Do paliwa manometr (0-10 bar)i miernik do sprawdzania kompresji w cylindrach .
Witam Mam probrel a mienowicie autko na zimnym silniku kręci od razu. Lecz przy ciepłym silniku długo kręci i ma ciężko odpalic. jaka może być tego przycznyna??
Hyundai ix35 2.0 MPI 2010 163 KM, przy odpalaniu długo kręci, zanim odpali AI: Czy problem z długim kręceniem występuje na zimnym, ciepłym czy każdym silniku? Na ciepłym i zimnym silniku losowo to się zdarza AI: Czy były już robione jakieś naprawy lub diagnostyka w związku z tym problemem (np. wymiana świec, akumulatora, sprawdzanie błędów)? Brak błędów...
Witam, Podepnę się pod temat, może ktoś pomoże. Mój problem wygląda następująco: dawniej silnik zimny odpalał bez zarzutu, ale jak już ciepły to długo kręcił zanim odpalił. Od niedawna ten problem pojawił się również na zimnym silniku, wymienione zostały wszystkie świece, nowy akumulator, zregenerowany rozrusznik, sprawdzony został prąd rozruchowy-jak...
Witam. Jestem na forum po raz pierwszy i za ewentualne błędy z góry przepraszam. Mam taki problem z Laguna II 2.0 16v 2007r. Zimna zapala od pierwszego strzału jsk się rozgrzeje bardzo długo kręci zanim odpali. Co po dłuższym czasie pewnie będzie groziło wymianą rozrusznika. Diagnostyka komputerowa nie pokazuje żadnych błędów. Wymieniony komputer ecu,czujnik...
Proszę o pomoc. Samochód odpala jak jest zimny. Jak się zagrzeje i wyłączy się silnik to bardzo długo kręci i odpali albo nie. Trzeba odczekać trochę czasu żeby się wychłodził i dopiero można odpalić. Auto jest po wymianie wszystkich filtrów.
(at)Pawelmuzykant dzięki za odzew, miałem pisać w temacie czy coś wiadomo w sprawie kręcenia. Powiem Ci że ja też kręciłem się wkoło czujnika położenia wału, podmieniłem go i było to samo. Miałem dwa czujniki położenia wału, sprawdziłem je miernikiem zarówno na ciepłym jak i zimnym silniku i oba były dobre. Sonda lambda wiadomo nie od dziś że jak jest...
To znaczy tak, kupiłem jeden czujnik wymieniłem go na wale, skasowałem błąd i było przez jeden dzień ok i znowu wyskoczył, więc idąc tym tropem stwierdziłem że z wału musi być dobry a że oba są identyczne to zamieniłem ten stary z wału na wałek rozrządu i tak się zrobiło że dziś po pracy nie mogłem wcale odpalić więc na szybko wróciłem do starego z...
Witam.proszę o pomoc w mojej toyocie po uruchomieniu jeszcze słychać chwile rozrusznik .dodam że rozrusznik został sprawdzony i wymienione szczotki i bendiks.dzieje się to tylko na zimnym silniku na ciepłym jest ok.
witam,,,astra jak jest zimna zapala na tyk,,jak się zagrzeje ma problem zapalenim trzeba długo kręcić,,,morze to rozrusznik bo troche dziwnie kręci ,,,albo pompa wtryskowa ,,niewiem od czego zacząć żeby zadurzo nie rozbierać ,,,czy morze mi ktoś powiedzieć jaka jest prowdopodobna przyczyna ,,,,,
Witam! Czy spotkał się ktoś z sytuacją że, auto rano odpala na dotyk i po dłuższym postoju. Natomiast na rozgrzanym silniku zdarza się, że kręci normalnie, odpala i natychmiast gaśnie. Dodam że obroty wzrastają do ok 1000obr i nie ma reakcji na gaz. Potrafi tak zdarzyć się 5 razy pod rząd i za 6 już odpala jak się pomoże gazem i zareaguje sinik na wciśnięcie...
mam problem z odpalaniem na ciepłym silniku jeśli osiągnie temp. wyżej niż 30 czy 60 stopni a jak już jest 90 to bardzo długo kręci kręci zapalił ;/. Czujnik temperatury cieczy czy wody chłodzącej wymieniłem nic nie dało. Odłączam od niego kostkę świece żarowe się podgrzewają jest temperatura w przybliżeniu 90 stopni pali na dotyk raz zapalił. Czy są...
