Przewalilem całe formu. Pamietam,ze gdzieś był schemat zębatek stacji serwisowej.Były gdzieś fotki.. nie wiecie gdzie to znaleźć??NIe wiem jak zlozyć tą stacje.. :(
Drukarka uruchamia się, stacja jedzie do przodu i tyłu a następnie chrobocze jakby coś zatrzymało zębatki. Nie widzę żadnego uszkodzenia ani ciał obcych:) Coś podpowiecie?
Chodzi o tę zębatkę w sprzęgle stacji serwisowej, co to się juz stała słynna (ta z "ząbkiem"). Z tego, co wiem, zębatki te (może się popsuć tak samo dobrze ta większa jak i ta mniejsza) stanowią naprawdę poważny problem - w drukarkach używanych w biurze lecą średnio co dwa miesiące. Doszło juz do tego, że są produkowane ich metalowe zamienniki. Tylko...
Witam, problem polega na trzeszczeniu ( przeskakiwaniu ) zębatek stacji serwisowej gdy głowica (kartridże) znajduje się w stacji. Zębatki całe, konserwacja stacji oraz optyki nic nie dały. Wydruk i pobieranie papieru prawidłowe. Stacja sama przesuwa się prawidłowo. Wygląda na to jakby drukarka gubiła kroki i przekręcała " za daleko ". To już druga maszyna...
A mechanika zachowuje się w jakiś dziwny sposób? W tym modelu padają zębatki stacji serwisowej.
W tym modelu najczęstszą usterką są pękające zębatki stacji serwisowej. Tutaj bym szukał problemu.
najczęstszym problemem tej drukarki z tym komunikatem jest właśnie,, blokada karetki ,,jest to spowodowane uszkodzeniem zębatki uruchamiającej stacją serwisową ,zębatka niestety nie do dostania przez co drukarka tylko do utylizacji niestety ,chyba żeby udało się gdzieś znaleźć dawcę
Temat stary, ale może się komuś przyda. U mnie powodem błędu 51 była zębatka napędowa stacji serwisowej (zaznaczona na zdjęciu). Nie wyglądała na zniszczoną, ale była pęknięta i obracała się bezwładnie na wałku. http://obrazki.elektroda.pl/9869534000_1...
Czy jak kręcisz zębatką APP w dół to stacja serwisowa stawia duży czy umiarkowany opór? Jeśli nie ma za dużego oporu (palec nie boli przy kręceniu) to nie powinno się blokować. Druga rzecz - czy enkoder przy zębatce APP jest czysty (np. nie został uciapany tuszem)? Można czyścić etanolem. 6A80, 6A81 to opóźnienia obrotu (6A00 brak obrotu) na enkoderze...
Mam drukarkę Canon iX 4000, która wyświetla błąd - cztery naprzemienne błyski pomarańczowej diody z diodą zieloną - jest to błąd stacji serwisowej. Po zdjęciu obudowy dookoła stacji serwisowej mnóstwo "opiłków" z plastikowych zębatek. Mam następujące pytanie: z jakich drukarek Canona mogą spasować stacje serwisowe, czy ktoś sprzedaje takowe stacje lub...
Zobacz czy zębatki napędu stacji serwisowej pracują prawidłowo i czy nie został kawałek kartki z prawej strony w/w stacji.
Zgrzytać mogą zębatki w stacji serwisowej, ew. zębatka ją napędzająca. Trzeba rozebrać i sprawdzić. Jeśli jest bardzo brudna to może pomóc jej wymycie i nasmarowanie.
A jak zębatki w stacji serwisowej?
Uszkodzone zębatki w stacji serwisowej.
Do sprawdzenia: stacja serwisowa, silnik stacji serwisowej, trzpień zębatek napędzanych przez silnik w stacji serwisowej, enkodery. Od tego bym zaczął próbę naprawy.
