Cały czas. Oscyloskopem sprawdzisz ten czujnik.
interculer, pompowtryski , turbo,czujnik doładowania Podaj jakieś konkrety na przykład kody błędów ile auto pali na na godzinę
Sprawdż czujnik temperatury.
Masz 1 kolo na wydechu? to jest turbo ?
Witam, Podbiję temat. Również walczę z tematem przeładowania (od około 2 lat) ale w Focusie 1.6 tdci 109km . Tak znalazłem. Tak jak podejrzewałem zimny lut na rezystorze w ECU. Zakładam, że nie masz IDS'a więc musisz na początek podjechać do kogoś z kompem i niech sprawdzi jaką temperaturę widzi ECU z czujnika w przepływomierzu ( nie pomiar IAT z czujnika...
Zmień urządzenie diagnostyczne na wiarygodne, ten silnik nie ma bezpośredniego wtrysku i czujnika ciśnienia paliwa, to Modular 2.5 turbo r5 z Volvo
Czy sprawdziłeś też : http://www.4cars.pl/samochodowe/VOLVO,48... ??
Volvo S60 2.4 D5 163KM 2001 Auto na ciepłm silniku czasem podnosi obroty silnika i odcina turbo. Po wyłączeniu silnika wszystko wraca do normy i normalnie działa. Turbo odcina ,przy naglym i zdecydowanym wcisnieciu pedalu gazu,ale to nie wystepuje zawsze ,moze jezdzic tydzien i nic sie nie dzieje. Nie byla robiona adaptacja pedału. W momencie dojechania...
Zmieniłem czujnik regulacji turbo i dalej to samo z przeładowaniem
Temat rozwiązany. koło ustawione względem czujnika, silnik pracuje poprawnie.
a gdzie jest ten czujnik regulacji cisnienia?
Taki oto czujnik mam w Volvo 460 Turbo i wszystkie oznaki wskazują na jego pad. Niestety jego dostępność jest praktycznie żadna, natomiast bez problemu mozna kupić takowy z numerem 0 261 231 046. Czy można go wstawić spokojnie jako zamiennik?Z parametrów które udało mi się w sieci wyszperać (nie zweryfikowane): 0 261 231 006: Czułość:26± 8mV/g,...
Witam wszystkich. Mam problem z Volvo FM12. Auto nie pokazuje ciśnienia oleju, ciśnienia turbo i ciśnienia paliwa. Powodem tego jest ten błąd mid128 sid 232 fmi 4. Wiem, że jest to błąd napięcia 5V na czujniki. Co może być powodem tego? Jeśli ktoś wie coś na ten temat proszę bardzo o radę. Pozdrawiam.
A sprawdziłeś jakie ciśnienie jest wstanie zmierzyć czujnik ciśnienia doładowania. Bo typowo to właśnie 2600 mbar i więcej nie pokaże. Dwa czy turbo zrobi bez rozsypania się te 2 bary?
Czujniki również sprawdzone i są sprawne. Na wałkach rozrządu są koła fonicznego, które podają sygnał na czujnik. Nie wiem czy one też ulegały awarii w tych silnikach. Dodano po 13 Zmienne fazy rozrządu również nowe.
ja bym się skupił na wynalazku pt. elektroniczna przepustnica Magneti Marelli. Miałem ostatnio to samo. Myślałem że to przepustnica, okazał się czujnik położenia wałka rozrządu. Sprawdzałeś?
odczytaj wyswietlany blad jesli to PO191 to czujnik. jesli inny to zla regulacja,konfiguracja lub uszkodzenie w lpg.
Nie wiem jaki jest to komp...diagnostyczny ale nie ma jakiś pinów do podłączenia się do klimatronika. To komputer diagnostyczny ciśnienie turbo, kąt wtrysku itp. Gdzie mam szukać tych czujników ?
