Wskazywało by na zapchane wtryski.
Wyjaśnię dla zamknięcia tematu. Ustawienie wału korbowego „na kołek” w kole zamachowym to rzeczywiste 20°/4.5 mm przed GMP. To dlatego, iż dla ułatwienia obsługi i wyeliminowania pomyłek przewidziano ustawianie początku wtrysku przy ustawieniu dźwigni gazu na dawkę rozruchową (pełen „gaz”). Tłoczek sekcji pompy wtryskowej posiada...
witam,panowie kolega chciał się dowiedzieć o dawkę paliwa i kąt wtrysku. piszecie o nastawach podstawowych i temp.paliwa wejdz w bloki danych czyli 08 i tak: w kanale 001 poz.2 dawka wtrysku w kanale 004 poz.2 kąt wtrysku wymagany poz.3 kąt wtrysku aktualny w kanale 005 poz.2 dawka rozruchowa poz.3 kąt wtrysku aktualny to co piszecie to tak przy korekcji...
Pierścienie muszą się ułożyć (dotrzeć) w rowkach tłoka, inaczej puszczają kompresję. Sprawdź kręcąc silnikiem przy pomocy korby — musisz za każdym razem (suw sprężania) mieć efekt cofania się wału korbowego pod wpływem kompresji. Jeśli jest opór na kompresję, ale wał nie odbija z powrotem, to znaczy że nie jest idealnie szczelny. NIE DOCIERAJ SILNIKA...
Nasuwa się jednak pytanie czym różni się pompa od silnika z pośrednim i bezpośrednim wtryskiem. Przede wszystkim ciśnieniem wtrysku. O ile wtrysk pośredni - przy umiarkowanych mocach osiąganych w tej technice - potrzebował małego ciśnienia (wolniejsze silniki więc wydłuża się czas wtrysku, mniejsza moc więc dawka nie musi być żyłowana w górę), to silniki...
sterownik pompy dom regeneracji dawka do bani ale sprawdz jeszcze kont wtrysku musi być idealnie z taką dawką turbo napewno nie będzie chodzilo
A to jest 125 czy 115 koni ?? napewno z18xe1 nie z18xe p0130 to by bardzie tyczyło samej sondy w sensie grzanie słabe, okablowanie błąd p017x by pokazał że zła dawka paliwa /ubogo/bogato A nie jest sama sonda walnięta? Samym gazem możesz "wymusić " działanie pierwszej sondy? Ciekawe wtedy jak czas wtrysku na PB się zmienia po przełączeniu z lpg na pb?
No to może rozwinę.Nie wiem czy potrafię,ale spróbuję.Nie wszystko jest też do końca tak dosłownie,ale chociaż trochę pozwoli na pojęcie różnic. W benzynie sterujesz powietrzem (wydajesz polecenie komputerowi żeby otworzył przepustnicę jeśli nie ma linki),w zależności od ilości powietrza dolewana jest odpowiednia ilość paliwa.Rozpatrując "tradycyjny"...
o jakiej kontrolce mówisz? znajomy sugeruje mi,ze moze tez to byc brudna przepustnica..inne kontrolki poza swiecami nie paliły sie, auto muli czasem przy 2ce, nie wiem jak teraz..moze jutro zrobie wyjazd na ulice :( Dodano po 1 Bezpośrednia odpowiedź na pytanie – „Kontrolka świec” w benzynowym Scenicu 2.0 16 V (N7Q) wcale nie dotyczy świec żarowych...
ECU tylko kalkuluje wielkosc dawki na podstawie czasu wtrysku i zapisanego w mapach cisnienia tloczenia.A jakie jest faktyczne cisnienie tloczenia, to juz zalezy od pompy i kondycji ukladu zasilania.