1. jak jest na gwarancji to zanieś ją sprzedawcy 2. jak nie jest na gwarancji to : a) wklep 3820 w " szukaj " - poczytaj i napraw sam b) zanieś ją do serwisu - zapła ci żądaj gwarancji ( choćby 1 m-ąc na testy) najprawdopodobiej masz do wymiany zębatki stacji serwisowej
Zestaw zębatek przy stacji serwisowej (tam gdzie parkują tusze). Trzeba rozebrać drukarkę i sprawdzić zębatki. Uszkadza się jedna lub dwie.
Mysle ze jest to wina zębatki w stacji serwisowej. Jest to typowe uszkodzenie dla tego modelu. Dzisiaj miałem taką samą drukarke z podobnymi objawami i własnie była to ta felerna zębatka.
Witam. Temat wielokrotnie opisywany - zębatki w stacji serwisowej. Jak wpiszesz w opcji szukaj hp3820 to znajdziesz tego bardzo dużo. Wymień zębatki na aluminiowe- dużą i małą. Pozdrawiam drebin
W tym modelu często pęka zębatka przy stacji serwisowej. Jak się zachowuje moduł czyszczący tusze?
pogubiłem się w zębatkach przy stacji serwisowej (tam gdzie parkuje karetka). Jeśli miałby ktoś chociaż zdjęcie ustawienia tych korb - byłbym wdzięczny
Po naprawie nieszczęsnej zębatki w stacji serwisowej złożyłem całą drukarkę, ale nie wciąga papieru. Jednakże już wreszcie po podniesieniu pokrywy głowica drukująca wyjeżdża do wyjęcia. Co może być jeszcze nie tak????????????
dzięki za podpowiedź wyłąmała się zębatka w stacji serwisowej drukareczka już działą tylko kiedy jej zrobiłem test mam błąd 90020303 co to jest???
Punktów biedaku nie masz na pobranie. Mniejsza sprężyna pownna być nad plastikiem, który z kolei jest nad pierwszą zębatką patrząc od tyłu drukarki.
Najprawdopodobniej masz uszkodzoną zębatkę w stacji serwisowej. Wyjmij ją, wykręć silnik i zobaczy czy zęby są całe ( na takiej podwójnej listwie podnoszącej odsączniki).
Uszkodzona jest właśnie ta zębatka płaska pod stacją serwisową. Jeden lub dwa pierwsze ząbki patrząc od przodu są nadłamane. Albo wymiana albo naprawa.
Właśnie skojarzyłem, że w moich zasobach mam MG5250 z identycznymi objawami. Drukarka miała przedtem kontakt z jakimś kryminalistą z serwisu GSM czy czymś takim - liczne połamania, a nawet wyrwane mocowania wkrętów nad panelem + jakieś rękodzieło lutownicze. Oddziel podzespół drukujący od podstawy (6 śrubek - patrz SM) i obejrzyj spód stacji serwisowej,...
Dzięki,zrobiłem jak mówiłeś. zmyłem płynem do szyb ale i tak zostały małe plamki.Nie wiem w jaki sposób sciągnąć opis a jeszcze lepiej zdjęcia ustawienia zębatek w stacji serwisowej i gdzie powinna być ta trzecia sprężynka bo u mnie są tylko dwie,na sprzęgiełku i ta na ruchomych zębatkach
Dziękuję za wskazówki jednak to co kolega proponuje uczyniłem w trakcie składania po wyminie zębatek krążek jak i pasek enkodera pozycji zostały sprawdzone i oczyszczone z ewentualnych zabrudzeń podobnie też dioda i transoptor Zastanawia mnie jak dokładnie powinnen pracować układ zębatek przy stacji serwisowej ? Czy ktoś na forum rozszyfrował to ? Dodano...
witam O ile sie nie myle może byc to sprawa złego umieszczenia sprężynek pod obudową kół zębatych znajdujących sie w stacji serwisowej. Przejżyj to jeszcze raz. Pozdrawiam
A więc skorzystaj z linku, który podałem wyżej. Masz uszkodzoną zębatkę w stacji serwisowej ( to tam gdzie chowa się wózek z kartridżami ). Potrzebny wkrętak torx nr 10. O zębatce w HP 3820 napisano na Elektrodzie całe tomy, więc nie będę ich powielał. Ty masz identyczną drukarkę i ten sam problem. Poradzisz sobie bez trudu. Sukcesów życzę ! Pzdr.
