Poszukalem i znalazlem dokladna odpowiedz na temat braku wartosci czwartego wtrysku: Dla AFN 013 - jałowy bieg (regulacja równomierności obrotów silnika) (jałowy bieg, silnik ciepły, temperatura płynu powyżej 80°C) 1 Różnica dawki wtrysku, cylinder 4 do 3 [â2,0 do + 2,0 mg/skok] 2 Różnica dawki wtrysku, cylinder 2 do 3 [â2,0 do + 2,0 mg/skok] 3...
Zakładam, że usterka elektryczna, dlatego w tym dziale. Cała historia niestety dość długa, ale muszę podać, bo wszystko tu ważne. - W aucie ciekła pompa wtryskowa, poszła do uszczelnienia. Po tym niby wszystko działało ok, choć autko ciut gorzej paliło ale nie przeszkadzało to zbytnio. Sprawdzałem wtedy kąt wtrysku i był ustawiony poprawnie. - Za ok...
Kąt wtrysku ustawia się tylko i wyłącznie kręcąc pompa.Kompem można wyregulować dawkę wtrysku,jednakże możliwości jej zmiany i tak nie są wielkie,najlepiej przesuwać nastawnik.Co do sprawdzenia kata wtrysku.Jak uruchomisz vaga,wejdź w blok pomiarowy 01,grupa 000,następnie przełącz na nastawy podstawowe i zobaczysz przycisk TDI timing,kliknij tam i pojawi...
Na sam koniec trafiłem do gościa który wymienił dolną część wtrysku i poprawa ale tylko na spalaniu tz spadło do 10 l gazu reszta bez zmian . Wróciłem do swojego gazownika i nagle olśnienie wymiana sondy i resetowanie komputera silniczek jak pszczółka moc zaczął się zbierać i rozruchowe spalanie benzyny spadło o 50% . Do poprawnego sterowania silnika...
dodam wiecej ze podlaczalem pompe wtryskowa od silnika 1.6 a moj to 1.9 VW nie miał bliźniaczego do 1.9 silnika 1.6 TDI . Więc może kolega zacznie pisać: -konkretnie, -poprawnie, - bez fantazjowania. Oznaczenie silnika - i widziany statyczny kąt wtrysku. Inaczej dalsza dyskusja nie ma sensu. dawka regulowalem i nic to nie daje.. czujnik polozenia walu...
Musisz jeszcze wtryski sprawdzić masz VCDS? W temacie z linku opisałem to i co mierzymy który blok pomiarowy. Nie mam dostępu do opisu bloków pomiarowych dla twojego silnika, może kto podesłać do ATJ? Trzeba sprawdzić te wartości: (18) Stan elektrozaworów. (13). Korekcja dawek paliwa. (23). Korekcje dawek paliwa. Te wartości z dwóch ostatnich bloków...
Witam, kupiłem niedawno passata b4 z silnikiem 1.9tdi 1z, na chwile obecna nie mam z nim problemów, pali od strzała, nie kopci, dobrze przyśpiesza. Podczas testów vagiem i innym interfejsem zauwazyłem, że dawka jak i kąt wtrysku odbiegają od norm(w załączniku wykresy i wartości) Jak wcześniej wspomniałem auto jeździ "dobrze", moze troche więcej spala....
Pacjent przyjechał z szarpiącym autem na postoju, z błędem: 01268 - Quantity Adjuster (N146) 18-00 - Upper Limit Błąd powraca sporadycznie, stwierdziłem nastawnik do czyszczenia. Po czyszczeniu i ustawieniu napięcia nastawnika dla AHH równo 0.680V i dawki na nieco ponad 5mh/str. Jazda próbna i wszystko gra. Następnego dnia rano do auta a tu to samo...
Nigdzie nie mogę znaleźć opisu, interpretacji pewnych określeń z programu VCDS. Chodzi mi o wyjaśnienie takich pojęć jak: większość z ramki zamrożonej( bo niektóre oczywiste) stan, priorytet , częstość błędu. Co znaczy "Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów" czy "Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów" czy "Licznik cykli...
Witam Od razu powiem że przeczytałem przez niedziele chyba wszystkie posty na ten temat. Jest ich masa i większość dotyczy albo innego przypadku silnika albo odpowiedź brzmi "bylo na forum poczytaj". Auto jeździ normalnie pali normalnie jak zimne, jak rozgrzeje się dobrze do 90°C to po chwili postoju (3minuty) nie zapali,możesz kręcić aż aku padnie...
odpala całkiem niezle, napewno nie swiece. W lato nie ma różnicy jest tak samo. Wymieniałem silnik gdy go kupiłem i kompresja była sprawdzana wszystkie gary ok. Korekcje są dobre, a jak z dawką nie zwróciłem za bardzo uwagi.. Używam autokoma i kts a w nich nie ma beepów więc nie odpowiem.. Ale wtryski wykluczam tak jak wspominałem wymieniałem. Piny...
Jak w temacie okolice Łodzi. Auto t Passat B5 1.9 AFN 110KM i ustawienie dawki na pompę wtryskowe....
Witam. Mam problem z moim vw passat b7 z silnikiem 2.0 CFFB Dopadł mnie stukajacy wtryskiwacz z racji tego że auto ma przebieg 220tys. Zostały wymienione wszystkie wtryski na nowe. I tu zaczął się problem. Auto zapala ale w moim odczuciu straciło na mocy. Słabiej przyspiesza. Korekty wtryskiwaczy na wolnych obrotach są jak najbardziej poprawne +/- 0.3....
piszesz dwa posty w temacie tego samego auta? czy chodzi o inne? Nie występuje pojęcie adaptacji kąta wyprzedzenia wtrysku ani dawki Kąt wtrysku poprostu się reguluje.
Witam! Passat b6 2007 rok 1.9tdi PPD BJX (chyba), samochód z oryginalnym przebiegiem 180tys. wszystko było dobrze problemy zaczęły się jakieś 4tys km temu, sporadycznie nie chciał odpalić po krótkiej jeździe oraz dłuższym postoju ok 4godz było trzeba kręcić po 10razy po odpaleniu telepał chwile, pierwsze co to gumki na wtryskach, regulacja wtryskiwaczy...
Passat 1.9 tdi PD ciężko odpala AJM. Mianowicie przy temperaturze -3 do 4 jak po nocy w miarę odpali wystarczy, że silnik popracuje 5 minut lub przejadę 3km i go zgaszę na np. 5 do 10 minut to później chcąc go odpalić to trzeba z 10sekund lub dłużej kręcić czasem 3 razy 10sekund az kontrolka od oleju miga wtedy wyłączam i od nowa kręcę. na zaciąg na...
wymiana nastawnika dawki paliwa do wykonania w dobrym serwisie (BOSCH) koszt nastawnika ok 450PLN + robota ok 200PLN proponuję jednak przeprowadzić kompleksową diagnostykę pozostałych elementów układu wtrysku
zapłon,wtrysk, dawka
dawka startowa do korekcji prawdopodobnie wymien filtr powietrza i paliwa albo kompresje szla trafił jak ciepły pali bezproblemu? może wtryski?
test robiłem na zimnym silniku dawka wtrysku 5.4 do 6 mg Jak możesz podaj dawkę na rozgrzanym silniku. Przydałyby się wskazania na biegu jałowym z kanału 003, 013, 018, 023...