Czy jeśli zgram soft z komputera samochodu będziesz w stanie mi go odpowiednio przerobić? Oczywiście zapłacę za tą usługę. Jaki koszt? Nie zajmuję się tym. U mnie te temperatury są zbyt niskie żeby mógł się wypalić - okolo 300*C Dlaczego są takie niskie? Temperatura nie jest zależna od prędkości obrotowej silnika lecz od obciążenia, większe obciążenie...
dałem rade wiec nie aktualne, była za mała dawka paliwa ustawiona na pompie i uwalona przepływka, po samym odpieciu zrobił sie przecinak, a sterownik jakis nie kumaty bo nawet po odpieciu nie wywala błedu kontrolka diagnostyczna. z góry dzieki za podpowiedz
"Ja sam mam vcds ale korzystam z niego jako informatora a nie do Wieś tuningu. Vcds pokazał mi tylko że kąt wtrysku wskazuje zero ." A ja do Ciebie piszę: "Zdjęcie nastawnika zmienia poziom dawki startowej. Ustawić to idzie łatwo, ale za pomocą VAG-COM lub VCDS-a. Musisz to ustawić na 3,5-4. Mniejsza wartość to więcej paliwa, większa - mniej (tak, tak...
Moim zdaniem błądzisz. Nie zrobisz z wtrysku jednopunktowego (nawet pod postacią 4 zrównoleglonych wtryskiwaczy) wtrysku sekwencyjnego. Oprócz normalnej pracy przy ustalonych obrotach i obciążeniu (jazda ze stałą prędkością) ECM obsługuje rozruch - wtedy wtryskiwacze pracują najczęściej asynchronicznie oraz przyśpieszanie, gdy mogą wtryskiwać dodatkowe...
Oczywiście rady kolegów są jak najbardziej słuszne. Żeby potwierdzić te odpowiedzi, krótko przedstawię zasadę sterowania dawką w tego typu pompie. Za wielkość dawki odpowiada elektrozawór ("Electrovalvula de aecion rapida .....) umieszczony centralnie między króćcami wysokiego ciśnienia. Normalnie jest on w pozycji otwartej i paliwo tłoczone przez tłoczki...
panie kmieciu jak byś się coś znał to sam kod AFN wszystko o silniku mówi Dodano po 6 ostatnio ten temat był poruszany z golfem 4 sprawdź jeszcze jaki jest kąt wtrysku oraz jaka jest dawka rozruchowa podczas krecenia rozrusznikiem
Do sprawdzenia: ciśnienie paliwa-jak będzie słabe to wtryski będą pluły a nie rozpylały i paliwo nie spali się dobrze w cylindrze i będzie spalać się w katalizatorze regulator ciśnienia paliwa na listwie paliwowej lub przy pompie w baku podciśnienia-fałszywe powietrze które może powodować też błąd EGR z racji błędnych odczytów przepływu powietrza MAP...
EMS 4770 Zasilanie paliwem cylindrów Brak sygnału z zaworu elektromagnetycznego ilości paliwa do przedniego zespołu cylindrów 1-3. Usterka zaworu elektromagnetycznego lub przerwa w obwodzie zaworu elektromagnetycznego. Silnik pracuje bardzo nierównomiernie, jeśli zasilanie paliwem cylindrów nie działa prawidłowo. Sprawdź podzespoły obwodu, złącza i...
Wchodzisz w adaptacje 10 wybieramy 1-engine 11 login i tu wpisujemy zależnie od silnika 12233 dla 1,9tdi 10 adaptacja W adaptacji możemy zmienić 1 - dawkę paliwa- można podnieść będzie mocniejszy 2- ustawiamy wolne obroty silnika 3- współczynnik wypełniania EGR (podając graniczne wartości można go wyłączyć całkowicie) 4- przesunięcie kąta wtrysku 5...
Witam najpierw diagnostyka,potem pomoc jak wygląda kąt wtrysku i czy się zmienia zależnie od obrotów silnika,i jaka dawka paliwa,
Musisz zmienić ustawienie kąta wtrysku w gr 000, 2 kolumna w BS ustaw okolice 50-60 jednostek. Jak dawka paliwa na ciepłym silniku gr 001, 2 kolumna.
