Qwa,po prostu mnożymy razy 1000. 10kN=10 000Nm 30kN= 30 000Nm 40kN=40 000Nm
Podawałem na forum, skorzystaj z wyszukiwarki.
50Nm + 210°
Ups całkiem zapomniałem ale tak jak pisałem pierwsze 3 etapy ok a ostatni to właśnie 90stopni.
Momenty i luzy zaworowe podałem przy okazji silnika 912 który mechanicznie jest taki sam jak 913 ( średnica cylindra inna ) tu masz linka www.elektroda.pl/rtvforum/topic2056800.h...
HauptIagerschrauben 30Nm 60°+ 45° = 105° Pleuelschrauben 30Nm 60°+ 30° = 90° Zylinderkopfschrauben 40Nm 45°+ 45°+ 45°+ 30° =165°
To drugie. Do tego nowe śruby.
Tak naprawdę ten silnik Deutz-a nie jest silnikiem Deutz-a. To Lombardini FOCS i ten silnik tam się nazywa LWD 1204T. Pełna dokumentacja serwisowa do tego silnika jest na elektrodzie. Wstawił ją (at)georgesgr tutaj http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Jakie są momenty dokręcenia głowicy w silniku DEUTZ F3L1011 oraz jaki jest schemat dokręcania (kolejność)?
Są na forum. Sam podawałem.
Momenty dokręcania te same co w 1011f. Rozrząd też. Nawet prościej bo masz automatyczny napinacz i nie potrzeba tensometru.
Podawałem na forum kolega skorzysta z szukajki.
Wszystkie języki europejskie, ale nie po polsku Od paru lat nawet po rosyjsku. Masa tych i innych silników deutz chodzi na zakałkaziu. Musiałbym zajrzeć do dokumentacji ale z tego, co pamiętam to nić skomplikowanego dysza natryskowa przypomina kalemitkę po prostu odkręcasz i patrzysz czy działa. W dyszy jest zaworek ciśnieniowy który zamyka się przy...
Za głęboko włożony impul, napięcie niezgodne z kierunkiem strzałki, za mocno dokręcona rolka. Co się zdarza najczęściej bo w poprzedniku była dwa razy mocniej dokręcana.
Witam, silnik Deutz BF 4M 2011. Proszę o podanie momentu dokręcania głowicy. Z góry dziękuję.
Co do regulacji dawki: Wciśnięta listwa(czyli w pozycji na gaszeniu), pompkę wstępnie przykręcasz, obracasz w lewo do wyczucia oporu i dokręcasz. Regulacja kąta odbywa się podkładkami.
Czy jeśli to przedmuch jest szansa że dokręcenie głowicy pomoże. A ziają siłą się dokręca śruby głowicy? Nie nie pomoże. Momenty dokręcania podawałem na forum.Popraw ortografię.
Oczyścić powierzchnię i składać. Dokręcać zgodnie z tabela momentów.
Dystans podkładkami reglujesz, a śruby widocznie do wymiany. Bo znacznie mocniej się je dokręca.
Gdzieś powinny jeszcze mi leżeć. Sprawdzę. I dam znać. Co, dokręcałeś bo ciekło i ukreciłeś.😙
Cylinder dokręcasz w 5 podanych przeze mnie na forum ruchach. Tu masz pierwszą cześć instrukcji czyli przedmowa.
witam proszę o pomoc jakie są luzy na zaworach deutz-fahr agroplus s70 silnik d10n 3-tłokowy turbo i czy dokręcamy głowicę do pierwszej regulacji zaworów od nowości a jeśli tak to jaka wartość Nm
Witam. Poszukuje danych serwisowych do silnika Deutz'a F8L413F a konkretnie momenty dokręcania śrub głowicy, korbowodów i kap wału korbowego. Jeśli ktoś zna takowe dane a nie chce ich tu podawać na pewno się dogadamy tylko prosze o info na PW :)
Przecież pisałem w poście #2 sprubój bez cewki gaszenia.... To częsta przypadłość. Tak gwint 10x1, koła rozrząd nie ruszaj. Załuż nowy pasek nawet znacząc koła markerem, napnij napinacz do znacznika. Pokręcić 4 razy wałem korbowym, popraw w razie potrzeby napinacz. Napinacz dokręcasz na 22Nm.
W takim razie poproszę o termin dokręcenia głowicy. Dokręcamy po rozgrzaniu? Po określonym resursie? czy jakieś inne czary. Luzować wolę nie. Głowica jednak jest dość długa...
912 kolego, luz zaworowy dla tego silnika wynosi 0.15 dla ssania i wydechu. Dźwigienki zaworowe kontrujesz na 25-30Nm, dekle dokręcasz na 10Nm NIE więcej, bo ci pękną podczas dokręcania albo później jak motor złapie temperaturę! Pamiętaj o nowych uszczelkach i plastikach pod śrubę. Jutro mogę ci podrzucić schemacik jak to się ustawia w dwóch ustawienia...
