Witam, Nie ukrywam, że czekam na rozwiązanie tej usterki, gdyż sądząc po objawach mam taką samą,
Witam Mam probrel a mienowicie autko na zimnym silniku kręci od razu. Lecz przy ciepłym silniku długo kręci i ma ciężko odpalic. jaka może być tego przycznyna??
Hyundai ix35 2.0 MPI 2010 163 KM, przy odpalaniu długo kręci, zanim odpali AI: Czy problem z długim kręceniem występuje na zimnym, ciepłym czy każdym silniku? Na ciepłym i zimnym silniku losowo to się zdarza AI: Czy były już robione jakieś naprawy lub diagnostyka w związku z tym problemem (np. wymiana świec, akumulatora, sprawdzanie błędów)? Brak błędów...
Witam, Podepnę się pod temat, może ktoś pomoże. Mój problem wygląda następująco: dawniej silnik zimny odpalał bez zarzutu, ale jak już ciepły to długo kręcił zanim odpalił. Od niedawna ten problem pojawił się również na zimnym silniku, wymienione zostały wszystkie świece, nowy akumulator, zregenerowany rozrusznik, sprawdzony został prąd rozruchowy-jak...
Witam. Jestem na forum po raz pierwszy i za ewentualne błędy z góry przepraszam. Mam taki problem z Laguna II 2.0 16v 2007r. Zimna zapala od pierwszego strzału jsk się rozgrzeje bardzo długo kręci zanim odpali. Co po dłuższym czasie pewnie będzie groziło wymianą rozrusznika. Diagnostyka komputerowa nie pokazuje żadnych błędów. Wymieniony komputer ecu,czujnik...
Proszę o pomoc. Samochód odpala jak jest zimny. Jak się zagrzeje i wyłączy się silnik to bardzo długo kręci i odpali albo nie. Trzeba odczekać trochę czasu żeby się wychłodził i dopiero można odpalić. Auto jest po wymianie wszystkich filtrów.
(at)Pawelmuzykant dzięki za odzew, miałem pisać w temacie czy coś wiadomo w sprawie kręcenia. Powiem Ci że ja też kręciłem się wkoło czujnika położenia wału, podmieniłem go i było to samo. Miałem dwa czujniki położenia wału, sprawdziłem je miernikiem zarówno na ciepłym jak i zimnym silniku i oba były dobre. Sonda lambda wiadomo nie od dziś że jak jest...
To znaczy tak, kupiłem jeden czujnik wymieniłem go na wale, skasowałem błąd i było przez jeden dzień ok i znowu wyskoczył, więc idąc tym tropem stwierdziłem że z wału musi być dobry a że oba są identyczne to zamieniłem ten stary z wału na wałek rozrządu i tak się zrobiło że dziś po pracy nie mogłem wcale odpalić więc na szybko wróciłem do starego z...
Witam.proszę o pomoc w mojej toyocie po uruchomieniu jeszcze słychać chwile rozrusznik .dodam że rozrusznik został sprawdzony i wymienione szczotki i bendiks.dzieje się to tylko na zimnym silniku na ciepłym jest ok.
Witam! Czy spotkał się ktoś z sytuacją że, auto rano odpala na dotyk i po dłuższym postoju. Natomiast na rozgrzanym silniku zdarza się, że kręci normalnie, odpala i natychmiast gaśnie. Dodam że obroty wzrastają do ok 1000obr i nie ma reakcji na gaz. Potrafi tak zdarzyć się 5 razy pod rząd i za 6 już odpala jak się pomoże gazem i zareaguje sinik na wciśnięcie...
witam,,,astra jak jest zimna zapala na tyk,,jak się zagrzeje ma problem zapalenim trzeba długo kręcić,,,morze to rozrusznik bo troche dziwnie kręci ,,,albo pompa wtryskowa ,,niewiem od czego zacząć żeby zadurzo nie rozbierać ,,,czy morze mi ktoś powiedzieć jaka jest prowdopodobna przyczyna ,,,,,
mam problem z odpalaniem na ciepłym silniku jeśli osiągnie temp. wyżej niż 30 czy 60 stopni a jak już jest 90 to bardzo długo kręci kręci zapalił ;/. Czujnik temperatury cieczy czy wody chłodzącej wymieniłem nic nie dało. Odłączam od niego kostkę świece żarowe się podgrzewają jest temperatura w przybliżeniu 90 stopni pali na dotyk raz zapalił. Czy są...
