Jasne, wchodzisz na http://www.elektroda.pl/rtvforum/sutra67... pobierasz plik, rozpakowujesz go, następnie otwierasz i spoglądasz na obrazki wraz z instrukcją.
Brudny, albo źle włożony enkoder, ten paseczek z kreseczkami który jest za wózkiem.
Witam, błąd 6A81 to na ogół "tylko" przyblokowanie stacji serwisowej. Zdejmujesz górną obudowę na podobnej zasadzie jak [url=http://www.startcopy.ru/repair/rol_... iP4600. Wyjmujesz tusze i głowicę. Później zdejmujesz enkoder karetki (aby się nie pobrudził), i czyścisz stację serwisową z nadmiaru tuszu. Pomagasz sobie trybikiem przy APP...
Działać będzie, ale w końcu przegrzeje się głowica kolorowa. Żeby tak się nie stało, to trzeba zakleić styki mocy (HV) dla głowicy kolorowej: http://obrazki.elektroda.pl/2189454300_1... Musi być komplet chipów, mogą być puste (wtedy trzeba wyłączyć monitor stanu dla każdego pustego chipa), można zrobić tusze-wydmuszki z wyjętymi gąbkami. Dla...
Witam, Ad 1. Brak czyszczenia, gdy jest wyłączona. Wszelkie czyszczenia są prowadzone, jeśli drukarka jest włączona. Są dwa rodzaje: - czyszczenie stacji serwisowej (przed lądowaniem karetki i po włączeniu urządzenia) - właściwe czyszczenie głowicy (zużywa tusz, zwykle przed pierwszym wydrukiem po włączeniu urządzenia) Na tuszach Canon oryginalnych,...
Pozostaje solidne czyszczenie stacji serwisowej i mechaniki drukarki.
wpisz w " szukaj " : 3420 Zacznij od konserwacji : - demontaż obudowy i stacji serwisowej - czyszczenie stacji serwisowej oraz elementów pozycjonujących - sprawdzenie taśmy napędu karetki
Opcje czyszczenia z menu drukarki/sterownika zużywają tusz. Czyszczenie zdarza się też przed pierwszym wydrukiem po włączeniu urządzenia i czasem przed wyrównaniem głowic. Przed lądowaniem karetki w stacji serwisowej jest procedura czyszczenia bez zużycia tuszu. Stacja serwisowa w Canonach jest dość złożona i ma do dyspozycji podciśnienie (ssące tusz...
Z tego co zauważyłem, regenerowanie oryginalnych pojemników typu x25/x26 (525/526) prowadzi do zapychania się głowicy. To ma jakiś związek z typem gąbek używanych w tych pojemnikach, trzeba płukać, suszyć i dopiero regenerować... a i tak nie ma żadnej gwarancji, że będzie dobrze. Wyczyszczenie uszczelki stacji serwisowej (oraz padów) ma na celu poprawienia...
Jest to błąd czujnika pod stacją serwisową wykrywającego obroty stacji czyszczącej. Czujnik mógł się zalać tuszem i nie działa bądź się uszkodził. Raz zdarzyło mi się, że po prostu się odpiął przez co nie wykrywał nic. Niestety dojście do niego jest strasznie trudne, pomoże Ci serwisówka.
W tej sytuacji nie ma nic lepszego jak najpierw przelecieć drukarkę sprężonym powietrzem, a potem szmatka + płyn do mycia szyb i czyścisz karetkę, stacje serwisową i drogę papieru włącznie z rolkami podającymi.
Zamienniki nie ponoszą tu winy. Podejrzewam problem ze stacją serwisową, która prawdopodobnie nie była czyszczona i przez to ma trudności w działaniu. Może być też brudny wałek po którym jeździ karetka z tuszami. Ma duży opór i karetka się blokuje. Również encoder karetki, jeśli jest bardzo brudny może powodować takie objawy.
Witam Wszystkich. Drukarka Canon i550x Problem wygląda następująco: Kiedy włącze drukarkę, pomarańczowa dioda miga 9 razy (naprzemian z zieloną), chwile swieci sie zielona dioda i znów to samo. Żaden silnik nie startuje, drukarka nie wydaje żadnego dzwięku. Czyściłem stację serwisową i (tzw:pampers.), reset nie pomaga. Jeśli ktoś miał podobny problem...
Czy mimo to że jest to błąd głowicy to w manualu serwisówki występują jeszcze inne usterki takie jak błąd czyszczenia stacja serwisowa? Pytam czy ktoś rozwiązał ten problem.
