Jakość zdjęć trochę kiepska więc nie powiem ci dokładnie do czego są poszczególne śrubki. Co do tego regulatora to on ma odbijać tylko najprawdopodobniej jest ta sprężynka zbyt słaba lub mocna. Robiłem z podobnymi silnikami wielokrotnie i taka usterka była dość częsta. Jeśli chcesz się upewnić czy jest to wina tego regulatora to odczep ten drucik od...
A ja nie zgodzę się z przedmówcami.Po pierwsze nie ma tom potecjometru a kable raczej też nie.Kwestia falowania silnika może leżeć w słabej pracy sondy lambdy ,bo jest nie podgrzewana i często daje popalić szczegulnie przy słabym nagrzaniu silnika.Druga sprawa to styk w silniku regulacji wolnych obrotów czasem nie styka dobrze i komp nie wie czy ma...
Sprawdził bym dysze wolnych obrotów tam jest bardzo mały otwór trudno nawet dostrzec że jest przytkany, ewentualnie połączenia przewodów magneto-moduł bywa że słabo się trzymają.
wyczysc przeplywomiez instrukcjie znajdziesz na mondeoklub polska
Najlepiej wykonać diagnostykę komputerową. Wykonaj odczyt błędów załącz logi z parametrów głownie masa powietrza, ciśnienie doładowania, EGR, korekty cylindrów, ciśnienie CR. Dopiero wtedy będzie można coś więcej pomóc ;)
Sprawdź ciśnienie paliwa powinno być ok. 3,5 bar.
Ciśnienie paliwa - podaj zmierzoną wartość.
Witam ! sprawdź najpierw czy masz szczelną rurę elastyczną pomiedzy przepływomierzem a kolektorem ssącym (opaski i ewentualne pęknięcia oraz te podłączone od odmy i zaworu obejściowego). pozdro
Też bym stawiał na wydajność pompy. sprawdź ciśnienie.
Witam, jest to moj początek z forum i miałbym takie pytanko Posiadam bmw e36 316i z silnikiem m43b16 jezdze sobie nim codziennie, niedawno chcialem jechac po kolege gdy auto zaczelo spadac z obrotow jalowych (lekko na zimnym ale glownie na cieplym silniku) cale auto sie trzesie auto brzmi jak traktor, przy gwaltownym wcisnieciu pedalu gazu w podloge...
Witam panowie i panie, mam problem z silnikiem od malca. Natomiast za wolno wkręca mi się na obroty, pali dosyć dobrze, lecz jak jest zimny silnik, to trochę go dławi. Musi pochodzić z 6 minut, żeby reakcja na gaz się poprawiła, lecz i tak nie wkręca się wystarczająco szybko na obroty. AI: Czy w ostatnim czasie były przeprowadzane jakieś naprawy lub...
Podróbka również ma napis IFA. Tylko oryginał i MZA ma oznaczenie BVF po bokach. Powinien być gaźnik 16N1-12, a od 1987 roku w E931 gaźnik 16N3-6 (z przepustnicą z nacięciem i rozpylaczem z jednym otworem). Uszczelniacz od strony zapłonu był wymieniany kiedyś? Jego nieszczelność mogłaby mieć wpływ na trudności z odpalaniem, ale bardziej na prawidłową...
Jak masz za niskie napięcie, to będzie właśnie tak się zachowywać silnik - nierówne obroty, gasnięcie... dławienie się. Prawdopodobnnie masz do wymiany regulator napięcia lub szczotek nie masz:P
Auto ma DPF, czy już usunięty?
dusi sie na obrotach powyzej 2000.zapala sie kontrolka z "silnikiem"
Zdecydowanie tak to wyglądało. Jak masz ochotę, to wepnij w kostkę od tego czujnika opornik 200-300 ohm i odpal sprzęta-przekonasz się Kolego.
Witam, mam problem jak w tytule - nie wkręca się na obroty tylko się dusi. Co może być przyczyną?
