Czym steruje ten czujnik temperatury? Dawką, zegarem, EGR etc.
Witam. Właśnie uporałem się ze zmianą nastawnika potencjometrycznego na indukcyjny. Oczywiscie sterownik i wiązka również zostały zmienione na takie od nastawnika indukcyjnego. Dodatkowo robie konwersje z td na tds, więc sterownik pochodzi właśnie z tds-a. Ustawiłem dawkę za pomocą Dis-a i silnik pracuje poprawnie. Jednak obrotomierz wskazuje niepoprawne...
Witam. Sprawa wygląda tak zakupiłem takie ogrzewanie jak w temacie i założyłem do volvo fh 12 1997 rok. Sterowanie podłączyłem pod oryginalne zegary volvo. Ogrzewanie działa. Jednak piec był nadpalony, tzn folia na wyjściu i plastik był przytopiony więc wymieniłem piec na inny w idealnym stanie. Jednak wydaje mi się że piec trochę za mocno się nagrzewa....
Nawiązując do tematu pompki mają możliwość ustawienia wielkości dawki . Realizuje się to za pomocą owalnych otworów montażowych. O ile pamiętam ( jeśli będzie to pomocne sprawdzę na warsztacie ) kręcąc pompką zgodnie z zegarem zwiększamy dawkę ., przeciwnie do zegara - zmniejszamy dawkę ale gdyby było to komuś potrzebne sprawdzę mam zapisane w warsztacie....
Z powrotem przywróć dawkę paliwa na 0. Wykasuj błędy. Zrób tak odłącz akumulator, podłącz jak podaje w kolejności najpierw plus potem minus. Następnie postaraj się odpalić silnik i wtedy z czytaj błędy. Zrobiłem ww procedurę i odczytałem kody błędów 1151273 - brak zmian. Nie ma możliwości usunięcia błędów niezależnie od ustawienia dawki paliwa. Ponadto...
Witam, odnośnie "duchów" i innych cudów na wyświetlaczach VFD polecam materiał: [youtube]https://www.youtube.com/watch?v... Jest tam spora dawka wiedzy na ten temat. Ja właśnie nabyłem płytki, lampę i jestem na etapie kompletowania części do tego zegara. Pozdrawiam.
Miąłem tak w golfie, że po przejechaniu 2 kilometrów nie odpaliłem samochodu, można było kręcić aż do zjechania aku. Odpalałem z drugiego akumulatora na kablach. Jak zgasiłem zaraz po odpaleniu to normalnie załapywał. Nie miałem możliwości podpiąć go do komputera diagnostycznego wtedy gdy nie odpala żeby sprawdzać czy jakieś błędy są dokładnie w tym...
Ciśnienie sprawdzałeś tylko zegarem? Jakie widzi sterownik? Jaką dawkę w mg pokazuje?
(at)missingno Juz Ci pisalem o tym, kup sobie pare elektrod torowych do spawania, albo koszulki Auera do lamp gazowych. Jedyne jak obecnie dostępne zródło promieniowania β i Γ Tez mam. Ale to tak ze 100x mniejsza dawka niż z "takiego" zegarka :)
Już masz ciut mała dawkę bo na jałowym masz 0.6L/h na niedogrzanym silniku, oczywiście możesz zmniejszyć dawkę ale ucieknie trochę mocy. Szukasz usterki tam gdzie jej nie ma. ASZ to tdi pd. Pierwsze pytanie 12.5litra na 100km . Masz zmierzone czy to wynik z zegarów?
Dawkę zmniejszasz wkręcając śróbke zgodnie ze wskazówkami zegara. a poza tym sprawdz wtryski i zapłon.
Pompa po regeneracji i po ustawieniu na zegar trzeba poprawiać ? kąt i dawkę . To musiał być jakiś partacz , kasę tylko wziął , oddaj na reklamację .
Na początek sprawdź rozrząd i ustaw pompę "na zegar".
Czujnik na wale daje impulsy do komputera sterującego w jakim położeniu znajduje się wał, drugi czujnik z wałka analogicznie. Jak są problemy z czujnikami to komputer nie wie jak sterować wtryskami i zapłonem i korygować wyprzedzenie czy opóźnić, wtedy dochodzi do tego spalanie stukowe i może być przy tym dźwięk jakby od zaworów, popychaczy. Musisz...
pompy nie ustawisz od tak..potrzebny jest do tego zegar,który wkręcasz do pompy i regulujesz pompą...najpierw zgrywasz ze znakiem na kole zamachowym
Masz tam silnik na pompie VP AHU (90 KM) lub AFN (110KM). Jeżeli kontrolka od świec nawet nie mrugnie, to masz problem z zasilaniem komputera oraz zaworu na pompie. Za to napięcie odpowiada przekaźnik R109. Umieszczony jest w zespole przekaźników nad lewą nogą.Dostęp do niego jest najlepszy po wyjęciu zegarów. Najczęściej można go łatwo naprawić poprawiając...
