Możliwe, że wystarczy tylko porządne czyszczenie dysz w gaźniku.
Myślę, że pomoże staranne czyszczenie gaźnika (głównie dysz) i ewentualna regulacja.
Wymien membrany. czyszczac gaznik wykrec śruby regulacyjne i przedmuchaj dysze. Czyszczenie gaźnika bez wykrecenia śrub L i H i nie wyczyszczenia ich dysz,mija się z celem. Następnie wyreguluj gaźnik.
Czyszczenie dysz w gaźniku i sprawdzenie czy guma pompki nie jest uszkodzona.
https://obrazki.elektroda.pl/8234568300_... czy ktoś z was miał doczynienia z takim gaźnikiem? Strasznie falowały mi obroty, rozebrałem to, przemyłem zmywaczem do hamulców ( bo za żadne skarby nie mogłem dyszy wyciągnąć) i po tej całej akcji, niestety kosiarka spada na bardzo niskie obroty i z czasem gaśnie. Czy to jest naprawialne?...
Czyszczenie gaźnika, ale nie przez moczenie w benzynie tylko rozebranie na czynniki pierwsze i udrożnienie dysz. Druga sprawa, filtr powietrza. Sprawdzenie luzów na zaworach. Jaki jest tam gaźnik? Paliwo świeże?
tak kolega lukaszsobek123 ma racje przeczyść kranik przy zbiorniku paliwa powinno być ok
Proponuję dokładne czyszczenie dysz w gaźniku oraz sprawdzenie działania ssania, od którego zależy uruchomienie silnika. Jeśli podczas jazdy włączysz ssanie i silnik będzie lepiej pracował, to szukaj usterki w gaźniku. Silnik już wiekowy, czy były już wymieniane uszczelniacze wału silnika, od których zależy praca silnika. Zapłon 4 mm przed GMP - wg...
Spaliny wydostające się przez odmę to skutek przedmuchów do komory korbowej (pierścienie lub prowadnice zaworów) Jeżeli wyciągałeś tłok to pierścienie ustawione są teraz w innym położeniu, stąd te przedmuchy. Cylinder, w tych silnikach, wyciera się zawsze owalnie. Powinny się ułożyć gdy silnik trochę popracuje. Uszczelka głowicy w Tecumsehach powinna...
Sprawdz wszystkie przewody z podciśnienia, głównie przy gaźniku. Może przyda sie czyszczenie gaźnika(zatkana dysza biegu jałowego )
Gaźnik do czyszczenia, wraz z dyszą biegu jałowego pod śrubą regulacyjną obrotów biegu jałowego. W tym roku także czyściłem gaźnik, bo po zimie zaczął falować na wolnych obrotach/gasnąć. Dysza okazała się czysta. W rozpylaczu i rurce emulsyjnej było pełno czarnego „piasku”, ciekawe skąd się wziął skoro wszędzie indziej było czysto, zbiornik paliwa i...
Tylko niech kolega nie czyści dysz drucikiem ! Gaźnik najlepiej wygotować i co jakiś czas potrząsać nim.
Zapłonu nie gubi? Gaźnik czyściłeś? Może dysza główna brudna, silnik pracuje dopóki jest otwarte ssanie?
Jedna z dysz gaźnika była bardzo zanieczyszczona.
Dzięki za odpowiedź, Miałem nadzieję, że jak w serwisie dwukrotnie już czyszczono gaźnik, to przy okazji niejako sprawdzono przepływ paliwa z baku do gaźnika. Podobno przy drugim czyszczeniu miałem czymś przytkaną którąś z dysz w gaźniku. Bak wygląda w środku na moje szczęście bez śladów rdzy. Dzisiaj przeczyszczę elementy o których wspomniałeś i dam...
Wkrecając zmiejszamy ilosc dawki paliwa. Dla pewności a propo falujacych obrotów zrobił bym czyszczenie gaźnika i sprawdzenie membrany
Gaźnik nie posiada śrub H i L, ponieważ obroty ustawione są za pomocą dysz wewnętrznych. Brak jest możliwości ich regulacji. Czyszczenie gaźnika, może się jednak okazać że tylko myjka ultradźwiękowa da pożądany efekt. Sprawdź filtr paliwa w zbiorniku.
Sprawdź klin na kole zamachowym, oczywiście czyszczenie dyszy gaźnika, świeca.
