Luz 0.15 po co ściągałeś głowicę.
Miałem przypadek że były zabite żeberka na krańcowym cylindrze. Brud był za osłoną co okala cylinder. Nieszło tego wyczyścić, trzeba było odkręcić osłonę.
Weź KOLBEN SMITH. http://www.ms-motor-service.com/pl/werks...
Ograniczasz ruch dźwigni gazu. Do tego są tę śrubki. Jedną to bieg jałowy, drugą obroty max.
Ano pewnie masz gdzieś tzw gruby błąd. Czyli np zamienione króćce pompy z wtryskiwaczami. Nie wiemy jaka jest pompa wtryskowa. Rozumiem, że nie ma sensu pouczanie o zasadach ustawiania wtrysku, ale taki gruby błąd potrafi ujść uwadze, szczególnie przy trzech cylindrach.
Masz <typen schild > zrob zdjecie jaka masz wersje ta instrukcja dotyczy 2.6 i 3.6 Koparka, O&K MH3, koparka mobilna, ok. 9 ton osprzętu, chwytak, łyżka, dop. GG ok. 9000 kg Hydraulicznie blokowane osie wahadłowe. Z mechanicznie regulowanym wysięgnikiem. Napęd na wszystkie koła, włączana blokada mechanizmu różnicowego. Silnik, 3 cylindry Deutz...
Witam. Posiadam kompresor śrubowy jak w temacie z silnikiem deutz 3 cylindry interesują mnie wszystkie informacje związane z jego elektroniką sterownie śrubą, a w szczególności jakie powinny być założone przekażniki ponieważ nie posiada on żadnego a powinny być 3 proszę o pomoc ponieważ nie posiadam żadnego schematu a wnecie nie mogę nic znajść.
Bardzo dziękuje. Sprawdzę możliwe ze to pompki czasem się zdarzy ze zesłabnie tak jakby nie chodził na wszystkie cylindry.
Pompki do sprawdzenia i ustawienia. Do tego kompresja, rozrząd, szklanki popychaczy. Na cięgle gazu śruby regulacyjne. Górna bieg jałowy, dolna obroty max. Odkręcić kolektor wydechowy i zidentyfikój kopcacy cylinder czy też cylindry.
Witam wszystkich. Poszukuję instrukcji obsługi do ładowarki SAMBRON J24S. Lub kogoś, kto miałby czas, żeby poświęcić trochę czasu. Mam Sambron j24s. Silnik deutz 3 cylindry. Silnik obecnie odpalony na krótko i ładnie gada. Reszta, czyli przewody i osprzęt w stanie agonalnym. Mus zrobić elektrykę od podstaw, tu potrzebne zdjęcia co i jak jest w kablach...
To sprężarka 7 barowa. Tyle nastawiasz na biegu jałowym Bieg jałowy w takim małym silniczku. To jakieś 1800-2000 obr/min.
nie koniecznie musi być zatarty, może równie dobrze wtrysk być zdechły (lejący) i też na zimnym będzie kopcić na biało/szaro bo tam mieszanka zapalać się nie będzie puki się nie nagrzeje. Te Deutze są bardzo trwałe i bardzo dobre, wystarczy dbać o czystość żeberek cylindrów, żeby miał dobre chłodzenie (od czasu do czasu myć go porządnie karcherem po...
Silnik i generator stworzony do pracy ciągłej. To stary, ale bardzo dobry sprzęt jeszcze z prądnicą. Zrób mu pełny przegląd zgodnie z naklejką naklejona na osłonie cylindrów. Możesz ją też zdjąć i wszystko umyć pod ciśnieniem, czyli chłodnicę oleju i cylindry omijając generator.
Kompresja, pompki wtryskowe, rozrząd. Swoją drogą wymieniać pierścienie na zużyte cylindry........
1. 62/2.9 2. 57/2.9 3. 67/2.8 4. 77/2.5 5. 55/2.9 6. 57/2.9 Pierwszy cylinder od koła zamachowego
Przyczyn może być wiele. Od zasiedziałych przewodów aż po zardzewienie pierścieni w cylindrach.
ogólnie ładowarka fajna, mała, zwinna, silnik 3 cylindry Deutz, nie do zajechania, hydraulika też, napędy też, tylko ta skrzynia, a nawet nie skrzynia, bo ona działa, tylko same te tarcze sprzęgłowe, łapki przełącznik przód tył, nie mam pojęcia jak to zrobić, nie ma części, może same tarcze sprzęgłowe do dup... są dwa tam, ale nie wiem czy to ich wina,...