Witam, przy czyszczeniu stacji serwisowej nieopatrznie zamieniłem przewody odprowadzające nadmiar atramentu. Powodem tego było nie pobieranie atramentów z kaset kolorowych, natomiast zauważyłem że czarny znika w zastraszającym tempie dlatego wpadłem na to że nastąpiła zamiana przewodów. Pozdrawiam, temat rozwiązany.
Witam. To troszkę dość upierdliwa maszyna z kilkoma błędami konstrukcyjnymi, zwłaszcza pasek zębaty karetki który został źle dobrany do masy samej karetki ( zbyt małe zęby ). Swego czasu tez miałem podobny problem jak kolega. Rozwiązaniem okazał się czujnik enkodera karetki oraz czujnik kalibracyjny w spodniej części karetki. Za taką usterkę odpowiada...
Po zdjęciu obudowy, po prawej stronie drukarki jest stacja serwisowa - element który ma za zadanie czyścić tusze. Po prawej stronie tego elementu, z tego co pamiętam jest 3-ramienny element z zębatkami. Najprawdopodobniej to się rozsypało. Jutro na serwisie sprawdzę i Ci podpowiem, ale już możesz zobaczyć czy to przypadkiem się nie rozsypało.
Ostatnio babrałem się w takiej drukarce. Czyszczenie głowicy nie pomagało zupełnie. Problemem była stacja serwisowa. Większość wężyków odprowadzających tusz do pampersa była zapchana, w stacji było dosłownie błoto z tuszu. Dużo brudnej roboty ale po naprawie dwa czyszczenia głowicy i wydruk igła.
Miałem ten sam błąd, myślałem że to coś w stacji serwisowej, bo na to wszystko wskazywało, skaner normalnie się testował, dopiero jak wjeżdżała karetka w stacje to z 3 razem kiedy próbowała się czyścić to wyskakiwał błąd, okazało się na końcu że wystarczyło wyczyścić enkodery ten po prawo i nad karetką i wszystko wróciło do normy :) :D :idea:
Obecnie bez napraw: Błędy 50, 51 i A1. -silnik przy enkoderze - ten działa. Liczyłem że ten będzie zepsuty :) Więc biorę się za czyszczenie stacji serwisowej. Rozbiorę na tyle ile będę w stanie i przeczyszczę/umyję na tyle na ile będę mógł jak zacznie działać to super, a jak nie to z drugiej będę próbować wyciągnąć :) PS. Takie pytanie jeszcze miał...
Odpowietrz strzykawką dampery a potem ładowanie tuszu albo silne czyszczenie z WIC z otwartymi zatyczkami pojemników na tusz.
witam, spróbuj porządnego czyszczenia stacji serwisowej (choć tego moze nie widac to uwierz - tuszem zachlapana a przysychający tusz jest bardzo lepki), lekkiego przesmarowania i wyczyszczenia paska pozycjonującego karetkę, u mnie zawsze pomagało
Spróbuję zrobić dokładne czyszczenie, może to coś pomoże. Stacja serwisowa to koszt około tysiąca. Dobrze było by ją uzdrowić.
Stacja serwisowa to miejsce, w którym spoczywa głowica, kiedy nie drukuje. Tam są robione czyszczenia głowicy - tusz jest odsysany z dysz. Jeśli stacja serwisowa jest podeschnięta, to czyszczenie może nie działać tak jak powinno. Ale w tym przypadku - jeśli głowica jest drożna - to raczej nie jest wina stacji serwisowej. Ciężka sprawa. Na niedrukowanie...
Po gruntownym czyszczeniu stacji serwisowej z nazbieranego w niej tuszu miałem podobny problem. Pomogło dokładne nasmarowanie wszystkich prowadnic smarem do części plastikowych i zębatek. Poza tym stację zakładałem z całkowicie przesuniętym do przodu elementem czyszczącym głowice (gumowe listki schowane z przodu stacji). No i działa bez zarzutu
Nie ma wyjścia musisz odpalić głowice na innej drukarce i sprawdzić czy działa. Pozostaje jeszcze opcja zapowietrzenia głowicy, ale to jest raczej rzadki przypadek. No i zakładam że tasiemka sygnałowa do głowicy jest podpięta poprawnie. Sprawdź też jeszcze czy stacja serwisowa odsysa tusz na postoju. Możesz puścić czyszczenie głowicy i obserwować gumowy...
