Jak kolega wyzej, pozatym ten sterownik nawet delphi jako tako goli, kwestia jeszcze do czego potrzebujesz :)
Tokeny. Passthru będzie najpewniejszym tematem. Ori delphi coś w tym kierunku robi, musiałbyś się skontaktować z dystrybutorem delphi co do szczegółów.
A więc inspekcję olejową można na przykład skasować delphi w wersji 2014.1 sprawdzone osobiście.
Konkretną odpowiedź. Ja mam pod ręką jedynie Delphi ale ono wcale nie widzi tego sterownika. W tych skrzyniach chyba po ich wyjęciu trzeba robić adaptacje posowu sprzęgła?
Delphi ds150e ładnie odczytuje błędy w większości modułów. Szyba to przeważnie zalany sterownik przy silniczku albo zgnite zalane przyciski.
W tym modelu Daily wykorzystaj przycisk samodiagnozy ponieważ Delphi przekłamuje niektóre kody błędów.Delphi EDC diagnozuje z pinu 1i2 i przy zasilaniu na pinie 27 zgodnie z rozpiską bez konieczności przelutowania '15'.
Trzeba by się podłączyć np Delphi ds150e i sprawdzić błędy czy to nastawnik (pokrętło) ale raczej siłownik czyli dokładnie potencjometr w nim pracujący jako czujnik pozycji klapy.
Czy możliwe że jak ten rezystor jest spalony to nie będzie się komputer łączyć z klimatronikiem? Byłem podłączyć komputer żeby odczytać błędy i delphi nie chce się połączyć z klimatyzacją. Z silnika czyta błędy (brak) z klimatronika nie.
Prawdopodobnie czujnik, choc dziwne ze abs nie zaswiecil. masz pewnie zlacze 38 pin jak mniemam? Zle zrobiona przejsciowka z obd na iveco 38 pin obd2 iveco 38 pin 1 1 2 2 3 3 4 30 5 30 6 6 7 8 8 10 9 12 10 13 i 18 11 14 i 23 12 15 13 16 14 4 15 5 16 27 Tu masz schemat przejsciowki do zrobienia adaptera obd2 autocom, delphi, wow, wurth. Texa i inne diagnostyki...
nie wiem jakie masz schematy, ale K line w oryginalnym kablu iveco dla delphi nie jest na pinie 7, a dwa to linia L też w niektórych sterownikach jest konieczna w IVECO.
Immo jest tu z tego pamiętam w body (BCM). Tak że do odpalenia potrzebujesz BCM. ECU i kluczyk. Błędy ładnie odczytuje Delphi DS150E lub wyższy a klona można mieć za 250-300 pln.
Widzę, że prowadzę rozmowę sam ze sobą 😆 trudno. Moje główne podejrzenie pada na przepustnicę. Otwiera się ona lekko przy przekręceniu zapłonu i nie zmienia swojego położenia niezależnie od dodawania gazu itp. Delphi pokazuje cały czas "położenie TVA 4,10%". Czy przepustnica nie powinna pracować zależnie od obciążenia silnika i obrotów? Czy to może...
Ogólnie to trafił mi się ostatnio opel combo d 2017roki nie dał rady połączyć się z poduszką. I ten sam przykład w iveco daily 5 2016 chciałbym jakiś tester który nie będzie miał z tym problemu.
Program Delphi jak i WOW! mają możliwość odczytu temperatur i innych informacji z czujników, łącznie z pedałem gazu. Sprawdź jak możesz wszelkie odczyty, może tam gdzieś znajdziesz anomalie.
Potrzebuję czegoś do obsługi Iveco Daily z 2015 roku-wpadł mi w oko LAUNCH PRO 123x skasuję tym inspekcję olejową "kupon stracił ważność? Jeśli nie to czym w rozsądnych pieniądzach? Delphi nie łączy się z tym akurat modelem.
Ok masz rację sugerowałem się innym opisem.Wieczorem to sprawdzę Dodano po 1 Podpinam tester Delphi i komunikacji brak.z EDC Test wychodzi błąd 81 może ktoś podpowiedzieć co to za błąd
Delphi ds150e i jeszcze jednym jakims takim co wyglądal jak tablet z guzikami nie wiem [img-0] jak sie nazywal na jednym i drugim to samo.
oryginalny Tester Delphi daje rade ogólnie ale niestety z Iveco sobie nie radzi. Dodam że Wtryski po regeneracji pompa ciśnieniowa sprawdzona, turbina zregenerowana. Zastanawia mnie jeszcze pompka wstępna bo jest dość sporo opiłków w filtrze.
Jakim komputetem sie probowales podlaczyc? Bo tak prawde mowiadz to jak bys mial wymieniac po kolei kazda czesc przez ktora auto tak bedzie sie zachowywalo to bedzie cie to drogo kosztowalo. Jest tam 38 pinowe zlacze Obd ja swoje iveco podlanczam w taki sposob ze zlacze obd2 z interfejsu diagnostycznego w moim przypadku delphi nastepujacym schematem...
