żeby się jakoś odpychał ? . Każdą pompę można wyregulować. Jakoś to będzie jeździć. A kąt wtrysku był ustawiony na czujnik zegarowy ?
To zostaje Ci regulacja kąta wtrysku na czujnik zegarowy.
witam . Na mrozie płyn się "kurczy" jak silnik się nagrzewa to będzie przybywać płynu w zbiorniczku, więc należy przy rozgrzanym silniku uzupełnić do poziomu MAX na zbiorniczku. Jak gumowe węże od chłodnicy nie są twarde ( napompowane) to nie przeżywaj . Dla pewności możesz to sprawdzić organoleptycznie - zbliż dłoń do rury wydechowej i staraj się złapać...
,, to znaczy od linijki na zegarze, czy jest na nim skala regulacja(ja myślę że na zegarze jest skala w ,,stopniach,, Jak kupisz taki zestaw, to zobaczysz jak wygląda czujnik zegarowy. I myślę, że wtedy wszystko się wyjaśni samo.
Na filmie włączasz napisy, potem w ustawienia automatyczne tłumaczenie i język polski. Wszystkie silniki VW 2.5 TDI pięciocylindrowe, montowane w T4, LT i Volvo, ustawiane są identycznie. Tylko kąt wtrysku się zmienia w zależności od oznaczeń silnika. Pasek główny to pewnie Ci się uda wymienić, ale na pasku pompy wtryskowej polegniesz. Tego paska nie...
Poprzez obrót samego korpusu pompy - od strony napędu masz 3 nakrętki, czwartą pod głowiczką pompy. Przyspieszasz obracając pompę o niewielki kąt w stronę przeciwną do kierunku obrotów silnika. Ważne - poprawna regulacja, bez czujnika zegarowego jest niemożliwa.
Mechanik przestawił pompę o 2mm jak to się ma do kąta wtrysku To jest wlasnie regulacja kata wtrysku. Tyle, ze robi sie to z czujnikiem zegarowym, wkreconym w miejsce korka w glowicy pompy. Ta pompa nie ma przestawiacza wtrysku przy rozruchu, sterowanego z zewnatrz. Normalnie, ten silnik jest praktycznie niezniszczalny, szczegolnie z pompa Boscha,...
A jaki jest kąt wtrysku? (początek tłoczenia). Można to chyba odczytać przyrządem zegarowym. Teraz to pojechałeś:D A nie można sprawdzić? Mam 2.5 TDi ale R5 z pompą VP37. Tam można wkręcić w pompę przyrząd i sprawdzić ;) Potem można poprawić VAG'iem. Może nie odpala bo kąt wtrysku jest w kosmosie ;)? Jeżeli nie wiesz o czym piszesz to najpierw przeczytaj!...
Witam Troche mało informacji, ale rozumiem, że fiesta jest starszej daty, klasyczny diesel. Przyczyna ciężkiego palenia tych silników jest zazwyczaj jedna - zły kąt wtrysku. Silniki te sa na to bardzo czułe. Jeżeli chodzi o regulacje to są dwa warianty, zależne od pompy. W tych silnikach były montowane dwie pompy wtryskowe: promieniowa LUCAS/ROTODIESEL...
Witam. Po wymianie uszczelnień pompy wtryskowej samochód zapala bez problemu. Tylko problem jest taki, że od razu wkręca się na bardzo wysokie obroty. Kąt wyprzedzenia wtrysku nie był ustawiony czujnikiem zegarowym. Nie wiem czy coś zostało źle poskładane czy to kwestia jakichś regulacji. Silnik to stary diesel koncernu vw/audi 1.6 54km
Daj sobie spokój z obniżaniem ciśnienia -to staroć z bezpośrednim pojedynczym wtryskiem i zawsze będzie głośniejszy, tym bardziej przy początku tłoczenia ustawianym na "oko". Ustaw wzorcowo początek wtrysku przy użyciu czujnika zegarowego, to i głośny klekot powinien się uciszyć - wymagana kontrola dynamicznej regulacji kąta początku tłoczenia, możliwe...
Masz cięgło zimnego startu? Masz ten niby sterownik? W obu przypadkach masz regulację na korpusie jeśli chodzi o vw. Spojrzałem w literaturę i mam jedynie opisy pomp mechanicznych dla golfa i passata z tym oznaczeniem silnika. Jedynie toleranc podaje ten schemat który zamieściłeś, ale metoda regulacji jest za pomocą czujnika zegarowego na 0,8 mm. Dalej...
Witam Jaką wartość kąta poczatku wtrysku powinien posiadać silnik 1,9d o symbolu AEF, pompa LUCAS. Ewentualnie proszę o wskazówki co do ustawienia koła zamachowego...czy są na nim dwa znaki czy jeden (widoczne w okienku przy skrzyni biegów). Po poprawnym ustawieniu rozrządu silnik pracuje bardzo głośno...słychac stukot. Przed wymiana rozządu nie zgadzały...