Może rozglądnij się za silnikiem Deutz (F2 L 912) 2 cylindry lub Hatz też 2 cylindry. Silniki powszechnie używane w sprzęcie budowlanym i chłodzone powietrzem.
i na cylindrze coś takiego
Zidentifikuj wadliwy cylinder.
Podmieniłeś pompę wtryskową na inną czy miejscami zamienione. Co z pozostałymi rzeczami które wymieniłeś. 4 cylinder najbliżej pompki paliwa.
Piszę to z doświadczenia. Przy silnikach Deutz-a grzebię już z 20 lat a na ten silnik certyfikat zdobyłem, w 2001 chociaż konstrukcyjnie wywodzi się on z poprzednika, czyli 1011F a ten z silnika 1011 i sposób napędu pompek nie zmienił się od pierwowzoru, który debiutował w latach 80. I nie spotkałem się by ten kołek się ściął. Z ciekowości podzwoniłem...
o ile dobrze pamiętam to NH Clayson 1530 ,czyli to trochę nowszy kombajn, 1530 miał silnik Forda 6 gary i był trochę młodszy od M122.Widziałem parę egzemplarzy NH Clayson M122 z silnikiem Deutz 4 cylindry to jednak chyba były montowane oryginalnie w tym modelu.Dodam że na tabliczce pisało Made In France.
W workshop manualna nic o lampie nie pisze za to jest pokazana metoda kropelkową. Ciekawi mnie gdzie ta kabina w sprężarce czy generatorze prądotwórczym. Kolejność cylindrów odlana na bloku. Przy ustawianiu zapłonu w parzysto cylindrowych silnikach bez znaczenia czy bierzesz 1 czy ostatni cylinder. Wyjdzie to samo. Ten z postu ma 4 cylindry.
Ściągnij odpływ paliwa. I zobaczyć czy leci. Powinno nawet na biegu jałowym płynąć dość intensywnie. Jak leci słabo albo wcale. To masz przyczynę.
Nie możesz zostawić takiej nierówności między cylindrami.
Zbyt duży luz tłok - cylinder. Pomiar sprężania przeprowadzony?
Remont kapitalny to nie wymiana pierścieni. Blok się nie krzywi i nie wolno go zbierać! Jeżeli się pokrzywił to znaczy, że był silnie przegrzany i żeliwo straciło stabilność, więc blok złom. Tuleje wytarte, bo w chwili założenia pierścień już były zużyte. Pierścienie zamiast ślizgać się po warstwie oleju trzymającym się w honie szlifowały cylinder.
A możesz podpowiedzieć, dlaczego w silniku z turbo są wyższe podkładki? U mnie ktoś zastosował wyższe cylindry i niestety max, co się zmieści, to 1.1 przy zastosowaniu 0.5 pod cylinder, żeby uzyskać 1 mm komorę spalania.
Kupujesz różne pod cylinder i pod głowicę. Jak masz z czego to ustawiasz. Inna sprawa to bez sensu robić górę na sztukę jak dół też zużyty. Zaraz jeszcze się okaże że kupione najtańsze propartsy które wytrzymają 100h. Co więcej Deutz farh silników nie robił.
Pierścienie zapiekają się bo olej jest nieodpowiedni lub uszkodzone są natryski olejowe, chłodzące denka tłoków. Chciasz kiedyś miałem okazje rozbierać silnik w którym pierścienie notorycznie się zapiekały. Klijent rozbierał go regularnie co miesiąc. Aż po szóstym razie się poddał. Okazało się że zakładał pierścienie od innego silnika, przerobiwszy...
Ok czyli według tego schematu ze zdjęcia, jeżeli na pierwszym cylindrze jest mijanka to ustawiam na czwartym i odwrotnie.
Jeśli kopci szarym takim jak się przyjrzysz niebieskawym dymem, to znaczy, że przepala olej i pierścienie (możliwe że włącznie z gładziami cylindra) ma zużyte.
W pytaniu podałeś F2-F4 a to tylko ilość cylindrów. Luzu zaworowe nie zależą od ilości cylindrów.