Masa powietrza bieg jałowy 450 - max obciążenie 690 Ciśnienie zasysania bieg jałowy 994 - max obciążenie 990 Ciśnienie paliwa bieg jałowy 250- max obciążenie 700 Dawka wtrysku : bieg jałowy 7.3 - max obciążenie 11 - (dawka jest za mała) Nastawnik zaworu egr jednak nie chodzi. Zawór jest cały czas zamknięty, czy to mogło spowodować, że auto nie chce...
Witam Mam T4 z 2001r. 2.5tdi AJT. Auto trafiło z błędem 17970-Upper Limit Reached. W nastawniku syf. Po czyszczeniu wszystko ok. Dawka ustawiona w tej chwili na 3,6, próbowałem też ponad 4 ale auto ponoć wciąż mniej dynamiczne niż przed czyszczeniem i troche zadymia na biało. Zajrzałem na kąt w TDI Timing i jest mocno opóźniony - ok 32 . Szkoda że nie...
Początek i dawka są regulowane poprzez sterownik PSG16 lub PSG5 , zależy czy masz wbudowany sterownik z pompą czy osobny. tam leży przyczyna zazwyczaj. Musisz sprawdzić sygnał z czujnika obrotu w pompie na jego podstawie sterownik określa położenie wałka pompy i przestawiacza wtrysku.
EMS 135 Ciśnienie zasilania Opis Ciśnienie zasilania jest nieprawdopodobnie niskie w porównaniu z ciśnieniem znamionowym dla różnych warunków roboczych. Przyczyna Usterka może być spowodowana jednym z następujących czynników: •Jeden z zaworów przelewowych otwiera się zbyt wcześnie. •Zawór odcinający dopływ paliwa jest zamknięty. •Filtr...
Na stacjach diagnostycznych maja takie mądre książki.
Jaki masz silnik - to pierwsze pytanie, jakie nalezalo postawic (1.9D, to co najmniej 3 silniki z dwoch rodzin). Pierwszy etap, to dokladne wyregulowanie poczatku wtrysku (w DW8 wystarczy zlozyc na kolki, w XUD trzeba ustawic czujnikiem zegarowym). Drugi, to regulacja pompy (w kazdym silniku nieco inaczej) - dawka biegu jalowego sruba oporowa dzwigni...
Zmierz opornosc wtrysku pb i wstaw równolegle do przekaźnika i jego stykow odcinajacych wtrysk opornik okolo 10 razy większej rezystancji niż wtrysk pb. Emulacja sondy jakie próbowałem niewiele poprawiła. Silnik wcześniej byl na brc blitz potem stag 2l potem stag xl i na każdym było tak że potrafił podbić rpm lub dodać gazu na cutoff. Tam jest jakiś...
Obawiam się, że pompa po 1995 roku i przed nie jest zamienna. Z kilku powodów, w tym ze względu na zmianę sposobu sterowania przy rozruchu. Lucas Epic ze względu na wymagania odnośnie czystości spalin zmieniał ciśnienie wtrysku i sposób pozycjonowania nastawników pompy podczas rozruchu. Co prawda ciśnienie w późniejszym systemie (po 1995r) było wyższe,...
Witam mam problem sprinter 906 OM942 3.0 V6. Samochód tylko po ruszeniu i dodaniu gazu kopci na biało zaraz po zatrzymaniu na biegu jałowym przez kilkanaście sekunda w czasie jazdy tylko przy zmianie biegu puści chmurkę białego dymu. W momencie kiedy zaczyna się kopcenie w silniku zaczyna coś buczyć, ucicha buczenie nie kopci. Spaliny są przytym bardzo...
Dawka paliwa zbyt duża - masz w granicach 2,2 a powinna oscylować od 3,5 do 4,0 i możesz lekko przyspieszyć kąt wtrysku bo przy mrozach będzie gorzej odpalał, logi dynamicznie - grupy 003, 008 i 011 ale przede wszystkim sprawdzić wtyczkę i kable od elektrozaworu N75 oraz zacisk kabelka na elektrozaworze N109 na pompie wtryskowej (oczyścić), skasować...