Jeżeli to dwusuw to musi być szczelny. Czyli do sprawdzenia uszczelniacze wału i wszystkie uszczelki silnika, połączenie gaźnik cylinder. W gaźniku czyszczenie, sprawdzenie wszystkich dysz, np. przy pomocy wd-40, widać po psiuknięciu w dyszę czy wydobywa się odpowiednim kanalikiem z gardzieli gaźnika. Przy małym zatarciu i przedmuchach, też będzie pracować...
Ja zdecydowanie stawiałbym na gaźnik czyszczenie lub wymiana wszystkich dysz (szczeglnie tej od wolnych obrotów) , spradzenie czy przepustnica nie ma zbyt dużego luzu , ustawienie poziomu paliwa w gazniku , uszczelki ...
To czyli dobrze rozumiem Główna dysza jest w komorze pływaka wykrecam ja czyszczę dmucham i do loty powietrza w gaźniku od strony filtra powietrza przedmuchac?
hamulce są ok, koła kręcą się bez oporów. Sprawdziłem gaźnik - czyszczenie dysz, ustawiłem pływak zgodnie z instrukcją z książki. (tutaj mam pewne wątpliwości czy jest ok bo po odkręceniu górnej części gaźnika poziom paliwa jest poniżej dyszy która pobiera paliwo). Zapłon - nowe przewody i świece, nowa kopułka, palec rozdzielczy, kondensator. Pompka...
wszystko sprawdzone, dysza czyszczona powietrzem, prześwit jest wiec w gaźniku wszystko ok, jedyne co mnie dziwi to to że zawsze gaśnie za 3 dodaniem gazu i przygaśnięciem.
Ja bym na pierwszy ogień sprawdził dyszę w gaźniku a w drugiej kolejności pływak czy dobrze wyregulowany . Gaźnik był regulowany i czyszczony. Wątpię, żeby dysza sama z siebie się zepsuła. :D
witam - piszesz- gaśnie po chwili jak wróci do niskich obrotów - może to być zaworek iglicowy pływaka - jest zużyty nieszczelny ( w gaźniku w komorze pływakowej ) jeśli przed dodaniem gazu chodzi normalnie , jeśli kaszle od od momentu rozruchu - czyszczenie gaźnika ,dysza wolnych obrotów - jest dostępna z zewnątrz - za elektrozaworem lub sam elektrozawór...
Jeżeli przy dodawaniu gazu robi buuu to oznacza ze jest niedobór paliwa czyli zatkana główna dysza paliwa lub za mały poziom paliwa w gażniku . Przeczyszczenie gaźnika wraz z przewodami paliwowymi powinno rozwiązać problem . Jak nic nie było dłubane w gaźniku to poziom paliwa sam się nie przestawi a więc stawiam na czyszczenie dysz paliwa .
Membranki nie pomogły chyba jednak ta dysza za porady dzięki
Niezbyt precyzyjnie opisujesz usterkę. Czy jak piszesz "daję mu pełny gaz", to silnik reaguje, czy też silnik ma pełne obroty, a skuter nie reaguje, gdyż będą to 2 różne usterki. W pierwszym przypadku winnym może być np. gaźnik, kranik ciśnieniowy, moduł, świeca zapłonowa, filtr powietrza i paliwa, natomiast w drugim wariator, pasek napędowy lub sprzęgło....
No to kolego sam sobie odpowiedziałeś - gaźnik do czyszczenia tj. każda dysza oddzielnie, aby były drożne. Sprawdź mocowanie gaźnika i czy poprawnie założyłeś uszczelkę.
Gaźnik czyszczony? Skoro pracuje tylko na ssaniu, to dysza główna przytkana. Ewentualnie dysza biegu jałowego i regulacja powietrza biegu jałowego. Filtr powietrza oryginalny, nieuszkodzony?
gaźnik czyściłem kilka razy ale nie wiem która z dysz pod iglice ta 92 czy 72 bo jedna ma mniejszą dziurkę a druga większą czy to bez znaczenia? Ssanie jest do góry czy na dół włączone Jakie inne mogą być tego przyczyny:?:
Witam, próbuję reanimować starą kosiarkę i mam problem jak w temacie, silnik gaśnie już po lekkim otwarciu przepustnucy ssania. Gaźnik był czyszczony - dysza, zawór igłowy, etc. Wygląda to tak, jakby bez ssania kosiarka w ogóle nie pobierała paliwa, ale dlaczego? Dodam, że próbowałem utrzymać silnik odpalony bez ssania na różne sposoby, np manewrując...
