Luz 0.15 po co ściągałeś głowicę.
Kupujesz różne pod cylinder i pod głowicę. Jak masz z czego to ustawiasz. Inna sprawa to bez sensu robić górę na sztukę jak dół też zużyty. Zaraz jeszcze się okaże że kupione najtańsze propartsy które wytrzymają 100h. Co więcej Deutz farh silników nie robił.
Nie ma silnika bs4l913 tylko jak już to pewnie BF4L913. Czyli doładowany rzędowy cztero cylindrowy szybko obrotowy silnik. Dla mnie jak nie ma kompresji to nie ma czyli jest 0 bar lub blisko tej wartości. Podkładki daje się pod cylinder i pod głowicę mierząc odległość tłoka od głowicy dobiera się podkładkę, a nie na pałe.
Silnik Deutz F4M 2011. Na forum jest osoba która w nich siedziała. Patrząc na instrukcję obsługi, silnik nie posiada funkcji dawki rozruchowej. Są niezależne pompki wtryskowe na cylinder napędzane z wałka rozrządu. Rozumiem że w tym silniku nie masz normalnych świec żarowych w komorze spalania. Możliwe że w tym silniku są zastosowane tłoki aluminiowe...
sa dobre a tym bardziej ze jak zamieniłem pompki to działał ten cylinder na ktorym była stara pomka czyli wałek rozrzadu odpada. a otwarcie wtrysku było takie same bo do pomiaru cisnienia wykozystałem jeden wtrysk. ale chyba oddam jeszcze raz do regeneracji ta pompke bo dzisiaj po sprawdzeniu tego cisniena wyciagnełem wtrysk z tego co kiepsko pali i...
Moc i norma spalin to co dobiło trwałość silników. Kolejna bzdura zawsze można to tak zrobić zaprojektować dobrać materiały i wykonać, że trwałość będzie ogromna. Prosty przykład silnik Deutz 6 cyl seria 913 ten silnik w wersji wolnossącej ma 105 koni. Najbardziej wysilona doładowana wersja CP ma ich prawie 600. Trwałość każdego z nich według producenta...
Nie robiłem zbyt wielu takich silników, ale sądząc po częściach, które zawsze zamawiałem to są takie same silniki. Różnią się tylko ilością cylindrów. Na każdy cylinder masz oddzielna głowice więc wartości powinny być takie same. Pierwszy raz jak naprawiałem taki silnik nie miałem żadnych momentów. Patrzyłem na średnicę szpilek i podług nich dobierałem....
kkknc Cermotor akurat ich nie dobierał. A więc od początku. 17 lat temu jedna z firm przeprowadziła kapitalny remont tego silnika. Jeśli chodzi o tuleje, zamontowano je z firmy yenmak (wymiar wysokości 137,3 mm - zgodny z instrukcją). Niestety w zeszłym roku w silniku pękł wał na 4 korbie. Na szczęście tak pękł, że blok ostał się cały. Tym razem postanowiłem...
Nagle tak z siebie czy stopniowo? Na początek zatrzymasz identyfikować cylinder który dymi po prostu odkręcasz kolektor wydechowy i odsuwasz go na centymetr będzie wtedy widać. Zaczynasz od początku od sprawdzenia rozrządu. Potem LDA. Dalej ustawienie pompek i podkładki pod nimi. Do tego wtryskiwacze. Potem cylindry i tłoki. Równie dobrze silnik mógł...
dzięki za info Dzisiaj rozmawiałem z fachowcem od silnikówi on powiedział mi że jak włożę cylinder i tłok wysunę w gmp to rant tłoka musi być równo z cylindrem wtedy daję grubość 1,25 podkładkę i jest ok co wy na tą teorię ? moim zdaniem jest to praktyczniejsze niż dokręcać głowicę, przecież szpilki też mają swoją wytrzymałość i jest ryzyko że się ukręcą...
ogólnie to maszyna kupiona z niemiec , nie pracowała na jeden cylinder własnie ten 2 , pokrzywione zawory były , przytarty tłok , silnik napewno był już kiedyś robiony , brakowało paru osłon od chłodzenia wiec stwierdziłem ze to było przyczyną awari , zrobiłem ten cylinder , przepracowała cały sezon , ciśnienia nie mierzyłem bo nawet przy nagrzanym...
