Intercooler sprawdz lub uszkodzona pompa vp. Filtr paliwa kiedy wymieniany ? Masz kabel vag aby sprawdzic dawki paliwa ?
Kolego KUBA orientujesz się,który przekaznik odpowiada za siłownik regulatora dawki paliwa ?
Jeden pompowtrysk leje zbyt duża dawka paliwa
Logi dynamiczne ma przepływkę turbo i dawki paliwa.
przyspiesz kąt wtrysku, jaka dawka paliwa ?
Trzeba się przejechać z podłączonym komputerem i zrobić logi z grup 003, 008, 011 Będzie widać w parametrach czy problem jest z ciśnieniem doładowania, przepływem powietrza, czy z dawką paliwa
To sie kolego przejedz takim samochodem ( z przestawionymi kątam) i luknij w lusterko wsteczne! Pozatym jako mechanik powinieneś wiedziec jak zachowuje się silnik kiedy nie spali dawki paliwa
twarda praca silnika i osiągi jak na 130 koni nie powalają, brak zadymienia. Są dwie opcje. Brak zaopatrzenia w paliwo o czym pisałem, lub wtryski do 101 lub lub 115 koni.
Kombinuj tak dalej a skończy się to rozerwaniem tej rury "s". Pomyśl - coś musi "upuszczać" ten nadmiar ciśnienia, typowa usterka. Kolego nie wprowadzaj w błąd . West Gate był w turbo bez zmiennej geometrii. VNT działa zupełnie inaczej. Przy turbo z vnt komputer widząc przeładowanie obcina dawkę paliwa.
do jakiej wartosci podnosi sie paliwo jest zapisane w sterowniku tzn.w innej mapie ktora jest tez powiazana z dawka paliwa ,wszystko jest w sterowniku ,nie ma nic na chybił traifł
Koledzy wymienili chyba wszystkie możliwości, ja tylko jeszcze dodam "zamała dawka paliwa".
po pierwsze mógł gaz się cofnąć i został uszkodzony rozdzielacz wtrysku (pasuje od audi 80 ) a poza tym sprawdz kompa u mnie było podobnie i komp do wymiany bo daje za dużą dawkę paliwa
Możesz zakładać, ale musisz się liczyza z tym że będziesz musiał wyregulować dawkę paliwa na pompie. Jeśli pomogłem,kliknij(pomógł)
kąty i dawki paliwa jakie sa?
Przecież napisalem że może być problem z geometrią turbo czyli kierownicami ,a przeplywka ma tu duze znaczenie Jak jest slaba to turbo przy większych obrotach nie daje ciśnienia , a kopcil nie będzie bo ECU dostaje inf o malym przeplywie powietrza i ogranicza dawkę paliwa. Pozdrawiam.
ciśnienie zdecydowanie za małe wpływ na dawkę paliwa podawaną na rozruch ma jeszcze czujnik temp.
A co z czujnikiem temperatury płynu?
Nie no opisane objawy (oprócz zwiększonych obrotów na zimnym) nie są normalne. Wyższe obroty na zimnym to owszem - normalny objaw, z tym że nie wiem czy można to jeszcze nazwać "ssaniem" bo to pojęcie dotyczy silników z gaźnikiem, które mają możliwość łatwego przestawienia na pracę na wzbogaconej mieszance (otwarcie dodatkowego otworu na paliwo, które...
jak problem jest z pierwszym odpaleniem po nocy a potem jest już spoko to może paliwo się cofa filterek pewnie też dawno zmieniany do sprawdzenia kąt wtrysku Raczej na zimnym zmierzył bym sprężanie , pewnie nie ma , a uszczelnia się olejem. Albo dawka rozruchowa za niska. Tak czy inaczej temat nie zakończy się happy endem .
Gniazda ładne, widziałem o wiele gorsze paliwo na pewno nie ucieka. Układ paliwowy cały sprawdzony. Pompka elektryczna ok 0.3 bara na wolnych, tandem 2,5bar na wolnych 4bar przy 1400. Dodam, że po odpaleniu nie ma żadnej reakcji na gaz, aż do ustabilizowania się obrotów. Sterownik od razu widzi obroty. Jutro jeszcze podmienię czujnik położenia wału....
Możliwości jest wiele, najlepiej oddać do mechanika niech szuka. Może coś nie tak z pompą paliwa lub jej instalacją i przekaźnikiem, jak nie będzie chciał zapalić przysłuchaj się czy pracuje po przekręceniu zapłonu. Do sprawdzenia pompa tandem może ma nieszczelności. Możliwe że padł uszczelniacz któregoś pompowtryskiwacza (czy samochód na wolnych obrotach...
