Pod głowicą czy pod pokrywą wała rozrządu? Kiedy ostatnio wymieniałeś świece i przewody zapłonowe? Jak silnik pracuje na biegu jałowym?
Powodem powstawania takiej mazi jak opisujesz to w pierwszej kolejności jast niedogrzanie silnika(4kilometry przy takiej temp.otoczenia,nie są w stanie nagrzać silnika do odp.temp)Druga sprawa olej,ale jak już wcześniej było napisane jest chyba wporządku!Jeśli byłaby uszkodzona uszczelka to najpierw płyn chłodniczy przedostawałby się do oleju,bo jak...
Uszczelka pod głowicę do Matiza zaproponowana i często gęsto sprzedawana w sklepie motoryzacyjnym (koszt 60 pare zł), bez reklamacji tak jak u mnie. najtańsza 32 zł kosztowała. Głowica - remont 270 zł: Planowanie, uszczelniacze, wymiana wszystkich prowadnic zaworowych, 4 zaworów (2 zostały orginalne) i do tego szlifowanie wszystkich gniazd zaworowych....
Jeżeli to uszczelka pod głowicą lub głowica to wystarczy zrobić test CO2.
Kupię uszczelniacz wiówki Daewoo DW-500M. Proszę o kontakt na PW https://obrazki.elektroda.pl/5086486000_... https://obrazki.elektroda.pl/9740965800_...
Witam Cieknie z pompy wody: potrzebna uszczelka. Gdzie to można kupić ? Może jest jakiś odpowiednik? W serwisie jest do kupienia cały silnik. Pozdrawiam
Sprawdź kompresję może być przepalona uszczelka pod głowicą pomiędzy cylindrami.
A zobacz czy nie ma mokrego silnika ,czy uszczelka pod głowicą jest dobra.
Witam. Mam problem ze swoim lanosem. Tydzień temu została w nim wymieniona uszczelka pod głowicą, uszczelniacze zaworów. Samochód na benzynie jeździ jak nowy, lecz LPG nie ma mocy, jak chcę przyśpieszyć to robi więcej hałasu niż jedzie. Myślę, że może dostawać za mało LPG, a może to filtr? Co zrobić?
może być uszkodzony termostat lub uszczelka pod głowicą
Daewoo Lanos 1,6 16v Tak jak w temacie ostatnio wracałem w trasie i zauważyłem iż temperatura się dziwnie zachowuje, po zjechaniu na parking i sprawdzeniu płynu chłodzącego zauważyłem iż zebrało mi się powietrze. W ciągu 100 km musiałem odpowietrzyć układ 3 razy aby nie zagrzać silnika. Tak wiem iż podobne tematy były na forum, ale wszędzie zawsze pada...
Rozrząd jest ustawiony i jest wszystko oki, a z przepustnicą jest też oki. Odrazu mówie że uszczelka pod głowicą jest też oki, silnik tej nexi to 1,5 16v dohc + instalacja gazowa
Kolego też tak miałem i tracił płyn przez uszczelkę pod głowicą. Jeżeli zobaczysz, że uszczelka pod głowicą ewidentnie się poci od strony kanału olejowego w okolicy kolektora wydechowego to zainwestuj w nową uszczelkę, O dziwo płyn nie dostaje się do oleju. Po wymianie uszczelki problem zniknął. Niestety trzeba będzie bulnąć ok 350 zł z robocizną. Nie...
Kiepski olej, zbyt rzadko zmieniany, jazda na zbyt niskich obrotach (niskie ciśnienie oleju), niewłaściwa uszczelka pod głowicą lub źle założona... Możliwości jest dużo. Zanim zdecydujesz się na naprawę dobrze by było sprawdzić ciśnienie oleju. Norma to około 1.5 bara na wolnych na rozgrzanym silniku.
Użytkuję Lanosa od 6 lat. Przez ten czas wymieniłem tylko tłumik końcowy. Auto ma w tej chwili 10 lat i zero rdzy na karoserii. Minimalne naloty zrobiły się na belce tylnej no i kołach (wiadomo - to nie było cynkowane) Mam wersję SX 1,5 16V. Silnik jest suchy bez wycieków. Mam założony gaz i zero z nim problemów. Jak sprawdzam ceny części to są bardzo...
