WITAM! Aparat zapłonowy do VAILANT naprawa to drogi zabieg. Taniej będzie poszukać aparatu na allegro lub tablicy ( są tez hurtownie oferujące części czasami po niezłych cenach)
Albo do d..py zrobiona naprawa albo tak wytarty wałek, jaki masz przebieg? Wygląda na za bogatą mieszankę.
Witam. mam ten sam problem, może ktoś dobrał już jakiś moduł do teg aparatu ??
Ten kołeczek jest ważny dla czujnika hala który jest przykręcony do aparatu i jeśli wykonałeś to źle to może być powód. sprawdz czy nie jest luźny
Tylko sprawna używka, łatwo dostępna. Naprawa bez sensu.
Jaki aparat?????
najłatwiej (koszty jak po gwaranccji) to pojechać do serwisu i podłączyć się pod komputer z OBD2. Jest wtedy możliwość odczytania jakichkolwiek i kiedykiolwiek występujących błędów w pracy silnika jak i wszystkich czujnikach z nim współpracujących. Jeśli takie nie występują wtedy komputer powinien pokazać błędy tzw. sporadyczne. Miałem dwa lata temu...
Aparat zapłonowy do naprawy, standard w nissanach. Za około 200 zł znajdziesz w internecie regenerowany na wymianę.
Domyślam się, udało się ustalić, co było nie tak? Dodano po 1 To nie może być możliwe, że nie ma na tę przypadłość rozwiązania. Wymieniłem cały aparat zapłonowy na nowy, wymieniłem wszystkie kondensatory w zasilaczu, wszystkie THT na takie same wartości, ESR,...
Kazdy bosch do indukcyjnego aparatu podejdzie. I Polonez, Fiat 125p z zapasów. https://www.autospark.eu/auto-parts/inje... 035 906 083, 191 905 351 A, 191 905 351 B, 191 905 351 C, 211 905 351, 211 905 351 A, 211 905 351 D, 211 905 351 E, 35 906 083, 0 227 100 137, 0 227 100 142
Jeżeli chodzi o automat rozruchowy, to myślę, że naprawa nie pomoże, bo on się w środku wyciera i zacina się, nie dociskając styków. Jeżeli chodzi o gaśnięcie, to miałem taki przypadek, że urwany był przewód w aparacie zapłonowym, który podłączony jest do ruchomej płytki przy regulatorze podciśnieniowym, i jak się dodawało lub ujmowało gazu, to przerywał....
E, tam! Amatorsko i na najtańszych częściach naprawiony aparat zapłonowy. Całkiem normalne, że taka naprawa działa na chwilkę.
Oglądasz aparat zapłonowy, naprawiasz/oddajesz do naprawy i cieszysz się sprawnym autem.
Uszkodzony okazał się immobilizer ( auto powypadkowe ) . Naprawa skończyła się w ASO.
Moje pytania: Czy skodiczka ma Instalacje LPG? Czy strzela przy próbie odpalania na LPG czy na Pb? Czy pływak w gażniku się "nie topi" i czy zaworek odcina dopływ paliwa do komory pływaka? Czy jest iskra naświecy? Czy pompka paliwa działa? Czy i kiedy wymieniane przewody WN Czy przerywacz w aparacie zapłonowym działa tzn czy przypadkiem sam aparat zapłonowy...
Możliwości są dwie, ew. trzy - brak iskry - przerwa w kablach, kostce stacyjki, do naprawy aparat zapłonowy; brak paliwa - niesprawna pompka, zatkany filtr, brak kluczowania wtryskiwaczy -> uszkodzony komp. przerwa w kablach, immo. Musisz wpierw wykluczyć czego brak. Schemat prosty - EFI-6, bądź EFI-S, praktycznie identyczny we wszystkich odmianach...
Otworzysz to zobaczysz. Od produktów korozji po zanieczyszczenia olejem silnikowym Wymiana lub naprawa modułu to nie wszystko ,co z prawidłowym ,ponownym ustawieniem perforowanej tarczy ?? Dobrej zabawy.
Wiesz co, o ile cewka nie ma przebicia, zwarcia, mechanika jest w miarę, to reanimuj to co masz. Masz dwie opcje, poszukać do tego aparatu standardowej kopułki i montaż cewki zewnętrznej, lub naprawa układu który masz. Problem powoduje prawdopodobnie ogranicznik obrotów maksymalnych, wbudowany w wałek rozdzielacza.
a ta naprawa regulatora to prosta sprawa?i czy kosztowna?bo pojutrze mam wyjazd 400km i boję się tak jechać
Witam. Najtaniej będzie wymienić świece i przewody WN. Niestety błędy 0320 i 0340 wskazują na uszkodzony aparat zapłonowy i wydaje mi się, to prawdopodobna przyczyna problemów. Miałem podobny przypadek, po wymianie aparatu, bez problemów, niestety jest to kosztowna naprawa. pozdrawiam.