Na obudowie termostatu jest czujnik cieczy chłodzącej, on podaje wskazanie temperatury na zegary? Nie wiem czy to chodzi o ten czujnik, ponieważ pokazuje dobrą temperaturę. Czy dodatkowo przekazywana jest do komputera i od niego zależy dawka podawana na rozruch?
Witam. Zwierałem K i L ustawiałem baudrate na 240 próbowałem deltascan1z i niestety ale nie działa. Co do ustawienia kąta to kręciłem nim "na słuch" nie mam zegara żeby ustawić go mechanicznie a VAG mi nie działa :( Kto wie jak oszukać ECU żeby dało większą dawkę???
Jeśli kierunki nie działają ani zegar paliwa to może być wina bezpieczników sprawdź je i odpisz. Jeśli po odjęciu ssania gaśnie to może mieć za małą dawkę paliwa wtedy trzeba uregulować przy gaźniku.
moze byc problem nigdy nie bawilem sie w OC Czas najwyższy się pobawić :) trochę poczytasz, spróbujesz delikatnie na początek a później już sam do wszystkiego dojdziesz. Jaką masz płytę? chłodzenie? zasilacz? Titan black to taki 780Ti z większą dawką pamięci i podkręconymi zegarami, wydajność ciut lepsza od 780Ti a ten jest na poziomie gtx 970.
Bo do Lucasa potrzebny jest bardziej skomplikowany zestaw, ze względu na inną budowę pompy. Mało kto ma lampę stroboskopową do tego celu, zresztą zegar jest dokładniejszy.
dokładnie nie wiem ale mówił że sprawdzał cos zegarem i dmuchał ciśnienie dokładnie nwm
Jak zaślepię to będzie się coś działo poza kontrolką na zegarach? A i kiedyś na lepszym komputerze pokazywało zbyt uboga dawkę.
Ma zegar przecież do taktowania procea to jaki problem wylicyć czas ? 1 cykl zegara ileś trwa us wiec potrzeba x cykli zeby było 2s czyli 2000000us. Tym się zajmuje zapewne wewnetrzny timer służący do precyzyjnego odmierzania czasu / cykli i sterowania dawka gazu, która jest też w ms....
Olej może być podrabiany. O ile się orientuję (ja mam tylko jeden elektryczny więc 100% nie dam), wentylator pomocniczy startuje jak nie wyrabia wentylator główny. No i oczywiście żeby chłodzić skraplacz klimatyzacji. Sprawdziłbym jak widzi temperaturę, bo jak źle pracuje na mrozie a widzi wysoką temperaturę to może dawki nie może ustawić. Check engine...
No cóż... Miło mi niezmiennie, iż minutę temu dołączyłem do grona posiadaczy tego jakże ciekawego mikrokomputera :) Winę za cuda ponosił zegar. Użyłem kondensatora złego typu dla C2... Wywaliłem go i wlutowalem zwykłego ceramika... Komputer wstał poprawnie bez żadnych dodatkowych regulacji :) Z tego też miejsca chciałbym podziękować koledze Zdzis_ek...
Witam kolege proponuje sprawdzić czujnik temp. płynu. Są dwa w twoim aucie jeden daje sygnał na komp. a drugi na zegary. Czujnik ma wpływ na dawkę paliwa (ilość), na podstawie jego sygnału komp. ją ustala . Jak silnik zimny to wieksza niż jak jest ciepły -mówimy o biegu jałowym stąd to twoje trzymanie nogi na gazie.
Kąt nie powinien skakac. Rośnie liniowo z obrotami do chyba 9. Te łańcuchy się rwą. Jak jest wyciągnięty to kopci, nie zapala. Wymień łańcuchy. To jest to samo co 2,5. Nie odkryłem do czego są znaki na kole. Na wałek blokada lub ewentualnie suwmiarka, w koło kołek, a pompę na zegar na koniec. Dawkę ustawiałem na 4,5 -5.
Witam mam problem z wysoką dawką paliwa na biegu jałowym. VCDS Silnik-blok pomiarowy grupa 001 dawka od 9.3 - 11.3 mg/suw na rozgrzanym silniku, pompowtryskiwacze w grupie 013 w dobrej kondycji. Jedyne co nie jest w normie temperatura silnika na zegarach 90 stopni na VCDS max 76 stopni wyższej temperatury nie można osiągnąć.Jakieś porady??
