Witam, Ad 1. Brak czyszczenia, gdy jest wyłączona. Wszelkie czyszczenia są prowadzone, jeśli drukarka jest włączona. Są dwa rodzaje: - czyszczenie stacji serwisowej (przed lądowaniem karetki i po włączeniu urządzenia) - właściwe czyszczenie głowicy (zużywa tusz, zwykle przed pierwszym wydrukiem po włączeniu urządzenia) Na tuszach Canon oryginalnych,...
Opcje czyszczenia z menu drukarki/sterownika zużywają tusz. Czyszczenie zdarza się też przed pierwszym wydrukiem po włączeniu urządzenia i czasem przed wyrównaniem głowic. Przed lądowaniem karetki w stacji serwisowej jest procedura czyszczenia bez zużycia tuszu. Stacja serwisowa w Canonach jest dość złożona i ma do dyspozycji podciśnienie (ssące tusz...
W stacji serwisowej nie grzeb - łatwo popsuć, usterka jest przy wylocie na pampers. Pampers PGBK jest nad kasetką na papier. Od spodu podzespołu drukującego jest wylot tuszu PGBK ze stacji serwisowej. Wylot to taka szeroka, przezroczysta rurka (~1 cm średnicy, 5 cm długości i ścięta ukośnie). Ta rurka jest pewnie zapchana i tu jest źródło problemu....
Odpowietrz strzykawką dampery a potem ładowanie tuszu albo silne czyszczenie z WIC z otwartymi zatyczkami pojemników na tusz.
Z tego co zauważyłem, regenerowanie oryginalnych pojemników typu x25/x26 (525/526) prowadzi do zapychania się głowicy. To ma jakiś związek z typem gąbek używanych w tych pojemnikach, trzeba płukać, suszyć i dopiero regenerować... a i tak nie ma żadnej gwarancji, że będzie dobrze. Wyczyszczenie uszczelki stacji serwisowej (oraz padów) ma na celu poprawienia...
Pozostaje solidne czyszczenie stacji serwisowej i mechaniki drukarki.
wpisz w " szukaj " : 3420 Zacznij od konserwacji : - demontaż obudowy i stacji serwisowej - czyszczenie stacji serwisowej oraz elementów pozycjonujących - sprawdzenie taśmy napędu karetki
Możesz też spróbować wyczyścić przeźroczyste kółko od czytnika po drugiej stronie wałka. Ale z tego co pamiętam to ten błąd wynikał z zalania stacji serwisowej atramentem i tam nieopodal silnika jest taki czujnik, który jest zalewany i powoduje ten błąd. Czasem pomaga wykąpanie go w izopropanolu, możesz także sprawdzić jego dojście do płyty taki biały...
Wymiana stacji serwisowej i mainternance 764 pozniej 763. Pozniej czyszczenie czarny. Pozniej czyszczenie kolor. Pozniej czyszczenie wszystko. Zalatwione
Po wejściu w tryb serwisowy drukarka intensywnie czyści głowicę - to jest normalne. Poprawnie zdiagnozowałeś niedrożny moduł czyszczący (stacja serwisowa) dla głowicy PGBK. Moduł czyszczący (stacja serwisowa) ma dwie funkcje: - chroni głowicę przed wysychaniem podczas postojów - czyści głowicę Czyszczenie odbywa się za pomocą zbieraków sylikonowych...
Hej Jak w temacie - jak wyciągnąć pampersa i wyczyścić stację serwisową w HP OfficeJet 6500A Plus (E710n-z)? Zdjąłem górną pokrywę drukarki (tą bezpośrednio nad głowicą drukującą) i cała stacja serwisowa lepi się od tuszu. Umazane jest większość elementów, jakieś pędzelki sterczące pionowo itd. Ciężko to przeczyścić z zewnątrz bo dostęp jest mocno utrudniony....
