Moduł optyczny aparatu zapłonowego (brak iskry). Wcześniej zrób diagnostykę jak polecił jeden z kolegów.
Widzę że słabo "czaisz" o co chodzi z ta diagnostyką. Skakanie iskier po cewce jest raczej średnio normalne, aczkolwiek możliwe, ponadto w ten sposób nie wolno sprawdzać iskry, jest możliwość uszkodzenia modułu zapłonowego - rzecz droga i nieosiągalna . Żeby nie przeciągać - masz ewidentnie usterkę w samym aparacie zapłonowym, spróbuj pożyczyć i podstawić...
a czemu moduł? przeciez jest wyminiony. moze czujnik położenia wału? moze brak zasilania na cewke? moze trzeba zaprogramowac moduł do tego samochodu?moze usterka z aparatem zapłonowym.
i cewkę zapłonowa Rozumiem, że to cewka wewnątrz aparatu zapłonowego? W nim masz jeszcze moduł zapłonowy i czujnik położenia wałka rozrządu. Sprawdź, czy dochodzi napięcie na cewkę zapłonową. Sprawdź bezpiecznik F44. Sprawdź kody błędu - diagnostyka komputerowa lub poprzez zwarcie pinów (nie wiem jaką masz dokładnie wersję). Podaj dokładnie kod silnika.
Sprawdź czy masz iskrę kiedy nie chce zapalić. Takie objawy daje również czujnik optotroniczny w aparacie zapłonowym.
to że pali wiecej gazu od benzyny to normalne , w końcu to nie nowe auto :) . Mój kadet (mozecie nie wierzyć) palił w trasie benzyny 5,5 l ale w mieście to już dużo, odkąd założyłę gaz pali średnio 10 l. a nogę mam cieżką, pomimo tego już nie wrócę do benzyny. Tylko w trasie dalekiej pali ok. 8 l. gazu. Tak ż e 9 - 10,5l. gazu to ui tak jest niezły...
Zdecydowanie czujnik halla w aparacie zapłonowym.
Kolega kizek, przestanie pisać bzdury o immo? A autor postu niech poczyta, co tutaj na elektrodzie jest o tych błędach. Następnie porządna diagnostyka, nie piszę o odczytywaniu błędów, i wszystko będzie wiadome. Zapewne wina braku iskry będzie w aparacie zapłonowym.
To jest matiz na cewce podwójnej. skoro 1.0 . WIęc ten nowszy. Skoro tak mówisz, to faktycznie, diagnostyka zaoszczędzi wymieniania części sprawnych na sprawne. :) I nie ma co szukać usterki w module w aparacie zapłonowym :)
a mógł bym go przestawić aparatem zapłonowym i patrzyć na waga jakie jest kwz , i jak sprawdzić czy rozrząd jest dobrze ustawione ??
Witaj, nie dziwie się że nie ma nic na ten temat, instalacja schematycznie tak prosta że prościej już się nie da, cewka zasilana plusem z akumulatora, przerywacz mechaniczny, uzwojenie wtórne doprowadzone do palca rozdzielacza który rozdziela wysokie napięcie na konkretne świece. Nad czym tu się rozpisywać, diagnostyka to zasilić - odciąć zasilanie...
I mam jeszcze pytanie jaki program do diagnostyki.
Nie jest to wina immobilisera, on nie zgasi pracującego silnika. Najprawdopodobniej problem leży w aparacie zapłonowym. Do diagnostyki.
Witam .podpowiem jak w prosty sposob rozpoznac czy modul czy Hal ,wysunac przewod wysokiego napiecia z aparatu zaplonowego wlozyc swiece w koncowke przewodu , do glownej kostki aparatu zaplonowego wsadzic kawalek przewodu pod ,, +.0.-. zero wwlaczyc zaplon dosunac koncowke przewodu do masy tylko nie na stale lecz przerywajac powinla sie odezwac iskra...
astanawia mnie po co ta elektrodysza w tym zwykłym el skoro tam jest ona otwarta cały czas od momentu odpalenia silnika do jego zgaszenia Zabezpieczenie przed samozapłonem (silnik nie gaśnie po wyłączeniu zapłonu), umożliwiało to jeżdźenie na paliwie w którym było 50% niebieskiej. Następny teraz już problem a mianowicie,maluch właśnie ten zwykły el...