Skoro na zimnym jest ok, a na ciepłym źle, to masz za bogato na ciepłym. A nie że brak ssania czyli ubogo. Podejrzyj wartości nierządem. Czasy wtrysku i jak działa silniczek dodatkowego powietrza. Zimą, na zimnym silniku, jak i na rozgrzanym odpala od strzała . W ciepłe dni pierwsze odpalenie długo kręci, a jak zapali to ma za niskie obroty na początku...
objaw występuje na zimnym czy ciepłym silniku ???
witam mam podobny problem seat alhambra 1,9 tdi 110 km rok 1999. Auto na ciepłym silniku odpala na dotyk po przestoju około 1,5 godziny ciężko ma odpalić długo kręci jak odpali dużo dymu.kąt wtrysku był ustawiany , końcówki wtryskiwaczy też wymieniłem. mieszanka rozruchowa była przerobiona u tunera nic nie pomogła. zawór regulacji kąta wtrysku tez wymieniłem,świece...
Dobrze odczytałeś błąd EDC ? Sprawdź jeszcze raz.Problem może tkwić w jednej z cewek lub sterownik ( w najgorszym przypadku). W pierw jednak warto bylo by przyjrzeć się instalacji paliwowej czy nie ma wycieków. Pytanie; czy po odpaleniu na ciepłym silniku słychać klekot charakterystyczny dla zapowietrzonych pompowtryskiwaczy?
Reno scenik 1,6 16V - 2000r. Od dłuższego czasu mam ten sam problem. Rano na zimnym silniku zapala prawie zawsze od razu od pierwszego kręcenia. Zaś po dłuższej jeździe gdy silnik złapie temperaturę i zostanie wyłączony i odczekaniu chwilowym jest problem z zapaleniem. Czasem pomagam mu naciskając na gaz na pół pedału ale to nie zawsze pomaga. Nieraz...
Witam, problem z Toyotą mam od czasu kiedy ją kupiłem, czyli ok 4 mies. temu, generalnie mam z nią tylko 2 problemy, o drugim może wspomnę później. Auto w tej chwili ma przejechane 204.000 tys. km. i pochodzi z Polskiego salonu. Problem polega na odpaleniu po całonocnym staniu auta, nieważne czy ciepło czy zimno. Rozrusznik kręci dobrze i energicznie,...
Witam ma problem aprilią rs 50 zimna odpala bez problemu a gdy się nagrzeje to strasznie długo kręci tak jak by jej brakowało paliwa nie wiem w czym może być problem
http://obrazki.elektroda.pl/2206698800_1... Witam. Od pewnego czasu mój kadecik 1.4i ciężko zapala na zimnym silniku tz. długo kręci rozrusznikiem(5/6 razy). Silnik chodzi jak zegareczek równiutko, nie szarpie. Na ciepłym silniku zapala "Od strzała". Pompkę paliwa słychać po przekręceniu zapłonu przez ok. 2 sekundy. Zdjąłem wężyk nr.1...
Witam, Mam problem z samochodem mercedes vario - strasznie długo trzeba kręcić zanim odpali na mrozie, w końcu odpala i chodzi normalnie. Problem pojawia się co zimę, wogóle nie pojawia się w pozostałym czasie. Końcówki wtrysków wymienione, pompki posprawdzane. Ubiegłej zimy często było tak, że nawet na mrozie pierwszy raz odpalał dobrze, a potem przy...
Witam. Jako, że uporałem się z moim poprzednim problemem (EGR), to czas na następny wątek. Kolejny problem to zawieszanie, zacinanie się przy odpalaniu ale tylko i wyłącznie na zimnym. Zdarzyło mi się to tylko 3 razy, auto mam ok 2 miesięcy. Kręci i nic, w trakcie kręcenia przerzucę kluczyk na pozycję "0", wtedy zaraz kręcę drugi raz i odpala praktycznie...
Aby zawęzić obszar poszukiwań, ustaw tak, abyś na ciepłym silniku bez odbiorników miał chwilowe spalanie w okolicach 0.5-0.6 litra na godzinę. Nie masz dostępu do innego oscyloskopu? CDiF często pokazuje różne dziwne rzeczy. Kolejna sprawa, czy przewody od sterownika do czujnika masz nowe, a stare są całkowicie odcięte czy podłączone z jednej strony...