Witam, skoro w ogóle nie chce pracować bez "ssania" - to tylko znaczy, że główna dysza paliwowa jest zatkana i może to być: duża kropla wody pod dyszą główną, w "studzience" pod dyszą, ewentualnie - "paprochy" ze zbiornika, rdza, resztki lakieru, itp., które dopłynęły z benzyną do gaźnika i wpłynęły pod dysze - właśnie do "studzienki", czyli tego wgłębienia...
https://obrazki.elektroda.pl/4891972300_... Witam, moja jednostka OSP na swoim wyposażeniu posiada taki spalinowy wentylator oddymiający, bardzo rzadko używany, na ostatniej akcji nastąpił problem wentylator działa tylko i wyłącznie na ssaniu, po wyłączeniu ssania czy to z dodaniem gazu czy nie gaśnie, świeca nie jest zalana, ma czarny...
Dysza wolnych obrót Masz pewnie kawałek jakiegoś włoska
Gaźnik czyściłem 2 razy. Dysza główna była drożna, natomiast ta druga pomocnicza nie. Ona fabrycznie chyba jest dla ozdoby. Może zalanie tą naftą polepszy stan pierścieni ? Na jak długo zalać i ile jej wlać ? Olej zlać czy zostawić ? Bo jest nowiutki wlany. Wcześniej jak jeździłem nie było mowy o dymieniu świadczące (chyba) o spalaniu oleju.
Nie ścieło klina na kole magnesowym? Możesz sprawdzić luzy na zworach. A dysza rozpylacza główna wyczyszczona i uszczelka oring dobry?
Może podczas czyszczenia gaźnika przypadkowo zmieniłeś poziom paliwa w komorze pływakowej. I teraz jest za duży poziom paliwa?. Albo zapomniałeś wkręcić którąś z dysz podczas czyszczenia czy jakiejś innej śrubki nie wkręciłeś. Gaźnik był czyszczony zapobiegawczo czy z powodu złej pracy silnika? Jeżeli filtr paliwa jest przed gaźnikiem to gaźnik generalnie...
Witam, Dzięki Rychu za szybką odpowiedź. Potrzebóję pomocy bo trawa po kolana i żona się drze że kupiłem rupiecia. Gaźnik nie ma ssania ( tylko jedna przepustnica). Kosiarka była przewracana na stronę gaźnika wylał się olej otworem za gaźnikiem. Czyściłem dyszę gaźnika paliwo dochodzi do cylindra jest świeże prosto z CPN. Przy próbie odpalenia na otwartej...
Z Twojej wypowiedzi wynika, że gaźnik wymaga szczegółowego przeglądu. Do udrażniania dysz używam "zestaw drucików" np. z różnych linek stalowych, szczotek drucianek itp. o różnych grubościach i nimi udrażniam dysze. Jeśli przez otwór w dyszy ujrzysz "światło dzienne", to możesz uznać, iż dysze masz drożne. Przyznaję, że opisany sposób może nie będzie...
Czytałem ten poprzedni Twój temat ale nim zdążyłem cokolwiek napisać został przeniesiony do kosza. Nawet bez zdjęcia, każdy, kto się tym interesuje, od razu domyśli się, że chodzi o agregacik GG400, i tak jest w rzeczywistości. Wyprodukowany przez firmę Auto Union, dzisiejsze Audi. Przeznaczenie tak jak napisałeś, ładowanie akumulatorów i zasilanie...
Gaźnik do czyszczenia, jest zatkana dysza wolnych obrotów.
Witaj, Może przy czyszczeniu dostała sie jakaś drobinka do dysz w gaźniku, albo ewentualnie łapie lewe powietrze.Połączenienie gaźnik-cylinder dobrze jest składać na uszczelkę + cienka warstewka silikonu
Przemierzyłem dziś akumulator ma 12,6V na postoju podczas uruchomienia napięcie zmniejsza się do 9,9V podczas pracy 13,4v . Akumulator kwalifikuje się według mojej oceny raczej do wymiany choć auto na nim odpala. Raczej wymienię ten akumulator. (potwierdza się reguła gorącego silnika-drobny problem z odpaleniem trochę ostygnie silnik odpala od 1 razu)....
Sprawdź połączenie kolektor ssący i cylinder, mogło się poluzować lub uszkodziła się uszczelka. Połączenie gaźnik kolektor ssący jest na o ringu, sprawdzałeś w jakim jest on stanie? Może być już owalnie wytarty, tak samo rurka na połączeniu z gaźnikiem. Przy czyszczeniu gaźnika wyjmowałeś rurkę z sitkiem ? Tam lubi zrobić się zator. Dysza główna pod...