Cześć.Ma ktoś może manuala do silnika deutz z kombajnu zbożowego f8l 513? Potrzebował bym choć momenty dokręcania śrub głowicy (z podobnego modelu 60Nm+3x60' ale nie jestem pewien czy aby ten model ma podobnie)Jeszcze chcialbym się upewnić czy komora spalania bez turbo powinna posiadać wymiar 0.9-1.2 ? Będe bardzo wdzięczny za sprawdzone informację...
Kolego zdanie należy zacząć od wielkiej litery. Jakieś 5 lat temu Deutz zaczął troszkę poluźniać swoją politykę odnośnie pewnych danych serwisowych np. momentów dokręcania śrub. Możesz zadzwonić do serwisu i te dane ci podadzą, ale prawidłowy sposób ustawienia rozrządu w tym silniku jest nadal tajny / poufny nawet nie sprzedadzą ci kołków, które są...
Witam. Potrzebuje instrukcję naprawa DEUTZ Agrotron K420 (at)ElektrodaBot AI: W jakim języku potrzebujesz instrukcję naprawy? W jezyku polskim AI: Czy interesuje Cię wersja elektroniczna (np. PDF), c... Bezpośrednia odpowiedź - Pełna instrukcja napraw (manual warsztatowy) do Deutz‑Fahr Agrotron K420 w języku polskim jako PDF jest dostępna głównie odpłatnie;...
zna może ktoś momenty dokręcania wału korbowego i korbowodów?? bo jeśli chodzi o głowice to jest 165°? jak się nie mylę
Więc na 99% ktoś w tym silniku grzebał. Najczęstszą przyczyną pękania wałów w tym silniku jest blokowanie go za koło zamachowe przy dokręcaniu rozrządu. Po takim zabiegu wał pęka oczywiście nie od razu parę godzin czasem nawet dość dużo popracuje. Kolejną przyczyną jest nieprawidłowe dokręcenie panewek głównych silnika lub rzadziej zły dobór wysokości...
Z tym trolem to tak jakoś. Post zbędny nic nie wynoszący. Drobna poprawka głowicę w 4 ruchu w silnikach z literą F na końcu dokręca się na 90 stopni a nie 120. Z tymi książkami z netu do Deutza to nie przesadzaj za bardzo to ich nie ma ze względu na cenę. Można znaleść momenty dokrecania śrub, ale są jescze inne niuanse.
Witam. Potrzebuję pomocy, ponieważ cieknie z króćca sekcji wtryskowej, do której jest mocowana rurka, idącą do wtrysku. Moje pytanie, króciec jest blokowany kostką czy można go odkręcić, wymienić print lub podkładkę miedzianą i dokręcić na siłę, czy jakoś się to ustawia silnik się za powietrza przez to ktoś pomoże Witam Bez żadnego problemu wymienisz....
dzięki za info Dzisiaj rozmawiałem z fachowcem od silnikówi on powiedział mi że jak włożę cylinder i tłok wysunę w gmp to rant tłoka musi być równo z cylindrem wtedy daję grubość 1,25 podkładkę i jest ok co wy na tą teorię ? moim zdaniem jest to praktyczniejsze niż dokręcać głowicę, przecież szpilki też mają swoją wytrzymałość i jest ryzyko że się ukręcą...
Też na forum. 0,3/0,5.
Witam! potrzebuję informacji z jaką siłą dokręcać śruby na głowicy, korbowodach, wale korbowym w silniku 105.4p lub podobnym 4 cylindry Szukałem w sieci jednak nie mogłem znaleźć informacji na ten temat. Z góry dziękuje za pomoc!
Kupisz w BTH Fast 1960ε +VAT. Tylko ASOmoże to kupić. Chociaż w USA servisy sprzedają to na legalu.
Rano jak tylko wypije kawulca i spale fajorka to ci podam. www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?... A w tym poscie kolejny link. www.elektroda.pl/rtvforum/topic2056800.h... I tu już masz momenty.
Na razie to podalesy że silnik szybko obrotowy rzędowy o 2 cylindrach. Więc mało trochę. W starych maszynach była 511. Potem 1011 i pochodne. A tak jak wyżej już koledzy powiedzieli. Jedna wielką niewiadomą. Może być niezła mina.
Jeśli chodzi Ci o panewki glowne wału to 30 Nm potem dokręcić o 50 stopni kątowych i jeszcze raz 30 stopni kątowych.
