Miska oleju do zrzucenia i czyszczenie smoka powinno uratować ciśnienie . To rutynowa operacja demontaż miski i czyszczenie smoka + wymycie układu dolotowego + filty i olej przy regeneracji turbo takie są wymogi do jakiejkolwiek reklamacji. My zawsze robimy sobie zdjęcia w trakcie naprawy żeby nie było ;) . Możesz jeszcze wcześniej zmierzyć ciśnienie...
A ja bym sprawdził faktyczne ciśnienie oleju. W tym silniku powinno być 3,3 Bar przy 4000 rpm.
Panewki mógł obejrzeć przy okazji czyszczenia smoka jak miska była zdjęta. Ale faktycznie pierw bym wymienił czujnik na oryginalny.
Na górze wtryskiwacza, masz przewody przelewowe, zdemontuje i wymień te małe oringi. Najprawdopodobniej to jest przyczyną mokrych wtryskiwaczy. Teraz po kolei: W tym silniku, gdy pojawia się nagar (krak) wokół wtrysku, wymienia się uszczelniacze, frezuje się gniazda, dodatkowo ja osobiście zdejmuje miskę olejowa i czyszczę smoka pompy oleju + wymiana...
Albo zatkany smok, albo zużyta pompka wstępna w środku pompy wtryskowej, jeśli czyszczenie smoka nie pomoże to pomoże założenie dodatkowej pompki elektrycznej przed pompą wtryskową, ja tak zrobiłem w Xantii też z XUD-em bo mi się po nocy zapowietrzała pompa wtryskowa. Ja założyłem taką - ona potrafi zasysać i podłączyłem pod zaworek gaszenia pompy wtryskowej...
Cześć. Mam problem, wyświetla mi się komunikat "niskie ciśnienie oleju" (nie czerwony czajniczek), manometr podłączony zamiast czujnika wskazuje ca 0,5 bara na ciepłym silniku i biegu jałowym. Wbrew tezie, że w internecie znajdziesz wszystkie niezbędne informacje, tej nie ma. Wymiana filtru oleju, czy czyszczenie smoka nic nie dało. Mechanik oczywiście...
Wykonanie płukanki, wymiana oleju na gęstszy, czyszczenie zapchanego smoka, usterka zniknęła, wszystko się okaże na jak długo.
Właśnie wziąłem kompletny silnik za 1300 PLN tak trzeba go przejrzeć. Na pewno do oglądniecia wałek i szklanki. Pompek nie będę ruszał no chyba że będzie problem po odpaleniu. Nowy rozrząd czeka przy okazji zajrzę jak tam łańcuch i napinacz. Do tego rewizja miski i czyszczenie smoka.
Bardzo dobrze opisałeś problem "Davitt87 ". Jak go rozwiązałeś? W moim c4 z 2008r z przebiegiem 200 tys. km mam dokładnie to samo. Ciśnienie oleju na biegu jałowym wynosi 0,6 bar. Na rozgrzanym silniku co chwile wyskakuje na wolnych obrotach drażniący komunikat o zbyt niskim ciśnieniu oleju. Wymiana filtra oleju, czyszczenie smoka i miski olejowej oraz...
To w takim razie wymień ten rozrząd w całości, łącznie z wymianą oleju, bo nie ma co ryzykować. I do tego jeszcze czyszczenie smoka w misce się zrobi. Heh albo grubo albo wcale! 😁👍
Demontaż i mycie baku - gwarantuję że masz w nim masę opiłków metalu. Czyszczenie smoka pompy i montaż. Sprężarką przedmuchać przewody paliwowe biegnące do i od silnika. Dalej masz filtr paliwa lub puszkę wkładu filtra - podobnie jak ze zbiornikiem - wymienić kpl filtr lub wyczyścić puszkę. Dalej masz pompę HP i pompę rozdzielaczową - jak miałeś syf...
A olej i filtry wymienili + czyszczenie smoka miski olejowej ??
witam, a czyściłeś smoka? może jest zatkany? pozdrawiam
Potwierdzam teorie że to wina zaworku, a serwis wymienił go i mnie nie poinformował nawet, może liczyli że im zostawię auto na płukanie i czyszczenie smoka i wtedy zapłacę.
Ściągnij przewód intercoolera i zobacz czy nie ma tam czasem oleju. Przy tym przebiegu może lać turbo wtedy regeneracja demontaż miski czyszczenie smoka i po problemie ;) .