Temat znany. Model IP7250 (taki sam jak mój, który po czyszczeniu działa), a w tym czyszczenie stacji serwisowej, głowicy nie przynosi poprawy - drukarka niesprawna. Na zdjęciach rozebrana głowica. Foto_1 - głowica z przodu po odczepieniu jest od plastiku, w którym osadzane są tusze. Foto_2 - tył głowicy z odkrytą elektroniką. Foto_3 - kość pamięć i...
Po wejściu w tryb serwisowy drukarka intensywnie czyści głowicę - to jest normalne. Poprawnie zdiagnozowałeś niedrożny moduł czyszczący (stacja serwisowa) dla głowicy PGBK. Moduł czyszczący (stacja serwisowa) ma dwie funkcje: - chroni głowicę przed wysychaniem podczas postojów - czyści głowicę Czyszczenie odbywa się za pomocą zbieraków sylikonowych...
Wyczyść enkoder wałka papieru (przezroczysta tarcza z czarnymi kreseczkami) i czujnik papieru. Otwórz tylną pokrywę i pokręć wałkiem, przesuwa się czyścik w stacji serwisowej czy nie :?:
Smok to nie może pompa. Stacja serwisowa znajduje się z prawej stronie i służy do czyszczenie dysz. Pampers to pochłaniacz zużytego atramentu. W HP znajduje się on na dnie stacji serwisowej.
Co do czyszczenia, to nie wystarczy czyszczenie głowicy bo przyczyną jest niedrożność całej stacji serwisowej, pompy i wężyków. Używany był czarny oryginał, który przy sporadycznym używaniu albo po wielu latach zapycha wszystko. Trzeba wszystko wyciągnąć i po kolei udrożnić. Wystarczy lekko ciepła woda, nie trzeba płynów.
Ten błąd zgłasza jedyny mechaniczny czujnik położenia krzywek (wszystkie pozostałe są optyczne). Możliwe przyczyny: - 90% i więcej gdy zaśniedzieją styki (wtedy na ogół pomagają resety, czasem konieczne jest rozebranie i czyszczenie) - kilka % gdy uszkodzi się płyta główna (przerwany obwód) - kilka % gdy nie zazębia się mechanizm wałka, na którym jest...
Mam pytanie czemu na sprawdzeniu dysz i wydruku deseni nic nie drukuje mimo, że kolory są drożne? Czy to też zdarza się czy jest podejrzane? Dodano po 3 W tym linku zanurzał dysze w cieplej wodzie, a potem zakraplał metalowe sitka od góry płynem udrażniającym: https://www.youtube.com/watch?v=9-iDQ69g... Ale wolę nie ryzykować i jeśli wiesz, że to ryzykowne...
A co z "Pampers to nic innego jak bardzo chłonne gąbki,których nawet dokładne wyczyszczenie nic nie da bo błąd ma charakter programowy a nie higieniczny i trzeba go usunąć elektronicznie." ? jak nie wymienisz gąbek to po jakimś czasie zacznie Ci zalewać tuszem drukarkę potem stolik na którym stoi i w wkrótce dywan. Na pewno to nie dzieje sie od razu....
Oczywiście, można wykonać czyszczenie - jest to wersja budżetowa ale niestety nie dająca 100% pewności. Jeżeli ktoś chce mieć pewność, wówczas wymiana, oczywiście wiąże się to z kosztem ok 500,-. Osobiście po kilku czyszczeniach zaniechałem tego typu praktyk z uwagi na towarzyszący temu bałagan.
Możliwe że po pewnym czasie zanieczyszcza się stacja serwisowa i zamiast czyścić brudzi lub nieudrażnia poprawnie głowicy (zanieczysczenia na gumce przylegającej). Może należy skupić się właśnie na niej. Ale jak się do niej dostać jeszcze niewiem. Pozdr..
Uszkodzone zębatki w stacji serwisowej.
Stację serwisową całą wyczyściłem a błąd wyskakuje po starcie plotera i wykonaniu dwóch ruchów w stacji do przodu i do tyłu. Co dziwne w menu diagnostycznym test przechodzi stacja i jest OK. Coś pomożecie? Dodano po 1 Teraz nawet w trybie diagnostycznym gdy kończy sprawdzanie stacji wywala ten błąd. Stacja jeździ w obie strony, widziałem że wszystkie...