Muszę wymienić uszczelkę na pompie wtryskowej pod nastawnikiem i szukam osoby z okolic Rybnika {Czerwionka} w celu późniejszego ustawienia. Osoba ta powinna rzecz jasna znać temat i posiadać odpowiedni kabel z oprogramowaniem. Mam jeszcze pytanie. Mam na stanie "Polski VAG 2,5" Nie mogę doszukać się gdzie tam jest podany parametr mg/skok {szukane nasze...
nie były sprawdzane jeszcze dawki korekcyjne I nie musisz sprawdzać.I tak wtryski złom.
Kolego a może wina tkwi w pompie paliwa , często elektrycy podnosili dawki wtrysków i silnik palił dobrze.
Witam Moja wiedza kończy się na starych poczciwych PD z literką Axx wszystkie Bxx są bee, ale pracują podobnie. Cały czas coś nie tak z pompowtryskiwaczami, korekcje straszne, 2 i 4 w grupie 018 wartość 016 BIP poza oknem regulacji ale chociaż się zmienia po przegazowaniu na 004 małe dawki wtrysku lub zawór zamknięty, tak powinno być tylko że 000 i...
A co z dawka paliwa i początkiem wtrysku?
W starej ukręciło wirnik czy ułamało od przekroczenia prędkości? Bo turbo ma ograniczenie doładowania nie dla ochrony silnika tylko im wyższe ciśnienie tym szybciej się turbo musi kręcić i ograniczenie jest po to by czegoś nie ukręciło/nie rozerwało turbo od przekroczenia dozwolonych obrotów. Co do ruchu sztangi to turbo działa tak że zaraz po odpalaniu...
Błędów brak- jeżeli taki skan masz na myśli.Chciałem może popatrzeć w dawki, czasy wtrysków etc.Ale nie wiem od czego zacząć i co analizować.
Witam, przy obecnych ujemnych temperaturach (-10) mam problem z odpaleniem mojego passata. Silnik to 1.9tdi 1z. Rozrusznik i akumulator w dobrym stanie, czujniki temperatury sprawne, sprawdzilem swiece, takze ok, prąd do nich dopływa. Paliwo się nie cofa, brak bąbelków w przewodach filtr-pompa. pompa-filtr. Auto podczas odpalenia kopci na biało, jak...
Nie no opisane objawy (oprócz zwiększonych obrotów na zimnym) nie są normalne. Wyższe obroty na zimnym to owszem - normalny objaw, z tym że nie wiem czy można to jeszcze nazwać "ssaniem" bo to pojęcie dotyczy silników z gaźnikiem, które mają możliwość łatwego przestawienia na pracę na wzbogaconej mieszance (otwarcie dodatkowego otworu na paliwo, które...
i nie ma pompowtryskiwaczy jest na listwie. Nie podałeś roku ani kodu silnika, to nie mam pojęcia co masz pod maską, a to b7 jest tak małe że można przeoczyć. gdyby była woda to i na zimnym powinien mieć ten problem, Na zimnym to są zwiększone dawki, więc niekoniecznie. jak myślisz ze to wtryski to dlaczego zaskakuje i gaśnie I w przypadku rozruchu...
Nie z wtryskami, a kątem wtrysku. Turbo ma wpływ tak samo jak dawka paliwa do dynamiki silnika. Na komputerze popatrz jak wygląda wszystko :)
Witam serdecznie. Auto jak w temacie, Passat Variant. Konfiguracja auta: -1.9 TDI AHU -wtryski 0.216 Fratelli Bosio 220/300 -pompa wtryskowa na tłokorozdzielaczu z Renault 11mm -turbosprężarka z silnika CAHA -Program Do tej pory auto mieściło się w 6.5L przy mocniejszym pałowaniu, ale nie ciągłym ucie w podłodze. Z dnia na dzień zauważałem szybsze opadanie...
Witam serdecznie PASSAT działa :) jednak to nie był samozapłon tylko jak napisał robokop silnik dostał końską dawkę paliwa gdyż zatarły się wtryskiwacze i gdy kręciłem silnikiem wtryski nie puszczały ropy aż dostały takiego ciśnienia że puściły i wtedy dostał tych szalonych obrotów od nadmiernej dawki paliwa. Pompa sprawdzona i ustawiona tak jak w fabryce...
Witam! Mam problemy z zapalaniem silnika jak jest zimny. Silnik na wtrysku 2l z mechanicznym wtryskiem 5 cylindrów (audi100). Sprawdziłem wtrysk, który powinien działać w momencie zapalania i podać dawkę paliwa rozruchowego. Po wykręceniu tego wtrysku podałem mu napięcie 12V - prawidłowo rozpylił paliwo. Nie mogę znaleźć czujnika, który steruje tym...
jeżeli różnica dawek przekracza wartości dopuszczalne to może oznaczać wiele rzeczy np: padające wtryski, pompa wtryskowa a nawet słabą kompresję na danym cylindrze (po części). wszystko się zgadza za wyjątkiem pompy wtryskowej ona akurat nie ma wpływu na korekcję dawek. Pisałem ogólnikowo o korekcji dawek, nie o konkretnym przypadku.
Podczas uruchamiania auta zaśmierdziało z pod maski okazało się że spalił się czarno żółty kabel od pompy od początku wtrysku i miał 1100 obrotów i stukot w silniku. Postanowiłem wymienić kabel i wyczyścić nastawnik, po czyszczeniu dalej 1100 tylko nie stukało obroty zostały więc udałem się do pompiarza który po podłączeniu auta do komputera powiedział...
Witam VW Passat 1.9TDI jak sprawdzić i ustawić prawidłowo pompę paliwa, czy Polski VAG 4.9 może być przydatny? Na jakie parametry patrzeć? Po podłączeniu wyskoczyła błąd 550. Może pasek ktoś źle założył? Co do odczytu to mam kilka parametrów: Polski VAG4.9 Błąd 550 silnik, blok 4 - Wyprzedzenie wtrysku azkładane i aktualne wynosi 252 77% wypełnienie...
Do wymiany wiazki nie potrzebujesz wiele... 1/4 cala grzechotke z przedlozka... bedzie niewygodnie odkrecic ta srube gdzie egr jest. potem kombinerkami odczepiasz kazdy wtrysk i wsuwasz w jego miejsce montarzowe na wiazce przewodow. potem odkrecasz z tylu glowicy 10mm srubko-nakretke trzymajaca gniazdo wiazki. kombinerkami podluznymi zwalniasz nierdzewne...
Witam Posiadam Passata B3 AAM który posiadał sterownik gazu AL-700 , gaz był zrobiony na tzw śrubę tak że dawki gazu on nie regulował , tylko sterował sondą lambda. Kiedy AL-700 zaczął łapać zawiasy (raz sie włączał raz nie , i wyciągał prąd) zastąpiłem go STAG-iem 2W i wczoraj założyłem emulator sondy LAMBDA ESL 0-1V LECHO Passat nie chodzi poprawnie...