Czy ten sterownik ma może samo diagnostykę? jeśli tak to na których pinach? Szukałem złącza diagnostycznego, ale nie znalazłem. Sprawdzę całe okablowanie sterownika, a czujnik halla był wymieniany przez właściciela razem z całym aparatem zapłonowym z innego samochodu, który na nim odpalał więc powinien być dobry, cewka też była wymieniana.
Diagnostyka wykazała tylko te trzy błędy mechanik polecił mi wymienić map sensor to i tak nic nie dało samochód nie równo pracuje pali bardzo dużo ;/ i dlatego pytam czy ktoś miał taki przypadek i może mi coś doradzi żeby nie wydawać bezsensownie tyle pieniędzy bo ja sprawdziłem elektrykę i nie mam pojęcia co to może być Dodano po 26 właśnie teraz czytałem...
Skoro to wielopunkt to nieważne że z roku 1991.Chyba ma jakaś centralkę którą można zdiagnozować co kryje w pamięci. Samo by wskazało co jest felerne.Tak to można dużo wymienić zanim się trafi w sedno. Od zaśniedziałego przewodu (brak masy) po poważniejsze usterki. Środkowe cylindry wypadają? Może to byś uszkodzenie aparatu zapłonowego jak i wtrysku...
Witaj. Usterka chyba nie ma związku z alarmem, chociaż głowy nie dam, mogła tam być założona blokada rozruchu, która nadal jest aktywna, a jakieś późniejsze ingerencje w auto, na przykład montaż LPG, utworzyły obejście tej blokady. Powtarzam, to bardzo ale to bardzo naciągana teoria. Przez lata pracy widziałem jednak i takie przypadki. Skoro nie używasz...
https://obrazki.elektroda.pl/6459454400_... https://obrazki.elektroda.pl/4410189800_... https://obrazki.elektroda.pl/2459914800_... Zdemontuj ten emulator, bo z emulatorem immo, wprawdzie w innym modelu i sterowniku, były problemy w diagnostyce :) http://daewooforum.pl/temat2869.html Możesz również...
Nie szukaj tam żadnego kondensatora przy aparacie zapłonowym bo go nie znajdziesz - jest tam aparat bezstykowy. Mozna odczytać kody błyskowe ale nie we wszystkich rocznikach. Jeśli złącze diagnistyczne jest pod środkowym pokrętłem od ogrzewania ( "podwójne" kostki) to można .Podaj rocznik.
A czy napewno masz tam wogóle aparat? Coś mi się wydaje, ze powinna tam być cewka z modułem i czujnik wału na łączeniu skrzyni z silnikiem i tyle. Jaki masz tam silnik? Diagnostyka podgląd parametrów podczas kręcenia rozrusznikiem (prędkość obrotowa silnika) Pompa staruje tylko po przekręceniu stacyjki, czy podczas kręcenia rozrusznikiem też pracuje?...
No to kłopot. Kolejność: -przerwy (świece, przerywacz) -zapłon (ustawiać na początek żarówką) dopiero wtedy gaźnik -przeczyścić dysze wymyć kanały gaźnika (nie ruszać pływaka=>nie giąć) -sprawdzić czy nie ma luzów na osi przepustnicy -sprawdzić, czy podkładka pod gaźnikiem nie jest pęknięta -zmontować , założyć gaźnik i wyregulować dysze Ale praca na...
Byłem dziśiaj na diagnostyce i nic komp nie wykazał (nie ma żadnych błędów) przeczyścili mi tylko styki na przekazniku który załancza pompe Jeżeli i to nie pomoże to zrobię tak jak było napisane w poscie powyżej.(sprawdzenie ciśnieniana na pompie)Jeżeli chodzi o palenie (Włanczając i wyłanczając zapłon to robię to co dziennie (i jagby to troszeczkę...
Witam. Mam problem z brata astrą z silnikiem C16NZ. Bez powodu przestał zapalać. Po szybkiej diagnostyce wyszło na to że brak iskry. Brat wymienił cewkę WN na nową. Napięcie na cewkę dochodzi. Wcześniej były już problemy z aparatem zapłonowym więc zaczęliśmy tam grzebać. Brat niecierpliwy więc kupił drugi kompletny aparat (stary przeciekał od silnika)...
Witam. Czy ktoś może posiada informacje kto lub gdzie mogę znaleźć aparaturę do diagnostyki i ustawiania aparatu zapłonowego do e30 na 15 pinów??