Skoro na zimnym jest ok, a na ciepłym źle, to masz za bogato na ciepłym. A nie że brak ssania czyli ubogo. Podejrzyj wartości nierządem. Czasy wtrysku i jak działa silniczek dodatkowego powietrza. Zimą, na zimnym silniku, jak i na rozgrzanym odpala od strzała . W ciepłe dni pierwsze odpalenie długo kręci, a jak zapali to ma za niskie obroty na początku...
objaw występuje na zimnym czy ciepłym silniku ???
witam mam podobny problem seat alhambra 1,9 tdi 110 km rok 1999. Auto na ciepłym silniku odpala na dotyk po przestoju około 1,5 godziny ciężko ma odpalić długo kręci jak odpali dużo dymu.kąt wtrysku był ustawiany , końcówki wtryskiwaczy też wymieniłem. mieszanka rozruchowa była przerobiona u tunera nic nie pomogła. zawór regulacji kąta wtrysku tez wymieniłem,świece...
Witam, problem z Toyotą mam od czasu kiedy ją kupiłem, czyli ok 4 mies. temu, generalnie mam z nią tylko 2 problemy, o drugim może wspomnę później. Auto w tej chwili ma przejechane 204.000 tys. km. i pochodzi z Polskiego salonu. Problem polega na odpaleniu po całonocnym staniu auta, nieważne czy ciepło czy zimno. Rozrusznik kręci dobrze i energicznie,...
Dobrze odczytałeś błąd EDC ? Sprawdź jeszcze raz.Problem może tkwić w jednej z cewek lub sterownik ( w najgorszym przypadku). W pierw jednak warto bylo by przyjrzeć się instalacji paliwowej czy nie ma wycieków. Pytanie; czy po odpaleniu na ciepłym silniku słychać klekot charakterystyczny dla zapowietrzonych pompowtryskiwaczy?
Reno scenik 1,6 16V - 2000r. Od dłuższego czasu mam ten sam problem. Rano na zimnym silniku zapala prawie zawsze od razu od pierwszego kręcenia. Zaś po dłuższej jeździe gdy silnik złapie temperaturę i zostanie wyłączony i odczekaniu chwilowym jest problem z zapaleniem. Czasem pomagam mu naciskając na gaz na pół pedału ale to nie zawsze pomaga. Nieraz...
Witam ma problem aprilią rs 50 zimna odpala bez problemu a gdy się nagrzeje to strasznie długo kręci tak jak by jej brakowało paliwa nie wiem w czym może być problem
http://obrazki.elektroda.pl/2206698800_1... Witam. Od pewnego czasu mój kadecik 1.4i ciężko zapala na zimnym silniku tz. długo kręci rozrusznikiem(5/6 razy). Silnik chodzi jak zegareczek równiutko, nie szarpie. Na ciepłym silniku zapala "Od strzała". Pompkę paliwa słychać po przekręceniu zapłonu przez ok. 2 sekundy. Zdjąłem wężyk nr.1...
Witam, Mam problem z samochodem mercedes vario - strasznie długo trzeba kręcić zanim odpali na mrozie, w końcu odpala i chodzi normalnie. Problem pojawia się co zimę, wogóle nie pojawia się w pozostałym czasie. Końcówki wtrysków wymienione, pompki posprawdzane. Ubiegłej zimy często było tak, że nawet na mrozie pierwszy raz odpalał dobrze, a potem przy...
Witam. Jako, że uporałem się z moim poprzednim problemem (EGR), to czas na następny wątek. Kolejny problem to zawieszanie, zacinanie się przy odpalaniu ale tylko i wyłącznie na zimnym. Zdarzyło mi się to tylko 3 razy, auto mam ok 2 miesięcy. Kręci i nic, w trakcie kręcenia przerzucę kluczyk na pozycję "0", wtedy zaraz kręcę drugi raz i odpala praktycznie...
Aby zawęzić obszar poszukiwań, ustaw tak, abyś na ciepłym silniku bez odbiorników miał chwilowe spalanie w okolicach 0.5-0.6 litra na godzinę. Nie masz dostępu do innego oscyloskopu? CDiF często pokazuje różne dziwne rzeczy. Kolejna sprawa, czy przewody od sterownika do czujnika masz nowe, a stare są całkowicie odcięte czy podłączone z jednej strony...
Posiadam Peugeota 406 2.0 HDi z 1999 roku. Auto ciężko pali przy rozgrzanym silniku dość długo kręci zaś w zimnie przy pierwszym odpalaniu nie może zaskoczyć( słychać że po kilku obrotach chce zaskoczyć ale nie może złapać dopiero gdzieś przy drugiej albo trzeciej próbie zaskoczy). Byłem autem u mechanika był podłączany pod komputer ale wszystkie parametry...
