Wygląda na zator gdzieś, jakaś rurka zagięta, zatkane coś?
Zawór rozprężny to jedna z możliwości,a nie diagnoza. Wg mnie zrób tak jak radzi kol. milejow. Ciekawe co dalej ? Próżnia, olejek, waga. A może jest wszystko OK tylko gdzieś "spiepsza" czynnik.
Zatkana dysza rozprężna temat zamknięty
Najczesciej zapycha sie osuszacz.W golfie 4 jest on razem z kondensatorem (czyli w chlodnicy klimy) Dodano po 6 Lub jezeli sie rozsypie zatka zawor rozprezny.
jak będziesz miał syf na dyszy rozprężnej polecam jeszcze przedmuchanie instalacji azotem bo płukanie za drogo cię wyniesie przez zamontowaniem drugiej bo znowu się zatka.
Zatkany przewod ssący kompresora
Problem w tym że właśnie za pomoca takiego urządzenia uzupełniłem układ ( czynnika było prawie full - uzupełnione zostało jedynie 100mlg) Klima chłodzi ale nie jest to temp. jaką osiągała jeszcze zeszłego lata. Być może jest to wina jakiegoś filtra bo ponoć znajduje się takowy w instalacji. Mechanik specjalizujacy się w klimatyzacjach sam. zaśpiewał...
W drugim pytaniu istnieje możliwość, że masz zatkany odpływ z klimatyzacji lub zatkane odpływy z podszybia.
Bo masz zatkany układ. Już Ci o tym mówiłem a Ty ciągle szukasz.....
Odprowadzenie wody z parownika pewnie przytkane, znajduje się w dość niedostępnym miejscu, jak dobrze pamiętam to okolice tunelu środkowego blisko ściany grodziowej.
Pojedź z kimś na myjkę ciśnieniową, niech owa osoba myje autko a ty będąc wewnątrz obserwuj w którym miejscu przecieka. Jak pisze kolega bubu1769, może być zatkany wężyk od klimatyzacji. Pozdrawiam.
Problemem okazała sie zatkana chłodnica klimy
Dziękuję - w takim razie plusem jest że śruby wkręcane są w osuszacz więc jedynie należy wcześniej mieć nową śrubę. W każdym razie posłucham i jak rozkręcę układ to po prostu będę dmuchał w wąż i zobaczę jaki jest przelot przez osuszacz, choć nie mam pojęcia jaki powinien być - czy lekki przedmuch, czy utrudniony aby tylko nie był całkowicie zatkany?
9-10 st C to ciut przydużo ,ale 250 tyś km robi swoje ,sprężarka może mieć zmniejszoną wydajność na wolnych obrotach . najbardziej adekwatny byłby odczyt wartości niskiego i wysokiego ciśnienia w układzie klimatyzacji . a tak na zakończenie zabrudzona (zatkane przeloty) chłodnica klimatyzacji też może dać taki efekt
Nie. Aż tak się nie zagłębiałem. Ale wystarczy, że na stacjach pistolety będą miały inaczej ustawione odbicie i już poziom paliwa w baku będzie inny. Itd, itp... Dlatego do rzetelnych pomiarów, to cechowany zbiornik i warunki laboratoryjne. Odbicie zależy od tego kiedy lustro benzyny zatka otworek w pistolecie który odsysa opary, jeśli lejemy "z ręki"...
W chłodnictwie i klimatyzacji obowiązują zasady ,,W deszcz jeśli się podłącza to tak aby wilgoć nie dostała się do rur,O wodzie nawet nie ma mowy. Po podłączeniu trzeba wyciągnąć wilgoć robiąc próżnie pompą .Może wilgoć zatkała zawór [kapilare]. POZDRAWIAM
Witam. Mam problem z klimą w sharanie. Klima niby się załączy ale wentylator chodzi na bardzo wolnych obrotach i rurka robi sie strasznie gorąca nie możliwa do dotknięcia. Czy to będzie jakiś czujnik czy tak jak opisują zatkany układ? Pozdrawiam
Witam. 1 syf w przewodach, zatkane filtry, 2. mechanicznie uszkodzona sprężarka,
O dziwo jak klimatyzacja jest wyłączona (A/C się nie świeci) sterownik takich jaj nie robi i działa normalnie grzanie na obiegu zamkniętym. Z doświadczenia z zeszłego sezonu wychodzi że jazda w ten właśnie sposób sprawia że wilgoć pojawia się najwolniej. Pewnie większość obstawiałaby w takim przypadku zatkany dren klimatyzacji i wodę w parowniku. Jak...
