Ja bym zaczął od odmy.
Witam. W zał. instrukcja wymiany - ustawienia rozrządu w VOLVO 850/S70/V70 2.3 20V T-5 (rysunki i opis PL) 8 str. pdf.
Dobrze złożyłeś.
"Ocięzałość" samochodu jest pewnie wynikiem błędu. Nie ma co gdybać tylko najlepiej jedz do elektryka i niech wykasuje błędy. Skrzynie nie psują sie same od tak
Witam. W zał. schemat ustawienie rozrządu w VOLVO S60 2.5 20V Turbo (B 5254 T2) rysunki, opis po polsku (Ustawienia momentu obrotowego kół pasowych).
I have the same problem on my Volvo v50. What is the solution to the problem?
KME śmiga w SAAB turbo, VOLVO 850 turbo, VW , AUDI 1,8 turbo.Szybkie wtryski gazowe i wydajny reduktor ( pow. 250KM ) . Mądre ustawienie + dobry gazownik =zadowolenie . Pozdrawiam.
Wentylator chłodnicy (przy wersji z turbo PB).
Przejrzyj cały dolot od turbiny po kolektor i znajdziesz ewentualnie będzie podpięty wężykiem do kolektora.
Koledzy ja do tej listy dorzucę volvo xc90 silnik 2,4 turbo benzyna i sterownik pompy paliwa w tylnym prawym nadkolu, notorycznie gnije złącze tego sterownika, po prostu gratulacje da konstruktorów, poza tym wymiana żarówek reflektorowych fiat ulysse 2, przy nim stilo to dosłownie pryszcz.
Masy przekop. Kiedyś miałem Saaba 2.3 turbo po przekładce silnika. Chodził ale palił ze 30 na 100. Okazało się że silnik został wymienione razem z kawałkiem wydechu. W tym "nowym" sonda miala 4 przewody a stary był z 3-przewodową. Musiałem dołożyć masę do sondy.
Witam. Jeśli chodzi o błąd to: " ECM-0299 Turbocharger (TC) control. Pressure too low, D4204T" Natomiast w sprawie czujnika "położenia turbiny" jego niewłaściwy sygnał też ma wpływ na wartość ciśnienia doładowania. A oto możliwe przyczyny usterki: "-Loose connections, contact resistance or oxidation in the terminals or cable harness -Air leakage in...
Naprawione, wyprostowałem lekko zagięty pierścień nadajnika sygnałów na wałku, do tego bardzo niewielka korekcja ustawienia wałka ssącego. Ale sądzę że przyczyna to ten pierścień.
Szukaj pod fiat ;) np. tipo turbo , lub np volvo 480 alias renault( B18FT) tylko nie wiem jak z masa powitrza bo jest liczona pod ta jednostke pojemnosci .
Trzeba wziąć inny komputer jest odczyt zaworu kopiowania Turbo
Nie spotkałem w turbo ani w 2,4 w innych nie wiem.
Temat rozwiązany. koło ustawione względem czujnika, silnik pracuje poprawnie.
Sprawdzić wiązkę od czujnika wałka do ECU, jeśli nie to wina będzie w błędnej wymianie rozrządu. Blokada trzyma koło pasowe (wariator) a nie sam wałek. Przy wymianie mogło dojść do przesunięcia wałka względem wariatora i stąd problemy.
Jednym z mniej problematycznych silników jest 2.4 D/D5 z Volvo z lat 2001-2005. Jest to rzędowy 5cio cylindorwy 20sto zaworowy prosty silnik na pasku rozrządu, turbo z vnt, jest ekonomiczny, mocny i ma bardzo ładny dźwięk.
Uszkodzone turbo lub pierścienie tłokowe, ale raczej turbo.
Po nitce do kłębka, problemem był przerwany kabel.
Jak to co rozepnij dolot i się przejedz jak z wylotu turbiny leci olej i spływ drożny to turbo śmietnik.