Witam, Posiadam Peugeota 406 2.0 HDi z 1999 roku. Auto ciężko pali przy rozgrzanym silniku dość długo kręci zaś w zimnie przy pierwszym odpalaniu nie może zaskoczyć( słychać że po kilku obrotach chce zaskoczyć ale nie może złapać dopiero gdzieś przy drugiej albo trzeciej próbie zaskoczy). Byłem autem u mechanika był podłączany pod komputer ale wszystkie...
Witam 1 auto przestało odpalać (wcześniej długo grzało świece i nierówna praca silnika po odpaleniu) 2 wymiana świec żarowych i prawdopodobnie zapowietrzenie przewodów przez mała ilość paliwa i próby odpalenia 3 wymiana świec żarowych (auto nie odpala)- rozrusznik kręci 4 odkręcenie wtrysków i kręcenie rozrusznikiem - nic się nie leje przez wtryski...
Witam mam duży problem z VW Golf 4 1.9 SDi 1998r. otóż kiedy temperatura spadnie poniżej 10 stopni na zewnątrz bardzo długo kręci ale odpala z pomocą pedału gazu zaś gdyby stał z 4 dni niestety po kilkakrotnym odpalaniu padł by akumulator, akumulator jest nowy (Warta 72mAh 680A), rozrusznik był regenerowany, świece mają iskrę sprawdzałem również przekaźnik...
Witam Panowie Renault Megane II 2.0 16V 136KM 2004r, LPG: Stag4, Valtek, Alaska. Mam problem z tym samochodem występujący przy jeździe na LPG, mianowicie zimny silnik pali bez problemów, natomiast gdy się zagrzeje i zostanie wyłączony po kilku minutach długo kręci zanim odpali i to nie zawsze, czasami odpali normalnie. Po wyłączeniu instalacji LPG i...
A ten czujnik na górze dwupinowy masz na pewno dobry? Sprawdzałeś wartość ? A o co chodzi że ciężko pali? Wrażenie tak jak by był zalewany? Może za długo wtryskiwacz rozruchowy podaje paliwo. Spróbuj odłączyć kostkę wtryskiwacza rozruchowego jak znów ci się nagrzeje. Weź też poszukaj na forum audi 80 tam jest wiele takich tematów to może ktoś pomoże....
Witam. Mam kolejny problem z Corsą B 1400. Chodzi o nierówną pracę silnika tak na gazie jak i na benzynie. Sprawa ma się następująco: silnik dusi się i przerywa podczas przyśpieszania w niższych wartościach obrotów podczas jazdy gdy obroty silnika są wysokie rzędu 3000 do 5000 jest ok, na biegu jałowym też obroty falują. Jest jeszcze jeden objaw, gdy...
Sorry że długo nie pisałem, trochę zajęty byłem. Więc tak, poklei. Prąd spoczynkowy. Po zamknięciu auta wynosi ok 1,3A Po ok minucie od zamknięcia pyka przekaźnik i spada do 120mA po kolejnej minucie spada do 40mA i tak już trzyma cały czas. Od porannego uruchomienia i po przejechaniu jakiś 30km na akumulatorze po wyłączeniu auta napięcie jest ok 12,45V,...
Domyślam się, że chodzi o silnik OM 642. Przeważnie dłuższy rozruch na ciepłym silniku świadczy o zużytej (uszkodzonej) pompie wysokiego ciśnienia CP. Ale jeśli różnica w czasie uruchomienia między zimnym, a rozgrzanym silnikiem nie jest jakoś diametralnie duża, to ja bym się tym nie przejmował. Jeśli faktycznie mówimy tu o V6 OM 642, to rekomendowane...
Sprawdź jak buduje ciśnienie pompa CR. Potem ciśnienie sprężania i świece żarowe.Poza tym warto by sprawdzić co tam w sterowniku...
Diagnostyka wysokiego ciśnienia paliwa.
Podłącz diagnoskop i sprawdź jakie temperatury widzi ECU na zimnym silniku a jakie na rozgrzanym ?
Witam Mam problem z Zafirą 1.6 2000 rok chodzi o odpalanie gdy silnik jest zimny, odpala od razu jednak gdy chcę odpalić drugi raz zaczynają się problemy gdyż bardzo długo kręci zanim wystartuje.
A jak to generacja instalacji ? Problem po zgaszeniu na gazie, a jak przed zgaszeniem pojedziesz chwilę na benzynie to też jest problem ?
Jeżeli zwykły diesel to raczej AEF
jakbyś nie miał turbo to byś nie miał czegoś takiego ;) u kolegi kiedyś w sprinterze było coś w podobie a chodziło o powietrze dostarczane do turbosprężarki - mianowicie było ono gorące no a wiadomo przecierz że lepiej mieszanka zostanie spalona im bardziej chłodne powietrze dostarczymy i to jest zadaniem intercoolera, napisz czy masz intercooler czy...