Tak jak pisałem ściągnij kolektor wydechowy i sprawdź który cylinder. Bo objaw dziwny dla tego silnika.
Momenty i luzy zaworowe podałem przy okazji silnika 912 który mechanicznie jest taki sam jak 913 ( średnica cylindra inna ) tu masz linka www.elektroda.pl/rtvforum/topic2056800.h...
Bardzo dziekuje za odpowiedż.Wartość sprężania jest ale za mała. Podobno wlaśnie bs, czyli tłok chłodzony olejem z podwójnym dnem, odwrotnie jak w fl , ale wymiary identyczne.To prawda że zrobiłem to na pałe, ale facet sprzedając mi czesci, powiedział , że nie ma to wiekszego wplywu na sprężanie. A jaka musi być odleglość między tłokiem i cylindrem?
Na razie to podalesy że silnik szybko obrotowy rzędowy o 2 cylindrach. Więc mało trochę. W starych maszynach była 511. Potem 1011 i pochodne. A tak jak wyżej już koledzy powiedzieli. Jedna wielką niewiadomą. Może być niezła mina.
jesli jestes zielony to poszukaj starych wydań "Swiata motocyklisty" (rocznikow nie pamietam) ale byla tam seria artykołów o usprawnianiu silnika 2T wraz z obliczeniami , rysunkami itp..od tego bym zaczal na twoim miejscu bo w 2t duzo latwiej cos popsuc niz ulepszyc :-)
Więc tak pierwszy cylinder od koła zamachowego. 1. 13 p 3.0 2. 29 p 2.7 3. 13 p 2.9 4. 27 p 2,7 Wijmij stare zmierz co masz
No cóz to pewnie dobry material na wywody akademickie.Moze producent ma powody by tak ustalać kolejność pierscieni.Generalnie przyjmuje sie że minutowy to także wpomagający pierscien zgarniający olej.Więc jego pozycja powinna byc jako druga.W dieslu tez jako drugi bo ze względy na wyższe cisnienia gazowe nad nim powinien byc jeden pierscien który jakby...
Zamykam. Rozsypała sie pompka wstepna. Czyli słabe cisnienie do pompy wtryskowej objawia sie w tym silniku brakiem podawania paliwa na pierwszy cylinder. Silnik f3l912. Dzięki za odzew.
Bez znaczenia ile cylindrów. Podawałem na forum poszukaj. Dla silnika 912/913 te same momenty.
Biało błękitny dym to raczej spalanie oleju i problem pierścienie/tłok/cylinder. No chyb że przepaliło uszczelkę do kanału popychaczy i odmą spliny pcha razem z mgłą olejową. Tak czy siak raczej czapka w górę i weryfikacja. Jak uszczelka ok to sprawdzenie gładzi cylindrów i pomiar. Może nawet wyjęcie najgorszego tłoka i ocena. Ale raczej pachnie pełnym...
nooo czyli tak jak myslalem za duzo kombinacji cylinder od 250 to mozna na skup oddac albo komus kto ma 250 a nie do 251....wogole nie oplacalne strach kombinowac bo sie cos skrzani i sie wtedy dopiero roboty narobi...a koles mi w sklepie gadał ze bez problemu i zadnych przerobek mozna cylinder 250 do 251 dawac wogole sie koles nie zna...czyli najlepszym...
A skąd pewność, że tam też nie ja? Sprawdź przed rozruchem silnika poziom oleju. Jeżeli jest OK, to oznacza rozbiórkę silnika. Masz prawdopodobnie pęknięty płaszcz tłoka na jednym cylindrze i lub zatarte pierścienie.
Po 3tyś godzin prowadnice wydechowe są poza zakresem. Po 6 ssące. A że głowica to monolit to trzeba frezować. Potem już są wymienne. Do tego po 6tyś silnik do rozbiórki cylindry u góry są już zużyte. Trzeba szlif robić, lub honować cylindry, wał najczęściej zostawiasz.
Cylinder dokręcasz w 5 podanych przeze mnie na forum ruchach. Tu masz pierwszą cześć instrukcji czyli przedmowa.
Koledze nie chce się chyba szukać bo było kilka razy na forum. Tylko nie dla silnika z 6 cylindrami, a trochę mniejszego.
