to może być uszkodzony czujnik ciśnienia doładowania,zatkany katalizator.Trzeba zrobić komputerem podgląd parametrów podczas jazdy.
MID128 G002 - Blok elektroniczny silnik PID131 Podciśnienie w układzie wydechowym FMI-2 Dane nieprawidłowe lub niestałe Hmmmm może kat zatkany albo coś z klapą wydechową?
Obieg płynu to co innego, tutaj jest kontrola ciśnienia. Jeśli kontrola ciśnienia jest na tłoczeniu pompy to mimo braku przepływu sygnalizacja będzie prawidłowa. Zmostkowanie czujnika może świiadczyć o jego uszkodzeniu lub o zatkaniu rurki prowadzącej do czujnika. Dla wyjaśnienia czujnik służy do kontroli pracy pompy, jeśli ona nie pracuje to przyczyna...
Autorze, wykaż trochę własnej inicjatywy i sprawdź w instrukcji co oznacza miganie wszystkich diod. To żelazko nie ma żadnych czujników prócz termistora stopy. Nagrzewa się w ogóle? Ciągłość przewodów łatwo sprawdzić, w następnej kolejności pojemność kondensatora 2002 (winien mieć 470nF).
Mam taką samą suszarkę. U mnie tak się dzieje co kilka miesięcy (suszarka chodzi co najmniej 3 razy dziennie) jak zatkają się czujniki wilgoci wewnątrz bębna. Trzeba wykałaczką zebrać kłaczki i spryskać np. płynem do mycia okien i działa.
Witam. A czym zatkałeś otwór po uszkodzonym czujniku, chyba że czujnik se starego kotła pasował w miejsce tego. Jeśli czujnik ze starego kotła jest zamontowany gdzieś obok, np: przylgowo, a ten uszkodzony czujnik siedzi tylko jako korek, to zacznie za jakiś czas przeciekać (woda zacznie wypływać po stronie złączy elektrycznych). Pozdrawiam.
Pasowało by podpiąć dla pewności manometr ciśnienia oleju i sprawdzić jakie jest ciśnienie, czy na pewno zatkany jest kanał?
Czy dobrze odczytuję, że właściwy czujnik i tak nie zadziała przy niedrożnym kominie i tak na dobrą sprawę na tą chwilę na niewiele mi się zda? A swoją drogą skoro przegrzanie wymiennika go uszkadza to czemu przed tym przegrzaniem nie chroni i nie wyłączy kotła zanim ono nastąpi? To nie jest czujnik ciągu kominowego! Występuje on tylko w kotłach z...
Witam, a jak wygląda wnętrze rurociągu w opisywanej sytuacji? Czy częśc za zatkaniem jest zupełnie pusta, a przed zatkaniem w pełni zapchana? Czy 'produkt dla wtryskarki' to jakich granulat? Jeśli dno rury jest puste, to może wpuścić jakiegoś 'kreta' na gąsienicach? Wykryje czołówkę i po długosci kabla bezie mozna ocenic?
Wywala zatkany DPF, albo uszkodzony czujnik różnicy ciśnień. Na pewno ciśnienia ok? Na wysokich obrotach nie rośnie ciśnienie przed DPF?
Resztki wody w kotle to nie wina czujnika temperatury, tylko zatkany odpływ. Rozpracowałem to tutaj: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
co do pracy bez przewodu odpowietrzenia skrzyni korbowej to spokojnie jakiś czas możesz pracować. Proponuję otwór w obudowie filtra tylko zatkać. Co do czujnika oleju to niestety, żeby go wymienić trzeba dostać się do skrzyni korbowej silnika
Nie znam się ale postaram się coś podpowiedzieć. W pralkach jest czujnik ciśnienia (napełnienia) który odczytuje wartości napełnienia bębna wodą. Może szlauf do niego jest zatkany albo uszkodzenie tego czujnika. To drugie bym podejrzewał i daje cały czas odczyt elektronice że w pralce jest jeszcze woda i ta nie otworzy drzwi. https://obrazki.elektroda.pl/3801899400_...