Piotrek ma rację,jak silnik będzie ciepły spryskiwaczem do kwiatów spryskać kopułkę i cewkę zapłonową jak gdzieś jest uszkodzenie to silnik będzie wariować.
Długo kręci na zimnym czy ciepłym silniku?
Witam, posiadam Zipp Simpli 2t i problem jest w tym że gdy silnik jest ciepły i go zgaszę i po 3 minutach czy 10 min chce zapalić to bardzo długo kręci rozrusznikiem, na zimnym pali od razu dlaczego?
Renia ma się coraz gorzej, zle odpala na ciepłym silniku (długo kręci) i wyświetla się wtrysk, i od nich zacznę sprawdzanie. Jedno pytanko gdzie znajduje się separator ? Dziękuje za podpowiedzi.
Witam. Mam problem z Vectrą C 1.8 benzyna gaz. Na zimnym silniku długo kręci, żeby odpalić a na ciepłym odpala bez problemu.
Pytanie czy świece w lato miałyby wpływ na odpalanie? No i czy przy ciepłym silniku nie powinien normalnie odpalać? Pomimo braku kopcenia mogą wtryski lać? Silnik chodzi równo - czy “ogólna kondycja silnika” miałaby na to wpływ? Chce sprawdzić jeszcze ciśnienie na listwie wtryskowej przy tym jak będzie tak długo kręcił. Ma to sens?
Witam, mam taki sam problem , że ciepły silnik odpala dłużej, przeczytałam cały wątek z którego wynika, że może być wiele przyczyn tego stanu rzeczy, a główną jest oprogramowanie, nie uwzględniające że silnik się zużywa.( prosta próba z ściągnięciem wtyczki czujnika) Moje pytanie jest być może naiwne i z tych "blondynka pyta":) ale czy konieczne jest...
Problem z uruchamianiem silnika. Ciepły silnik trzeba kręcić 5-8 s. Zimny silnik: 3x5-8s., a czasem wogóle nie daje się uruchomić, a następnego dnia bez ingerencji odpala po 3x5-8s. Po samostarcie odpala od dotknięcia kluczyka. Podczas jazdy nie ma już problemów, pracuje równo, no może w okolicy 2000obr/sek lekko drży. - akumulator nowy, Bosch S5, 77Ah,...
Zaciera się któraś sekcja na pompach wtryskowych. Trafi Ci pewnie je wyciągnąć i zregenerować. Tam przez korek wlewu oleju można ruszyć listwę. Sprawdź czy chodzi tak samo płynnie na zimnym jak i ciepłym silniku. Dodatkowo można sprawdzić czy jak ruszysz listwę zapali, oraz czy ustawia się w dawkę rozruchową w trakcie kręcenia
Witam Mam problem. Bowiem gdy jest zimny silnik na benzynie odpala się bez problemu. Gdy trochę pojeżdżę i zostanie osiągnięta temperatura po wyłączeniu silnika i odczekaniu chwili (np: 30 sekund lub dłużej) ciężko jest go uruchomić. Muszę kręcić dość długo (ok 5-7 sekund). Gdy jeżdżę na benzynie tego problemu nie ma a wcześniej tak nie miałem. Rozebrałem...
Problem jak w temacie od jakiegoś czasu na ciepłym silniku muszę długo kręcić aby zaskoczył na zimnym pali lepiej .Przebieg 125000.
Dobrze zrobię tak jak wyczytałem.po puszcze śruby i przesunę ją w stronę silnika delikatnie, zwiększę wartość , a ile mam zwiększyć w tym silniku?, (057) w pozycji 2 dobrze będzie?, dopiero się uczę:) i czy to może być przyczyną długiego kręcenia na ciepłym silniku puki nie odpali i kopcenia przy tym? pozdrawiam.
Używany czujnik kupisz za 20zł, miałem taki sam przypadek w Leonie na mrozie nie palił, trzeba było długo kręcić, jak się podgrzał wszystko działało. Przeważnie takie objawy to czujnik położenia wału, jak będzie cieplej na dworze to będzie działał :) Możesz zmierzyć oporność na zimnym, a później na ciepłym. Ja miałem tak że jak był zimny i ruszałem...
Jeśli nie masz gazu i nie robisz dużych przebiegów to nie ma tragedii, nie wiadomo tylko w jakim stanie są przewody. Ale zacząłbym od założenia zaworu zwrotnego najpierw w jednym miejscu, jeśli nie pomoże to w drugim. Niektórzy zakładają też przeźroczyste przewody paliwowe żeby zobaczyć czy nie ma pęcherzyków powietrza. Warto też sprawdzić czujnik temperatury...