Wyczyść smok w baku. Zrobisz takie oczy jak zobaczysz te gluty. Ja ostatnio swojemu Dieselkowi zrobiłem czyszczenie baku, wymianę przewodów zasilających oraz czyszczenie smoka. Brudu i smoły na dnie było że ho ho.
Właśnie olej byl wymieniony jakies 4 msc temu ale nie czyścili smoka a po czasie sie dowiedzialem zw powinno sie robic co jakis czas takie czyszczenie,dtego okolo 2 tyg temu pojechałem na czyszczenie ale olej byl praktycznie czysty wiec mechanik wlal go z powrotem. Nie mam juz pojęcia co ta moja mazde boli w tygodniu znowu do mechanika.
Koledzy napinacz wymieniony łańcuch sprawdzony jest ok wszystko pracuje ładnie bez problemu lecz został jeszcze jeden problem zapalająca się kontrolka oleju tylko i wyłącznie na rozgrzanym silniku po przejechaniu kilkunastu km. olej wymieniony na motul 5w30 wraz z filtrem, czujnik ciśnienia wymioniony na nowy ciśnień jeszcze nie sprawdziłem, sugerowałem...
dziękuję panowie wszystkim , temat rozwiązany , czyszczenie smoka , płukanie silnika świeży olej , filtr i silniczek chodzi ciśnienie oleju w normie . Poduszka tez ogarnięta , pod siedzeniem kabelki :-) Temat zamykam
O matko, nie kombinujmy... żadne zegary, robiłem takie usterki, łącznie ze zrzucaniem michy, naprawa trwała szybko. Co robiłem: -demontaż michy, -czyszczenie smoka, -rozbiórka pompy, w celu ustalenia wytarcia zębatek i gładzi dekielka i obudowy -sprawdzenie działania zaworu upustowego sprężarką kilkukrotnie -dalej wymiana filtra oleju na markowy -pomiar...
jeśli chodzi o zbiornik to w tym roku czyściłem smoka i straszny tam syf był takie czarne błotko na sitku a na dnie zbiornika cośtam się świeciło ( tak jakby brokat) i zastanawiało mnie ale wsadziłem do filtru paliwa magnes i nic nie wyłapał Dodano po 1 czyli znowu pompa??
Obudowa wymieniona wraz z filtrem. Nie zauważyłem żadnej nieszczelności ani ubytku, ale natknąłem się na temat że powietrze mogło być zasysabe przez nieszczelność na śrubie mocującej. Dałem więc gumową uszczelkę pod stalową, poskręcałem i zalałem całość ON. Auto odpaliło bez problemu, zrobiłem rundę 5 km i wstawiłem na dwór. Zobaczymy co będzie rano,...
Po czyszczeniu smoka w zbiorniku i wymianie filtra paliwa korekty wróciły do normy. 1 cylinder + 0,5 2 cylinder - 0,3 3 cylinder - 0,3 4 cylinder - 0,3 Dziękuje za zainteresowanie tematem. Temat zamknięty
I czy wykonali czyszczenie miski olejowe oraz smoka bo to podstawa przy wymianie lub regeneracji turbo !!!
Witam Ja mam dwa pytania: czy da się do passata B7 keyless dopisać zwykły klucz ? bo próbowałem na kilka sposobów niby zapisuje niby jest ale auto go nie rozpoznaje. A drugie pytanie czy ktoś z was już czyścił klucze jtagiem od smoka, chciałem wyczyścić klucz z audi B8 na PCF7945, podłaczyłem wg schematu, nie czyta,nie zapisuje, nic nie robi.
Problem dotyczy Toyoty Corolli E12 1.4 D4D diesel z 2007. Auto ma ok. 160 tys. przebiegu. Po przejechaniu kilku kilometrów auto nagle traciło moc, brak przyspieszenia, obroty ok. 2 tys., jednocześnie dymiło się jasno z rury wydechowej. Po wyłączeniu i włączeniu wszystko wracało do normy. Najpierw działo się to nawet co kilka dni, później codziennie....
kwestia dpf jest w miare jasna. Wymienię olej wraz z czyszczeniem smoka i spróbuje bo wypalić na trasie, jak to nic nie da to wtedy uruchomię wypalanie komputerem. Ale czy istnieje jakaś inna mechaniczna przyczyna, z którą ktoś sie spotkał że olej się miesza z paliwem?