Tester to oryginalny AutoCom Delphi.. Rozrząd sprawdzony wszystko ok. Samochód dzisiaj rano nie zapalił i nie zapala nadal . Prędkości wałka i wału tester pokazuje przy próbie odpalania.. Ciągle ten sam błąd 144 i mrugająca kontrolka EDC.
witam, mam problem z Iveco daily 35C15 2009r nie działa ABS, na zegarach wyświetla błąd 067, diagnostyka za pomocą delphi pokazuje w pamięci błędów 43 Koła sygnałowe przednie prawe (fotka w załączniku ) podejrzewałem czujnik prawego przedniego koła ale po odłączeniu mam całkowicie inny błąd a na dodatek wszystkie czujniki podczas jazdy pokazują prawidłowo...
"Pod kontem" to będzie miał autor tematu jak silnik zdechnie w wyniku osłabienia zaworów przez spotkanie zaworów z tłokami do którego doszło. Co do zaworów, to znakomita większość diesli zawory równolegle do tłoków, ale to nie zmienia faktu, że energia z uderzających tłoków w zawory zanim przeniosła się na dźwigienki najpierw oddziaływała na same zawory....
Ma pytanie jaki program diagnostyczny do iveco , czy np taki da radę odczytać https://allegro.pl/oferta/polski-program... czy trzeba tester Delphi ? Dodano po 3 kolego Hart3 ten pierwszy link co mi podałeś nie chce mi się otworzyć nawet po skopiowaniu czy można jeszcze raz prosić o jego wysłani z góry dzięki
Dzięki za odpowiedź Nie odzywałem się po grzebałem w aucie Zasilanie na wtyku jest - na obu stykach. Na 11 po zapłonie a na 27 stałe z aku Do masy kabla nie podepnę poniweważ mam nowszy sterownik - edc16 i tam tego nie ma - ale wg instrukcji zwarcie kabelka wywoluje sygnaly swietlne przy starszej wersji ms6.3 Zasilanie na kompa jest - po stacyjce tez...
Witam. Tak jak w temacie, borykam się z uruchomieniem Iveco daily 2005 3.0 Próbuje diagnozować ds150e, znalazłem pinologie w internecie, próbuje na różne sposoby i nic. Niektórym wystarcza podpięcie 3 pinów, a u mnie nie zaświeca się głowica od Delphi. Dodam jeszcze, że napięcie w gnieździe 38 pin jest, zgodne z napięciem akumulatora sprawdzane miernikiem....
Witam podłączyłem delphi i uzyskałem opis błędu dla kodu 292 przerwa w obwodzie zaworu upustowego spalin. Szybka kontrola brak zasilania na zaworze. Wysterowanie masą sprawdzone, obecne. Bezpieczniki ok, zostaje instalacja. Instalacja prześwietlona, przerwa spowodowana przecięciem przez peszel. Naprawa instalacji przywróciła zasilanie i wszystko naprawione....
Poszukuję czegoś niedrogiego do Iveco Daily od 2008 roku. Może być ryżowe bo to sprzęt będzie na własny użytek a nie na usługę. Mam na to do 1200 zł co byście mi polecili ? Myślałem o czymś takim http://viaken.pl/pl/profesjonalny-diagno... Hmm... niestety odpada :| dzwoniłem do nich, ich sprzęty obsługują...
Na zegarach co jakiś czas zapala się Check 139, po podłączeniu Delphi widać to co poniżej. W czasie jazdy odcina na krótko pedał gazu, wtedy też mocno zakopci. Na postoju czasem odpali, trzyma bardzo niskie obroty, kopci i nie reaguje na pedał gazu. Poza tym auto jeździ imo normalnie, ma moc, jak nie ma błędów to i przy mocniejszym depnięciu nie kopci....
Podłącz jakiegoś delphik-a .Mam też texe stary multiplexer aktualny soft i niestety lipa i to wielka. Nie sugeruj się tymi opisami błędów .
Witam Tak wiem co to Google i zanim otworzyłem nowy temat przekopałem nie małą część internetu ale nie znalazłem opisu błędu 0063 a nie P0063. Opis błędów P,B,C itp. mam w telefonie. Mniejsza z tym. W Delphi150 błąd miał nr 0063 Nieznany kod błędu, pojechałem na Kts-a tam pokazało błąd 1123 (też bez "P" na początku) Regulacja dawkowania paliwa, Odchyłka...
Witajcie. Trafiło mi się u kolegi Iveco Daily, jak kupował to sprzedawca twierdził, że silnik to 2.8 diesel. ECu jakie siedzi w budzie to EDC16 0281011228. Problem jest taki, że w trakcie jazdy sterowanie turbo zachowuje się co najmniej dziwnie, ponieważ regularnie faluje. Wiązka przy zaworkach podciśnienia jest pocięta, połatana i śmiem twierdzić,...
iveco daily delphi delphi iveco daily iveco daily
wyświetlacz segmentowy schemat skoda octavia zapłonu ferguson instrukcja obsługa
napęd somfy problemy kostka połączeniowa
Barton Falkon 50 4T Euro 5 – opis pinów sterownika Continental M4L, wtrysk, złącze 18 pin Błąd A53: Temperatura poza zakresem w systemach Carrier