Zobacz w jakim stanie jest wirnik turbo teraz wiele regeneracji odbywa się na chińskich gratach ich źywotność max pół roku Nie wiele firm teź posiada maszynę do sprawdzania wydajności turbo do tego problem ze smarowaniem w tych silnikach. Bez którego padnie kadencji turbo
Dobry pomysł ze strony autora wykorzystując turbosprężarkę ze zmienną geometrią. Dobrze wysterowana taka geometria zwiększa moment obrotowy w szerszym zakresie obrotów, niż w przypadku zwykłej turbosprężarki na wastegate. Lepszy przyrost około 8 km z ładna charakterystyką silnika niż 15 km, gdzie najwyższa wartość momentu będzie się zaczynała np od...
I co było przyczyną?
W tych silnikach to plaga z tymi wirowkami i nagminny przypadek wiele osób nie potrzebnie zmienia turbine. Tak jak kolega radzi wyżej dokup zaslepke odkrec wirowke i ja zaluz dokupić jedz że musisz rurę od dekla górnego do spodu silnika czyli od odmy otwartej i jeszcze potrzebujesz zaślepki do przewodu wlotu powietrza do turbo
Komputer nie wyświetla żadnych błędów. Ecu nie ma śladów zalania, zaśniedzenia, itd...
Zmień urządzenie diagnostyczne na wiarygodne, ten silnik nie ma bezpośredniego wtrysku i czujnika ciśnienia paliwa, to Modular 2.5 turbo r5 z Volvo
Kolego podaj rocznik , pojemność i moc silnika to może coś pomożemy.
Ściągnij z neta schemat elektryczny i zamieść go tutaj. Bezpieczniki sprawdzone?
Masz 1 kolo na wydechu? to jest turbo ?
Odszukaj i sprawdź przekaźniki-mogą one wydawać jak najbardziej prawidłowy odgłos jednocześnie będąc uszkodzonymi.Najprostszym wyjściem na początek zaś,będzie sprawdzenie dochodzenia napięcia do samego rozrusznika:np. za pomocą żarówki na przewodzie z jednej strony podłączonej do masy i z drugiej podłączonej do przewodu do rozrusznika.
Nie wiem, czy znalazłeś te schematy, bo już trochę czau minęło. Jeśli nie, to mogę je tu wrzucić. Dodano po 1 Nie wiem, czy znalazłeś te schematy, bo już trochę czasu minęło. Jeśli nie, to mogę je tu wrzucić.
A tak dokladniej ? Moze zaproponujesz jakies wtryski ?
Czy problem został rozwiązany?Co ewentualnie było powodem usterki ?Informacja dobra dla innych użytkowników .
A to tylko błędy świadczą o usterce? Wydruk z analizatora poproszę.
Trochę stary post, ale się zdarza, najczęściej są to popękane lub zimne luty na płytce zegarów. Ja osobiście miałem taki przypadek, że zegary raz mi chodziły raz nie, wystarczyło przelutować spoiny kostek, u mnie zielona i popielata.
Jak turbo późno wstaje to masz kilka opcji. Np uszkodzona geometria,uszkodzone sterowanie geometrii ,otwarty lekko egr dziura w dolocie itp.
wymień sondy
Witam wszystkich. Mam problem z Volvo FM12. Auto nie pokazuje ciśnienia oleju, ciśnienia turbo i ciśnienia paliwa. Powodem tego jest ten błąd mid128 sid 232 fmi 4. Wiem, że jest to błąd napięcia 5V na czujniki. Co może być powodem tego? Jeśli ktoś wie coś na ten temat proszę bardzo o radę. Pozdrawiam.
Prawdopodobnie padla ci pompka paliwowa
Czesc wszystkim. Mam volvo V40 Turbo Benzyna+ gaz i z listwy wychodzi taki zawor u dolu metalowy u gory plastikowy. Idzie przez niego powrot paliwa jest on wciskany w listwe. Prosze napiszcie jak to dziadostwo sie nazywa, gdzie to mozna dostac i jaka w przyblizeniu cena.
Jezeli ktos moze to prosze o pomoc w dobraniu podzespolow do instalacji gazu do volvo s60 2 litry turbo Anglik Nie dbam o koszty bo chce cos solidnego co bedzie sluzylo dlugo i bez awarii /he he przynajmniej tak zakladam Siedze od 4 dni na necie i czytam na forach i stronach wszystko na temat instalacji gazowych. Jestem powiedzmy szczeze zielony w tym...