To jak w lodowce zawsze może się zatkać twoja strata.
Witam. Auto jak w temacie. Problem z klimatyzacją jest taki, że jak stoję lub wolno jadę do ok 50km, to działa dobrze, lecz przy szybkiej jeździe na trasie przestaje chłodzić. Klimatyzacja jest napełniona. Nie wiem czy to ma jakiś związek, ale nie mam założonego filtru pyłkowego. Może jego brak powoduje, że samochód szybciej zasysa powietrze i klima...
Jak jest klimatyzacja to sprawdź odpływ. Jak jest zatkany to woda będzie się zbierać na miejscu pasażera.
Trzecia opcja, klimatyzacja. Miałem tak w Audi A4 B5, woda po prawej stronie pasażera pod tylnym dywanikiem. Przód był suchy, jakim cudem się tam przedostawała to nie wiem. A przyczyną było zatkanie błotem wylotu wody z klimatyzacji, który znajduje się w komorze silnika po prawej stronie za silnikiem, taka czarna rurka.
Nie masz zatkanego odpływu z podszybia. Odpływ masz krótki czy długi. Jak krótki to wymień na długi.
Napisałeś że miał niemałe bum, więc wszystkiego można się spodziewać (może iglica jest skrzywiona, przytarta). Zatkany częściowo parownik jak najbardziej prawdopodobne.
Zatkany liściami odpływ skraplającej się wody z parownika klimatyzacji. Pozdrawiam
Zatkany odpływ wody z nagrzewnicy ,czarny wężyk na ścianie grodziowej od strony silnika przy rurkach od klimatyzacji .
Kolego dławik z siteczkiem jest na 100% tylko że nie w samej chłodnicy tylko obok zaworów gdzie podłączają maszyne do nabijania klimatyzacji. Zbiera się tam syf i podobno trzeba wymienić bo moze się zatkać. 7zł w intercarsie.
Witam. Na dole w środkowej obudowie tam gdzie siedzi nagrzewnica powinien być odpływ wody skroplonej z klimatyzacji,sprzwdż czy nie jest zatkany lub zagięty przewód.
Dziękuję wszystkim za udzielone rady. Umawiam się na wizytę u mechanika. kilka miesięcy później... zatkane przewody. Naprawione
Masz nie jedna, a kilka awarii. 30 barow, to, oczywiscie, za duzo. Przy ok. 28 barach presostat powinien wylaczyc kompresor - to jedna awaria. Cisnienie 30 barow, to zatkany uklad, zablokowany zawor rozprezny lub... duzo za duzo czynnika. Trzeba by znac wartosc niskiego cisnienia zeby sprecyzowac - to druga. Wentylatorow masz prawdopodobnie dwa. Wlacza...
Zatkane weze, niesprawne przylacza, zatkane przylacza, pozatykane rurki w stacji itd....
Może czujnik przeciwzamrożeniowy uszkodzony/przesunięty, może niewłaściwa ilość czynnika, może odpływ skroplin zatkany, może... sprawdź czy nie zamarza, potem szukaj przyczyn.
Oby. Zamowilem sobie szczoteczke na lince do wyczyszczenia. Zatkam odplyw, zaleje srodkiem do czyszczenia klimatyzacji, dobrze wyszczotkuje, przeplukam i zostawie do zamarzniecia. Dzieki za szybka reakcje. Pozdrawiam.