Co może być przyczyną zbyt małej dawki paliwa? Przechowywanie wtrysków po demontażu z głowicy, ja sam kiedyś w AJM spieprzyłem wtryski bo leżały parę dni poza głowica na regale, od tamtej pory, zawsze rzucam do miski z ropą, i nigdy mi się nie zdażyło żeby auto po naprawie głowicy straciło moc i zaczęło więcej palić. po jakimś czasie włożone z powrotem...
Witam. Temat szybka piłka:) Passat B5 TDI AHU, brak mocy w całym zakresie obrotów. Wszelkie pomiary wykonane statycznie jak i dynamicznie są w normie: - doładowanie, przepływka OK - kąt wtrysku 45, lekko mało ale przestawiacz działa w pełnym zakresie - limitery nie trzymają Jedyne co nie pasuje, to dawka paliwa w grupie 1: 22mg i wraz ze wzrostem obrotów...
Mam taką zagadkę: W passat b5 1.9tdi AHH (już mnie to nie śmieszy ahaha) przestał odpalać. Koledze pomógł jakiś mechanik i na parkingu odpalił mu go z plaka za 50zł i auto przyjechało do mnie. Dźwięk pracy miał prawie jak benzyniaka, odpalał tylko z plaka, chodził nie równo na wolnych obrotach, szarpał albo gasł, a na komputerze BRAK BŁĘDÓW tylko kąt...
co muszę zrobić żeby normalnie pracował na benzynie i na LPG Zgłosić się do kogoś kto rozwiąże problem z długoterminową adaptacją. mechanicy każą wymieniać następne części Co za problem? Będą wymieniać na własny koszt , niech wymieniają , byle na oryginały. Będziesz miał odświeżone auto. Listwa wtrysków z wtryskami W to uwierzę , jeśli mówił o wtryskach...
. Zauważyłem jeszcze że przybywa oleju. Nie wiemy w jaki tempie przybywa oleju. Przybywanie oleju w niewielkiej ilości jest zazwyczaj spowodowane zapchaniem filtra DPF. Przybywanie oleju w większej ilości może wskazywać na uszkodzone pierścienie lub pęknięty tłok lub tłoki spowodowany najprawdopodobniej lejącym wtryskiem. Mechanik sprawdzał na kompie...
Witam! Jestem właścicielem VW Passata b4 z silnikiem benzynowym 1,6 AFT. Auto jest niezłej kondycji i dobrze się nim jeździ. Niestety miesiąc temu samochód zaczął stwarzać problemy przy odpalaniu po nocnym postoju. Z moich obserwacji wynika że po postoju 6-7 godzin wystarczy 3-5sek przytrzymać go na rozruszniku i odpala po czym ładnie chodzi i normalnie...
Witajcie. Passat AHU zgasł podczas jazdy. Przy diagnostyce wyszło, że w grupie 19 w ecu napięcie początkowe w teście nastawnika 0.740, końcowe 0.000. Nastawnik zdjęty, pierścień dawki zastany, jakby zatarty. Cewka nastawnika uszkodzona. Dziś podstawiona druga pompa, rzekomo sprawna. Objaw taki - nastawnik pracuje w pełnym zakresie, paliwo podane z zewnątrz,...
Witam mam takie pytanie czy można zmniejszyć dawkę paliwa na jednym pompowtrysku bez zdejmowania pokrywy zaworów. Problem jest taki że jak jest zimny to kopci i nierówno pracuje tylko jak jest zimny później jest ok. Byłem w Volkswagenie i komputer wskazał że pierwszy wtrysk leje Dodam że pompowtryski były regenerowane zrobiłem 10000 tyś Poproszę o jakieś...
Bardzo źle że jest śruba. Jeżeli samochód jest na wtrysku jedno czy wielopunktowym powinna być założona dysza elektroniczna. Ona koryguje dawkę gazu poprzez sygnał z sondy, który jest przetwarzany później przez centralkę. Podejrzewam że nie wytępisz tych objawów jeżeli nie założysz centralki. Masz w aucie najzwyklejszą instalacje, która przystosowana...
Odnośnie spalania silnik 2,0 16V 9A wtrysk mechaniczny Miałem zwykłą instalacje na śrubę jak kupiłem autko paliło 17/100 zaczołem dokręcać i zeszło do 11-12 przy delikatnej jezdzie na mieście ale czasami nie było czym wyprzedzić. Postanowiłem zakupić instalacje z kompem STAG-100. Kupiłem założyłem i szok pali tak jak sie ustawiła automatycznie 15-17...
witam silnik avf , 150 tys przebiegu, wymiana wtryskow na nowe, zaznaczam ze jakis magik zalozyl tam wczesniej wtryski od 85kw , turbina i koputer sa od 96kw, auto jest teraz duzo zrywniejsze wszytko fajnie chodzi jednak koputer pokladowy pokazuje 1,5 l spalanie na biegu jalowym na postoju, bez wlaczonej klimatyzacji, na poprzednich wtryskach wskazanie...
Witam Do wszystkich co twierdzą że silnik 9A nie jezdzi na gazie - to nieprawda. Napisałem to jakiś czas temu w innym poście i wkleje Odnośnie spalania silnik 2,0 16V 9A wtrysk mechaniczny Miałem zwykłą instalacje na śrubę jak kupiłem autko paliło 17/100 zaczołem dokręcać i zeszło do 11-12 przy delikatnej jezdzie na mieście ale czasami nie było czym...
witam passat 2.0 16v 9A 136KM mam problem z dawka paliwa czy zimny czy ciepł y to mi go zalewa wymieniłem swiece przewody i nic jesli ktos wie prosze o pomoc zgory dzieki pozdrawiam
witam wszystkich i prosze o pomoc poniewarz mam problem z instalacja gazowa w VW passat 1,8 jedno punkt na zimnym silniku po włączeniu zaopłonu na zimno idzie pełna dawka gazu i po wyłonczeniu także musze zakrecic gaz zaworem miedzy parownikiem a gaznikiem poczekac az odparuje gaz i z problemem odpalic silnik na benzynie . a gdy silnik jet juz ciepły...
Zbyt mała rozruchowa dawka paliwa, na odpiętym czujniku odpala, nie dlatego, że grzeją świece, tylko sterownik widzi temp cieczy -40 ° i zwiększa dawkę. Metody naprawy: prymitywna- przekaźnik, lub elegancka- zmiana mapy wtrysku
Brakuje logu 011 dynamicznie, zmniejsz obroty biegu jałowego do takich jak były poprzednio a zwiększ sobie dawkę paliwa bo masz niską, silnik nie dogrzany - albo uwalony termostat albo czujnik G62 zaniża, kąt wtrysku zbyt późny, zawór N108 w pompie wtryskowej nie wyrabia, sprawdzić jeszcze raz poprawność ustawienia rozrządu i podciągnąć kąt wtrysku...