Lekko dmuchnij w wężyki od czujnika i zobacz, czy zmienia się ciśnienie. Takie małe wartości miałem raz, jak był zatkany układ wydechowy już za DPFem, ale auto było słabe, nie było mowy o jeździe autostradowej, więc to nie to.
Poziom oleju nie jest tożsamy z jego ciśnieniem. Jeśli poziom jest ok, to powodów może być kilka: Szwankuje zawór regulacyjny, Przewód od czujnika jest uszkodzony i robi gdzieś zwarcie do masy, Czujnik jest uszkodzony, Jakiś syf zatkał wlot pompy, albo filtr, Etc.
Przekroczono zakres regulacji ciśnienia paliwa: 1. Czujnik ciśnienia paliwa (G247) uszkodzony 2. Zawór regulacji ciśnienia paliwa (N276) uszkodzony 3. Sitko na dnie zbiornika jest zatkane. 4. Kabelki od ww czujników. 5. Pompa nie wydala (uszkodzona). 6. Wtrysk uszkodzony (za dużo paliwa ucieka przelewem). Najpierw bloki pomiarowe i sprawdzenie czy ciśnienie...
To nie jest cały kod błędu... 18434/P2002/008194 - Particle Filter Bank 1: Malfunction Possible Causes Exhaust Pressure Sensor (G450) faulty Diesel Particle Filter (DPF) faulty Czyli albo zatkany DPF, albo uszkodzony czujnik różnicy ciśnień DPF (G450).
Jeżeli nie zatkany (lub zamarznięty katalizator) to możliwe, że coś nie tak z czujnikiem podciśnienia.
Możliwe że zepsuty, ale może też być zatkany/przytkany syfem tak jak czujnik ciśnienia i jego kanalik. Ale do manometru idzie taka cieniutka rurka miedziana że nie jest się w stanie tego wyczyścić.
Ok. Zostawię wyłączoną lodówkę na 24H i spróbuję wlać tam wodę po tym czasie. Jak nie przeleci to się odezwę :) Dziękuję
Zamieni czujnik na manometr i zmierzy rzeczywiste ciśnienie oleju. Może też sprawdzić punkt załączenia i wyłaczenia czujnika ciśnienia oleju. Generalnie możliwe są trzy usterki: 1. Za niskie ciśnienie oleju np przez zatkany smok olejowy lub wadliwą pompę. 2. Uszkodzony czujnik ciśnienia oleju. 3. Usterka kabelków do czujnka.
P042E Lub P042F Zwarcie z ziemią. Problem z okablowaniem lub uszkodzone złącze. Korozja przewodów elektrycznych lub połączeń. Zatkane kanały zaworu recyrkulacji spalin. Uszkodzony elektroniczny czujnik różnicy ciśnień ze sprzężeniem zwrotnym (DPFE). Wadliwy czujnik położenia zaworu recyrkulacji spalin lub czujnik absolutny ciśnienia powietrza w kolektorze...
Proces długiego rozruchu może być spowodowany zatkaniem kanałów doprowadzających toner do wałka magnetycznego. Wówczas czujnik nie widzi toneru i prubuje go dopchać, więc kreci silnikiem i kręci, aż dopcha. Problem może być spowodowany przez zamienniki.
Zatkany wydech ?
Uszkodzony czujnik temperatury,lub sam moduł.Woda nie osiągnie 44°C w kilka sekund,no chyba że byłaby zatkana wężownica, lecz tu wygląda na problem z czujnikiem.Pozdrawiam.
Zatkany lub uszkodzony czujnik podciśnienia / wężyk podciśnieniowy. Chyba że wąż ssący jest zatkany , ale wątpię wyczułbyś spadek ciągu i silnik głośniej by pracował.
zatka katalizator zatka kondensat zatka klimatyzacja
sklejenie płyty kontrolka engine renault czujnik temperatury wewnętrznej
Tylne prawe światło pozycyjne nie działa w Skoda Fabia III Zgodność faz w instalacji fotowoltaicznej z licznikiem