Jak zdejmiesz obudowę rozrządu to fasolki muszą być ustawione na środku musisz zdjąć po drugiej stronie czujnik walka rozrządu i zaślepkę tam będą dwa nacięcia na wałkach one muszą iść poziomo względem głowicy i musisz je zablokować później idziesz do przodu i cofasz kolo od wydechowego na maxa w przeciwna stronę do wskazówek zegara jeżeli punkty nie...
Czujnik MAP, przepływka, pedał gazu, przepustnica, zawór turbo i węże, grucha turbo - do sprawdzenia. Intercooler, węże wszystkie pod kątem lewego powietrza do sprawdzenia. Kable to bym sam. Przejrzał, bo niby co, wyjęli je z auta, wątpię. Volvo jest trudne do diagnostyki. EGR tylko Valeo, Pierburg, słowem oryginalne.
Swego czasu męczyłem się z TCV w Volvo - ten sam silnik. Po przerobienie 3 nowych czujników kupiłem oem używkę i problem znikł. Sprawdź czy sztangi turbo chodzi bez zacięć. I do sprawdzenia jeszcze zaworem n75 przy pompie wysokiego ciśnienia.
Ta , w tdi a nie 2.4 w wolnossacym wyciagniesz 50km ? z czego z czujników? nawet z turbo w tdi wyciaga sie około 25 -35 km bez wiekszych modów a ty masz 50 no to pozazdroscic
Proszę o pomoc!! w rozwiązaniu mega problemu w volvo v50 1.6 d 2005 r auto zbiera sie jak diesel wolnossący,turbo ok, błędów zero,wtryski , przepływke, różne czujniki podkładałem,egr zaślepiałem,rozrząd ok, wydech nie zapchany (bez filtra cząstek stałych) jak podpinam kompa wszystkie parametry ok wyczerpały mi sie koncepcje...chyba tylko sterownik został...
Tak nr te same sprawdzałem kilka razy katalogi . Podciśnienia są ok ssa , założone dobrze weżyki , zbiornik ciśnienia też wygląda ok, a waz do turbo dalem Nowke, sztanga turbo chodzi ok, odpinalem weżyki sprawdzałem. Sprawa wczoraj myślałem że załatwiona bo skręceniu tej śrubki egr, a dziś jak uszczelniłem wszystko na kierunku od zaworu egr do kolektora...
Zawór kopiowania Turbo działał odwrotnie czyli odwrotnie sterował zaworkiem n75. Po wymianie problem znikł. Można go wykręcić i ręcznie naciskać i patrzyć czy pojawia się podciśnienie na vacumetr. Bo po wykręceniu gruszki nam nie zaciągnie bo czujnik robi jako uszczelnienie. Proszę o info czy pomogłem
Zaworek jest zasilany z sterownika na pewno . Przewody obydwa biegną do sterownika i są całe . Sterowanie odbywa się po przez PWM i zwykłym miernikiem ciężko coś zmierzyć. Jest jeszcze jeden element który bierze udział w wysterowaniu zaworka N75 a jest to czujnik kopiowania turbo, ten na gruszce turbiny. Niech kolega poda jakie błędy w ECU są widoczne.
W jaki sposób sprawdziłeś że pompa sprawna? Mierzyłeś ciśnienie paliwa? Bo jeśli nie, to zacznij od tego Przekładałem pompę paliwa ze sprawnego 2.0 turbo lecz bez zmian, na komputerze pokazało błąd czujnika położenia wałka rozrządu oraz pierwsza cewka(która była wymieniana przez poprzedniego właściciela razem z świecami)
Mam z volvo, ale posiadam drugie t4 multivana z silnikiem 2.4D AAB który zakończył żywot i ta jednostka miała przejść reaktywację, lecz trafiło się takie coś. Powiem tak. Do silnika podłączyłem wszystkie wpiny czujników,alternator,rozrusznik itd. Dwie wiązki do wpięcia pod ECU zostają. Jeżeli jest opisany przewód np. turbo, to mam się wpiąć pod czujnik...