Sam sie zbanuj, owik. Jak nie masz pojecia co robi dokladnie ecu z sygnalem przeplywki w tym akurat silniku to sie nie udzielaj. Jak nie wierzysz zrob co napisalem, przejedz sie, wloz nowa przeplywke, powtorz czynnosc. Zycze powodzenia w obserwowaniu roznicy w pracy silnika. Dodano po 23 Nie mowie ze przeplywka nie ma wplywu na dawkowanie itd. Ma. Ale...
1 na przewodzie podkręcasz dawkę gazu 2 na parowniku regulujesz wolne obroty
Witam.Nie pisalem neta nie mialem.Pompe przestawialem tak jak na forum pisali poluzowac srubki i ustawic z wagiem w pozycji 49-53 udalo mi sie ustawic 55.Auto palilo.Teraz po podlaczeniu drugi raz wagiem pokazal sie blad Nastawnik Objetosci N 146 kod 1268.I co teraz? czytalem troche na forum wstepnie pisza ze to pompa wtryskowa uszkodzenie mechaniczne.Ok...
Witam! Problem został rozwiazany.Tak jak wczesniej pisalem dalem pompy do sprawdzenia zostaly rozebrane umyte w myjce ultradzwiekowej idalej to samo dawki poobcinane.Szarpnalem sie na zestaw naprawczy po zrobieniu dawki ok.Zrobilem wszystkie wrzucilem do auta i... niespodzianka.Autko pociska lepiej niz przed robota:).Dlaczego tak sie stalo to nie wiem...
Witam ponownie. Zacznę od tego iż autko odpaliło na tzw plaka lecz po zakończeniu psikania zgasło czyli wałki i rozrząd chyba ok- takie moje domysły. Doczekałem się na diagnostę z laptopem i VAGiem i tu moje podejrzenia się sprawdziły: Błędy chyba 3 i każdy dotyczył pompy-bardziej sterownika(uszkodzony sterownik kąta wtrysku, dawki startowej i zapomniałem...
Juz znam przyczyne mojego problemu z autem. Po zdjeciu pokrywy zaworów okazalo sie ze przy 3 wtryskach zerwane sa gwinty w glowicy od srub dociagajacych sama pompke :(
Być moze przyczyna byla za duża dawka rozruchowa i zamiennik czujnika tem. Jutro z rana sie okaże wszystko. Przyczyn takiego stanu jak piszesz może by dużo podepnij vaga i chociażby zobacz na dawkę rozruchową kąt wtrysku czy sie zgadza w grupie 13 masz dawkowanie paliwa na każdym cylindrze oprócz 4 ale myślę że już po tym zobaczysz w jakim stanie jest...
Jeśli naprawiana była głowica po strzale paska rozrządu to wytłumacz mi jak zrobiona była głowica bez wyciągania pompowtryskiwaczy.Chodzi mi o "zabielenie" głowicy,sprawdzenie uszczelniaczy zaworowych,prowadnic etc.Jeśli piszesz,że pompki nie były ruszane to co robiłeś z głowicą? Przeczytalem ten watek i tez dochodze do tego wniosku co kolega. Jezeli...
Ręce opadają. Kolego w jakiej temp masz kąt wtrysku 026?? Jeśli na ciepłym to jest to zła wartość. PowiRęce opadają. Kolego w jakiej temp masz kąt wtrysku 026?? Jeśli na ciepłym to jest to zła wartość. Powinno być w przedziale od 45 do podajrze 65. Optymalnie zawsze ustawiam 55. A dawka rozruchowa to całkiem co innego. Jak będziesz mieć skopany kąt...
Możesz zakładać, ale musisz się liczyza z tym że będziesz musiał wyregulować dawkę paliwa na pompie. Jeśli pomogłem,kliknij(pomógł)
Witam ponownie, i tak zwana kiszka. Głowice wstawiał mi mechanik z pracy, ale przy próbie odpalenia nastawnik na pompie dziwnie burczał. Nie ukrywam stał kilka dni na mrozie. Mogło coś się stać z nastawnikiem w pompie?Coś z dawką rozruchową? Auto odpala tylko na plaka :cry: , faluje na wolnych i do ok 2,5 tys obrotów słabo się wkręca. Biały dym. Woda...
Na jałowym to samo co teraz, 2.2-3, max 51mg ( miałem zrobionego softa) To te 216 są chyba zapieczone, bo jak założysz większe wtryski, dawka powinna jeszcze bardziej spaść. Warto by sprawdzić jak rozpylają, oraz sprawdzić ewentualnie ustawić ciśnienie otwarcia bo tu może być problem. Ew te twoje stare wtryski miały końcówki 216. Dokładnie, nawet motor...
Witam, Jestem posiadaczem passata z roku 2001. Silnik avf P/D 130 koni mechanicznych, 1,9 dizel. Moim problemem jest odpalanie samochodu na zimno i ciepło. Wymieniłem w nim już: filtr paliwa, oleju i powietrza, czujnik paliwa i temp. Nowy egr. Myślę też o świecach, bo były sprawdzane, ale mogły już paść ?. Bo jaki sympton by ich był ?. Skoro dalej gaśnie...
domex32 napisał: Ciśnienie paliwa tandempompy. Eee wtedy by szarpał ale palić będzie normalnie. Mylisz się, brak ciśnienia paliwa, które nie jest mierzone, nie jest w żaden sposób korygowane, najwyżej wydłużeniem czasu wtrysku co powoduje w końcu start silnika. Mechanik sprawdzał wtryski i dawka z wtrysków była w porządku, najwyższy pomiar był około...
jezeli pompa c(a przy tym i wtryski) ma nizsze cisnienie to otwarcie dawki rozgrzewajacej nastapi powiedzmy we wlasciwym momencie lecz dawka wlasciwa otworzy sie zbyt pozno - dlatego pytam. Gdyby ktos uprzejmie podal mi te roznice to bycmoze obeszloby sie bez wymiany wtryskow. Aczkolwiek dzieki za obecne info.
Witam ! Jestem posiadaczem vw passat b4 1,9tdi 1Z od 9lat , myślałem że znam to auto od podszewki i umiem usunąć wszystkie usterki. Niestety. Problem jest następujący: zimne auto po całej nocy musi długo kręcić gdy nie grzeją świece aby odpalić. Z rury biało niebieski dym- nie wielka chmurka. Gdy komputer załączy świece (tj. przy temp. około 4-5 na...
Czytaj ze zrozumieniem, wszystko napisałem jasno i wyraźnie. Teraz trzeba odłożyć tester ubrudzić ręce i pomierzyć ciśnienia, ewentualnie odkręcić pokrywę zaworów i sprawdzić jakie masz wtryski.
dziś wróciłem ponownie z warsztatu gdzie był montowany emulator DPF , autko cały czas dymi na biało-niebiesko- bardziej nawet niebiesko. w/g komputera zawartość sadzy 0%, autko dymi najczęściej na zimnym silniku tak do 50 stopni C. mechanik zauważył że dawki paliwa na wtryskach są dziwne - pierwszy 0,68 , drugi -2,82 trzeci 3,68 a czwarty 1,44 czy to...