Kąt wtrysku ma bardzo duży wpływ na prace silnika, spalanie,moment obrotowy oraz jego osiągi. Z Twojego opisu wynika, że prawidłowo wykonujesz regulacje wyprzedzenia wtrysku. I teraz tak : Pompa która leżała bardzo długo , może być odpowiedzialna za prace silnika. Przed montażem mogłeś ja sprawdzić na stole probierczym. Być może jest z nią coś nie tak....
Kolego tą pompę się ustawia na czujnik zegarowy. Jak posiadasz zestaw do regulacji to wytłumaczę jak ustawić. Dodano po 3 A co do ssania to popatrz czy gruszka przy pompie załącza się i czy linka od gruszki jest dobrze wyregulowana. Do gruszki podłączony weżyk podcisnienia. Dodano po 8 Jednak w tych pompach bardzo ważnymi parametrami są : ciśnienie...
można zarówno czujnikiem zegarowym jak i VCDS-em... a najlepiej jest najpierw czujnikiem, a dopiero później Testerem... zdarza się, że czujnik umieszczony na wtryskiwaczu nie pokazuje już "nazbyt dokładnie" a regulacja Testerem odbywa się właśnie wg. Jego wskazań... plus oczywiści G28 z wału korbowego... reasumując; czujnik zegarowy, a następnie drobna...
Masz na myśli koło zębate rozrządu? Tak. Dokładnie to. Pompa na czujnik zegarowy 0,55mm. Nawet elsa wyraźnie mówi, że kąt ustawia się tylko i wyłącznie na czujnik. Jeżeli na wykresie jest poza zakresem, szukasz przyczyny, a nie zmieniasz kąt. Wyjmij zawór regulacji kąta i sprawdź Czy nie jest zapchany. Cały czas nie wiemy, czy pompa jest sprawna. Tylko...
Tam się kąt wtrysku ustawia czujnikiem zegarowym z oprawką. Jedź do niego i niech przy Tobie sprawdzi aktualny statyczny kąt wtrysku, powinien być z tego co pamiętam: silnik AAB jest to przedział 0,93 do 1,07mm Jeżeli się nie mieści to kąt do ponownej regulacji. Dodatkowo skąd pomysł, że to pompa wtryskowa ?, oraz dlaczego przy okazji nie sprawdzono...
Witam. Tak jak kolega wyżej napisał korektę kąta wtrysku ustawiasz za pomocą regulacji kółka rozrządu (do przodu do tylu) tego znajdującego się na pompę wtryskowej, poprzez poluzowanie 3 śrub i korektę kółka. Najwygodniej pompę ustawiać na czujnik zegarowy. A jakie porady znalazłeś które u ciebie się nie sprawdzają?
Kolego grzegorzbuczylo skoro kąt jest dobrze ustawiony to może padł mechanicznie zaworek w pompie od regulacji kąta wtrysku ?? Bardzo możliwe, że tak jest. Coś tam musi być nie tak. Ciekawe, jak on mu ustawił ten kąt jak ma błąd zaworu, chyba że na czujnik zegarowy.
Rozumiem, ogólnie u mnie sytuacja wygląda tak, że ten element termiczny zwiększa obroty wraz z grzaniem silnika, a powinna być sytuacja na odwrót, że auto przy odpaleniu ma większe obroty a ten zawór powoli luzuje linkę i obroty się zmniejszają wraz z dogrzewaniem, tak? Więc zapewne ten zawór jest niesprawny. Lecz to i tak nie wiem czy rozwiąże problem...
Regulację kąta wtrysku dokonujesz nie kręcąc pompą ale jej kołem pasowym (fasolki w kole pasowym). Muszę pewnie do tej operacji zrzucić pasek rozrządu, tak? Ale jak go z powrotem założyć nie przestawiając kąta wtrysku, skoro śruby od koła mają być luźne i nie opierać się o brzegi fasolek w kole? Mam jeszcze jedno pytanie: da się wyjąć pompę z auta,...
Witam. Sprawdz kąt wyprzedzenia wtrysku. Czesto przestawia sie mechanizm do reg kata, znajdujacy sie w kole napedowym pompy wtryskowej. Dodam ze najlepiej sprawdzic to czujnikiem zegarowym wkrecanym w pompe wtryskowa. pozdrawiam Dodano po 41 Reg-czyli regulacji, kat- chodzilo mi o kąt wyprzedzenia wtrysku. W serwisie kasuja troche wiecej za wzytsko,...
Witam wszystkich.Auto z którym mam problem jest to caravelle t4 2,5 tdi acv 102 PS. od kilku tygodni borykam się z problemem kąta wtrysku w tym samochodzie.Jakiś czas temu auto kupiłem w niemczech gdyż teraz tu przebywam i pracuje. auto miało objawy złej synchronizacji rozrządu lub złego kąta wtrysku. Podczas pobytu w PL zmieniłem mu rozrząd i postanowiłem...
Kółko na wale sprawdzone, już wcześniej kto inny też wszystko sprawdzał ale nie ufam do końca w jego fachowość i sam też posprawdzałem. Czujnika zegarowego nie posiadam niestety, ale to by chyba nic nie zmieniło skoro brakuje aż regulacji na pompie żeby ustawić tak żeby normalnie pracował, po mojemu słychać że zapłon jest za późny. W VAG-u blok 000...
