W twoim układzie klimatyzacji nie ma freonu. Przy naprawie czujnika nie trzeba odzyskiwac czynnika. Przy wymianie zaworu już tak.
Granica dla PTC to zwykle ~540C lecz w takim zastosowaniu nie ma to specjalnie sensu. Zwykle w grzałkach lutownic grotowych oraz gorącego powietrza stosuje się termopary typu K. Do kopensacji wskazań strony zimnej termopary wystarczy czujnik półprzewodnikowy choćby LM335 co też w tym zastosowaniu nie jest konieczne.
Tak jak napisali przedmówcy, to przy kierownicy za kratką to jest czujnik temperatury wnętrza, a to na podszybiu (to fioletowe) to czujnik nasłonecznienia i służy on do sterowania strumieniem powietrza przy włączonej klimatyzacji (jak będzie już lato możesz zasłonić go ręką i zobaczyć jaką poczujesz różnicę w tym z których kratek wieje zimne powietrze),...
Mam taki dolot jak na ostatnim zdjęciu w Golfie 4. Musisz zblokować klapkę zimne/ciepłe powietrze w pozycji tylko zimne. Dodatkowo na tym chwycie powietrza przy pasie przednim możesz dorobić z butelki po Dynazelu zaślepkę/osłonę w kształcie łuku, żeby powietrze zaciągane było tylko z wlotu, a nie z komory silnika. Jednak temperatura z czujnika w korku...
Witam co to może być klatyzacje mam nabitą , jak włączam klimatyzację to obroty się zwiększają a zimne powietrze nie leci Opel Vectra C 2003 1.8 16v Różne opcje mogą być np: 1. Nie załącza się sprężarka klimatyzacji. 2. Wadliwy czujnik klimatyzacji
autoklima nie ma linek jest potencjometr cieplo zimno nie wiem dlaczego ciagle cieplo wieje
Sprawdź diagnostyką na pewno mniej będzie cię to kosztować. W moim przypadku był to czujnik powietrza zewnętrznego .
Witam. W silniku Zetec, (który zresztą uważam go za bardzo udaną konstrukcję), jest gumowy przewód doprowadzający powietrze do czujnika zimnego powietrza. Jak spojrzysz w góry na blok silnika to zobaczysz gumowa rurkę około 1 cm średnicy. Prowadzi za silnik, pod krokowca. Często jest nieszczelna lub pęknięta przy kroćcu dolotowym. Ona powoduje podanie...
Jesli tylko to on okaze sie winny. Dla swietego spokoju sprawdziłbym tez czujnik temperatury silnika dla komputera. Na zimnym po nocy rano tez nie odpala bez dodania gazu? Sprawdz tez czujnik temperatury zasysanego powietrza który jest przy wtryskiwaczu
Czujnik temperatury cieczy chłodzącej i temperatury powietrza zbierają informacje potrzebne komputerowi dla wyliczenia dawki paliwa podawanego do wtryskiwacza. Uszkodzenia tych czujników powodują problemy z uruchomieniem zimnego silnika. Wymień najpierw czujnik temperatury cieczy chłodzącej. http://obrazki.elektroda.pl/3899208600_1...
Robimy co możemy. Sprawdzamy wszystko po kolei. Czujnik na dolocie przy filtrze powietrza tez swiruje. Pokazuje 40 stopni czy ciepły czy zimny. Będziemy teraz sprawdzać okablowanie a jak to nie pomoże = nowe czujniki bo niestety nie mam nic na podmianke.
Moim zdaniem to nie jest czujnik pomiaru temperatury, lecz przepływomierz powietrza (na rurze powietrza po interkulerze). Czujnik temperatury powinien znajdować się na wylocie cieczy chłodzącej z głowicy silnika - pod tym przewodem powietrza.
A zwykłym miernikiem lub oscyloskopem sie nie da ??
Nigdzie go nie widzę ani w komorze filtra ani w dolocie do filtra i kolektorze, mam problem czy silnik ciepły czy zimny ciągle 42 st.C Zintegrowany z MAP lub MAF.