Witam. Wiem ,że jest już sporo postów na temat braku iskry w faworitce, ale nie ma takiego który by rozwiał mój problem. A mianowicie nie ma iskry, wymieniłem aparat zapłonowy, moduł zapłonu i dalej nic. Prawdopodobnie cewka jest dobra (tak stwierdził mechanik) ale chciałbym się przy niej chwilę zatrzymać Czy po włączeniu zapłonu na kablach cewki z...
- Profilaktycznie wymienił bym kable wysokiego napięcia i świece. Stare kable i tak warto wymienić. - Sprawdził bym poprawność pracy aparatu zapłonowego. - Odłączył bym akumulator na 15 minut. Jeśli komputer ma opcje autoregulacji to powinien stracić te nastawy. - Sprawdził bym czujnik temperatury silnika. Może jeździsz ciągle na ssaniu. - Sprawdził...
"Diagnostyka" komputerowa coś mówi? W tym modelu zwiera się piny w złączu diagnostycznym i wymiguje błędy kontrolką. Istnieje też program CarTester8000 zrobiony przez braci ze wschodu. Bardzo prosty kabel podpinany do złącza COM. Pokazuje błędy jak i parametry rzeczywiste... Kable zapłonowe nie pomylone? Niestety nie powiem ci kolejności bo mam starsze...
Witam serdecznie, mam problem taki jak w temacie, Opel 1.6 rocznik 93 jednopunktowy wtrysk, diagnostyka tylko i wyłącznie przez kody błyskowe z ECU wychdzi że błędów nie ma. Usterka polega na tym, iż gaśnie na postoju na wolnych obrotach, na wysokich obrotach bardzo ładnie pracuje. To co zostało sprawdzone i wymienione: wymiana świec, wymiana kabli...
Na 99,9% - brak przerwy na przerywaczu. Ten typ tak miewał i będzie miewał póki ostatni nie trafi na złom. Przerwa potrafi skasować się "sama". Jeśli z kabla który inteligentnie wyłazi z pomiędzy 2 blach na aparat dochodzi napięcie to: Zdejmij kopułkę, poluzuj podstawę przerywacza i ustaw na oko 0.6mm przerwy. Dokręć podstawę i rura. Po 300 km spokojnie...
spoko z ciebie koleś ;) po przełączeniu tego guzika miałem pare godzin frajdy z jazdy , auto normalnie odpaliło , spalanie wydało mi sie normalne , ale pod wieczór chcąc znowu sie przejechać , odpaliłem auto i znowu ten jęk zalewającego sie silnika i smród benzyny z tłumika , załamka ... z więc znowu magiczny przycisk w położenie diagnostyki i oczywiście...
Witam - były problemy z odpalaniem, nie ma iskry - wykonałem diagnostykę ELEM327, odczytał kod sondy lambda przy katalizatorze, ona paliła się od dawna i nie było problemu z odpalaniem. Po odczytaniu błędu, chciałem skasować ten błąd no to naciskam, pojawił się komunikat "usuwanie w ecu, ponowny błąd nie będzie widoczny w historii" - po tej czynności...
i wszystko jasne... kostka która wchodzi w aparaty zapłonowy jakimś cudem uwaliła sie... ona ma cztery piny i taką sprężynkę w kształcie litery W.. i ta sprężynka z jednej strony nie trzymała - kostka odchodziła, a jak się docisnęło ( z trudem ) to autko zapala... ze spinacza dorobiłem taki tymczasowy zacisk i może do poniedziałku wytrzyma.... ... a...
Kostka 5pin znajduje się razem z kostką 2pin w jednej osłonie gumowej, kostki są od strony pasażera najczęściej w prawym górnym rogu za plastikiem łączącym deskę z progiem auta. To nie prawda że tylko tester fabryczny diagnozuje, można zdiagnozować także carmanscan, asianconnect, oraz g-scan. Posiadam zarówno hds jak i carman szybciej i łatwiej carmanem....
Takie same objawy na gazie jak i benzynie, druga generacja,ale mam opcje sekwencji po przełączeniu,1 benzyna ,2 gaz ,3 sekwencja ,nie wiem nic o klapie przeciw strzałowej,. Ostatnio wymieniłem koło pasowe ,myślałem że trochę bije i czujnik położenia wału dostaje błędów,objawy są właśnie takie jakie mam, ale nic to nie dało.Obecnie wymieniam przewody...
Witam ponownie... Na dzień dobry sprawdz jak już ktoś wczesniej wspomniał układ wysokiego napięcia czyli po kolei swiece, kable, kopułke czy nie jest wytarty węglik w rozdzielaczu i tu ważne jaki masz aparat zapłonowy z cewką w środku czy czujnikiem Halla? Jak je rozpoznaż z cewką w srodku jest dosyć duzy i ma na zewnatrz wyprowadzone końcówki do przewodów...