To ja tak z innej beczki... Jak samochód stoi dłużej nadmiar paliwa odparuje, jak stoi krótko nie zdąży nalecieć, a pomiędzy jeśli któryś wtryskiwacz nie zamyka się całkowicie i puszcza paliwo, zanim zejdzie ciśnienie z listwy... Odpalanie samochodu kręcąc długo z gazem do podłogi, czarne świece i lambda pasują pod zalany silnik...
Witam wszystkich. Od pewnego czasu Audi bardzo ciężko odpala na ciepłym silniku. Długo kręci zanim odpali. Nie dymi , nie bierze oleju , silnik suchy i turbinka też. Byłem na warsztacie , pod pieli kompa i stwierdzili że wszystkie parametry silnika ok. wtryski, pompa, kąt wyprzedzenia i temperatura dolotu. Sugerują że może to być wina nie domykających...
mam taką samą skodę, wiem jaki jest problem, bo też długo musiałem kręcić rozrusznikiem na ciepłym silniku. Jeżeli znasz kogoś, kto dobrze umie podnosić moc silnika, to on to naprawi. Należy zmienić oprogramowanie w komputerze, bo przy ciepłym silniku pompa podaje zerową dawkę paliwa. Stąd ten problem. Szkoda rozrusznika.
Witam. Problem z rozruchem Toledo 2, auto długo kręci zanim zapali, zimny ok 4-5sekund a jak jest ciepły dłużej. Jak odpali silnik ładnie pracuje, obroty nie falują. Co może być przyczyna?
Witam mam problem z odpalaniem silnika czy silnik zimny czy ciepły długo kręci zanim odpali dotychczas co udało mi się sprawdzić i wymienić to świece żarowe moduł świec żarowych,dodam że po odłączeniu czujnika temperatury płynu odpala od strzala,pacjent to Fiat Croma 1.9jtd 150km.co może być przyczyną tej usterki proszę o porady...
Jeżeli długość kręcenia nie zależała od tego jak długo trzymasz kluczyk w pozycji rozruch to coś nie tak z rozrusznikiem lub istalacją jego sterowania.
witam kupiłem ostatnio peugeota 206 z 2002roku 2.0 hdi 90km no i lew ujawnił problem a mianowicie jest problem z odpaleniem silnika odpalić odpali ale dość długo kręci gdy jest silnik ciepły to pali juz dobrze ale gdy stoi dłużej nawet ostatnio zaobserwowałem stał 2 dni było ok -1 ,-2 stopnie no i do odpalenia a on dość ciężko świece sprawdzałem są...
Była diagnoza zero błędów pisałem problem z odpaleniem na zimnym i ciepłym silniku jedynie z plakiem da rade odpalić
Witam, od dłuższego czasu samochód Audi A4 B6 1.6 benzyna +LPG ciężko odpala na ciepłym silniku, dodatkowo gdy odpali po dłuższym kręceniu (około 5 sekund, na zimnym silniku odpala od strzała i chodzi dobrze) ledwo co chodzi, nie ma mocy. Spotkał się ktoś kiedyś z taką sytuacją? Jaki może być powód? Dzięki, pozdrawiam
Od niedawna posiadam mercedesa c-klasę 220D 97r.i mam pewne problemy z jego odpalaniem. Gdy jest zimny to pali bez najmniejszych problemów, natomiast przy ciepłym silniku trzeba długo kręcić żeby zapalił. proszę o poradę co to może być i jak sobie z tym poradzić. pozdrawiam
na co ma zwracać uwagę kolejny mechanik. A skąd , jak nie to niech nie grzebie w lagunie bo potem będziesz psioczył ze się wszystko psuje. Albo się zna albo nie. Tak jak meśka volva czy bmw każdy nie obskoczy ze szczęśliwym finałem, tak samo jest z francuzami. A nie masz przypadkiem problemu z dłuższym kręceniem na ciepłym silniku po jeździe na gazie?...
Witam mam problem jak w temacie. Przy zimnym silniku- silnik uruchamia się bez problemów natomiast, gdy jest ciepły trzeba bardzo długo kręcić rozrusznikiem. Dodam, że po uruchomieniu pracuje normalnie tzn. nic nie kopci, nie brak mu mocy pracuje równo, nie wyświetla żadnych komunikatów o błędach. Nawet po dłuższej pracy, gdy go wyłączę i zaraz próbuję...
Witam, Na wstępie chciałbym poinformować, że przeczytałem kilka podobnym wątków przybliżonych do mojego problemu, lecz piszę ponieważ chciałbym się upewnić, czy mam odpowiednią diagnozę. Mianowicie: Samochód VW touran 2004r. 1.9 tdi BKC. Dwa dni temu zmieniłem VCDS-em dawkę paliwa na rozruchu z 0 na 150, ponieważ miałem typowy problem z odpaleniem...