Tutaj czujnik temperatury powietrza zasysanego nie jest zintegrowany z przepływomierzem, to osobny element. Tutaj masz przepływomierz 3 pionowy a czujnik jest dwupinowy i jest w kolektorze ssącym, zaraz za przepustnicą. W VAGu oprócz odczytu błędów można również podejrzeć temperaturę z tego czujnika. Jego nazwa to G42. Mosesz zdemontować czujnik i np....
Witam serdecznie Pacjent passat b5 1.9 TDI kupiony miesiąc temu Zakupiony z zerwanym paskiem i zatartym kompresorem klimatyzacji . Wymieniłem kompresor na regenerowany nowy pasek rolka . Nabiałem układ do około 5,5 bara Kompresor po uruchomieniu klimy załącza się jednak nie ma charakterystycznego spadku obrotów silnika w momencie załączenia. Z nawiewu...
Jeśli nie masz gazu i nie robisz dużych przebiegów to nie ma tragedii, nie wiadomo tylko w jakim stanie są przewody. Ale zacząłbym od założenia zaworu zwrotnego najpierw w jednym miejscu, jeśli nie pomoże to w drugim. Niektórzy zakładają też przeźroczyste przewody paliwowe żeby zobaczyć czy nie ma pęcherzyków powietrza. Warto też sprawdzić czujnik temperatury...
jesli sonda jest podgrzewana to zaczyna dzialac juz po ok 2 min, wiec wtedy gdy silnik jest jeszcze zimny. a czujnik temperatury powietrza niema nic do tego. a odczytales moze bledy?
Witam. Znajduje się on pod kolektorem dolotowym. Jest przykręcony do bloku. To walec o długości około 5cm zakończony gniazdem. Ten zawór jest przez wielu niesłusznie nazywany silnikiem krokowym. Jest on odpowiedzialny za wolne obroty biegu jałowego. Zepsuty jest wtedy gdy po szybkim przyspieszeniu i puszczeniu gazu auto gaśnie. Za duże obroty pojawią...
sprawdz czujnik temperatury , czy nie lapie gdzies lewego powietrza oraz silniczrk krokowy czy nie jest zaciety.
A to się zmieni że może gaz leci w dolot i wzbogaca mieszankę. A może wtrysk leje, może MAF a może bulbulator same wróżby. Dlatego potrzebna diagnoza. Sprawdzić trzeba parametry jak sondy ,korekty,MAF , itd. Nie wiem co to czujnik przepływu powietrza. Zawsze myślałem że to MAF ale chyba sie nie znam.
Klimatyzacja w zasadzie służy do odbierania ciepłego powietrza z pomieszczenia, a nie do nadmuchiwania zimnego powietrza... Jak dla mnie, ogólna efektywność w pomieszczeniu będzie taka sama, czy dmucha na ścianę, czy gdziekolwiek. A pomijając wszystko, ja uważam, że jest dobrze zamontowana, te 20 cm wynika raczej z tego, że niektóre klimy mają z boku...
wydmuch powietrza zimny A ma byc ciepły, taki objaw to rozszczelniony heatpipe Czujnik wprowadza w błąd i chciałbym wiedzieć gdzie on jest. Zależy jaki bo jeden jest na płycie głównej, a pozostałe w zależności od ilości rdzeni w rdzeniu procesora
Daj kilka razy zapłon bez odpalania ,tak pompa paliwa dobiła ciśnienie paliwa (słychać jej pracę). Dwa jakie wartości pokazuje szczególnie na zimnym gdy jest problem z odpaleniem czujnik temperatury płynu oraz powietrza w dolocie.
Opcja silence zmniejszyła mi obroty silnika podmuchowego JW , który i tak kręci na pusto , więc żeby zmniejszyć pobór ciepła z wymiennika , ograniczyłem przepływ pomp obiegowych i moc pobierana PC zeszła do 650 W i nie kluczy . Temat do pogrzebania i regulacji , dzięki . Dodam jeszcze , że automatyka JW pilnuje mi temperaturę wody ciepłej zasilającej...
Być może czujnik temperatury zasysanego powietrza w kolektorze. Silnik zimny w garażu pali ładnie a nagrzany na parkingu pod maską słońce 40 stopni trzeba pokręcić.
