Do srobki "bat" podlanczasz gruby plus z akumulatora. Do wtyczki przychodzi cienki kabelek z lampki ladowania.
Przewód zasilający lampkę kontrolną jest połączony z uzwojeniem wzbudzającym WEWNĄTRZ alternatora, co oznacza, że D+ powinno być podłączone TYLKO do żarówki.
Wnioskuję, że to delco jest typu korea - a nie france, bo nie ma wsuwki tylko oczko do lampki ładowania, ale stare delco miało i wsuwki i oczka do lampki ładowania. Oczywiście, że gdyby był mocowany na tulejkach gumowych to jest różnica w prawidłowym podłączeniu. Pozdrawiam.
Jak podłączyć alternator bo nie dostałem zgodnego z fotką na allegro, mój stary miał 3 wyjścia na bakelicie: http://img842.imageshack.us/img842/3714/... W tym przypadku zielony szedł koło śruby na ładowanie akuma(czerwony bat - największa śruba) a biało-niebieski obok zielonego najmniejsza śruba. teraz ma 2 : http://a.imageshack.us/img709/5053/delco...
Problem rozwiązany, kumpel mechanik nie podłączył odpowiednio szczotki z mostkiem.
http://plugstype.eu/index.php?page_id=wt... Często spotykane symbole wejść na alternatorach: B+.......................wyjście na akumulator ("przewód mocy") IG (R, 15)...........B+ (po stacyjce - "włącznik/wyłącznik regulatora") I (IGN).................B+ (po stacyjce - "włącznik/wyłącznik regulatora") R.........................B+ (po stacyjce...
Jezpola może nie podłączę, ale schemat alta podany na początku dotyczy alternatora AC Delco który był w oryginale i miał wbudowanego właśnie takiego unipointa. Tutaj chodzi o podłączenie tego unipointa do innego alta - ten alt to NIPPONDENSO i jakbyś dareek1000 czytał uważnie to znalazłbyś info o oporności wirnika 2,9 Oma a to właśnie daje 4,13 Amp....
A ja mam pytanie, może niezbyt mądre, ale jednak mnie nurtuje. Wyjąłem alternator i mam na nim klemy oznaczone D+, +, - ...przy czym do "-" nic nie było podłączone. Czyli - to W ? Alternator z Opla Kadetta diesla (razem z silnikiem jeździ teraz w Asconie), co ciekawe wyprodukowany przez francuską firmę Delco Remy.
Myslę ze raczej dobrze to podłączyłem. Nie wiem dlaczego elektrit twierdzi inaczej. A co do napięcia wyjsciowego na szczotkach-ono ma byc tak niskich parametrów?
witam Mam następujący problem: w moim aucie (Opel Calibra) ostatnio leciutko świeciła sie kontrolka od ładowania podczas jazdy aż w końcu akumulator padł. Rozebrałem alternator i wymieniłem szczotki bo jednej to juz prawie nie było :) Po złożeniu wszystkiego z powrotem podłączyłem wszystko tak jak było i przy podłączeniu do akumulatora jest zwarcie...
Ja osobiscie tez jestem podobnego zdania co zetorek. Powim Wam tak. W mojej C360 mam taki od Omegi to jest DelcoRemy 70A max. Nabylem za ok 50 zl i tylko dla pewnosci zmienilem lozysko. Co do alternatorow od PF125, czy polonezow. Nie mam nic przeciwko. Wydajnoscia na poziomie ok 50A tez dzialaja bez prpoblemu. Jednak sasiad robil generalny remont swojej...
Napisze w skrócie: PRZED wymianą diód wzbudzenia alternator ładował, lampka żarzyła PO wymianie diód wzbudzenia alternator nie ładuje, lampka się świeci. Bezpośrednio do regulatora przykręcony jest szczotkotrzymacz więc jakiekolwiek błędne podłączenie nie wchodzi w grę bo po prostu nie dałoby się tego złożyć. Daj masę na obudowę alternatora Przecież...