Nie z wtryskami, a kątem wtrysku. Turbo ma wpływ tak samo jak dawka paliwa do dynamiki silnika. Na komputerze popatrz jak wygląda wszystko :)
A co z dawka paliwa i początkiem wtrysku?
dlaczego w takim razie wtryskiwacze podaja rozna ilosc paliwa?
Podłączę się z pytaniem. Robiłem głowicę w AUY i też spadła mu moc, błędów zero, turbo pompuje i ogólnie wszystko git. Podpada mi tylko dawka paliwa na wolnych obrotach przy rozgrzanym silniku. Waha się od 6.2 do 6,8 a powinno chyba być około 4,2-4,5? Bipy i korekcja jeszcze w normie. Głowica po planowaniu dokładnie wymyta. Co może być przyczyną zbyt...
Udalo sie doprowadzić paliwo do wtrysków ba nawet auto zapaliło lecz pojawił się inny problem mianowicie silnik nierówno pracuje i po wciśnięciu gazu w podłogę silnik rozkręca sie do 1500obr i to wszystko. Czy problem jest z kątem wtrysku lub złą dawka i musze to ustawić na pompie przy pomocy vag ?
04F4 oznacza 1268 (uszkodzony N146-nastawnik dawki paliwa) czyli pompa do naprawy!
Witam! Może nie jestem fachowcem w dziedzinie diesli ale moja rada jest taka: Jeżeli olej jest rozcieńczany paliwem to bardzo prawdopodobne że jest uszkodzony wtryskiwacz i leje paliwem, dawka paliwa jest nieodpowiednia. Możliwe że przy montażu pompowtrysków do przewodów dostało się np ziarnko piasku, które może uszkodzić jeden z nich. Jeżeli jest uszkodzony,...
Jak wyglądają korekcje po odpaleniu w grupie 013, beepy w grupie 023 oraz dawka paliwa w grupie 001?
Stawiałbym na nie usunięty dpf w sterowniku silnika. Pewnie próbuje go wypalać i zwiększa dawkę paliwa.
Wystarczy mapa. A konkretnie skorygowanie dawek paliwa na całej mapie.
Nie ma tam raczej intercoolera. Ponadto dymiłby szaro/siwo/niebiesko, a nie na czarno. Pompa podała końską dawkę paliwa i tyle.
Tu masz link do swojego błędu-myślę że to Ci rozjaśni temat: http://forum.vw-passat.pl/threads/6082-b...
Witam. Czy w moim passacie 2001, 130 koni o silniku AVF 1855 istnieje mozliwosc przesunięcia zębatki na pasku w celu korekcji dawki paliwa?. Oraz jakbym miał walnięty czujnik to Ecu by informował ?. Jakie sa symptomy złego ustawienia tego wszystkiego ?.
Na zgaszonym napięcie czujnika RSW ma być 0.680-0.720V, dawka paliwa na rozgrzanym silniku w okolicach 3-4 mg na skok.
dzięki ;) tak właśnie myślałem. a jakby w niej zwiększyć dawkę paliwa?
Mihas66 TDintercooler a TDI to dwa rozne silniki , sama zwiekszona dawka nic nie zmienia i zaslona i tak bedzie , wraz z dawka trzeba zwiekszyc cisnienie doladowania aby nie bylo za nami zaslony dymnej chociaz przy silniku TD jest to nie mozliwe aby znacznie zwiekszyc osiagi i nie puszczac "dymka" .Zwiekszenie cisnienia na wtryskach raczej nic ci nie...
Te obniżone dawki w ostatniej kolumnie to wina według mnie właśnie przepływki, to jest ograniczenie dymienia. Jak sterownik dostaje sygnał ze mało powietrza przepływa to ogranicza tez paliwo. Jak jest wszystko sprawne i szczelne to zawsze wartosci w ostatniej kolumnie będą większe od drugiej kolumny o okolo dwie jednostki (druga kolumna to ograniczenie...
Sprawa rozrządu - jest idealnie, znaki na dole się zgrywają, na górze też, palec na 1-ym cylindrze. Paliwo dochodzi też, bo odkręciłem przewód zasilający, podstawiłem słoik, no i leci dość spora dawka. Katalizator był wymieniany niecały rok temu, łącznie z wymianą sondy lamba - wyniki rewelacyjne, auto jeździło do wczoraj normalnie, bez strat osiągów,...