Witam To tylko z multimetru, mój skaner do multidiag pro program dephi lecz na tym sprzęcie brak informacji o pracy czujnika różnicy ciśnień, program nie pokazuje doładownia turbo tylko zmianę napięcia na zaworze podciśnienia.
P0171 - Czujnik O2 (Bank 1) - mieszanka zbyt uboga. Kolego silnik turbo lpg muszą być wystrojone idealnie inaczej będą się PALIĆ i to dosłownie. Jaki masz reduktor i wtryski?
Witam. Jeśli chodzi o błąd to: " ECM-0299 Turbocharger (TC) control. Pressure too low, D4204T" Natomiast w sprawie czujnika "położenia turbiny" jego niewłaściwy sygnał też ma wpływ na wartość ciśnienia doładowania. A oto możliwe przyczyny usterki: "-Loose connections, contact resistance or oxidation in the terminals or cable harness -Air leakage in...
Zgadzam się że to nie do przyjęcia, ale przez 4 lata nikt nie dał rady tego naprawić, jeżdżę tak ponad 30 tys km. Soft obecnie mam wgrany oryginalny od 2 lat, wcześniej dpf był wydłubany, była pusta puszka, wyłączony w sofcie i nie było najmniejszej różnicy o 0,5 litra nawet. Później zrobił mi go na 167 koni i auto zeszło na 11,5 litra. Potem był wgrany...
Vovlo V40 2013 r. 1.6 turbo. Po rozgrzaniu oleju wali błąd p0014, czyli brak synchronizacji wałka chyba ssącego. Nie pomogła wymiana czujnika wałka ani zaworu zmiennych faz, zmiana oleju na zalecany fabrycznie też bez rezultatów. Silnik jest ponoć po jakimś grubym remoncie, więc rozrząd raczej nowy. Mam zamiar sprawdzić ustawienie rozrządu, ale podejrzewam...
Witam koledzy pojawił mi się problem z doładowaniem komputer pokazuje niskie ciśnienie doładowania przejrzałem szczelność IC. Wskazówka od turbo wychyla się tylko do połowy. Włożyłem zegar w miejsce czujnika przed katalizatorem i mam tam ciśnienie około 0.8 bar przy gazowaniu. Jak zdejmę rurę z katalizatora turbo chodzi i wychyla się na wskazówce na...
Dobry pomysł ze strony autora wykorzystując turbosprężarkę ze zmienną geometrią. Dobrze wysterowana taka geometria zwiększa moment obrotowy w szerszym zakresie obrotów, niż w przypadku zwykłej turbosprężarki na wastegate. Lepszy przyrost około 8 km z ładna charakterystyką silnika niż 15 km, gdzie najwyższa wartość momentu będzie się zaczynała np od...
Jakie masz złącze diagnostyczne? OBD/czy to starsze z diodą. 235- Zawór Kontrolny EGR / dwa przewody na jednym +15 (zapłon) na drugim serowanie z ECM Reszta błędów nieznana, brak opisu Jeśli przy zaworze EGR brak zasilania to występuje jeszcze błąd zaworu sterowania turbo, MAF ...? /sprawdzić bezpiecznik systemowy/ Zdarzało się że zatykało się wyprowadzenie...
stracilem moc w swoim autku turbo pracuje jak pracowalo, pokazywal blad przeplywomierz, wymienilem go ale mocy nadal nie ma, zostal wyczyszczony czujnik cisnienia ale to nic nie dalo, autko spala 1,5L wiecej tak jak autko mialo na niskich obrotach "muła" pozniej turbo go ciagnelo i przy wysokich obrotach znow lapal "muła" tak teraz przyspieszenie od...
Witam po długiej przerwie. Ze względu na zainteresowanie czuję się zobowiązany napisać co było u mnie. Zalany był czujnik na siłowniku turbosprężarki. Dokładnie nazywa się to czujnik kopiowania turbo, a w rzeczywistości jest to zwykły potencjometr. Najgorsze jest to że część bez turbiny osobno nie występuje i nowa jest nie do dostania (chyba że Ktoś...
