Może tkwić w nieszczelnym dolocie bądź uszkodzonej recyrkulacji. Są to jedynie hipotezy. Pierwszym krokiem jest wykonanie diagnostyki komputerowej.
Komputer ,,widzi" włączenie w COM podczas diagnostyki?
Najlepsza i najrozsadniejsza porada to podpiac komputer i zrobic diagnostyke. Może to być np czujnik położenia wału ale tak ja kolega napisał bez diagnostyki się nie obejdzie.
I mam jeszcze pytanie jaki program do diagnostyki.
Iwe ktoś może czy istnieje jakiś Program pod OBD2 do Peugeot,Citroen albo Renault?
Ja bym zacząć od diagnostyki jakiejkolwiek.
Zapomnij o tym. Znakomita wiekszosc 206-tek nie ma EOBD (ma wlasny OBD Peugeota, a to nie to samo). Nawet, jesli zdolasz sie polaczyc, jak Pepe150 ze swoja 306, to i tak to, co odczytasz moze nie byc zgodne z prawda. A w diagnostyce bledna informacja jest gorsza od braku informacji.
Niestety musisz dołożyć.Wpisz w all.... Lexia-Proxia (chińczyk oczywiście)
Można tak to końca świata, a zawsze jakiś lamer wyskoczy na nowo z jkimś OBD. Po raz ostatni-peugeoty diagnozujemy interfejsem XS Evolution, wygląda to tak: http://obrazki.elektroda.net/59_12302818... http://obrazki.elektroda.net/25_12302819... oprogramowanie nazywa się PPS ( Peugeot Planet System) , ale można też i użyć programu Proxia\Lexia....
8484 Powtarzam jeszcze raz: nie jest niezbedny do diagnostyki. Pozdarwiam,
Witajcie, Poszukuje laptopa do diagnostyki auta, coś do 300-400zł, programy z jakich będę korzystał to np.Peugeot Planet itd. do Peugeota. To od razu mówię-jak pod Planet/Proxia to patrz na jedno-rozdzielczość matrycy. Już od 1024x768 włącznie w dół będzie kiszka.
Poszukaj Peugeot tool, a drugi soft,jeszcze lepszy to Peugeot-com. Jest na e-mule, leci na fejsie do nokii 5510
To kup sobie Diaga - i nie musisz jeździć do ASO - są też inne warsztaty z odpowiednim sprzętem.
+12V - pin 12 masa - pin 5 i 6 diag - pin 7
To zabawka,,, nie do tego auta!. PROXIA nic tańszego niema.
Witam! Jakim interfejsem można zrobić diagnostykę tego autka. Posiada ono komputer Magnetti Marelli 1AP.40 Za pomoc dziękuje!
teoretycznie nie, ale moze byc roznie. Miales podpinany juz komputer w celu diagnostyki?
W załączniku raport z diagnostyki
Od rzetelnej diagnostyki.
Czemu nie zrobisz diagnostyki?
Od czego zacząć diagnostykę? Od diagnostyki komputerowej.
Zlecilam diagnostyke intervapo dzis poznam wynik diagnostyki.
Problem nierozwiązany. Silnik można uruchomić po raz drugi tylko wtedy, gdy na zewnątrz jest ciepło. Co jeszcze powinienem zmierzyć? Posiadam diagnostykę - Peugeot Planet, Lexia i CarScanner. Bardzo dziękuję za pomoc.
Akumulator, mimo, że naładowany może być trafiony, czujnik na klemie i czasem ten moduł napięcia przed akumulatorem. Bez dobrej diagnostyki nie trafisz.
zacząbym od diagnostyki
Trzeba się udać na diagnostykę.
Diag 2000 to nie żaden program a całe urządzenie.Przecież już czytałeś o tym (co prawda nie na tym forum)
Szukanie zacznij od diagnostyki.
Peugeot 3008 2010r. Po uruchomieniu samochodu zapala sie kontrolka żółty trójkąt z informacja ,automatyczne ustawianie i zmiana swiateł nie działa. I co dalej? Masz usterkę i trzeba zrobić diagnostykę.
Moze zaczalbys tak od diagnostyki?
Zapewne masz złącze 30-to pinowe. Osoba która robi francuzy będzie miała takie złącze do diagnostyki.