Dobry wieczór. Jeśli mogę coś podpowiedzieć w tym temacie.....Kręcenie aparatem zapłonowym ot tak sobie to odradzam... , są na to parametry i znaki ustawcze na kole pasowym i obudowie rozrządu....Jest jeszcze takie urządzenie co to się nazywa lampą stroboskopową, i właśnie tym urządzeniem bym sprawdził min. poprawne działanie ( po uprzedniej kontroli...
Walczę z tym problemem w Hondzie Civic '98. Robert SI poszukaj moich postów, znajdziesz co już zrobiłem i sprawdziłem. Ogólnie żeby dojść o co biega, to jest męczarnia, jeśli tak jak ja, nie ma się w okolicy dobrego specjalisty od diagnostyki silników. Aha, cewkę, moduł podmieniałem, cały aparat zapłonowy 2 razy, przewody WN 3 komplety sprawdzałem a...
Witam temat dotyczy nissana primera 1.6 rok 1999 /p12/. Wyskoczył check w trakcie jazdy. Po odpaleniu po około 20 sek wyskakuje check juz na stałe. Zaczynają falować obroty na obrotomierzu, traci moc, dużo pali. Zaliczyłem wielu mechaników ale rozkładają ręce bo nie mają już komputerów do czytania błędów takich aut. Wymienione przewody elektryczne,...
Witam !!! Mój problem jest następujący, wymieniłem silnik wraz z całą elektryką i kompem no i teraz przyszedł czas na odpalenie a TU iskry brak. Sprawdziłem więc czy jest iskra po wyjściu z cewki przed aparatem i też brak. Sprawdziłem wtyk 3 PINOWY który jest podłączany do cewki i wzmacniacza i jest następujący wynik : 1 - czarny +12v 2 - zielono-czerwony...
Ten z przodu , gdzie jest pasek wielorowkowy , jest do diagnostyki , a nie do sterowania modułu zapłonu. Jego wyjście jest na gnieżdzie diagnostycznym.
W sumie mieszkam w Irlandii i nikt tu nie ukradnie 13 letniej CORSY. Więc to zabezpieczenie troszkę jakby i tak nie potrzebne w tym aucie. Ale w sprawie... nie sprawdzałem czy to wina iskry czy paliwa (z trego co mi znajomy powiedział, to odcina mu paliwo) więc tak myślę że to pompa, a pompa chyba podlega właśnie pod immo. Styki przepatrzone, raczej...
Objawy: ostatnio nie chcial odpalic po deszczu. Rozrusznik kreci a silnik nie odpala. Spaliny śmierdzą jajami. Kontrolka Check Engine sie zaswieca a jak krece dalej to pulsuje. Słychać dziwne ciche stukniecie na sam koniec. Przed awaria mialem metaliczny terkotanie (pewnie rozrzad), ale jezdzilem tak z miesiac/dwa. 0. Samodiagnostyka...
Może niezbyt dokładnie się wyraziłem ale ten próbnik z portalu aukcyjnego jesd odpowiedzą na: nie mogę znaleźć w internecie takiej lampki To, że silnik jest z rodzielaczem, to wcale nie oznacza, że ma tradycyjny, przerywaczowy zapłon. Zapłon tradycyjny to taki, gdzie cewka jest zasilna z jednej strony napięciem 12V dostępnym zawsze po przekręceniu stacyjki,...
Witam wszystkich serdecznie i od razu przechodzę do sprawy, która spędza mi sen z powiek. Kupiłem nie dawno Sharana VR6 '96 ASB + LPG, który już w chwili zakupu nie "chodził" jak powinien, ale że cena była atrakcyjna i podejżewałem proste usterki, dokonałem zakupu. Poniżej opisuję tylko efekty jazdy na benzynie (o gazie można pomarzyć, jak nawet na...
Witam, zawitałem na forum z usterką w moim aucie od razu przechodzę do rzeczy: Nissan Almera n15 sedan 99r 1.4 87 kM benzyna. Od miesiąca borykam się z problemem w samochodzie który objawia się po przejechaniu 15 km na rozgrzanym silniku, zaczyna się czasami dławić, szarpać/przerywać, mulić. Raz łapie tą bolączkę częściej raz troszkę później. Jak wcisnę...