OK, widzę, że jest problem w dowiedzeniu się co było robione. Więc od razu powiem, co na pewno nie zadziała na błąd 6C10: 1. Kody serwisowe - seria MG nie wspiera kodów serwisowych (poza wejściem w tryb serwisowy). 2. Kombinowanie z podłączaniem wtyczki zasilania (znane ze starszych drukarek iP). Co sporadycznie pomaga na błąd 6C10: 1. Przerwa w pracy...
Ten błąd zgłasza jedyny mechaniczny czujnik położenia krzywek (wszystkie pozostałe są optyczne). Możliwe przyczyny: - 90% i więcej gdy zaśniedzieją styki (wtedy na ogół pomagają resety, czasem konieczne jest rozebranie i czyszczenie) - kilka % gdy uszkodzi się płyta główna (przerwany obwód) - kilka % gdy nie zazębia się mechanizm wałka, na którym jest...
Nie ma wyjścia musisz odpalić głowice na innej drukarce i sprawdzić czy działa. Pozostaje jeszcze opcja zapowietrzenia głowicy, ale to jest raczej rzadki przypadek. No i zakładam że tasiemka sygnałowa do głowicy jest podpięta poprawnie. Sprawdź też jeszcze czy stacja serwisowa odsysa tusz na postoju. Możesz puścić czyszczenie głowicy i obserwować gumowy...
Witam, zamiast CLI możesz zastosować PrintLab'y z czipami, natomiast z zamiennikami PGI jest problem niezależnie od producenta, bo na ogół leją do nich barwnik zamiast pigmentu. Wymieniać można dowolny wkład z atramentem nawet jeśli się nie skończy (czip musi być na wkładzie - nowy, używany lub pusty). Ale: 1. Dysze od wkładów CLI mają swój pad w stacji...
Przyczyną takiego stanu mogą być: - zalana atramentem stacja serwisowa, - złamana ośka przekładni stacji serwisowej, - uszkodzony silnik stacji serwisowej lub driver silnika. Trzeba poobserwować jak się zachowuje stacja serwisowa, czy się kręci silnik i co się wtedy dzieje.
Mam pytanie czemu na sprawdzeniu dysz i wydruku deseni nic nie drukuje mimo, że kolory są drożne? Czy to też zdarza się czy jest podejrzane? Dodano po 3 W tym linku zanurzał dysze w cieplej wodzie, a potem zakraplał metalowe sitka od góry płynem udrażniającym: https://www.youtube.com/watch?v=9-iDQ69g... Ale wolę nie ryzykować i jeśli wiesz, że to ryzykowne...
Czy mógłby ktoś opisać jak krok po kroku rozebrać drukarkę po ściągnięciu obudowy, jak zabrać się za czyszczenie stacji servisowej Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc
Proponowałbym sprawdzić wężyk od pompki przy stacji serwisowej - czasem po jakichś operacjach (np. wymiana tuszy, automatyczne czyszczenie głowicy) odczepia się on od mocowania, przez co tusz z pojemników nie jest pompowany do głowicy.
Witam Kolejny problem, tym razem z MP830... Dostałem ją z błędem 6A00, rozebrałem, przeczyściłem podajniki, złożyłem , przeszła ten test ale pokazał się kolejny błąd dotyczący stacji serwisowej. Tak jak tam w sumie pomogło czyszczenie tak tutaj trzeba było się pobawić - wyrobiło się kółko stacji serwisowej (na łączeniu z ośką). I z tym sobie poradziłem,...
W/g serwisowki jest to ewidentnie problem z przesuwem karetki. Zdejmij obodowe, zablokuj czujnik otwarcia klapki, przesun karetke max. w lewo i wlacz drukarke. Bedziesz w stanie sprawdzic czy karetka probuje dojechac do stacji serwisowej oraz czy stacja ma ochote na jakiekolwiek czyszczenie glowic. Poza tym sprawdz czy stripencoder jest wlasciwie zalozony...
Witam 1. Myślę, że kartridż czarny jest sprawny. Przyczyną tego typu objawu może być też kartridż kolorowy. Włóż inny lub przemyj styki izopropanolem w obu pojemnikach to powinno pomóc. 2. Czarny pojemnik najlepiej przechowywać w specjalnym klipie. Kosztuje parę groszy i jest do nabycia w Agawie. Jeśli nie masz takiego zaklej dysze np. izolacją - tą...
