Absolutnie nie ssać odkurzaczem !! ;) Wszelkie dotykowe metody uważam za "podwyższonego ryzyka", gdyż można, przynajmniej teoretycznie, "naładować" elektronikę elektrostatycznie. Chociaż pozostawiona warstwa kurzu powoduje przegrzanie
Posiadam nowy hydrofor ze zbiornikiem 150l i pompą MH2200 INOX. Woda z nowo wybitej studni była od dwóch dni wypompowywana pompą ręczną, aż do stanu krystalicznie czystej wody. Po podłączeniu hydroforu po dwóch/trzech załączeniach sito w filtrze zostaje zapchane czymś w rodzaju mułu i gdy pompa przestaje ssać wodę, należy czyścić filtr. Taki stan rzeczy...
Witam, drukarka długo nie używana (pewnie z rok) włożyłem kartridż do wody aby rozpuścił się tusz dolałem tusz. I nic się nie pojawia przy drukowaniu. Więc wziąłem i zacząłem ssać od spodu (no niestety ustami gdyż nie mam odsysarki) odessałem tylko żółty atrament włożyłem kartridż i ładnie drukowało ale tylko żółty, poszedłem jeszcze raz dmuchać w otwory...
Wszystko jest do naprawienia, masz manual, tam jest zaworek jednokierunkowy ,prawdopodobnie chemia zeżarła uszczelnienia zaworku i nie trzyma http://obrazki.elektroda.pl/8054061400_1...
czyszczenie kolektora ssącego
Co się dzieje że chcesz go czyścić? On jest przykręcony do bloku silnika, jest pod kolektorem ssącym. Widać go jak patrzysz przez kolektor ssący w dół. Od strony sprzęgła widać chyba wężyk który jest do niego podłączony.
ale jak się wyłącza ssanie to zaczyna wchodzić na odcinke Lewe powietrze.
Ja to czyszczę taką chemią do karchera (silna zasada), oczywiście coś do skrobania, ale to i tak francowata, brudna robota
Pompka i czyszczenie głowicy ssącej oleju, jest na końcu wężyka w zbiorniku.
Teraz czytam i widzę (z opisu), że kolektor ssący zawalony nagarem przez zawór EGR - demontaż i czyszczenie kolektora ssącego oraz wnętrza obudowy EGR - kopci bo brakuje mu powietrza.
Sonda przed katalizatorem służy do ustalania korekt zasilania, za katalizatorem kontroluje dopalanie w katalizatorze. Wystarczy zapiąć oscyloskop ( lub nawet miernik analogowy) aby sprawdzić czy sonda działa : powinna oscylować napięcie 0 do 0,8 V z częstotliwością od 1 raz na sekundę. Jeśli nie oscyluje lub oscyluje rzadziej to należy ją wymienić bo...
Bardzo dziękuję za informację jeszcze mam pytanie może Pan będzie wiedział mam ustawiony rozrząd i zablokowany blokadami pompa poszła do regeneracji przy okazji czyszczę kolektor ssący i kanały zaworów i moje pytanie czy będą wszystkie zawory ssące zamknięte jak rozrząd na blokadach jest bo z moich prób dmuchając powietrzem 1i2 i 4 zamknięte a w 3 dmucha...
To jest zaworek ssący , bez tego nie będzie możliwe podawanie chemii do myjki. Do kupienia w serwisie Karchera.
Co z gaźnikiem ? Ssanie sprawne ? Czyściłeś go ?
Z fusów kawy ciężko wyrokować! Wpierw kontrola wszystkich złączy, przyłączy oraz do masowania silnika -karoseria. Kontrola akumulatora i alternatora. Odczyt błędów, kontrola całego dolotu powietrza. Nie zaszkodzi czyszczenie - czujnik MAP w kolektor ssący
A układ podciśnienia szczelny sprawdz rurki i gumowe kolanka,jesli szczelne to sprawdz pompę vacum,a najpierw to jak nie czyściłeś kolektora ssącego to go rozkręc i wyczyść
Pewnie chodzi o kolektor ssący , i co tam chcesz czyścić bez demontażu??
Zrób ten log na 3-cim biegu od 1000obr do 4 tyś, bo tu nie za wiele widać, poza tym że płynie za mało powietrza. Czyściłeś kolektor ssący?
Wymiana uszczelek przy kolektorze ssącym + czyszczenie przepustnicy i wymiana poduszki pod silnikiem tzw kości pomogło.
Porządne czyszczenie.
