Można tak to końca świata, a zawsze jakiś lamer wyskoczy na nowo z jkimś OBD. Po raz ostatni-peugeoty diagnozujemy interfejsem XS Evolution, wygląda to tak: http://obrazki.elektroda.net/59_12302818... http://obrazki.elektroda.net/25_12302819... oprogramowanie nazywa się PPS ( Peugeot Planet System) , ale można też i użyć programu Proxia\Lexia....
Witam! Jakim interfejsem można zrobić diagnostykę tego autka. Posiada ono komputer Magnetti Marelli 1AP.40 Za pomoc dziękuje!
No niestety, ale od diagnostyki musisz zacząć.
A jak robisz diagnostykę to nie masz info na ten temat?
Musisz udać się na diagnostykę elektroniki silnika. Uważam, że masz uszkodzoną pompę wysokiego ciśnienie. Pozdrawiam.
Zrób diagnostykę może coś podpowie.
Niech najpierw ktoś jeszcze ci podłączy auto pod diagnoskop i zobaczysz co ci wyjdzie z diagnostyki Ja mam trzy diagnoskopy i jeden z nich to takie różne bzdury pokazuje jak właśnie nieznane kody. Może ten mechanik nie ma dobrego diagnoskopu. Możesz podjechać do autoryzowanego serwisu peugota na diagnostykę tylko. Nie mieszkam już w Polsce spory czas...
Online się nie da. Urwana świeca nie ma nic wspólnego. Potrzebna diagnostyka nie mylić z odczytaniem błędów. Wróć z konkretnymi pytaniami po diagnostyce.
Jeśli już eksperymentujesz z naprawą bez jakiejkolwiek diagnostyki komputerowej - sprawdź okablowanie tylnych czujników prędkości kół (przewody na samochodzie - nie te grube od czujników tylko skręcone w peszlu).
Bez kompleksowej diagnostyki nie sposób Ci pomóc , wróć z konkretnymi danymi i dodaj kod silnika
Witam Tego typu objawy (partner HDI) z jakimi miałem do czynienia: w jednym przypadku to był przepływomierz powietrza w drugim urwany zawór EGR-u w trzecim zapchany filtr paliwa. Pierwszy można było ustalić na podstawie diagnostyki. Pozostałe nie dawały żadnych usterek. Jakie jest ciśnienie na szynie CR?
Witam! Problem jak w tytule, BSI i klucz sprawdzone u kluczykarza, jest komunikat na liczniku, jak kręcę to jak kończę kręcić jadą raz wycieraczki, mruga kontrloka ładowania, i jest kilka błędó na silniku od podzespołów, które się nie kasują. jest wpisany klucz w BSI, na diagnostyce BSI pokazuje, że jest prawidłowe sparowanie z komputerem silnika. Cewka...
Witam. Wiem że trochę czasu już upłynęło od ostatniego wpisu, ale czy poradził ktoś sobie z wypadaniem zapłonu w peugeocie ?? Różni mechanicy rożnie mówią, że to świece ( zmniejszanie przerwy miedzy elektrodami, może lepsze 4ro elektrodowe ) , kable i cewka inni że od sond lambda , katalizatora do kanałów dolotowych a jeszcze inni że wina zaworów i...
A sterowanie wtryskiwaczami działa ? pompa podaje ale ciśnienie za małe może mieć. Zrób diagnostykę będziesz wiedział coś więcej.
Kompletnie martwa, od czego zacząć? Ciężko wysznupać na ten temat jakiekolwiek informacje. Autko to partner z 2002r
Witam Wszystkich:cry: Mam problem z Partnerem 2,0 HDI 90 KM Dzisiaj rano odpalił mi na chwilke ,po 10 sekundach zgasł i juz nie odpalił chcechłalem go pare razy ale nic (zaczełyu sie wydobywac jakies sygnały dzwiekowe wiec odpusciłem-prawdopodobnie zaczał siadac akum.) jeszcze jedno wczoraj jak jechałem zapaliła mi sie kontrolka diagnostyki silnika...
Chyba nikt z minimalnym poczuciem odpowiedzialności nie podejmie się modyfikacji programu bez diagnostyki pojazdu. Nie wiem jak ty to sobie wyobrażasz, że ktoś zrobi moda, ty go wgrasz i nagle wzrosną osiągi, niestety to tak nie działa. Pomiary na hamowni i diagnostyka to podstawa i od tego trzeba zacząć. Chcesz bezpieczny tuning to odwiedź profesjonalny...
A nie prościej zrobić konkretną diagnostykę? No chyba, że kasy sporo i wymiana aż się trafi.
Proponuję diagnostykę komputerowa bo inaczej nie wiadomo od czego zacząć. Filtr nie zaszkodzi. Ale proponuję coś dobrego np purflux.