Witam, Problem polega na tym, że po uruchomieniu w czasie inicjalizacji słychać trzaski ze stacji serwisowej (przeskakiwanie zębatek, wózek cofa się do tyłu i nie zatrzymuje się), stację rozebrałem, wyczyściłem, zębatki całe. Co może być powodem że nie może się wypozycjonować. Z góry dzięki za pomoc
Miałem takie same objawy. Sprawdź czy stacja serwisowa się przesuwa (obstawiam, że nie). Jeżeli zębatki są w porządku, to jest wysprzęglona stacja serwisowa.
Rozkręciłem naszego HP C5280 i znalazłem przyczynę usterki . Jest to jak podają wyżej zerwana z mocowania zębatka. Widać na zdjęciu na początku tematu jest zaznaczona czerwonym pierścieniem. Znajduje się w elemencie zwanym stacją serwisową . Ten trzpień jest zakończony z drugiej strony zębatką napędzającą stacje. Kupiłem podobne "tańsze" urządzenie...
czy to możliwe że uszkodzony jest ten silnik od stacji serwisowej? jak go sprawdzic bo ani drgnie a zębatki ok
Witam posiadam drukarkę hp3820. Oczywiście padła mała zębatka w stacji serwisowej i mam takie pytanie. Kilka razy próbowałem naprawić zębatkę troszkę tam pomieliła i znowu wywaliło bolec. Teraz nawet z tym wywalonym bolcem przestały świecić dwa światełka tzn. świeci tylko zielone i czy to zależy od położenia tego wózka w stacji serwisowej? I jak podniosę...
Dla potomnych: W moim przypadku potrzebna była wymiana stacji serwisowej. Prawdopodobnie coś blokowało zębatki w środku, ale że miałem sprawną stację z drukarki na części, to łatwiej było mi przełożyć całą stację, niż rozkręcać tą niesprawną i patrzeć co z nią nie tak.
Zębatki w stacji serwisowej sprawdzałem kilka razy i są ok. Zespół czyszczący porusza się prawidłowo i za pomocą ręcznego przekręcania i przy podłączeniu do sieci – tak jak pisałem wcześniej mechanizm zachowuje się całkiem poprawnie ale nie działa :cry: Zastanawiam się nad tym czy taki objaw może być spowodowany uszkodzeniem elektroniki w cartridgach,...
Miałem niedawno do czynienia z identyczną drukarką, która po włączeniu lub potem po wykonaniu wydruku, zaczynała migać diodami - jak się okazało, któraś zębatka w stacji serwisowej była wyrobiona i często mechanizm nie mógł się prawidłowo ustawić w określonym czasie. Przeważnie po wyłączeniu i włączeniu już "zaskakiwał". W tym przypadku może być podobnie,...
Rozbierz i umyj stację serwisową, następnie sprawdź czy wszystkie zębatki są ok.
Problem może tkwić w dwóch żeczach, jadna to tak jak kolega wcześniej pisał, zębatka w stacji serwisowej sprawdź czy stacja działa poprawnie ( podnieś pokrywę i wsadź coś cienkiego do czujnika otwarcia pokrywy i zobacz czy stacja działa poprawnie) jeśli stacja serwisowa jest OK to problem może tkwić w pasku łączącym karete z układem elektronicznym od...
Witam potrzebuje service manuala do drukarki HP Officejet 100 (L411a) CN551, albo przynajmniej wycinek z zębatkami od stacji serwisowej. Tak konkretnie to potrzebuje PN zębatki przełączającej napęd ponieważ została złamana...