Witam. Chciałbym się podzielić moją wiedzą na temat naprawy silnika HDI 2.0 140KM stosowanych w Peugeotach, Citroenach, Fordach i Volvo. Przeszukałem sporo internetu. Okazuje się, że sporo użytkowników tego silnika ma nierozwiązany ten problem. Problem ten nie jest informowany, rejestrowany przez komputer. Wielu właścicieli powymieniało już sporo podzespołów...
Wiem ,że przynudzam,,ale z przełącznikiem nie było nic robione,,instalacja działała bez zarzutów przez okres 3lat,,a przełącznik nie zapala się non-stop tylko od czasu do czasu,,(z moich obserwacji wtedy jak mocno przyspieszam,,,,i załącza się turbo) Czy to może mieć coś wspólnego z instalacją elektr.( złączki nie stykają) a może z jakimś czujnikiem,,,,i...
Mam identyczny problem jak czaro z volvem 220 km z 2002 r turbo zrobione dolot i wylot szczelny,pompa i wtryski zrobione w bosch serwis, a tu nadal brak mocy. Silnik pracuje ostro, pojawia się biały dym i zapach tak jak by nie spalonej ropy i ciśnienie turbo pojawia się dopiero od 1800 obrotów, wtedy dopiero zaczyna jechać a poniżej tragedia nie chce...
O kodach http://bogstr.republika.pl/volvo/volvo.h... http://brickboard.com/FAQ/700-900/Engine... jesli zle zapala ciepły,czujnik temp silnika zielony,czujnik halla na wale korbowym,http://brickboard.com/FAQ/700-9... Dla mnie te materiały były zbawienne pozdrawiam Mariusz Jankowski mariuszjank(at)yahoo.co.uk V440-1994...
Witam, posiadam samochód Volvo V50 z silnikiem benzynowym o pojemności 2.5 turbo i instalacja gazową, ostatnim czasy silnik chodził w trybie awaryjnym, brak mocy .. zdiagnozowano przepływomierz, został wymieniony na nowy i błąd zniknął, pozostał jedynie błąd "nieprawidłowy sygnał A czujnik ciśnienia doładowania" czujnik wymieniony na nowy a błąd zostaje,...
Jestem posiadaczem Volvo V40(kombi) dwu litrowej benzyny turbo z 2001 roku. Części jest dużo, koszt utrzymania jest praktycznie identyczny jak Golfa IV (też mam golfa w domu). Volva są nieźle wykonanie i zazwyczaj dobrze wyposażone. W moim posiadam klimatyzację, komputer, podgrzewane siedzenia, pół skórzaną tapicerkę, elektrykę, system DSA i kilka innych...
Cześć, mam problem ze swoim V70 2.5TDI. Auto nie ma typowego kopa od turbo. Węże sprawdzone - wymienione na nowe. Wymieniony czujnik ciśnienia w dolocie, zawór sterujący znajdujący się na obudowie filtra powietrza. Zawór sterujący turbo pracuje - przy przegazowaniu samochodu czuć, że w środku lata coś i przestaje na wolnych obrotach. Wężyk do EGR zaślepiałem,...
stracilem moc w swoim autku turbo pracuje jak pracowalo, pokazywal blad przeplywomierz, wymienilem go ale mocy nadal nie ma, zostal wyczyszczony czujnik cisnienia ale to nic nie dalo, autko spala 1,5L wiecej tak jak autko mialo na niskich obrotach "muła" pozniej turbo go ciagnelo i przy wysokich obrotach znow lapal "muła" tak teraz przyspieszenie od...
Witam Proszę o pomoc w wykryciu przyczyny błedu "check engine" (niskie ciśnienie w kolektorze ssącym), błąd sporadyczny, po wykasowaniu wraca po kilku tys km, co zostało zrobione: -wymieniony czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym -sprawdzony intercooler -sprawdzone przewody ciśnieniowe turbo-intercooler-dolot, oraz obejmy łączące -sprawdzone turbo,pompuje...