Są dwa wentylatory i oba powinny pracować jednocześnie. Jeśli ciśnienia rośnie ponad 25bar to nie oddaje prawidłowo ciepła. Być może chłodnica płynu jest fizycznie zatkana i nie ma przepływu powietrza. Oba wentylatory pchają w stronę komory silnika.
Ok już mi się trochę wyjaśniło. Znalazłem w instrukcji dokładną lokalizację. Zawór znajduje się w obudowie zespołu klimatyzacji. Czyli w sumie razem z parownikiem dojście jest chyba tylko od wewnątrz kabiny. Byłem ostatnio nabić klime ale gość powiedział, że jest zatkana bo ciśnienia się nie zgadzały. Zasugerował, że najczęstszym miejscem zatkania jest...
Zatkany ,przerwany kanał przelotu powietrza :|
Tak jest pod osłoną termiczną z lewej strony (stojąc przodem do auta) zasilania i powrotu nagrzewnicy. Normalnie nie widać dopiero po odchyleniu osłony. Na razie nie wiem gdzie jest koniec ale jak tylko będę miał czas to podjadę na podnośnik i dokładnie sprawdzę skąd i dokąd idzie i gdzie jest zatkany.
Witam. Zacznę od tego, że szukałem na forum tematów o sharanie, czy innych samochodach z podobnymi problemami, ale nie trafiłem na taki, który odzwierciedla moją usterkę. Otóż przedmiotem problemu jest Sharan (z lat 1999) i jego klimatyzacja. Wentylator pracuje. Sprężarka chodzi, słychać załączanie i rozłączanie. Ciśnienie LP Spada z 5bar do 2 po włączeniu...
Zatkany zawor rozprezny lub zbyt duzo czynnika. Trzeba podlaczyc manometry, aby znalzc przyczyne. Jedno cisnienie nie wystarczy.
Temperatura silnika jest prawidłowa co prawda specjalnie starannie nie sprawdzałem ale ten efekt pojawił się po wpakowaniu drugiej butli, przyjrzę się jeszcze temu ale gdy się okaże ze jest ok to co zrobić ? bo ECM nie pokazuje tego parametru możliwe ze w BSI będzie tego nie szukałem. Upuszczać czynnik ? do jakiego ciśnienia ? bo wydaje mi się ze ciśnienie...
filtr kabinowy zatkany
Czasami się podniesie do 10 bar i jak już się podniesie to przez jakiś czas pracuje tak jak się patrzy ale po jakimś czasie znów 7 bar i kicha. Na zegarach podpiętych w miejsce wysokiego ciśnienia gdzie maszynę się podpina mam przy 25 stopniach na postoju 15 bar chłodzi tak sobie. Po chwili się podnosi do 18 bar i włącza się 2 bieg wentylatora i ciśnienie...
Może za duzo czynnika i presostat przy za dużym ciśnieniu rozłącza .może zatkany skraplacz albo żle pracujacy zawór rozprezny .
Zatkaj tylko dobrze przewody ciśnieniowe.
Witam, posiadam kijankę sportage rok 99 i dziwny objaw polegający na wycieku wody do kabiny w czasie gdy pracuje klimatyzacja. Woda nie jest odprowadzana na zewnątrz samochodu. Czyżby problem z zatkanym spustem ? Gdzie szukać takiego ? Proszę o pomoc co może być przyczyną takiego przedostawania się wody do kabiny ? Pozdrawiam forumowiczów.
Miałem podobny problem w Toyocie Tundrze. Powodem był zatkany odpływ wody skraplającej się na wymienniku ciepła od klimatyzacji...
Zaproponuję mu to. A czy jest różnica z której rurki się upuszcza (ciepłej czy zimnej)?. Jeżeli klimę nabito prawidłowo przyczyna jest inna,zamarzający(zatkany)zawór rozprężny,czujnik zamarzania(źle odprowadzana woda),przekłamujący czujnik ciśnienia,
1. Jeśli chodzi o Sarel to wydaje mi sie że jest to zmałpowany Rittal (nawet kiedyś się po sądach szarpali) 2. Używamy klimatyzatorów do szaf (Rittal) fajna sprawa ale czasami mozna się mocno zdziwić jak zatka się odpływ skroplin, mieliśmy taki przypadek - zalane dwa sterowniki 155U i jeden 135U zamontowane w tej samej szafie (klimatyzator dachowy)....