6C10 - to wadliwe działanie stacji serwisowej (to miejsce, w którym parkuje głowica i odbywa się czyszczenie głowicy), być może tusz ją zalał i się blokuje. To by pasowało do opisu z cieknącymi tuszami. Zwykle pomagało... czekanie. I po pewnym czasie sama załapuje. Czy program serwisowy instalowałeś na uprawnieniach administratora? P.S. Naprawdę wydrukowałeś...
Dziekuję za odpowiedź stacja serwisowa jak napisałem była zanieczyszczona a wręcz zablokowana - problem działąnia stacji serwisowej został usunięty - nadal jednak występował opisany problem Call service 999 lub 990. Czyszczenie czujnika w karetce nieskuteczne. Z tego co się dowiedziałęm inną pochodną przyczyną tego problemu może być zatkanie dysz w...
Kolego to tak jest z tymi drukarkami, że w stacji serwisowej zbiera się i zasycha zużyty tusz. Jedyne co możesz zrobić to ją rozkręcić i wyczyścić dokładnie. Przy okazji zobaczysz czy zębatki Ci się nie uszkodziły. Jeśli nie to czasami czyszczenie karetki pomaga. Powodzenia
Wolałem zapytać, ale bez urazy. Miałem już klientów którzy awanturowali się, że drukarka którą im sprzedałem nie działa po podłączeniu do prądu, a oni najzwyczajniej w świecie nie włączyli klawisza :D Co do udrożnienia. Przydałby się płyn. Jeżeli go nie masz można spróbować wodą, ale ja nigdy tego nie próbowałem. Płynem robię tak, że odjeżdżam kartką...
No na początek proponuję trochę poczyścić. Zdejmij górną część obudowy i wyczyść spirytusem wszystkie czujniki na płycie głównej drukarki. Do tego proponuję czyszczenie styków w karetce i kardridżach. Przeczyść też enkoder-pprzezroczysty plastikowy pasek z kreskami biegnący za karetką. Sprawdź czy w stacji serwisowej nie ma sopli zużytego tuszu. Powinno...
ja stawiam na uwalone zębatki Jak najbardziej popieram, tu leży instrukcja: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... A tu masz instrukcje napisana pismem obrazkowym ;) http://www.unet.univie.ac.at/~a0327162/i... Chodzi o zespół zębatek w stacji serwisowej które przenoszą moment obrotowy na ten wihajster który...
Przed procedurą parkowania głowicy drukującej w stacji serwisowej nie ma czyszczenia zużywającego tusz. To, że są odgłosy, to jeszcze nie znaczy że jest czyszczenie. Mam iP7250 na warsztacie to może do końca przyszłego tygodnia zrobię zdjęcia/film i wyjaśnię w czym jest różnica, a w szczególności - jakie są timingi dla poszczególnych działań (czyszczenia...
:arrow: mario70 - a co chcesz wsadzić do wody, pojemnik z atramentem :D ? Ta drukarka ma głowice zamontowaną na stałe, dla użytkownika wymienne są jedynie pojemniczki z atramentem. Poza tym jak zacznie eksperymenty z wodą to w przypadku Epsona ma zagwarantowana wymianę głowicy. Wodą można czyścić głowice HP, Canona i Lexmarka. :arrow: papatki - można...
zauważyłem ze na tylnym silniku tam gdzie jest folia licząca obroty tryb przesuwa się (próbując go obrócić) o 30 stopni po czym następuje bardzo duży opór. To jest właśnie zębatka napędu (silniczka) APP - jest sprzężona z enkoderem kołowym (enkoderem APP). Jeśli karetka jest poza stacją serwisową, to zobacz, w którym momencie dochodzi pojawienia się...