Dla zainteresowanych; Sprawdziłem ciśnienie oleju, przy nagrzanym silniku okazało się że ma poniżej 1bara czyli "katastrofa". Wymieniłem pompę oleju i olej na 10w40 wraz z filtrem, nie bawiłem się w czyszczenie smoka itp. ponieważ chciałem to zrobić raz a porządnie ze względu na kiepskie warunki zdejmowania miski olejowej. Po tej operacji góra ucichła...
W silnikach 1,6 8V trzeba obowiązkowo czyścić smok oleju a najlepiej wymienić na nowy.Kłopoty z głowicą zaczynają się jak jest zatkany smok oleju. Skąd takie bzdury bierzecie?! Po pierwsze to jak jest zapchany smok oleju ( z czym nigdy się nie spotkałem, i ty pewnie też nie bo pewnie nawet go nie widziałeś) to nie ma ciśnienia oleju. Idźcie się uczyć...
Przed płukaniem silnika należałoby zmienić filtr oleju na nowy, po płukaniu założyć drugi nowy. Po płukaniu silnika, który ma na głowicy przyrośnięty nagar, będą odpadać płaty tego nagaru i zatykać smok pompy olejowej. Tak samo się dzieje po wlaniu dobrego oleju. Pierwsze silniki miały w misce olejowej, pod smokiem, odkręcane okienko do czyszczenia...
W tym samochodzie nie wystarczy zregenerowac wylacznie turbo i je wymienic .Niestety 1.6 to problematyczne silniki . Trzeba zrobić płukanie silnika olejem , usuniecie opiłków magnesem , wymienić smoka , sruby z sitkiem zasilajacych turbine, olej i filtry - to wiadomo wyczyscic układ dolotowy wraz z intercoolerem . Nie tylko w tym silniku, lecz w każdym...
Witam ponownie, Wychodzi na to, że w moim przypadku po wymianach czego się dało. Zaworki, przewód, pompka, moduł obróbki paliwa za pompką, czyścić smok, inne były brudy, które przedostały się do przewodów paliwowych. KILKAKROTNE CZYSZCZENIE POMOGŁO. Podkreślam kilkakrotne - te brudy po prostu się przesuwały w przewodach.
czyszczenie miski olejowej i smoka było wykonane ok 5000 km
Witam Mam problem z ciągnikiem jak w tytule problem polega na tym że auto ma spadek mocy tzn. jest mniej dynamiczne zaczyna szarpać, czasem gaśnie i jest problem by ponownie zapalić wszystko to zaczyna się dziać gdy poziom paliwa zejdzie poniżej 1/3poziomu. Taka sytuacja jest też gdy autko stoi kilka godzin np. po pauzie; nie pali od razu, trzeba kilkanaście...
Witam wszystkich. Mam problem z Volvo FH 4 E5, mianowicie od jakiegoś czasu na wysokich biegach zaczyna telepać kabiną, tak jakby brakowało paliwa. Wymieniłem podstawę filtrów, pompkę paliwa, zaworek ciśnienia, filtry, czyściłem smok i dalej to samo, dzień jest ok, a następny już nie. Nie wiem, czego jeszcze można byłoby się czepnąć, może miał ktoś...
Ja bym zaczął od sprawdzenia połączeń. Od spodu przed zbiornikiem powinna być kostka. Może śniedzieje i należy przeczyścić i dogiąć piny. Potem jednak wymontowanie czujnika i sprawdzenie pływaka (może się wiesza). Oczywiście regulacja ramienia pływaka no i przy okazji czyszczenie zbiornika i smoka paliwa.
1.8 ma chłodnice olej więc pchanie się w w50 jest jest sensu. Teoretycznie dla nieuturbionego 1.8 wystarczył by 5w30. Jak chcesz wlać coś porządnego to zalej 5w40 lub 0w40 (lepszy w zimie). Choć 1.8 nie jest specjalnie wrażliwe na olej. Najlepiej to zrobi mu częstą zmiana oleju (szczególnie jak krótkie trasy do 30km) oraz rewizja i czyszczenie miski...
Witam. Boryka się z problemem w volvo fh 4 e6 , pokazuję błąd EMS P008A00 niskie ciśnienie paliwa po niskiej stronie. Zostały wymienione filtry (ori) ,czujnik (ori),czyszczenie smoków, nic to nie pomogło. Błąd można skasować i auto jeździ normalnie tydzień, a nawet dwa, jak się błąd ma pojawić to silnik zaczyna nie równo pracować przez chwilę. Może...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic12... tutaj pisałem 4 lata temu że należy czyścić smok olejowy i nie tylko w dieslach. Jacyś laicy uznali to za "bzdury". W silnikach CDI np Mazdy 2,0 z tego powodu zalecają wymianę uszczelek pod wtryskami jako sposób doraźny.