Daro - przestudiuję link w wolnym czasie, dzięki! Kubek - przypominam wjechałem na warsztat z mocnym autem, wyjechałem bez mocy na 4 i 5 biegu kiedy obroty są poniżej +/- 2200RPM. Wtryskom nic by się nie stało przez te kilka godzinek. Wykonywałem sporo razy logi wtrysków i nie wiem na ile logi reprezentują faktyczny stan ale 2 wtryski były bliskie ideałowi,...
Dawka za małą ok 4 powinno być. Kat też źle masz 42 powinien być 62. Czyli pompa do ustawienia na nowo.
Witam. Pacjent Passat B5 FL AVF 130KM z 2002. Problem był taki, że od dłuższego czasu mam problemy z odpalaniem po dłuższym postoju. Nie zależnie czy jest to mróz czy nie. Na sam początek wymieniłem wszystkie świece żarowe na nowe - bez zmian. Potem sprawdziłem, czy czujnik temperatury paliwa może nie padł - pokazuje okej. Na sam koniec mechanik podpiął...
Ta pompka pod maszynę do kontroli. I koniecznie kompresja lub nawet glupkowate sprawdzenie prądu rozruchowego oscyloskopem przy kręceniu rozrusznikiem. To jest potężna dawka. Pomki mam 3 w zapasie i przekładalem i dalej tak jest Dodano po 6 To jest tak raz pkazje po odpaleniu 2.99na pierwszym cylindrze i zaraz na 3 3.01 zagasze odpale znowu chodzi...
Zmiana dawki to nie rozwiązanie problemu tylko jego obejście. Przyczyna problemu jest nieznana. witam owszem nie sposób sie nie zgodzic ale parafrazujac klasyka ostatnich czasy jest alternatywny fakt Studiując mape tempetatury moza dowiedziec sie ze start wtrysku paliwa nastepuje od 200 obr/min przy 20 stopni C ale przy 70 juz od 250 obr/min do 20...
Magia CR dużo małych dawek lepiej się spala i mamy stopniowy wzrost ciśnienia w cylindrze dzięki temu prawie nie klekocze (bardziej miękka praca mniejszy hałas) . Pierwowzorem tego były wtryskiwacze dwusprężynowe (dawka wstępna i główna np w passacie B5 na pompie rotacyjnej).
60jarek to jest starszy silnik na pompie, nie ma żadnych popychaczy ani bloku 18 czy 23. W ogóle co wy się tak spinacie z nerwami i pretensjami w odpowiedziach. Kolego, sprawdź w bloku 13 jakie masz korekcje, i blok 4. 4,2 dawka wtrysku niby dobrze, ale można trochę zmniejszyć.
tak z innej beczki... sprawdz dawki wtryskiwanego paliwa na wtryskach... jezeli jeden wali maxa, to prawdopodobnie masz spadek kompresji...jak sie rozgrzeje to jest jako tako...typowe zachowanie przy wygietym korbowodzie... kolka juz takich zrobilem, zwlaszcza po okazyjnym kupnie po powodzi lub ulewach.
Panowie troszkę nakręcili.... Ustawienia pompy nie ruszaj, dawka masz 2.2 standard to ok 3.0, kat wtrysku masz 50 wiec praktycznie ideał. Przepływka brzydko mierzy, afn w środkowym zakresie obrotów powinien mieć ok 900/1000 a u ciebie ok 700. Ograniczenie dymienia niskie wiec potwierdza problem przeplywki i doładowania. Doładowanie a bardziej sterowanie...
Podaj wartość z grupy 001 pola trzeciego, parametr odczytaj vagiem. Wczoraj robiłem passata z silnikiem AFN, po zatankowaniu w znanej stacji O****, auto po zgaszeniu już nie odpaliło, nastawnik stał na 1.120v, auto przyjechało z błędem nastawnika, wału, zaworu wyprzedzenia wtrysku i odcinającego paliwo, okazało się, że pompa stanęła na amen, po rozebraniu,...
Udało się passat odpalił , zgubił pamięć dawki rozruchowej na wtryski odpala ale kontrolka świec dalej miga i pokazuje błąd 1044 co to może być ?
Witam wszystkich. Borykam się z problemem szarpania mojego samochodu na wolnych obrotach. Szukam odpowiedzi po różnych forach ale nie moge znaleźć odpowiedzi na mój problem. Kupiłem passata b5 1,8 125KM rok 1998 kombi. Samochód był bez instalacji gazowej wszystko było ok. Po zakupie jakieś 3 tyg postanowiłem założyć inst. LPG sekwencja oczywiście. I...
czipowany passat ma zwiększoną dawkę paliwa chipbox w wielu przypadkach to po prostu opornik obniżający sygnał z czujnika temperatury nawet do -40 i układ zwiększający ciśnienie doładowania sprawdz czy prąd dochodzi prad do swiec i wtryski
Witam, nabyłem passata b5 99r 1.9 tdi 110km, który przez trzy lata stał na dworze nie jeżdżony. Przy kupnie odpalał bez problemu, przywiozłem go do kraju na lawecie, po kilku dniach wyjechałem z garażu i gdy chciałem ponownie wjechać nie odpalił. Podłączyłem paliwo z bańki (aby wyeliminować zbiornik, filtr itp.), podłączyłem urządzenie do sprawdzania...
Ustaw kąt wtrysku czyli ustawiasz pompę pod odpowiednim kątem w AFN na Vagu wchodzisz w BS i kąt ma być między 39 a 41. Jak masz ustawione na 2 to rozwalisz sobie układ paliwowy. Dymi bo ma wtrysk paliwa w momencie pracy (maksymalnego sprężenia i spalenia mieszanki). Jak ma ci chodzić na wyższych obrotach jak sprężanie w cylindrze jest za duże żeby...
VP37 nie ma korekcji dawki dla poszczególnych cylindrów, bo mechanicznie jest to niewykonalne. Stąd także miedzy innymi wniosek, ze nie ma znaczenia na którym mierzy. Powiedz mi proszę, do czego Twoim zdaniem w ogóle potrzebny jest wtrysk sterujący?
Witam. Jak wyżej napisałem pacjent to passat B5 1.8 20V 125 KM 99rok z instalacją gazową STAG. Rok temu mechanik zmieniał mi głowice o oznaczeniu ARG gdyż była pęknięta na 2 cylindrach w 4 miejscach. Znalazłem po kilku tygodniach poszukiwań tylko o oznaczeniu ADR. Wszyscy ,,znachorzy" których się dopytywałem mówili że będzie pasować bo to tylko inne...
Witam. Od półtorej roku siedzę ostro w mechanice pojazdowej głównie własnego Passerati jak i innych aut. Wymieniłem wtryski dwa razy(0.216, 0.230), zmieniłem filtr powietrza na K&N Ustawiłem kąt pompą paliwa(ok.6), ustawiłem dawkę paliwa(3,0-3,2mg), sam dokonuje większości napraw no i jako że od dziecka interesuję się elektroniką przyszedł czas na chiptuning....
Witam posiadam passata b5 2005r 2,0tdi 136km BGW mam problem z jego odpaleniem , ale zaczynając od początku kilka miesiecy temu wszystko było ok az tu nagle rano nie mogłem go odpalic dopiero za pomoca PLAKA udalo sie to zrobic choć i to nie było takie proste. Pojechalem na warsztat i tam padła szybka diagnoza oringi na pompowtryskach i rzeczywiscie...