Bieg jałowy to bieg jałowy a za niskie obroty i dławienie silnika to inna bajka. Wypadanie zapłonu możesz mieć również na całym zakresie obrotów ale możesz tego nie czuć tak mocno.
Uszkodzony czujnik wału.Autko śmiga jak dawniej.
Witam, samochód to KIA K3000 2001r pojemnośc 2957cm, problem polega na tym, że jak odpalę rano silnik to przez jakąś minutę chodzi równo, ani grama nie kopci, a po chwili zaczyna przerywac na ułamki sekundy, i coraz częściej i częściej i zaczyna nim trząśc i pojawia się niebieski dym z rury wydechowej. Jak przegazuje to powyżej 2tyś obrotów jest OK,...
Skoro ciśnienie paliwa ok to może ciśnienie doładowania powietrza. Zrób logi dynamiczne i się okarze.
Witam, Też mam podobny problem w swojej audi A4 B5 1.6 1996 B+G. Problem jest przeważnie gdy rano chcę odpalić auto. Dodaję gazu i silnik się dławi i jakieś stuki w filtrze powietrza. Wymieniłem świece i kable. Problem nadal jest. Dodatkowo na gazie występują falujące obroty na jałowym biegu. Strasznie jest to dokuczliwe bo auto potrafi nawet zgasnąć....
A pompa paliwa nie mogłaby tego powodować?Pamiętam że przy jakimś samochodzie musiałem wymienić bo też był muł ale bez tych obrotów.A może jakaś duperela,czujnik...?
Cześć, tak, obroty falowały, raczej nigdy mi nie zgasł, ale zdarzało się, że już się dławił. Spalanie zauważalnie spadło.
Dzień Dobry Co może być przyczyną dławienia się silnika podczas jednostajnej jazdy w okolicach 2500 tyś obrotów, po dodaniu gazu problem znika. Nie ma różnicy na którym biegu jadę.
mi się wydaje ze na sekwencji przejscie z benzyny na gaz powinno byc na okreslonej temp. silnika np. ok.20stopniC a przy przejsciu na obrotach to gdy jest zimno to gaz najnormalniej zamarza i wtedy silnik bedzie się dławił i gasł
brak mocy silnika fiesta 85
pewnie z którąś dysza jest problem bo nie dostaje na tyle paliwa ile potrzebuje przy wyższych obrotach
Silnik krokowy lub przepływomierz albo aparat zapłonowy n
Dzieki za pomoc
Po wymianie elektrozaworu N205 od zmiennych faz rozrządu problem został rozwiązany.
Hej. Miałem podobny problem mniej więcej obiawy jakby gdzieś na wysokich i niskich obrotach dławił się silnik lub brakowało iskry. Okazało się że to był popękany delikatnie kruciec ssący. Wystarczy zdjąć kufer i delikatnie nagiąć gumę krućca i wszystko będzie jasne. Pozdrawiam.
jest przerwa w zasilaniu cewki lub modułu zapłonowego jeżeli obrotomierz wariuje
tester i czytac dane long fuel trim ile wynosza
Nie masz przypadkiem za dużego miksera? Zmierz średnicę < jego prześwit> i napisz.
Witajcie serdecznie jestem posiadaczem Mazdy 323f bj z silnikiem 2.0 benzyna 2001rok mam jakiś paskudny problem w zakresie od 0 do 2500 tysiąca obrotów dławi się silnik powyżej jest już ok wymiana świec była kable nowe z serwisu przepływomierz był sprawdzony działa poprawnie , wymieniłem zawór egr i nic nie pomogło, wymiana cewek i też nic , czy jest...
Podbijam bo b. podobny problem z tym że zapala bez problemu. Poszarpuje między 2-3tysiące obrotów tylko gdzi wrzuci się niski bieg i "pedał w podłogę" (duże obciążenie silnika). Auto ma nową cewke(ngk) swiece( orginały) i kable ngk) na strej cewnce praktycznie nie dało się szybciej wyjechać z skrzyżowania migał "check" i silnik się całkowice dławił(...