Przekaźnik jest OK, czujnik temp. na VAG pokazuje 60 C, czy zimny czy ciepły. Jeszcze gorzej zachowuje się czujnik temp. powietrza dolotowego IAT. Na zimnym pokazuje 110 C, na ciepłym różnie 100 na plusie czasem 100 na minusie !! Czy IAT może mieć taki straszny wpływ na pracę silnika?
A mógłbyś napisać numer błędu z pamięci komputera, to może pomóc rozwiązać problem, bo przyczyn może być kilka, np. zbyt duża różnica temperatury między czujnikiem cieczy a czujnikiem powietrza doładowania na zimnym silniku po włączeniu zapłonu. Lub po prostu padł czujnik temperatury płynu silnika.
Podam Ci proste rozwiązanie praktyczne jakie zauważyłem u moich klientów. Rura spiro kominowa jest odchylana podczas silnych mrozów ,w miejsce napływu zimnego powietrza wkładają "korek" i po sprawie .Zawsze istnieje pewne ryzyko związane z tym rozwiązaniem. Gdy zapomni wyjąć " k orek^zatrucie spalinami gdy nie zadziała czujnik cofki lub zamrożenie nagrzewnicy...
Jeśli jest wkręcony w kolektor ssący to jest to czujnik temperatury powietrza zasysanego.
W podobnych przypadkach należy sprawdzić również czujnik temp. powietrza.
Witam.W mojej pandzie przy temp. -2 stopni i po całej nocy czujnik temperatury powietrza pokazywał 19 stopni.A problemem był zimny lut w sterowniku i rozgiete piny we wtyczce czujnika temperatury.A z tym wypadaniem zapłonu to czy świece i kable są ok?
Ja bym obstawiał na uszkodzone elementy automatycznego ssania, może czujnik temperatury powietrza? Jak jest zimny silnik, ssanie nie działa i nie idzie zapalić. Trudno tak powiedzieć, może to być również wina cewki zapłonowej albo instalacji. Gdzieś przebicie, jednak jest to mało prawdopodobne.
Przy uruchomieniu zimnego silnika zapali na 3 s. i zgaśnie, vag pokazał błąd czujnika temp. powietrza w kolektorze ssącym, jednak po wymianie nic się nie zmieniło. ciepły startuje bez problemu, zastanawia mnie tylko dlaczego przy zimnym silniku nie działa ssanie ( brak wyższych obrotów) na pierwszy rzut oka niby wszystko szczelne (odma) prosił bym o...
NIe podałeś kodu silnika ,ale jeżeli mówisz że napeno KE , nie K to przyczyn może być wiele. Można na zimnym zrobic analizę spalin i spr. ,spr najpierw lewe powietrza wszystkie przewody podciśnienia , czujnik temperatorysilnika do kompa nastawnik hydraulicny i wiele innych
Komputer nie wykazuje bledow , hamulce , tarcze,klocki , plyn maja niecaly miesiac - byly wymieniane Na forum wyczytalem ze moj C5 posiada czujniki zimnego i cieplego powietrza i steruja one dwoma przepustnicami do zimnego i cieplego powietrz - moze to jest problem ale komputer w warsztacie nie wykazuje zadnych bledow.
Polecam sprawdzić ciśnienie sprężania na zimnym. Problemy z zapłonem mogą być spowodowane słaba kompresją lub uszkodzonym rozrusznikiem. Czujnik temperatury nie ma nic do rzeczy ale możesz go dopiąć dla próby. Ten przy wyjściu z głowicy. Wzrost spalania to albo brak powietrza- to również utrudnia rozruch, słaba kompresja, uszkodzone kolo zmiennej fazy.
W tym układzie znajduje się czujnik zasysanego powietrza ,jest przed przepustnicą. Proponuje pojechać na szrociarnie za 5 zł kupiłem kiedyś pomogło objawy miałem identyczne
Sprawdź przepustnicę powietrza. Dodatkowo sprawdź czujnik temp. FAP.