Przy sprawdzaniu przelewów, nie zapomnij o utrzymaniu stałego ciśnienia na przelewie na poziomie min 2 bar, inaczej wtrysk nie będzie prawidłowo pracował. Sprawdź koniecznie ciśnienie sprężania, przy dawce 16mg/H i czasie wtrysku ponad 4.5ms mogły popłynąć tłoki. Dla wszelkiej pewności, rozszczelnij jeszcze dolot jak najbliżej silnika np przez ściągniecie...
Najpierw dobrze auto zdiagnozuj. To tylko golf czwarty 20minut i usterka znaleziona. Według mnie przyczyna coś z klasyki modelu. Przekaźnik 109, kostka stacyjki potem regulacja pompy - kąt wtrysku i dawka paliwa.
Masz przeładowanie turbo i w efekcie tryb awaryjny przy 3570 obrotów. W logu 003 Basic Settings widać, że EGR nie działa - albo zaślepiony albo uszkodzony N18. W 000 BS kąt wyprzedzenia wtrysku jest ciut opóźniony. Sztanga wraz z dźwignią kierownic spalin zmiennej geometrii chodzi w zbyt małym zakresie (nie odbija do góry bardziej niż powinna) i konieczne...
Nie moge znalesc w swoich ksiazkach danych na temat tego jaki powinien miec kat wtrysku oraz dawke paliwa oraz ew. poczatek wtrysku dla samochodu VW Lupo 1,7 Sdi, silnik AKU. Czy dane beda takie same jak dla silnika 1,9 SDI AEY?
Podepnę się do tematu pompy.Witam!!! Mam dosyć poważny problem z moim Focusem 1.8 TDDI 2000r HB.Otóż około 2 miesięcy temu zgasiłem auto i już nie odpaliłem.Autolaweta i mechanik.Diagnoza-sterownik pompy.Dodam że do tej pory autko chodziło jak brzytwa.Od czasu kiedy odebrałem auto od mechanika zaczęły się kłopoty.Auto odpala normalnie,nie kopci lecz...
Witam! pacjent to JEEP grand cherokee z silnikiem 3.1TD. Komputer wyrzuca błąd regulacji kąta wtrysku. Pompa ustawiona według informacji z autodaty na 0,45mm. Wtrysk sterujący ma prawidłową oporność tj. 100 omów. Błędu nie rejestruję podczas obrotów biegu jałowego tylko podczas przyspieszania. Regulator kąta wtrysku słychać podczas testu elementów wykonawczych....
Witam. Czy zwykły kabel od Chińczyków obsłuży mi program VAG? Chodzi mi o zczytanie i kasowanie błędów lub prostej diagnostyki silnika, jak dawka paliwa, kąt wtrysku i zmiana nastawu dawki początkowej. Odczyt z turbiny w VW Passacie B5 z 1999 r. - 2002 r., wersja B3, silnik AFN 110 km. Więcej tam nic nie trzeba robić, bo to silnik po swapie do innego...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
filtry wymienione egr przepustnica itd wszystko wyczyszczone ściągałem cały kolektor, byłem też na innym komputerze sprawdzić błędy i pusto, zostawiłem auto u mechanika rano odpalił i sprawdzał komputerem dane i stwierdził ze wszystko ok obroty pompy dawka wtrysku itd nic złego według niego się nie dzieje a silnik nadal kuleje :/
W sumie nie napisałem tego w poprzednim poście ale może być jeszcze jedna rzecz. Mianowicie mogą być nadpalone tłoki (uszkodzony kształt komory spalania) spowodowane jazdą na zubożonej mieszance (jeżeli samochód długo jeździł na tych wtryskach od 1,9). Nadpalenie tłoków a wręcz wypalenie dziury zdarza się dość często przy permanentnym przeładowaniu...