Może masz zabite sitko smoka w zbiorniku.Zrób prosty test,podłącz zasilanie z karnistra,jeśli będzie dobrze wyciągaj zbiornik do czyszczenia.
Jutro spróbuję, ale powiedz mi od razu, przy druku, jak zrobić, żeby wydrukowało 10 kartek, czy po czyszczeniu głowic? Jeszcze wyczytałem, żeby do smoka, czyli do stacji serwisowej, dolać płynu, żeby tam się rozdrobnił tusz w wężykach, bo może przy czyszczeniu słabo ciągnie. Może tak być?
Witam serdecznie. Błąd mówi o niskim ciśnieniu, tak Google podpowiada ale jest to błędna podpowiedź. Problem prawdopodobnie leży po stronie pompy wysokiego ciśnienia numer 1,jest to pompa tylna od strony rozrządu. Znam temat . Proszę zacząć po kolei, nie tracić pieniędzy na część, jedynie poświęcamy czas. 1. Czyścimy tak zwanego smoka (filtrem w zbiorniku...
Kiedy kolega wymieniał filtr paliwa albo tylko spuszczał wodę. Jak dawno był czyszczony smok w zbiorniku paliwa- gluty do poznania jak trzeba mieć coraz większy stan paliwa na wskaźniku żeby chodził. Mam auto osobowe które ma rezerwę na 5 km przed stanięciem, tankować można dość mało.
wymiana filtrów i czyszczenie smoków nie pomogło a wrecz pogorszyło sprawe. Okazało sie ze zapchny był układ gdzies przed filtrami , kazałem kierowcy rozkrecac po kolei sruby i szukac syfu na oczkach przewodów i po czyszczeniu wróciło wszytko do normy.
Też stawiam na turbo: 1. demontaż turbo = regeneracja 2. demontaż intercoolera = mycie 3. demontaż miski olejowej + smoka = czyszczenie dokładne 4. ładnie czysto poskładać 5. nowy olej + filtry = wymiana oleju Koszt takiej naprawy to +- 2000 tysiące. Dopilnuj aby dobrze wszystko wymyli i wyczyścili. Dobrze by było jeszcze zrobić pomiar kompresji czy...
Witam, mam problem z Manem TGS 2012 18.440. Auto normalnie paliło, ale raz na jakiś czas wyskoczył na czerwono błąd awarii silnika, miał moc i normalnie jeździł. Postanowiłem wyczyścić smoka i ręczną pompkę paliwa, od tej pory auto nie chce normalnie odpalać, trzeba długo kręcić. Wymieniłem ręczną pompkę paliwa Hengst, dwa przewody do pompy, bo średnio...
Kolego kwok i mój problem by powstał nagle z dnia na dzień? podczas tak dużych mrozów? ten zbiornik co jest zakładałem jakieś 3 miesiące temu gdyż potrzebowałem większego, smoka czyściłem bo był trochę zasyfiony tą czarną smołą ale to nie było na tyle aby go zatkało. tam siteczko takie małe w nim wyczyściłem. a czy możliwe jest że ten syf dostał się...
Filtr po ponownej wymianie został zalany. Dzisiaj będę czyścił smok to sprawdzę. A co myślicie o smoku ? Czy gdyby był zabity mógłby powodować takie coś ?
Kolego to normalne. KIA ma błąd fabryczny . Zastosowanie bo komponentów a właściwie rozpuszczalników spowodowało złuszczanie się lakieru. Można wymienić zbiornik - ciut drogo Czyścić smok w baku. - ja tak robię Koniecznie wymienić filtr paliwa I jeśli nie zakorbi należy wymienić regulator ciśnienia pompy HP. Ha tak zrobiłem i jest dobrze. Koszt regards...
Tak nowy castrol 10w40 miska byla zdjeta i czyszczona rowniez smok
Witam. Mam podobny problem. Samochód gasł po zatankowaniu. Okazało się że w zbiorniku były paprochy z odpadającej farby - zapychały sitko smoka. Wymieniłem zbiornik na niemalowany w środku, filtr paliwa i teraz problemem jest przejechanie kilkuset metrów - gaśnie i pojawia sie kontrolka check. Poczytałem trochę postów i dziś zobaczę w jakim stanie jest...