Jutro spróbuję, ale powiedz mi od razu, przy druku, jak zrobić, żeby wydrukowało 10 kartek, czy po czyszczeniu głowic? Jeszcze wyczytałem, żeby do smoka, czyli do stacji serwisowej, dolać płynu, żeby tam się rozdrobnił tusz w wężykach, bo może przy czyszczeniu słabo ciągnie. Może tak być?
Źle działa mechanicznie stacja serwisowa (maintenance unit). Trzeba rozebrać urządzenie. Może utknął jakiś papier i blokuje stację serwisową nie może uruchomić czyszczenia.
Mogło coś przyschnąć na powierzchni głowicy i GAP stacji serwisowej nie przylega poprawnie. Epson oferuje patyczki do czyszczenia głowic i stacji serwisowej są nasączone rozpuszczalnikiem atramentu. Operacja wymaga demontażu stacji serwisowej masz wtedy dostęp do 6 GAP stacji serwisowej po pokręceniu stacją uzyskasz dostęp do listka czyszczącego WIPE...
Jeśli zakleisz styki na kartridżu (lub kartridżach) tak jak na zdjęciu: http://obrazki.elektroda.pl/4852427600_1... http://obrazki.elektroda.pl/8290856300_1... To kartridże nie uszkodzą się z powodu przegrzania. Tym sposobem można zastosować kartridż napełniony płynem do mycia szyb lub mieszanką IPA i wody destylowanej....
Wymiana stacji serwisowej i mainternance 764 pozniej 763. Pozniej czyszczenie czarny. Pozniej czyszczenie kolor. Pozniej czyszczenie wszystko. Zalatwione
Tak, mógł się wylać - czasem tak się dzieje, jeśli pojemnik jest niewłaściwie napełniony (nie ma podciśnienia w części bez gąbki). Spód drukarki jest wyściełany pampersami (film ze stacją serwisową był zrobiony przy okazji czyszczenia pampersa), które pochłaniają rozlany i zużywany na czyszczenie tusz. Ale jeśli tusz zalał stację serwisową i jej mechanizmy...
Kolejny serwis odpowiedział - " Koszt czyszczenia Panela to 350zl netto. Panel jest do czyszczenie tylko i wylacznie w stacji serwisowej. Ze zdjec trudno nam wywnioskowac " wage problemu" ocenimy to po przyjezdzie sprzetu do serwisu, czy jest to czyszczenie ,czy inna wada zwiazana z niejednorodnoscia panela , Na pewno czyszczenie jest bezwzglednie potrzebne......
Na 99% czyszczenie karetki, wklady i listkow w stacji serwisowej. 1% - rozkalibrowanie drukarki - odleglosc glowica>papier. Milej pracy, polecam rekawiczki lateksowe ;)
Rozumiem że stację serwisową też rozbierałeś i czyściłeś? Jeżeli tak no to możesz mieć problem włąśnie ze stacją, generalnie po czyszczeniu w tych drukarkach jak i innych z serii K jest problem z właściwym ustawieniem się stacji po jej ponownym montaży (bynajmniej ja zawsze tak mam), ponadto na skutek czyszczenia mogły ujawnić się luzy i powodujś złe...
Czy po czyszczeniu kartridży jest odcisk dysz na chusteczce higienicznej? I czy po opisanym wyżej drukowaniu i po wyjęciu tych kartridży dają one odcisk? Jeżeli nie, to kartridże zasychają lub jest mało tuszu, bo drukarka wysikała go podczas czyszczenia w stacji serwisowej. Jeżeli tak, to możesz mieć przepalone dysze w kartridżach.
Sam stripencoder jest już czysty, a transoptor, który go "prześwietla"? Poza tym może być taka sytuacja że na początku (po stronie stacji serwisowej) jest niedoczyszczony/wytarty i karetka głupieje co do pozycji i uderza w ściankę chassis. Natomiast zgrzyt w stacji serwisowej w serii DJ 6xx był najczęściej spowodowany wyłamaniem zębów w elemencie odpowiadającym...
Witam ponownie. Zasychający jest tylko tusz kolorowy. Kolor niebieski jest w porządku, zasychają tylko żółty i czerwony. Po dwukrotnym czyszczeniu wydruki są prawidłowe. Stacja serwisowa oraz stacja parkująca tusze wymyta. Problem pozostaje. Poziom tuszów poniżej połowy. Klient oprócz codziennego czyszczenia wykonuje również kalibracje ponieważ drukarka...