Tam masz dwa presostaty. Jeden podwójny, który wyłącza sprężarkę gdy ciśnienie jest zbyt niskie lub zbyt wysokie. I drugi, który włącza dodatkowo wentylatory na drugi bieg jak ciśnienie wzrasta. Dodatkowo sprężarka może być wyłączona wyłącznikiem termicznym w chłodnicy (tej chłodnicy od silnika). Gdy w chłodnicy robi się za gorąco i wyłącza sprężarkę....
trzeba sprawdzic co dzieje sie z niskim cisnieniem. Objaw pasuje do zbyt małej ilości gazu, lub oparów zamiast gazu. Zdarza sie ze układ chodzi na samych oparach i czujniki są załączone tymczasem nie ma co tam chłodzić. Druga sprawa to zatkany układ w którym po odpaleniu zaraz występują przerosty ciśnienia przy agregacie. Czy jest czujnik na niskim...
Właśnie nie, myślałem o tym wcześniej, dlatego podmieniliśmy sprężarkę i nadal jest to samo. Może "zatkany" układ? Ale nigdy nie czyściłem, więc nawet nie wiem jak się za to zabrać :cry:
Witam, Skoda Octavia 3 rok 2018 1.6 TDi. Rok temu, brak czynnika w układzie. Sprawdzone i do wymiany skraplacz + przewód, idący do niego. Klimatyzacja nabita i działało ok. Około 2 tygodni temu, znowu brak czynnika w układzie. Elektroniczny wykrywacz nieszczelności, pokazuje nieszczelność przy schowku/parowniku. Aż mnie zatkało. Auto ma 20 tys. km i...
masz najprawdobodobniej zatkany dren odprowadzający wodę skraplającą się na parowniku
Hej wszystkim, Doświadczyłem niestety małej awarii klimatyzatora, a raczej odpływu z klimatyzatora, która skutkowała laniem się wody po ścianie. Mam zainstalowanego splita marki Kaisai, model Care. Odpływ jest zamurowany w ścianie i posadzce - około 2,5m pionowo w dół rurką PVC-U 1/2'' PN15 NIBCO, następnie albo z 6m do odpływu z wanny, lub 12m do pionu...
Cześć. Od dwóch dni mam ten sam problem w LG DC09RQ (2,5kW) co Kurtion. Jest drożność dolnej tacki, brak szronu, a z obudowy dookoła wiatraka leje się na podłogę i wudmuchiwana jest woda. Całość parownika wygląda na super czysty, tacka, filtry itd również (po sezonie ubr czyszczone) itd. Pytanie, czy ta tylna ma jakiś otwór, który może być zatkany i...
Wiesz, takich to nie znoszę. A jeszcze gdy jakiś sąsiad takiego gościa podpuści że ma gość rację, to jest utwierdzony że to Ty popsułeś. Kiedyś miałem gościa Vectra B X20XEV, normalne czyszczenie przepustnicy i pojechał sobie. Wrócił za 20 minut i mówi do mnie "Była czyszczona przepustnica i został niedokręcony przewód klimatyzacji", zatkało mnie. Do...
Przyjrzyj się zaworowi rozprężnemu! Demontaż zaworu z samochodu jest bajecznie prosty, zaś sam zawór jest "rozbieralny" (chyba imbus 10 jak pamiętam, koszt nowego to w razie czego ok.220-240zł) ale u ciebie pewnie coś "siadło" na iglicy i blokuje jej ruch (nie można osiągnąć pełnego otwarcia - stad duże ciśnienie LP) i powinno wystarczyć jego czyszczenie....