Weź KOLBEN SMITH. http://www.ms-motor-service.com/pl/werks...
Witam! Napiszę tu, ponieważ liczę na odpowiedź kolegi kkknc. Umiesz liczyć licz na siebie :) Mój silnik f3l912 bardzo dymi z odmy i tłumika. Odpowiedzi wyżej silnik do kapitalki, to, co dopiszę niżej wyciągając wnioski z twoich wypowiedzi kolego "marian7k" będzie świadczyło o tym dobitnie. ... po zdjęciu pierwszej głowicy i cylindra widać malutki próg...
O nagrzaniu przed pracą, ani wychłodzeniu nie pomyślałem. Słuszna uwaga. Dodano po 27 kkknc napisał wyżej, że "...Sprężarka startuje z otwartym zaworem dolotowym aby zassać powietrza do swojego sterowania". A mi się wydaje, że z animacji wynika że startuje z zaworem zamkniętym. Minimum powietrza na obiegu wewnętrznym zapewnia zawór podciśnieniowy Vacuum...
z boku jest taka pokrywa wzdłuż cylindrów i głowic zwężająca się ku końcowi silnika . ona dobrze spasowana ? prawidłowo przylega ? nie ma gdzieś lewego powietrza co na zewnątrz ucieka i nie jest wdmuchiwane na silnik?
Masz <typen schild > zrob zdjecie jaka masz wersje ta instrukcja dotyczy 2.6 i 3.6 Koparka, O&K MH3, koparka mobilna, ok. 9 ton osprzętu, chwytak, łyżka, dop. GG ok. 9000 kg Hydraulicznie blokowane osie wahadłowe. Z mechanicznie regulowanym wysięgnikiem. Napęd na wszystkie koła, włączana blokada mechanizmu różnicowego. Silnik, 3 cylindry Deutz...
Tak jak pisałem ściągnij kolektor wydechowy i sprawdź który cylinder. Bo objaw dziwny dla tego silnika.
Silnik i generator stworzony do pracy ciągłej. To stary, ale bardzo dobry sprzęt jeszcze z prądnicą. Zrób mu pełny przegląd zgodnie z naklejką naklejona na osłonie cylindrów. Możesz ją też zdjąć i wszystko umyć pod ciśnieniem, czyli chłodnicę oleju i cylindry omijając generator.
Witam wszystkich. Poszukuję instrukcji obsługi do ładowarki SAMBRON J24S. Lub kogoś, kto miałby czas, żeby poświęcić trochę czasu. Mam Sambron j24s. Silnik deutz 3 cylindry. Silnik obecnie odpalony na krótko i ładnie gada. Reszta, czyli przewody i osprzęt w stanie agonalnym. Mus zrobić elektrykę od podstaw, tu potrzebne zdjęcia co i jak jest w kablach...
Takie które mają styki 87 i 87a, np. 561 dla 12V
nie koniecznie musi być zatarty, może równie dobrze wtrysk być zdechły (lejący) i też na zimnym będzie kopcić na biało/szaro bo tam mieszanka zapalać się nie będzie puki się nie nagrzeje. Te Deutze są bardzo trwałe i bardzo dobre, wystarczy dbać o czystość żeberek cylindrów, żeby miał dobre chłodzenie (od czasu do czasu myć go porządnie karcherem po...
No cóz to pewnie dobry material na wywody akademickie.Moze producent ma powody by tak ustalać kolejność pierscieni.Generalnie przyjmuje sie że minutowy to także wpomagający pierscien zgarniający olej.Więc jego pozycja powinna byc jako druga.W dieslu tez jako drugi bo ze względy na wyższe cisnienia gazowe nad nim powinien byc jeden pierscien który jakby...
A możesz podpowiedzieć, dlaczego w silniku z turbo są wyższe podkładki? U mnie ktoś zastosował wyższe cylindry i niestety max, co się zmieści, to 1.1 przy zastosowaniu 0.5 pod cylinder, żeby uzyskać 1 mm komorę spalania.