Możliwe, że to od wydechu, bo normalnie wydobywa się głośny dźwięk, a jak się to stanie, to cichutko. Zapewne masz w nim zamontowany tuningowy wydech. Problem z mocą wynika wówczas z regulacji napędu (zbyt niskie obroty silnika), a dławienie i przerywanie z niedoregulowanego gaźnika (seryjne gaźniki zwykle nie nadają się tuningu, wymiana dyszy głównej...
Witam wszystkich mam problem w mondeo 1,8duratec 2001r. Natomiast silnik szarpie,dławi się przy niskich obrotach do 2200obr/min potem wszystko znika i silnik ciągnie równo.Może jakis pomysł cóż to może być?
temat zamykam mam drugi sterownik
Witam, mam problem z Peugeot 206 1.4 75 KM. Od pewnego czasu kompletnie się nie zbiera, po chwili zaczyna normalnie jechać, jakby coś go dławiło. Na wolnych obrotach silnik nie faluje. Zawory ustawione. Wyskakuje kod błędu P0008, P0140. Czy to wina sondy lambda? https://obrazki.elektroda.pl/5608286100_... https://obrazki.elektroda.pl/8183598300_...
WITAM.. Jest taki problem, silnik ogólnie ładnie utrzymany (przebieg 220tys) Zadnych wycieków ani tym podobnych historii, ładnie zbiera się na obroty i w ogóle ale gdy się rozgrzeje i zejdzie z automatycznego ssania z 1200 obrotów na tych ok. 900 - 1000 - to po delikatnych dotknięciu gazu (czyli w zakresie dolnych obrotów tak do 1300) silnik zamiast...
u mnie w d16y8 civic dzieje się coś takiego http://www.youtube.com/watch?v=7aBU4kEQN... kiedy próbuję utrzymać obroty.. w innych zakresach spokojnie mogę utrzymać i nie skacze.. tylko ten przedział obrotów..
Witam , ja mam podobny problem z Nubirą . 1. Zapalam zimny silnik , od razu jadę , po chwili (ok. 2minuty) silnik jakby się dławił , brak wolnych obrotów . 2. Zapalam silnik pozostawiam na wolnych obrotach ok. 5 minut (wyczuwalny jest zapach benzyny), ruszam , silnik pracuje bez zarzutu . 3. ciepły silnik pracuje bez zarzutu . Może ktoś miał podobny...
1,2 Kw moc wentylatora. Zastosuj silnik 5,5kW i będziesz mógł obniżać obroty nie przeciążając go. Pozatym pomysł z autotrafo jest do du...y. Możesz zastosować: silnik pierścieniowy, prądu stałego, falownik, płynną przekładnię, dławienie strumienia powietrza,
Witam! Mam pewnien problem (a własciwie nie jeden) z silnikiem mojej corsy. Otóż po odpaleniu obroty silnika wariuja, czasami nawet zgaśnie. Na dodanie gazu silnik zaczyna sie dławić lub wogóle nie reaguje. Objawy mijają po nagrzaniu silnika. Ostatnio dochodzi do tego w czasie jazdy przerywanie na kilka sekund pracy silnika. Autko przygotowane jest...
Podejrzewałbym w twoim przypadku uszkodzony (wytarty potencjometr) czujnik kąta przepustnicy. Pomiar omomierzem da pewność. Podłącz omomierz i powoli obracając przepustnicę obserwuj czy gwałtownie nie wzrasta impedencja. Co do schematu to przejrzyj http://www.volkswagen.msk.ru/ tam napewno znajdziesz. Pozdrowienia.
Mam podobny problem z moim Seatem Ibiza 1.2 12v, dodam jeszcze, że w moim przypadku sporadycznie pojawia się "dławienie" silnika podczas jazdy i gaśnięcie silnika na wolnych obrotach, jednak największym problemem jest gaśniecie silnika podczas dodania gazu, czy ktoś ma jakiś pomysł gdzie szukać problemu?