Witam. Mercedes W210 E-klasa, 2000 rok. Problem - klima nie chłodzi. Brak błędów, zrobiona "głęboka" próżnia, nabity nowy czynnik 1000 g (wg nalepki na grodzi). Ciśnienie czynnika w stanie spoczynku na L i na H około 5 atm (20°C). Po załączeniu klimy ciśnienie na ssaniu spada tylko do 2,5 atm, natomiast ciśnienie na tłoczeniu wzrasta przez chwilę do...
Cz podłączałeś manometry ,żeby sprawdzić ciśnienia podczas pracy? 8,8 bar to ciśnienie gdy sprężarka nie działa? 25 bar to pewnie ciśnienie na tłoczeniu,podczas pracy ,a wentylator startuje zapewne na najwyższym biegu? Prawdopodobnie masz zatkany układ,ale przede wszystkim podłącz manometry i podaj ciśnienia pracy. Czy przewód tłoczny nie jest oszroniony...
Autorze. Jak chcesz coś zadziałać samemu, to musisz się zaopatrzyć w: zegary (hp i lp), butle z hydrogenem (mieszanka azotu I wodoru), detektor do h2, pompę próżniową, butle gazu r134a, wagę z dokładnością do 10g, zasobnik do oleju. A teraz procedura. Powoli ładujesz hydrogen z butli przez port hp aż do 20bar, następnie detektorem h2 szukasz nieszczelności....
no własnie i nie wiem czy sprężarka czy jest moze zatkany układ lub jakiś czujnik
kolego klima działa tylko ty to odczuwasz dopiero przejechaniu kawałka drogi 1 czynika zamało 2 czynnika zazużo w wyniku zatkanego filtra pyłkowego 3. klima schładza koło 10C powietrze wiec jak ci w samochodzie nagrzeje 60C to ci działa ale napoczątek wieje 50/40/30 dopiero teraz mozesz czuć różnice.. dolicz to tego ciagłe ciepło padające na auto..
Nie Szymon.Jak jest oblodzona zwykle zawór zatkany.Ma być skroplona a nie obita lodem. Dodano po 1 A najlepiej widać czy na przewężeniu robi się lód doslownie po minucie. Dodano po 6 Ciśnienie wiele powie ale objaw klasyczny dla b5.
Podnieś dywan od strony kierowcy i zobacz czy jest suchy? czy nie masz właśnie tak jak kolega mówi zatkanych odpływów w podszybiu
Co do załączania się na chwilę i od razu rozłączania to przyczyną może być złużycie sprzęgiełka w kompresorze. Odkręć tarczkę i wyjmij podkładkę regulacyjną jedną lub 2. Przy okazji można obejrzeć powierzchnię koła sprężarki i tarczki jeśli mocno wydarte to całe sprzęgło do wymiany. Inna przyczyna to może być twożenie się podciśnienia po stronie niskociśnieniowej...
Sam osobiście miałem ten sam problem z prawą stroną ogrzewania.Poprostu powodem była zatkana częściowo nagrzewnica .Nagrzewnica jest jedna .Wymontowanie trwa (przynajmniej w modelu CDT) 15min-a później albo zamiana na inną , albo przetykanie- tak jak w moim przypadku. Dwie godziny odkamieniania + 15 min montażu-zalać płynem ,odpowietrzyć i wszysko śmiga...
A więc tak :) Są 2 ujścia z rynny. Jedno już było i odkane działało przez tydzień aż tu nagle znowu szła woda na dywan i to ciurkiem. Przepchałem pompką elektryczną do materacy i teraz jest OK. Z drugiej strony wyjąłem korek (było zatkane) i włożyłem wąż 16/22mm który zwisa do miski i przy tej wyprostowanej rurze to już nie ma żadnego problemu! Po sezonie...
Dzięki za odpowiedź, wreszcie ruszył temat. Nie bierz mnie na plewy. Nie włącza kompresora, kompresor sprawny, nic nie jest zatkane, po naprawie klima daje z wylotów 4,5°C. Usterka jest naturalna, żadnych zamienionych kabli czy coś w tym stylu.