Dzięki wszystkim za pomoc, lecz silnik leci na złom . Aparat zapłonowy do wymiany, wymiana uszczelki pod głowicą oraz naprawa głowicy w tym czwarty tłok do naprawy . Ogólny koszt naprawy wyszedł by gruba ponad 1 tyś zł. Kupiłem silnik z rozbitej hondy za 500 zł kompletny i jutro zaczynam wymiane. Temat do zamknięcia . Jeszcze raz dzięki wielkie ;)
No to tutaj https://www.slideshare.net/guesta983f/ni... straszą aparatem zapłonowym.
dzięki, muszę na inny system iść bo Xp nie chce odczytać. Jak jest opis naprawy luzu zębatki aparatu zapłonowego w kadłubie to super. Moze ktoś ściągnie tabele i opisy?
|Podaj dokładne oznaczenia obu aparatów zapłonowych. Aparat uszkodzony mechanicznie nie do naprawy. Oznaczenia MD326637 ( 2 piny), T2T53372 (4piny). Proszę o pomoc.
Dokładnie, do naprawy/wymiany płytka aparatu zapłonowego. Trzeba uważać, są dwa rodzaje, nie kupować tanich zamienników, ulegają szybkiemu uszkodzeniu.
Nie, jednak tą nakrętkę normalnie w lewo się odkręca nie jest to lewy gwint. Przeczyściłem cały aparat zapłonowy, końce przerywacza przetarłem i jest iskra silnik działa. Jeszcze jak będę miał szarpak to wreszcie będę mógł normalnie zapalać, a nie nawijać sznurek:)
Nie sądzę żeby przeskok paska można było zlikwidować aparatem zapłonowym. Nie wiadomo w jakim położeniu był aparat wcześniej. Być może wcześniej był źle ustawiony. Pozdrawiam.
P2weł - nie w każdym maluchu masz podwójną cewkę, czyli jak napisałeś "świece w układzie szeregowym". Starsze wersje miały jeszcze tradycyjny aparat zapłonowy z rozdzielaczem. Jeśli kolega ma aparat z rozdzielaczem, to namawiam na założenie cewki z dwoma wyjściami na świece (podwójnej) i problem się rozwiąże. Bo opisywane symptomy wyraźnie wskazują...
W książce "obsługa naprawa" pisze aby statyczny kąt wypzredzenia zapłonu wynosił: dla silnika: 116C.076/56 oraz 115C.076/52 - 5° dla silnika: 116C.076/01 - 10° do 12° dla silnika: 115C.076/53 - 7° do 9° W tej samej książce jest rysunek, na którym na obudowie rozrządu jest tylko jeden znak (domyślam się że 0°) i że należy ustawić znak na kole pasowym...
Nie wiem czy naprawa go drożej niż autko nie wyniesie. Jutro cos znowu coś porobię. To jest to autko na silikonie i distalu sie trzymało, aparat zapłonowy cały poklejony. Ciekawe czy kolo wprawi LPG bo poniżej 13 PB to nie schodzi.
Aparat zapłonowy do naprawy, Hall lub sprzęgiełko uszkodzone.
Witam. Podobną przypadłość miałem w golfie. Uszkodzony był mechanizm ssania (atomat) i dość duży luz na tulejkach aparatu zapłonowego. Po naprawie gaznika i wymianie aparatu przeszły mu kaprysy.
to prosty grat w robocie, siada tam aparat zapłonowy ( moduł lub hallotrony), a najczęściej jak to w starym miśku stewrownik silnika i tej opcji bym się złapał. Naprawa prosta, jak się wie o co tam biega. Jak chcesz więcej, to klikaj na GG Aaaa, i jeszcze rozlutowywał się przekaźnik systemowy, podobnie jak w hondzie....
Witam jestem w posiadaniu CHEWROLETA BLAZERA V6 poj. 4,3l rocznik 96 .Został wyciągnięty aparat zaplonowy (bo zerwala się śruba mocująca)po naprawie zerwanej śruby i włożeniu aparatu zapłonowego na swoje miejsce silnik nie odpala .Nie zwróciłem uwagi na znaki .Proszę o podpowiedz kóry cylinder jest pierwszy w tym układzie jak z tego wybrnąć ??
Na 99% czujnik HALLA i jak kolega zauważył znajduję się on w aparacie zapłonowym. Za naprawę zapłaciłem, 320zł
Moduł w aparacie zapłonowym a jesli go tam nie ma to jest pod cewką zapłonową koszt ok 120 - 150 złotych dobrej firmy.