Kod EMS 8449 nr części 2098556; czujnik temperatury powietrza doładowanego - zwarcie w obwodzie tego czujnika . Czujnik temperatury i ciśnienia powietrza doładowania to dwa w jednym. Sprawdź czy temperatura płynu chłodzącego a temperatura powietrza doładowanego ma mniej więcej tę samą temperaturę gdy silnik jest zimny bo może być znaczna rozbieżność...
Nie. Auto to Peugeot 306. Przy tej klapce nie ma zadnych przewodow. Nic nie steruje on elektrycznie. Wiem tylko ze nie dziala. Klapka jest stale otwarta na zimne powietrze.
jakie nastawy logiczne ma sterownik gdy nie dostaje sygnału z sondy lub np z czujnika temp jakie przyjmuje wartości? Żadne. Ten sterownik jest tak prosty że nic nie pamięta, niczego się nie uczy i nie ma żadnej samodiagnozy. Działa na podstawie sygnałów z czujników i jakiejś zaprogramowanej mapy czyli robi to co aktualnie czujniki mu mówią i nawet...
Na króćcu w głowicy silnika masz dwa czujniki temperatury.Jeden jest odpowiedzialny za podanie sygnału do wskażnika temperatury.Drugi podaje sygnał do komputera silnika.Przy zimnym silniku czujnik podający sygnał do komputera powinien mieć oporność ok.3 kiloohma.W tym silniku nie ma przepływomierza powietrza!Tyle narazie.Więcej na maila rocaria(at)o2.pl
Ten przy przepustnicy to czujnik ciśnienia doładowania. Czujnik ciśnienia atmosferycznego jest na obudowie lewego filtra powietrza.
Wygląda mi to na zimne luty w głównym przekaźniku. Względnie częsta usterka w Accordach i Civicach. Nie wiem jak Twój angielski, ale wszystko na jego temat znajdziesz TUTAJ . Pozdr. PS. CA5 w temacie to nie oznaczenie silnika tylko nadwozia.
Mam podobnie zamocowany czujnik w takiej instalacji i nagrzewa się znacznie szybciej. Może masz zapowietrzony obieg i płyn chlodzący ma duże opory przepływu i dlatego słabo ogrzewa się reduktor. A może czujnik jest usytuowany w strumieniu zimnego powietrza które intensywnie chłodzi reduktor i czujnik. Może jakaś oslonka pomoże.
Wymieniony został czujnik temperatury powietrza. Na zimnym silniku czujnik temperatury silnika pokazywał podobne wartości jak na wskaźniku na desce - wydaje się, że tu jest OK. Dziękuję, jutro jadę na dalszą diagnostykę, jak coś wyjdzie, to dam znać.
Witam, mam problem z pojawiającym się błędem P0110 błąd czujnika temperatury powietrza wlotowego co objawia się podwyższonymi obrotami zimnego silnika po odpaleniu -czyli przez kilka minut są one na poziomie : 1700-1500 obr./min. Czujnik znajduje się z kolektorze dolotowym i wskazuje podciśnienie (typowy MAP sensor) (jego wskazania są właściwe), oraz...
Witam.Mam w domu ogrzewanie piecami akumulacyjnymi Inproel. Początkowo w jednym pokoju, potem w dwóch następnych czujniki umieczczone na ścianach włączają nadmuch powietrza przy wyłączonych piecach i wyłączonych ( nastawionych na gwiazdkę) czujnikach. Czy to normalne, żeby dmuchawy "chodziły" na okrąło i wydmuchiwały zimne powietrze? Serwisant mówi,...
Witam. Szczerze mówiąc jeśli czujnik temp silnika ( zimny płyn chlodzący najlepiej po nocy), Paliwa i powietrza mają wartosci zliżone do temperatury zewnętrznej to te -50st nie maja znaczenia. Pozdrawiam
Wydaje mi się, że masz jakieś problemy z ciśnieniem turbiny, może czujnik powietrza?
Od nieco ponad 10 lat użytkuję w łazience wentylator Silent 100 marki cisza - trwałość (silnik podobno pracuje na łożyskach kulkowych) Jak do tej pory wszystko działa bez zarzutów, wentylator jest cichy. Oczywiście słychać go, ale jest to jednostajny szum, nie ma burczenia, terkotania, wibracji itp. Mam wersję z regulowanym czujnikiem wilgotności i...