Zmierz sobie cisnienie na poszczegolnych cylindrach ona sporo ci powie. Z tego co piszesz to gdy zapalasz to silnik nie pracuje ci na wszystkich cylindrach, czyli oprocz zuzycia silnika moze ci kable WN nie domagaja, obejrzyj sobie swiece. Duzo rzeczy moze odpowiadac za taki stan rzeczy. Ja bym zaczal od kompresji bo m.in. tak wyglada zapalanie zimnego...
bym musiał sprawdzić jeden czujnik jest na cylindrze na bank.do wentylatora nie idzie ani jeden kabel, tylko tak jak w przykładowym linku https://allegro.pl/oferta/silnik-deutz-v... kolega kombajn kupił używany poprzedni właściciel robił remont wiec o gwarancji nie ma już mowy, ewidentnie brakuje wiatru bo cylindry są po dniu...
Ja w koparce Atlas 1704 silnik 6 cylindrów mam problem z ustawieniem pomp. Kolejność i podkładki są ok, silnik pali od strzała ale mam mało mocy. Co może być nie tak?
Zapomniałem zrobić zdjęcia podstawy filtra.Tak mam podobny czujnik jak z pozycji 16 wkręcany jest w cylinder.Dzis zrobiłem około 30 km i tak wskazówka podniosła się prawie do połowy ale to jak jechałem pod górkę a z górki i na prostym spada do zera więc wychodzi ze czujnik jakis działa tylko silnik nie ma stałej temperatury?
Witam proszę o pomoc zatarł mi się 1 cylinder w tym silniku f8l413f w kombajnie pilnie szukam części i fachowca tel 605788557 pilnie !!!
Nagle tak z siebie czy stopniowo? Na początek zatrzymasz identyfikować cylinder który dymi po prostu odkręcasz kolektor wydechowy i odsuwasz go na centymetr będzie wtedy widać. Zaczynasz od początku od sprawdzenia rozrządu. Potem LDA. Dalej ustawienie pompek i podkładki pod nimi. Do tego wtryskiwacze. Potem cylindry i tłoki. Równie dobrze silnik mógł...
Jeszcze jedna uwaga. Zwroc uwage ze cylindry w psa liczymy od rozrzadu, a wtryski od skrzyni biegow. Czyli uszkodzenie masz w obwodzie 3 wtrysku, na cylindrze 2. Pisze bo duzo ludzi sie myli na tym :) Podaj nam wiecej danych, jakis kod bledu mile widziany.
wystarczy ze zapieklo pierscienie w tlokach i taki efekt. olej miales wiec dol moze przezyl, ale w cylindrze panuje duzo wyzsza temperatura temperatura.
Ale się tej nafty uczepiłeś. Pozdrawiam. Zresztą mowa jest tutaj o silniku chłodzonym powietrzem,a te silniki potrafią łapać spore temperatury na cylindrach. Pierścienie mogą stać. Ja polecam zacząć od najprostszych czynności. Wypadało by też przemyć silnik a szczególnie żeberka cylindrów roztworem Dimera i myjką ciśnieniową.
Czy takie cacko jak na załączonych zdjęciach wytrzyma pracę jako duży kompresor? Mógłbym wykorzystać samą sprężarkę bo silnik elektryczny jest spalony. Problem w tym, ze ona w oryginale jest chlodzona obiegiem wewnętrznym, gazem chłodniczym o temperaturze - 16 do - 25 *C Sprężarka dobrej firmy Bitzer typ 6F - 40.2Y, sześcio-tlokowa, dwa stopnie sprężania,...
Remontuję, a dokładnie wymieniam jeden z cylindrów, bo miał być to tylko szybki remont dla znajomego. Ale postanowiłem rozebrać, wyczyścić pozostałość. Proszę nie pisać głupich komentarzy, bo silnik Deutz robię pierwszy raz.
Witam Skrzynia w Dafie zaczela szarpac wiec profilaktycznie wyciagnalem z niej wybierak by sprawdzic uszczelnienia. Jak sie okazalo - uszczelnienia wygladaja OK, tylko w srodkowym cylindrze bylo duzo "mazi" -wyglada to jak drobne opilki metalu z tawotem. Jednak wizualnie wszystko wyglda dobrze - nie widac mechanicznych uszkodzen. Czy spotkal sie ktos...