Witam. naprawiłem połamane zębatki w stacji serwisowej no i drukarka niby zachowuje się normalnie. Nie jestem na razie w stanie stwierdzić czy poprawnie drukuje bo to znajomego i mam w niej puste atramenty. Jest jednaj problem tego rodzaju że jak się "drukuje" wielostronicowe dokumenty to w momencie gdy drukarka zmienia kartkę karetka z atramentami...
W stacji serwisowej był pęknięty taki zielony okrągły pierścień co zakłada się na żebatkę i ząbkiem co ma chaczyć z innym. Naprawiłem go i przykleiłem do zębatki.
Zębatki znajdują się w stacji serwisowej. Niestety żeby się do nich dostać trzeba się trochę na kombinować. Zajrzyj tutaj http://www.arkadiusz.szu.pl/modules.php?...
Wygląda to na tak duże nawarstwienie się zeschłego tuszu i oblepienie nim mechanizmu czyszczącego głowice, że ma teraz duże trudności w poruszaniu się i przeskakuje na zębatce. Należałoby zdjąć górną obudowę i oczyścić stację serwisową. Zaschnięty tusz nie ma nic do tego. Jedyne z czym się zgodzę to jest to problem z mechanizmem czyszczącym, u producenta...
Mechanika sama się nie ustawia ( jak źle złożymy sprzęgiełko w stacji serwisowej to zębatka ulegnie zmieleniu na 100%).
Witam Jak w tytule szukam wałka napędowego do stacji serwisowej z foto, stara drukarka mutoh rockhopper 1 . Wałek pasuje od innych drukarek drukująących https://obrazki.elektroda.pl/9989136300_... glłowicami dx2.dx3.dx4 mozliwe ze tez od inych drukarek może ma ktoś namiary gdzie można znaleźć czesci jeszcze do takich drukarek? Proszę...
Witam. Niestety nie mogę pokazaż zdjęcia gdzie ten element sie znajduje, ale spóbuje opisać. Jest to element pod stacją serwisową, jest nakładany na plastikowy wałek (z zębatkami po obu stronach) pod tą stacją. Po jednej stronie wałka jest zębatka, która wchodzi do plastikowego sprzęgła (już po lewej stronie stacji serwisowej), potem jest plastik korpusu...
sprzęgło nie zawsze się łamie, jeśli nie jest złamane to trzeba wykąpać stację serwisową i owe zębatki
W drukarkach Brother MFC-6890CDW w stacji serwisowej (konserwującej) są dwie zębatki, które nazwane są na załączonym obrazku jako Clutch gear L i Clutch gear R. Czy po ustawieniu głowicy w prawe skrajne położenie zębatka Clutch gear L zazębia się z ta drugą? Na Clutch gear R są dwa występki, ale na L nie mają się za co zaczepić. Czy na Clutch gear L...
Zrób zdjęcie. Pytanie co się dzieje bez niej. W stacji serwisowej jest ponad 15 różnych zębatek, ale takiej z metalowym kołnierzem nigdy tam nie widziałem.
U mnie wystąpił podobny problem. Wydruki testowe idą znakomicie poziomy tuszy ok drukarka diagnozuje kartridze jako sprawne. Po podpieciu do kompa i puszczeniu wydruku rozpoczyna sie proces drukowania, zrobi kilka linijek i proces się zatrzymuje . Wygląda jakby drukarka na coś czekała. Po jakimś czasie dostaje komunikat że nagle w czarnym kartridzu...
Po zdjęciu obudowy, po prawej stronie drukarki jest stacja serwisowa - element który ma za zadanie czyścić tusze. Po prawej stronie tego elementu, z tego co pamiętam jest 3-ramienny element z zębatkami. Najprawdopodobniej to się rozsypało. Jutro na serwisie sprawdzę i Ci podpowiem, ale już możesz zobaczyć czy to przypadkiem się nie rozsypało.