Karetkę można przesuwać dowolnie kiedy drukarka jest odłączona od zasilania. karetka musi jednak zostać odblokowana w stacji serwisowej drukarki. jeśli po podłączeniu zasilania i włączeniu drukarki karetka w ogóle nie wyskakuje ze stacji, ani nawet nie próbuje pozostaje Ci rozkręcenie obudowy i podmiana kartridża na sprawny. prawdopodobnie zainstalowany...
Nie no, w denaturat mnie nie wrabiajcie ;) Moje odkrycie to właśnie płyn Cler (ze "Stonki"). Miałem wstępnie wyczyszczone ciepłą wodą i płynem do mycia szyb (Mr. Muscle) pojemniki po tuszach zamiennych /Canon PGI-525, CLI-526/. Czyszczenie było nie byle jakie - wyjąłem gąbeczki przez otwór wylotowy (to nie żart - to da się zrobić), starannie wypłukałem...
Też ostatnio to zauważyłem, nad kolorem Magenta biały 'x' w czerwonym kółku, bodajże U41 na wyświetlaczu, już biorę kolejny pojemnik aby założyć, wyjmuję wkład M i... cała gąbka nadal w tuszu. Tymczasem Y, który jeszcze niedawno miał 3/4, był w podobnym stanie - normalnie śmiech. To samo z C i BK - miały mieć odpowiednio 1/2 (od dawna) i 3/4 (od niedawna)...
Problem tkwi w stacji serwisowej (element pod głowicami który chcroni je i czyści w czasie parkowania karetki). Być może z naboju coś wylało się (różowy tusz). I teraz nowa głowica stojąc na tym przebarwia się. Niezbędne jest dokładne wymycie stacji najlepiej po rozkręceniu drukarki. Ja raz tak miałem z hp930 tyle że niebiesko ale po wyczyszczeniu jest...
Witam, 100% czarny jest drukowany czarnym atramentem - dla wszystkich ustawień. Ale PGI tylko dla papieru zwykłego jednostronnie i z marginesami, a w innych przypadkach jest używany (CLI)BK. Jeśli szarość jest składana z kolorów, to tusz czarny wchodzi stopniowo od pokrycia ~40-60% (zależnie od ustawień). Jest podejrzenie, że długotrwałe stosowanie...
Działać będzie, ale w końcu przegrzeje się głowica kolorowa. Żeby tak się nie stało, to trzeba zakleić styki mocy (HV) dla głowicy kolorowej: http://obrazki.elektroda.pl/2189454300_1... Musi być komplet chipów, mogą być puste (wtedy trzeba wyłączyć monitor stanu dla każdego pustego chipa), można zrobić tusze-wydmuszki z wyjętymi gąbkami. Dla...
Jest to błąd czujnika pod stacją serwisową wykrywającego obroty stacji czyszczącej. Czujnik mógł się zalać tuszem i nie działa bądź się uszkodził. Raz zdarzyło mi się, że po prostu się odpiął przez co nie wykrywał nic. Niestety dojście do niego jest strasznie trudne, pomoże Ci serwisówka.
Witam, błąd 6A81 to na ogół "tylko" przyblokowanie stacji serwisowej. Zdejmujesz górną obudowę na podobnej zasadzie jak [url=http://www.startcopy.ru/repair/rol_... iP4600. Wyjmujesz tusze i głowicę. Później zdejmujesz enkoder karetki (aby się nie pobrudził), i czyścisz stację serwisową z nadmiaru tuszu. Pomagasz sobie trybikiem przy APP...
Jest to całkowicie normalne i nie ma się czym przejmować, dokładnie to samo można zobaczyć w modelu Hp PSC 1510, który jest bardzo podobny do C3180. Stacja serwisowa czyszcząc głowice odchlapuje te resztki tuszu niefartownie właśnie na obudowę drukarki.
błąd pozycjonowania 6A00. Podajnik papieru, stacja serwisowa(moduł czyszczący), płyta główna. podajnik rozkręć (rochę zabawy) umyj ,posmaruj, poskładaj go (czasami to pomaga). Moduł czyszczący -sprawdź czy niema kawałków/resztek papieru itp. Plyty głównej siezregółu nie naprawia a wymiana nie opłacalna. Podajnik kosztuje chyba około 170zł netto.