Robiłem takiego golfa. Była urwana masa w okolicy pokrywy zaworów obok aparatu zapłonowego. Po naprawie strzelanie ustąpiło ale wtryskiwacze włączały się na stałe razem z pompa paliwa. Spalony sterownik silnika.
Panowie macie wszyscy rację, ponieważ może być wiele przyczyn. Dodam swoją ( wcale może nie być słuszna). Mam forda kilka lat i bardzo sobie chwale.Miałem podobne objawy i nikt nie potrafił mi pomóc, nawet kilka wizyt w serwisie na komputerze nic nie dały. Po odwiedzeniu kilku warsztatów okazało się, że gumowy przewód podciśnieniowy(pod aparatem zapłonowym)...
chwilowo jeszcze nie ugryzlem tematu mazdy, na razie opanowuje honde i troche mitsubishi, w hondzie leca w 90% cewki, zalatwie ci nowe mobiletrone po 50zl jak potrzebujesz, w mitsubishi leca moduly - nowe po ok. 250zl, a aparaty sprzedaja sie po 300 czasem 400zl dlatego szukam jakiejs mozliwosci naprawy
Poszukuje schematu elektrycznego do stołu probierczego , do naprawy i testowania alternatorów, rozruszników, aparatów zapłonowych itp. , produkowanego niegdyś przez zakłady solidarność. Przeniesiony z "Szukam schemat..." <gorg>
Hm coś mi tu nie gra fiest z 1985 miała tylko moduł zapłonowy i czujnik w aparacie . Ale nic . Tak mi sie wydaje ze mozesz mieć moduł zespolony z czujnikem halla Jest to taka mała kostka na aparacie zapłonowym do której ida 3 przewody . Jeśli masz to to mozesz szukać zamienników ok 50 zł . Twoja fiesta to mk2 o ile sie nie myle chv (wałek w głowicy...
Nie, bo na 3, no dobra, dla idealistów na 2 to powinno zapalać od razu. Bez przekręcania aparatu zapłonowego poza zakres...A jaki to silnik konkretnie jest? Jak ustawiasz rozrząd?
Witam serdecznie. Wyciągnij wtyk z aparatu. Weź kawalek kabla. Włącz zapłon. Włóż kabel do środkowgo zacisku. Wyciągnij kabel środkowy ( ten centralny) z kopułki ,włóż do niego świecę zapłonową i umieść ją w uchu do wyciągania silnika. Kablem włożonym do środkowego pinu dotykaj do masy. Powinna być iskra. Jak jest to wszystko oprócz aparatu zapłonowego...
Witam, dziekuję za odzew, świece i kable sprawne, VAGa nie mam, zanim pojadę do mechanizatora chciał bym mieć jakąś koncepcję bo w autku z 1993r to wymieniać można już wszystko ;-), obroty nie falują. Ale znalazłem "nieautoryzowany" biornik syfiastego oleju - w kopułce aparatu zapłonowego, tam naprawdę musi być wysokie napięcie że jakakolwiek iskra...
A drogie takie naprawy? W sensie zawory lub aparaty zapłonowe? Bo że ople są u Ciebie najczęstszymi bywalcami to wiem, połowa aut w Polsce to ople, bo dla polaków jest to rarytas za małą kase od zachodnich sąsiadów:)
a po wymianie rury wydechowej się tak samo z siebie przestało działać tak jak trzeba Może rura źle zamontowana i wybierak o coś haczy? przy aparacie zapłonowym i na czujniku jest olej silnikowy Może lecieć z samego aparatu- trzeba go naprawić uszczelniając.Druga opcja to uszkodzony czujnik oleju(nieszczelny) trzeba wymienić(nie jest drogi) A te historie...
Przyłączę się do kolegów : przewód diagnostyczny kolor niebiski, wtyk męski od szybkozłączki standardowej ( wisi za aparatem zapłonowym). Procedurę błędów w/g Pierbura - wywołać po rozgrzaniu silnika i jeździe próbnej nie gasząc zapłonu ( silnik może być na wolnych obrotach ). Jeżeli podasz jaki kod wyświetla można pomyśleć co się dzieje .
TAk zapłon do ustawienia bo praktycznie cały aparat zapłonowy był wymieniany. Dodano po 4 Ale gdybym miał lampe to sam bym zapłon ustawił a "znajomy z wujem" kilka lat robi w mechanice... gybym oddał go do warsztatu to by mi sie nie opłacało robić bo wiecej kosztowała by naprawa jak cały samochód....