Przepływomierz posiadasz oryginał fabryczny? Występowały dwie wersje w zależności od roku produkcji (dwa różne nr. katalogowe). Przepływomierz od starej wersji do nowszego silnika (PSG16) wywołuje dławienie przy niskich obrotach i jednocześnie poprawia moc silnika. Zapewne odmienne charakterystyki wyjściowe. Nie zachęcam Ciebie do zakupu nowego oryginału,...
Śruba mieszanki, ustawienie początkowe do regulacji, to wykręcenie o 1.5 obrotu. Rozgrzej silnik, ustaw około 1700 obr/min, wykręcaj powoli śrubę do momentu aż silnik zacznie się dławić. Zapamiętaj jej położenie, teraz zrób to samo w drugą stronę, czyli wkręcaj śrubę do momentu dławienia silnika. Śrubę ustaw w środkowym położeniu. Skoryguj obroty śrubka...
Kąt wtrysku masz prawidłowy, przepływomierz przy obrotach jałowych zawyża wskazanie, sprawdź jak zachowuje się przy dodawaniu gazu.
Jaki przebieg samochodu?Sprawdz przekaznik pompy paliwowej i samą pompę,może się zacina. Świece wymieniane?czujnik położenia przepustnicy dobry?
kolego,wymień filtr paliwa:)
Witam wszystkich zainteresowanych mercedesem c 180. Miałem ten sam problem, a więc silnik gasł na wolnych obrotach, przy dodaniu gazu dławił się i nie wchodził na obroty podczas jazdy na niskim biegu. Jak dodałem dużo gazu, to szedł jak burza, ale palił 15. Kupiłem używaną kompletną przepustnicę za 270 zł z przesyłką i problem się skończył. Pali 7,5...
Witam.Mój kolega miał podobne objawy w swoim CC700.Silnik normalnie odpalał,miał wolne obroty tylko po dodaniu gazu dławiło silnik. Diagnozy były stawiane różne, a okazało się że rozsypał sie w środku tłumik w układzie wydechowym.Dlatego spaliny były dławione na wyższych obrotach i silnik tracił moc.Po wymianie wydechu autko odzyskało sprawność.Wydaje...
Wymień silnik krokowy obroty nie powinny tak skakać Olej czasem wycieka z pod aparatu zapłowego jest tam uszczelka typu oring
Sprawdż rurkę do MAP.
Bez diagnozy się nie obejdzie. Wymiana filtra, to nie diagnoza, a metoda chybił/trafił. Choć zaszkodzić nie zaszkodzi. Musisz też napisać czy to dławienie to tylko dławienie w określonym przedziale obrotów, czy może jest to brak mocy. Jest moc czy nima? Nie wiem czy jest EGR, ale jak jest, to może być on winny.
A gdzie najlepiej taką diagnostykę przeprowadzić?
Ciekawa sprawa z tymi obrotami
To nie wina gaźnika, pewnie wybita tulejka w aparacie zaplonowym i tarczka trze o hallotron
Sprawę membrany wykluczyłbym raczej, 20 tyś przebiegu to za mało żeby stwardniała membrana. Z tego co piszesz, za niskie obroty biegu jałowego, "dławienie" silnika przy wyższych obrotach... To raczej sprawa regulacja instalacji LPG. Podjedź do "gazownika", koszt nie duży a efekt będzie zadowalający :) Jak nie pomoże (a powinno) to będziemy dalej myśleć...
dziś rozebrałem gaźnik na części pierwsze,wewnątrz sporo opiłków z linii produkcyjnej,na sam koniec rozebrałem dyszę paliwa,i wiecie co się okazało?Wewnątrz duże płatki miedzi po wyżynaniu gwintu,przyklejały się do iglicy blokując przepływ paliwa, Nic nowego, pisałem o tym chyba w tym temacie, że jak się silnik zaczyna dławić na wyższych obrotach,...
Witam, może ktoś podpowie co może być przyczyną nierównej pracy silnika na wolnych obrotach oraz dławienie się podczas jazdy gdy silnik jest rozgrzany ? Na zimnym jest ok. Posiadam Peugeota 106 1,0 z 1996 r. Z góry dziękuję za podpowiedź.
