Sprawdz Dawkę paliwa.
Ok będę testować. Mógłby ktoś odpowiedzieć czy rsw jest strojone pod daną pompę czy pod samochód. Tak jak wspominalem u mnie jest 0.66V. Pompe którą kupiłem miała 0,74. Czy mam zmniejszyv rsw do 0.66V na drugiej pompie? Nie kombinuj, bo będzie wywalał błąd nastawnika dawki paliwa.
wymien filtr paliwa najtanszy koszt.bialy dym sie pojawia poniewaz jest za mala dawka paliwa
Myślę, że to info powinno Ci nieco rozjaśnić sytuację: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic96... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic96... Pozdrawiam. Dodano po 2 Dodam, że dymienie na czarno oznacza zbyt dużą dawkę paliwa (to Cię nakieruje gdzie szukać).
Zatarta pompa sharan 1,9 TDI 110KM Mam problem tydzien temu zatarła mi sie pompa, dokladnie perscien sterujacy dawka. Przy doczycie bledow byl blad dotyczacy mechanizmu dawkowania. Wymienilem pompe na druga przejechalen 200 km i to samo. Wiec wylalem cale paliwo z baku nalalem swiezego i wymienilem pompe na trzecia przejechalem 32 km i to samo zatarta....
Co może być przyczyną, że jest brak sygnału z czujnika regulatora dawki paliwa ? Sterowanie przychodzi i po 2 sekundach znika. Silnik nie odpala. VW Sharan AFN
Siwy dym wyciek plynu do komory , mocne kopcenie za bogata dawka i lub wypalanie paliwa z tlumika.
Jak wyżej pisałem sprawdź czujnik i jaką temperaturę widzi sterownik, bo gdy odczytuje np. temperaturę ujemną to automatycznie zostaje zwiększona dawka paliwa ( w konsekwencji wzrost obrotów )
Jaka jest dawka paliwa, kiedy silnik jest rozgrzany do normalnej temperatury?
Dawka za wysoka, odczytaj ile ma paliwa a wolnych.
3. Napiecie RSW 0,66-0,68V Na zgaszonym masz mieć 0.700-0.720 na odpalonym i rozgrzanym ma być 1.600-1.720 i najpierw doprowadź te wartości do normy a potem możemy szukać dalej. Jeśli na pracującym silniku masz 0.66 V to będzie zgłaszał błąd nastawnika dawki paliwa.
A jeśli pompa ma zwiększona dawkę paliwa ? To czy nie wyjdzie więcej mocy?
Wtrącę się w temat i zasugeruje coś. Silniki diesla tdi biorą obroty z altenatora na podstawie temp silnika i obrotów ustalana jest dawka startowa . Sprawdź kolego alternator to element który może dla ciebie pracuje poprawnie i napięcie ładowania ma dobre ale dopiero jak pracuje w obrotach powyżej 800 obr/min Przy rozruchu może byc tak że ECU nie widzi...
Powyżej +5°C temperatury cieczy chłodzącej świece nie grzeją. Tak jak kolega "adam7009" napisał powodem jest raczej kąt wtrysku - za póżny . Po założeniu głowicy i paska rozrządu trzeba sprawdzić kąt wtrysku. Nie radze przestawiać " o jeden ząb " wału korbowego bo będzie głowica znowu do remontu !!! Można spróbować ustawić kąt wtrysku ale tu jest pytanie...
Mam trochę wiedzy o TDI, Więc prosiłbym o pomoc. Wiem ze coś mam chyba z dawką paliwa i trzeba ja ustawić tylko nie wiem czy to tego wina czy skutek innej usterki ze dawka jest nieprawidłowa.
Czy egr masz zaslepiony? Dodano po 14 Przeplywka glupoty pokazuje , lekko obcina ci dawkę paliwa. Popatrz też nieszczelności czy nie masz gdzieś pomiędzy turbo a kolektorem. Ewentualnie sprawdź wężyki. Turbina też nie pakuje tyle co wymagane.
Nie pamiętam ale no właśnie dałem wtryski jednemu "pompiarzowi" mówią że dobrze robi po założeniu spalanie wzrosło a siła i przyspieszenie spadła , i chyba zrobię tak jak mówisz pod jadę na komputer i zobaczę co i jak. Tylko mam jeszcze jedno pytanie dawkę paliwa ustawia się przez komputer ??????