Witam wszystkich. Mam problem z fiatem punto 1.2 z gazem.Na zimnym silniku pali na dotyk jak się zagrzeje .trzeba długo kręcić.Im bardziej ciepły silnik tym gorzej pali.Wymienione zostały:czujnik temperatury, przepustnica, cewki, świece, przewody wysokiego napięcia, sterownik (komputer).Jeśli znacie jakieś inne przyczyny to napiszcie z góry dziękuję.
Mi się wydaje że ogólnie masz tą omegę sfatygowaną może i możesz mieć klika problemów które się na siebie nakładają trochę... Tak się zastanawiam czemu ci akurat lepiej odpala jak ciepły.... W tej omedze (to ktoś by jeszcze musiał potwierdzić bo nie jestem pewny) świece żarowe dosyć długo się żarzą i mają dwa stany żarzenia. Do 20 stopni celcjusza dają...
Witam, Od niedawna pojawił się następujący problem w moim Audi A3 8V 2.0 TDI 150 KM, 2017 rok. Przy rozruchu silnika, bez znaczenia czy ciepły, czy zimny, auto od czasu do czasu długo kręci przy starcie. Dotychczas opalało od razu bez problemu. Teraz ten problem zdarza się czasami. Co to może być?
Na biegu jałowym wyczuwalna jest zmiana obrotów silnika mimo tego że wskaźnik obrotomierza nie drga. Raz zdarzyło się, że na ciepłym silniku był problem z odpaleniem. Samochód bardzo długo kręcił tak jakby paliwa nie dostawał albo było zbyt słabo skompresowane.
Witam. Mam koparkę kołowa liebherr 904 litronic z 2002 roku. Wszystko było w porządku do czasu jak zaczęła długo kręcić zanim odpaliła i to nie ważne czy na zimnym czy ciepłym silniku. Długo strasznie kreci zanim wejdzie na obroty. Podczas pracy zachowuje się normalnie nie słabnie nie dusi się. Wszystko w najlepszym porządku. Co może z nią być? Filtry...
Witam. Mam passata b5 1.9 TDI 115 koni. Samochód słabo pali na zimnym silniku, trzeba go kręcić dość długo, czasem odpala dopiero za 3-4 razem. Na ciepłym silniku pali lepiej ale tez trzeba kręcić parę sekund. Przeszukałem wiele forów i nie znalazłem podobnego przypadku. Proszę o pomoc.
Witam panowie Pacjent to Mercedes Sprinter 2008 rok 906 2.2 CDI problemem jest długie kręcenie rozrusznika żeby uruchomić silnik nie ma różnicy czy jest to silnik ciepły czy jest to silnik zimny cały czas wymaga długiego po kręcenia żeby go uruchomić wymieniłem rozrusznik Dany jest nowy akumulator czujnik położenia wałka rozrządu nadal problem nie ustępuje...
Witam. Zakupiłem reno master 2006r. 120 dci 2,5L . Mam problem z rozruchem na ciepłym silniku, trzeba go długo kręcić do rozruchu. Z zimnym silnikiem auto odpala dopiero po kilku obrotach,zdecydowanie lepiej niz z ciepłym. Po zbyt dynamicznej jeździe silnik niemal że musi wystygnąć żeby go ponownie uruchomić. Dynamika auta jest bardzo dobra. Auto przed...
Witam ,posiadam Ford Galaxy 2003r 1.9 TDI 115 koni i ostatnio mam problem z rannym uruchomieniem pojazdu. Bardzo długo kręcę rozrusznikiem i po jakimś czasie zapali ,ale zakopci z rury wydechowej. Wymieniłem świece żarowe , ale nic nie pomogło i ostatnio po przejechaniu 500-600 m gaśnie. Potem jest ta sama opcja ,że długo kręcę i odpali. Na ciepłym...
Witam Was Państwo i prosze o pomoc. Mam auto Volvo V40 1.9 TD 1998 rok 90 km. Problem polega następująco. Auto na zimnym silniku odpala ok a na ciepłym silniku musze długo kręcić tzn ok 10 sekund. Drugi problem od nie dawna gdy odpalam na zimnym silniku starsznie kopci na niebiesko. Prosze o podpowiedz co może być powodem
Miałem taki przypadek w swojej A4 . Też musiałem trochę długo kręcić . Pęknięty wężyk paliwowy .
