Typowo to nieszczelny dolot/gaźnik. Choć po 5 latach to może być zajechany silnik. Trzeba by zbadać kompresję i szczelność dolotu. . PS Kosiarka był serwisowana co rok tzn olej ,filtr powietrza , luzy zaworowe , i czyszczenie żeberek cylindra oraz wentylatora żeby się nie przegrzewał.
Sprawdź wężyk paliwowy czy nie jest uszkodzony oraz uszczelkę między cylindrem a gaźnikiem. Czyszczenie gaźnika i sprawdzenie membran. Rozbierałeś może gaźnik?
Sprawdź jeszcze raz ten gaźnik, mam na myśli porządne czyszczenie, membrany. Szczelność połączenia gaźnika z cylindrem.
Witam. Oczywiście może to być problem z nieszczelnością silnika, np na uszczelniacz wału, łączeniu karterów. Gaźnik był czyszczony ? Może wystarczy przestawić iglice i wyregulować gaźnik. Przy składaniu silnika dobrze złożyłeś pompkę olejową (chyba że nie rozbierałeś od strony zapłonu)
Ja miałem kiedyś Fieste która miała tak zaolejoną świece. Przy normalnej jeździe nie było widać niebieskiego dymu, dopiero przy większym obciążeniu silnik zaczynał kopcić. Świece na jednym z cylindrów musiałem czyścić lub wymieniać co kilka tysięcy kilometrów. No i oleju nie wymieniałem tylko dolewałem, więc zawsze był świeży. :D
Otworek podciśnienia do gaźnika, nie jest zatkany? Połączenie gaźnik - cylinder, musi być szczelne. Gaźnik, czyściłeś?
Zamień przewody 2 i 3.Chyba że uszczelka między cylindrami,to sprawdź kompresję.
Sprawdzałeś ten plastikowy łącznik pomiędzy gaźnikiem a cylindrem, może jest pęknięty. Czyszczenie i regulacja gaźnika, jak wygląda sprawa z kompresją?
Jak nie ma pęknięć na prowadnicy luzów i zawór luźno się przesuwa absolutnie nie tam problem.tego nie trzeba wysyłać do nasa żeby to stwierdzić.Wymień te pierścienie bo tak nie może być.Rowki w tłoku wyczyścić możesz delikatnie kawałkiem starego pierścienia.Pierścienie mają się luźno przesuwać i to wszystkie.Przyznaj się czym czyściłeś cylindry i powierzchnię...
Jakiej średnicy są tłok i cylinder, czy są do siebie dopasowane, czy nie są jajowate? Czy pierścienie są dobrze dopasowane do rowków w tłoku, jaka jest przerwa na pierścieniach po włożeniu w cylinder? Gaźnik był czyszczony, regulowany?
Innych wad nie było. Łożyska, uszczelniacz i wał — wszystko OK. Koszt naprawy, czyli te 45 zł, był mały, aby rozczulać się nad próbą czyszczenia cylindra i tłoka. Po wywiadzie z użytkownikiem: Przyczyną mogło być błędne zalanie piły. Olej do łańcucha wlany do paliwa, zorientowanie się o błędzie, wylanie go i zalanie paliwem, mieszanka 1:50, olej do...
Witam może to spowodowane być zanieczyszczonymi wtryskami. Sam piszesz, że jak ściągniesz przewód z pierwszego cylindra-silnik pracuje bez zmian, a to może znaczyć że wtrysk jest zatkany, albo nie ma sterowania. Ja miałem podobnie w Nexii wyczyszczenie wtrysków pomogło.
Granulat do czyszczenia cylindrów form gorących kanałów w wtryskarkach.
Witam. Mam problem ze skuterem 2t marki krzak jest to silnik minarelli taki sam miałem w yamaha why 50 . Problemem jest iż po odpaleniu chodzi ładnie a gdy na niego wsiąde i jade po jakiś 100 metrach zaczyna wariować to znaczy jakby brakowało mu paliwa i dusi się i gaśnie jednak na wolnych obrotach jeszcze pali ale i one gasną . Pomaga jeszcze szybkie...