Posiadam Peugeota 406 2.0 HDi z 1999 roku. Auto ciężko pali przy rozgrzanym silniku dość długo kręci zaś w zimnie przy pierwszym odpalaniu nie może zaskoczyć( słychać że po kilku obrotach chce zaskoczyć ale nie może złapać dopiero gdzieś przy drugiej albo trzeciej próbie zaskoczy). Byłem autem u mechanika był podłączany pod komputer ale wszystkie parametry...
Witam, Posiadam Peugeota 406 2.0 HDi z 1999 roku. Auto ciężko pali przy rozgrzanym silniku dość długo kręci zaś w zimnie przy pierwszym odpalaniu nie może zaskoczyć( słychać że po kilku obrotach chce zaskoczyć ale nie może złapać dopiero gdzieś przy drugiej albo trzeciej próbie zaskoczy). Byłem autem u mechanika był podłączany pod komputer ale wszystkie...
Witam 1 auto przestało odpalać (wcześniej długo grzało świece i nierówna praca silnika po odpaleniu) 2 wymiana świec żarowych i prawdopodobnie zapowietrzenie przewodów przez mała ilość paliwa i próby odpalenia 3 wymiana świec żarowych (auto nie odpala)- rozrusznik kręci 4 odkręcenie wtrysków i kręcenie rozrusznikiem - nic się nie leje przez wtryski...
Witam mam duży problem z VW Golf 4 1.9 SDi 1998r. otóż kiedy temperatura spadnie poniżej 10 stopni na zewnątrz bardzo długo kręci ale odpala z pomocą pedału gazu zaś gdyby stał z 4 dni niestety po kilkakrotnym odpalaniu padł by akumulator, akumulator jest nowy (Warta 72mAh 680A), rozrusznik był regenerowany, świece mają iskrę sprawdzałem również przekaźnik...
Witam Panowie Renault Megane II 2.0 16V 136KM 2004r, LPG: Stag4, Valtek, Alaska. Mam problem z tym samochodem występujący przy jeździe na LPG, mianowicie zimny silnik pali bez problemów, natomiast gdy się zagrzeje i zostanie wyłączony po kilku minutach długo kręci zanim odpali i to nie zawsze, czasami odpali normalnie. Po wyłączeniu instalacji LPG i...
A ten czujnik na górze dwupinowy masz na pewno dobry? Sprawdzałeś wartość ? A o co chodzi że ciężko pali? Wrażenie tak jak by był zalewany? Może za długo wtryskiwacz rozruchowy podaje paliwo. Spróbuj odłączyć kostkę wtryskiwacza rozruchowego jak znów ci się nagrzeje. Weź też poszukaj na forum audi 80 tam jest wiele takich tematów to może ktoś pomoże....
Witam. Mam kolejny problem z Corsą B 1400. Chodzi o nierówną pracę silnika tak na gazie jak i na benzynie. Sprawa ma się następująco: silnik dusi się i przerywa podczas przyśpieszania w niższych wartościach obrotów podczas jazdy gdy obroty silnika są wysokie rzędu 3000 do 5000 jest ok, na biegu jałowym też obroty falują. Jest jeszcze jeden objaw, gdy...
Sorry że długo nie pisałem, trochę zajęty byłem. Więc tak, poklei. Prąd spoczynkowy. Po zamknięciu auta wynosi ok 1,3A Po ok minucie od zamknięcia pyka przekaźnik i spada do 120mA po kolejnej minucie spada do 40mA i tak już trzyma cały czas. Od porannego uruchomienia i po przejechaniu jakiś 30km na akumulatorze po wyłączeniu auta napięcie jest ok 12,45V,...
Domyślam się, że chodzi o silnik OM 642. Przeważnie dłuższy rozruch na ciepłym silniku świadczy o zużytej (uszkodzonej) pompie wysokiego ciśnienia CP. Ale jeśli różnica w czasie uruchomienia między zimnym, a rozgrzanym silnikiem nie jest jakoś diametralnie duża, to ja bym się tym nie przejmował. Jeśli faktycznie mówimy tu o V6 OM 642, to rekomendowane...
Sprawdź jak buduje ciśnienie pompa CR. Potem ciśnienie sprężania i świece żarowe.Poza tym warto by sprawdzić co tam w sterowniku...
Diagnostyka wysokiego ciśnienia paliwa.
Podłącz diagnoskop i sprawdź jakie temperatury widzi ECU na zimnym silniku a jakie na rozgrzanym ?
Witam Mam problem z Zafirą 1.6 2000 rok chodzi o odpalanie gdy silnik jest zimny, odpala od razu jednak gdy chcę odpalić drugi raz zaczynają się problemy gdyż bardzo długo kręci zanim wystartuje.