Coś się dostało pod zawór jeśli nikt nie grzebał wcześniej przy silniku to prawdopodobnie oderwany kawałek nagaru (albo z obudowy zaworu EGR albo kolektora ssącego) przyblokował zawór, proponuję wypiąć odmę z dolotu i zaślepić zawór EGR (po uprzednim czyszczeniu dolotu z nagaru, czyszczenie kanałów ssących w głowicy bez jej zdejmowania pozostawiam...
Witam wszystkich. Mój problem to głośnik w stacji bazowej telefonu Panasonic KX-TCM420-B. Długi czas stał płasko w kuchni i tak się zamulił że go ledwo słychać. Czyszczenie i ssanie odkurzaczem nic nie pomaga. Może Ktoś ma coś takiego. Z góry dziękuję.
Wyczyść odmę A odma jest w kapie zaworowej pod kolektorem ssącym i sobie możecie ją czyścić... Olej w tej puszcze był, jest i będzie. Tyle w temacie.
Podmień czujnik temperatury co idzie do ECU (jest wkręcony z tyłu kolektora ssącego). Czyszczenie go nic nie da.
\Jak mówią w mojej astrze trzeba rozebrać pół samochodu. To kompletna bzdura. Osobiście demontowałem kolektor ssący u siebie (także 1,7 cdti w AH) celem jego dokładnego czyszczenia. W tym modelu wszystko jest na wierzchu i spokojnie da się to wykonać na parkingu od góry. Wystarczy zdjąć osłonę silnika, wykręcić rurę dolotu, poluzować przewody paliwowe,...
witam. Tak jak kolega pisze najlepiej pod kompa. na obudowie filtra od dołu masz zaworek spustowy poluzuj go podstaw jakiś pojemnik wcześniej zdejmij jeden przewód paliwowy i zobaczysz co pocieknie. Ja w tym silniku miałem kłopot z zaworem EGR też brak mocy i czarny dym z tłumika pomogło czyszczenie kolektora ssącego .
Ja z kolei miałem ostatnio czyszczony kolektor ssący (polecam w dieslu - tam jest pare kilo sadzy i innego syfu który utrudnia ruch powietrza), wydechowy, EGR i turbine.. Nie wiem czy te zabiegi mają wpływ na rozruch ale teraz przy -5 pali z pół obrotu - wczesniej 4-5 obrotów to była norma.
Gaźnik Dellorto czy Weber? Sprawdź ssanie automatyczne na zimnym silniku porównując długość wysunięcia tłoczka ssania z głębokością gniazda w którym pracuje tłoczek ssania automatu ssania. Jeśli na zimnym automacie tłoczek zamyka ssanie, to rzecz jasna automat nadaje się do wymiany. Wtedy szukaj nowego automatu ssania przeznaczonego do Piaggio (z charakterystyczną...
Podejrzewam że C1. Tak na pamięć to 100% nie daję , ale wygląda mi to na silnik ssący pod pasami transportu papieru. W 3170 / 4210/4230 i innych czasami tak się działo , jak nazbierał się kurz w środku wentylatora i zblokował go. Wentylatory mają czujnik predkości obrotowej i jak siadają obroty lub wentylator nie startuje to wywala C1. Polecam rozebranie...
czyszczenie EGR i kanału w kolektorze ssącym
zawór zwrotny ½ cala manometr 4 AT parę drobiazgów całość szczelna ssanie ok , czyszczony gaznik
No na pewno coś się dzieje tylko co ? może uszczelniacze na zaworach a może samo czyszczenie coś da kolektora ssącego ????
Witam! Mam problem z simsonem gdy włacze ssanie to jedzie a jak wyłacze to gaśnie .Czyściłem gażnik i nic nie dało
Jest taka opcja, - jeżeli gaźniki dawno nie były czyszczone to przy demontażu mogły zostać zruszone osady i się coś poprzytykało. Piszesz ,że nie masz pojęcia, a bierzesz się za regulacje. To zadanie proponuje powierzyć komuś doświadczonemu. Należy także sprawdzić synchronizacje gaźników .
Na razie zaprzestałem naprawy, święta były, to jeździłem z choinką na desce rozdzielczej. Autko jeździ poprawnie (ale na pewno analizator by to zweryfikował). Mam plan, jak się ociepli, wyjąć i wyczyścić kolektor ssący, który jest na drodze spalin do cylindra, a potem sprawdzę zawór, także chyba nazywany EGR, na rurze wydechowej. Będę miał już całość...