Na razie to podalesy że silnik szybko obrotowy rzędowy o 2 cylindrach. Więc mało trochę. W starych maszynach była 511. Potem 1011 i pochodne. A tak jak wyżej już koledzy powiedzieli. Jedna wielką niewiadomą. Może być niezła mina.
Zapomniałem zrobić zdjęcia podstawy filtra.Tak mam podobny czujnik jak z pozycji 16 wkręcany jest w cylinder.Dzis zrobiłem około 30 km i tak wskazówka podniosła się prawie do połowy ale to jak jechałem pod górkę a z górki i na prostym spada do zera więc wychodzi ze czujnik jakis działa tylko silnik nie ma stałej temperatury?
ogólnie ładowarka fajna, mała, zwinna, silnik 3 cylindry Deutz, nie do zajechania, hydraulika też, napędy też, tylko ta skrzynia, a nawet nie skrzynia, bo ona działa, tylko same te tarcze sprzęgłowe, łapki przełącznik przód tył, nie mam pojęcia jak to zrobić, nie ma części, może same tarcze sprzęgłowe do dup... są dwa tam, ale nie wiem czy to ich wina,...
Zamykam. Rozsypała sie pompka wstepna. Czyli słabe cisnienie do pompy wtryskowej objawia sie w tym silniku brakiem podawania paliwa na pierwszy cylinder. Silnik f3l912. Dzięki za odzew.
o ile dobrze pamiętam to NH Clayson 1530 ,czyli to trochę nowszy kombajn, 1530 miał silnik Forda 6 gary i był trochę młodszy od M122.Widziałem parę egzemplarzy NH Clayson M122 z silnikiem Deutz 4 cylindry to jednak chyba były montowane oryginalnie w tym modelu.Dodam że na tabliczce pisało Made In France.
Podmieniłeś pompę wtryskową na inną czy miejscami zamienione. Co z pozostałymi rzeczami które wymieniłeś. 4 cylinder najbliżej pompki paliwa.
Nie możesz zostawić takiej nierówności między cylindrami.
Ściągnij odpływ paliwa. I zobaczyć czy leci. Powinno nawet na biegu jałowym płynąć dość intensywnie. Jak leci słabo albo wcale. To masz przyczynę.
Ja w koparce Atlas 1704 silnik 6 cylindrów mam problem z ustawieniem pomp. Kolejność i podkładki są ok, silnik pali od strzała ale mam mało mocy. Co może być nie tak?
Koledze nie chce się chyba szukać bo było kilka razy na forum. Tylko nie dla silnika z 6 cylindrami, a trochę mniejszego.
Deutz Fahr nie robi silników. Tylko Deutz. Silniki wolnossące nie miały sterowania na wentylatorze tylko doładowany i 6 cylindrów. Miał termostat w kolektorze wydechowym. Jeśli to sprzęgło wiskozowe..... To nie jest sprzęgło wiskozowe. ....... Po co zabierasz głos w temacie o którym nie masz pojęcia? Co więcej silnika na oczy nie widziałeś.
Może rozglądnij się za silnikiem Deutz (F2 L 912) 2 cylindry lub Hatz też 2 cylindry. Silniki powszechnie używane w sprzęcie budowlanym i chłodzone powietrzem.
Bez znaczenia ile cylindrów. Podawałem na forum poszukaj. Dla silnika 912/913 te same momenty.
W pytaniu podałeś F2-F4 a to tylko ilość cylindrów. Luzu zaworowe nie zależą od ilości cylindrów.
Pierścienie zapiekają się bo olej jest nieodpowiedni lub uszkodzone są natryski olejowe, chłodzące denka tłoków. Chciasz kiedyś miałem okazje rozbierać silnik w którym pierścienie notorycznie się zapiekały. Klijent rozbierał go regularnie co miesiąc. Aż po szóstym razie się poddał. Okazało się że zakładał pierścienie od innego silnika, przerobiwszy...