Usterka wskazuje na zubożenie mieszanki, wadliwie funkcjonuje układ urządzenia rozruchowego. Sprawdź, czy przepustnica ssania się zamyka. Jeżeli nie, to należy wymienić zespół sprężyny bimetalowej, jeżeli tak - prawdopodobnie gaźnik wymaga czyszczenia i regulacji, ponieważ dysza układu ssania nie wzbogaca mieszanki.
Może być to gaźnik a dokładniej dysza wolnych obrotów, przynajmniej objawy na to wskazują. Zazwyczaj nie ma większych problemów, jak jest założony filtr paliwa. Proponowałbym zacząć od przeglądu i czyszczenia gaźnika - dokładniej od komory pływaka i dyszy wolnych obrotów - ulubionych miejsc wszelkiej maści "paprochów i farfucli". pozdrawiam f.
pacjent chodzi perfekcyjnie na wolnych obrotach ale po dodaniu minimalnie gazu gaśnie. Jest to wina powietrza lub paliwa bo jak psikam samo startem i daje gazu to nawet chce się wkręcać. Czyściłeś gaźnik i dyszę w gaźniku?Jeśli nie to wyczyść powinno być ok. Nie wiem dokładnie co to za gaźnik ale możesz wstawić foto. Zapewniam Cię ze każdy gaźnik ma...
A więc jeszcze raz rozebrałem gaźnik, według jednego z kolegów, już go rozregulowałem więc pomyślałem że więcej nie da się zepsuć. Tym razem jednak dostałem się do dysz i wypłukałem je płynem do czyszczenia gaźników a następnie przedmuchałem powietrzem. Jednocześnie wymieniłem świecę. No i urządzenie zapaliło od drugiego szarpnięcia, co lepsze po wyłączeniu...
Nie, gaźnik należy wyczyścić cały kompleksowo, przedmuchanie dysz to tylko jeden z etapów czyszczenia
Przytkana dysza w gaźniku. Witam. Miałem gaźnik na stole,czyściłem wszystko sprężonym powietrze, przekłuwałem szydełkiem i dalej to samo. W pewnym momencie przy dodaniu gazu strzeli wtedy otworzy przepustnice i gaśnie.
Tak dysze wyciągaliśmy, dysze główne (nr 5 na rysunku) nie miały żadnych sprężyn i były przykręcone do końca więc tak je przykręciliśmy, rurki emulsyjne staraliśmy się włożyć tak jak były (nr 1) to samo z dyszami powietrza(nr2)...czyli teoretycznie najpierw należało by zacząć od ustawienia dysz? jeśli tak (ewentualnie w obecnej sytuacji) jak się zabrać...
Ludzie co dysza wolnych ma do odpalania? to jest maluch jeżeli jest iskra i podaje paliwo to rozrząd też jest ok bo pompka jest napędzana przez wałek to samo z aparatem zapłonowym, zostaje tylko ciśnienie ale to też dziwne żeby tak z dnia na dzień, ja wymieniłbym świece i przynajmniej wysuszył przewody, iskra może być ale pod ciśnieniem może zniknąć
Witam.Posiadam Aprilie Amico rocznik 1994 i mam problem. Otóż nie chce wejść na wysokie obroty,jedynie idzie do połowy manetki a później jak by brakowało paliwa bądź powietrza. Gaźnik regulowałem, czyściłem i nic. Gaźnik DELLORTO PHBN 12 ssanie ręczne. Dysza 92 ( może za duża)? Filtr stożkowy, wiem że przez nie jest ciężej wyregulować ale bez przesady....
Witam Na początku po zapaleniu gasła, więc standardowa procedura- czyszczenie gaźnika (gaźnik z pływakiem). Potem po zapaleniu, średnie obroty (brak najwyższych) i w dodatku falujące - świeca zadymiona, sucha, czarny dym z iskrownika- wiem problem z gaźnikiem. Ale po powtórnym czyszczeniu (dysza wolnych obrotów wd-40) to samo, bez zmian tzn zapala ale...
Gość przed sprzedażą czyścił właśnie gaźnik, a napięcie na dyszy sprawdzić podczas odpalonego silnika?? Gdyby ciągnął lewe powietrze to raczej gaźnik byłby słabo dokręcony... A jest dobrze dokręcony i są wszystkie uszczelki. Dysza wolnych obrotow zatkana , wykrec dysze i zdemontuj ja , pociagajac za rurke , zobaczysz czy malutki otworek jest drozny,...