Zrób diagnostykę komputerową, wymień świece zapłonowe, jeżeli wyjdzie wypadanie zapłonu na tym samym cylindrze, zamień wtryskiwacze i jeszcze raz diagnostyka.
Witam . Masz diwie możliwości 1)uszkodzony czujnik na chłodnicy lub brak styku na kostce po zagrzaniu 2)uszkodzony jeden z dwóch lub trzech (nie pamiętam dokładnie ) czujników na silniku lub brak styku na kostce .A najlepiej to jak pojedziesz na diagnostykę i na kopie pokarze dokładnie który to takiego bałaganu robi.
Witam wymieniłem ten czujnik i dalej nic.co mogę jeszcze sprawdzić?? Przydałaby się diagnostyka w czasie jazdy, żeby sprawdzić, czy sensor wysyła informację.
to sprawdz linie diagnotyczna do zlacza CARB z BSI
wychodzi na poduszkę pasażera podłącz DB
Zrób diagnostykę i opisz wyniki Mile widziane pogapienie się na osprzęt silnika, może coś spadło (jakieś wężyki lub popękały itp, itd.)
Mi pompa w partnerze 1,6 z 2015 padła po roku. Oczywiście wymieniono w ramach gwarancji. Auto jednak stało na serwisie ponad trzy tygodnie, wtedy szukali co jest problemem. Akcja z korkiem mnie nie objęła, chyba że wymienili w 2016. W weekend wracałem z Holandii i znów się przyświecało problem urea i silnika. To że mieszkam teraz w Niemczech zmusza...
Może na początek pełna diagnostyka za pomocą dedykowanego sprzętu, zawęzi to krąg poszukiwań i niepotrzebnych wymian elementów/podzespołów...
I co mamy z tego wróżyc. Porządna diagnostyka albo na warsztat bo te skróty z defaja nic nie wartne
Nie ma to jak domorośli mechanicy. Potrzebna jest diagnostyka komputerem. Jeśli boisz się serwisów to jedź sobie na obwodnicę jeszcze raz.
wlej trochę benzyny do przepustnicy (około 50ml.) jak załapie to odcina ci pompę paliwa Niech nie podlewa lepiej - efekt może być różny. Za to może użyć jakiegoś dezodorantu lub plaka i dozować w pewnej odległości od przepustnicy. Benzyna też na nim idzie. Natomiast, coś miga na desce? Jakaś kontrolka? Jakieś cosik? Błędy czy jakaś diagnostyka została...
Po pierwsze to diagnostyka komputerowa,a po drugie może BSI ci padło,sprawdź ładowanie i napięcie na aku być może Bsi i weszło w Economic mode.
Najpierw to porządna diagnostyka i podgląd wartości rzeczywistych a nie wymiana części bo ktoś tak powiedział. Zobacz wymieniłeś już kilka rzeczy i nic nie pomogło, dlatego bezsensowna jest dalsza wymiana bez znalezienia konkretnej usterki.
Witam! użytkowników Partnera 1.4 benzyna - miałem taki sam objaw szarpania w czasie jazdy i wymieniłem sonde lambde, cewkę wysokiego napięcia, świece, kable, czujnik temperatury a nawet uszczelkę pod głowicą, a okazało się że pompa paliwa traciła ciśnienie i w efekcie końcowym objawy były takie że na postoju na wolnych obrotach było OK ale szarpało...
Na 9 masz sygnal przycisku od klimatyzacji, sterowanie plusem wiec na pewno nie to bylo przyczyna usterki. Sprawdz wszystkie bezpieczniki. A potem ew. diagnostyka. Pozdrawiam
Witam wszystkich sprawa wygląda następująco autko jak w temacie chodziło bez zastrzeżeń aż do momentu umycia silnika przed czyszczeniem gość zgasił autko i już więcej nie odpaliło w kalkulatorze silnika jest zapisany błąd -usterka stała, obwód wtrysku ,uszkodzenie stopnia końcowego wtrysku jak sprawdziłem to synchronizacja jest, ciśnienie na listwie...
Bsi to Body Computer. Auto nie zapala bo nie ma zezwolenia na rozruch z BSI.Co do swiateł,,,powinny sie palic bez wzgledu na stan silnika, dopiero po kilku min przechodzi w tryb ECO (tryb oszczedzania energi)Musisz podłaczyc jakiegos kompa pod niego i dowiedziec sie jaka jest przyczyna. Jesli to zablokowane immo to przekładka kosci powinna pomóc.( w...