Byłem u mechanika, stwierdził, że to nie popychacze, bo łomocze za bardzo. Poza tym samochód ma problem z odpalaniem nawet na ciepłym silniku- długo kręci. Rozrząd mam nowy, dostałem z silnikiem (jak i komplet uszczelek do silnika). Może być to uszkodzony wałek rozrządu i/lub pompa oleju?
Jaki przebieg? Silnik 105km pompowtryski i ich wada konstrukcyjna się może odzywa, jeżeli nie ma błędów, odczyty czujników w normie, ewentualnie na płaka odpalic, jak zapali i będzie chodził to do weryfikacji parametry vag 013, 018 021, pompa tandem, potem uszczelniacze pompek i głowica. Dodano po 19 Kiedyś pisałem w innym temacie. Jak silnik był ciepły...
Problem polega na odpalaniu, zimny pali przyzwoicie (raz na jakiś czas zdarzy się że trzeba długo kręcić). W trasie, po zgaszeniu na ciepłym silniku nie można go ponownie uruchomić, trzeba kręcić i kręcić po 10 minut. Przewód zasilający od zbiornika do filtra jest ok, kubki wymyte (były drobne opiłki), wstawiłem zaworek zwrotny na zasilaniu. Czy problemem...
Samochód raz odpali bez problemu, raz długo kręci .Nie ma reguły czy to zimny silnik czy ciepły .
Witam wszystkich niedawno nabyłem atego 1217 2000r i pojawił się problem z odpalaniem ale tylko na ciepłym silniku, jak jest zimny czy w mrozy odpala bez problemu na ciepłym trzeba bardzo długo kręcić albo odczekać dodam tylko ze korek od zbiornika sprawdzony co do błędów to FR 01223 INS20224 ABS13924 z góry dzięki za pomoc
Witam! Na zimnym silniku auto uruchamia się po 3(4) przekręceniu kluczyka po długim czasie kręcenia ok. 50 sekund. Na ciepłym silniku samochód odpala normalnie. Co może być przyczyną tej usterki? Z góry dziękuję za odpowiedź i pomoc w powyższym temacie.
Miałem ten sam problem. Na "zimnym" palił ok a na "ciepłym" trzeba było długo kręcić a czasem to silnikiem tak trzęsło jakby miał z ramy wyskoczyć. Skończyło się na tym że przestał palić i na zimnym i na ciepłym i myślałem że to poważniejsza awaria. Oddałem samochód do warsztatu gdzie zaczęli sprawdzać najpierw wtryski , potem listwę wysokiego ciśnienia...
Witam. Mam problem z odpaleniem silnika w Lagunie 1.6 16V 2002. Gdy silnik jest ciepły bardzo ciężko odpala, strasznie długo kręci na rozruszniku i nie chce wejść na obroty, tak jak by go zalewało czuć strasznie paliwo. Tego problemu nie ma, gdy silnik jest zimny. Wymieniłem świece i cewki zapłonowe ale problem nie ustąpił. Proszę może ktoś wie coś...
Zafira A 1.8 125 kM jakiś czas już występuje problem z odpalaniem silnika po dłuższych postojach, czy było na zewnątrz ciepło/ zimno jest podobnie raz zapala normalnie raz trzeba chwilę kręcić. Ciśnienie paliwa 3,5-3,8 przy rozruchu, BRAK błędów silnika, cewka zapłonowa była zakłada inna i to samo. Może ktoś sie spotkał z podobnym przypadkiem.
Witam volvo 2.0 16V benzyna +gaz holenderski.Diagnostyka KTS650 błąd kontrolki usterki silnika zwarcie lub przerwa pewnie ktos wymontował żarówke poza tym błędów brak, cisnienie na cylindrach po około 11 wyprzedzenie zapłonu na wolnych obrotach około +5st. po zakręceniu rozrusznikiem okolo 7-10 sek. (silnik nie odpala) swiece zalane ale po dłuższym...
Przed palil bardzo ładnie. Po wymianie rozrusznik kręci super ale silnik cięzko odpala (zarówno na ciepłym jak i zimnym). Długo trzeba kręcić. Świece sprawne. Prosze o rade.
Wymieniałem pierwszy raz rozrząd w aucie(110k przebieg) i usterka z klimatyzacją została naprawiona przez mechanika. Powiedział, że zawór podciśnienia był zapchany zanieczyszczeniami z czynnika chłodzącego i wystarczyło go wyczyścić. Faktycznie klimatyzacja chodzi jak nowa. Nie myślałem, że może być to taka drobnostka. Gdybym wiedział, że taka tania...