Witam Magnetowid LG LV2779 Po włączeniu do prądu cylinder się cały czas kręci, wyswietlacz martwy, magnetowid nie reaguje na żaden przycisk, nie da się włączyć, nie wciąga kasety, nie reaguje na wpychanie kasety, nie reaguje na nic. Tylko kręci się cały czas cylinder. Czyszczenie 2 diod nic nie dało. Dodam, że magnetowid stał ponad 15 lat. Cóż mam zrobić?...
witam miałem podobną sytuacje w Suzuki Baleno podczas jazdy auto nagle traciło moc lub nagle dostawało strasznej mocy pomogło czyszczenie przepustnicy sprawdz również czy aby cylindry (chyba tak to się nazywa ale chodzi mi o to miejsce gdzie wkręcasz świece) nie są zalane u mnie tak właśnie było brudna przepustnica + 2 zalane świece
(at)SKM 1964 Przecież napisałem, że jest to kompresor BEZOLEJOWY ! Pochodzi od zezłomowanej maszyny drukarskiej czterokolorowej Fuji Shinohara. Jutro mu zdjęcie zrobię. Nie rozbierałem go aż do sciągnięcia cylindra, tylko czyściłem raz głowicę i zawory, więc trudno mi powiedzieć jak i czym uszczelniony jest wahliwy tłok. Jest ze stopów aluminium, a...
Również podpytam. Wszystko w jak najlepszym porządku. Nic nie kapie uszczelki suche oleju nie widać. Żeberka również czyszczone. Jest opcja aby ostatni cylinder nie był wystarczająco chłodzony powietrzem? Może zmiana szajbki na wentylatorze pomorze ?
Nadciśnienie w skrzyni korbowej . Przyczyną może być zatkane odpowierzenie (czyszczenie kominka to może być mało) lub luzy w układzie tłok-cylinder Pozdrawiam D
Uszczelniacze wału, gaźnik,membrany... zacznij od gaźnika. Dokładne czyszczenie,regulacja i zmień membrany. Nie pomoże to obstawiam uszczelniacze. Zobacz czy cylinder jest dobrze dokręcony do silnika.
Korekty z komputera, to korekty całego cylindra, niekoniecznie winny musi być wtryskiwacz
A na zimnym jak działa? Dużo oleju bierze? Były czyszczone zawory dolotowe? Od tego bym zaczął.
Problem jest tylko w gaźniku i tam należy szukać przyczyny. Najpierw, dokładne czyszczenie, sprawdzenie membran, pod względem zużycia lub uszkodzenia.Sprawdź szczelność połączenia gaźnik cylinder, no i regulacja samego gaźnika.
Tak o cisnienie sprezania. Zmierz je na kazdym cylindrze zanotuj , ponow pomiar i zanotuj. Nastepnie 2cm oleju wstrzknij do cylindra i zmierz cisnienie. Zrob tak na wszystkich cylindrach. Czyszczenie iadaptacja ma sens tylko nie jest zwiazane z twoja usterka
Nie spodziewam się, że preparat wyczyści w 100% syf. Niech chociaż większą ilość usunie to będę zadowolony. Próby czyszczenia tego bez rozbierania spowodują że znaczna część tego osadu trafi do cylindrów. Więc albo zrzucasz głowicę i ją czyścisz albo zostaw to tak jak jest.
Dzień dobry, od kilku dni po wyłączeniu pompy cieknie woda z generatora chloru 26666. Zdjąłem dolną pokrywę i cieknie z tego cylindra zakręcanego pierścieniem. Co może być powodem? AI: Czy sprawdzałeś stan uszczelki w miejscu, gdzie cylinder jest zakręcany pierścieniem? Czy była ona wymieniana lub wygląda na uszkodzoną? Tak, jest ok. AI: Czy cylinder...
