demontaz kierownicy

Znaleziono około 13 wyników dla: demontaz kierownicy
Podstawowa forma zapytania: demontaż kierownica
  • golf III/97-demontaz kierownicy

    Witajcie Jak zdemontować przyciski klaksonu (lewy i prawy) przy kierownicy w golfie III GTI/97 r. silnik AGG.Po obszyciu nową skórą kierownicy,przyciski blokują się,brzęczą sprężyny pod nimi.Chce się do nich dostać tylko jak?Czy trzeba demontować poduszkę?

    Samochody Początkujący rico37p   14 Kwi 2010 20:15 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3556
  • Demontaz Air Bag w VW sharan 2000

    Witam! Prosbe mam goraca, prosze o rade w jaki sposob zdemontowac air bag kierowcy w ww autku. Najczesciej z tylu kierownicy znajduja sie torxy lub imbusy i sie to cholerstwo odkreca, w tym jednak przypadku nie wiem co tam wlozyc... Klient marudzi, ze po montazu alarmu klakson nie dziala choc i choc...

    Samochody Zabezpieczenia andrzejluczuk   08 Lis 2006 08:55 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1329
  • Demontaz Air Bag w WV Sharan 2000

    Witam! Prosbe mam goraca, prosze o rade w jaki sposob zdemontowac air bag kierowcy w ww autku. Najczesciej z tylu kierownicy znajduja sie torxy lub imbusy i sie to cholerstwo odkreca, w tym jednak przypadku nie wiem co tam wlozyc... Klient marudzi, ze po montazu alarmu klakson nie dziala i choc ja widze...

    Samochody Elektryka i elektronika andrzejluczuk   08 Lis 2006 09:03 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 4395
  • Wymiana kostki stacyjki / demontaz airbag polo 99/2000 r

    trzeba odpowiednio dobranym srubokrętem odgiąc sprężyny zatrzaskow 2 sztuki dostep przez otwory w tyle kierownicy ,z reguły jak ktos tego nigdy nie robił efektem są wyłamane mocowania plastikowe mocujące zatrzaski

    Samochody Elektryka i elektronika Aleksander_01   14 Mar 2009 20:11 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 11639
  • Caravan, Dodge, Demontaz deski rozdzielczej.

    Wpierw odkręcasz panel pod kierownicą (śruby są widoczne) później kratkę nawiewną w słupku(jedna śruba) następnie reszt śrub wokół ramki licznika. Ramka licznika jest na zaczepach więc jeśli jest ściągana pierwszy raz to będzie ciężko.Jak dobrze pamiętam trzeba ją pociągnąć do siebie. Linki hamulca...

    Samochody Początkujący MIRAS-S   18 Mar 2010 22:24 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1647
  • golf 3 Td, zepsuty immobilizer demontaz, pomozcie!

    Witam. Przepraszam na wstepie, za brak polskich znakow i chaotyczny styl wypowiedzi, ale spiesze sie i denerwuje bo nie mam juz sily na moje auto. Moj problem wyglada nastepujaco. Mam immobilizer,z tego co zauwazylem dokladany bo sa na nim naklejki W.A. Wierzbicki elektronika i automatyka. Wyciagnalem...

    Samochody Zabezpieczenia coperfild   19 Maj 2010 20:46 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 6928
  • Demontaz skrzyni biegów Renault meganeII

    Witam Napisze pare zdan co do wymiany tego ferelnego wysprzeglika! A wiec jak wyzej kolega napisał jest troche zabawy z wyciagnieciem tej skrzyni moze wyciagniecie idzie szybko to pozkładanie tego spowrotem do stanu uzytecznosci publicznej zajmuje troche czasu w sumie jak sie człowiek spręży to za dniówke...

    Samochody Początkujący johnybx   06 Gru 2010 20:21 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 20568
  • Passat 94 przejscowka - deska rozdzielcza.

    Kolega wyzej ma racje z reguly w tej marce problemem sa luty od kostki licznika wystarczy je poprawic i problem znika. Przerabialem dokladnie taki problem tylko ze u mnie w tym samym modelu nie dzialalo obrotomierz, wskaznik paliwa i temperatury. Najlatwiej sie do niego dostac poprzez demontaz kierownicy...

    Samochody Elektryka i elektronika Alan   16 Lis 2005 16:28 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 3674
  • Stacyjka AUDI B4

    Witam .. napisze tego posta moze komus to pomoze .. Otoz majac audi B3 jak juz pisalem .. mialem uszkodzona pletwe od wkladu stacyjki i plastik (to plastikowe do czego podpina sie wtyczke) w ktorym peknieta byla sprezynka ( moze nie tyle sprezynka co jej umocowanie szlag trafil ) i po prostu nie...

    Samochody Elektryka i elektronika aldi666   22 Sty 2008 21:53 Odpowiedzi: 42    Wyświetleń: 38325
  • SIEMENS NCDR 1100 - Brak głosu po odłączeniu akumulatora

    Witam. Posiadam Opla Astre G 2003r. 2.2 DTI, wersja sport z kolorowa nawigacja i radiem Siemens ncdr 1100. Wszystko śmigało jak marzenie, dopóki nie zaczął nawalać zawór EGR, wiec zabrałem sie za jego demontaz i dokladne wyczyszczenie. Do tej operacji postanowilem odpiąć akumulator. Po udanej próbie...

    Samochody Elektryka i elektronika scq1231   18 Mar 2017 15:32 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 564
  • Wspomaganie do Opel Vectra A

    Witam, mi tez mechanicy proponowali wymiane na inna sprawna, lecz to nie oznacza nowa i nie masz pewności kiedy ta druga ci sie sypnie, a jak wymienisz uszczelnienie to kolejnych 10 lat masz z glowy:), w sumie dla mechanika to lepiej wymienic na inna i skasowac goscia:) pozdro Dodano po 10 Jeszcze...

    Samochody Elektryka i elektronika pupi2   08 Kwi 2005 21:19 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 2612
  • Wpadki konstruktorów samochodów.

    Matiz - wymiana wezy przy nagrzewnicy... makabra.. A 170CDI - Demontaz rozrusznika .... kazdy wie o co chodzi... Opel Antara 2.0cdti 2009r ktos widzial zeby po 90tys dzwigienki popychajace pod walkiem pekly od tak sobie...? MM obudowy alternatorow.... Turbiny w vw 1.9 - zatarte kierowniczki......

    Samochody Mechanika WędkarzStoLica   17 Paź 2018 22:33 Odpowiedzi: 1576    Wyświetleń: 423649
  • Passat b5 tdi - Kłopot z fisem

    samo wyjecie zegarow nie jest takie proste z pasaata:P 1 zdjecie oslony nad nogami kierowcy 2 wypiecie airbaga kierowcy 3 wymontowanie kierownicy 4 zdjecie oslony kierunkowskazow 5 demontaz tasmy airbag 6 wymontowanie przelacznika zespolonego (kierunkowskazow i wycieraczek) 7 wymontowanie ramki...

    Samochody Elektryka i elektronika dob12   21 Sie 2013 22:30 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 1551