Błąd nr 345 jest najprawdopodobniej związany z modułem czyszczącym stacji serwisowej - pewnie zaciął się on z powodu zalegającego tam zużytego tuszu.
Witam, zdejmowałeś obudowę i patrzyłeś jak pracują mechanizmy bez niej? W starszej generacji drukarek na tusze rozdzielone, błąd 5100 pojawia się też, gdy karetka nie mogła docisnąć przełącznika napędu (położenie maksymalnie w prawo nad stacją serwisową). Przełącznik napędu to taka "skrzynia biegów". Jeśli jest wciskany przez karetkę, to napędza sam...
Stacja serwisowa jeździ normalnie. Czyściłem ten pojemnik na tusz pod stacją i sprawdziłem zębatki - są ok. Czyściłem ją profilaktycznie. Więc to raczej nie to. Po małym przestoju znalazłem dłuższą chwilę i znowu zajrzałem do drukarki. Winny całemu zamieszaniu był cały plastikowy patyczek, po jego wyjęciu a zostawieniu tam samej sprężyny wszystko działa....
Pisząc o każdym dotknięciu nie miałem na myśli jedynie rąk. Każdy kontakt ze stacją serwisową (rękawice, stół, narzędzia, itd.) wymagają późniejszego czyszczenia. Wymiana całej stacji serwisowej jest po prostu szybsza i łatwiejsza. Usunięcie zalegającego nadmiaru atramentowej mazi jest czynnością stosunkowo mało skomplikowaną. Natomiast naprawa uszkodzonego...
w tym trybie x nie widzi mi urządzenia do aktualizacji
Stacja serwisowa do kompletnego czyszczenia. Pampersy do płukania itd.
Jest to błąd stacji serwisowej stacja serwisowa jest zablokowana i nie może się poruszać podczas inicjalizacji sprawdź czy nie ma gdzieś papieru a kiedy ploter był czyszczony?
Jest to całkowicie normalne i nie ma się czym przejmować, dokładnie to samo można zobaczyć w modelu Hp PSC 1510, który jest bardzo podobny do C3180. Stacja serwisowa czyszcząc głowice odchlapuje te resztki tuszu niefartownie właśnie na obudowę drukarki.
. Co robić podaje w punktach. 1. wymień tusz na oryginał. 2. przeczyść styki w karetce. 3. wyczyść głowice programowo. 4. wyczyść głowicę od spodu, np wilgotnym ręcznikiem papierowym. 5. umyj pod bieżącą wodą moduł czyszczący głowicę tzw. stacje serwisową. -- w niektórych tematach to było głównym rozwiązaniem.
Przytkany lub rozszczelniony moduł czyszczący (stacja serwisowa). Ciężki dostęp do padów modułu czyszczącego w tym modelu. Trzeba by na nie zakroplić troszkę płynu do mycia szyb (np. "Mr Muscle"). Czarny bardzo ładnie wygląda, można wiedzieć, czy to zamiennik czy oryginał? A i tusze kolorowe to nie CLI-6 ale jeszcze starsze BCI-6...
Przyczyną takiego stanu mogą być: - zalana atramentem stacja serwisowa, - złamana ośka przekładni stacji serwisowej, - uszkodzony silnik stacji serwisowej lub driver silnika. Trzeba poobserwować jak się zachowuje stacja serwisowa, czy się kręci silnik i co się wtedy dzieje.
Ten element znajduje się nad stacją serwisową - gumki, które przesuwają się i czyszczą dysze, ocierają się też o te ząbkowane wycięcia tej części i pozostawiają tam resztki tuszu.
Warto sprawdzić, czy moduł czyszczący (stacja serwisowa) działa poprawnie. Szczególnie, czy pad od czarnego jest w stanie wciągać ciecz (np. odrobinę wody). Test wymaga znajomości relacji pomiędzy podzespołami drukarki atramentowej (znajomość mechaniki). Od biedy da się zrobić na włączonej drukarce ale wyniki mogą być błędne.
Witam, jak czyściłeś głowicę? Może być jeszcze przytkana stacja serwisowa, szczególnie dla kolorów. Poprzedni właściciel wyrzeźbił nieco ponad 300 stron i wygląda na to, że nie poszło mu regenerowanie wkładów startowych (jeszcze bardziej nie podatne na regenerację niż poprzednie - typ 525/526). Był kasowany pampers, ale nie wiadomo po co, bo przebieg...