(at)sigwa18 powiedz mi po co ty się odzywasz w temacie na którym nie masz pojęcia. Jakoś magicznie ci przepala gdzieś uszczelkę do kanału popychaczy a wystarczy że ją przypali do kanału chłodniczego. Już będzie olej szedł do cylindra i się spalał. Tak autorzy jest to jak najbardziej możliwe to bardzo często usterka w tych silnikach na początku tylko...
Cylinder dokręcasz w 5 podanych przeze mnie na forum ruchach. Tu masz pierwszą cześć instrukcji czyli przedmowa.
Jeśli kopci szarym takim jak się przyjrzysz niebieskawym dymem, to znaczy, że przepala olej i pierścienie (możliwe że włącznie z gładziami cylindra) ma zużyte.
Remontuję, a dokładnie wymieniam jeden z cylindrów, bo miał być to tylko szybki remont dla znajomego. Ale postanowiłem rozebrać, wyczyścić pozostałość. Proszę nie pisać głupich komentarzy, bo silnik Deutz robię pierwszy raz.
Witam, odpisuję Ci w tym topicu tylko i wyłącznie dlatego że miałem do czynienia z tym silnikiem, w ramach 'hobby' mojego ojca. :D Z reguły deutz'e na zachodzie są jechane do końca, więc sugeruję sprawdzić ciśnienie sprężania. Najczęściej pada cylinder znajdujący się najbliżej kabiny. Ostrzegam, jeśli zdejmiesz tuleje, pamiętaj o tym by przy wkładaniu...
Ale się tej nafty uczepiłeś. Pozdrawiam. Zresztą mowa jest tutaj o silniku chłodzonym powietrzem,a te silniki potrafią łapać spore temperatury na cylindrach. Pierścienie mogą stać. Ja polecam zacząć od najprostszych czynności. Wypadało by też przemyć silnik a szczególnie żeberka cylindrów roztworem Dimera i myjką ciśnieniową.
Witam proszę o pomoc zatarł mi się 1 cylinder w tym silniku f8l413f w kombajnie pilnie szukam części i fachowca tel 605788557 pilnie !!!
Nie widzę tego by 5 letnia maszyna miała tylko 1100h. Zmierz kompresję, wtryski i pompki. Diagnostyka tego silnika to 2h.
bym musiał sprawdzić jeden czujnik jest na cylindrze na bank.do wentylatora nie idzie ani jeden kabel, tylko tak jak w przykładowym linku https://allegro.pl/oferta/silnik-deutz-v... kolega kombajn kupił używany poprzedni właściciel robił remont wiec o gwarancji nie ma już mowy, ewidentnie brakuje wiatru bo cylindry są po dniu...
Czy takie cacko jak na załączonych zdjęciach wytrzyma pracę jako duży kompresor? Mógłbym wykorzystać samą sprężarkę bo silnik elektryczny jest spalony. Problem w tym, ze ona w oryginale jest chlodzona obiegiem wewnętrznym, gazem chłodniczym o temperaturze - 16 do - 25 *C Sprężarka dobrej firmy Bitzer typ 6F - 40.2Y, sześcio-tlokowa, dwa stopnie sprężania,...
W workshop manualna nic o lampie nie pisze za to jest pokazana metoda kropelkową. Ciekawi mnie gdzie ta kabina w sprężarce czy generatorze prądotwórczym. Kolejność cylindrów odlana na bloku. Przy ustawianiu zapłonu w parzysto cylindrowych silnikach bez znaczenia czy bierzesz 1 czy ostatni cylinder. Wyjdzie to samo. Ten z postu ma 4 cylindry.
A skąd pewność, że tam też nie ja? Sprawdź przed rozruchem silnika poziom oleju. Jeżeli jest OK, to oznacza rozbiórkę silnika. Masz prawdopodobnie pęknięty płaszcz tłoka na jednym cylindrze i lub zatarte pierścienie.
deutz cylinder deutz ciśnienie cylinder silnik deutz
matryca lc420wun kamery analogowej visual runtime library error
stanley fatmax bateria radio nasluchowe
Optymalizacja ustawień pieca Termet Silver Pro 20 kW Schemat przetwornicy step-up: kluczowe elementy i zasada działania