Błąd nr 345 jest najprawdopodobniej związany z modułem czyszczącym stacji serwisowej - pewnie zaciął się on z powodu zalegającego tam zużytego tuszu.
Dziękuje za odpowiedź - ale to właśnie wymieniłem. W Canonie jest to moduł czyszczący, w HP stacja serwisowa, a w Epsonie Pompa. Tak jak wcześniej pisałem wymieniłem na inną nową wyjętą z pudełka i błąd pozostał ten sam.
Przytkany lub rozszczelniony moduł czyszczący (stacja serwisowa). Ciężki dostęp do padów modułu czyszczącego w tym modelu. Trzeba by na nie zakroplić troszkę płynu do mycia szyb (np. "Mr Muscle"). Czarny bardzo ładnie wygląda, można wiedzieć, czy to zamiennik czy oryginał? A i tusze kolorowe to nie CLI-6 ale jeszcze starsze BCI-6...
Warto sprawdzić, czy moduł czyszczący (stacja serwisowa) działa poprawnie. Szczególnie, czy pad od czarnego jest w stanie wciągać ciecz (np. odrobinę wody). Test wymaga znajomości relacji pomiędzy podzespołami drukarki atramentowej (znajomość mechaniki). Od biedy da się zrobić na włączonej drukarce ale wyniki mogą być błędne.
Zamienniki nie ponoszą tu winy. Podejrzewam problem ze stacją serwisową, która prawdopodobnie nie była czyszczona i przez to ma trudności w działaniu. Może być też brudny wałek po którym jeździ karetka z tuszami. Ma duży opór i karetka się blokuje. Również encoder karetki, jeśli jest bardzo brudny może powodować takie objawy.
Witam. To troszkę dość upierdliwa maszyna z kilkoma błędami konstrukcyjnymi, zwłaszcza pasek zębaty karetki który został źle dobrany do masy samej karetki ( zbyt małe zęby ). Swego czasu tez miałem podobny problem jak kolega. Rozwiązaniem okazał się czujnik enkodera karetki oraz czujnik kalibracyjny w spodniej części karetki. Za taką usterkę odpowiada...
Po zdjęciu obudowy, po prawej stronie drukarki jest stacja serwisowa - element który ma za zadanie czyścić tusze. Po prawej stronie tego elementu, z tego co pamiętam jest 3-ramienny element z zębatkami. Najprawdopodobniej to się rozsypało. Jutro na serwisie sprawdzę i Ci podpowiem, ale już możesz zobaczyć czy to przypadkiem się nie rozsypało.
Nie wiem czy dobrze kojarzę to jest drukarka A3 z wkładami 88 to ja taki przypadek miałem i bawiłem się cały dzień ale doszedłem co nie tak. Okazało się że stacja serwisowa się w tych modelach sama nie ustawia ona napędzana jest silnikiem i przed złożeniem jej trzeba odpowiednio ustawić zespół czyszczący ale już nie pamiętam jak chyba ma być cofnięta...
1. Zobacz czy nie spadła sprężynka z takiego dziwnego sprzęgła co podpowiada za napęd wałka sterującego zaworkami. 2. Sprawdź, czy w ogóle zazębia napęd wałka zaworków. 2.1. Ustaw stację serwisową w położenie jak przy zaparkowanej głowicy (pady czyszczące stacji serwisowej w górze, blokada karetki w górze). 2.2. Kręć zębatką Line Feed w celu obroty...
czyszczenie stacji serwisowej brother zacięcie stacji serwisowej zębatki stacji serwisowej
pilot bramy android android próbnik wtryskiwacza paliwa lm317 lm350
sterować halotron sterować halotron
Zabezpieczenia antykorozyjne aut w latach 80. Mercedes OM642 – moment dokręcania panewek głównych, procedura śrub TTY, osobowe i Sprinter