Komputer i temperatura silnika czy poprawna na kompie oraz temp zasysanego powietrza? Odłączałeś przewód od czujnika temp na próbę?
1. Światła - masz uszkodzony przełącznik zespolony pod kierownicą . 2. Nie podpięty przepływomierz - taka kostka zaraz za filtrem powietrza. 3. Zmierzyć ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej. 4. Sprawdzić czujnik temperatury chłodziwa. Pytanie: Na ciepłym i na zimnym silniku tak samo się zachowuje?
Szukałem, nie znalazłem. Inaczej nie zakładałbym tego tematu. Może ktoś mi naświetlić gdzie idą dwa przewody wychodzące z czujnika powietrza wlotowego?
Prawie całą diagnostykę zrobisz prostym miernikiem, przepływomierz :klapka ma mu chodzić bez ocierania, potem weź miernik zmierz napięcie na kablu sygnałowym przy włączonym zapłonie bez wypinania wtyczki, to kabel drugi od tyłu, jak ręcznie otwierasz klapkę napięcie ma płynnie rosnąć od ok 0,25 do ok 4.7V. Normy czujnika temperatury: opór na gorącym...
Czujnik na reduktorze działa dobrze. Problem jest tylko gdy kolektor jest zimny, wówczas silnik jest przypuszczalnie zalewany przez LPG. A komputer gazowy nie ma czujnika temperatury powietrza, żeby to skorygować.
Mógłbym prosić o bardziej wnikliwe wyjaśnienie, czemu akurat czujnik temperatury może mieć tu znaczenie ? Jestem zielony w sprawach mechaniki W przypadku uszkodzenia czujnika temperatury komputer wykrywa cały czas silnik jako zimny i zalewa go paliwem - silnik działa cały czas na ssaniu. Kolejną rzecz jaką nalerzy sprawdzić to przepływka, przepływomierz...
Silnik Blok 1, okienko 1 - temperatura silnika z G62 Blok 4, okienko 3 - temperatura silnika z G62 Blok 4, okienko 4 - czujnik temperatury powietrza zasysanego G42 Blok 6, okienko 3 - czujnik temperatury powietrza zasysanego G42 Licznik: Blok 2, okienko 4 - czujnik temperatury zewnętrznej G17 Blok 3, okienko 1 - czujnik temperatury silnika G62 Blok...
Jedźmy od tyłu. 7. Wiatraczka nie wolno rozłączać. Trzeba naprawić lodówkę! Nie znam jej. Czy to jest full non frost? Tzn. Chłodzenie w obu częściach następuje przez dopuszczanie zimnego powietrza przez przepustnice? 6. Na zdjęciach mało że jest za dużo lodu to jeszcze nie cały parownik jest zalodzony. Podejrzane! Powinna być grzałka załączana przez...
Witam Czy kolega wie że przy otwartych drzwiach chłodziarki klapka jest zamknięta? Po przeczytaniu instrukcji serwisowej wydedukowalem, że oprócz włączania lampki w lodówce czujnik otwarcia drzwi rozłącza dopływ zimnego powietrza.
Wymieniłem zawór odpowietrzania, zawór ciśnienia i nic, błąd jest nadal. Nie mam już pomysłów co miał bym zrobić, niby taki błąd może dawać uszkodzony korek od wlewu paliwa, ale nie wiem czy to prawda. Czy uszkodzony czujnik temperatury powietrza może powodować wypadanie zapłonów na zimnym? Nie mam błędu tego czujnika, ale może jest uszkodzony? Nie...
może być np czujnik temperatury silnika, czujnik temperatury powietrza, silniczek krokowy
Problem rozwiązany.Zamienione bieguny na czujnikach ciśnienia powietrza.
jest taka mozliwosc aby swiece sie zalanczaly a jednoczesnie nie zwiekszal dawki w zaleznosci sa stosowane dwa rozwiazania badz pare czujnikow temperatury lub czujnik paro kanalowy mozna to sprawdzic oscyloskopem pod warunkiem zeznasz prawidlowe widmo badanego czujnika przeplywomierz tez tak sie sprawdza ale sprobuj go zdemontowac i przeczyscic sprejem...
tylko taka mała uwaga jeszcze - może się okazać, że czujników temp jest kilka. mogą być np 4 - osobno do uruchomienia wentylatora chłodnicy, osobno dla wskaźnika temperatury, kolejny to informacja dla ECU - i o ten chodzi - tylko tu sprawa też może się skomplikować, bo jeden może odpowiadać za informacje o temp jako takiej, a drugi właśnie za rozruch...