Chyba wiem, jakie uszkodzenie nastąpiło w twojej drukarce: z obudowy stacji serwisowej (czyli tego czarnego plastikowego pudełka) wystaje ośka, na której jest osadzona jedna z zębatek napędowych i pewnie ułamała się właśnie ta ośka.
Dwa najczęstsze powody takiego problemu to: uszkodzony lub zabrudzony pasek enkodera bądź zablokowana zaschniętym tuszem stacja serwisowa (przy tym ostatnim mogła też pęknąć któraś z zębatek przy stacji).
Zębatkę wkładasz jakkolwiek, nie ma znaczenia jej położenie względem innych zębatek. Sama ustawi się tak jak trzeba. Musisz ponownie rozebrać stację serwisową i sprawdzić czy źle jej nie poskładałeś. W tej części gdzie wymieniałeś zębatkę powinny być również 2 sprężynki. Pzdr.
Witam. Na czerwonych przewodach zasilających ( na dodatnim ) przylutuj szeregowo rezystor 0,5Ω. Napięcie przy końcu trasy wózka serwisowego powinna wynosić ok. 17,7V. Na allegro przy zakupie zębatki dostaniesz opis. Drukarka rozpoznaje pozycję wózka serwisowego na zasadzie spadku napięcia.
Witam.Panowie ja mam inny problem.Otóż padła mi tradycyjnie zębatka w stacji serwisowej którą naprawiłem w/g opisu z elektrody ,poskładałem i pojawił się problem,karetka zatrzymała się po lewej stronie.miga kontrolka środkowa,i jeszcze jedno papier wciąga gdzieś do 3/4 arkusza, później z powrotem ale nie do końca i zatrzymuje się a środkowa kontrolka...
W tym modelu zastosowano wadliwe zębatki (celowo?) w motorze napędzającym "sprzęgło" przełączające napęd ze stacji serwisowej na ścieżkę papieru. Jeśli po uruchomieniu drukarki słychać, że motor się ruszył ale jest to cichutki dźwięki bez "trzasku" spowodowanego przez pracę zębatek to jest właśnie uszkodzenie w/w motoru. A jeśli słychać "trzask" to...
brodaczus - jeśli czytałeś epopeje na Elektrodzie na temat 3820, to wiesz, że po złożeniu drukarki i jej uruchomieniu MOŻE DOJŚĆ DO WYSPRZĘGLENIA SIĘ ZĘBATEK W STACJI SERWISOWEJ ? Aby to stwierdzić NALEŻY OD TYŁU DRUKARKI KRĘCIĆ RĘKĄ ROLKAMI POBIERAJĄCYMI PAPIER I OBSERWOWAĆ RUCHY STACJI SERWISOWEJ - JEŚLI W NIEJ JEŹDZI ELEMENT CZYSZCZĄCY I CZUJESZ...
Sprężyna jest dobrze. Przyczyną była uszkodzona stacja czyszcząca, dokładnie coś na zębatkach po stacją. Zacinała się i nie dochodziła do głowicy, Wymiana stacji usunęła problem.
Usterka znaleziona - wyrobiona zębatka która przekazuje napęd z lewej na prawą stronę stacji serwisowej. Posklejałem ale podziałało tylko 5 minut :( Kupić pewnie się nie da
Witam. Nie chowa się wózek z tuszami ponieważ czyściki stacji serwisowej się nie ustawiły a to przez te kochane zębatki o których tyle jest na forum :) Wymień je, ustaw stację w odpowiedniej pozycji i gotowe. Możesz zamknąć temat.
Sprawdź czy stacja serwisowa jest skręcona dwoma wkrętami oraz czy oś zębatki nie jest pęknięta.