Witam. Mam BMW e46 2.2 automat . Co może byc powodem falujacych obrotów podczas gdy włączę R lub D trzymam hamulec a obroty wahają się od 600 do 400 robi tak też gdy samochód się toczy lub jak włączę na P klimatyzację i ustawie na połowę. Podczas jazdy nie odczuwam nic tylko jak zatrzymamy samochód i jak ruszam to silnik jakby się dławił.
święte słowa wpsowa692. ale na postoju trzymając ok 2tys obr. można to zrobić prawie dokładnie a w jeździe ewentualnie dopieścić, w ustawieniu decuduja milimetry. więc spokojnie i dokładnie. silnik musi równiutko chodzić i spokojnie zchodzić z obrotów. to bardzo proste
Mieszanka 32 : 1. ustawiam pierwszą śrubę na 1,5 obrotu, drugą śrubą wykręcam aż silnik się dławi ,zapamiętuje ilość obrotów. a następnie ta sama śrubę wkręcam aż silnik się dławi. Ustawiasz w środkowym położeniu, pomiędzy tymi skrajnymi, gdzie silnik się dławi. Śruba bliżej cylindra to wysokie obroty. To nie jest gaźnik z pilarki, tylko coś podobnego...
Witam. Opiszę mój problem. Mianowicie golfik po przejechaniu 1200km zaczął dziwnie pracować. Po prostu jak dodaje gazu to słychać wraz z wzrostem obrotów dławienie silnika, jakby go coś trzymalo i nie pozwalało normalnie pracować. Podczas jazdy jakby jechał przez chwilę ok później znowu to samo. Dodam, że przed taka długa trasa czyściłem przepustnice....
Witam serdecznie, Zastanawiam sie czy w tym temacie cos sie rozwiazalo? Jak skonczyla sie sprawa z falujacymi obrotami na zimnym silniku?
mam pytanie Mam problem z silnikiem 1.6 16v rozruch jest prawidłowy i praca na wolnych obrotach jest prawidłowa przy wciskaniu pedłu gazu silnik nie wchodzi na obroty(jakby sie dławił) przy zwlanianiu pedału gazu silnik zaczyna prawidłowo pracować po podłaczeniu do komputera komputer nie wykrywa żadnych usterek Po wymianie cewki wysokiego napiecia bez...
witam miałem podobne problemy ale z 16 zn . przy zapalonym silniku wciskając pedał gazu bardzo się dławił - była uszkodzona sonda lambda , natomiast gdy sa nierówne obroty nawet na wolnych stawiam na czujnik indukcyjny HALA .najlepiej sprawdzić podmieniając cały aparat zapłonowy z kopułką może być z 16 zn z innego auta
Sprawdź ohmomierzem czujnik temperatury z obudowy termostatu. Ten dwupinowy.
Ten sam silnik. Czasem wypadały zapłony na wolnych obrotach, ale przeważnie były w porządku. Objawy najczęściej występowały jak były temperatury w okolicach 0-3 stopni. Do rozgrzania albo do przejechania kilometra nie było praktycznie przyspieszenia do 2,5-3 tys obrotów, silnik po dodaniu gazu dławił się. Tak samo strzelał z wydechu po dodaniu gazu...
Napisz coś więcej np. co się dzieje jak od tej połowy wciśniesz pedał do końca lub co się dzieje jak od tej połowy puścisz pedał i wciśniesz jeszcze raz. Gdy wcisnę i trzymam gaz obroty idą do góry ale silnik zaczyna się dławić oraz obroty spadają.
Było ustawienie luzu zaworowego ?, jakość cewek -sprężynki- całe nie ukruszone fajki-sparciałe gumki, kable do cewki czy nie ma przetarć, dodatkowa masa-dominusowanie silnika.
Wkręć śrubę i następnie wykręć około 1 -1.5 obrotu. Ustaw obroty około 1800 obr/min. rozgrzej silnik i powoli wykręcaj śrubę, aż silnik zacznie się dławić. Teraz, w drugą stronę, wkręcaj do momentu dławienia, ustaw śrubę w środkowym położeniu, pomiędzy tymi skrajnymi ustawieniami. http://obrazki.elektroda.pl/7491001800_1...