Witam, Historia wygląda następująco: - 1,5 miesiąca temu zrobiona uszczelka pod głowicą - Po odebraniu z warsztatu, auto zaczęło więcej palić (Pb) - Pojawiło się delikatne szarpanie po nagrzaniu (niestety, niepamietam czy przed wymianą termostatu czy po...) - Najpierw wymieniłem termostat (mechanik nie zrobił tego przy okazji głowicy, a temperatura...
A dajcie chłopakowi pogrzebać,zdejmij głowice zobacz co ucierpiało,powymieniaj i będzie dobrze. Uszczelka wiadomo nowa,pasek i napinacz też. Kolejność i momenty dokręcenia głowicy znajdziesz w google.Działaj...
Witam, po raz drugi w tym roku wymieniam uszczelke pod głowicą, po oczyszczeniu bloku z fragmentów starej uszczelki i wstępnym szlifie papierem ścierny zauważyłem jedno miejsce nie oczyszczone. Dokładnie w tym miejscu była uszkodzona uszczelka, zastanawiam się czy można z tym coś zrobić poza planowaniem bloku. Pozdrawiam https://obrazki.elektroda.pl/4009689900_...
Tak rozbierasz silnik od dołu ropujesz myjesz zmieniasz 2x olej . I o ile się nie zatarł to będzie jeździł.
Swiece wymieniałem kiedy? Nigdy bo dobrze chodził ;) To wymień. I sprawdź po ciemku czy nie masz ulotów na WN. Przebieg o niczym nie świadczy- w matizie bardzo prawdopodobna też uszczelka głowicy (przebicie pomiędzy cylindrami) i/lub pierścienie. Jak nie pomoże naprawa zapłonu to sprawdź kompresję.
Kolega smax17 podał wymagane parametry. Zgodne z zaleceniami producenta uszczelki. Innej metody nie ma.
Uszczelkę pod głowicą szlag trafił.
. Moja teoria jest taka, że podczas wymiany poprzedniej uszczelki założono źle nową i auto brało olej głowicą. :| Bzdura. Jeśli kopci po przegazowaniu, to masz silnik do remontu - zbyt duży luz tłok/pierścienie/cylinder. Nie wmawiaj sobie że się tanio wykpisz.
Moim zdaniem uszczelka pod głowicą,częsta awaria zagazowanych autek
Witam, W celu zamknięcia tematu chciałbym poinformować, że przyczyną całego zamieszania była jednak wadliwa uszczelka pod głowicą, ponieważ po kolejnej wymianie uszczelki (na uszczelkę znanej marki) problem ustąpił. Pozdrawiam, Piotrek
to wina uszczelki pod głowicą jest do wymiany,auto odstawic do warsztatu,chyba ze zalewac układ wodą i jeżdzić tak, ale gorzej bedzie jak po kolejnym zagotowani woda dostanie sie do oleju i wtedy koszty naprawy się zwiekszą,wiec czy warto kompinować??
Witam silnik 4G 64 na gaz nie pali Dodano po 23 Wymiana uszczelki pod głowicą i instalacja IMPCO Ca 100 wymieniłem wszystkie uszczelki i filtr Dodano po 51 Wymiana kopułki , przewody i cewka w instalacji wymienione filtr gazu w reduktorze uszczelki i w gaźniku uszczelki To się zrobiło po wymianie uszczelki pod głowicą
Silnik w Tico jest kolizyjny i rozrząd wraz z pompom wody wymieniamy co 60 tyś.Do wymiany termostatu nie potrzeba kanału bo robisz to od góry.Jeśli skrócisz czas ssania za mocno przy mrozach autko będzie gasło i spali więcej paliwa.To że Ticacz szybko się grzeje nie koniecznie jest winą termostatu,może być uszczelka pod głowicą,może być pompa wody,może...