Trzeba sprawdzić dysze układu ssania, gdyż łatwiej zaklejają się osadem z paliwa niż dysze główne. Gaźniki Mikuni i z tego co widzę dość nietypowej konstrukcji, bo dwie gardziele w jednym korpusie. Może wystąpić problem z prawidłowym ustawieniem wysokości pływaków lub poziomu paliwa (sprzeczne dane serwisowe). Motocykl zabytkowy. Jeździsz tym czy już...
nadlewka na głowicy o niczym nie świadczy, ten typ pompy działa mniej więcej z takim ciśnieniem, jaka jest średnica tłoka w tej myjce? Problem może dotyczyć silnika spalinowego, przy dużym obciążeniu nie uzyskuje odpowiedniej mocy, zdarza się to w agregatach prądotwórczych, że falują obroty pod obciążeniem. Optymalna dysza to 045, jeśli na płaskiej...
W dolnej części gaźnika jest dysza odpowiedzialna za dopływ paliwa do "studzienki" z której pobierane jest paliwo do ssania. Sprawdź czy jest ona drożna. Tę rzecz często pomija się w czyszczeniu gaźnika.
Gdy mi zaczyna gasnąć to gwałtownie poruszam manetką gazu i po jakimś czasie obroty wracają. Ggdy nic nie robię, to po prostu silnik gaśnie. Dysza się może przytykać, jak poruszasz manetką syfek wypada z dyszy i znowu jedziesz. Czyszczenie gaźnika.
A ty uważasz że skład mieszanki reguluje się wyłącznie śrubkami? To niestety się mylisz :) Do regulacji też masz iglicę na przepustnicy (im jest ona wyżej tym bogatsza mieszanka), oraz po przez poziom paliwa w komorze pływakowej. Ta śrubka od niby składu mieszanki, to reguluje skład mieszanki wyłącznie na obrotach jałowych. Wtedy dysza główna prawie...
Gaźnik wykręciłem najpierw sam i przedmuchałem bez wykręcania dysz. Nie pomogło, choć wszystko w nim wydałało się na miejscu, łącznie z pracującą iglicą i szczelnym pływakiem. Potem czyścił go jeszcze raz fachowiec, też bez efektu normalnej pracy. Później założony został nowy i uznano, że jest teraz ok, traktorek do mnie wrócił. Było ok przez pół godziny...
pompkę hmm dałem nowe membrany świece nowe a do gaźnika to tak jak pisałem kupiłem preparat do czyszczenia gaźników wlałem cały do niego od strony dysz pływaka i pompy przyśpieszającej i nic
Problem rozwiązany następująco: 1. Złozyłem z 2 gaźników jeden :D -czyszczenie dysz, wymiana uszkodzonej pompki przyspieszającej i ogólnie wszystkich membran 2. Usunięcie filtra paliwa z króćca gażnika (przy pływaku) 3. Założenie standardowego filtra paliwa (4 PLN) przed pompką paliwa 4. Przełożenie elektrozaworu paliwa sprzed (z przed ?) pompki paliwa...
To moim zdaniem brzmi jakby za niski poziom paliwa w gaźniku albo jakby paliwo do gaźnika nie dopływało. Może też być dysza w gaźniku zapchana. Nie wiem czy gaźnik był czyszczony w niedawnym czasie. Może też nagły dopływ mieszanki powoduje zanik iskry jeżeli jest ona bardzo słaba. Nie wiem czy coś takiego jest możliwe. Trzeba by wstawić drugą cewkę...
Dyszę czyściłem, cały gaźnik był rozbierany. A do czego służy śrubka obok przepustnicy? To jest do regulowania czegoś? I czy jest jakaś stała, na ile powinna być one wkręcona?
Witam. Problem z skuterem Peugeot Looxor 2t z 2004 roku. Przebieg 31000 km. Ciągle zapychają się dysze w gaźniku. Kiedy skuter przestał odpalać, właściciel nie czyścił gaźnika, tylko wymienił go na nowy zamiennik. Przez jakiś czas działał. Po wyczyszczeniu obu gaźników, silnik na jednym lub drugim działa przez pewien czas. Co około 200 km dysze zatykają...
Zrób próbę tj. wlej do cylindra ok. 2 cm 3 benzyny i próbuj uruchamiać silnik. Jeśli zaskoczy, to będzie znaczyć, iż szwankuje gaźnik. Gaźnik w taki przypadku do czyszczenia (ale wewnętrznego) tj. każda dysza do sprawdzenia (udrożnienia) i usunięcia brudów z dna gaźnika. Ponadto należy go poprawnie przykręcić do silnika tj. założyć uszczelkę i równomiernie...