Stwierdzenie serwisu, że "nie miesza kolorów" jest co najmniej dziwne ... Naprawa Epsonów polega na wykonaniu 2 etapów czyszczenia - 1 to układ odciągania tuszu oraz 2 - czyszczenia samej głowicy. Oba etapy muszą być wykonane. Ten wężyk, o którym pisze kolega konmaj, jest pod spodem stacji serwisowej a służy do odciągania z głowic tuszu w momencie gdy...
Niby wszystko działa ale nie do końc :) mruga dioda cały czas. Po podniesieniu klaby wyjeżdza na wymiane tuszy wiec ok. Ale po właczeniu jedzie w lewo, potem w prawo do stacji i tam cos jest pomieszane bo to sprzegło jest cały czas jakby naciągnięte tą sprężynka i potem następuje czyszczenie tuszy i cos sie przycina.
Proponowałbym sprawdzić wężyk od pompki przy stacji serwisowej - czasem po jakichś operacjach (np. wymiana tuszy, automatyczne czyszczenie głowicy) odczepia się on od mocowania, przez co tusz z pojemników nie jest pompowany do głowicy.
Czyszczenie głowicy powinno być z poziomu oprogramowania. Pampers jest. Znajduje się w stacji serwisowej. Jednak w przeciwieństwie do Canona i Epsona nie wymaga on resetowania.
Przepraszam za wprowadzenie w błąd, to nie mechanizm podnoszenia karetki! :) To na szczęście, tylko przeciw-zbierak ze stacji serwisowej, czyszczący zbieraki sylikonowe, które to z kolei czyszczą dysze w głowicy. Oznaczony jako (4) na zdjęciu z poprzedniego postu. Jeszcze raz przepraszam za zamieszanie, po prostu brak odniesienia mnie zmylił i źle oceniłem...
Gdyby było tylko białe, to tak. Ale sam możesz sprawdzić. Wydrukuj kilka razy plik pokazany w załączniku (plik celowo dodałem przez załącznik aby nie został zmieniony przez interfejs ładujący obrazki). Jeśli wtargnięcia kolorów będą się osłabiać na późniejszych arkuszach, to faktycznie może być coś nie tak z zapowietrzeniem albo zasysaniem tuszu ze...
Jeżeli zrobiłeś czyszczenie funkcjami z trybu MAINTENANCE to generalnie tak należy robić. > Ale jeśli wina leży po stronie głowicy to wszystkie barwy powinny być średnio odwzorowane, a nie tylko jeden. Nie, może drukować źle tylko jeden lub kilka kolorów w dowolnej konfiguracji. Możliwe przyczyny: 1. Zapowietrzenie wężyka czerwonego atramentu - podnieś...
Witajcie Zeby zlikwidowac wlasnie te trzaski podczas pracy karetki na stacji serwisowej, nalezy wyczyscic stacje serwisowa. Uzywa sie do tego tylko torx 10 i plaskiego do wyjecia z zatrzasku po prawej stronie z metalowego korpusu drukarki. Zakladam, iz wiesz jak zdjac wszystkie elementy poprzedzajace wyjecie stacji serwisowej; jesli nie to pisz ppserwis(at)wp.pl...
W stacji serwisowej nie grzeb - łatwo popsuć, usterka jest przy wylocie na pampers. Pampers PGBK jest nad kasetką na papier. Od spodu podzespołu drukującego jest wylot tuszu PGBK ze stacji serwisowej. Wylot to taka szeroka, przezroczysta rurka (~1 cm średnicy, 5 cm długości i ścięta ukośnie). Ta rurka jest pewnie zapchana i tu jest źródło problemu....
1. Zobacz czy nie spadła sprężynka z takiego dziwnego sprzęgła co podpowiada za napęd wałka sterującego zaworkami. 2. Sprawdź, czy w ogóle zazębia napęd wałka zaworków. 2.1. Ustaw stację serwisową w położenie jak przy zaparkowanej głowicy (pady czyszczące stacji serwisowej w górze, blokada karetki w górze). 2.2. Kręć zębatką Line Feed w celu obroty...
Witam Kolejny problem, tym razem z MP830... Dostałem ją z błędem 6A00, rozebrałem, przeczyściłem podajniki, złożyłem , przeszła ten test ale pokazał się kolejny błąd dotyczący stacji serwisowej. Tak jak tam w sumie pomogło czyszczenie tak tutaj trzeba było się pobawić - wyrobiło się kółko stacji serwisowej (na łączeniu z ośką). I z tym sobie poradziłem,...