Witam, przy obecnych ujemnych temperaturach (-10) mam problem z odpaleniem mojego passata. Silnik to 1.9tdi 1z. Rozrusznik i akumulator w dobrym stanie, czujniki temperatury sprawne, sprawdzilem swiece, takze ok, prąd do nich dopływa. Paliwo się nie cofa, brak bąbelków w przewodach filtr-pompa. pompa-filtr. Auto podczas odpalenia kopci na biało, jak...
Jeszcze starty wałek.
Dziekuje ci bardzo za poświecony czas , znasz sie na rzeczy jeszcze raz dziekuje !!!... zamykam temat !!!... jeśli pozwolisz pośle ci jeszcze parametry z vaga jesli bys mogł spojrzec na nie i mi doradzić , nie wiem czy nie bede musiał otwierac nowego forum...?!... Dodano po 13 blok 001 : 840 obr/m , 13,7mg/str ( masakra) , 7,1 CF ,77,4 C Statystyczny...
Pewnie nic nie sprawdził i nic nie pomierzył, a dodatkowo trwa w błędzie co do sposobu dzialania tegoż. Zasilany "plusem" z tego samego obwodu (bezpiecznika) co elektrozawór EVAP i IACV. Sterowany z pinu "6" sterownika Digifant, pod warunkiem że pinie 32 tegoż pojawia się sygnał pracy rozrusznika. Pracuje tylko i wyłącznie razem z rozrusznikiem. Paweł,...
czipowany passat ma zwiększoną dawkę paliwa chipbox w wielu przypadkach to po prostu opornik obniżający sygnał z czujnika temperatury nawet do -40 i układ zwiększający ciśnienie doładowania sprawdz czy prąd dochodzi prad do swiec i wtryski
Opór oporem, najpewniej podmienić że sprawnego, chyba że masz oscyloskop i możesz skonfrontować sygnał wału i wałka, w tym przypadku wtrysku sterującego. Sprawdź jeszcze przewody do wtrysków czy nie są beczki pozagniatane. Jeszcze jedno. W puszcze sterownika jest bezpiecznik 10A zasilania zaworu stop, dawki paliwa i zaworu wyprzedzenia wtrysku, sprawdź...
Witam sprawdz palenie przy odpietym czujniku temperatury paliwa. Jesli bedzie poprawa toproponuje korektę dawki startowej.
Witam. Czy zwykły kabel od Chińczyków obsłuży mi program VAG? Chodzi mi o zczytanie i kasowanie błędów lub prostej diagnostyki silnika, jak dawka paliwa, kąt wtrysku i zmiana nastawu dawki początkowej. Odczyt z turbiny w VW Passacie B5 z 1999 r. - 2002 r., wersja B3, silnik AFN 110 km. Więcej tam nic nie trzeba robić, bo to silnik po swapie do innego...
Kolego a może wina tkwi w pompie paliwa , często elektrycy podnosili dawki wtrysków i silnik palił dobrze.
witam passat 2.0 16v 9A 136KM mam problem z dawka paliwa czy zimny czy ciepł y to mi go zalewa wymieniłem swiece przewody i nic jesli ktos wie prosze o pomoc zgory dzieki pozdrawiam
Jaka dawka paliwa jest w wartościach na wolnych obrotach.
7 bar przy 3 tys powinno być. Do rozruchu 1 bar wystarczy. Jaka dawka paliwa na wolnych na średnio rozgrzanym silniku?
Prosilbym zatem o wskazowki jak to sprawdzic. I czy to regenerowac/czyscic czy wymienic? Wypnij wtyczkę od prędkościomierza ze skrzyni biegów i się przejedź. Jeżeli szarpanie ustanie to nastawnik. Jak podniesiesz maskę, to jest zamocowany na skrzyni przy ścianie grodziowej o ile dobrze pamiętam 3 pinowa wtyczka. W większości przypadków czyszczenie...
gdy przykazujesz to powinieneś usłyszeć gwizd turbiny a co do mułowatośći tego ałtaka to wpiął bym go na komputer i zmienił dawkę paliwa
Spróbować wyregulować pompki na 180 stopni.
Ssanie było w polonezie na benzynę, tu nie ma żadnego ssania, jedynie komputer dostosowuję dawkę paliwa i początek wtrysku do temperatury silnika.