Napisz dokładnie numer błędu i co używasz do diagnostyki ?
podłącz tester i sprawdź co sie dzieje Zrób diagnostykę SCR
Jeżeli to byłby czujnik to nie powinno to być zepsute cały czas, a nie raz tak raz tak? Wydaje mi się że nie masz racji. I wydaje mi się że powinieneś zacząć od diagnostyki.
komputer nie pokazuje żadnego błędu Jaki soft do diagnostyki użyty?
Dziwne rzeczy z tym autem,błąd stały regulator ciśnienia-powinna świecić kontrolka diagnostyki
mechanik powiedział mi że jest to za stary model i komputera sie nie da podpiąć, więc nici z diagnostyki .
No to możliwe, że komputer A jakie jest tam złącze 2pin czy OBD2 do diagnostyki?
A kiedy pracuje pompa? Zrozumienie dzialania ukladu jest podstawa diagnostyki.
dzieki za rade a jak poznac ze czujnik od walu jest do wymiany bez diagnostyki
Jeśli to ta w takim trójkącie to ESP, ale aby dowiedzieć sie o przyczynę to jedź do fachowca co ma sprzęt do diagnostyki
(at)000352345 a gdzie reszta diagnostyki? Powietrze, układ wydechowy...
Oba programy służą tylko do diagnostyki silników i to w zasadzie tylko w wersji benzynowej. To jest dobre pod ELM327 i nic więcej. A ty pytałeś o diagnostykę Peugeota.
Witam zacznij od diagnostyki, dane rzeczywiste.
O moja pierwszą odpowiedź nikt jej nie czytał? Chyba że piszę bzdury Dyskusja jest wtedy jak autor tematu cokolwiek "kuma" na temat diagnostyki
Chłopie, narobisz tylko więcej problemów niż masz. Bez wiedzy i sprzętu nie masz szans tego zrobić. Na początek przywróć wszystkie wsady ECU i BSI do oryginału i szukaj kogoś, kto ma sprzęt do diagnostyki. Najlepiej użyj Diagbox. Dopisanie drugiego BSI bez Diagboxa jest niemożliwe.
Czasami dużo pomaga zrobienie diagnostyki dachu planetem
hej mam podobny problem, ale w Peugeot 508SW 2.0BlueHDI 150KM 2016, po wizycie w ASO - stwierdzono konieczność wymiany zbiornika, koszt 4,5kPLN w piątek oddaje auto do serwisu, nie ASO w celu diagnostyki podzielę się informacjami po wszystkim
Taniej chyba w ASO będziesz miał.Oprocz programu potrzebujesz interfejsu.Wpięcie przez obd. OBD to nie jest do diagnostyki silnika?
Zabawa z EDC 17 chinolem może się źle skończyć. Niektóre sprzęty działają stabilnie a niektóre nie. Jeśli chodzi o chinola to większe zaufanie mam do Kessa. Plik daj komuś doświadczonemu do obróbki. Możesz też wysłać mu sam sterownik i zrobi programowanie i obróbkę. Poprawnie wyprogramowany Fap nie zakłóca pracy silnika i diagnostyki.
Nic samemu nie robić, brak wiedzy i umiejętności, a do wyjęcia rozrusznika trzeba dobrego i "odważnego" mechanika, a ponieważ wyjęcie jest bardzo trudne, rozrusznik trzeba dobrze zrobić i dobrze przetestować bo drugi raz znowu będzie kosztować Więc oddać do diagnostyki i naprawy do porządnego warsztatu THE END...
Nie pamietam numeru, ale podobny interfejs byl potrzebny do diagnostyki boxera 2 (architektura fiata).
Wypadanie zapłonu ,może być spowodowane wieloma czynnikami. Potrzeba diagnostyki kompleksowej.
Peugeot nigdy ni stosował pompo wtryskiwaczy. Jeśli w komorze silnika jest ręczna pompka paliwa to nie ma elektrycznej. jeśli nie ma to sprawdź zasilanie pompy pod tylną kanapą i zrób diagnostykę.
Skoro na krótko paliwo podaje a nadal nie odpala to nie jest to winą tylko tego przekaźnika. Zrób diagnostykę.