Nieprawda. M6 i M5 Jeżeli już , to M8 i M5 .. M6 to jest ta po prawej od kondensatora. Lipa czy nie , jak ma taki ,to niech montuje. Chyba ,że się mylę.. A tak na marginesie , czy DELCO-REMY nie były montowane w VW? POPIERAM Kolegę Rob4028 , jeśli ten altek jest za przysłowiową "flaszkę" to niech popracuje nawet tylko dwa sezony, a co? Delco może i...
Jak podłączysz próbówkę do cieńkiego kabelka ale odłacz go od altka,i będzie kontrolka to wyjmikj alternator i zmień płytkę i regler w kpl od razuhttp://allegro.pl/alternator-opel-re... np. ,koszty nie są kosmiczne a ew.nerwy i robota 2x.Płytke posmaruj pastą silikonową od spodu.Alternator Delco Remy?
Plusy z tych kostek /nie podałeś kolorów ani pinologi/ i masa po podłączeniu żarówki np 1W powinno palić się stabilnie nie migotać jeżeli miga kontrolka ta podłączona to jest coś nie tak z zasilaniem.Zakładam ,że auto stoi i silnik nie pracuje.Gdyby taki obiaw był podczas pracy silnika wskazanie -alternator lub przerwa na instalacji wiązki radiowej...
Witam wszystkich bardzo serdecznie mam problem z alternatorem DELCO REMY – a mianowicie przestał mi ładować i co więcej nie świeci się nawet kontrolka na desce przed i po włączeniu zapłonu. Żarówka kontrolna jest dobra bo zaświeciła się jak podłączyłem cienki przewód D(+) do masy. Wymieniłem jak na razie mostek 3 diodowy (wzbudny) , gdyż na jednej...
Witam, posiadam sporo uszkodzonych alternatorów do wyżej wymienionego auta. Wszystkie alternatory to delco remy i posiadają takie regulatory jak na obrazku. Chciałbym poskładać choć jeden dobry z tych kilkunastu sztuk. Dlatego też chciałbym prosić o skontrolowanie mojego pomysłu (sposobu sprawdzania) na diagnostykę regulatorów i mostków na stole. Jeżeli...
Zależy od mocy wzmacniacza. Są takie które biorą od kilku amper są i takie których górnej granicy nie znam. Pamiętaj jednak o podstawowej rzeczy. Przy standardowym alternatorze który wydajność ma od 40 do chyba 100A w osobówkach dolicz pozostałe odbiorniki i zostaje Ci max kilkanaście Amper zapasu który bezpiecznie możesz wykorzystać. Co do podłączenia...
Praktycznie każdy alternator 12v zdolny jest wytworzyć 24 v to tylko kwestia regulatora napięcia. Przy podłączeniu wirnika bezpośrednio do"+"z ominięciem regulatora napięcie wytwarzane mieści się w granicach 50-70 volt. mimo że sam alternator,jego uzwojenie wirnika,stojana i diody prostownicze są fabrycznie 12 voltowe. Należy pamiętać jedynie że alternator...
Witam Jak każdy użytkownik tego auta mam problem z niedoładowanym akumulatorem. Jako, że obecnie jeżdżę się ciągle na światłach mijania, krótkie trasy i długie przestoje to akumulator poddał się już kilka razy. Postanowiłem wymienić kiepskiej jakości regulator na inny. W ręce mi wpadł regulator z Calibry Delco 55A. Mam więc kilka pytań. Jak bardzo nagrzewa...
Witam. Posiadam alternator Delco w jeepie z 90 rocznika. Problem zaczął się od nie doładowywania. Napięcie dochodziło do 13 V przy 3000 obr. na niskich spadało poniżej 12 V. Wymieniłem regulator. Zrobiłem ok 20 km po czym napięcie podskoczyło do 18 V przy 2000 obr i spadało do 12 V. po następnych kilku wyjazdach padło zupełni, a alternator chodził jak...
delco alternator alternator delco delco podłączyć
wypadać zapłon przyczyna podzielić cyfrę aktualne klucze windows
schemat elektryczny stacja pogodowa auriol
Układ scalony w pilocie RCU76 - identyfikacja i analiza Zamiennik układu scalonego AK801E-S1 - analiza i alternatywy