Sprawdź pasek osprzętu. Podłącz przewód diagnostyczny i zobacz jakie jest wskazanie na sterowniku. możliwe ze gdzieś jest problem z czujnikiem temperatury. Może dostał się jakiś osad lub brudny . Układ regulacji ciepłe zimne powietrze do przepustnicy silnika by sprawdzany. Może być tak że na postoju przełącza na ciepłe powietrze do silnika wtedy temperatura...
Witam! Mam podobny problem z tym że auto nie kopci, nie szarpie, pracuje równo, ma moc, tylko ma problem z odpalaniem jak jest ciepły, zimny pali dobrze.Sprawdzone zostały czujnik położenia wału, rozrządu są ok. Rozrusznik i akumulator są sprawne.Ciepłe auto odpali na plaka i zapali jak lekko przytkam dopływ powietrza.
Wrzuciłem zamiast czujnika opornik 1kOhm i też różnicy nie ma. Czy ma ktoś może jakikolwiek pomysł na to dziadostwo ??
silnik krokowy to jest całkiem co innego, czujnik ssania powinien się znajdować w rurze wlotu powietrza do przepustnicy, mierzy on temperaturę powietrza-złącze dwuprzewodowe- tak jest w lanosie.Nie wiem dokładnie czy to jest taki sam silnik
Ech... diagnoza chyba w części była dobra. Grzałka została wymieniona, ale sytuacja się powtórzyła - w zamrażarce minus 30C, w lodówce + 20 C. Grzałka plus usługa kosztowały mnie 400 zł. I trochę byłoby szkoda tej "inwestycji" gdyby przyczyną był jakiś drobiazg typu popsuty czujnik temperatury w chłodziarce albo zatkany kanał transportu zimnego powietrza...
Zamiast startu równomiernego lepiej startować wywiewem: - czujniki główne znajdują się często w kanałach wyciągowych - jak najpierw ruszy wywiew to wcześniej jest ustabilizowana właściwa temperatura, zanim ruszy nawiew PID już liczy właściwy uchyb. - jeśli jest wymiennik krzyżowy to masz pełny strumień powietrza od strony wyrzucanej (ciepłe powietrze),...
On się zalewa paliwem więc dodanie plaka tylko pomoże mu zgasnąć. Jeśli to Motronik czy coś podobnego to czujniki temp, położenia przepustnicy i sonda służą do obliczania korekt podstawowowej mieszanki wynikającej z ilości powietrza. Inaczej mówiąc jeśli po odpaleniu odłączyć mu czujniki temp, lambdę i tps to i tak jakoś nawet w miarę stabilnie powinien...
Trudno powiedzieć na odległość, możliwości może być wiele - triak, kontroler, zimny lut, czujnik temperatury i.t.p. Najbardziej obstawiałbym czujnik, powinien być na końcu grzałki, pod wpływem temperatury może objawiać się uszkodzenie i jego rezystancja spada co kontroler odczytuje jako niską temperaturę powietrza wyjściowego.
Problem rozwiązany, winnny był czujnik temperatury. Samochód wskazywał jak zimny 45stopni. Mam jeszcze jeden problem, błąd 17924 , regulowany kolektor dolotowy, zawór przełączający. Przerwa w obwodzie, Czujnik temperatury powietrza zasysanego, sygnał za niski. Błąd 16496
U mnie takie objawy były jak padł czujnik temperatury powietrza umieszczony na kolektorze plastikowym (zasysanego powietrza) z przodu silnika. Wypadania zapłonów nie było - komp pokazał sprawne cewki.
czujniki temp paliwa i powietrza na zimnym i cieplym silniku maja wskazania ok chyba poluzuje przewody na wtryskach przed odpaleniem rano i zobacze czy odrazu pompa daje paliwo
Błędów może nie być ,musisz podglądnąć parametry bieżące rano przed odpaleniem; temp.cieczy i temp. powietrza zasysanego.To cała filozofia. Osobiście miałem taki sam przypadek . Winny był map który jest razem z czujnikiem temp. powietrza.