Witam. Samochód VW Passat B8 2.0 TDI CRLB (common rail) 2015r. z przebiegiem 100 000km zgasł podczas jazdy i nie udało się ponownie uruchomić silnika. Podłączyłem komputer diagnostyczny i jest błąd w sterowniku silnika: 000135 - Fuel Rail/System Pressure P0087 - 001 - Too Low Zrobiłem kilka testów/pomiarów i napiszę co wyszło: - pompa wstępna podaje...
w oplu skończyło się wymianą komputera sterowanie wtryskami poszło i dają za durzą dawkę sprubuj odpiąć inpokręcić powinien na krótko zapalić i zgasnąć
Dawki na stole probierczym . Można też to zrobić na kompie. Kąt wtrysku też.
Tu trzeba porządnie zdiagnozować wydajemnie się że przestawiony początek wtrysku albo rozrząd jaka dawka .Wiele pytań ale to trzeba sprawdzić
Rada jest prosta, jak nigdy tego nie robiłeś to możesz tylko zepsuć. Procedura regulacji początku wtrysku i dawki paliwa jest trochę skomplikowana dlatego radzę, pojedż do zakładu który tym sie zajmuje. A 0550 to właśnie błąd regulacji początku wtrysku. Regulację taką wykonuje się po każdej wymianie paska rozrządu i jest to standardowa procedura.
To i ja sie dołącze . Passat B3 1.9 TDI silnik 1Z . Miał robiona głowice i turbine . Odpala pięknie . Chodzi równo . Bardzo wolno wkręca sie na obroty na luzie . Słychać ze działa turbina . Choć wg vaga ciśnienie dobicia nie przekracza 1400 . Auto przy cieżkim bucie nie puści nawet czarnej chmurki tak jak by nie było regulacji dawki paliwa i był cały...
czarny dym /nadmiernie/ przy dodawaniu gazu to efekt zbyt duzej dawki paliwa;moze to byc zle sterowanie wtrysku, brudny /zapchany/ filtr powietrza, uszkodzona turbina /dbaj o olej sinikowy/,pozdrawiam Zdzislaw
Twoje oznaczenie silnika to AAZ nie AAO, źle odczytałeś. Znajdź dobrego mechanika niech sprawdzi ustawienie rozrządu, moment wtrysku i dawkę może gdzieś jest potrzebna korekta.
Dzięki za rady, ale .... Aby go odpalić, najpierw włączam zapłon, przekręcę parę razy rozrusznikiem , następnie odłączam kostkę wtrysku i ponownie kręcę rozrusznikiem pedał gazu do dechy, silnik odpala wchodzi na obroty i przerzuca na gaz, można jechać. Wtrysk na postoju nie leje paliwem, po włączeni zapłonu wtrysk ładnie rozpyla dawkę startową, a jak...
pin 2 i 4 są od czujnika temperatury G2, z których to pinów sygnał jest podawany na wskaźnik temperatury silnika w desce rozdzielczej, rezystacja powinna chyba być identyczna jak podczas pomiaru na G62 - czyli drugiego czujnika, z którego pinów 1 i 3 sygnał jest podawany do sterownika silnika, jeśli uszkodzi się którykolwiek z nich to i tak trzeba wymienić...
Mam pytanie co do tego czujnika Jest w tych autach 2 czujnik od temperatury bo moze ten czujnik co w pompie siedzi moze to nie on a inny bo jak go odlaczam to mi swiece grzeje i troche pali ale taki efekt jest mojm zdaniem jagby cos dawka za slaba byla moze cos na pompie czy na wtryskach ? i czy jest 2 czujnik od temp Pozdro dziekuje.
Mam pytanie co do tego czujnika Jest w tych autach 2 czujnik od temperatury bo moze ten czujnik co w pompie siedzi moze to nie on a inny bo jak go odlaczam to mi swiece grzeje i troche pali ale taki efekt jest mojm zdaniem jagby cos dawka za slaba byla moze cos na pompie czy na wtryskach ? i czy jest 2 czujnik od temp Pozdro dziekuje.
źle ustawiony kąt wtrysku - źle wyregulowany nastawnik dawki paliwa (pompa wtryskowa) - do tego wiek robi swoje - korekcja map załatwi problem palenia raz na zawsze ... diagnostyka VAG'iem by sie przydała - jeśli możesz zaloguj w VAG'u 01->08->001 bedzie widac jak ustawiona jest pompa wtryskowa
troszke mało precyzyjnie napisałem wiec tak : 1.wiem ze mozna namieszać przez kabel w sterowniku a tym bardziej robiąc adaptacje z loginem ale myslałem ze to moze zepsuc cos np zła dawka paliwa to bedzie sie dławic.. mulic itd a po wpisaniu wczesniejszych wartosci to sie cofnie.. -tak myslałem i pytanie czy zle myslałem ? 2.czy grzebiąc tam jakim cudem...
Dziękuję za odpowiedź. Jeszcze jedno , a jak później ustawić takie same parametry ,czyli kąt wtrysku , dawkę paliwa , domyślam się że za pomocą Vaga ale gdzie to jest w Vagu ???
Można rszyć troszke dawką, i sprawdz kąt wtrysku.
Odpowiedź dla kolegi robi31102 : jeśli nie zapala się nawet na moment kontrolka świec żarowych to musisz wyjąć przekaźnik 109, przeczyścić dokładnie pilniczkiem nóżki oraz zdjąć jego plastkową obudowę i poprawić lutownicą luty na jego płytce drukowanej, wtedy będzie komunikacja ze sterownikiem silnika i silnik odpali, faktycznie w baku masz wstępną...
Mihas66 TDintercooler a TDI to dwa rozne silniki , sama zwiekszona dawka nic nie zmienia i zaslona i tak bedzie , wraz z dawka trzeba zwiekszyc cisnienie doladowania aby nie bylo za nami zaslony dymnej chociaz przy silniku TD jest to nie mozliwe aby znacznie zwiekszyc osiagi i nie puszczac "dymka" .Zwiekszenie cisnienia na wtryskach raczej nic ci nie...
-sztanga turbiny jest źle wyregulowana -wartość erg jest zastanawiająca, odepnij od erg wężyk i go zatkaj, może drgania ustaną, pojeździj tak troche -pobaw się ustawianie dawki vagiem, zwiększenie lub zmniejszenie może pomóc -zalej plyn do płukania wtrysków dizla STP, nie zaszkodzi a może to pokaże przyczynę trzęsienia -zużyta pleciona może powodować...
wywal katalizator niech ci mechanik zwiększy dawkę na 3,0mg podmień N75 Z N18, jak silnik nabierze wigoru N75 do wymiany turbina kwalifikuje się do czyszczenia albo gruszka nie domaga statyczny kat wtrysku ustaw
Na moje oko bulgotanie wskazuje na uszczelkę pod głowicą. Jak się zagrzeje dobrze do 90 st to sprawdź twardość grubego węża cieczy chłodzącej. Jak będzie twardy jak kamień, że nie będzie można go ugiąć to raczej uszczelka. U mnie też tak było. Bulgotał około 3000 rpm. Co do logów to przed wymianą oringów na pompowtrysku miałem podobne. Na wolnych obrotach...
