Witam Silnik F2L611 pracuje z kompresorem . niewiem jak wcześniej pracował zakupiłem z uszkodzonym silnikiem po rozpięciu zaworu . Wymieniłem końcówki wtrysków ,tłoki pierścienie ,głowice panęwki korbowodów nowe uszczelki uszczelniacze olej . Po odpaleniu silnik pracuje równo ale dymi na biało , po rozgrzaniu na wolnych działa dobrze a po dodaniu gazu...
Witam, mam problem z silnikiem Deutz BF4L1011F. Zaczął kopcić na biało i pojawił się olej w wydechu. Pierwszy pomysł - turbo. Po regeneracji i złożeniu dalej wręcz rzyga olejem. W ciągu 5 minut pracy silnika wciągnął połowę wysokości bagnetu oleju. Silnik chłodzony olejem, teraz pytanie czy pierścienie czy głowica/uszczelka pod głowicą wydmuchana?
Temat rozwiązany. Rozleciało się łożysko w skrzyni. I przez to popękały pierścienie Zostały wymienione łożyska i pierścienie. Ciągnik jeździ i trzyma ciśnienie.
A pokaż mi chociaż jednego Deutz z zapieczonym i pierścieniami krytym nafta pomogła. Normalnie przedwojenne metody. Bo ktoś coś tam powiedział. A ty bezkrytycznie powielasz dalej. Nawet się nie zastanawiają że olejowe pierścienie są na dole tłoka gdzie temperatura jest najniższa.
Kompresja, pompki wtryskowe, rozrząd. Swoją drogą wymieniać pierścienie na zużyte cylindry........
Poziom oleju jest ok. Jeżeli były by zataret pierścienie to tylko rano wyrzucał by olej?
Jeśli kopci szarym takim jak się przyjrzysz niebieskawym dymem, to znaczy, że przepala olej i pierścienie (możliwe że włącznie z gładziami cylindra) ma zużyte.
pytałem mechanika i powiedział mi zebym sprawdził czy pierścienie nie mają czasami zamków w lini prostej bo to są objawy właśnie tego :D
Nie w tym. Po prostu masz zużyty silnik. Jak znam życie tylko po kosztach pierścienie wymieniane. A dół od nowości....
Pierścienie zapiekają się bo olej jest nieodpowiedni lub uszkodzone są natryski olejowe, chłodzące denka tłoków. Chciasz kiedyś miałem okazje rozbierać silnik w którym pierścienie notorycznie się zapiekały. Klijent rozbierał go regularnie co miesiąc. Aż po szóstym razie się poddał. Okazało się że zakładał pierścienie od innego silnika, przerobiwszy...
Człowieku, kup nową maszynę i 4litery sobie nie zawracaj. . Tak się zastanawiam czy zdajesz sobie sprawę że nowa to jakieś 200 tyś PLN.......... Czy uchodzi powietrze z kolektora ssącego na stojącej sprężarce- płytki zaworowe, zawór zwrotny. Czy dmucha odpowietrzeniem z skrzyni korbowej jak sprężarka chodzi- zużyte pierścienie. Sam silnik najprościej...
Coś dużo nieprawidłowości. Pozostaje kompletny przegląd silnika. Nasuwa się pytanie jaki masz olej w silniku (czy aby nie smoła). Przedmuchy świadczą o padnięciu któregoś cylindra lub wszystkich. Ale silniki w kombajnach pracują niewiele więc sytuacja podejrzana. A ciężki rozruch to chyba bardziej słaby akumulator. Co rozumiesz pod pojęciem zestaw naprawczy?...
Stan pierścieni sprawdzisz szybko poprzez pomiar ciśnienia sprężania. No przy podpartym zaworze lub zaworach idealne pierścienie wyjdą do wymiany. Zajrzyj do książki serwisowej to się dowiesz, co na temat sposobu pomiaru pierścieni twierdzi producent silnika.
Witam! Mam następujący problem z silnikiem DEUTZ-a. Przeprowadzałem w nim remont-wymienione pierścienie ponieważ był lekko przegrzany. Wymiany wymagał też jeden z cylindrów razem z tłokiem,reszta OK. Pompa paliwowa i wtryski sprawdzone i jest OK lecz silnik gdy jest zimny nie chce zapalić... Po samostarcie zapali,potem ciepły pali bez problemu a zimny...