Czyściłeś gaźnik? Połączenie gaźnik cylinder szczelne, założyłeś ten plastikowy pierścionek?
Czyszczenie gaźnika, sprawdzenie połączenia cylinder gaźnik, lubią się poluzować śruby, no i w najgorszym przypadku wypalone gniazda zaworowe, co jest najprawdopodobniejsze.
Witam sam sobie odpowiem , duzo deszczu wiec siedze w garazu. Problem rozwiazalem sprawdzilem szczelnosc przewodu do zaworu podcisnieniowego recyklazu gazu i samego zaworu po regeneracji (okazaly sie ok)postanowilem ponownie sprawdzic regulacje skladu mieszanki ,bylo troche zabawy ,ponowne wyciaganie gaznikow (to nic ale ponowne zakladanie przewodow...
Klin kola zamachowego, sprawdzony? Jeżeli znaki się zgadzają, to rozrząd jest dobrze ustawiony. Czyściłeś ten gaźnik? Ten model, na pewno dobrze napisałeś? Wlej trochę paliwa do cylindra i spróbuj odpalić, jeżeli silnik ruszy, to problem jest w gaźniku.
Skoro świecę trzeba czyścić, to nie ma ona przebicia, a pewnie jest zmostkowana jakimś nagarem lub olejem. Trzeba by sprawdzić, jak wygląda cylinder i głowica.
Gaźnik czyszczony tłok bez rys jak i cylinder ale pali dalej na ssaniu czy zimna czy ciepła nie stoi na wolnych obrotach jak ustawić?
Gaźnik od piły to nie lekarstwo na stare truchło. Robiłeś coś w ogóle w silniku żeby moc uzyskać nadprogramową, pasowanie dolotu czyszczenie wydechu coś z cylindrem, ustawienie zapłonu?
Dobra, a jak wyczyścić kanały? Najlepsza była by szlifierka z giętkim wałkiem i odpowiednie frezy, kamienie. https://www.google.pl/search?q=szlifierk...
A luz w rowku tłoka? No sporo rys. Spróbuj wjechać honownicą wtedy pokaże czy da się chociaż trochę je zniwelować. PS Cylinder wgląda jakby pracował w zagęszczarce z nieszczelnym filtrem.
Termostat automatycznego ssania, jak zimny tłumik ssanie włączone. Kiedy się nagrzewa dźwigienka się przesuwa i za pomocą cięgna wyłącza ssanie. Iskra na świecy jest? Jeśli tak podłej trochę paliwa bezpośrednio do cylindra. Jak odpalić i zaraz zgaśnie to gaźnik do czyszczenia lub wymiany.
Dysze też czyściłem i nic
ls_77 z całym szacunkiem - bardzo często u ludzi zawór bezpieczeństwa czyszczę i działa i jest szczelny. Jeżeli tylko jest „rozkręcalny” żeby dostać się do tej gumeczkami w kształcie cylindra. Po jej dokładnym wyczyszczeniu smaruje ją delikatnie smarem silikonowym i trzyma. Oczywiście pod warunkiem ze nie jest nigdzie pęknięta.
Witam. W najprostszej opcji do wymiany jest cylinder i tłok z pierścieniami. Głowica pozostaje ta sama. Warto jednak sprawdzić, czy trzymają zawory. Byłem u siebie 2 zakładach zajmujących się głowicami i stwierdzili, że naprawa jest nieopłacalna i lepiej kupić nową z zaworami (brak kompresji i wymiana po przejechaniu 10tys km). Warto też jak napisał...