Przecież świece nie są załączane gdy silnik pracuje. I tu się mylisz.Poczytaj o ustawieniu kąta wtrysku i czyszczeniu nastawnika-chodzi o ustawienie dawki.I o zależności pomiędzy tymi dwoma rzeczami.
Witam Robert199 dzięki za zaproszenie,ale Ja sam sobie zdiagnozowałem i bez najmniejszego problemu naprawię.Błąd z tego co pamiętam,to (zbyt duża dawka paliwa wtryskiwacz 1,3),ale to nie istotne.Proszę tylko o podpowiedz czy po zamontowaniu tych wtrysków ze 130km.będzie ok.Pytam,ponieważ jakiś czas temu przyjechał do mnie klient golfem4 1,9tdi 115km...
Jak odepniesz czujnik ster widzi -40 grzeje świece i do tego tak podnosi dawke ze wlewa prawie wiadro paliwa jak również kąt wtrysku. Daj spokój tej kontrolce skąd wiesz ze masz sprawny czujnik temperatury to że wskazówka się podnosi o niczym nie świadczy. Jedź na diagnostyke sprawdź kąt wtrysku, czujnik temp. dawkę startową i wtedy będzie można coś...
40tyś tak zrobiłem i dalej robię, nie zamienię LPG na żadnego diesla. kazdy wspolczesny silnik musi sie nagrzac do odpowiedniej temperatury (ok 30-40 stopni) i po tym dopiero następuje przelaczenie na lpg. latem następuje to szybko zimą już dłużej. dlatego skalkuluj czy sie Tobie opłaca. wiosna-lato to przejazd od 10 do 200m i jedziesz na lpg czyli...
Witam koledzy, Chciałbym się was poradzić co może być przyczyną pojawiającego się dymu (siwy) przy ruszaniu autem. Mianowicie sytuacja wygląda następująco. Przy ruszaniu z jedynki autem pojawia się dym i to dość spora chmurka, natomiast jak już przełączę na wyższe biegi nie ma problemu totalnie. Tak samo na postoju kilka razy wpuściłem auto na wysokie...
Zauważyłem że ciśnienie lub podciśnienie pod pokrywą zaworów działa na membramę zaworu ciśnienia w separatorze oleju, a ten z kolei kieruje pary oleju do ssaka albo do turbiny. U mnie wygląda na to że nadciśnienie jest doprowadzane przez separator do kolektora ssącego, a dla silnika jest to lewe powietrze i próbuje regulować przepustnicą i dawką i...
a po odpaleniu równo pracuje? może pompa? Silnik po odpaleniu pracuje równo, nie parska,nie dyni. Co do pompy to nie wspomniałem wcześniej, ale była wymieniana przez (psełdo mechanika) i dlatego trzeba jechać na ustawienie pompy. Moim skromnym zdaniem, jest za wczesny wtrysk i za duża dawka rozruchowa. Co o tym sądzicie? Dodano po 4 Pompa była zmieniana...
Udalo sie doprowadzić paliwo do wtrysków ba nawet auto zapaliło lecz pojawił się inny problem mianowicie silnik nierówno pracuje i po wciśnięciu gazu w podłogę silnik rozkręca sie do 1500obr i to wszystko. Czy problem jest z kątem wtrysku lub złą dawka i musze to ustawić na pompie przy pomocy vag ?
To mogą być wtryski. Jeśli dogorywają to na 100% podają różne dawki co powoduje nierówną pracę cylindrów a to z kolei powoduje powstawanie wibracji silnika.
Mechanik sprawdził mi silnik i wszystkie możliwe problemy z odpalaniem. Mam na myśli: - kąt wtrysku - ciśnienie na cylindrach oraz na pompie Samochód kopci na biało przy nie udanej próbie i po dodawanym gazie jakiś czas mija biały dym. Chodzi mi o smród na obrotach jałowych samochodu. Koszt przywrócenia ustawień to około 180 euro. Pytał się mnie typ...
Korekcja dawki na poszczególnych wtryskach byłą sprawdzana,i czy były wyjmowane pompowtryski,jeśli tak to nowe oringi powinny zostać założone bezwzględnie i ewentualnie w jakim stanie są gniazda pompowtrysków?Nie mówiąc o wcześniejszym sprawdzeniu kompresji. Były sprawdzane pompowtryski, korekcja jest prawidłowa, silniki PD pokazują jeśli jest problem...
Przyczyna leżała w nastawniku. Wyczyszczenie nastawnika pomogło. Błędy zniknęły. Mam tylko problem z ustawieniem prawidlowego czasu wtrysku ( mierzony jest w Voltach) - taka strzałeczka czarna w nastawniku. Niewiem jaka powinno być to napięcie. Mógłby ktoś podać mi swoje wartości na zimnym i na ciepłym silniku?? Z Vag Com kanału 00 wartość 2 i z kanału...
jeszcze jedno regulacja z 180 na 225 stopni nie zmieni parametrów ?.. Nie zmieni, masz problem z samymi zaworkami początku tłoczenia, czas pracy ich jest zbyt długi, co potwierdza duża dawka paliwa, co za tym idzie wtryski są zaopiłkowane, nie drożne, lub przytarte, co za tym idzie najlepiej wymienić komplet, razem z pompą tandem i uszczelkami, oraz...
dzis dalej go męczyłem. Jeździ i odpala niby normalnie, ale czy jest dobrze to dopiero jutro bede wiedział Na poczatek to co mnie zmyliło, to właśnie cisnienie, Bardzo prawdopodobne jest to, ze pompka paliwa poza ON podawała jeszcze duze ilosci powietrza. Zaczne od początku: do tandem pompy podączyłem przewód zasilany pompka paliwa 3 bary z bańki 5l...
Może byś podał jakiś link jak ustawić dawkę wtryskową Wtryski po poszczeniu są mokre jak się kreci rozrusznikiem czyli jakieś paliwo idzie z pompy "odpalasz vag-coma engine login : 12233 adaptacja kanał 05 wpisać wartość max u mnie wyszło max 33268 było 32768" Zaczerpnięte z innego forum. Ja nie ustawiałem sam - ustawił mi to znajomy na innym zupełnie...
błędów nie będzie ale niech ten mechanik sprawdzi parametry jakie są dawki, kąt wtrysku powinien się pokazać jako błąd ale czy nastawnik pompy jest dobrze ustawiony?
Witam.Po usunięciu DPF-u spaliny wydostają się z wydechu w praktycznie nie zmienionej formie.Niebieski lekki i szczypiący w oczy dym to źle spalone paliwo(wtryski,pompa,dawki,czujniki itd.).Niebieski ciężki i gęsty dym, spala się olej(uszczelniacze zaworów,pierścienie).Silniki z tym kodem miały słabe głowice i pompy oleju.Pozdrawiam
Przepływomierz powietrza pokazuje ok . Wartości zadane pokrywają się z rzeczywistymi. Czujnik wody ok paliwa też pokazuje jakieś 50 stopni. Czy ta dawka paliwa w grupie pierwszej nie informuje że przypadkiem wtryski puszczają i pokazuje takie małe wartości żeby skorygować bieg jałowy? Na pompie zwykłej wystarczyło ruszyć nastawnikiem, tu niestety takiej...