Da się zrobić bez wyciągania miski , jest wtedy ekwilibrystyka z deklem - zostanie na nim smok pompy oleju i trzeba go na bok delikatnie przestawić ( nie uszkadzając smoka ) .Potem zabawa z czyszczeniem i nakładaniem masy uszczelniającej . Do demontażu dekla musisz też powykręcać szpilki (są śruby i z tego co pamiętam dwie szpilki ) . No chyba że robisz...
Da rade jakoś te wtryski sprawdzić vagiem czy trzeba wyjmować? Trzeba wymontować i na stół probierczy.... Jednak przy znacznie "lejących" wtryskiwaczach już byś o tym wiedział. Bo spora chmurka czarnych spalin by się za autem ciągnęła. Stawiam raczej na drobną nieszczelność układu zasilającego. Upewnisz się podłączając bańkę z olejem napędowym bezpośrednio...
Witam, posiadam Mini Cooper 1.6 120 koni mechanicznych, 2006r. zapala się kontrolka niskiego ciśnienia oleju. Na zimnym silniku mamy 4 bary, na ciepłym 0,5 bara. Był czyszczony smok, miska olejowa, wymiana oleju i założenie oryginalnego filtra nie pomogły. Jakie powinno być prawidłowe ciśnienie na biegu jałowym przy rozgrzanym silniku? Proszę o fachową...
wielkie dzięki za wszystko.A powiedz mi jeszcze taką rzecz smoka da się odkręcić tak żebym go sobie dokładnie umył ze środka?
Spróbuj wtłoczyć powietrze do przewodu paliwowego w stronę zbiornika paliwa, bo z Twojego opisu wygląda, że masz zatkanego smoka w zbiorniku. Jeśli to coś zmieni, to czeka cię czyszczenie zbiornika paliwa no i wymiana filtra paliwowego.
Powiem ci że ostatnio walczyłem z takim wozem i jak się okazało był zapchany smok. Właściciel zarzekał się że czyścił. W smoku jest sitko nie wystarczy go przedmuchać, trzeba rozebrać.
Gut. Personalizacji Plusa już nie ma. Dzięki za podpowiedź. Teraz smok. Kto z Krakowa jutro po południu mógłby zdjąć smoka z tego aparatu? Na PW poproszę. Michał
Zgadzam się z przedmówcą. Jeżdzę na gazie i raz do roku czyszczę listwę zasilającą i wtryskiwacze mechanicznie. Kiedyś wlałem ten magiczny środek do zbirnika. To co zobaczyłem w zbiorniku przeraziło mnie. W benzynie pływały farfocle do 3mm. Tem specyfik wytrąca i zbija wszystkie mikronieczystości. Skończyło się na wymianie filtra paliwa, smoka pompy...
Cześć, od około miesiąca moje BMW E90 318i silnik N46B20 ma problem. Gdy odpalam go po nocy, jak jest zimny, silnik pracuje płynnie i bez zastrzeżeń. Problem pojawia się po rozgrzaniu, mianowicie po przejechaniu kilku km i zatrzymaniu się na światłach obroty falują pomiędzy 900 a 600 obrotów i słychać, jakby silnik się dusił. Po zgaszeniu i ponownym...
Witam. tez mam problem z tym silnikiem, wymieniałem rozrząd było ok na następny dzień wydala błędy p0015 rozrząd sprawdzony nie przestawił się smok był czyszczony olej świeży. komuś udało się rozwiązać ten problem ?
witam. świeci mi na desce usterka silnika i dymek z wykrzyknikiem oraz generuje błąd ems 4754 bez żadnej jednostki jedynie z gwiazdką. pali od strzała gaśnie bez problemu jedzie, silnik normalnie pracuje. jedynie co czuje to że ma mniej mocy. czujnik ciśnienia paliwa wyczyscilem ten czerwony zawor od gaszenia też. smoka tak samo wyczyscilem. co to może...
Rozumiem, że na początku toczydełko jeździ normalnie. Problem pojawia się z czasem. Zrób na początek prostą rzecz. Jak ci zacznie przerywać to odkręć korek wlewu paliwa. Mi to wygląda na zapchane odpowietrzenie zbiornika. możesz też mieć zabrudzonego smoka od paliwa. Wtedy demontaż baku, wyciąganie końcóki i czyszczenie.