Mam pytanie mam volvo 480 turbo chce ten silnik ze skrzynią włożyć do innego auta mianowicie opla combo(corsa), mierzyłem i bez problemu sie mieści wiem że musze przerobić półośki elektryke i mocowania silnika. Macie może pojęcie jak z 2. półosi zrobić jedną (oprócz spawania) i jakie jeszcze mogą wystąpić ewentualne problemy z przekładką?
Witam wszystkich forumowiczów. Proszę o poradę w sprawie montażu instalacji do Volvo v 70 2.0 Turbo silnik (B5204T4) z przebiegiem 190 kkm. Montować czy nie? Dziękuję i pozdrawiam/
Brak mocy w Volvo s80 jedyny błąd w sterowniku silnika p069100. Czy przez brak połączenia z wentylatorem sterownik silnika może wprowadzić auto w tryb awaryjny? Żywcem jakby turbina nie pompowała ale nie ma z tym żadnych komunikatów z turbo .
po raz kolejny naprawa turbo co dalej będę pisał
Czujnik MAP, przepływka, pedał gazu, przepustnica, zawór turbo i węże, grucha turbo - do sprawdzenia. Intercooler, węże wszystkie pod kątem lewego powietrza do sprawdzenia. Kable to bym sam. Przejrzał, bo niby co, wyjęli je z auta, wątpię. Volvo jest trudne do diagnostyki. EGR tylko Valeo, Pierburg, słowem oryginalne.
O kodach http://bogstr.republika.pl/volvo/volvo.h... http://brickboard.com/FAQ/700-900/Engine... jesli zle zapala ciepły,czujnik temp silnika zielony,czujnik halla na wale korbowym,http://brickboard.com/FAQ/700-9... Dla mnie te materiały były zbawienne pozdrawiam Mariusz Jankowski mariuszjank(at)yahoo.co.uk V440-1994...
a gdzie jest ten czujnik regulacji cisnienia?
Wszystko tzn co sprawdzałes bo to mało nam mówi...
Przyczyną była zawieszająca się pompka paliwa.Zamykam temat.
hej mam wolvo v 440 1.7 turbo benzyna z 94r mam pytanie czy wie ktos jak z niego wyjac rozrusznik tak dokladniej moze ktos odpiasc???
Witam potrzebuję pomocy na temat sterownika Prins do mojego volvo, które jest doładowane, chodzi o to czy ten sterownik z takim FW s209 mogę zamontować i będzie to działało. Pozdrawiam adrek.
Ponoć dojście jest straszne do tej przepustnicy. ale będziemy widzieć pozd
Witam Volvo S80 2.0 z roku 1998 kod silnika.B 5204 T4 turbo.Zapala się kontrolka silnika .Po diagnozie kts-em wyświetla błąd 260A dłuższa w czasie regulacja mieszanki.Innym urządzeniem wyświetla błąd P1174.Proszę o jaką podpowiedź w tym temacie. Pozdrawiam.
Witam, Volvo FH13 2006 r. Euro 3. Pojazd ma wysokie spalanie, solówka 400 km pali około 33 l/100 km na autostradzie, gdzie kiedyś było około 27. Stało się to samo. W aucie 2 razy robiona była regulacja zaworów, wymieniane 2× pompowtryski, nowe turbo itp. Nic nie pomogło. Błędów 0, jedynie obciążenie silnika wynosi 15%, jak się włączy sprężarka, dochodzi...
witam, mam następujący problem, podczas jazdy włącza mi się kontrolka ABS i SRS, a w tym momencie przestaje działać wentylator ogrzewania. wszystkie bezpieczniki są ok. problem sie pojawiał na dzień,dwa i znikał sam. teraz trwa to juz dlugo.... z góry dzieki za pomysły rozwiązania sprawy. pozdrawiam Grzegorz
Temat nadal nie rozwiązany, robię różne próby nie wszystko opiszę bo braknie dnia.. W oprogramowaniu jest jakiś burdel,podejrzenie że nie zgadzają się sumy kontrolne po operacji dpf off kiedyś tam robione przez kogoś więc to do weryfikacji, może znacie kogoś z okolic Katowic co by to sprawdził , mam vdash i klonik vidy do tego starej daty(na teście...