Zatkany odpływ i woda skraplająca się na parowniku zostaje w aucie
za to zapłacić ale nikt albo nie chcę zarobić albo nie potrafi tego naprawić dlatego sam to męczę Zacznij od zakupu zegarów. I nauki posługiwania się nimi. Bo pierwsze pytanie czy sprężarka wogóle nie buduje ciśnienia czy jakieś tam nawet znikome robi. Równie dobrze może być ukręcony wałek w pompie jak i układ zatkany na amen.
Klimatyzacja była nabijana w maju, po 2 miesiącach wysiadła całkowicie. Człowiek który robił nabijanie wskazał, że na 90% to osuszacz. Wymienił, nabił i bez efektu, odesłał do innego serwisu. Wróciłem do starego osuszacza skoro to nie to. Dobry kolega prowadzi też serwis klimy i tam się udałem. Po rozmowie i kilku telefonach, ostatniego speca kolega...
Dzień Dobry, Tydzień temu pojechałem napełnić układ klimatyzacji w swoim samochodzie (Renault Kangoo 1.5dCi), który był nieczynny od momentu nabycia samochodu - stan klimy nieznany. W serwisie stwierdzono że układ jest pusty (brak czynnika), po czym układ został wysuszony (wytworzono próżnię) i napełniony ponownie. Wszystko działało wg mnie świetnie...
Ja podobny problem rozwiązałem montując klimatyzator okienny - taki co się widzi na filmach. Zrobiłem z płyty OSB "zaślepkę" na skrzydło okienne gdzie włożony był kimatyzator w otwór. Zasilanie z gniazdka, żadnych wierceń. Musisz tylko poszukać małej jednostki, może kupić gdzieś ze sklepu w EU. . Tylko że to jest rozwiązanie rodem z USA/GB - gdzie...
nie jestem laikiem w tej dziedzinie na codzień zajmuje się serwisowaniem klimatyzacji i poprawnie można sprawdzić układ na szczelność nadciśnieniem suchym azotem, próbę próżnią przeprowadza się tylko dlatego że tak jest wygodniej spróbuj zatkać palcem otwór ssawny na pompie próżniowej bez problemu to zrobisz, a spróbuj zatkać otwór na azocie 10 bar...
cos kiepskich masz tych "naprawiaczy". Agregat odpala na moment i zaraz wyłącza? Co dzieje się z ciśnieniem? Gdy układ bedzie zatkany to beda przerosty, agregat przez moment napompuje i ciśnienie nie zejdzie. Dlatego bedzie wyłączona już później. Poza tym podałbyś więcej danych dot. auta i klimy to można coś zacząć radzić od strony elektrycznej.
W którym module masz ten błąd, jaki opis, czym diagnozowane? Nie mam pojęcia w czym rzecz, ale sobie popiszę z nudów.... Skoro bład ma na początku sygnatury "P", to chyba jasne że ten moduł to "powertrain"? poza tym która to generacja Passata? A kolor i wersja nadwozia też potrzebna? . Pierwszy z nich to migająca kontrolka świec żarowych oraz stale...
Witam wszystkich. Od razu powiem ze na klimie znam sie slabo byc moze problem jest banalny sam podejrzewam zatkanie sie ukladu albo zatarta sprezarke a jest tak: wykryto nieszczelnosc w osuszaczu, byl caly pordzewialy z zewnatrz gdzy znajduje sie przy zderzaku bez zadnych oslon :/ wymienilem go i jest ok, uklad zostal napelniony 950g + 25ml oleju (osuszacz...
Kapie woda z parownika klimatyzacji. To normalny objaw. Gorzej jak by nie kapało bo miałbyś gdzieś zatkany odpływ.