Dotrzyj go porządnie, następnie sprawdź v-max. Jeżeli po dotarciu będzie to samo to proponuję ci abyś pobawił się troszeczkę gaźnikiem. PS. Jeżeli dostawał by za dużo paliwa to po prostu by go zalewało i nie wchodził na obroty. Myślę że przed wymianą cylindra czyściłeś gaźnik i filtr powietrza
po wykonanych zdjęciach widzę,że jest to silnik dolnozaworowy popychany od dołu - tam nie ma się co za bardzo popsuć w sterowaniu zaworami w porównaniu z silnikami górnozaworowymi - piszesz,że dymi to prawdopodobnie pobór oleju z układu smarowania - jedyna możliwość poboru oleju do spalenia to poprzez tłok i jego pierścienie - nie wiem jak powinna wyglądać...
Wstrzyknij trochę paliwa bezpośrednio do cylindra, jeżeli silnik odpali, to problem jest w gaźniku. Czyszczenie, membrany, regulacja, itd. Membrany (dwie) nie mogą być stwardniałe ani naciągnięte, niekoniecznie musi być dziura. Jaki to model pilarki, przypuszczam że 351.
Takie rzeczy składa się na smar. Trzeba przesmarowac cały cylinder i tłok razem z uszczelniaczami. Widziałem pokruszone czarne uszczelniacze po 20 latach pracy ale nigdy zatartego tłoka. Przecież są filtry z magnesem,czyszczone?
Dziwne, że wyleciała, bo trzyma ją śruba cylindra. No chyba że czyściłeś, bo robisz remont.
To od początku, filtra nie ma przy kraniku, gaźnik rozbierałem i czyściłem, między gaźnikiem a cylindrem założyłem tekturową uszczelkę, bo nie miałem oryg., dobrze dokręciłem, a przy gaźniku są 2 śruby, jedna na górze gaźnika przy wlocie linki od gazu, a druga po boku, taka jakby igliczka wkręcana, o której mówisz, bo obiema kręciłem, ale przy tej na...
To sprawdź ciśnienie w cylindrze?
Olej zdążył się tam pojawić, wiem, bo samemu to robiłem, bardzo dużo jeżdżę, bo 200–300 km dziennie. I od wymiany świec już kilka razy czyściłem świece i cewki z oleju, szczególnie po teście 5 cylindra, bo na przeciwnym bloku uszczelki leją na zewnątrz.
Filtr powietrza, filtr paliwa, to na początek. Jeśli czyściłeś gaźnik, to jak, bo bez rozebrania go na czynniki pierwsze nie ma to sensu, a jeśli tak, potrzebna ponowna regulacja.
Poszukuję firmy, która potrafiłaby naprawić fonograf (na woskowe cylindry). Prawdopodobnie pęknięta sprężyna. Wymaga oczyszczenia i oceny, czy niczego nie brakuje. https://obrazki.elektroda.pl/8128055300_... https://obrazki.elektroda.pl/7298671400_... AI: Jaka jest marka i model tego fonografu? Edison Standard Phonograph...
Sugerowałem się tym słowem ,, większe rysy są po honowaniu" więc pierwsza myśl była iż były cylindry gładzone mój błąd.
Witam, mam problem z moja pilarką nie chce odpalić. Po wlaniu do cylindra zapala i gaśnie. Gaźnik czyszczony z 10 razy i nic, nie podaje paliwa czy co, pomożecie mi.
Witam, posiadam Chiński wynalazek firmy Kingway Coliber Rex. Mam z nim mały problem, skuter nie chce zapalić. zawory były regulowane na 0,05 na każdym. gaźnik zmieniany i czyszczony, filtr czysty, Skuter pali jak wleje do niego strzykawką benzyny pod świece, wtedy odpala bez problemu. tylko problem w tym ze paliwo nie dochodzi do cylindra. problem jest...
Witam. Troszkę odświerzę temat. Ja się wziąłem właśnie za naprawę takiego podnośnika zakupionego okazjonalnie za 15zł. Po oczyszczeniu wyszły mi oznaczenia: 15T (chyba 15 ton), 63 (czy to rocznik), 2/32? Po rozkręceniu z racji tego że to stary podnośnik uszczelnienia i tłoczki na cylindrze i pompce są ze skóry. Właśnie jestem po czyszczeniu i kompletowaniu...