Zawsze będą się Wam łamały te zębatki , bo nie czytacie co się do Was pisze . JEDYNYM rozwiązaniem gwarantującym pewne działanie jest WLUTOWANIE w obwód zasilania silnika opornika o wartości ok. 1,5 -:- 2 OHm ( chodzi o silnik położony nisko , poziomo , obok przeźroczystej tarczki , idą do niego 2 białe przewody - jeden przeciąć i wstawić opornik )...
Witam. Mam dosłownie ten sam problem tylko w podobnym modelu hp psc 1215. Z góry wielkie dzięki że opisałeś jak sprawdzić transoptor (Paper Interrupter) bo jak pytałem to nikt nie wiedział. Powiedz czy u Ciebie tez karetka wariuje tzn. wychodzi ze stacji tylko kawałek w prawo i czeka na niewiadomo co a jak otworzysz klapę to nie wysuwa się na środek...
Witam Posiadam drukarkę HP DesignJet 90. Podczas włączenia pokazuje mi błąd "21:10" czyli Service Station. Po rozebraniu sprzętu okazało się, że połamana jest zębatka znajdująca się po dolnej stronie stacji serwisowej. (zamieszczam zdjęcia) http://obrazki.elektroda.pl/3341880700_1... http://obrazki.elektroda.pl/4670718100_1...
Witam! Po złożeniu drukarki, włączam, drukarka wyczyści tusze, zaparkuje. Problem jest podczas pierwszego wydruku. Stacja serwisowa porusza się razem z kartką, do momentu, aż stacja serwisowa nie dobije do końca... Co robie źle? Pozdrowienia Arek
Uszkodzony był układ przeniesienia napędu na stację serwisową. Pęka dosyć często mocowanie jednej z zębatek - jest to do naprawy jedynie poprzez wymianę. Polecam przeszukać szrot :)
Zębatki mają luz, który powoduje, że zazębiają się mimo tego, że nie powinny.
A czy czasami nie masz wyłamanego tego ząbka o które zaczepia karetka i wtedy następuje zasprzęglenie i przesuwanie stacji serwisowej?
czyli ta blaszka spina tylko żeby zębatkinie wyleciały? to niepotrzebna bo skleiłem to i sie trzyma :) to w takim razie nie wiem o co chodzi drukarce startuje, sprawdza sie i czysci i jest ok ale jak coś ma wydrukowac to nawet nie szarpnie papieru tylko sie zacina i nie da sie ruszyc wtedy w stacji serwisowej nic
ja miałem większe problemy z demontażem niż z montażem... a zębatka nie była złamana, drukarka chodzi po rozebraniu i ponownym złożeniu mechanizmu stacji serwisowej.
Zmieniłem stacje serwisowe i wydaje mi się że drukarka ma problem z tym żeby głowica zatrzymała/zablokowała się maksymalnie po prawej stronie. Trochę to wygląda tak jak bym popełnił błąd przy składaniu bardziej niż na uszkodzenie. Dodano po 30 Pod stacją serwisową jest czujnik czy ma znaczenie w jakiej pozycji go zamontuje?? Tzn. jest dobrze przykręcony...
Nie ma co się bawić w spinacze i tp.Te drukarki są bardzo mocne i nic poza stacją serwisową nie ulega uszkodzeniu.Proszę kupić sobie na allegro komplet zębatek za 24 zł i spokój na długi czas.
Witam! A czy można ręcznie poruszyć karetką? Przypuszczam, że jest mechanicznie zablokowana. Jeśli nie, to możliwe że jest problem z Encoder Strip (przeźroczystym paskiem pozycjonującym przechodzącym przez karetkę). Jeśli tak, to podejrzewam, że padła stacja serwisowa. Zdarzają się w niej uszkodzenia osi jednej z zębatek i stacja nie jest w stanie odblokować...
zacina sie czasem mechanizm czyszczenia głowicy - taki w stacji serwisowej co sie kręci rozebrałem te malutkie zębatki i chyba na najwiekszej co ma tylko 5 ząbków wytarły sie troszke i dlatego czesc nie do kupienia drukarka złom
Mam za 50,- Jeśli jest w pełni sprawana, listwy zębate i zębatki są ok - proszę nr konta z namiarami na priva :D
Objawy wskazuja na nieporawidlowe zlozenie napedu stacji serwisowe, wysprzeglenie lub, niestety, uszkodzenie elektroniki.