Witam. Jak w temacie. Po zagrzaniu i obciążeniu odcina moc. Po odczycie błąd MID 128 PSID 98 FMI 1. Turbo bez luzów ze zwykłym WG. Czujnik MAP czysty. SCR czyszczony i o dziwo był czysty. Ciśnienie zwrotne spalin przy max. obrotach na jałowym oscyluje wokół 0,22 bar.
Witam dzisiaj spróbuje podmienić jeszcze czujnik MAP (dzisiaj sprawdziłem gdzie on sie znajduje ) i zobaczymy . A z częściami nie ma problemu bo zajmuje sie tymi samochodami wiec mam wszystko na podmiankę nawet silnik w ostateczności :D .A samochód jest z 91 roku 1721 ccm na pełnym wtrysku bez turbo. Pozdrawiam w Nowym Roku
wg mnie możliwe przyczyny: -sonda lambda, -jakis czujnik powietrza, nie wiem czy tam masz MAF czy MAP -czasem moze byc cos z wydechem (czy nie zatkany) Dodano po 1 tam jest chyba MAF..
sprawdzany na serwisie juz 4 razy wszystko ok po wymianie turbo rok temu autko chodzilo bajeczka teraz nie moga sie dac z nim rady wszystkie testy sa ok turbo sprawne pompo ok cooler szczelny zawory ustawione czujnik doladowania byl inny nowy na probe jedynie co po serwisie ostatnim sie zmienilo to chwilowe spalanie kiedys podchodzilo pod 88l/100 89l/100...
Ja Ci polecam A3 1.8T. za 20 tysi kupisz już bobry egzemplarz z 2003r. Jak bedziesz pilnował olejów i chłodził turbo to go nie zajeździsz. A auto jedzie jak szalone. Zawieszenie masz tanie w naprawie, no ale sportowe i troszkę sztywne. Polecam fajnie się jeździ, nie był awaryjny(tylko pierdoły typu czujnik abs, włacznik wentylatora itp zazwyczaj po...
Nieco odkop ale temat dość uniwersalny... Pół litra na 10 000 przy używanym ileś tam lat silniku turbo z pięcioma cylindrami to kosmetyczny pobór. Nie warty wspomnienia chyba, że ktoś jeździ jak emeryt. Bo wiele od stylu jazdy jednak zależy. Częste wychodzenie z dołu obrotów na wysokich biegach na np. autostradach powoduje zwiększenie konsumpcji oleju....
na winter zmienia do 3 biegu? aby napewno? winter działa tak że rusza z dwójki i zmienia 2-3-4 bez jedynki po prostu, także może ona ma problem z przejściem z jedynki wyżej łojej 170zł ten czujnik? toż to ja całe te Astrowe Aisiny po 250zł kupowałem i mam już ze 3 ;) jak byś poczekał trochę to bym Ci nawet gratis ten czujnik dał, o ile by się go udało...
Witam Mam problem z silnikiem 2.5TDI AEL (ten sam co w audi A6 C4, VW T4) tzn. objawia się tym że turbosprężarka nie pompuje równo tzn. przy wciśnięciu do dechy na wyższym biegu gdzie obroty narastają stosunkowo wolno słychać jak turbo pompuje i za chwile przestaje, wydaje mi się że powinno być słychać ciągły świst turbosprężarki. Drugą sprawą są silne...