Opóżniłem lekko kąt wtrysku i okazało się że auto nie ma takiego ducha jak przed regulacją praca silnika wydaje mi sie że pracuje ciszej ,ale nadal czuć ten zapach spalin.Więc ustawiłem jako pszyspieszony czujnikiem zegarowym na wartość 0,85mm skok tłoko rozdzielacza pompy w położeniu wału korbowego silnika GMP na znaku i jakby emisja tych spalin zmniejszyła...
Jezeli wydobywaja sie kleby bialego dymu, to raczej ten rozrzad nie jest ustawiony prawidlowo. Zabierz sie za to jeszcze raz od poczatku, na ustawienia fabryczne. Pompa na zegar oczywiscie!!! Jezeli nie masz to w Vag-comie masz zakładkę która generuje wykres określający zakres ustawienia kąta wtrysku. W blokach wartości mierzonych blok 4ty. jest wartosc...
Odświeżam... Zwlekałem 3 miesiące z naprawą ale w końcu dałem auto do mechanika, a on wymontował pompę i dał do uszczelnienia do profesjonalnego zakładu, zostały wymienione wszystkie uszczelnienia oraz łożyska. Po uszczelnieniu zamontował ją, do tego zamontował nowy pasek rozrządu...( rozrząd na blokady) - teraz nie ma wycieków, silnik pali ok, ale...
To nie takie proste jak piszecie. Ustawienie pompy robisz w trybie nastawy podstawowe. W org Vag-comie masz zakładkę która generuje wykres określający zakres ustawienia kąta wtrysku. Możesz spróbowac w blokach wartości mierzonych - blok 4. Masz tam poz. 2-wartośc wyliczona, 3 wartośc mierzona, 4- % wypełnienia zaworu Staraj się ustawic to tak aby pola...
Zacznę od końca. Ciśnienie podawane na boost pina zwiększa mi dawkę . Aktualnie pin mam ustawiony na mniejszy kąt http://obrazki.elektroda.pl/1428618900_1... Obudowy wtryskiwaczy są takie same , na wszystkich jest bosch 175 Bar ale na takiej ręcznej pompce otwierały się przy 135 barach tak samo jak wtryski Lucasa (przynajmniej moje stare...
To prawda że nie mam lampy do diesela ( mam tylko do benzyny) nie mam też czujnika zegarowego, i chciałbym do maksimum wykorzystać to co posiadam. Na razie nie jestem zdecydowany czy zajmować się dieselami zawodowo, mam dość pracy przy benzynie sprzęt do diagnostyki bezyny, zaplecze logistyczne( schematy dane regulacyjne itp.).Cały czas kupowałem samochody...
Po tym jak reaguje na gaz i jak szybko wchodzi na obroty, można wnioskować, że może mieć nieco za wczesny wtrysk. Także za wysokie wolne obroty mogą być spowodowane zbyt wczesnym wtryskiem. Podkręciłem mu dawkę wtedy obroty wzrosły, przed regulacją miał trochę za niskie Dlatego wpierw ustawiłbym prawidłowy statyczny kąt wyprzedzenia wtrysku - jak Bóg...
Popychacze pompowtryskiwaczy wyregulowane -można to zrobić bez czujnika zegarowego kwestia wprawy. Najważniejsze mam pompowtryskiwacze ....73AG to pewne . Silnik obracałem kołem na 5 biegu. Oczywiście zapomniałem pomierzyć cewki pompowtryskiwaczy. Parę fotek. https://obrazki.elektroda.pl/4373950600_... Z pomiaru: https://obrazki.elektroda.pl/5566652100_...
Witam transit 2,4 DI z 2001r pompa vp44 Problem był taki ze po przekroczeniu 2 tys. obrotów silnik gasł Auto pojechało do mechanika i po kilku miesiącach przywieźli go na lawecie i już w ogóle nie działa , nie można odpalić - wymienili pompę wtryskową po regeneracji razem ze sterownikiem . - wymienili osłonę rozrządu po podłączeni kabla w programie...
Witam, czy ktoś posiada informacje jak spr. ustawienie kąta początku tłoczenia. Bo w informacjach, które posiadam najprawdopodobniej jest błąd. Mam taki opis w skrócie: 1. Odkręcamy zaślepkę na imbus na górze pompy 2. Ustawiamy w GMP 1 cylindra, kreska na kole zamachowym powinna się zgrać z oznaczeniem 0. 3. Wkładamy czujnik zegarowy lub trzpień. 4....
regulacja kąta wtrysku czujnik kąta wtrysku kąta wtrysku
szyba wewnętrzna kenwood grzeje bezpiecznik stopiony
Peugeot 3008 1.6 HDi Allure - Zapach ropy i brak wskazań zużycia paliwa Hasło serwisowe do pompy infuzyjnej Medima S300 - bezpieczeństwo i regulacje