Witam. Na wstępie chciałbym powiedzieć, że czytałem już chyba wszystkie tematy związane z tym tematem, ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie... Do rzeczy: pacjent to corsa B 1.4 8V 60 KM. Problemem jest szarpanie. Wymieniana była uszczelka pod głowicą, ale problem był długo przed wymianą. Podczas jazdy bez gazu szarpie, robi kangury. Jak już...
Jeśli przez mój ostatni wpis wprowadziłem troche zamieszania, to wybaczcie. Jestem słaby w te klocki ;) Z tym powietrzem pytałem jedynie przez pryzmat Poloneza, którym kiedyś miałem okazję pojeździć i w którym taka sytuacja miała miejsce. Z tego co pamiętam, pomogło wyjęcie jednego odcinka rury dolotu powietrza. Ale wracając do Bravo, na biegu jałowym...
Ano właśnie jakich?, czytałem na ten temat dużo i wynikało że oprócz consulta nic nie podejdzie,że żadna przejściówka tylko consult...Jak zaczęły się te kłopoty z aparatem zapłonowym(wymieniłem w ciągu 10lat 3 aparaty-wszystkie były kupione używane) , próbowałem szukać właśnie łatwej niedrogiej diagnostyki-oczywiście spróbowałem kilkakrotnie z wybłyskaniem...
Witam kolegów mam taki problem odkąd kupiłem tego golfa bardzo dużo pali ok 10 l na 100 km silnik 1.4 ABD mono-wtrysk 44kW-60KM rok 94 sprzedający uprzedzał mnie o tym ze auto dużo pali ale myślałem ze to jakas drobnostka i sam ja naprawie dlatego tez zdecydowałem sie na to auto... byłem juz na diagnostyce u dwóch mechaników podpinali auto pod VAG i...
Sprawdz czujnik "położenia wału" w jednej wersji masz go w aparacie zapłonowym i to jest po prostu impulsator razem z modułem zapłonowym,wtyczka nie podłączona bo to jest wyprowadzony czujnik wału ale tylko do diagnostyki auta i normalnie nie jest wykorzystany,ale ja mysle ze ze masz inny model ,w tym wypadku czujnik masz nad kolem zamachowym jest podlaczony...
Witam gdy pewnego razu musiałem przez kilka dni jeździć tylko na benzynie okazało się, że Skoda pali 20l/100 km, kopci, szarpie (prędkość obrotowa rezonuje) itp. Diagnostyka wykazała, że czas wtrysku na biegu jałowym wynosił 13 ms, gdy norma to ok 3 ms. Wymieniona została sonda, ustawiony czas wtrysku i przez chwilę było dobrze. Po kilku miesiącach...
Czujnik "położenia wału" masz w aparacie zapłonowym i to jest po prostu impulsator razem z modułem zapłonowym, a ta wtyczka ma być nie podłączona bo to jest wyprowadzony czujnik wału ale tylko do diagnostyki auta i normalnie nie jest wykorzystany To, co piszesz, dotyczy cilnika gaznikowego, a on ma monowtrysk. Czujnik nad kolem zamachowym jest podlaczony...
Cześć świece wymienione ale cewki zapłonowe zostawione stare ? warto je sprawdzić... Jedna z cewek była wymieniana, reszta nie stwarza podstaw do wymiany, działają prawidłowo. Dodano po 8 Nie pamietam jak skonstruowany jest suzuki 1.3 Ale japonczyki mialy problem z aparatami zaplonowymi. Np. Almera itp motory tam wsadzane. Probowal bym podmienic aparat...
Mój Peugeot jest wyprodukowany w czerwcu 92 roku. I tak jak patrze to czujnik położenia walu korbowego jest wyprowadzony ale nie jest do niczego podłączony, wisi sobie ba clipie przy cewce zapłonowej, poza tym u mnie jest jeszcze rozdzielacz zapłonu kopułką i palcem rozdzielacza, wiec ten czujnik to chyba dali tylko do diagnostyki kąta wyprzedzenia...
Sprawdź, czy komputer sterujący wtryskiem daje na pin A23 napięcie odniesienia +5V na czujniki MAP i TPS . Podepnij oscyloskop albo multimetr pod czujnik halla w aparacie zapłonowym i sprawdź czy są impulsy gdy kręcisz rozrusznikiem a silnik nie zapala. Odczytaj kody migowe diagnostyki silnika - może wtedy coś się wyjaśni.