Rożnie to bywa, w różnych gaźnikach. Nie pamiętam czy w tym konkretnym, jest jakiś oring, jeżeli już to tylko od góry. Bardzo niewyraźne zdjęcie, ale jeżeli są połączenia stożkowe, to niema oringów. W każdym razie, jeszcze raz wyczyść gaźnik, najlepiej specjalnym płynem, przeznaczonym do ich czyszczenia. Sprawdź uszczelkę na połączeniu go z cylindrem....
Odnośnie tego silnika m47n. Szukam informacji bo czeka brata wymiana silnika w bmw 320 d 150 km z 2004r. Poszedł olej przez kolektor do silnika, pękł przy tym kolektor brak jest kompresji na 1 cylindrze, wcześniej była czyszczona odma. Jest tylko jedna odmiana silnika 150 km?
Gaźnik jest oryginalny, czy jakiś inny, możesz dać jego zdjęcie? W każdym razie to jego wina (dokładne czyszczenie, regulacja, szczelność połączenia z cylindrem)
olej już doszedłem - pękła uszczelka korka olejowego i dla tego wyciek dołączam zdjęcie http://obrazki.elektroda.pl/6595143500_1... wałek ma luzu ok 2mm, gaźnik czyściutki, membrany całe i sprawne. Po rozebraniu - na tłoku nagaru sporo (czyszczenie), pierścienie całe, cylinder bez rys - lusterko. Jak zdjąłem cylinder to w komorze korbowej...
Mój kolega miał podobnie zapchany miał kanał odprowadzania spalin w cylindrze
Witam. Mam dziwny problem z wypadaniem zapłonu i skończyły mi się pomysły na dalszą diagnostykę. Może ktoś z was ma pomysł do czego jeszcze można się przyczepić. Jak w temacie auto Fabia II 1.2 (3 cylindry) co jakiś czas po kilku minutach od rozpoczęcia jazdy wywala Checka i przechodzi w tryb awaryjny (Nie wkręca się powyżej 2 tys obrotów) po zgaszeniu...
Filtr jest od nowosci, kupiony ekstra w sklepie motoryzacyjnym, specjalny mały do motocykli. Zespołu tłok cylinder nie rozbierałem, w nadziei że to coś innego. Gaźnik czyszczony. No nic chyba pora na remont silnika :(
Witam, W swoim czasie poświęciłem trzy lata zajmując się tym paliwem. 5 lat ogrzewałem dwa domy tym olejem. Było super ciepło i super tanio. Najprostsza konstrukcja to płaska płyta o grubości ok 6mm z otworem na środku o średnicy około 10...15mm. od dołu przyspawana jest rurka doprowadzająca olej , który podawany jest pompką olejową od poloneza lub...
Kolanko jest drożne, a tłumik czyściłem.
Witajcie :) Mam problem ze silnikiem w Volvo 2.0 110KM rok 1994. Po dogłębnej diagnozie okazało się że nie dostają paliwa pierwszy i drugi cylinder, czyściłem wtryski, na sucho czyli do butelki sikają. Lecz po złożeniu listwy i wpięci na swoje miejsce nadal w dwóch garach jest sucho. Dodam że ECU wydaje się dobry... Samochodem zrobiłem trasę ze Sztokholmu...
Może to zatkane odpowietrzenie zbiornika, jakaś nieszczelność w silniku np. między gaźnikiem a cylindrem, no i oczywiście gaźnik (czyszczenie i regulacja) Tak na marginesie, te piły to potrafią sporo zdrowia i nerwów zepsuć. :)
Potrzebuję pomocy, straciłem iskrę. Po prostu podaje paliwo na świecę a nie ma iskry, wcześniej przed wymianą cylindra iskra była, wiadomo przed rozbiórką wszystko czyściłem, wokół magneta, cewkę zapłonową. Była to benzyna, pędzel i sprężone powietrze. Zalałem cewkę? Nic nie rozkręcałem...