Witam Mam problem w pasacie b6 po podłączeniu komputera wyskakuje błąd p2185 czujnik temperatury płynu chłodzącego wyjście z chłodnicy, nie mogę znaleźć tego czujnika. Wszędzie tylko piszą o tym od strony silnika koło pompy vacium a o tym na wyjściu z chłodnicy nic nie mogę znaleźć. Samochód ostatnio zaczął więcej palić i kopci mocniej, chyba zła dawka...
Witam ! Ja bym faktycznie stawiał na nastawy podstawowe, adaptacje przepustnicy, ale warto by było dokładnie sprawdzić czy temp płynu chłodzącego nie poszła gdzieć na wartości minusowe (uszkodzenie czujnika temp płynu). A jeśli chodzi o przepływomierz - to on może być uszkodzony a komputer nic nie pokaże - wtedy pozostaje obserwacja parametrów. Może...
to nie moja wina że kupiłeś sobie taki paliwożerny samochód mniejsza już o spalanie bo widzę że raczej niczego się nie dowiem. ale chciałbym się was spytać jaka powinna być optymalna dawka paliwa w mg/skok dla takiego silnika (silnik 1Z)
Auto nie naprawiłem.Byłem u mechanika od diesli po stalo 2 dni zrobił dialize i stwierdzil, że kompresja ok, zalożył normalny filtr dopływ paliwa ok, zero spadku ciśnienia w ukladzie paliwowym czyli zbiornik węże.Mowi że, moga być rożne możliwości takie jak.nieszczelna pompa vacum , przydarte pompowtryski siemensa , może być tłok lekko opuszczony względem...
podłącz VAG. sprawdź napięcie palca nastawnika, powinno być w pierwszej grupie, 0,740V. Ma być dokładnie tyle. Jeżeli będzie poniżej 0,68 lub powyżej 0,780 nie dogadasz się z tą pompą. Możesz sam to napięcie ustawić poszukaj w necie jak, trzeba z grubsza odkręcić dekiel nastawnika, poluzować palec i ustawiać. Jeżeli nie robiłeś to jedź do kogoś kto...
Może masz za małą dawkę paliwa na pompie wtryskowej ustawioną? Ja miałem taką powolną reakcję na gaz w Passacie, gdy była zbyt mała dawka na pompie.
To daj logi i będziemy wszystko wiedzieć. Z tych logów co dałeś jest wszytsko ok, turbo od 1700rpm ma juz 2000mbar, a przy około 2000rpm masz już maksymalna dawkę paliwa :) Może logi z drugiego biegu coś wyjaśnią.
TAk panowie, po wypadku pirwszy raz jest odpalan, i pompa nie daje kompletnie nic. A co oznacza ten blad: 01268, kolega grzestv pisze ze nastawnik dawki paliwa, a gdzie on jest zlokalizowany. Pozdrawiam Panowie.
ALbo wywalone oringi, albo pompka już siadła. Nie da się nic innego zrobić.
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
1.Za mała dawka 2.Kąt wtrysku-jest na necie jak się ustawia VCDS. 3.Zapowietrzanie układu paliwowego 4.Świece może są dobre ale czy jest zasilania kiedy trzeba?
Mechanicznie tak, ale brak elementu wzbogacającego dawkę paliwa na skutek działania turbiny, były takie rozwiązania seryjne, ale sprawdza się to raczej średnio. Jeździć jednak będzie :D
Auto było podłączone pod VAG i nie wykazał żadnych błędów. Parametry również w normie. Niemożliwe. Kiedy wymieniałeś świece żarowe? Przydał by się log dawki paliwa, ciśnienia na railu oraz masy powietrza jak chodzi nie równo.
Pierwszy problem to turbina, odpowiedz znajdziesz na forum, temat poruszany wiele razy. Drugi problem to wina dawki paliwa i świec żarowych. Wszystko do zrobienia Polecam opcje szukam
Po pierwsze zacznij od filtra paliwa bo potrafi łapać powietrze po drugie na górze pompy masz taki zaworek zaraz koło glowiczki pompy musisz go odkręcić i wymienić dwa oringi bo też mogą już z biegiem czasu parcie i przypuszczać paliwo A jak to nie pomoże to sprawdź kat przyspieszenia zapłonu i dawkę wstępną paliwa w razie pytań pisz chętnie jeszcze...
Może już być inna dawka paliwa ustawiona. Sam widzisz ze mocniejszy troszkę silnik .