Witam Mam Opla Omege B 2.0 8V z 96r. Przy rozruchu zimnego silnika auto odpala dobrze a jak silnik jest nagrzany to trzeba długo kręcic kluczykiem aby odpalił. Co moze byc nie tak Dziękuje za pomoc
przeczyściłem styki na aku, na kablach i problem znikł:D , ale jest jeszcze jeden (ach ten maluch:| ) związany również z rozrusznikiem, otóż jak jest zimny silnik to kręci fajnie, ale jak jest ciepły, po dłuższej jeździe gdy zgaszę silnik i znowu chcę uruchomić to rozrusznik kręci tak jakby aku był rozładowany(ciężko), dopiero gdy poczekam z 2 minuty...
Mam golfa 2 kat 1.3 na wtrysku ,dlaczego mi trudno odpala na samym gazie ,muszę go długo kręćić żeby załapał przeważnie jak jest ciepły śilnik ,na paliwie zapala bez problemu
Witam, mam pewien problem i nie mam pojęcia, czy coś z tym powinienem zrobić. Chodzi o 2.0 BLB - na zimnym silnik pali jak to się mówi od strzała, a na rozgrzanym trochę dłużej trzeba kręcić, aby odpalił, chociaż nie jest najgorzej. Słyszałem, że ponoć 2.0 BLB tak mają.
Problem rozwiązany. Bardzo dziękuję użytkownikowi marekb1911. Problem leżał we wtryskach paliwa. Jak zimny odpalał bez problemu, Jak gorący również. Miał problem tylko taki półciepły. Długo kręcił i trzeba było dodawać gazu aby odpalił. Problem tkwił w mojej 4 od ponad roku i w końcu wszystko wróciło do normalności. W takich przypadkach jak komputer...
Nie pamiętam, by dziadek był na ustawianiu luzów zaworowych, a i jak tego nie wykonywałem. Z tym zapalaniem to jest, jak już wcześniej mówiłem, że na zimnym odpala dobrze, szybko, ale wystarczy ze po odpaleniu chwilę postoi i już trzeba nieźle kręcić, zanim odpali, chociaż zawsze odpala za pierwszym. Tylko wadą jest, że kręci długo zanim załapie.
witam kupiłem ostatnio peugeota 206 z 2002roku 2.0 hdi 90km no i lew ujawnił problem a mianowicie jest problem z odpaleniem silnika odpalić odpali ale dość długo kręci gdy jest silnik ciepły to pali juz dobrze ale gdy stoi dłużej nawet ostatnio zaobserwowałem stał 2 dni było ok -1 ,-2 stopnie no i do odpalenia a on dość ciężko świece sprawdzałem są...
Witam panowie Pacjent to Mercedes Sprinter 2008 rok 906 2.2 CDI problemem jest długie kręcenie rozrusznika żeby uruchomić silnik nie ma różnicy czy jest to silnik ciepły czy jest to silnik zimny cały czas wymaga długiego po kręcenia żeby go uruchomić wymieniłem rozrusznik Dany jest nowy akumulator czujnik położenia wałka rozrządu nadal problem nie ustępuje...
Witam Mam od niedawna ducato z silnikiem 2.3. Auto rano w temperaturach około 7stp. C długo kręci i puszcza jasną chmurę po odpaleniu. Wyeliminowałem już troche tematów i jestem w kropce. Auto grzeje świece poniżej 5stp.C Świece i przekaźnik wymienione. Jak grzeje świece poniżej 5stp.C pali lepiej Kompresja na cylindrach 25 bar. Mierzona przez adapter...
Dzięki za info! Bardzo dobrze że się zapytałem kogoś mądrzejszego zanim zacząłem w tym grzebać nie mając pojęcia. To że obrazek jest odwrotnie, to żaden problem. Przydał się bardzo bo pokazał mi gdzie szukać. Obok termostatu nie ma nic na całym wężu, od wylotu z silnika aż do chłodnicy. Ale znalazłem ten czujnik! Schowali go za pompą podciśnienia z...
Skoda Fabia I 1.4 TDI nie chce odpalić na zimnym silniku na ciepłym odpala od strzału akumulator dobry świece nowe.Samochod odpala dopiero po długim kręceniu. W czym może tkwić problem ? AI: Czy problem z odpalaniem występuje przy określonej temperaturze otoczenia? Nie AI: Czy sprawdzałeś stan układu paliwowego, na przykład filtr paliwa lub jakość paliwa?...
ciepłym silniku ciężko kręci rozrusznik ciepłym silniku ciężko kręci stukanie ciepłym silniku
zawieszenie tylne laguna instrukcja obsługi zamrażarka liebherr sterownik kolektor solarny
dioda mrugająca radiocd mitsubishi
Ford Transit 2007 nie wchodzi na obroty - przyczyny Ford Transit nie wchodzi na obroty powyżej 3000 RPM