Tą dźwignię regulatora, zostaw w spokoju. Ustaw śrubki dysz, tak jak pisałem, śrubką od przepustnicy ustaw około 3000 obrotów. Rozgrzej silnik, śrubkę wolnych obrotów wykręcaj powoli aż silnik zacznie się dławić. Zapamiętaj jej ustawienie, teraz wkręcaj ja do momentu dławienia silnika. Ustaw ją w środkowym położeniu, pomiędzy tymi skrajnymi ustawieniami....
Witam Mam Renault Megane 1.6 na 8 zaworach. Założyłem 2 miesiące temu do niej gaz ( wtrysk gazu ) ze sterownikiem AGIS. Zaczynam jednak żałować tego posunięcia. Instalacja mimo kilku wizyt u gazownika nie działa poprawnie. Po pierwsze na wolnych obrotach co jakiś czas występują drgawki silnika (spadek obrotów do 300 obr i powrót na 750, zdarza mu się...
Nie ma to znaczenia gdzie wieje. Sytuacja wygląda tak że jak ''odciążam'' silnik, to zaczynają falować obroty tak jakby się dławił. I dopuki mu nie przygazujesz albo nie przytrzymasz na obrotach to będzie falował na obrotach.
Witam posiadam problem z moim mini r56 2009 rok 1,6 benzyna mianowicie dławi się on na niskich obrotach do 2 tys (wypadanie zapłonów) , co najdziwniejsze po odłączeniu oraz ponownym podłączeniu kostki od silnika vvt valvetronic auto przestaje się dławić i normalnie wkręca się na obroty co może być tego przyczyną
Sonda nie ma prawie nic do regulacji obrotów. Sprawdz zawór wolnych obrotów. Jakie ma obroty zimny silnik?
Ok, dzięki za podpowiedzi. Jak tylko wrócę z pracy do domu to wezmę się za sprawdzanie (oczywiście o ile dojadę ;)). Mam tylko jedną wątpliwość. Czy takie np przebicia na przewodach WN, czy też problemy ze świecami mają wpływ na dławienie się silnika ? Bo problemy przy odpalenie to ja rozumiem, ale to dławienie i gaśnięcie na niskich obrotach mnie martwi.
Ja miałem podobne problemy i u mnie to był regulator wolnych obrotów.
A jak wygląda wydech? jest rozbieralny? może się zapchał. Miałem parę przypadków że wydechy były pozapychanie i silniki nie chciały się wkręcać na obroty i je dławiło.
Witam! Problem pojawił sie niespodziewanie od sporadycznego gaśniecia silnika na swiatłach co przerodziło sie po kilku tygodniach w nierówną prace silnika( dławienie, przygasanie, falowanie obrotów) - tylko gdy silnik sie zagrzeje. co często lecz nie zawsze prowadzi do zgaśniecia. Za pomocą autodiagnozy zczytałem błedy z komputera nr. 3 obwód czujnika...
Typ gaźnika to: Large One-piece Flo-jet Carb Najpierw oczywiście porządne czyszczenie gaźnika.. Tu masz wszystko opisane: http://outdoorpowerinfo.com/repairs/brig... Tak wygląda gaźnik w przekroju. 1- regulacja obrotów jałowych 4- regulacja obrotów wysokich. Ustaw śruby na jeden - półtora obrotu, rozgrzej silnik i wykręcaj...
Masz za wysoki stan paliwa w komorze pływakowej,lub zacina się zaworek.Zimny silnik strawi większą dawkę paliwa zaś ciepły w początkowej fazie obrotów będzie się dławił,więc sprawdż to. pozdrawiam.
Jest to pompa typowo odśrodkowa, najprostszy sposób regulacji wydajności to dławienie wyjścia. Zmniejszasz przepływ a co za tym idzie pobór mocy. A ten regulator to najprawdopodobniej regulator fazowy, dla tego silnika może być zabójczy w dłuższym czasie.