witam proponuje czyszczenie gaźnika.mieszanka nie jest równomiernie rozkładana po cylindrach z tąd owe szarpanie.moze sie one nasilac lub zanikac
Jeśli była zostawiona z paliwem i wisiała zbiornikiem do góry to możliwe że paliwo spłynęło do korbowodu a po odparowaniu został sam olej który z czasem zgęstniał. Proponował bym demontaż gaźnika oraz świecy i wypłukanie korbowodu oraz cylindra czystą benzyną, nafta bądź preparatem do czyszczenia gaźników. Po płukaniu odwróci pilarkę głowicą do dołu...
Po tylu latach to naturalne, że uszczelniacze stwardnieją. Śladami na tłoku bym się nie martwił, jeżeli gładź cylindra jest w dobrym stanie.
Uszczelka pod cylinder i gaźnik dałeś nową? Czyściłeś i regulowałeś gaźnik? Wymień świecę na inną.
Inne pytanie, jak czyścicie blok silnika?
Ja bym pierwsze przyłożyć bez uszczelki głowicę do cylindra i sprawdził czy gdzieś nie odstaje. Można sobie latarką z drugiej strony poświecić czy widać świtło. Drugie to czyszczenie śrubi otworów pod nie. Plus test czy wkręcą się głębiej niż grubość głowicy. Potem bym przykręcił glowicę w dwóch etapach 15 na krzyż. I potem już na gotowo na krzyż 25Nm...
Odłącz akumulator na ok pół godz i zobacz na samej benzynie czy będzie ok.Może gaz rozprogramował wtrysk benzyny. Świec nie warto czyścić ale skoro na gazie jest ok to nie tu jest problem. Jeżeli mimo resetu komputera będzie źle to odłączaj wtryski(wtyczkę) zobaczyć na którym cylindrze nie chodzi. Silnik krokowy pracuje poprawnie?
Do zrobienia w kolejności: 1- czyszczenie przepustnicy, 2- kontrola ciśnienia w cylindrach, 3- kontrola szczelności układu dolotowego, 4- kontrola rozrządu w tym też krzywek na wałkach rozrządu.
Nie pali na 2 i 3 cylindrem. A było wymieniane : - gumki na zaworach - pierścienie - kable zapłonowe - czyszczona kopułka zapłonowa -planowana głowica - uszczelka pod głowicą a ciśnienie na cylindrach jest 11.4
Witam, Mój samochód po zejściu na wolne obroty pracuje na 3 cylindrach. Wymieniane były cewki, świece, sprawdzany rozrząd, czyszczona i adaptowana przepustnica- bez poprawy. Ciśnienie na cylindrach równe po 12,5 atm. Powoli zaczyna brakować mi pomysłów co mu może dolegać. Samochód był w kilku warsztatach- nikt nie potrafił określić przyczyny. POMOCY!
Na forum vectry jest opis jak w domowych warunkach uruchomić elektrozawór z powrotem. Kumpel zrobił już 35tys. Astrą H 1.9CDTI po takim czyszczeniu i wszystko jest ok. Niedawno miał problem z pracą na 3 cylindrach, problemem okazał się fragment wiązki na silniku, wystarczyło wymienić odcinki po 15cm i jest spokój ;)
Czyszczenie wtryskiwaczy MED można najprostszym sposobem wykonać za pomocą płynu czyszczącego w tym przypadku był to CX 80 i baterii alkalicznej 9V . Najpierw myjemy zewnętrznie wtryskiwacze w CX 80 , demontujemy oringi i sitko i również je myjemy. Następnie za pomocą kabelka zasilamy cyklicznie za pomocą baterii 9V zanurzone wtryski w kąpieli z CX...