Witam.Moje starania niestety wzięły w łeb.Zgadzam się z przedmówcami apropos tego że immo blokuje kalkulator wtrysku i dlatego nie mogę się z nim połączyć.Problem polega na tym, że cała wiązka a w szczególności ten nieszczęsny przewód wybebeszona sprawdzona wszystko ok.Mam do dyspozycji 3 anteny na każdej ten sam problem.Błąd modułu analogowego.Gdzie...
Miałem podobny problem w moim Partnerze, iny model ale podejrzewam, że instalacja elektryczna i elektronika podobna. Diagnostyka wykazała błąd komunikacji BSI z deską rozdzielczą ale elektryk orzekł, że takie cuda dzieją się gdy jest niskie napięcie w instalacji. Ogólnie w samochodach Peugeot/Citroen występują dość często podobne awarie spowodowane...
Witam. https://obrazki.elektroda.pl/2493916800_... https://obrazki.elektroda.pl/8811895700_... Mam problem z tym bezpiecznikiem, załączam foto. Zapala mi się chec engine na desce po wymianie bsm, bsm b3 na b3, takie same numery . Po wyjęciu bezpiecznika problem znika, auto zapala nic się nie dzieje. Moje pytanie, bo...
Dodam,że po diagnostyce delphi otrzymany błąd licznika jest:Prędkość własna otrzymana informacja jest nieprawidłowa stała. Natomiast w BSI: Sterownik BSI obecny, Sterownik zestawu wskaźników błędy w komunikacji, Sterownik wyświetlacza wielofunkcyjnego błędy w komunikacji. Dziwi mnie fakt, że z licznikiem idzie się połączyć oraz zrobić test. Testerem...
Witam mam pytanie czy w sterowniku siemens sid 801 od tego modelu rok 2002 jest immo.Padł sterownik po umyci silnika po diagnostyce wynika że uszkodzone ecu nie otwiera pompowtrysków. Podstawiłem drugi ,auto dalej nie odpala błędy których nie idzie wykasować P1164 nieprawidłowy sygnał z czujnika obrotów wału korbowygo A (sprawdz.sygnał jest) P1164 czujnik...
Auto z którym mam problem to peugeot partner rok 1999 silnik 1.4 tu3jp kfx benzyna/gaz. Objawy są następujące: na letnim i ciepłym silniku szarpie po dodaniu gazu, podnoszą mu się obroty (1,5-2tys), jeśli wyłączy się silnik w trakcie jak wariuje to ciężko jest go ponownie uruchomić (dymi na czarno). Do tej pory wymieniłem: 2 lata temu cewę na electrifil,...
Sam jeżdzę P406, 1.9TD 90KM, 97r Wady HDI: -wysokie ceny części eksploatacyjnych -częstsze usterki po stronie "powietrza" ( trubina, zawór EGR, przepływomierz etc) niż po stronie wtrysku paliwa -ciężko jest coś zrobić samemu z uwagi na konieczność diagnostyi komputerowej -wrażliwość układów wtryskowych na słabe paliwo -no i to felerne kolo dwumasowe...
Jak w temacie może komuś się przyda Dotyczy: "Zastosowanie w pojazdach PEUGEOTUsuwanie usterek związanych z objawami u klienta 206 (Od nr DAM 9076) 307 406 (Od nr DAM 9001) Partner (Między DAM 9457 i 9478 w przypadku COM2000) Wszystkie Partnery (Od nr DAM 9479) 807 Wszystkie objawy związane z funkcją zarządzaną przez BSI Poufny kod, zapamiętany w BSI,...
Witam serdecznie, wiele jest tematów dotyczących gaśnięcia silnika. Lecz nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi. Auto to Peugeot Partner 2001 rok z silnikiem 2.0 HDi. Auto zaczęło gasnąć po wymianie filtra paliwa. Wyciągnąłem regulator ciśnienia paliwa który siedzi na pompie i go wyczyścilem. Efekt był dobry ale tylko na jeden dzień. Następnie zabrałem...
Sprawa dotyczy silnika 2.0HDI (DW10TD) w samochodzie peugeot partner 2000r. Wczoraj po potraktowaniu wodą silnik nie chciał zapalić - IMMO "wypiskiwał" błąd. Kiedyś już to przeżyłem, ale po ok 30-40min. zaskoczył i kilka miesięcy był spokój, a cały czas myślałem, że to właśnie IMMO wariuje. Szybko zauważyłem, że dziwnie zaśniedziała jest obudowa ECU...
peugeot partner diagnostyk diagnostyk peugeot peugeot diagnostyk
wtórnik katodowy ecc83 zatkany wydech wentylator klimatyzatora
kamera cofania alternator rozładowuje akumulator
Problemy z pobieraniem AutoHotkey przy wyłączonym antywirusie Zmywarka Amica błąd 666 - nietypowy kod błędu