W/g serwisowki jest to ewidentnie problem z przesuwem karetki. Zdejmij obodowe, zablokuj czujnik otwarcia klapki, przesun karetke max. w lewo i wlacz drukarke. Bedziesz w stanie sprawdzic czy karetka probuje dojechac do stacji serwisowej oraz czy stacja ma ochote na jakiekolwiek czyszczenie glowic. Poza tym sprawdz czy stripencoder jest wlasciwie zalozony...
Stacja serwisowa, skrajny ząb
To jest stacja serwisowa tuszy, odsysa tusz przy czyszczeniu głowic.
Mam ten sam objaw - 'usuń zacięcie karetki' i uderzanie w bok przy stacji serwisowej. Wyczyściłem enkoder (co prawda był brudny i po czyszczeniu jest lekko przebarwiony ale widziałem i czyściłem gorsze), wyczyściłem foto czujnik w głowicy, przedzwoniłem tasiemki od głowicy i nic. Uszkodzony foto czujnik enkodera?
zacina sie czasem mechanizm czyszczenia głowicy - taki w stacji serwisowej co sie kręci rozebrałem te malutkie zębatki i chyba na najwiekszej co ma tylko 5 ząbków wytarły sie troszke i dlatego czesc nie do kupienia drukarka złom
Pewnie pampers jest "zasikany" do bólu :) Jest narzędzie do Canonów do resetu pampersa , ale fizycznie też warto wymienić i przeczyścić stację serwisową. Generalnie szukaj na forum trybu serwisowego do Canona - są podane. Mnie swego czasu pomogło na magiczne 7 błysków żółtego LED-a. Od tego czasu dbam o czystość "pampersika" i kontroluję licznik kopii...
I ... kupiłam dziś urządzenie wielofunkcyjne Canon PIXMA MG5650 ; ) Wszystko zainstalowałam poprawnie, drukarka działa ok, ale po każdym wydruku bardzo hałasuje -to tak jakby czyszczenie (?) Wydrukowałam jedną stronę - czyszczenie i hałas - gdy się skończyło wydrukowałam kolejną stronę i znowu to samo - czyszczenie i hałas. Czy tak będzie działo się...
Witam 1. Myślę, że kartridż czarny jest sprawny. Przyczyną tego typu objawu może być też kartridż kolorowy. Włóż inny lub przemyj styki izopropanolem w obu pojemnikach to powinno pomóc. 2. Czarny pojemnik najlepiej przechowywać w specjalnym klipie. Kosztuje parę groszy i jest do nabycia w Agawie. Jeśli nie masz takiego zaklej dysze np. izolacją - tą...
Problem ze stacja serwisową i cała prawa strona do czyszczenia
OK, widzę, że jest problem w dowiedzeniu się co było robione. Więc od razu powiem, co na pewno nie zadziała na błąd 6C10: 1. Kody serwisowe - seria MG nie wspiera kodów serwisowych (poza wejściem w tryb serwisowy). 2. Kombinowanie z podłączaniem wtyczki zasilania (znane ze starszych drukarek iP). Co sporadycznie pomaga na błąd 6C10: 1. Przerwa w pracy...
Czy enkoder jest czysty ? Być może źle złożyłeś stację serwisową.
Czy jak kręcisz zębatką APP w dół to stacja serwisowa stawia duży czy umiarkowany opór? Jeśli nie ma za dużego oporu (palec nie boli przy kręceniu) to nie powinno się blokować. Druga rzecz - czy enkoder przy zębatce APP jest czysty (np. nie został uciapany tuszem)? Można czyścić etanolem. 6A80, 6A81 to opóźnienia obrotu (6A00 brak obrotu) na enkoderze...
Ale przy tym komunikacie ani nie da się włączyć czyszczenia, ani nic wydrukować, bo jak chcę, to wskakuje na ten komunikat z powrotem. Ciężko do tego podejść, spróbuję w tym tygodniu zobaczyć stację serwisową, czy wężyki mają przepływ, bo nic innego do głowy mi nie przychodzi. Chyba że ten komunikat oznacza uszkodzenie głowicy?
Dziękuje za odpowiedź - ale to właśnie wymieniłem. W Canonie jest to moduł czyszczący, w HP stacja serwisowa, a w Epsonie Pompa. Tak jak wcześniej pisałem wymieniłem na inną nową wyjętą z pudełka i błąd pozostał ten sam.