Witam Mam problem z pompą ABS w Renault Laguna II 1.9 Dci 2003r. Mianowicie dziś wymieniłem turbosprężarkę oraz zabrałem się do czyszczenia miski olejowej, smoka, odmy oraz reszty podzespołów. Z miską olejową miałem mały problem dotyczący śrub mocujących ( 4 nie chciały ustąpić ) więc odkręciłem klemy, wyjąłem akumulator i przyspawałem nakrętki na śruby.Wszystko...
Bez rozebrania, dobrej chemii i paru rbh na samo czyszczenie to zapomnij. Ciekawe co w misce i smoku siedzi.
Właśnie nie, problem już trwa około roku, więc filtr paliwa odpada, bo niedawno zmieniany był. Odnośnie do dostania się do smoka, to może ktoś wie jak złożyć siedzisko kanapy? Zaczął bym od tego, później ewentualne czyszczenie przepływki izopropanolem, aby wyciągnąć wkład przepływomierza jest przykręcony 2 śrubami torx ale maja bolce na środku śruby,...
Witam mam problemy z manem TGX 18.480 2008r common rail, otóż auto nawet po chwilowym postoju ciężko zapala. Wcześniej pojawiały się błędy edc 94 3778,3779,3780 oraz paliła cały czas kontrolka silnika i auto przechodziło w tryb awaryjny. Po wymianie filtra paliwa oraz czyszczeniu odstojnika i smoka problem zniknął lecz kontrolka nadal się czasami zapala...
A co ze zbiornikiem paliwa? Był czyszczony. Jak tam smok?
Witam wszystkich. Ford fiesta 2010 r 1.4 tdci problem z odpalaniem, jest wilgoć deszcz/śnieg temp spada samochód nie chce odpalić. Wtryski sprawdzone, czyszczony bak smok/g były gluty ale jest wyczyszczone wymienione wszystkie filtry, świece wymienione na nowe. Samochód odpali na plaka choć nie reaguje na gaz po paru odpaleniach na plaka samochód wraca...
Witam wszystkich forumowiczów. Jestem jak dotąd szczęśliwym posiadaczem Mazdy 6 z 2003r. 3 tygodnie temu auto trafiło do "polecanego" warsztatu celem wymiany uszczelki pod głowicą gdyż wystąpiły 2 znane zapewne objawy typu wurzucanie płynu poprzez zawór chłodnicy i jeden (jeden!!) epizod polegający na podniesieniu się temperatury silnika w czerwone...
jak rozbierzesz telefon sa 2 układy przy gniezdzie. Kazdy 5 girek. Ten od mbusa jest walniety, zamien je, sciagnij smoka i zamien ponownie.
Miałem podobny przypadek w iveco okazało się że było tyle syfu w baku że nawet elektryczna pompa[wtrysk bosch] nie mogła pompować paliwa po wyczyszczeniu zagadało iveco Ale i niestety Ten sam objaw co u ciebie mieliśmy w bravo jtd -pompa stanęła na amen Zobacz jeszcze do smoka bo i tak bak do czyszczenia
Jeżeli mowa o tym systemie analogowym od którego kolega rozpoczynał temat to: 1. wymienić centralę ( zasilacz ) + panel zewnętrzny lub jego wkład ( głośnik mikrofon z płytką), poprawić połączenia w okablowaniu. Jak już trzon będzie zdrowy, można przyjrzeć się słuchawkom. Zaczynamy od czyszczenia isostatów płynem kontakt S. 2. Pożegnać smoka analoga...
Witam Belkę można opuścić w dół ale chyba z tego co pamiętam to trzeba silnik podwiesić. A co do czyszczenia to proponowałbym wymienić pompę oleju, chyba że miska jest wgięta w miejscu smoka.
Witam, chciał bym się podpiąć ze swoim problemem bo jest bardzo podobny, a mianowicie poziom oleju wzrasta podczas jednej trasy (poziom na bagnecie trzy krotnie wyższy od max), uszkodzeniu ulega pompa i turbina( już 3 raz). Od początku.... Pacjent to hyundai i40 1,7 crdi 2013r Oddałem auto do mechanika ze względu na stuki w silniku, zalecił wymianę...
Mam pytanie; mruga przy ładowaniu? i czym czyściłeś?
Nie no wału się trzyma :P Co mam z nim zrobić ? Luz jest minimalny na boki. Czy to wpływa na wyżej wymienione objawy? Jutro chcę wymienić przewody podciśnieniowe sterowania turbiną i pożyczyć przepływomierz od kolegi, jak swój odepnę podczas pracy silnika to niema żadnej różnicy... W wężykach paliwa są bąbelki powietrza a gdy biorę ostry zakręt na sprzęgle...