Witam, nic nie znalazles w sieci - bo dzisiaj praktycznie '99%' uzytkownikow o tym nie wie, to jest 'klasyczny / ksiazkowy' wrecz objaw bardzo opoznionego zaplonu lub niskiego stopnia sprezania silnika, np. 6 : 1 - a zastosowanie do niego dzisiejszego paliwa '95 Oktan'..? Podejrzewam, ze to jednak dosc nowy silnik i powinien miec ok. 8,5 - 9 : 1 sprezanie,...
Kolejno popuszczaj rurki cisnieniowe na wtryskiwaczach by sprawdzic czy dymi z jednego cylindra czy ze wszystkich. Wywal filtr powietrza na probe. Sprawdzic skok zaworow dolotowych i luz. Sprawdzic synchronizacje wydajnosciową wtryskiwaczy.(wtryskiwacze do menzurek i kręcic silnikiem,byc moze którys leje za duzo i ten cylinder ,,napędza" silnik a ze...
Za niskie obroty silnika, konieczne są lżejsze rolki i regulacja napędu. Może też być wydech słabo dopasowany do cylindra i z tego powodu niewielki przyrost mocy + ogromna dziura przed rezo.
Deutz Fahr nie robi silników. Tylko Deutz. Silniki wolnossące nie miały sterowania na wentylatorze tylko doładowany i 6 cylindrów. Miał termostat w kolektorze wydechowym. Jeśli to sprzęgło wiskozowe..... To nie jest sprzęgło wiskozowe. ....... Po co zabierasz głos w temacie o którym nie masz pojęcia? Co więcej silnika na oczy nie widziałeś.
Niestety nie udalo mi sie jej uruchomic a naprawa jest nie opłacalna za duzo kosztuje , nie mam miernika by zmierzyc ciśnienie w cylindrze... Dodano po 2 Niestety nie udalo mi sie jej uruchomic a naprawa jest nie opłacalna za duzo kosztuje , nie mam miernika by zmierzyc ciśnienie w cylindrze...
Dzieki za pomoc silnik odpala! Tak jak pisaliscie uszczelka u mnie akurat na 2 cylindrze https://obrazki.elektroda.pl/8378802100_...
duzo auto ma najezdzone? moze juz ciśnienie na cylindrach jest za małe?
Jak jest przedmuch pod głowicą to nie tylko przy odpalaniu ale podczas pracy przede wszystkim. Nie wiesz o czym piszesz, a ten silnik widzisz pierwszy raz na zdjęciu powyżej. Początek przedmuchu objawia się silnym strzałem przy rozruch, który cichnie po paru sekundach. Zdejmij osłony i zobacz gdzie są ślady okopcenia z drógiej strony silnika. Można...
Witam wszystkich. Przy remoncie silnika deutz f6l912 stwierdziłem, że wymiar komory spalania poszczególnych cylindrów nie mieści się w w normach z instrukcji tj. 1-1,2mm. A zawiera się w przedziałach 1,7-1,9mm. Dodam tylko, że pod tuleje i pod głowice zamontowałem najcieńsze dostępne dla tego typu silnika podkładki - odpowiednio 0,2 mm i 1 mm. I mam...
Sorry że tak późno odpisuję silnik mam db50 Piaggio dozownik jest od nowości i nie było z tym problemu trochę a później ten zapłon ustawie i kupię zimniejszą świecę na cylindrze airsal l słaby rezo na oryginalnym jest dwa razy większe bo tam są dodatkowe kanały wydechowe próbuję kupić tą świecę z napisem Japan NGK albo Boscha jakiegoś albo jakaś Iskra...
Nie ma pompy wtryskowej. Są indywidualne pompki wtryskowe na każdy cylinder. Ty masz do ustawienia rozrząd, pompki wtryskowe. Sprawdzenie popychaczy pompek. Pomiar wysokości uszczelki pod głowicą i kompresja.
Olej spala albo dołem tzn. pierścienie na tłkoach albo górą tzn. uszczelniacze zaworów no i zostaje jeszcze uszczelka głowicy. Sprwawdź ciśnienie i świece w cylindrach.