Założyli mi niedawno na grzejnikach takie ustrojstwa co to mierzą ilość oddanego ciepła, ale mi (myśle, że nie tylko mi) się to oczywiście niezbyt podoba ;) (w dodatku mam uszkodzony zawór regulacyjny z termostatem). Od razu zacząłem kombinować jak by te urządzenia "ochłodzić". Widziałem tu podobny temat ale o jakichś elektronicznych więc to mnie nie...
przy sprężarkach np Denso rozłącza sprężarkę bo nie ma ona wewnętrznej regulacji ciśnień. Wentylator na pierwszym biegu przy sprawnym układzie starcza. Sprężarki np Harisson mają wewnętrzną regulację ciśnienia i sprzęgiełko nie jest nigdy wyłączane. Przy podłączeniu do drugiego biegu wentylatora i np zanieczysczonym skraplaczu (np muchami) lub zatkanym/zaciętym...
Masz zerwany zabierak to i się kręci. Tylko kluczem pneumatycznym albo jak pisano na ruski udar. Najlepiej odciągnąć czynnik i pompa na stół. I jeszcze cie zmartwię. Jak zerwało zabierak to była jakaś przyczyna, zatkany układ albo przytarta sprężarka. Warto posprawdzac
jaka jest przyczyna zaparowania szyb w chrysler 300c (at)ElektrodaBot (at)ElektrodaBot AI: Czy możesz opisać aktualne warunki pogodowe, w których występuje problem z zaparowanymi szybami? temperatura na zewnątrz 0 stopni ewentualnie lekko na minusie AI: Czy w ostatnim czasie były jakieś zmiany lub problemy z systemem ogrzewania, wentylacji lub klimatyzacji...
Nie spotkałem zatkanego parownika jeżeli już to skraplacz filtr osuszacz zawór rozpręzny
Temu serwisantowi chodziło chyba o coś innego. Klimatyzator o zbyt małej mocy nigdy nie osiągnie zadanej temperatury. Sprężarka będzie pracować non stop, co przy nie sprzyjających warunkach (najmniejsza prędkość nawiewu i zatkane filtry) może spowodować zalodzenie jednostki wewnętrznej. Nawet krótkie przerwy w pracy sprężarki pozwolą roztopić się ewentualnym...
Kolega ma rację w chłodnictwie jak i klimatyzacji stacjonarnej nie ma po łączeń które potrzebują uszczelniacza Pytanie moje było trochę podchwytliwe. Sorry. Jedynymi znanymi mi połączeniami gwintowanymi w chłodnictwie (klimatyzatory czy VRV to też chłodnictwo a nie żadna klimatyzacja!) Są przyłącza zaworów bezpieczeństwa stosowane we włoskich chillerach....
Klimatyzacja to prawdopodobnie oddzielny problem, ale może być tak, że działa, ale ogrzewanie... jeszcze mocniej. Nawiew jest z tego samego pudła nagrzewnicy. Sprawdź, czy włącza się sprężarka. Jeżeli sprężarka pracuje (załącza się) to klima pracuje. Co do ogrzewania - prawdopodobnie padł elektrosiłownik klap, sterowany pokrętłem na panelu ogrzewania....
Przy częściowo zatkanym przeciwpyłkowym to klima mało wydajna(słabo chłodzi) ,dlatego też lepiej wymień.
Coś mi się dziś zrobiło z klimą - około 2-3 tyg. jej nie włączałem, wcześniej działała tak, że można było się zaziębić w aucie... Nic nie śmierdzi, pracuje normalnie, zacznę jak to było... Mam klimatronik dwustrefowy - auto 3 mies i nic w klimie nie robiłem jeszcze. Byłem wczoraj w trasie, wracając do domu postanowiłem, że dawno klimkę włączałem (było...