Borykam się z tym problemem od roku, mianowicie silnik odznacza się nierównom pracą w obrotach pomiędzy 800 a 3000. Jakby się dławił. Niemam już koncepcji co począć z tym fantem.
Nieszczelność konkretnie czego ma sprawdzić? Silnik gdy traci te obroty, ma sie wrażenie jakby się dławił. W czasie jazdy tego nie czuć. Nieszczelność całego silnika. Kolektory, odmy, uszczelki. Jak jedzie to tego nie ma, jednak jak odpuści gaz to pewnie obroty szaleją.
Czy przy ruszaniu silnik wchodzi na obroty? Jeśli tak, to masz coś ze sprzęgłem (rolki lub pasek ).
Sprawdź, jaki rozruch ma silnik, czy nie trwa za długo. Jeśli stan mechaniczny (pierścienie i zawory) jest ok, wydłużony rozruch może oznaczać nieszczelność po stronie ssącej pompy paliwa. Można spróbować sprawdzić posłuchać, po zgaszeniu silnika, czy nie zasysa powietrze, a paliwo wraca do zbiornika. Objawem może być dławienie silnika przy obrotach...
pojemnosc , kod silnika?
Problemem okazał się czujnik położenia wału korbowego poluzowała się śruba po dokręceniu dławienie ustało.
Panowie pierwsze słyszę że skład mieszanki ustawia się 1,5 lub 2,5 obrotu śruby regulacyjne jako wartość stałą. Silnik 80 stopni (silnik pracuje na wolnych obrotach)wkręć śrubę regulacyjną aż silnik wyraźnie zacznie się dławić nie może zgasnąć wykręcaj ją co 0,5 obrotu odczekaj chwilę za każdym razem aż praca silnika się ustabilizuje , ustaw równe i...
To wymieniaj dalej na kolejne ze szrotów, bo przecież kręcą to dobre. A że mogą nie zapewnić minimalnych obrotów do prawidłowego rozruchu silnika, dodatkowo powodując spadek napięcia co umożliwia otwarcie wtrysków. To nie ważne....
Witam. Posiadam Astrę 3 gen. Mam z nią mały problem. Mianowicie przy ruszaniu trzęsie silnikiem ale nie zawsze. Zauważyłem ze te szarpanie występuje częściej jak jest wilgoć w powietrzu. Podczas jazdy powolnej na 2 biegu przy małych obrotach tak jakby się silnik dławił i też lekko podszarpuje i wtedy chwilowe spalanie pokazuje z 20l/100km. Przy jeździe...
Witam ponownie po okresie 1 roku , samochód jakiś czas jeździł na LPG więc temat pracy na benzynie nie był pilny , w końcu doszło do podmiany sterownika i to okazało się sukcesem . Przyczyna usterki to najprawdopodobnie "niekontaktowanie masy " układu wtrysku na głowicy silnika {iskrzyła przy wyższych obrotach }.
Witam, najpierw sprawdź wężyki przelewowe z wtrysków, jeśli jest uszkodzony/pęknięty/sparciały może dostać się powietrze do układu wtryskowego efektem czego będzie dławienie silnika przy wyższych obrotach.
Termostatu nie wymieniałem. Ale nie wieże w to by on powodowałby problemy z obrotami dławieniem. Poprzednio z cewką było podobnie silnik długo się nagrzewał szarpał dławił falowały lekko obroty. Po pierwszej wymianie tydzień spokój już w połowie trasy 90stopni i pracował równo żadnych odchyleń. Przez tydzień.... Teoretycznie powinno się wymieniać komplet...
dławienie obrotów silnika kosiarka dławienie silnika dławienie silnika mondeo
dioda selenowa dekodowanie pliku transformator ferrytowy
plazma samsung driver uszkodzony plazma samsung driver uszkodzony
Mikrofony i mikser dla chóru w sali z pogłosem Czerwone kropki na monitorze DVI - przyczyny i rozwiązania