Lexia pokazuje na zimnym silniku i przy kilkunastu stopniach C na zewnątrz temperaturę czujnika 85 stopni. Lexia pokazuje błąd czujnika cieczy chłodzącej To jak to w koncu jest? Te 85°, to nie temp. powietrza przypadkiem?
W kolbie hot air jest taki element, który wydaje się, że powstrzymuje rozruch tej sekcji. Element pełni rolę prawdopodobnie czujnika po stronie zimnego powietrza. http://obrazki.elektroda.pl/8444190000_1... Po zmostkowaniu tego elementu rezystorem 470R startuje wentylator, nagrzewa się grzałka i wygląda jakby chciało to wszystko pracować....
Równie nietypowe/niekorzystne położenie ma czujnik światła - obecność płomienia w piecu miałowym...sposobem na to jest: przeznaczenie części nawiewanego (zimnego) powietrza bezpośrednio na czujnik - tworzy się "kurtyna" która ...ratuje czujnikowi życie. Może coś podobnego można u Ciebie zastosować. Ewentualnie czujnik typu bariera ma bardzo duży zasięg...
ten czujnik temp cieczy to wymieniłem jako pierwszy i nie było zadnej zmiany. boję się naprostowywać ten platynowy drucik z czujnika temp powietrza zasysanego bo może się ułamać a cięzko dostac taki nowy z odpiętym czujnikiem temp powietrza zasysanego już jeździłem i powiem ze na niższych obrotach lepiej się zbiera i rzadziej poszarpuje ale warczy nadal...
U dobrego fachowca Może być : czujnik temp paliwa , powietrza w dolocie , pompa
Vag-Com pokazał mi na zimnym silniku (około 25 stopni) zaraz po odpaleniu 5.4 ms ale zaczęło spadać i po około 30-40 sekundach było już 4.04 ms. Natomiast przepływ powietrza wykazał 3.47 g/s. Silnik od razu po odpaleniu pracował 880 obr/min. Naciśnięcie pedału gazu obniza obroty i powoduje dławienie. Gdybym miał odłączony akumulator na jakiś czas to...
Podam Ci co należało by sprawdzić odnośnie tych błędów 1.P0087 Zbyt niskie ciśnienie w szynie paliwowej/układzie paliwa : 1 Czujnik ciśnienia paliwa 2 Elektrozawór dozowania paliwa 2.P0171 Mieszanka zbyt uboga (rząd 1) : 1 Miernik masowego przepływu powietrza z czujnikiem temperatury powietrza 2 Czujnik temperatury powietrza 3 Czujnik temperatury cieczy...
Źle ustawiony tzn ? Na co na wielopunkcie ustawiać zapłon skoro wszystko leci z automatu i nie ma żadnej mechaniki od CPWK aż do świecy ?? Chyba że się mylę Check engine się nie świeci. Ciepły trzyma obroty, podejrzewałem czujnik temperatury powietrza.
Jak tylko to Ci powiedzieli , to jakieś przebierańcy , a nie fachowcy. Informacja do układu wtryskowego pobierana jest jeszcze : z czujnika wału, szybkości obrotowej silnika , temperatury cieczy chłodzącej , czujnika przepustnicy , temp. powietrza zasysanego i.t.p.
Pomocy bo juz wymiekam! W220 400cdi blad P2001 napiecie zasilania 87 D2. To napiecie jest. Silnik pali lecz brak mocy. Dodam ze jest jeszcze blad czujnika cisnienia powietrza za filtrem B28/5 , nie ma go na schemacie SD.
"Ze względu na specyfikę tlenku węgla czujka powinna być montowana na wysokości ok. 1,5 m." Cały Satel. To zdanie nie ma sensu. Specyfika tlenku węgla jest taka, że ma od współczynnik ciężaru do powietrza równy 0,97 w stosunku do suchego powietrza o temp.20st.C. Tutaj masz tabelę na ostatniej stronie http://detektory.pl/pliki/MiernikiRatown...