Wymieniłem cztery pompowtryski od sharana 115 stki z 2006 roku, i silnik odpala pięknie, chodzi równo, ale spalanie chwilowe 2 litry na godzine, średnie w trasie przy 90 około 7 litrów, tak pokazuje komputer pokładowy, vag pokazuje 12 mg na skok na ciepłym silniku dawkę paliwa. Rozumiem że wtryski muszą mieć mniejszą srednicę dysz, z tąd takie dawki?
Od strony wyjścia paliwa wkręcając zmniejsza się dawkę. Niemniej ostrożnie z takimi regulacjami... błędnie przeprowadzona regulacja w niektórych przypadkach prowadzi do uszkodzenia samej pompy lub wymiennika.
Wróżenie z... tymczasem z dymu. Jedna z przyczyn to turbina , Jeżeli olej silnikowy przepuszczany jest przez turbinę do kolektora ssącego ,jest to dodatkowa dawka paliwa . Taka przypadłość dotyczyła silnika w Mitsubishi . Naprawa turbiny pomogła . Tu może być co innego .
Ale to sterowanie geometrią (jakby nie było źle wyregulowane) praktycznie nie wpływa na pracę silnika na obrotach biegu jałowego, bo turbo praktycznie w takich warunkach w ogóle nie dmucha, jak u Ciebie zaburza to pracę silnika, to problem leży gdzieś indziej: dawka paliwa, egr, rozrząd etc. Bez podłączenia komputera i podglądu parametrów bieżących...
Najlepiej nagrać cały serial. Tak na poważnie: możliwe nieszczelności dolotu - do sprawdzenia wartość doładowania. Po drugie dawka paliwa i sprawdzenie, czy ktoś nie założył jakiegoś box-a. Jednym słowem bez diagnostyki komputerowej wszelkie ruchy bez sensu.
Tak ta instrukcja zdaje się być super jeśli nie ma się czujnika zegarowego a ma się cokolwiek do odczytu kąta Warunkiem jest natomiast brak błędów w pamięci sterownika i prawidłowe wskazania z czujnika temp. silnika, paliwa i przepływki Instrukcja obejmuje także dawkę a nadmierna dawka też powoduje czarne kopcenie Zbyt duża dawka do małej ilości tlenu......
Dla mnie wygląda że coś z przepływką im większe obroty oma miej mierzy co jest potem wynikiem obniżenia dawki paliwa . Podmień przepływkę i zobaczymy jak będzie wyglądać powinno byś ok. Jak starego typu przepływka wystarczy umyć ją płynem do czyszczenia gaźników .
Poinstruujcie mnie co maja niedomykajace sie zawory do tej chmury dymu ? Z filmiku wynika ,ze najpierw jest spalana wysoka dawka paliwa,czarny dym ,a chwile pozniej juz sam siwy dym od niespalonego paliwa .W czym tkwi szkopul z tym cisnieniem oleju ? ( nie czepiam sie tylko mnie to interesuje )
Po pierwsze to odczyty wartości powinieneś robić na rozgrzanym silniku - temperatura nie mniejsza niż 85*C, brakuje jeszcze bloku 000 a nadto masz strasznie niską wartość dawki paliwa - w grupie 001 pole drugie od lewej masz 10 mg/skok, powinieneś ją skorygować do wartości 4 mg/skok, powtórz zatem odczyt przy prawidłowej temperaturze i dodaj grupę 000.
Witam. Ostatnio silnik w moim Sharanie z 2004 roku z każdym odpalaniem coraz gorzej pracował; doszło do tego że po uruchomieniu chodził nierówno i nie miał w ogóle mocy. Diagnoza komputerem wykazała że pompowtryskiwacze są do wymiany. Z uwagi że akurat zajmuję się sprzedażą części, za moment włożyłem identyczne. Jednak bez efektu. Wymieniłem listwę...
sharan dawka dawka paliwo dawka paliwa sharan
opalarka grzeje zasilacz samodzielnego montażu źródło stałoprądowe
piekarnik samsung piekarnik samsung schemat
Ciśnienie na tłokach a stan silnika - co oznacza? Jak zrobić test olejowy w silniku benzynowym?