Najprawbopodobnie popełniłeś błąd przy składaniu stacji serwisowej, kółko zębate z zapadką są ustawione w złej pozycji.
drukarka ma kadridże a nie tunery ( jak już to tonery - ale to w laserówkach ) czy wogóle startują ze stacji serwisowej ? co to jest niemiły dźwięk ? chrobotanie przeskakujących zębatek ? podaj wiecej informacji nikt tu nie jest jasnowidzem
Witam. Dziękuję za zainteresowanie się moim postem. Dzisiaj rozkręciłem drukarkę wyczyściłem stację serwisową dużo zaschniętego tuszu wyczyściłem karetkę od spodu - też brudna i o dziwo drukarka ruszyła. Na elektrodzie jest opisywany podobny błąd - ##357, który może dotyczyć nieprawidłowej pracy karetki lub stacji serwisowej. Prawdopodobnym problemem...
Uszkodzona lub zabrudzona stacja serwisowa (tam gdzie parkuje karetka z tuszami). Być może wystarczy wymyć dokładnie i będzie chodzić. Ale może być też pęknięta ośka jednej z zębatek napędowych stacji. Tak czy inaczej trzeba rozebrać drukarkę i sprawdzić.
Czy ułamany języczek zębatki może być problemem? Który języczek masz na myśli? Ten co jest przy stacji serwisowej? Taki jak łyżwa może co porusza się w przód i tył kiedy na jedzie na niego karetka?
Witam problem z opuszczaniem rolek pobierających papier może występować w wyniku uszkodzenia zębatek w układzie mechanizmu. w moim przypadku po demontażu urządzenia okazało się, że pęknięta wzdłuż jest zębatka w układzie pobierania formatu A4 jak i A3. Oznaczone na dołączonych fotografiach na czerwono. Niestety aby ocenić w jakim stanie są wspomniane...
U mnie jest podobnie jak w tej 840C - czyli stacja serwisowa przesuwa się nie w tą stronę i zębatki przeskakują, w rezultacie drukarka sygnalizuje błąd i nie da się drukować. Wszystkie połączenia między elektroniką a resztą podzespołów były sprawdzane i są dobre.
1. Zobacz czy nie spadła sprężynka z takiego dziwnego sprzęgła co podpowiada za napęd wałka sterującego zaworkami. 2. Sprawdź, czy w ogóle zazębia napęd wałka zaworków. 2.1. Ustaw stację serwisową w położenie jak przy zaparkowanej głowicy (pady czyszczące stacji serwisowej w górze, blokada karetki w górze). 2.2. Kręć zębatką Line Feed w celu obroty...
Po gruntownym czyszczeniu stacji serwisowej z nazbieranego w niej tuszu miałem podobny problem. Pomogło dokładne nasmarowanie wszystkich prowadnic smarem do części plastikowych i zębatek. Poza tym stację zakładałem z całkowicie przesuniętym do przodu elementem czyszczącym głowice (gumowe listki schowane z przodu stacji). No i działa bez zarzutu
Zdejmij tylną klapkę i sprawdz po lewej stronie nad wałkami czujnik papieru-bo coś z nim jest nie tak. Przed odpaleniem ustaw karetkę maksymalnie w lewo,a sanki stacji serwisowej dopchnij max do tyłu.
Twoja drukarka ma mechanizm jak DJ 3820. Notorycznie padają w nim zębatki, czasami jedna, czasami dwie. Kupisz je na All.... Najlepiej kup plastikowe. Zrób też konserwację stacji serwisowej. Tam gdzie zbiera się tusz. Wymyj ją dobrze i wysusz.