Równo dobrze może ci trakcja ciąć dawkę albo rozrząd. CZUJNIK POŁOŻENIA WALU PO WYMIANIE NA NOWY TEŻ NIC NIE DAŁ. ROZRZĄD Z NAPINACZAMI PO WYMIANIE I PRZEJECHANIU 15000 KM BEZ ZMIAN. TRAKCJA OK. OCZYSZCZONE WSZYSTKIE POŁĄCZENIA CZUJNIKÓW I POŁĄCZEŃ . TURBO I UKŁAD PALIWOWY SPRAWDZONY, SZCZELNY, FILTRY NOWE. PROBLEM WYSTĄPIŁ PODCZAS PRZEGLĄDU TECHNICZNEGO...
pod uwagę też zacząłem brać Forda mondeo MK4 w najbogatszej po liftowej wersji, nawet ładny z zewnątrz i wewnątrz też ładny, czujniki parkowana p+t, navi duże, dotykowy wyświetlacz, czujniki zmierzchu i deszczu, ledy, multi kierownica, i parę naście innych opcji... tylko nie wiem jak z silnikami. i też chciałbym benzyne. A wy co sądzicie o mk4? Dobry...
Volvo 460 1990 1.7 Turbo silnik B18FT, układ wtryskowy bosch LH Jectronic 2.2 Dziś zrobiło mi psikusa z którym nie mogę sobie poradzić- odpalam wafla, a ten wskakuje od razu na 3000 obrotów i zaczyna miarowo falować w zakresie 1500-3000 obrotów sycząc przy tym niemiłosiernie. Po krótkiej diagnozie okazało się że nastawnik biegu jałowego otwarty jest...
Czy może mi ktoś powiedzieć jak wygląda ten aktuator i gdzie on się znajduje? Pozdrawiam Regulator ciśnienia doładowania jest przyczepiony do obudowy filtra powietrza. Na twoim zdjęciu pomiędzy filtrem a skrzyneczką z bezpiecznikami. Dochodzą do niego 3 wężyki z kolorowymi opaskami (łatwo sprawdzić co jest gdzie śledząc gdzie te wężyki się zaczynają)...
Volvo S70. Mam problem ze zdiagnozowaniem volvo s70 2000r. 2,4 benzyna z turbo. Samochód ma problemy z odpalaniem; rano przy próbie odpalenia auta nie odpala za pierwszym razem, dopiero za 3 razem udaje się uruchomić silnik i później już nie ma problemu aż do następnego dnia. Ponieważ jest to samochód sąsiada, a ja prowadzę warsztat mechaniki i elektryki,...
Dziękuję- ciekawi mnie dlaczego brak błędów związanych z pompowtryskami? edit. Było sporo zamiesznia, bo pompa dodatkowo nie robiła ciśnienia,(piasek w paliwie ją skończył) jednak auto nie wyjechało, maksymalne obroty 1300 i zbiera się leniwie. Brak błędów. odłączenie wtyczki czujnika turbo ożywia nieco silnik, lecz nadal mułowato wchodzi na 1400/min...
Witam wszystkich! Wiem, że temat był wielokrotnie poruszany na forum ale odpowiedzi które otrzymałem nie rozwiązały mojego problemu a trochę czasu już upłynęło więc może ktoś coś nowego odkrył/wpadł na inny pomysł. Problem polega na czarnym kopceniu Scani r420, wtryski zostały ustawione, turbosprężarka zregenerowana, filtry powietrza wymienione i jak...
dwa pompowtryski sa ponizej normy ale na serwisie powiedzieli ze gorsze przyjezdzaja na serwis i chodza i pala normalnie turbo jest ok czujnik zalozony tydzien temu nowy oryginal i nie ma poprawy dioda paliwowa nowa tez oryginal kostka przy podstawie paliwa nowa auto nie kopci nie szarpie pracuje normalnie spalanie przy 8 tonach 32-34 litry a wczesniej...
Witam serdecznie Mam problem z Volvo S40 II 2006r. 1,6HDI 109KM Odstawiłem samochód do garażu, wszystko było w porządku, na drugi dzień wsiadam, odpalam a tu wyskoczył mi błąd "wymagany serwis antypoślizgowy" od razu zaczął kopcić na czarno i przy 3tyś. obrotów takie szarpnięcie i razem z nim czarna chmura z tyłu oraz brak mocy (tak jak by wyłączyło...