Wszystko da się odczytać poprzez komputer. Nie wiem czy tacy fachowcy są przy tych autach czy szkodzą pieniędzy na diagnostykę auta i na pałę wymieniają. Nie wszystko, odczytaj coś skoro się nie połączysz. Dla mnie i pewnie dla Ciebie brak diagnostyki to też informacja ale nie dla wszystkich.
Jakie były błędy przy diagnostyce?
Witam !!! W takim samochodzie tylko i wyłącznie od diagnostyki rozpoczynać naprawę. Temperaturę zewnętrzną pokazuje prawidłową ?? Pozdrawiam
Wszystko teraz ok. Zamykam temat. Dziękuję
tak jak decybel wspomina i wymienia elementy bez diagnostyki PORZĄDNEJ ANI RUSZ
Pewnie wtryskiwacz przelewa i nie ma ciśnienia. Albo jeszcze co innego. Bez diagnostyki nie da rady.
Istnieje jakiś opis pinów z kostek ECU? Pomierzyłbym, czy jest przejście z kostki ECU do kostek wtryskiwaczy. Da się przelutować kalkulator z kompa Magneti do kompa Magneti? Trzeba coś programować? Mam podstawową wersję diagnostyki do osobistego użytku.
Witam wszystkich i Proszę o jakieś rady i sugestie. Autko Peugeot 206 1.1 i (TU1JP) BVM 5 r.2003. Samochód nie chc za każdym razem odpalać. Udało mi się stwierdzić że gdy nie chce zapalić brak jest napięcia na pompie paliwa. ( Pompa sprwdzana na krótko -pracuje). Gdy nie chce zapalić (rozrusznik kręci jak szalony) przekręcam kluczykiem w pozycje zapłon...
Zacznij od diagnostyki, podjedź do kogoś na PP/Lexia
Przyczyn może być wiele trzeba zacząć od diagnostyki dobrym przyrządem.
Błędów po diagnostyce nie ma?
Economy Mode komputer włącza kiedy wykryje spadek napięcia na akumulatorze, wtedy możliwy jest tylko rozruch, wszystko inne jest wyłączone. Może spróbuj podłączyć pod prostownik. A do diagnostyki najlepiej Peugeot Planet, tylko tym masz możliwość dokładnego sprawdzenia parametrów.
Diagnostyka była. Zero błędów. Odczyt błędów nie jest żadną diagnostyką.
Skoro są pompki to raczej powinny działać, czym robiłeś diagnostykę?
Podaj nr oryginalny alternatora bo mogą u Ciebie siedzieć różne konstrukcje Valeo i Mistubishi to przeprowadzimy konkretniejszą diagnostykę.
Robiłeś coś poza diagnostyką?
Dowiesz się po diagnostyce
To jeszcze zrób diagnostykę.
No niestety, ale od diagnostyki musisz zacząć.
"ale czemu" nie jedziesz na diagnostykę?????????
Czujniki tez potrafią się zepsuć. Najlepiej zrobić diagnostykę.
Idź tropem pomiarów i diagnostyki a nie tropem domysłów. Jeżeli nie masz podstawowych przyrządów pomiarowych/diagnostycznym to udaj się w miejsce gdzie je posiadają. Szukając na chybił trafił możesz wymienić całe auto zamiast np.spalonego bezpiecznika.
Nie wiem skąd te nazwy. BSI jest w kabinie. BSM pod maską, czadem też jest zwane PSF1 bo tak jest opisane na schematach. Oświetleniem kabiny i centralnym zamkiem zarządza BSI. BSM steruje np. żarówkami świateł drogowych i mijania. Może być tak że brakuje gdzieś masy bądź zasilania lub jest zielono i stąd te problemy. Pojedziesz do serwisu i jak Ci wymienia...
A może jakąś diagnostykę?
Nie koniecznie. Przyczyn może być wiele, od słabej jakości oleju, zapchanych kanałów olejowych po rozciągnięty/uszkodzony łańcuch czy uszkodzoną wiązkę. Same błędy nic nie powiedzą, trzeba to dokładnie zdiagnozować u kogoś kto ogarnia dobrze diagnostykę.
Nie ma gdzieś w komorze silnika 2 stykowej, zielonej kostki ?, takie auto diagnozowało się właśnie przez to złącze np. euroscanem
Bez diagnostyki się nie obędzie głównie chodzi o BSI( moim zdaniem wysypalo się programowo bsi) Trzeba sprawdzić czy w bsi jest vin zapisany czy krzaki .