Witam, chciałbym się zorientować, jakie są momenty dokręcenia śrub głowicy Deutz 912 5-cylindrowe 90 koni chłodzony powietrzem
Masz na forum wszystko opisane
To pompka wtryskowa, paliwowa jest niżej. Odkręcić przewód wtryskowy i spróbuj trochę dokręcić. A jak nie to wykręć i wymień oring i podkładkę miedzianą bo to ona uszczelnia. Przewody wtryskowe też tam potrafią lecieć.
padła uszczelka ,potrzebuję parametrów dokręcenia głowicy
Nic nie regulujesz. Można trochę dokręcić. Ewentualnie wykręć wymień oring i dokręcić. Jest szansa że będzie szczelne. Oring jest dodatkiem, trzyma tak naprawdę podkładka pod spodem. https://obrazki.elektroda.pl/9572124200_... A tego potrzeba do wstawienia pompek wtryskowych.
Już wszystko jest okey poprostu był źle ustawiony dokręciłem go i popuściłem delikatnie i już mam gaz w nodze. Skrzynia także śmiga, a bałem się o nią bo zmieniałem uszczelnienia i tarczki. Skręcam go do kupy dziękuję za podpowiedzi
Nie może tylko napewno :) Regulator znajduje sie miedzy silnikiem a kabiną ,najlepszy dostęp jest z kabiny po zdemontowaniu wykładziny i blachy z pedałem gazu . sprububój na początek dokręcic trochę sprenzynki na przeciwwagach ,w kilku przypadkach pomogłą ale takiej procedury nie stosuje się jesli ciągnik jest do własnego Użytku .
witam mam kilka pytań odnośnie silnika deutz fahr model BF6L913 -po pierwsze czujnik oleju lub zegar wskazuje 10 na niezapalonym silniku czy to czujnik padł czy inna jest tego przyczyna - i po drugie co to może być za patent ktoś założył dodatkowy przewód od filtra oleju i podłączył go w miejsce bagnetu ktoś mi mówił że w tym silniku zacina się zawór...
A tytuł czytałeś? A znasz łaskawco takie powiedzenie: łatwiej kijek pocieniować niż go później pogrubasić? Nie masz pojęcia o co biega w dynamometrii. Nie obchodzi mnie w jakim ty czołgu coś dokręcasz. Obchodzi mnie jakim momentem. A tego już nie wiesz, ot sobie wyliczyłeś tak jak Ci pasuje. P.S. To nie klucz, to przekładnia. Tytuł oczywiście czytałem...
Auto zjechało błąd, który powoduje zamieszanie to tytułowy MID 128 PSID 96 FMI 1. Auto ciśnienie paliwa miało w normie: -niskie około 5,5 bara -wysokie 500-1300 bara Auto łapało błąd na wolnych obrotach na postoju lub podczas zwalania w czasie jazdy, trzymanie nie obrotach powodowało brak błędów. Wymieniłem regulator ciśnienia paliwa, jest znacząca...
Kiedyś na podobnym silniku w kombajnie były takie objawy- powodem był niedrożny przewód powrotny paliwa. Bzdurzysz kolego. Tam jest pompka membranowa, więc zapchany odpływ jej nie zaszkodzi. Po prostu zmniejszy swój wydatek a silnik będzie pracował normalnie. Kolego Piotr4P nie pisz w dwóch tematach. Na przewodzie do pompki paliwa nie będzie wycieków,...
Więc tak.Byłem zpompą tam gdzie ją robili.Wzięli jeszcze raz na stół i twierdzą że jest wszystko ok.Wstawili tylko nowy zaworek-chyba zwrotny-w miejscu dokręcenia rurki powrotnej z wtrysków do pompy.Poustawiałem znów na znakach iiiiiiiiii lipa.K...a mać.Ciągle dymi na biało a zapyrkać nie chce.Stwierdziłem że dam jej jeszcze jedną szansę.Znów tam jakoś...
a ten silnik jest kolizyjny to powyginało laski A widziałeś kiedyś bezkolizyjnego Diesla? dlatego trzeba było robić remont głowicy. Bzdura silnik zabezpieczony i to dobrze przed zerwaniem paska. Gną się laski i wyciągają specjalne śruby dźwigienek zaworowych. Nie czyniąc żadnej krzywdy głowicy. A kiedy ma się z ciągniętą głowicę to nie ma problemu...
Panowie , motorek dwu garowy palił do tej pory bez problemu tzn. na zimno trzeba było nacisnąć przycisk dawki rozruchowej (coś jak w naszych polskich esach) i palił a na ciepło bez problemu gaz podłoga i do przodu . Od jakiegoś czasu coś go popieprzyło , i czy na zimno czy na ciepło trzeba ten przycisk nacisnąć inaczej bełkotał sobie ale nie odpalał...
dokręcanie momenty deutz dokręcanie głowicy deutz głowica dokręcanie deutz
konto allegro wózek inwalidzki akumulatory schemat edc16 bosch
najlepszy interfejs diagnostyczny najlepszy interfejs diagnostyczny
Głośnik karaoke Manta - problem z radiem Migająca dioda w telewizorze JVC 32 cale - przyczyny i rozwiązania