Witam, mam problem z odpaleniem samochodu Volvo C70,2000 rok,2.0 Turbo, akumulator jest dobry. Auto odpala na kable a nie chce z kluczyka, po przekręceniu kluczyka mruga większość lampek kontrolnych i wydaje krotko migajacy dzwiek, po przekręceniu do końca, nie ma żadnego odzewu. Wygląda jak by akumulator nie dawał napięcia, dziwne, co to może być?
A sprawdziłeś jakie ciśnienie jest wstanie zmierzyć czujnik ciśnienia doładowania. Bo typowo to właśnie 2600 mbar i więcej nie pokaże. Dwa czy turbo zrobi bez rozsypania się te 2 bary?
Czy w momencie podłączenia "Na krótko" przewodu ciśnieniowego wychodzącego z łącznika intercoolera (zasila on elektrozawor sterujacy) z zaworem westgate turbo powinno ciągle doładowywać maksymlnie?
Witam W moim autku jest silnik 2,5 litra turbo benzyna ma 193 konie i wiem ze mozna go podniesc chipem do 230 koni bez wiekszych modyfikacji, komputer mam motronic 4,4 , mam tez willema i dobra odlutownice ale nigdzie nie moge znalezc jakiejs gotowej pewnej mapy do mojego silnika, jezeli ktos ma prosze o kontakt i jeszcze jedno pytanie czy moge swoje...
Volvo S60 2.4 D5 163KM 2001 Auto na ciepłm silniku czasem podnosi obroty silnika i odcina turbo. Po wyłączeniu silnika wszystko wraca do normy i normalnie działa. Turbo odcina ,przy naglym i zdecydowanym wcisnieciu pedalu gazu,ale to nie wystepuje zawsze ,moze jezdzic tydzien i nic sie nie dzieje. Nie byla robiona adaptacja pedału. W momencie dojechania...
Witam, Podbiję temat. Również walczę z tematem przeładowania (od około 2 lat) ale w Focusie 1.6 tdci 109km . Tak znalazłem. Tak jak podejrzewałem zimny lut na rezystorze w ECU. Zakładam, że nie masz IDS'a więc musisz na początek podjechać do kogoś z kompem i niech sprawdzi jaką temperaturę widzi ECU z czujnika w przepływomierzu ( nie pomiar IAT z czujnika...
Może tym pomogę jak chodzi o silnik 2.0 turbo chyba że o inny chodzi ale T5 to oznaczenie 2.0 turbo :)
gbtronik nie bierz poważnie kolegi wojtus20 . Coś gdzieś zasłyszał, nawet nie potrafi powiedzieć czy skrzynie czy sprzęgła siadają. Kłopoty z elektryką są bardzo rzadkie. Żarówki częściej wymienia się tylko te w klapie bagażnika. Powód oczywisty, od wstrząsów przy zamykaniu, ale tam są tylko 2 żarówki pozycyjnych, następne 2 są już na karoserii więc...
Może masz pompę od benzyny bez turbo
To już wiem czego szukać. Po długiej dyskusji wyciągam takie wnioski, że chyba tylko to Volvo jest odpowiednie. 2.4 diesel bez dpf a 2.5 turbo benzyna z tego co piszecie dobry silnik. Pytanie teraz czy szukać diesla czy 2.5 i ładować gaz.
Witam, pytanie do oliwek99 czy udało ci się może rozwiązać ten problem bo mam identyczna sytuacje w volvo v70 2.3 turbo 2000r.
MK4 z 2,5 turbo jak znajdziesz. Silnik Volvo 5 garów.
czy to są na pewno przewody olejowe jeśli tak, to masz cholernie wielka skrzynie co potrzebuje takiego przepustu oleju? myślę ze dochłodzenia silnika albo interkulera zawsze w skrzyniach biegów były miedziane aluminiowe. A czy dobrze widzę że zostały urwane miedziane wloty i wyloty i części utknęły w przewodach gumowych? i Tak jak myślałem od turbo...