Czujnik tylko orginał w cenie okolo 70zł . Możesz porównać wskazania z tego czujnika odzczytując temperature silnika w liczniku, a na zimnym silniku z innymi czujnikami np. paliwa ,powietrza.
a może kwestia temperatury - czujnik jest w niejscu narażonym na powiewy powietrza które w pędzie jest zimniejsze niż normalnie.
Proszę o pomoc. Maluch ELX ma zapłon elektroniczny. Czasami przy zimnym silniku mocno strzeli przy zapalaniu. Strzela chyba w tłumik. Jak zapali pracuje prawidłowo z małym wyjątkiem. Sporadycznie jak jadę na wysokich obrotach i zdejmę nogę z gazu a potem dodam gazu to strzela w tłumik. Jaka diagnoza? Myślę że trzeba skorygować zapłon gdyż coś się rozstroiło....
CC900 miało silniki z gaźnikiem lub wtryskiem, Twój (rocznik 2001) chyba ma wtrysk, jeżeli tak to nie ma w nim ssania. Polecam ponowne sprawdzenie czujnika temperatury zasysanego powietrza (jak go sprawdzasz?)
Czy problem został rozwiązany? Mam podobnie w ZB Z18XER. Nie mam przepływomierza tylko czujnik temp. na rurze dolotowej powietrza, wymieniłem ten czujnik ale poprawy żadnej...
Witam..zauważyłem że w mojej Ibi przy odpalaniu migają wszystkie ikony na climaronicu.. słychać takie syczenie a z kratek nie leci zimne powietrze tylko chłodne.. Po podłączeniu pod komputer ...że to czujnik ciśnienia.. Została sprawdzona szczelność klimatyzacj...okazało się że popuszcza.. Można samemu znależć w którym miejscu??
na kompie nie było zadnych błędów -jedynie co mnie zastanowiło to temperatura zasysającego powietrza 69-72stopnie na nagrzanym silniku i czujnik położenia wałka rozrządu włączony wyłączony i tak na zmiane
A ja uzywam do tego silnika diagnoskopu firmy Multimetr,robi wszystko ,brak problemów z komunikacjá ,podglád parametrów bajka. :D ...i gdzie podłączasz ten Multimeter?? Kilka konkretów: 1. Silnik NZ czyli na wielopunktowym grupowym wtrysku Digijet NIE MA ZŁĄCZA DIAGNOSTYCZNEGO I NIE REJESTRUJE BŁĘDÓW. 2. Do okręślenia masy powietrza wykorzystuje tylko...
Podjedź do jakiegoś sensownego serwisu auto klimatyzacji i sprawa będzie jasna. Przy tych informacjach co podałeś to trochę problem dziwny sie robi... bo piszesz że Rozebrałem prawie cały kokpit i w sumie niczego ciekawego nie zobaczyłem a jednocześnie nie sprawdziłeś czy załącza się sprężarka (a to przecież podstawa!). Nie napisałeś kiedy był ostatni...
Moja Klima nie ma możliwości integracji po IP, więc najzwyczajniej podlutowałem się do mikrostyku on/off panelu do sterowania klimatyzacją i wysterowuję (włączam/wyłączam) klimę z fibaro zwykłym switchem. Informację o tym czy chłodzi czy nie, biorę z czujnika temperatury przy wylocie zimnego powietrza. Może mało inżyniersko zaawansowane rozwiązanie...
nie mogę znaleść schematu do tego modelu ani danych czujników wody , powietrza ,położenia walu. problem polegający na tym że nie chce palić jak jest zimny znowu wystąpił. To jest wersja Fire z czujnikiem położenia wału. BARDZO PROSZĘ O POMOC!!!
dolot zimne powietrza nawiew zimne powietrza czujnik zimne start
hasło biosie laptop toshiba buderus instrukcja serwisowy instrukcja serwisowa pralka electrolux
zmywarka ariston hotpoint tl494 zastosowania
Odczyt danych UART bez CR i LF - metody i przykłady Odczyt danych UART w BASCOM bez CR i LF