Z tym odkurzaniem i ładunkami elektrostat.to fakt i nie żarty ! Pozatym w momencie wysysania "smokiem" z wywoływaczki starego developera czyścisz pojemnik także z pyłu papierowego i innych świństw z którymi mogą być problemy na nowym nośniku. Ostrożnie przy czujniku, dokładnie w kontach i przy osi mieszadeł.
W dci nie dopisuje się wtrysków . Kolego a ile pompuje turbo ? Smoki były czyszczone ?
Witam kupiłem niedawno auto (mazda 5 2.0 pb 2008r 250tys) auto fajne , nic się nie dzieje póki co .... Ale z racji przebiegu i tego że ktoś oleju chyba nigdy nie zmieniał silnik bardzo zawalony nagarem, przepustnica czarna jak smoła, po wykręceniu świecy widzę że też tam nie lepiej... Przed wymianą oleju stosowałem oczywiście płukankę i olej smoła,...
Tak dymiło po odkręceniu korka smok był czyszczony 10 tyś km temu
Olej nie jest winny, tylko akurat taka przypadłość że wyjątkowo słabo miesza się z wodą i ta zalega na dnie miski olejowej. Zamarznięta może w każdej chwili się oderwać i zatkać smoka. Mają nie jeździć z niesprawnym termostatem i na krótkie odcinki, tak że silnik nie zdąży się dobrze nagrzać i co roku czyścić odmę.
Podniesie siedzenie odczepi przewody i można próbować czyścić ten pseudo smok.Przedmuchać też przewody zbiornik -komora silnika i zobaczymy .Pompy nie ma tam więc nie szukaj.Tam przekręcasz ten pierścień i smok wychodzi.
stokrotne dzięki rychupeja... wszystkie czynnosci wykonam według twoich wskazówek...dodam, że pojawiła sie kolejna zagadka w misce olejowej sa opiłki jakby wióry po gwintowaniu nakretki 10...mniej wiecej takiego rozmiaru..nie wiem co o tym mysleć silnik pracował do końca nie pukało nie stukało.. napewno smok był tym zawalony co mogło sie przyczynic...
Sprawdź lepkość zalanego oleju. Na smoku powinna być siatka- była czyszczona?.
Jakie powinno być ciśnienie oleju na biegu jałowym po przegonieniu? Wydaje mi się, że ta kontrolka wyskakuje z powodu starego oleju... Jak dostać się do tego smoka olejowego? Dużo jest przy tym pracy? Czy przy zastosowaniu płukanki silnikowej Engine Flush Liqui Moly obejdzie się bez ręcznego czyszczenia?
Objawy jak w temacie - biały dym z silnika i wydechu po odpaleniu, nierównomierna praca - 'szarpanie' silnika . Opel Combo 1.7D (isuzu) prod.1998. Akumulator dobry, alternator niecały rok po remoncie, 20-25 tyś po wymianie rozrządu (obecny przebieg 133tyś km), olej i płyn chłodniczy w normie, nowy filtr paliwa (5 tyg.), uszczelka pod pokrywą trochę...
Filtr zmieniany dwa razy na MANN Smok był czyszczony teraz jest nowy olej.. A ten zaworek w pompie jest w którym miejscu? Bo mam drugą zapasową rozebraną na części i nie kojarzę tego zaworku..
w jaki sposób sprawdzić wtryski ? Do czujnika się dostać nie mogłem, czy jego czyszczenie wogóle może pomóc ? Smok w baku raczej odpada, bo w tej chwili zbiornik zalany pod koreczek a problem nadal występuje.
Kolego listwa została zregenerowana : wymieniony zawór w listwie i czujnik ciśnienia (wszystko nowe oczywiście w zakładzie gdzie regenerują pompy ...), pompa wysokiego ciśnienia też zrobiona pełna regeneracja (wymieniony regulator ciśnienia paliwa ) Dodano po 2 Układ paliwowy cały sprawdzony , zbiornik i smok czyszczony. Może ktoś miał podobny problem...
U mnie CKPS zgadza się tylko trzeba zrobić odbicie lustrzane i czujnik nie ma śladów uszkodzenia. (kiedyś w maluchu i pewnej maszynie miałem Normanie rozszarpane i działało ale to stara technologia) Ja mam podejrzenie na albo ECU, albo coś się przykleiło do elementu co czyta sygnał bo innego wyjścia nie ma. Tez wiem, że jak się odepnie czujnik wałka...