Wszystko ok, reszta to partycji extended i znajdują się po swoich adresach kolega teraz wgrać mbr co podałem w załączniku w poprzednim poście i iść spokojnie odpoczywać . Kolega jak użyć FF ( tylko zamiast 63 musi kolego wpisywać start lba 0 i end lba 0 ) -> http://forum.idg.pl/index.php?s=&showtop... W poprzednim załączniku...
A jakie powinno być ciśnienie w cylindrach ???? Dodano po 49 U mnie jest od 19 do 22 bar dobre czy złe??
Dzień dobry Potrzebuję jak ustawić luzy zaworowe w ciągniku Deutz Farh Agrotron. Tabliczka na zdjęciach Silnik 6 cylindrów 165 KM 2000r mk3 https://obrazki.elektroda.pl/8025561400_... https://obrazki.elektroda.pl/9720393000_... https://obrazki.elektroda.pl/6223654600_...
hm 3 elektrody to przy niedomagającym zapłonie 3 nic nie warte iskry . jedno elektrodowe moim zdaniem w autach ze słabym zapłonem spisuja sie duzo lepiej
Witam mam problem z Oplem Meriva 1.6 2007r. Na wstecznym i na jedynce auto gasnie albo dlawi sie. Przebieg 182 tys Sonda wymieniona bo za duzo palil. Cisnienie na cylindrach po 14 .
Witam Jestem po pierwszym od 30stu lat odpaleniu tego ciągnika. Jest tam dziwny patent z odpalaniem tego ustrojstwa (poniżej film): https://www.youtube.com/watch?v=Y8JGXrlL... W 0:16 sekundzie dziadek wkłada jakiś materiał do rurki która wędruje do cylindra. Może mi ktoś wytłumaczyć co to jest??
Tu podam dla przykładu silnik firmy Deutz serii 913 6 cylindrów w wersji wolno ssącej miało 120KM w najmocniejszej wersji doładowanej CP 580KM, Trwałość remontowa obydwu taka sama 13 000h. Blok, wał korbowy, cylindry takie same. Ale już panewki, korbowody, głowice, pompa oleju inne. Osprzęt też wytrzymywał tyle samo w każdym z tych silników. Z turbo...
Witam, warto jeszcze sprawdzic - czy na glowicy jest moze zamontowana elektryczna 'dekompresja' [ elektromagnes / pociagajacy za dzwigienke naciskajaca zawor wydechowy w trakcie zapalania rozrusznikiem ], bo jesli jest takowe urzadzenie na glowicy - to byc moze ma juz zbyt poluzowana linke / ciagnaca za dzwigienke, ktora uchyla zawor wydechowy w trakcie...
A wydech nadal oryginalny? Jak wymienisz na sportowy, to w końcu odczujesz różnicę, o ile napęd pozwoli wkręcić się w rezo.
Nie wiem czy problem rozwiązany ale raz wlalismy liqu molly 2 razy lucas do wtryskow i od maja jezdzimy na paliwie B0 i narazie auto duzo mniej wypala dpf
Silnik Deutz F4M 2011. Na forum jest osoba która w nich siedziała. Patrząc na instrukcję obsługi, silnik nie posiada funkcji dawki rozruchowej. Są niezależne pompki wtryskowe na cylinder napędzane z wałka rozrządu. Rozumiem że w tym silniku nie masz normalnych świec żarowych w komorze spalania. Możliwe że w tym silniku są zastosowane tłoki aluminiowe...
http://www.google.pl/search?client=firef... Poczytaj, przeanalizuj.
Ja też walczylem z nim troche, zanim sie nie zorientowalem, ze go mozna rozebrac. Glownym problemem nie jest (przynajmniej u mnie nie bylo) zapychanie sie grota, tylko zauwazylem spadek mocy ssacej. Wpier sobie wlasnie tlumaczylem to zapychaniem grota. Po rozebraniu okazalo sie, ze w cylindrze jest duzo malutkich kawalkow cyny, ktore przeszkadzaly prawidlowej...
Witam, jak 'podlewa' sie paliwem swiece - to najlepiej zrobic to wlasnie strzykawka, taka 10 - 20ml i tak - zeby 'rozpylic' paliwo, ktore sie wtryskuje bezposrednio do cylindra, czyli zeby powstala taka 'mgla paliwowa / opary'. Trzeba do strzykawki nabrac bardzo malo benzyny, tak z 'jedna / mala kreseczke' na podzialce strzykawki, czyli ok. 0,05 - 0,1...