Witam, mam pytanie, co mogło się stać? Jechałem spokojnie swoim V40 i coś stukało po redukcji na mniejszy bieg, silnik zwyczajnie "odcięło" prąd jest, ale rozruch nie kręci. Volvo V40, rok produkcji 2002, 1.9 diesel. Dodam, że turbo też chwilę wcześniej odmówiło posłuszeństwa. Pasek jest cały.
sprawdź przewód łączący przepływomierze z wydechem. Czesto się przepala , pod oplotem tego nie widać. Obiawy są takie same ,dużo pali, dziwnie pracuje i jest słaby bo ciśnienie z turbo ucieka. Błędów nie generuje.
Jakiś czas temu pisałem o spalonej turbinie i według was wyszło że była źle zrobiona regeneracja i mechanik zasugerował mi że przyczyna spalenia turbo może być to że mój silnik nie ma katalizatora/dpf i chociaż modelowo ten silnik pesy w volvo miały katalizator to też były inne modele bez dpf i prawdopodobnie przez to że ma inną mapę silnika z modelu...
Zgadzam się że to nie do przyjęcia, ale przez 4 lata nikt nie dał rady tego naprawić, jeżdżę tak ponad 30 tys km. Soft obecnie mam wgrany oryginalny od 2 lat, wcześniej dpf był wydłubany, była pusta puszka, wyłączony w sofcie i nie było najmniejszej różnicy o 0,5 litra nawet. Później zrobił mi go na 167 koni i auto zeszło na 11,5 litra. Potem był wgrany...
Koledzy problem jest taki. Normalnie po przekreceniu kluczyka zapalaja sie wszystkie kontrolki volvo pali. Natomiast ma zajawki ze podczas przekrecenia kluczyka nie zapala kontrolki czek i mozna sobie krecic i nic. Pare razy mu przeszlo niestety teraz mozna krecic i gluchy. Niezapala sie kontrolka czek, niema sygnalu na kontroler od gazu. Pomocyprosze...
Witam mam problem z niedziałającą dmuchawą w volvo xc90 T6 2.9 bi turbo 2003r , problemem nie jest sama dmuchawa która się nie włącza tylko sterowanie całym nadmuchem , nie działają klapy zmieniające nadmuch zarówno te które kierują kierunek powietrza jak i te od ciepłego i zimnego powietrza sam panel jest okej przynajmniej tak uważam bo po podpięciu...
VIN 0000000 Dodano po 4 (at)marcins70r XC 90 BI TURBO 2,9 VIN;YV1CZ91H441111267
Hello to all, I have the same dtc that you have and also the same symptoms. I suspect the bigger turbo got damaged. To disassemble it is very complicated and I would not want to make unnecessary effort. May I know if your problem has been solved? Thank you
Chłopaki a podpowiedzcie jak sprawdzić turbinę w tych Volvach? Na Autocom-ie turbo dmucha 1.5 bara a jest jeszcze jakiś inny sposób sprawdzenia?
Zmieniłem czujnik regulacji turbo i dalej to samo z przeładowaniem
Volvo S60 II 2,0T Renault Laguna III Phase 2- 2,0 turbo
do ciężarowych schematy MAN, DAF, VOLVO http://depositfiles.com/ru/files/3140108
BOSCH EDC15: - VW Touran TDI - VW Passat TDI - T5 Bus TDI - Touareg TDI - Audi A3 2,0 Tdi 16V - Golf 5 - Audi 4.0 - W211 CDI - BMW 3.0d 204 albo 218 PS - C-Klasse CDI po maju 03 - Alfa Multijet oraz Fiat 1.9 jtd po 08/03 - Nissan dci - Renault dci po 8/03 - Peugeot hdi - Citroen hdi po 2003 - Volvo V40 turbo diesel
Audi A6 1.8 Turbo 150KM/180KM Turbo A3/Golf IV/Leon 1.8 150KM/180KM Turbo Volvo V40 2.0 Turbo 200KM tylko poliftowe BMW E39 2.5 192KM/2.8 193KM/3.0 231KM tylko poliftowe Saab 9-5 2.0 Turbo/2.3 Turbo najlepiej wersje +150KM Jak na razie są to moje typy. A3/Golf IV/Leon i Volvo będą najtańsze w serwisowaniu.