Do wymiany silnik krokowy (ok 350PLN), ewentualnie można pobawić się w czyszczenie. Ustrojstwo znajduje się pod kolektorem ssącym. Pzdr. Skolmi www.fordclubpolska.org
Jasne że gaźnik czyszczony. Silnik został rozebrany celem weryfikacji jego stanu. Zawór ssący jest nieszczelny wiec będzie próba dotarcia, jak nie poskutkuje głowica zostanie wymieniona. Dam znać co wyjdzie
To jest kolektor ssący plastikowy ? Przepustnice czasami nie czyściłeś , odłanczałeś ? Może wystarczy adoptować przepustnice i po kłopocie , miałem podobny problem w VW Polo ale tam czyściłem przepustnice po adaptacji auto chodzi ja pszczółka.
silnik 01. - bloki pomiarowe grupa 13 / 18 / 23 Proszę Pana ja miałem to samo :) na zimnym silniku szarpanie właśnie na niskich biegach ale to się okazało wina nagaru zrobiłem czyszczenie 2 kolektorów ssący i wydechowy. czyszczenie wtrysków. zalewałem tłoki płukanką też zdejmowałem miskę + pokrywę zaworów aby jak najbardziej usunąć zanieczyszczenia...
są opinie, że czujnik należy czyścić. Czy możliwe, że zawyża wskazania, bo jest brudny?
Zwór EGR do czyszczenia Podczas czyszczenia turbiny ściągany był także kolektor ssący i czyszczony EGR, mechanik stwierdził że nie był bardzo zawalony ale był oczyszczony.
Widocznie chłopak komunikację już odzyskał, albo w ciemno testował sterownik na zasadzie żarówki Najczęściej to tam się uszkadzał tranzystor a uszkadza się dlatego bo się zaciera listwa O jakiej listwie mowa? Mogło to być przyczyną, że auto powoli zdychało? Dzwoniłem teraz do tych chłopaków od znajomego, co przejęli jego biznes z pompami wtryskowymi...
(at)Pawel1812 Podczas rozlutowywania SC7000 nie muszę przetykać dyszy, mogę zrobić 50pól i dysza jest drożna i ssie bardzo dobrze. Po skończonym wylutowywaniu czyszczę aby nie zostawała cyna w dyszy. SC7000 daje rade odsysać cynę gdy płyta leży poziomo ale ja wolę płytę trzymać pionowo.
A w tym gaźniku jest ssanie?
w internecie znalazłem też taką podpowiedz żebym odczepił przewód od egr i pomogło zadławienia nie było . teraz nie wiem czy mam wymienić zawór czy coś innego dodam ze kolektor ssący był czyszczony .
Filtr powietrza nowy, gaźnik czyściłem sprężonym azotem, zawór ssący 0.05 wydechowy gdzieś wyczytałem że mam być na 0,06 i tak ustawiłem (zmienię może coś pomoże) spróbuje jeszcze zmienić tą membranę w gaźniku, bo już wszystko o można było zmienić to zmieniłem.
To może: PURON PU30: 1,4 kg Philips 3000 Aqua XC3131/01: 1,5 kg Sharp SA-VP5551GS /SA-VP5521BS: 2,5 kg Mam Dysona. Na co zwrócić uwagę przy zakupie: -żeby odkurzacz miał włącznik, którego nie trzeba cały czas trzymać. - laser w szczotkach wymiennych. Wbudowane diody LED oświetlające płaszczyznę odkurzania, zwiększają widoczność, umożliwiając dużo dokładniejsze...
W okolicy przepływomierza powinien być króciec ssący do układu podciśnienia. Tam spróbuj
Jest jeszcze jedna alternatywa - coś ze stacji Xytronica np. Xytronic LF8800ESD/XY426 lub starsze 988. Mam poprzednika 988 i nie narzekam. Często trzeba czyścić dysze, ale ma zapas mocy i ssanie jest przyzwoite.
Termostat działa prawidłowo? Jak tak to nieszczelność w układzie dolotowym (między turbiną a kolektorem ssącym). Jak czyściłeś EGR to należy wyczyścić cały dolot. Sprawdź czy nie ma przedmuchów pod wtryskiwaczami lub świecami żarowymi. Pozdrawiam.
kolektor ssać czyścić czyścić kolektor ssać agregat ssać
łożysko silniczka wywołanie abonenta canon pixma zacięty papier
saeco aulika tauron dodatkowe opłaty
Szlifierka Flex LE9-10-125: Regulator obrotów działa tylko na maksymalnych obrotach Porównanie oporności: 10 Ω vs 100 kΩ w elektronice