A jak to generacja instalacji ? Problem po zgaszeniu na gazie, a jak przed zgaszeniem pojedziesz chwilę na benzynie to też jest problem ?
Jeżeli zwykły diesel to raczej AEF
jakbyś nie miał turbo to byś nie miał czegoś takiego ;) u kolegi kiedyś w sprinterze było coś w podobie a chodziło o powietrze dostarczane do turbosprężarki - mianowicie było ono gorące no a wiadomo przecierz że lepiej mieszanka zostanie spalona im bardziej chłodne powietrze dostarczymy i to jest zadaniem intercoolera, napisz czy masz intercooler czy...
Piotrek ma rację,jak silnik będzie ciepły spryskiwaczem do kwiatów spryskać kopułkę i cewkę zapłonową jak gdzieś jest uszkodzenie to silnik będzie wariować.
Długo kręci na zimnym czy ciepłym silniku?
Witam, posiadam Zipp Simpli 2t i problem jest w tym że gdy silnik jest ciepły i go zgaszę i po 3 minutach czy 10 min chce zapalić to bardzo długo kręci rozrusznikiem, na zimnym pali od razu dlaczego?
Renia ma się coraz gorzej, zle odpala na ciepłym silniku (długo kręci) i wyświetla się wtrysk, i od nich zacznę sprawdzanie. Jedno pytanko gdzie znajduje się separator ? Dziękuje za podpowiedzi.
Witam. Mam problem z Vectrą C 1.8 benzyna gaz. Na zimnym silniku długo kręci, żeby odpalić a na ciepłym odpala bez problemu.
Witam, mam taki sam problem , że ciepły silnik odpala dłużej, przeczytałam cały wątek z którego wynika, że może być wiele przyczyn tego stanu rzeczy, a główną jest oprogramowanie, nie uwzględniające że silnik się zużywa.( prosta próba z ściągnięciem wtyczki czujnika) Moje pytanie jest być może naiwne i z tych "blondynka pyta":) ale czy konieczne jest...
Pytanie czy świece w lato miałyby wpływ na odpalanie? No i czy przy ciepłym silniku nie powinien normalnie odpalać? Pomimo braku kopcenia mogą wtryski lać? Silnik chodzi równo - czy “ogólna kondycja silnika” miałaby na to wpływ? Chce sprawdzić jeszcze ciśnienie na listwie wtryskowej przy tym jak będzie tak długo kręcił. Ma to sens?
Problem z uruchamianiem silnika. Ciepły silnik trzeba kręcić 5-8 s. Zimny silnik: 3x5-8s., a czasem wogóle nie daje się uruchomić, a następnego dnia bez ingerencji odpala po 3x5-8s. Po samostarcie odpala od dotknięcia kluczyka. Podczas jazdy nie ma już problemów, pracuje równo, no może w okolicy 2000obr/sek lekko drży. - akumulator nowy, Bosch S5, 77Ah,...
Witam Mam problem. Bowiem gdy jest zimny silnik na benzynie odpala się bez problemu. Gdy trochę pojeżdżę i zostanie osiągnięta temperatura po wyłączeniu silnika i odczekaniu chwili (np: 30 sekund lub dłużej) ciężko jest go uruchomić. Muszę kręcić dość długo (ok 5-7 sekund). Gdy jeżdżę na benzynie tego problemu nie ma a wcześniej tak nie miałem. Rozebrałem...
Zaciera się któraś sekcja na pompach wtryskowych. Trafi Ci pewnie je wyciągnąć i zregenerować. Tam przez korek wlewu oleju można ruszyć listwę. Sprawdź czy chodzi tak samo płynnie na zimnym jak i ciepłym silniku. Dodatkowo można sprawdzić czy jak ruszysz listwę zapali, oraz czy ustawia się w dawkę rozruchową w trakcie kręcenia
Problem jak w temacie od jakiegoś czasu na ciepłym silniku muszę długo kręcić aby zaskoczył na zimnym pali lepiej .Przebieg 125000.
kręci ciepłym silniku ciepłym silniku ciężko kręci rozrusznik ciepłym silniku ciężko kręci
rozmazać wydruk epson programowanie pilota telewizora samsung ruchy rewersyjne prania
diagbox peugeot vestel 17mb130s firmware
Operacja nieudana: Plik zawiera wirusa - co robić? Zależność matematyczna: liczba 6 razy mniejsza