Zdejmij kopułkę, pod nią, na krawędzi aparatu jest nacięcie, które oznacza 1 cylinder. Teraz klucz nasadowy bodajże 19 i kręcisz silnikiem zgodnie ze wskazówkami zegara aż palec rozdzielacza znajdzie się dokładnie na przeciwko tego znaku. Po przyłożeniu kopułki będziesz wiedział, który przewód WN jest z cylindra 1. Następny w kolejności 3 i dalej tak...
co do 2 to, nie jestem pewien szczelnosci tego, bo jak dociskam, to od 25000 obrotów słychać turbo ? nie gwizdze, tylko jak by powietrze uciekało ale z kompresora, potężnego, sprawdzałem reką to dmuchać nie dmuchało tam, jak bym miał te rure to pewnie olej by sie tam zbierał.... kupie nową tylko jak to nazwać? rura powietrza ? 1. sprawdzic cisnienie...
Na ostatnim zdjęciu wygląda na wykruszenie. Może coś wpadło przy czyszczeniu świecy lub pierścień przesunął z jakichś przyczyn zamkiem na wydech ???
mam jeszcze pytanie o moment dokręcenia panewek korbowych, ponieważ okazało się po dokładnych oględzinach(jak czyściłem tłoki z resztek zaworów),że tłok ma luz w cylindrze do tego stopnia że puka jak się rusza tłokiem, dzisiaj sprawdzę cylindry czy nie są owalne i tłoki do wymiany. Pozdawiam
albo jest blok do czyszczenia jeśli to na 4 cylindrze lub najgorsze uszczelki tez czerwona ramka od strony popychaczy
Piła ewidentnie zalana, odkręć świece, odwróć piłę do góry nogami, poszarp energicznie za rozrusznik aż wszystko paliwo zostanie usunięte z cylindra (nawet minute) spróbuj uruchomić bez ssania, jak dalej będzie zalewać, rozbierz gaźnik i wyczyść. Jeśli membrany będą rozciągnięte to wymień. Jak z kompresją ?
Ważne tylko żeby nie piaskować powierzchni obrabianych tzn. takich na których pasowane są łożyska, stykają się jakieś pokrywy itd. Ja robię to w ten sposób, rozbieram na części, myję preparatem do czyszczenia silników. Składam na gotowo kartery, zakładam cylinder, oczywiście uszczelki, uszczelniacze i takie tam, nowe. Bez zapłonu, gaźnika i wszystkiego...
Na początek, czyszczenie i regulacja gaźnika, potem szczelność na wale i połączenia, gaźnik cylinder.
Witam mam problem z piłą fighter FT-153 piła nie odpala zero reakcji, iskra jest świeca podmieniona na nową to samo gaźnik czyściłem przedmuchałem nadal zero reakcji. Wlałem trochę paliwa do cylindra i też zero reakcji. Dodam że świeca jest cały czas sucha.
robokop polecam sobie sprawdzić mapy w aucie. Np. od saaba t5suite. Masz tam korekcję dawkowania od napięcia akumulatora. Przemo ma rację i nie wiem dlaczego ciężko ci to przyznać. W samochodzie korekcja dawki odbywa się na sondzie lambda, najczęściej jedna dla każdego banku. Sterownik nie zwiększa dawki dla jednego cylindra. W tym konkretnym przypadku...
Witam Szanowne Grono Forumowiczów. Posiadam Yamahę Rd 350 1983 r. Ogarniam moto, które zostało odnalezione w stodole i nie uruchamiane od 1996 roku. W ramie jego, oryginalnie był silnik z zaworami wydechu (YPVS), lecz zakupiony został z silnikiem 4LO( bez zaworów). Po zakupie mycie itp.dokladne czyszczenie itp.Został zrobiony szlif cylindrów i przywracanie...
Iskra wygląda na dobrą. Zawór nie jest podparty, można regulować luz. Czy da się sprawdzić stan pierścieni, tłoka i cylindra bez rozbiórki ? Na przykład wlewając olej w celu uszczelnienia i wtedy zmierzyć kompresję? Ile tego oleju wlać ? Może zalać naftą na noc ? W jakiej pozycji ustawić wtedy tłok ? Czy jest możliwość nieodpalania ze względu na złe...