Dokładnie jak piszą koledzy powyżej uszczelkę pod głowicą trzeba wymienić i można dalej jeździć.
kolego musial bys sprawdzic kompresje w cylindrach. czy bierze ci olej?? czy dzieje sie cos z plynem chlodzacym ?? mozliwe usterki to albo pierscienie poszly albo (optymistycznie) uszczelka pod glowica.
Oczywiście że zapchałeś sobie nagrzewnice przez własną głupotę. Teraz sciąganie deski wymiana nagrzewnicy i powinno grzać jak nowy z fabryki. PS nigdy nie lej wody , bo przerdzewieje ci wszystko co stalowe w tym pompa wody i uszczelka pod głowicą. A chłodnica i nagrzewnica się zakamienią.
W aucie grzebałem przy silniku wymieniłem : -uszczelki pod głowicą -pierścieni -uszczelki -rozrząd A przed tymi zabiegami było dobrze?
nie piszesz co z plynem i olejem.czego ubywa a czego przybywa.wiem jedno mialem dokladnie to samo w DAEWOO ESPERO 2.0 i uszczelka pod glowica byla do wymiany
Tak czy inaczej w najbliższym czasie zamierzam zmienić uszczelkę pokrywy głowicy cylindrów. Sama nie pomoże, osadz ją na paście dirko.
Cześć wydaje mi się kolego że wina nie tkwi w korku tylko w uszczelce pod głowicą. Sprawdź czy przy włączonym silniku twardnieją przewody do chłodnicy, oczywiście przy zakręconym korku. Jak tak to możliwe że ów uszczelka będzie do wymiany;-). Pozdrawiam Michał.
Witam. Od jakiegoś czasu jestem posiadaczem samochodu Daewoo Lanos 1.6 16v. Zaraz po kupnie samochodu padła mi uszczelka pod głowicą, uszczelka została wymieniona,głowica splanowana i zostały wymienione uszczelniacze zaworowe. Jak się okazało lanos bierze olej w ilości około 1 litr na 1000 km, ale w ostatnim czasie okazało się że po przejechaniu kolejnego...
Oring na aparacie, lub ktoś zbyt dużą nasadką dokręcał głowicę i pęknięta obudowa wałka rozrządu. Przenoszę do mechaniki!
jakby coś się dostało do nagrzewnicy i blokowało przepływ to by był tylko jeden przewód ciepły. dodam że chyba jest wydmuchana uszczelka pod głowica bo silnik jest zalany olejem i go ubywa
olej w układzie chłodzenia to znak, że wydmuchało Ci uszczelkę pod głowicą. Konieczne będzie wymienienie jej i planowanie głowicy, po tym nowy olej i nowy płyn chłodniczy.
Jest możliwe że zamarzł parownik od gazu gdyż nie było obiegu płynu chłodniczego i dlatego silnik zgasł.Raczej wykluczam uszkodzoną uszczelkę pod głowicą bo w takim przypadku auto już by nie odpaliło.
cięgna są ok. kilka dni temu zaczął wywalać płyn ze zbiorniczka przy nagrzanym silniku w bloku słychać bulgotanie płynu.czy może to być wadliwy termostat.czy siadła uszczelka pod głowicą. olej w silniku jest czysty. jutro zmienie jeszcze termostat.powietrze leciało jusz bardzo ciepłe
Odkryłem, że prawdopodobnie coś złego stało się z uszczelką głowicy, przybywa oleju a ubywa chłodziwa ;D Olej się pieni i ma brązowy kolor (chłodniczy jest zielony). Czy wymienione w 1 poście objawy pasują do usterki uszczelki głowicy? Dodano po 1 Pomijając oczywiście punkt 4
stawiał bym na uszczelkę pod głowica to są pierwsze objawy domowym sposobem popatrz co jest pod korkiem oleju i korkiem płynu chłodniczego
Kolego sprawdź rozrząd raz jeszcze czy oby na pewno na znakach wszystko się zgadza bo znam przypadki że wałek przekręcali o 180 stopki. Brak kompresji musi się z czegoś brać i jeśli byłby wałek przekręcony to takie zjawisko może się pojawić, a miałem ten silnik i z tego co pamiętam jest on bezkolizyjny. Nowe popychacze powinieneś opróżnić przed montażem,...