Mam taki problem... Auto po wielu przejściach. Silnik był AWX, włożony AVF. Sterownik został taki jak był tylko mapy wgrane z AVF (choć są praktycznie takie same). Usterka polega na tym, iż na gorącym silniku auto odpala i gaśnie, lub obroty na chwilę spadną i za chwilę wszystko jest ok. Nie mam sczytanych logów ale: dawka na wolnych 11-12mg (80-90stopni),...
Panowie ja może nie jestem jakiś znawca w Lpg ale w moim typie instalacji ale u mnie raczej steruje komputer i czujniki z nim połączone w starszych była ręczne ustawianie dawki na reduktorze Zgadza się. W instalacjach IV generacji czyli sekwencyjnym wtrysku gazu po wymianie reduktora należy tylko sprawdzić i ewentualnie skorygować jego ciśnienie. No...
Jak pompa leje to się ją uszczelnia . Wymiana na pompę ze śmietnika nie daje efektu ale jak już założyles to sprawdź dawkę paliwa na zagrzanym silniku 4.2 -4.8 . Początek kąta wtrysku 65.
Idzie to zrobić, bez wyciągania przodu, da się pompę wyciągnąć. Ja za to wołam 350 gdzie 40 zł kosztuje komplet uszczelek, uszczelniam całą pompę, cała zabawa jest na końcu roboty, jak trzeba ustawić dawkę :D, kąt wtrysku to już formalność. Diesel serwisy w naszej okolicy biorą 500-600 zł, ale z reguły dawkę i tak trzeba po nich poprawiać.
Jak dobrze kojarzę to jest to dawka paliwa tak? Na starej pompie było 0 a na tej tez pewnie tak jest bo nadal są te same objawy Dodano po 3 Po odpieciu wtrysku sterującego auto tez wchodzi na wysokie obroty, ale tylko do 3tys, i wtedy jak dodaje gazu to reaguje i dalej się wkreca
Panowie pompki w przeciągu roku były wyciągane 3 razy, 1raz przez firmę która je regenerowała i 2 razy przez mojego mechanika, nie zmieniało to w żadnym wypadku pracy. Co do twardej pracy może się okazać, że to nie silnik winien lecz ta nieszczęsna poduszka, która w ostatnich dniach pokazała swoje oblicze. Choć też raczej stawiam na tą synchronizację,...
Rozrząd był robiony w tym roku Zmień mechanika na pierwszy rzut oka, jeżeli był robiony i tak to wygląda :) Koło górne ma regulację, po wymianie rozrządu powinno się wpiąć VAGa i ustawić synch. w okolice 0 (najlepsza sytuacja). Co prawda Twoje wartości mieszczą się w parametrach +/- 3.0 ale sugeruję zajrzeć tam i ruszyć kołem aby to ustawić. Google...
1.Za mała dawka 2.Kąt wtrysku-jest na necie jak się ustawia VCDS. 3.Zapowietrzanie układu paliwowego 4.Świece może są dobre ale czy jest zasilania kiedy trzeba?
Witam. Ostatnio coś boli mojego paska, mianowicie od nie dawna zaczął ciężko odpalać na zimnym a jeszcze ciężej na ciepłym. Nie dawno była ustawiana dawka na pompie paliwa u mechanika, bo była za wysoka i samochód czasami falował na niskich obrotach i też regulacja kąta wtrysku miała miejsce. Po tych ustawieniach samochód czy ciepły, czy zimny palił...
1-kąt wtrysku 2- cofanie się paliwa z pompy na postoju 3- ustawienie dawki.... generalnie bez podstawowych parametrów odczytanych podczas pracy z sterownika silnika nic raczej nie ustalimy. Ciśnienie sprężania i sprawność świec żarowych przy obecnych temperaturach nie mają większego wpływu na odpalani.
Masz możliwość podesłania jakiś parametrów np dawka, kąt wtrysku , przepływ powietrza itp
Miałem problem w moim passku 1.9tdi 110 że gasł mi podczas jazdy i kręciłem aż do skończenia aku. Raz odpalał a raz tylko katowanie rozrusznika. Samochód na warsztacie przeżył: Wymiane przekaźników Sprawdzenie zaworka N109 Czyszczenie nastawnika Ustawienie dawki i kąta wtrysku Sprawdzenie rozrządu Wymianę filtra paliwa Itp. Po odebraniu od mechanika...
Samochód dziś wrócił z naprawy. Ogólnie to przyczyną naprawy był zerwany pasek rozrządu. Wymieniane były wszystkie uszczelnienia silnika, dwie szklanki dwa korbowody, tłoki pierścienie, dwa pompo wtryski a dwa stare mają pęknięcia nad sprężynami ten element trzymający je na miejscu mechanik powiedział że to będzie działać ale lepiej to wymienić i tak...
A to przepraszam. Jedyna opcja to paliwo idzie przez wtryskiwacze. Albo coś źle czyta ECU i podaje maksymalnie dawkę przez chip albo uszkodzony jest wtrysk i otwarty wlewa on do cylindra.
Dwumasa ma coś wspólnego. Musisz zrozumieć że ECU bada przyspieszenie predkosci wału przy wtrysku paliwa czyli w suwie pracy dla każdego cylindra. Jak dwumasa będzie zakłócać te chwilowe przyspieszenia bo luz promieniowy jest duży to ECU będzie starło się to dawkami korekt wyrównać. Korekty mówią o ogólnym stanie całego cylindra. Mają na nie wpływ stan...
No to jest odpowiedz czemu masz na + ustawione... niestety wtedy spada ci dynamika silnika/auta. Ustaw sobie 0 i pojeździj trochę i sprawdz czy dynamika nie wróciła trochę do normy. Jak dla mnie masz coś źle ustawione na wtryskach skoro musisz mieć +2 żeby spalanie było w pobliżu normy. Zresztą pokaż jak możesz korekty ja masz to +2 ustawione bo nie...
Sprawdzić stan rozrusznika,sprawdzić ciśnienie wstępne paliwa,sprawdzić parametry(temp) nie tylko wtryski.Możesz na próbę zacisnąć przelew.Możesz na próbę odpiąć czujnik temp.Była jeszcze dawka rozruchowa.
Skoro to wszystko co napisałeś zrobiłeś prawidłowo to pozostało ci tylko ustawić kont synchronizacji. Zajrzyj do filtra paliwa mimo wszystko . Będziesz wiedział czy pompa Vacum szczelna skoro pompowtryski uszczelnione. Nawet filtr paliwa źle włożony i lipa. Ja bym dał większy kont na popychaczach więcej niż 180 stopni -to moje zdanie. Osobiście mam...
Dawka paliwa blok 001 powinna na rozgrzanym być ok 4mg oraz kąt wtrysku blok 000 pierwsze okienko rzeczywista drugie oczekiwana.