A co ze wskaźnikiem temperatury? Czujniki są 2 (przynajmniej w moim DX są)-jeden od przegrzania-uruchamia kontrolkę i jednocześnie klakson oraz drugi od wskaźnika temperatury. Obydwa czujniki zmontowane w głowicy 4-tego cylindra czyli tego przy kabinie.
Przeciwwagi uderzają w tym silniku o lustro oleju. Poza tym z panewek podczas pracy wydostaje się olej i jest rozrzucany siłą odśrodkową na cylindry. A łopatki to stosuje się w silnikach bez pompy oleju.
Witam. Mam problem ze sprężarką śrubową Ingersoll Rand. Według mojej wiedzy jest to sprężarka P130 - nie posiada tabliczki znamionowej. Silnik Deutz 3 cylindry, typ: F3L 1011 F. Taka jak na zdjęciu poniżej: http://obrazki.elektroda.pl/2735689800_1... http://obrazki.elektroda.pl/7868255000_1... Sprężarka ładnie pracuje...
Chyba wlales zbyt duzo oleju. Ile powinno się wlać oleju w cylindry przy próbie sprawdzania tłoków ? Benzyna 1.6, 4-ry cylindry
http://lmgtfy.com/?q=gilzowanie+bloku Oczywiście szukałem informacji na temat glizowania ,ale nic szczególnego nie znalazłem. Powiedzcie mi z jakiego producenta użyć pierścieni. Czy producenta primy jest warte czy szukać goetz itd. Średnica wewnętrzna cylindra to 96mm dla silnika 3.8
90 oC to jest temperatura płynu, chyba jednak nie przeczytałeś milion postów, bo byś trafił na ten odpowiedni. Przede wszystkim napisz co to za silnik, w jakim urządzeniu pracuje, bo by może będzie to po prostu w instrukcji. Tutaj masz przykład http://hondacbr.bloog.pl/id,5216353,titl... Najważniejsza...
Temat zbliza sie do finalu. Winne byly zawor w dolocie i uszkodzona centralka lpg. Nie wiadomo dlaczego mialo to az taki wplyw na 4 cylinder gdyz powinno na wszystkie. Testy trwaja ale w tej chwili jest duzo lepiej.
za duzo ci to nie da :]
Prawidłowe to takie gdy równice wartości między cylindrami nie jest większa niż 10%. A tam uszczelki nie są cienkie miedziane pod każdą głowicą?
wszystko zależy za jakie pieniądze jest do kupienia i w jakim stanie, jak do 1000zł to sam bym chętnie kupił do esioka :) ogólnie są to prawie niezniszczalne silniki, byle tylko miały dobre chłodzenie (trzeba myć karczerem cylindry i chłodnice oleju pod tą pokrywą tunelu powietrza, bo jak są zalepione olejem z syfem to się przegrzewają i zajeżdżają)
Podałem powietrze i na dwoch cylindrach wali dobrze w dolot, na dwóch trochę mniej. Proba olejowa poprawiła sprężanie o ok. 2-3 bary. Po wkreceniu swiec i probie odpalenia kręci i cofa silnik jak by cisnienie przedostawało się miedzy cylindrami. Reakcja podobna jak za duzo samo startu lub plaka psiknie się. Także cały silnik na szrot.
Kolego temat dotyczy silnika 2011 a ty wyskakujesz, z 1013 który jest zupełnie innym silnikiem. Tam wyciągasz cały regulator i blokujesz listwę. Pompki się trymuje specjalnym kluczem Bosha i po każdym włożeniu jednej pompki sprawdza się suwmiarką wysuw listwy czy jest dobrze. Nie wspomnę o tym, że każda z tych pompek ma naniesioną elektro pisakiem na...
Dzieki za odpowiedz . Widze wlasnie silnik na sprzedarz i jest wydruk pokazany z pomiarem i tam ma 33\34 bar . to za duzo ?
silnik deutz cylinder deutz ciśnienie cylinder głowicy deutz moment deutz
dekoder orange konfiguracja termostat danfoss parametry żarówka omnilux
zasilacz laboratoryjny pompa ciepła firmy
Czy klej epoksydowy metal jest termoprzewodzący? Termostat W3001 - stopniowe gaśnięcie wyświetlacza: przyczyny i rozwiązania