Tak, przy czyszczeniu pompka przepompowuje pewną ilość tuszu z pojemników przez głowicę, stację serwisową i wężyk (po drodze znajduje się napęd pompki) do tzw. pampersa. Głowica nie musi wtedy działać, bo dysze nie są w żaden sposób zamknięte, kiedy głowica nie pracuje. Jeszcze z tego, co pamiętam, to po przesłaniu komendy drukowania przed pobraniem...
Wydaje mi się, że nie chodzi ci o pampers tylko o element ze stacji serwisowej (pompy) http://obrazki.elektroda.pl/6596213800_1... Musisz go znaleźć bo może zablokować mechanikę, poza tym bez tego elementu pompa nie będzie czyściła czarnego koloru w głowicy drukującej.
Panowie, o czym wy dywagujecie ?. Wystarczy poobserwować pracę drukarki przy zdjętej obudowie i stanie się jasne, że TAK MA BYĆ . Przed każdym drukowaniem drukarka najpierw rozpoczyna proces czyszczenia głowicy i dysz . Kilka razy w stacji serwisowej przesówa się wózek czyszcząc powierzchnie głowic ze starego tuszu , kilka razy następuje "wyrzucenie"...
Kartrydże na pewno pasują do tego modelu :-) i na pewno są sprawne bo działają w innej drukarce. Rozebrałem dziś całą karetkę podgiołem delikatnie te blaszane sprężynki na których znajdują się gumki od styków, sprawdziłem połączenie w płycie głównej i nic, dalej to samo, chyba kupie karetkę i sprawdze co bedzie. Ale coś mi tu dalej nie pasuje. Znajomy...
Rozkładamy ponownie i składamy uważniej. Szczególnie obszar stacji serwisowej.
błąd pozycjonowania 6A00. Podajnik papieru, stacja serwisowa(moduł czyszczący), płyta główna. podajnik rozkręć (rochę zabawy) umyj ,posmaruj, poskładaj go (czasami to pomaga). Moduł czyszczący -sprawdź czy niema kawałków/resztek papieru itp. Plyty głównej siezregółu nie naprawia a wymiana nie opłacalna. Podajnik kosztuje chyba około 170zł netto.
Witam. Mam dosłownie ten sam problem tylko w podobnym modelu hp psc 1215. Z góry wielkie dzięki że opisałeś jak sprawdzić transoptor (Paper Interrupter) bo jak pytałem to nikt nie wiedział. Powiedz czy u Ciebie tez karetka wariuje tzn. wychodzi ze stacji tylko kawałek w prawo i czeka na niewiadomo co a jak otworzysz klapę to nie wysuwa się na środek...
Zdejm obudowę i zobacz jak sobie radzi z parkowaniem i czyszczeniem , w pierwszej kolejności wyczyściłbym pasek enkodera (wzorzec przesuwu poziomego) raczej to odpowiada za przesunięcia wydruku no i parę kropli oleju na prowadnicę karetki tez nie zaszkodzi. Za zacięcia głowicy odapowiada jak wspomniałeś stacja serwisowa raczej napewno zanajdziesz w...
Błąd 5C00 jest związany z mechanizmem czyszczącym głowicę (czyli stacją serwisową).
6C10 - to wadliwe działanie stacji serwisowej (to miejsce, w którym parkuje głowica i odbywa się czyszczenie głowicy), być może tusz ją zalał i się blokuje. To by pasowało do opisu z cieknącymi tuszami. Zwykle pomagało... czekanie. I po pewnym czasie sama załapuje. Czy program serwisowy instalowałeś na uprawnieniach administratora? P.S. Naprawdę wydrukowałeś...
No właśnie - chyba wszystkie drukarki i urządzenia wielofunkcyjne HP na tusze nr 15/45/17/23/41/78 ze stacją serwisową napędzaną osobnym silniczkiem mają ten silniczek identyczny. Bez silniczka drukarka będzie działać, tylko bez czyszczenia głowicy (choć dla mnie to więcej tu rozpryskiwania tuszu niż pożytku) i stacja musi być ustawiona w tylnym położeniu...
zacięcie stacji serwisowej zębatki stacji serwisowej sprzęgło stacji serwisowej
bezpiecznik octavia schemat szyberdach elektryczny zworka pinem
FC5220 nie zapala gazu dla CWU, brak błędu – czujnik przepływu, zawór trójdrogowy, Buderus Mercedes-Benz W251 R-Klasa – brak reakcji na pedał gazu, czujnik APP, przepustnica, diagnostyka Xentry