Jak pompa podaje jak powinna to znaczy, że paliwa nie brakuje w gaźniku. Nie odpowiedziałeś, czy nie obróciłeś tego elementu zaznaczonego na zielono. Poza tym na czym polegało to czyszczenie gaźnika? Wykręcałeś główną dyszę paliwa, umieszczoną w dnie komory pływakowej + dyszę powietrza umieszczoną u góry + rurkę emulsyjną pod nią się znajdującą i przedmuchałeś...
To tak: dysze są zmienione na większe, sprzęgło się nie ślizga,tłumik jest nowy od simsona, przed zmianą gorzej jeździł miał mniej mocy niż po, sprawdzałem na oryginalnej świecy na 4 nowych i paru innych używanych na każdej tak samo, na każdej świecy taki lekki brązowy nalot, nie iskrzy na przerywaczu , bez problemu wchodzi na obroty, nie strzela w...
Dysza 68 jest bo taka była jak kupiłem ten najtańszy gaźnik
Jeszcze ja sie wtrącę:przejechałem na moim cc704 200tys. km i z gaźnikiem Aissan nie miałem zadnych problemów, żadnych regulacji, czyszczenia dysz itp. Tylko węzyki daja szkołę
Witajcie, mam traktorek-kosiarkę Cub Cadet XT1 drugi rok używania około 140 godzin pracy zaczęły falować obroty na ciepłym silniku. Stało się to z dnia na dzień, jednego dnia kosiła normalnie na drugi dzień odpalony kosimy i po 15-20 minutach pracy zaczęły mocno falować obroty. https://www.youtube.com/shorts/soIoVZt3w... https://www.youtube.com/shorts/k7y6YK5J6...
Zawory mają złe luzy. Prawidłowe to ssący 0,20mm a wydechowy 0,25mm - to jedno. Ja jednak podejrzewałbym też zabrudzenie gaźnika (szczególnie dysza wolnych obrotów). Mimo czyszczenia, a często właśnie po czyszczeniu - jakiś zapomniany "paproch" lubi ją zatkać, a jest ta dysza najmniejszej średnicy, najłatwiej sie zapcha. No i podregulować może skład...
A jak się kąpiesz to też bez zdejmowania ubrań? Porządne czyszczenie gaźnika polega na zdemontowaniu go na części pierwsze. Jeżeli nie masz dostępu do myjki ultradźwiękowej to kompresor z pistoletem do przedmuchiwania, jakiś Carb Cleaner albo benzyna ekstrakcyjna, i do dzieła. Słabe odpalanie może być przez zabrudzony gaźnik albo przez słabą kompresję,...
Widziałem film z takimi samymi falowaniami tej kosiarki, pomogło czyszczenie całego gaźnika. Więc i tą kosiarkę widzę to czeka, czyszczenie oraz nowe uszczelki, gaźnik-dolot, gaźnik-filtr. No chyba że winny jest sam regulator, ten języczek co faluje na gaźniku? Jak widać na filmie. Czy po rozebraniu gaźnika i wykręceniu dysz trzeba później ustawiać...
Sprawdź, czy pompka paliwa podaje i czy podpięty jest wężyk (ciśnienie-podciśnienie) od gaźnika do pompki. Kranika w tych skuterkach (zakładam, że to chińczyk) nie ma. Nie ma możliwości ustawienia dysz dokręca się i tyle. Czasem zalanie gaźnika paliwem i jego odpowietrzenie długo trwa i trzeba sporo cierpliwości na kopanie kopniakiem.
Witajcie ponownie. No i przeczyściłem bardzo dokładnie gaźnik: - płukanie benzyną ekstrakcyjną i pozostawienie w niej na 20 godzin do namoknięcia - przepchanie wszystkich dysz drucikiem - przedmuchanie kompresorem No i wygląda na to, że czyszczenie nie pomogło... Świeca cały czas sucha, czyli gaźnik nie podaje paliwa, albo podaje niewystarczająco. Aby...
Witam. Mój problem polega na tym ze simsonek po dłuższym postoju odpala od kopnięcia lecz muszę trzymać go na wysokich obrotach w przeciwnym wypadku traci jak by paliwo czy zasysa powietrze. Po zgaszeniu odpalę go góra 2-3 razy później już niema szans. Zapłon jest ustawiony na pewno dobrze (ustawiony zegarowo przez mechanika), dysza biegu jałowego tez...
pierwsze co musiał byś zrobić przed regulacją to oczywiście zdjąć rozebrać na czynniki pierwsze i wymyć wyczyścić i najlepiej byłoby przedmuchać wszystkie kanałki w gaźniku sprężarką-kompresorem jeśli miałbyś do niego dostęp (postaraj się), zanim zaczniesz składać gaźnik w całość obejrzyj go dokładnie każdy element a zwłaszcza obudowę czy nie jest gdzieś...