Witam. Odpowiadam na posta ponieważ mam podobny problem, od jakiegoś czasu, a po wizycie w serwisie aktualnie jest tragedia. Opis pacjenta MAN TGX 18.440 2016r LLS-u, pojazd po najmie z jednej z dużych firm. Zakupiłem jako dwuletni, z przebiegiem 236000km. Aktualnie 351000, w ostatnim miesiącu wymienione: czujnik ciśnienia osuszacza, awaria, objawy:...
Witam. Mam problem ze swoją Renatką - mianowicie od jakichś 2 miesięcy nastąpił stopniowy spadek mocy. W ramach naprawy było już zrobione : regulacja zaworów, dekrystalizacja katalizatora, programowanie kasety, wymienione zaworki zwrotne niskiego ciśnienia (2szt), intelcooler sprawdzono i cały układ doładowania, turbo tez... Niestety nic nie pomaga...
Witam mam problem z samochodem dostawczym Mitsubishi Canter ponieważ świeci się ta oto kontrolka. Proszę o pomoc Witamy. Kilka rad dla początkującego: 1. Jest coś takiego jak "zmniejszanie formatu zdjęcia". Twoja fotka gów..nej kontrolki (z czego 90% zdjęcia to czarne tło) zajmuje ponad 643 KB.Czekałem na moim telefoniku na załadowanie tego zdjęcia...
Witam. Panowie od jakiegoś czasu mam problem który opisuje poniżej. Aktualnie po wizycie w serwisie jest tragedia. Opis pacjenta MAN TGX 18.440 2016r LLS-u, pojazd po najmie z jednej z dużych firm. Zakupiłem jako dwuletni, z przebiegiem 236000km. Aktualnie 351000, w ostatnim miesiącu wymienione: czujnik ciśnienia osuszacza, awaria, objawy: późno załączająca...
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
Witam, Volvo S60 I, 2.4 bez turbo 2005r, manual bez gazu. Od czasu do czasu poszarpuje jadąc spokojnym tempem. W OBD: błąd P0106, w silniku: 5130/140A, "Czujnik ciśnienia absol.kolektora/ciśnienia atmosferycznego - sygnał poza zakresem/wydajność", poza tym brak innych niepokojących oznak. Co może być tego przyczyną ? Dodano po 35 Czy ktoś wie w którym...
Mozesz napisac wiecej na temat sposoby mierzenia kompresji ktory podales bo jest interesujacy. Mówisz i masz (własny tekst przedrukowuję z innego forum). Pomimo tego, że obecne jednostki napędowe ze stajni HDi i nie tylko pracują na innej zasadzie niż "klasyczne" diesle lub pompowtryskiwacze VW/Audi, to nadal potrzebna jest dostatecznie dobra szczelność...
Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu z Volvem S80 2.8 Bi turbo a dokładnie z fazami rozrządu lub inną przyczyna nieprawidłowej pracy silnika w tym aucie problem powstał po wymianie silnika i zmianie paska rozrządu , przed wymiana ustawiłem koła zębate wałków rozrządu na znaki oraz koło zębate wału korbowego na znak zgodny ze znakiem na obudowie silnika...
Posiadam autko jak w temacie i mam mały problem: Silnik startuje na dotyk za pierwszym razem, obroty wskakują sobie na 1200 i tak sobie chodzi ok 5-7 minut, potem zwalnia na ok 1100 i następnie ok 750-850 i tak sobie ładnie chodzi. Po kilku minutach od zejścia na niskie obroty nagle zaczyna iść sobie białawy dymek z wydechu strasznie pachnący benzyną-...
czujniki turbo turbo volvo volvo czujniki
iglica wtryskiwacza czujnik temperatury oleju przepustnica elektroniczny
president herbert parkowanie silnika wycieraczki
Oleo-Mac 937: Strzelanie i Problemy z Gaźnikiem Toshiba 40LV833G LCD TV Features and Troubleshooting