Chciałbym sprawdzić grzałkę, ale nie bardzo wiem jak się do niej dobrać i gdzie jest jej przyłącze na płycie. Nie ma, bo ta suszarka nie posiada grzałki tylko pompę ciepła. Czy w takim razie problem z długim suszeniem i dość chłodno wewnątrz jest wynikiem zatkania kurzem radiatorów czy może czynnik chłodzący się ulotnił i trzeba nabić jak w lodówce...
klima nabita było 0,33 kg gazu. Ciśnienie nieskie 2,5-3,5 wysokie 15-19 bar. Wentylatory załanczają się odrazu z największą prędkością, czy tak ma być ? Jeśli chodzi o wydajność to niby chłodzi ale to nie to co dawniej było, wiem że raz było dolane zadużo oleju i gazu czy od tego coś sięmogło stać? Może chłodniczka zatkana, no ale ciśnienia ok.
witam, również mam problem z nadmuchem golfie III kiedy włącze na pierwszy "bieg" wentylator sie nie kreci zero reakcji na innych "biegach" działa czy da sie to jakoś naprawić czy trzeba wymienić cały wyłącznik??? dodam jeszcze ze posiadam klimatyzację w samochodzie. pozdrawiam wszystkich
Za dużo czynnika ? Przecież sam się nie dobił. Raczej coś zatkane lub zbyt duży luz na sprzęgiełku. Trzeba podejrzeć w parametrach co z ciśnieniami. Ci "moi" to tylko robią osobówki.
Podswietlanie zapala sie razem ze stacyjką. W obwodzie, w szerg z lamkpami znajduje sie rezystor (kilkadziesiat ohm). Przy wyłączonych swiatłach ten rezystor jest bocznikowany tranzystorem, a włączenie swiateł (podanie 12V z włącznika) powoduje zatkanie tego tranzystora i prąd płynie przez opornik - panel przygasa.
Obecnie też jeszcze nie posiadam PV A sąsiedzi posiadają? Na pewno będą zakładać? Dom każdego z nich zużywa tylko 150W? Nikt nie ma u was pralki, żelazka, lodówki itp? Nie ma jakiegoś sklepu, firmy itp? Nawet jeśli nie, to nadmiarowy prąd wyjdzie spoza waszej lokalnej sieci dalej, tą samą drogą, którą do was przychodzi. I dlaczego w takim razie w lecie...
Jeżeli pominąć, grzyby i pleśnie zwykle tam rosnące , drobiny kurzu i innych zanieczyszczeń Tu chodzi o wodę na bieżąco łapaną w butle 5L z klimy w aucie - nie stojącą w jakimś zbiorniku tylko zatkał się odpływ i koleś tak jeździ - dziennie łapie ok 3L. Widziałem tę butle - czysta woda bez żadnych farfocli.
podczas uzywana klimatyzacji skrapla sie woda jezeli jest ok to pod samochodem na postoju jest plama wody brak plamy mozna wytlumaczyc tylko zatkaniem odplywu taka woda wlewa do wnetrza byc moze to jest powodem parowania szyb
Dzięki,ale widać ten odpływ z dołu auta jak to wygląda? Tam nic nie widać, przecież to AUDI. Dostałeś super poprawną odpowiedź, reszta należy do Ciebie. Czego oczekujesz takiego opisu : otwierasz prawe przednie drzwi, demontujesz prawy przedni próg (nakładkę plastikową). Używając śrubokręta PH2 wprowadzasz go w łeb wkręta. Śrubokręt musisz trzymać...
Jak masz ciepłe węże po elektro-zawortach to masz zatkaną nagrzewnice ja węże są zimne to lektro-zawór nie puszcza bo one steruja dopływem ciepłej wody do nagrzewnicy (są dwa jak masz klimatyzacje dwu strefową ) .
Witam, Jakiś czas temu prosiłem [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... tym wątku o pomoc w sprawie zalewania wnętrza od strony pasażera przez klimatyzację. Po przeczyszczeniu odpływu przez pewien czas było ok, ale ostatnio problem wystąpił ponownie, tyle że tym razem nie jest winna klimatyzacja. Po jeździe w czasie mocnego deszczu...
zatka katalizator zatka kondensat zatka wydech
vectra błędy komputera bezpiecznik wycieraczka tylny poduszka pilot volvo
płyta indukcyjna zelmer bezpiecznik termiczny
CN1052-V: Błąd "pil menzil dışı" - przyczyny i rozwiązania Kody serwisowe Termet Slim - diagnostyka i konfiguracja