Witam chciałbym przedstawić mój problem,otóż mój passat zbiera się ospale (praktycznie w ogóle) przepływka czyszczona kąt wtrysku ustawiony ,n75 podmieniany ,podciśnienia sprawdzone,pompa w zbiorniku sprawdzona smok czyszczony ,filtr paliwa i zaworek zmieniony ,nowe podkładki i przelewy o to logi : http://www.fotosik.pl/u/gregorxxx23/albu... statyczne...
Kolego ,możesz robić to co koledzy napisali wcześniej ale... W tym silniku to brak paliwa!! Miałem parę takich przypadków. W ECU nie masz błędów ,tak? Jeżeli masz taką możliwość ,to podlacz "trójnik" w zasilaniu paliwa z manometrem. Ciśnienie musisz mieć w okolicach 5-7bar. W PD to norma,w touranie to standart. 1.Obejrzyj filtr paliwa ,jak jest czarny...
Witam wszystkich, moze moje doswiadczenie ulatwi komus zycie, a wiec moj kolega posiada iveco daily 2.8 2001 rok problem byl w tym ze po puszczeniu pedalu gazu zaczynala migac kontrolka wtrysku auto tracilo moc wiec trzeba bylo wcisnac sprzeglo lub puscic na luz odczekac 5 sekund i mozna bylo dalej jechac az do nastepnego puszczenia gazu, jezdzil z...
Też pomyślałem o tym koszyczku i dlatego po części wyciągałem zbiornik. Smok był czyszczony nie było zbyt wiele syfu na nim. Wczoraj bylem się pytać o pompkę z tego co zobaczyłem to występuje tylko całość razem z koszykiem. Valeo to koszt rzędu 2.5 tys. zł.
Copyman : A odkurzacz zmienia sie w smoka wawelskiego i zieje ogniem :D Jak juz odkurzacz to "wyprowadzony" na długiej smyczy za okno.... bo toner i tak przez worek wyłazi ( i wszystko jest w tonerze).. A nasze płucka bardzo lubia toner... Niestety z tym trzeba sie liczyc ze za klika lat ma się pylice tonerowa...
Witam kolegów temat załatwiło wypompowanie paliwa wyczyszczenie pompki denaturatem sitka i wymiana filtra paliwa i czyszczenie zbiornika paliwa czyli cały układ paliwowy gdyż zalałem paliwo z zawartością wody , wiem ktoś może mi napisać że w tym okresie to normalne ale po wyczyszczeniu znów sie zatankowałem na jednej ze stacji gdzie często sie tankowałem...
Dzisiaj rano odpaliłem trzeci raz od momentu zaświecenia się kontrolki po wymianieczujnika silnik pracował minutę i wszysko było ok. gdy tylko łapie temperaturę zaczyna szwnkować głośna praca była największa gdy odpaliłem po zjachaniu na pobocze gdy zapaliła się kontrolka nigdy wcześniej nie wydobywał się taki dzwięk. Jeżeli masz zbyt duże luzy na...
Na wstępie dziękuję wszystkim za zainteresowanie problemem. Druga sztuka - gniazdo było oczywiście czyszczone, wcześniej się łączył z komputerem. Teraz tylko w trybie serwisowym tel pisze, że widzi kabel podłączony do niego, komputer w ogóle nie wykrywa nowego urządzenia i żadna aplikacja go nie widzi... sterowniki są wgrane dobre, bo drugą c975 (tą...
Membrana okazała się cała, wymiana uszczelki miedzy grzałką paliwa a podstawą filtra oraz czyszczenie całej podstawy filtra nie przyniosły zamierzonego skutku (choć na uszczelce były jakieś wżery i brudy), jak bąblowało tak bąbluje, teraz podejrzewam wąż za filtrem - przejście z czarnego węża w przeźroczysty po stronie czarnego węża ma lekkie luzy,...
czyszczenie smoka oleju zbiornik paliwa czyszczenie smoka demontaż smoka
szczotki alternatora mazda cewka gwarancja wygłuszać kolumna gąbka
skutery wodne silniki musical fidelity
Termistor NTC ELTH 2790046 - zastosowanie i połączenie Włączenie czujników ciśnienia opon Audi A8 D3 4.2 TDI