Dzieńdobry mam problem nie wiem co dalej z tym hamulcem,nie wiem co robić.Rozebrałem troche przy turbo i dmuchnąłem w przewód do tego cylindra i zamyka się ładnie,napewno nic nie przepuszcza i nie zacina się.Później wyjąłem ten zawór elektropneumatyczny i troche rozebrałem ale tej płytki nie wyciągałem jest tam jakiś termopad?Tak przynajmniej wygląda...
Turbo sprawne wtryski także Dodano po 51 Turbo sprawne wtryski także
Masz jakąś propozycje ? Jaki kabel będzie działał z sterownikiem Volvo c30 1.6 115KM . Aktualnie turbo załącza się od 2-3t i dalej dziura . Eco draiv działa beznadziejnie zwłaszcza przy wyprzedzaniu .
To jest turbo benzyna z pośrednim wtryskiem.
chciałem tylko sprostowac bo ktos napisał ze silnik z volvo turbo majac 150 tysiecy uwaza jak by miał dwa razy tyle, a czy wiesz ze bebechy silnika T4 ma kute? nadal obstawiasz na swoim ????
Witam wszystkich. To i ja dorzucę swoje trzy grosze do tego tematu. Sam mam 1.6 HDi 110km 9HZ i dokładnie ten sam problem - bajorko wokół czterech wtrysków. Po dokładnym umyciu góry silnika diagnoza - wyciek oleju spod szpilek. Dokręcenie szpilek - nie pomogło. Uszczelnienie szpilek na klej do gwintów (Loctite 243) przyniosło porządany efekt na trzech...
Gdzie znaleźć klucza licencyjny Windowsa? Klucz jest zaszyty w biosie i nic nie musisz robić. Jaki program polecacie do zrobienia pendrive bootowalnego? https://www.microsoft.com/pl-pl/software...
Lepiej szukać 1,8T najlepiej AJL 180 koni, fakt że nie brzmi tak jak V6 ale dynamika o ile motorownia i turbo zdrowe, będzie przyjemna. No i w razie czego serwis aż takich finansów nie pochłonie. Jak ma być coś z większą ilością garów to ja bym szedł w Volvo S60/S80 2,4 lub jakiś.. Lexus IS200?
Witam wszystkich serdecznie mam problem z volvo s60 2003r 2.0 turbo + LPG a mianowicie po odpaleniu na benzynie na wolnych obrotach pracuje równo a po przygazowaniu strzela w kolektor nie wkręca się i przygasa a na gazie pracuje dobrze wymieniłem swiece i podmieniałem cewka i cały czas to samo proszę o pomoc z góry dziękuję.
chodziło mu u turbo doładowanie ( turbinę)
Po pierwsze diagnoza , gdzie wywaliło uszczelkę głowicy? Po drugie jakiego oleju używasz i jak często zmieniasz? Po trzecie czy masz LPG? Po 4 skąd jesteś? Odma w każdym volvo turbo ma podobną budowę i jest bardzo skomplikowany żyrator.
Witam. Problem dotyczy samochodu Volvo Fl6 z silnikiem D6A250 (układ doładowania turbo +supercharger). Supercharger niekiedy się nie załącza (przykładowo raz na 10 cykli). Co steruje tym elementem? Będę wdzieczny za jakiekolwiek wskazówki. Pozdrawiam.
No jest dziadek , do tej pory nie do zajeżdżania. U mnie na tej płytce są tylko trzy zegary bez wyświetlacza. Jest od płynu, ładowania i olej nic więcej nie ma nawet od turbo nie ma zegarka.
Pompy zamieniłem miejscami, tak samo wtryski i popychacze od pomp, i zawsze nie pracuje 4 cylinder, licząc od strony rozrządu. Założone nowe nadwymiarowe tłoki i pierścienie, szlif wału i tulei, nowe uszczelnienia, remont głowicy. Turbo po regeneracji. Silnik był w serwisie Deutz, sprawdzili wtryski i zregenerowali. Pompki gdzieś wysyłali do sprawdzenia,...
volvo turbo volvo turbo benzyna turbo ciśnienie turbo volvo
piekarnik katalityczny czyścić bosch płukanie słownik język angielski
blaupunkt ms30bt duplikaty plików
Wpływ ciśnienia gazu na obroty silnika w instalacji BRC Czy podlicznik ferromagnetyczny zmniejszy opłaty za energię?