To jakby tańsza wersja drukarek typu HP DeskJet 930 itp. Tamte DeskJety miały drugi silnik w stacji serwisowej, a te 3820 miały taki sprzęg na plastikowych zębatkach, które pękały. Masę tych drukarek naprawialiśmy. Zębatki mosiężne były do kupienia na allegro. Nie wiem skąd cena naprawy 600zł - my to chyba po 100zł naprawialiśmy dla klienta. Zaleta...
Kolego to tak jest z tymi drukarkami, że w stacji serwisowej zbiera się i zasycha zużyty tusz. Jedyne co możesz zrobić to ją rozkręcić i wyczyścić dokładnie. Przy okazji zobaczysz czy zębatki Ci się nie uszkodziły. Jeśli nie to czasami czyszczenie karetki pomaga. Powodzenia
Może popsuła się stacja serwisowa (koła zębate). Pod zaparkowanymi wkładami powinny się przesuwać takie sanki - jak się nie przesuwają to pewnie będą te zębatki połamane.
Moje pytanie dotyczy pękającego koła zębatego w stacji serwisowej. Naprawiłem już kilka takich drukarek i do tej pory wszystko było ok. Teraz mam 2 szt. z tym samym problemem, a mianowicie po wymianie zębatki zostaje ona zmielona podczas pierwszej auto-kalibracji na starcie drukarki po podłączeniu do sieci lub po kilku dziesięciu wydrukach. Obie drukarki...
Witam ! Posiadam na stanie plastikową zębatkę którą montuje się do trój-ramennego elementu a następnie calość montuje się na osi napędzajacej stację dokujaca. Jak domniemywam uszkodzeniu uległa tylko zebatka i cały element zsunął sie z osi na ktorej był osadzony. Posiadam też element przedstawiony na ostatniej fotce.
"Nie widziałem lasu,bo zasłaniały mi go drzewa" Drukarki te to modele A4 na tusze 88,a stacja nie ma własnego silniczka,tylko jest napędzana od wałka przesuwu papieru po wysunięciu w kierunku osiowym zębatki napędzającej.Ścieracz podejrzewałem na początku,bo drukarki nie potrafiły go odpowiednio przestawić,ale w pierwszej drukarce to wyjmowałem i wkładałem...
A czy drukarka drukuje (np SELFTEST)? Jesli nie to raczej ma uszkodzona zebatke w stacji serwisowej- pół minuty krecenia wałkiem (w jedna i w druga strone), potem uspakaja się, ale drukowania nie podejmie.
Mozesz miec "zapackana" stacje serwisowa. Jesli silnik bedzie czul opor przy "kreceniu" stacja to moze sie tak zachowac. Poza tym przez to mozesz Ci sie blokowac karetka. Po pierwsze zweryfikowac czy stacja serwisowa nie jest brudna i moze swobodnie sie przesuwac, po drugie sprawdzic czy karetka nie jest gdzies zablokowana.
Silnik ze ślimakiem nie napędza mechanizmu stacji serwisowej, to nie w tym modelu!! Przekładnia ślimakowa jest w drukarkach HP Business Inkjet 1000,1100,1200, cp1700. W HP psc1510 stacja serwisowa jest uruchamiana przez sprzęgło odchylane przez karetkę. Często w tych modelach sprzęgło bywa nadłamane i stąd przeskakiwanie zębatek. Na pierwszy rzut oka...
czyszczenie stacji serwisowej zacięcie stacji serwisowej sprzęgło stacji serwisowej
cordoba pompa paliwa skrzynia automatyczna dodge silnik kopcić
pompa ciepła split pompa ciepła split
Dziwne tarcie w Ford Escort 1.4 1991 - przyczyny i diagnoza Brak obrazu z DVD Pioneer przez eurozłącze