110km czyli pompą wtryskowa. Filtr paliwa i dobre paliwa ze stacji nie z baniek... Potem diagnostyka komputerowa, kąt wtrysku i dawka paliwa, co widzi ECU czyli temperatura płynu chłodzącego i lub temperatura powietrza.
panowie znalazłem problem tylko teraz szukam regulacji dawki paliwa łapie na wolnych obrotach tak jakby na wolnych obrotach i zalewa świece
ZNALAZŁEM NA FAJNEJ STRONCE JAN BIEŃ Poniżej przedstawiam prosty tester-symulator do komputerów sterujących dawkowaniem gazu LPG . Pomysł zrodził się z potrzeby gdy dostałem od dystrybutora systemów sterowania AUTRONIC w Krakowie ok 20 płytek elektroniki sterującej firmy AUTRONIC do naprawy . Przy takiej ilości naprawianych sterowników uznałem za konieczność...
mam niemaly problem, kupiłem niedawno lekko uderzonego Passata sprawdziłem go na postoju i silnik chodzi bez problemu teraz jest już naprawiona karoseria ale silnik niestety niechce jechać, nie ma mocy całkowicie na niskich obrotach, ciężko w ogóle nim ruszyć z miejsca jak osiągnie ok 2500tyś obrotów to jedzie całkiem przyzwoicie; następujące żeczy...
A powiedz mi jak wygląda dawka paliwa w grupie 001 w drugim polu i wartość czwarta grupy 004.
Witam Gdzie znajduje się czujnik tlenu i jak go wymienić. Z kodów samodiagnostyki silnika wynikło , iż uległ on uszkodzeniu. Pojawił się także kod 2122 ,który oznacza brak sygnału prędkości silnika - też nie wiem gdzie szukać przyczyny. Objawy usterek to trudności z rozruchem na ciepło- za duża dawka paliwa. Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Pompa byla regulowana kat i dawka ale podjade to jeszcze sprawdzic. Ten silnik niby sam odpowietrza uklad paliwowy ale jak to mozna zrobic recznie to prosze o podpowiedz. Zaraz pojde sprawdzic jak teraz pali bo zalalem na innej stacji i dolalem srodka do wtryskow.
sprawdz ciśnienie w układzie paliwowym.Podejżana pompa paliwa.podczas dodawania gazu zwiększona jest dostarczana dawka .
Kolego spróbuj na początek tak jak na tym filmie, czyli sprawdź czy wychodzi napięcie na zawór dawki paliwa i daj znać. https://www.youtube.com/watch?v=h-NAjfpl...
Czyścił jedynie pierścień sterowania dźwigniami ... Wogóle to patrzałem, i nie zaznaczał znaków, nie wiem może z doświadczenia? Co do zwiększania dawki, to patrząc na ten temat: [url=http://forum.vw-passat.pl/threads/2... Nie wydaje mi się to bardzo trudne, choć mogę się mylić ... A co do czyszczenia turbo to...
Mam golfa Iv 1.9 TDi AHF i mam problem z odpalaniem na ciepło po odłączeniu kostki od czujnika temp pali dobrze i teraz mam 2 wyjścia -opornik -poprawienie mapy w komputerze wiem ze to i to likwiduje ten problem ale może ktoś wie co ten problem powoduje . Ktoś pisał wadliwe oprogramowanie ale jak by było wadliwe to od samego początku by były z nim takie...
Witam Pompka 1 prawdopodobnie leje 018 - 4 mała dawka wtryskiwanego paliwa - po dodaniu gazu na jałowym objaw normalny 018 - 6 - zapowietrzony 023 - bipy -70 - słaba wydajność pompy tandem, nieszczelności w "listwie" paliwowej, uszkodzone pompki. Na pewno poskładałeś pompki prawidłowo, nowe uszczelniacze? Jak wyglądały gniazda pompek? Jeżeli przed naprawą...
Witam posiadam passata b5 2005r 2,0tdi 136km BGW mam problem z jego odpaleniem , ale zaczynając od początku kilka miesiecy temu wszystko było ok az tu nagle rano nie mogłem go odpalic dopiero za pomoca PLAKA udalo sie to zrobic choć i to nie było takie proste. Pojechalem na warsztat i tam padła szybka diagnoza oringi na pompowtryskach i rzeczywiscie...
Doprowadź czujniki temperatury do ładu, jak widać ECU przy 0°C widzi ciepły silnik i ciepłe paliwo więc podaje złą dawkę. Zajrzał bym też do rozrządu, kiedy był robiony?
Silnik został przełożony kompletny, pompa i cały osprzęt jest z tego silnika 1Y oryginalny. W passacie przecież jeździł, myślę z zwiększeniu dawki paliwa choć na postoju działa bez zarzutu wkręca się na obroty ale przy jeździe już nie.