Witam. posiadam volkswagena polo III rocznik 97 z silnikiem 1.0 Od dłuższego czasu mam problem z odpaleniem zimnego silnika w niskiej temperaturze otoczenia. odpala dopiero po kilku próbach. gdy odpala chodzi jak stary diesel i dopiero po chwili wraca na normalne obroty i zachowuje się normalnie. muszę odczekać ok.5minut do rozgrzania i dopiero wtedy...
Witam Temat może nie zupełnie świeży lecz nigdzie nie mogę znaleźć pomocy w tej sytuacji. AUTO - OPEL ASTRA F 98 1.4 z Aparatem Zapłonowym (duża kopułka lecz bez modułu zapłonowego w środku tylko czujnik Halla) OBJAWY - Auto odpala zapala kontrolkę diagnostyki - miga błąd 22 (potencjometr przepustnicy ) podczas jazdy szarpie i co CIEKAWE klika CHAOTYCZNIE...
może byc to wina modułu aparatu zapłonowego poczytaj było dużo postów na ten temat , sugeruje ci wczesniej diagnostyke elektroniki
Witam, borykam się z tym problemem już dłuższy czas, mój kolega-mechanik poczuł się w końcu bezradny. :-( Dotyczy to Astry'97, silnik C14NZ. Objawy: po powolnej jeździe w korkach, chwilowym zatrzymaniu na światłach, parominutowym postoju (z wyłączonym silnikiem!) - po naciśnięciu pedału gazu obroty spadają do 400-500, silnik często gaśnie. Jeśli nie...
reasumując czujnik prędkości jest przy aparacie zapłonowym czy jest wpięty gdzieś w okolicach bloku silnika? Żeby nie było niejasności: 1) czujnik obrotów jest jest w aparacie zapłonowym 2) czujnik prędkości też jest w aparacie zapłonowym czy gdzieś indziej? a jeśli chodzi o wtryski, może być że jest problem z wtryskami, wtedy wiadomo auto nie zapali,...
KLEKOTANIE podczas obciążania silnika świadczą o zbyt wczesnym zapłonie a nie o nadmiernych luzach zaworowych.sprawdz łańcuch rozrządu i aparat zapłonowy/regulatory wyprzedzenia zapl./jeśli mechanik sprawdzał zaplon lampą to przy zużytym rozrządzie musiał widzieć niestabilny punkt zaplonu.pozdrawiam. a to moze byc przyczyna duzego zuzycia paliwa??...
wersja 1.3 Dx (gaznik sterowany elektronicznie)nie posiada ani obd1 ani obd2 tak jak mowisz dioda na kompie i to tyle do diagnostyki co do tego szarpania , jesli szarpie w niskim zakresie rpm to można sie zająć do przeczyszczenia aparatu zapłonowego, tez tak kiedys miałem, kolego peter82 mowiłeś że silnik zwalnia gdy jest zimny a poźniej sie nagrzeje,...
Witam jestem tu nowy.Mam problem z oplem astrą 1.6i c16NZ.Wymieniłem kopułkę,przewody wysokiego napięcia,modół i cewkę w aparacie,czujnik temperatury ten do sterownika,świece.Cewka wysokiego napięcia sprawdzona jest ok.Problem jest taki że auto nie miało iskry na popych paliło teraz po wymianie iskra jest. Auto pali ale w czasie jazdy a tagże na postoju...
Witam, Od kilku dni walczę z Passatem B4 2.0 2E + LPG z objawami jak w temacie. Silnik chodzi idealnie, równiutko, nie przerywa, nie szarpie do momentu pełnego otwarcia termostatu - ok 90*C. Wówczas następuje coś w rodzaju kichnięcia w okolicach kolektorów po czym auto zaczyna szarpać, falować - nie potrafi utrzymać stałej prędkości obrotowej przy pedale...
Witam... Mam problem (być może z ECU) w Hondzie Del SOL 95r. D16Z6 a więc: - ostatnim czasy Honda zaczęła mi przerywać w większości na nagrzanym silniku, chociaż nie zawsze czasem i na zimny zaczęła prychać tak jak by nie paliła na 2 gary itd. raz przejechała z 15km i elegancko szła, a nagle zaczęła przerywać coraz bardziej ze trzeba było trzymać ją...
schemat aparatu zapłonowego podłączenie aparatu zapłonowego naprawa aparatu zapłonowego
modernizacja linii napowietrznej climatronic regulacja premier instrukcja
mikrokomputer cobra1 odkurzacz xiaomi
Instrukcja obsługi podgrzewacza Siemens DH 1800 Dlaczego gniazdka we Francji są podłączane odwrotnie?