Cześć. 1. Czy Podczas odpalania jest złudzenie jakby rozrusznik nie miał wystarczająco siły aby zakręcić wałem? 2. Podstawa to regulacja gaźnika oraz czyszczenie. Tym bardziej po wymianie "Set'a" 3. Czy wymieniałeś tylko cylinder? 4. Czy uszczelki założyłeś te które były przed zmianą cylindra? 5. Wstaw jakieś zdjęcia gaźnika i dyszy ew. numer gaźnika
otwur wylotowy z cylindra odpada bo czyściłem ale za to zaraz pujde sprawdzić kolanko. Jak wruce to napisze czy to coś dało!! Dodano po 1 kolanko ma nagar ale nie jest zatkane wydech taksamo..
Sprawdź o-ring na połączeniu gaźnik - kolektor ssący i uszczelkę przy połączeniu kolektor ssący i cylinder. Rycho T ma racje, czyszczenie gaźnika wystarcza, ale jeśli nie pomoże, sprawdź to co pisałem.
Jeżeli to dwusuw to musi być szczelny. Czyli do sprawdzenia uszczelniacze wału i wszystkie uszczelki silnika, połączenie gaźnik cylinder. W gaźniku czyszczenie, sprawdzenie wszystkich dysz, np. przy pomocy wd-40, widać po psiuknięciu w dyszę czy wydobywa się odpowiednim kanalikiem z gardzieli gaźnika. Przy małym zatarciu i przedmuchach, też będzie pracować...
A gaźnik czyściłeś ? Co z kompresją ?
Witam ! jestem przerażona tym co przeczytałam , że można przekroczyć punkt min w głowicy , a może to już się stało?! Sami nie naprawiamy . Typ sam. OPEL ASTRA 1.6 8V. Jak sama stwierdziłam naocznie to na głowicy ( podobno była czyszczona ) są zapieki , pierścienie , które były wymieniane też podobno czyścił , a cylindry namacalnie czułam lekką powłokę...
Jeżeli w cylindrze są rysy, to do wymiany komplet, czyli tłok z cylindrem. Gdy to są tylko przyklejone pozostałości tłoka, to można cylinder uratować i wymienić tylko tłok. Sam tłok, kupi w miarę niedrogo, z tanim cylindrem może być problem. http://ogrodexmilicz.pl/product.php?id_p... Przyczyn zatarcia może być kilka, na przykład stare paliwo....
Tak awaria powstaje na 3cim cylindrze.
czyściłem zawór EGR chodzi rusza się ani sie nie zacina, ściągałem kolektor i czyściłem kanały egr pod kolektorem i teraz nie szarpie tak mocno jak wczesniej ale jeszcze szarpie podczas jazdy i trochę faluje na obrotach i już nie mam pojęcia co to może być i co sprawdzać, świece nowe po głosie chodzi na wszystkie cylindry
A kto mówi o rozbieraniu lejesz płyn i czyścisz. Ja używam do tego zmywacza do hamulców podłączam pod bańkę pod ciśnieniem i przełączam poszczególne cylindry 10 sekund wystarczy każdy jeden jest czysty. Bez interfejsu do gazu nie działasz wiele.
Nieszczelność może być, na połączeniu gaźnik cylinder. Wina jest w systemie zasilania paliwem. Czyszczenie i regulacja gaźnika.
czyszczenie cylindra stihl wtryskiwacz cylindra uszczelnienie cylindra
ciemnieje monitor laptopie zasilanie wycieraczki czasza satelitarny
elizabeth potencjometr elizabeth potencjometr
Mastercook ZWE-4657FX – błąd F8, brak grzania, diagnostyka grzałki i NTC Scania SRS 13699207 – błąd poduszek powietrznych, diagnostyka, SDP3, CAN, ACU