Niedostateczne chłodzenie, przeciążenie. Po wymianie pierscieni powinno się go delikatnie traktować przez odpowiednik przebiegu ok 1000km dla auta. Jesli były wymieniane tylko pierscienie to zostają progi, do których nowe pierścienie muszą sie przyzwyczaić i trochę je obrobić. Z tego powodu nie należy wykorzystywać wysokich obrotów silnika. Przegrzanie...
Robokop ,ja widziałem wypchniętą uszczelke przez płyny w komorze spalania(silnik Deutz zamontowany w kompresorze ) i wypchniętą komore wstępną w tłoku silnika Daewoo zamontowanego w koparce Daewoo Solar.Nie widziałem natomiast zgiętego z tego powodu korbowodu.Co nie znaczy że Ci nie wierze.Ale aby to sie stało silnik musiał by pracować a wtedy nie...
Weź KOLBEN SMITH. http://www.ms-motor-service.com/pl/werks...
Witam. Remontuje silnik f2l511, po złożeniu odpala bez zarzutu tylko pluje olejem w wydech na pierwszym cylindrze, drugi jest ok. Prowadnice, zawory oraz głowica nie były robione, czy to może być wina prowadnic? Zawory w prowadnicach mają luz bardzo minimalny i nie wydawało mi się żeby mógł się tamtendy przedostawać olej. Tłoki używane nadwymiar, pierścienie...
Remont kapitalny to nie wymiana pierścieni. Blok się nie krzywi i nie wolno go zbierać! Jeżeli się pokrzywił to znaczy, że był silnie przegrzany i żeliwo straciło stabilność, więc blok złom. Tuleje wytarte, bo w chwili założenia pierścień już były zużyte. Pierścienie zamiast ślizgać się po warstwie oleju trzymającym się w honie szlifowały cylinder.
Jeżeli kontrolka pali się mimo pracującego silnika jest problem z ładowaniem i z tego, co pamiętam to generator powinien zgasnąć po 15 lub 30s. Często za ten stan odpowiadają zanieczyszczone pierścienie ślizgowe na wirniku alternatora lub zacinające się szczotki. Ładowanie na poziomie 14,2V jest jak najbardziej prawidłowe.
Dziękuję za pomoc. Poczytałem i to nawet sporo. Udało mi się zidentyfikować zakupione pierścienie Goetze. Załączyłem katalog. Może komuś się przyda.. 08-744700-00 to numer zestawu pierścieni. Wg. katalogu pierścień trapezowy z fazą górną powinien być zamontowany jako pierwszy od góry tłoka! Posiada oznaczenia : 008;IF;MO;P;KV1 gdzie: 008 - to pierścień...
Pierścienie,uszczelniacze zaworowe.
Szczelne, właśnie w ubiegłym roku też sprawdzałem pod tym kątem. Jedynie zastanawiam się czy z drugiej strony silnika nie powinno być jakiejś osłony. Ślad został a nie ma nic. Ma być blacha lub blaszki na cylindrach, zobacz zdjęcia w necie, jak nie ma to = słabsze chłodzenie. Jeszcze sprawdź np. luz zaworowy itp. na ostatnim cylindrze. Napraw szybko...
Myślisz że mogą to być pierścienie? Dziś już częściej dymila. Pierwsze odpalenie z rana nie dymila. Poniżej dymila, jak postoju rozgrzana po odpaleniu dymi i przestaje.
Biało błękitny dym to raczej spalanie oleju i problem pierścienie/tłok/cylinder. No chyb że przepaliło uszczelkę do kanału popychaczy i odmą spliny pcha razem z mgłą olejową. Tak czy siak raczej czapka w górę i weryfikacja. Jak uszczelka ok to sprawdzenie gładzi cylindrów i pomiar. Może nawet wyjęcie najgorszego tłoka i ocena. Ale raczej pachnie pełnym...