Dokładnie tak ;-) A patrzyłes w logi co komp mówi? Bo jak sie domyślam ma to też związek z temperaturą na zewnątrz - może dawka paliwa jest ok, ale parafina ze starego filtra się "obluzowała' ;-)
Jak dawno wymieniałeś olej ? Też mam AHU w A4 i wiem że potrafi hałasować jak ma mocno przepracowany olej. Sprawdź korekcje dawki na poszczególnych cylindrach przy rozgrzanym silniku... Co do spalania na wolnych skąd je odczytujesz ? Słabo ciągnie od dołu bo przepływa słabo mierzy od dołu przez co ECU obcina ci dawkę paliwa i turbo wstaje dopiero od...
Nie już podciśnienia nie ma w dolocie ale zakładane doładowanie uzyskuje dopiero przy 3200RPM a powinno być już ok około 1800-1900 RPM. Przez to dawka paliwa obcięta = nie ma zakładanej mocy poniżej 3000 RPM. Co zmieniłeś/naprawiłeś?
Jak pompa leje to się ją uszczelnia . Wymiana na pompę ze śmietnika nie daje efektu ale jak już założyles to sprawdź dawkę paliwa na zagrzanym silniku 4.2 -4.8 . Początek kąta wtrysku 65.
jakie swiece zalozyles z jakiej polki .mialem tak w swojej galaxy nie wierzylem ale byly zepsute po paru tygodniach.pierwsze sprawdz bezpiecznik swiec zarowych sa dwa przez jeden prad idzie na jedna swiece a przez drugi na trzy.tdi bez goracej swiecy nie zapali od razu nawet na +10.mozliwa jest jeszcze zla dawka paliwa startowego ale to sie nie dzieje...
w turbo dieslu zwykłym jest taka sruba do regulacji dawki paliwa luzuje się kluczem 13 a reguluje bodajrze 7mm myślę że masz ustawionego na większego kopa zmniejszenie dawki obniży moc i spalanie
Jeżeli silnik dostaje za ubogie dawki paliwa to będzie zmulony i temperatura podejdze. Na początku sprawdż pasek rozrządu i zapłon.
Odzczytaj temperatury na zimnym silniku, powinne być zbliżone do temperatury otoczenia (paliwo, powietrze, silnik)
dzis dalej go męczyłem. Jeździ i odpala niby normalnie, ale czy jest dobrze to dopiero jutro bede wiedział Na poczatek to co mnie zmyliło, to właśnie cisnienie, Bardzo prawdopodobne jest to, ze pompka paliwa poza ON podawała jeszcze duze ilosci powietrza. Zaczne od początku: do tandem pompy podączyłem przewód zasilany pompka paliwa 3 bary z bańki 5l...
Zbyt mała rozruchowa dawka paliwa, na odpiętym czujniku odpala, nie dlatego, że grzeją świece, tylko sterownik widzi temp cieczy -40 ° i zwiększa dawkę. Metody naprawy: prymitywna- przekaźnik, lub elegancka- zmiana mapy wtrysku
Odczytaj błędy czy niema przypadkiem czegoś związanego z elektroniką pompy,albo sprawdz czy jest sterowanie zaworem nastawnika dawki na pompie
Dla mnie wyglada to namax dawkę paliwa czym spowodowane nie mam pojęcia, może układ ograniczający ciśnienie doładowania i silnik się rozbiega.
Nie wszystko normalnie i w logach też wyszło że wszystko jest Oki. Mówię turbo po regeneracji dawka 4.2 kat wtrysku 55 wtryski sprawdzone przepływka też nowa ubytkow paliwa nie ma zaciski nie trzymają
Witam mam Passata 1.9 tdi 115KM z 2000r i ma przejechane 370000km . Chcę zakupić nowy silnik, wyremontować i wrzucić w ta budę, tylko że znalazłem 130KM silnik. Będzie jakaś różnica ? Chodzi mi o mocowania, komorę spalania, itp ? Pompowtryski są w zestawie i turbo. Czy to będzie pasować ? dawka paliwa itp ? Proszę o pomoc
passat dawka paliwo dawka paliwo passat dawka
komora hydrostatu zmywarka źródło stałoprądowe sonoff temperatura
fotowoltaika zakłóca fotowoltaika zakłóca
Zmiana loga startowego w OpenATV - jak to zrobić? Termistory w przetwornicy Volt Polska 3000W: montaż i funkcje