Samochód już jakiś czas temu odebrałem od mechanika okazało się że była wydmuchana uszczelka pomiędzy dwoma tłokami po za tym był wymieniony kolektor powietrza, uszczelka pod nim, była planowana głowica, płyn w chłodnicy wymieniony coś tam gazownik musiał nawiercac i łącznie za naprawę wyszło mnie 850 zł
https://obrazki.elektroda.pl/4679060900_... Witam, chciałbym zaprezentować mój pomysł na kompresor do warsztatu samochodowego. Kompresor ten zbudowałem ok. 6 lat temu, założenie było, że ma być wydajny, w miarę cichy, bezobsługowy. Po takim czasie eksploatacji 24h 6 dni w tygodniu stwierdzam, że spełnia wszystkie moje wymogi i warto...
Witam forumowiczów. Przepraszam, że odgrzewam kotleta ale mimo tego, że temat nie raz się pojawiał to nie pomogło mi to rozwiązać problemu. Pacjent jak w tytule Daewoo Lanos 1,4 lub jak ktoś woli 1,3 8V rocznik 2000. W aucie wymieniona została uszczelka pod głowicą. Po złożeniu wszystkiego auto nie zapala. I o ile porażka była wkalkulowana w domową...
Głowica jest pęknięta ;/ I tu teraz pytanie czy opłaca się naprawiać. Głowica na szrocie ok 70 zł Uszczelka pod głowicę 40zł planowanie głowicy 50 zł silikony kleje olej itp 50zł robota 150zł lub ryzykować samemu Czy lepiej dołożyć 1000zł i kupić Daewoo tico które pali 3 litry mniej co w ciągu 2 miesięcy przejeżdżając 100km dziennie zwróci mi się już...
Moim zdaniem, kończy się uszczelka pod głowicą. Badając ciśnienie sprężania ciężko jest wyłapać nieszczelność ze strony układu chłodzenia. Biały dym, cieżki rozruch z rana braki mocy. Czasem ok czasem nie jedzie. Sprawdź czy nie ubywa ci płynu chłodzącego.
EGR bierze podciśnienie sprzed przepustnicy - jak nie wierzysz, to mogę zrobić zdjęcie. Zresztą pomyśl - EGR nigdy nie powinien załączać się na biegu jałowym, zasysanie oparów paliwa pełnym podciśnieniem na biegu jałowym też nie wchodzi w grę, a te otworki są obok siebie. Srednica jednego to ok. 1,2mm drugiego 1,5mm. Ten większy jest od EGR. A porpos...
Prawdopodobnie za mocno skręciłeś śruby i przegwałciłeś uszczelkę, producent podaje siłę z jaką należy to dokręcać, druga opcja wada uszczelki choć to bardzo rzadko się zdarza. Silniki w Nexiach są "normalne". Głowicę należy dokręć w trzech, czterech etapach, kończąc na wartości mniej więcej 110 Nm. Np. pierwszy etap 20 Nm, potem 40, 60, 80 i na koniec...
Na początek test na zawartość CO2 w układzie chłodzenia. Objawy wskazują na wydmuchaną uszczelkę głowicy.Objawy powinny się pogłębiać.Jeśli test wypadnie pozytywnie niestety głowica w górę i na sprawdzenie szczelności-możliwe że pęknięta.Jeśli nie jest pęknięta to planowanie,opcjonalnie nowe uszczelniacze zaworów,uszczelka i do dzieła.
matiz uszczelka głowicą uszczelka głowicą fabia uszczelka głowicą punto
system wykrywać mikrofon mozilla została usunięta bosch kończy prania
hotpoint ariston zmywarka karta dźwiękowa
Naprawa ukruszonego boku ceramicznej płyty indukcyjnej Brak możliwości podgłośnienia radia - przyczyny i rozwiązania