Pompy zamieniłem miejscami, tak samo wtryski i popychacze od pomp, i zawsze nie pracuje 4 cylinder, licząc od strony rozrządu. Założone nowe nadwymiarowe tłoki i pierścienie, szlif wału i tulei, nowe uszczelnienia, remont głowicy. Turbo po regeneracji. Silnik był w serwisie Deutz, sprawdzili wtryski i zregenerowali. Pompki gdzieś wysyłali do sprawdzenia,...
Witam. Mam problem z silnikiem Deutz 2011 f. Silnik z rana przy niskich temperaturach miał ciężko zapalić i musiałem do długo kręcić tak, jakby paliwo się cofało. Związku z tym wymieniłem pompkę paliwa problem z długim kręceniem z rana zniknął, ale wciąż pozostało, że silnik przy rozruchu chodził nierówno (jakby nie palił na wszystkich cylindrach),...
nie koniecznie musi być zatarty, może równie dobrze wtrysk być zdechły (lejący) i też na zimnym będzie kopcić na biało/szaro bo tam mieszanka zapalać się nie będzie puki się nie nagrzeje. Te Deutze są bardzo trwałe i bardzo dobre, wystarczy dbać o czystość żeberek cylindrów, żeby miał dobre chłodzenie (od czasu do czasu myć go porządnie karcherem po...
Silnik Deutz F4M 2011. Na forum jest osoba która w nich siedziała. Patrząc na instrukcję obsługi, silnik nie posiada funkcji dawki rozruchowej. Są niezależne pompki wtryskowe na cylinder napędzane z wałka rozrządu. Rozumiem że w tym silniku nie masz normalnych świec żarowych w komorze spalania. Możliwe że w tym silniku są zastosowane tłoki aluminiowe...
Potrzebuję pomocy co do silnika jak w temacie.Krótki opis.Silnik po kompletnym remoncie.Nowe cylindry,pierścienie,tłoki,panewki główne i korbowodowe.Nowe końcówki wtrysków.Po remoncie odpalił super.Wyklepał 30 motogodzin na dotarciu i "stracił gaz".Zostały mu tylko wolne obroty.Fachowiec orzekł-pompa.Dałem na warsztat okazało się że jakiś zaworek.Zamontowałem...
Witam Ponownie. Pojawił się problem z Ciągnikiem z tematu Lamborghini plus 660 f. Ciągnik z czasem stracił moc. Jakiś czas temu wymieniłem wtryskiwacze, zaraz po tym padły pompy. Pompy wymieniłem, chodziło lepiej, ale to nie było to co powinno być. teraz silnik jest tak słaby że nie mogę wciągnąć opryskiwacza z włączonym wentylatorem pod górkę. Nie...
kkknc Cermotor akurat ich nie dobierał. A więc od początku. 17 lat temu jedna z firm przeprowadziła kapitalny remont tego silnika. Jeśli chodzi o tuleje, zamontowano je z firmy yenmak (wymiar wysokości 137,3 mm - zgodny z instrukcją). Niestety w zeszłym roku w silniku pękł wał na 4 korbie. Na szczęście tak pękł, że blok ostał się cały. Tym razem postanowiłem...
Temat odkopie, może jednak komuś coś się przyda. Silnik z daihatsu. Zgadzam się, silnik dobry, chodzi też w miarę, spalanie oczywiście większe niż podaliście:) ok. 5l na setkę. Jaki jest z nim problem? Turbo diesel jest o wiele mniej żywotny niż zwykły D. Problemy z turbinami się pojawiają dość często. po za tym silnik ten jest stosunkowo duży. Pompa...
Te tłoki i tak by popękały, bez używania plaka, tylko po kilku miesiącach. Z ciekawości zapytam. Dlaczego tak sądzisz? Może rozwiniesz temat? Robiłem deutza tcd2012 na zestawach mahle i jakoś do dzisiaj chodzi ponad 2000mth...
żeliwne pierścienie pierścienie osadcze pierścienie alternatora
oznaczenie indukcyjność cewka spalony akumulator siłownik hydrauliczny wyciek
przycisk okrągły podświetlany klikanie lodówka
Kod błędu P0299 - Niedostateczne ciśnienie doładowania turbosprężarki Kompatybilność Intel i7-2670QM z chipsetem HM77