Witam. Teraz to nawet kontrolka awarii sama zgasła bez diagnostyki i kosztów Napiszę jutro pozdr
Nie widziałem żeby 306 HDi miało tempomat! Ta manetka to szybciej jest do oryginalnego radia, sterowanie z kierownicy. Tak jak pisał kolega "Pawel wawa" diagnostyka. Do sprawdzenia jeszcze główne wiązki przewodów. Na podłużnicy przy wentylatorach. 306team.pl - są osoby z Olsztyna to by pomogły tobie.
Poruszałem wszystkimi kostkami i nic. Sprawdzałem miernikiem to nawet napięcia pokazuje. Za 3 dni będzie u mnie gość od diagnostyki. Może cos poradzi.
To znaczy, że może być kilkanaście usterek generujących ten komunikat. Radzę pojechać na diagnostykę.
Trzeba zrobić diagnostykę peugeot planet i podejrzeć wartości rzeczywiste. Będzie widać jak reaguje na przełączenie manetki.
Chcesz to wymieniaj to Twoje pieniądze ale to może być kasa wyrzucana w błoto. Skoro nie porównywałeś to po co robiłeś diagnostykę?
Ja się nie dziwię że wywala check przy 19000 obr/min. Toż to formuła 1. Bez diagnostyki to gdybaj. Bo coś ci chyba synchronizację traci.
pozostaje wymienić regulator ciśnienia na nowy i wtedy się okaże. Regulator może być a raczej na pewno będzie dobry i wyrzucisz sianko w błoto ;-) Lepiej przeznacz te pieniądze na diagnostykę...
jesli to nie pomoze to chyba zostaje pompa, no ale to raczej bedzie wymagac wyslania na diagnostyke Co samą pompę ?Absolutnie nie . Trzeba sprawdzić co dokładnie dzieje się podczas rozruchu. Teraz zakładamy że problem z filtrem czy zapowietrzeniem. Ale diagnostyki wymagają parametry jak: ciśnienie na szynie (podstawa) sterowanie wtryskami synchro wał/wałek...
Przykro mi nie damy rady Ci pomóc bez diagnostyki komputerowej. Zamykam.
Sterowania silnika CR nie sprawdzisz młotkiem i kluczem . Trzeba go podłączyć do komputera i zrobić diagnostykę. Dostałeś już wcześniej informację w postaci kontrolki , że coś się dzieje a teraz prawdopodobnie nadeszły konsekwencje tego że nic nie zrobiłeś. Silnik CR zgaśnie nawet wówczas gdy na jednym z wtryskiwaczy będzie chwilowa przerwa w obwodzie....
Jesli masz klimatyzacje to normalne. Do diagnostyki tylko tester z podgladem wartośći
Świece, przewody W/N Czujnik temperatury cieczy, silnik krokowy.Zrób diagnostykę
(at)bystry_p Juz nic lepiej nie rób ,podjedź na diagnostykę Lexia
No niestety to nie maluch i bez rzetelnej diagnostyki nic nie wskurasz.
7 V to tak trochę dziwnie ale pewnie dlatego że mierzone miernikiem bez obciążenia a pod obciążenie zginie. Proponuję sprawdzić czy przekaźnik klapie i czy jest na nim napięcie oraz sprawdzić między masą auta a wtyczką (+) Pomijam fakt że najlepiej było by zrobić diagnostykę :-)
Ale sama zmiana komputera nic nie daje. Jest w tym aucie coś takiego jak BSI i za bardzo dużo rzeczy ono odpowiada. Pod maską będzie BSM i też się komunikuje z BSI. Więc zacząć od tego czy da się wykonać jakąś diagnostykę.
Nie program tylko sprzęt, masz jakikolwiek sprzęt do diagnostyki jakiś przewód OBD ?
peugeot diagnostyk diagnostyk peugeot partner peugeot diagnostyk silnik
przetwornik termopary pomiar prądu pomiar pradu przesuwanie tekstu
piaskownica windows lodówka haier a3fe742cmj
Schematy elektryczne zmywarek Bosch Siemens – dostęp, źródła, E-Nr, typowe usterki Wybicie bolca z drzwiczek pieca Amica, Bosch, Electrolux – demontaż zawiasu, usuwanie zapieczonego sworznia