Jest dobrze odpala bez problemu :D ale wiatraki chłodzenia chodzą bez przerwy przy odpalonym silniku jak jest odłączony czujnik i nie mam teraz wglądu na temperaturę cieczy chłodzącej na zegarach jaka jest tego przyczyna że tak jest Proszę o wskazówki i z góry dziękuje za pomoc ! Wypięcie czujnik powoduje, że sterownik nie wie jaka jest temp. silnika,...
Ustaw kąt wtrysku jak należy, zrób coś żeby ten przyspieszacz działał. Kręciłeś na pałę dawką paliwa a tam obrócenie trzpienia o kilka stopni powoduje duże zmiany. Ustaw kąt wtrysku na zegar, jak nie odpali to zwiększaj dawkę paliwa delikatnie tak aż odpali, a następnie ustaw dawkę tak jak należy. No i sprawdź czy wszystkie świece grzeją, bo w temperaturach...
Witam, tak jak w temacie. Silnik Deutz BF6M 1013E. Jaka jest procedura regulacji pomp wtryskowych zamontowanych w silniku w zakresie dawki paliwa? Doczytałem, że przy montażu pomp należy je najpierw tak ustawić aby listwa poruszała się min. 16,8mm a następnie przekręcić przeciwnie do ruchu wskazówek zegara do wyczuwalnego oporu i dokręcić śruby mocujące....
Dobry pomysł ze strony autora wykorzystując turbosprężarkę ze zmienną geometrią. Dobrze wysterowana taka geometria zwiększa moment obrotowy w szerszym zakresie obrotów, niż w przypadku zwykłej turbosprężarki na wastegate. Lepszy przyrost około 8 km z ładna charakterystyką silnika niż 15 km, gdzie najwyższa wartość momentu będzie się zaczynała np od...
Zrób logi gr 07 na zimnym i rozgrzanym silniku Dodano po 34 Jeśli masz vaga to 01-Engine – tu sprawdzamy temperatura podawana do sterownika, czyli ta którą pobiera ecu i daje odpowiednią dawkę paliwa. 17-Instruments – tu sprawdzamy temperaturę podawana na zegary, do naszej świadomości. między jednym a drugim nie może być większej różnicy...
Witam. Dawkowanie paliwa obroty itp reguluje sie na pompie wtryskowej, powinien przy mocniejszym przygazowaniu kopcić na czarno poniewaz to nie jest nowy silnik i turbinka napewno też już przepuszcza olej, i jeśli rano kopci mocno na biało to znaczy ze jest źle ustawiony zapłon. Ja na twoim miejscu najpierw sprawdził bym ustawianie zapłonu a potem szukał...
1. ustawiamy wał (koło pasowe) i wałek rozrządu na znaki odpowiednio 0° na kole pasowym i na znakach na wałku rozrządu i stopie wałka. Znaki muszą się pokrywać!!! Jeśli się nie pokrywają to albo łańcuszek jest już strasznie wyciągnięty albo obciął się klin. 2. przekręcamy wałem zgodnie ze wskazówkami zegara i ustawiamy na 15° (15° po OT (GMP)) 3. odkręcamy...
Pompa na 0,95mm. Ustawiasz jak w innych podobnych VW na czujnik zegarowy. Opisu procedury poszukaj. Dawki nie ruszaj jak przed rozrząfem było dobrze. no właśnie do tego auta cieżko coś znaleźć to po pierwsze po 2 nie mam zegara ale to nie problem znajomy pożyczy a po 3 gdzie sie to wkręce i jaka jest tam przejsciówka na jaki gwint bo jestem zielony
Miałem okazję bawić się diagnoskopem DELPHI ds150e z programem DELPHI TRUCK. Pokazuje dużo więcej parametrów silnika (brak jedynie różnicy dawek na wtryskach) można wypalać DPF, kodować wtryski itp. Przy okazji łączy się z ABS/ESP ,zegarami, skrzynią (jak jest automat). Tylko cena oryginału 12000 pln raczej do małej firmy czy na własny użytek zabójcza....
Samochód zgasł i nie chce odpalić. Sterownik nie podaje plusa na pompki i raczej nie ma kluczowania. W parametrach dawka 0. Brak błędów. Cztery zasilania na sterownik są. Wszystkie parametry ok. Czy tak psuje się EDC16c34? Zanim go podmienię, może jeszcze cos sprawdzić? Podczas dłuższego kręcenia rozrusznikiem na zegarach pojawia się napis silnik kaput...
Kolego czujnik temp. płynu znajduje sie w Tipo na głowicy silnika w obudowie termostatu ,zmniejsza swą rezystancje przy wzroście temperatury płynu chłodniczego. Dwupinowa wtyczka a kolor niebieski. Na podstawie jego sygnałów komp. ustala dawkę paliwa tj. silnik zimny wieksza dawka itd.. Nie mylić z czujnikiem który daje tylko sygnał na wskażnik temp....