Cześć, mam problem z kawasaki gpz 500. Temat wygląda tak że niedawno kupiłem motocykl jako niesprawny, gaźniki były w strasznym stanie oddałem je do czyszczenia ultradźwiękami i zamówiłem zestaw naprawczy, po złożeniu, synchronizacji, regulacji wolnych obrotów i poziomu w pływakach jeden cylinder chodzi wzorowo a drugi albo strasznie przebiera albo...
Witam. W najprostszej opcji do wymiany jest cylinder i tłok z pierścieniami. Głowica pozostaje ta sama. Warto jednak sprawdzić, czy trzymają zawory. Byłem u siebie 2 zakładach zajmujących się głowicami i stwierdzili, że naprawa jest nieopłacalna i lepiej kupić nową z zaworami (brak kompresji i wymiana po przejechaniu 10tys km). Warto też jak napisał...
Zamieszczam film z pracy zaworu z pytaniem czy on działa prawidłowo? Oraz zdjęcie ze strzałkami elementów których nie jestem pewien: zielony - podłużna blaszka, której chyba nie da się zdemontować, zielony - mała dysza? Nie wiem czy jest drożna ani tego wykręcić ani wydłubać. Jak to oczyścić? Różowa strzałka - regulacja, odkręciłem strzeliłem spreyem...
Witam Mam ogromną prośbę do wszystkich użytkowników, posiadaczy Kawasaki Eliminator 250 oraz 252 i samych serwisantów motocykli. Jeśli będziecie oddawać Wasze maszyny do serwisów lub sami będziecie czyścili gaźniki po lub przed sezonem, to proszę odpiszcie jeszcze oznaczenie dyszy głównej oraz iglicy, a następnie umieśćcie w tym temacie ich parametry...
Witam Posiadam suzuki r m x 50/70 2t, po wymianie tłoka z 50 na 70 pojawił się problem mianowicie, gdy silnik zimny odpala od kopa, jak się nagrzeje to nie odpala praktycznie w ogóle, czasem jak dam full gaz odpali. Świeca ma kolor kawy, gaźnik regulowałem na wszystkie chyba możliwe sposoby i zero rezultatów. Dodam jeszcze ze silnik schodzi z obrotów...
model quada to loncin 150 silnik na zimnym nie chce zapalić, na ciepłym pali bezproblemowo. Silnik pracuje równo. Palił dobrze i jak brakło mi paliwa, to przestał palić na zimnym. Kręcę rozrusznikiem i tak jakby nie dostawał w ogóle paliwa (świeca sucha). Jak zaleję pod świecę benzyny, pali na strzała i pracuje normalnie Wstępna ocena dostępnych informacji...
Czyszczenie gaźnika, oraz uszczelnienie dyszy, która znajduje się u góry gaźnika, pod śrubką regulacji przepustnicy. Było to już wielokrotnie opisywane. Sprawdź czujnik oleju lub zły stan oleju masz Co ma do tego czujnik oleju?
Cześć mam simka s51 z gaźnikiem 16N1-11 lecz są z nim problemy ;/ Mianowicie: ciągle się zalewa, silnik nie chce się zawsze wkręcać na wysokie obroty, jak zakrence kranik to mam wysokie obroty i jest ok ale jak przełącze to znowu łapie muła i gaśnie... myślałem że to może dysze, ale nie wiem. Dysza 72 jest na przepustnicy, dysza 50 jest w tej panewce...
Witam Proszę o pomoc, właśnie wyczyściłem i zsynchtonizowalem gaźniki , wymieniłem komplet uszczelek, dysz oraz nowe kolektory ssące oryginalne. Wszystkie gazniki wyregulowane książkowo, po odłączeniu wakuometrow i założeniu zaślepek na 1 i czwartym gaźniku oraz na drugim wezyka od sterowania kranikiem mam problem z trzecim cylindrem. Po podłączeniu...
W tym roku na pewno muszę zdemontować gaźnik do czyszczenia, spróbuję znaleźć jakiś przelotowy kranik i wyprowadzę go do schowka w przekroku. Niestety skuter wymaga demontażu osłon aby się dostać do bebechów, nawet do podciśnieniowego kranika pod boczną osłoną...