Tylko korekta wtrysku jest obliczana na podstawie przyspieszenia jakie pojawia się zapłonie. I nie koniecznie jest to że dawka paliwa musi być zwiększona bo wtrysk podaje za mało. Czasem problemem jest kompresja i ECU aby wyrównać pracę podlewa słabszy cylinder. Tak samo nagar na dolocie ,gdzie kanały jednego cylindra są bardziej przewężone. Czy nawet...
Witam prosiłbym o pomoc jak podkręcić dawkę paliwa w pompie Lukas CAV DPS. Sądzę, że brakuje ci szybkości maksymalnej, a przyspieszenia są ok - tak zachowuje się w Transicie pompa CAV Lucas, zwłaszcza są takie odczucia przy skrzyni czwórce. Dawka wtrysku jest ustawiona już fabrycznie na stosunkowo dużą wartość ( na granicy dopuszczalnej dawki wtryskiwaczy),...
Dawka 4, 4.2 — trochę sprzętu miał, to chyba powinien wiedzieć, co robi, i na tej skali do ustawiania konta wtrysku jest 255.
System HPI jest taki, że diagnostyka komputerowa jest w ciemnej d...Właśnie znalazłem w pompowtrysku dodatkowy otwór powstały centralnie w kierunku tłoka. Pojechałem na scanię i tylko po to, aby się przekonać, czy SDP3 wykryje to- nie, nie wykrył ani test wyłączania wtryskiwaczy, ani balans cylindrów.. System EGR ma być szczelny do bólu. Zamknąć sposobem...
Znalazłem taką informację na forum skody: W ostatnim okresie trafiło mi się kilka Skodzianek TDi które miały trudności z rozruchem gorącego silnika. Nie wiem czemu problem pojawia się właśnie co roku w okresie jesienno zimowym. Te nasilenie problemu właśnie w tym okresie wydaje mi się dziwne. Może warunki atmosferyczne maja na to wpływ .... choć wydaje...
Odłącz przepływomierz powietrza i sprawdź różnice. Generalnie najlepiej przyjechać z testerem diagnostyki i obserwować parametry pracy silnika tj. przepływ powietrza, kąt wtrysku i najważniejsze dawka wtrysku gdy nie ma mocy i/lub klepie Dodano po 55 Taką oczywistość jak jakość paliwa wykluczona? Też spróbuj go z banki czystego diesla zasilić.
Czujnik temp. pokazuje poprawnie, po rozgrzaniu jest 85°C, pompa dokręcona mocno. Dawka w grupie 1 jest 4,4 mg/r przy temp. płynu 85,5°C. Pompa — nie widać, że się przestawiła, bo zrobiłem wcześniej znak i się nie przestawiła Dodano po 41 Dodam jeszcze, że wcześniej był błąd wtrysku sterującego (tego z kabelkiem), ale błąd sam znikł na drugi dzień
Fuel Trim czyli regulacja mieszanki osiągnęła limit. Czyli system musiał dodać ( choć czasem HIGH znaczy zubożenie) paliwa bo wg odczytów z lambdy tak mu wyszło. Przyczyna przeważnie nieszczelność czy lewe powietrze którego nie zmierzył przepływomierz. Gdzie to już trzeba szukać. Czasem problemem jest pompa paliwa która podaje za małe ciśnienie (filtr...
Dzisiaj byłem ponownie na diagnostyce komp. i powróciły błędy P1664 Sterownik pompy/wtryskiwaczy - Zakłócenia działania P1564 Sterownik pompy/wtryskiwaczy - Dawka wtrysku
dawka wtrysku passat dawka wtrysku ursus dawka wtrysku paliwa
vestel gaśnie podświetlenie naprawa biosu compaq audio telewizor xiaomi
Akumulator do Citroena C5 Break Diesel 2017 Start/Stop Czy szyba w pralce Samsung WF1802XCE nagrzewa się podczas prania?