Zmaslo miał najmocniejsze aio dostępne na rynku i osiągał po 97 stopni, więc co mam ciekły azot kupować żeby to schłodzić? Zmniejsze trochę mu prąd i będzie okej. Widziałem testy że wydajność niewiele spada a temperatury znacznie. Tak btw sobie myślę, może się mylę ale: wszyscy tak jaraja się tym prockiem, że król gamingu itd ale gdyby tak szło ryzenom...
Sprawdź czujnik temperatury układu chłodzenia masz takie przy silniku dwa jeden jest dla zegarów a drugi dla komputera silnika i ten właśnie może wykazywać, że silnik jest ciepły wtedy komputer podaje za małą dawkę paliwa a jak silnik się już rozgrzeje wszystko zaczyna działać prawidłowo
Jak mu spalanie się nie poprawi do wrócę z synchronizacją na +2,2. To zmieni tylko odczyt, ale nie zmieni spalania. Możesz w adaptacjach w zegarach zmienić spalanie, jeśli nie przekłada się na te, z tankowania. Jaką masz dawkę paliwa na wolnych, na rozgrzanym silniku bez odbiorników? Sądziłeś że po naprawie głowicy i gniazd spadnie Ci spalanie?
Nie wiem czy jeszcze puszczają, ale w zeszłym roku była na TVP HISTORIA przed Dawką Trucizny :P (DT). Może jeszcze leci. Ja widziałem tylko odcinek o LEGO właśnie na tym kanale. Sam narzekam, że urodziłem się o 35 lat za późno. Było ciężej, ale ciekawiej (według mnie). PS.Nie widziałem, że ktoś już napisał o tym wcześniej. Ostatnio robiłem porządki...
Ponieważ byłem grzeczny to stwierdziłem, że sobie podaruję zabawkę w rozsądnej cenie. Wybór padł na dozymetr z serwisu Ebay: https://obrazki.elektroda.pl/6040464100_... Koszt razem z VAT (u mnie 20%) to GBP46.99 czyli ok 240 PLN. Po kilku dniach pojawiła się paczuszka. https://obrazki.elektroda.pl/5487040600_... Urządzenie...
Zorientuj się, jak masz zrealizowane mocowanie małego koła rozrządu do wału głównego(korbowego). nie Znam oznaczenia silnika, ale w tej rodzinie były problemy ze zrywającymi się klinami na zębatce małego koła rozrządu.. Czy to nie oznaczało by, że silnik jest już trupem. Rozrząd byłby zdaje się przestawiony, a on czasem jednak odpali. Mechanik sugeruje...
Problem został rozwiązany... Pierwsze rozebralem dmuchawę bo podejrzewałem małą wydajność, wymieniłem lozyska i szczotki, ale efektu nie było, no może tyle że nie gasło, ale grzało słabo i kopcilo... Zacząłem bawić się regulatorem dolotu powietrza, zmniejszyłem ilość powietrza i działa pełna mocą, na wylocie powietrza mam 110 st. I żadnego dymu z wylotu...
Efekt taki jak zawsze jak by za mało paliwa dostawał na starcie. Być może wtryski, lub pompa paliwa. Pozatym nie powinno się na zimnym dawać pełnej dawki powietrza . Dodano po 1 Zorbie to zegarem starego typu do mierzenia ciśnienia powietrza, czy powinno tam być 3 bary?. I zmierzyłes rano podczas zapalania to ciśnienie.?
Mechanik obstaje pompę że coś nie tak zrobione ale mówi że jak nie da rady to dziś daje do swojego kolegi i on może poradzi(nawiasem myślę ze fajnie się zachował bo nie odsyła mnie na razie z problemem) dziękuję za wszystkie podpowiedzi jezeli się wyjaśni to napiszę co było. 1. Co do podpowiedzi trans-serwis - Jakie jest ciśnienie doładowania na 3 biegu...
https://obrazki.elektroda.pl/2213356900_... Popularne jest amatorskie budowanie najróżniejszych zegarów: na LEDach, na lampach NIXI, zegarów widmowych. Zbudowany przeze mnie zegar jest zegarem wahadłowym, a więc takim, który do odmierzania czasu wykorzystuje ruch drgający wahadła. Dlaczego nazywa się on zegarem ze swobodnym wahadłem?...
zmniejszyć dawkę paliwa zwiększyć dawkę rozruchową szalejące zegary
stanley power pralko suszarka bęben otwieranie zmywarka whirlpool
tania drukarka laserowa tania drukarka laserowa
Toshiba Satellite L750 - Błędny czas ładowania baterii Sayona SHT1148-BT Low Sound Output Issue