Witam, mam problem z crosem Diabolini 125, kupiłem go miesiąc temu i odkąd go kupiłem dławił się przy gwałtownym dodaniu gazu, a teraz od paru dni ciepły czy zimny odpala tylko na ssaniu - czasem na ciepłym odpali bez ale bardzo rzadko. Próbowałem regulować iglicę, dyszę, czyściłem gaźnik, 2 razy wymieniłem świecę i dalej to nie pomogło.
Regulacja gaźnika nie polega tylko na kręceniu śrubką, jest jeszcze ustawienie iglicy, zmiana samej iglicy, kilka dysz w gaźniku i nawet doświadczony mechanik może mieć problemy z prawidłową regulacją gaźnika. Dodatkowo wiesz że zakładając ten filtr zabijasz motor? Oryginalny filtr jest schowany w plastikowej puszcze która chroni przed dostaniem się...
Witam Dzięki za odpowiedź. Gaźnik czyściłem w ubiegłym roku i zmieniłem mu główną uszczelkę papierową , ale nie wymieniałem dysz , przepustnicy itp. tj. tych elementów które znajdują się w zestawie za 85 zł. Pewnie będę musiał to zrobić. Czy mam rację ? A tak apropo mam parownik typu Cometa firmy Elpigaz . Podejrzewam ,że w nim musi być szlam , choć...
Dostałem kosiarkę z silnikiem Brrigs&Stratton (typ 122702) 4,5HP sprzęt nie odpalał od kilku lat. Po przejrzeniu urządzenia stwierdziłem, koło magnesowe osadzone sztywno na wale, bez luzów, iskra na świecy jest, po zdjęciu głowicy trochę nagaru pod deklem,zawory wizualnie bdb, gładz cylindra gładka bez rys i progu, przy odkręcaniu głowicy zerwałem 1...
Tłumik musiałeś rozpoławiać i czyścić, więc nie zapchany. Łącznik gumowy i rurka impulsowa założone prawidłowo? Łącznik lubi się zagiąć. Wypust na kole wentylatora nie uszkodzony? Moduł ma prawidłową przerwę na 0,3 mm? Dysza główna w gaźniku działa prawidłowo? Jak masz ustawioną dźwigienkę zaworową- powinna być na wysokości płaszczyzny gaźnika. Sitko...
Jeździłem niegdyś czymś takim. Jak coś się działo zawsze zaczynałem od gaźnika: skład mieszanki, dysza wolnych obrotów, wymontowanie mycie w benzynce, potem dolewki oleju, świeczki: szczelina w świeczce, czyszczenie fajek świec, aparat zapłonowy: wymiana kowadełka, znowu szczeliny, pokrywa zaworów: wymiana uszczelki. W dzisiejszych czasach jak to zrobisz...
Wymiana uszczelek pod gaźnikiem, założenie oringu na dyszy widocznej od góry gaźnika, ponowne czyszczenie układu paliwowego i cały plac odśnieżony :D bardzo pięknie dziękuje i pozdrawiam Skoro wszystko gra to, zamykam temat.
Witam, Po regeneracji Gaźnika zauważyłem dosyć duże zużycie paliwa w moim maluszku (elegant 97r) ale dopiero jak sobie zapisałem ile tankuje i spisałem licznik to o mało co nie spadłem z krzesła :O wyszło mi ≈10,3L na 100km... Regenerowałem gaźnik to znaczy... Wymieniałem wszystkie dysze (kupiłem taki zestaw naprawczy) nowe uszczelki regulacja...
Zdaje się że w tym gaźniku cały układ rozruchowy z dyszą i studzienką znajduje się w korpusie gaźnika, a nie w pokrywce komory pływakowej. Musisz wykręcić dyszę ssania i wszystko dokładnie wyczyścić carb cleanerem. Z resztą czyszczenie całego gaźnika jest wskazane, rozkręcenie go na wszystkie części i umycie carb cleanerem.
Czyściłeś dyszę wolnych obrotów? Pływak w gaźniku nie jest przypadkiem dziurawy?
blokada gaźniku obrotomierz gaźniku dysza gaźniku
projektor telefonu wentylator chlodnicy obroty szuflady ricoh
odpowietrzenie solaru mikrokomputer cobra1
Jak sprawdzić przetwornicę VRM CPU na płycie głównej – pomiary napięć, ripple, diagnostyka MOSFET Schemat połączeń cewki zapłonowej Stihl 026 – przewody WN, STOP, masa, opis układu CDI