Też mi się tak wydawało że skoro ma iskrę to powinna przynajmnij próbować łapać. Iskrę co prawda sprawdzałem na pierwszym tłoku ale przypuszczam że na pozostałych też jest. Jak pisałem wcześniej była palona awaryjnie na samym gazie żeby wykluczyć problemy z układem paliwowym. Wcześniej w ten sposób na innym aucie które posiadałem dowiedziałem się że...
Najprawdopodobniej uszkodził się moduł zapłonowy w aparacie, efekt braku obciążenia cewki wn świecą zapłonową
wymieniałem już kilka cewek w aparacie zapł. w astrach,vectrach,są słabej jakosci,mają słabą izolację i szkodzi im wilgoć lub czasem po jakichs dziwnych naprawach naprawch ociera o któras częsc,dokładnie nie pamietam która
Zadzwoniłam do mechanika odpalił na popych stwierdził ze to aparat zapłonowy, wymienił na nowy i problem zniknął. Koszt naprawy z wymianą 150zl
Siema Rozłożyłem aparat zapłonowy na części , wymieniłem oring , kopułke , palec . Ustawiłem obroty i wszystko jak narazie jest ok . Dzięki foto relacji naprawy aparatu zapłonu z forum autko chodzi :):):) Dzięki wielkie. Temat zamknięty . Pozdrawiam
Witam. Miałem dokladnie taki sam problem.wszystko chodziło,a nie było iskry z cewki.Po dokladnych sprawdzeniach,okazało się,że powodem tej usterki był czujnik halla.Niestety,nie da sie tego naprawić.Ja osobiście poradziłem sobie w ten sposób,że z 2 aparatów zapłonowych złożyłem jeden.Koszt naprawy wyniósł ok.150 zł.A co najważniejsze działa.Pozdrawiam
Okazało się że padł moduł w aparacie zapłonowym. Jest możliwość regeneracji aparatu? Jeśli tak to w jaki sposób można go naprawić, czy sposób naprawy to "tajemnica strzeżona" :)
Witam Mam pytanie co może być przyczyną takiej sytuacji dodam że na dzień dobry pojawia się jedna iskra i to tyle . Podczas napraw u kilku "mechaników" wymienione zostało: -cewka -aparat zapłonowy -komputer -immo A matiz jak nie pali tak nie pali brak błędów w kodach błyskowych proszę o pomoc
Fotek nie mam, ale mam opis. Kolega po fachu, "stodolarz" dorabiający do renty naprawami dzwoni, czy nie mam cewki do starego VW pożyczyć, bo przytargali mu starocia, nie ma iskry nie pali. Dałem - dzwoni, to nie to. No to jak sprawdziłeś zasilanie cewki i halla, to szukaj halla do aparatu zapłonowego. Ni holery. Sprawdził zasilanie na pewno jest, to...
to auto nie ma immobilizera. Może być wersja z dołączonym pilotem i wtedy działa centralny zamek i dodatkowo immobilizer z dodatkowej centralki.Jeżeli tego nie ma to miałem podobny przypadek Padł komputer i aparat zapłonowy jednocześnie. Jak nie dostanie impulsu z aparatu to nie otworzy obwodu wtryskiwaczy. Sterownik dałem koledze do naprawy,a aparat...
Witam. Jest problem oddać samochód do warsztatu, tam określą usterkę i koszt naprawy. Rozumiem, że chcesz sam to naprawić. Możesz rozebrać cały aparat zapłonowy ale jak tam nie będzie błędu to może diagnoza z aparatem jest niesłuszna.
Ma ktoś jakiś pomysł? mam pomysła, oddaj do naprawy do fachowca.
Czy ktoś wie jaki jest wymiar łożyska oraz uszczelniaczy w aparacie zapłonowym. Przydałby się też ktoś z okolic lublina kto by się podjął naprawy tego aparatu.
Benzyna jest nowa ostatnio pół zbiornika zalałem na SHELU. Regulacja gaźnika w 90% zmniejszyła spaliny z wydechu. Nadal nie ma siły jechać bez ssania. Na 1 biegu trzeba go prze gazować dość mocno a po zmianie na 2 bieg ta sama śpiewka... nadal się dusi i nie ma siły ujechać. Lekko wyciągam ssanie i dostaje kopa, jazda staje się płynna i nie trzeba już...
Mądrasowa, temat naprawy corsy chyba się już wyczerpał..... Może czas użyć opcji Zamknij zamiast Odpowiedz zanim przypomni ci się coś jeszcze z napraw Subaru
Jestem pewny, że sam tego nie ogarnę i szukam kogoś kto sobie z tym poradzi. Mieszkam w okolicy Torunia i gdzie nie dzwonię mówię, że to Honda to słyszę jedno. Nie pomogę. Dziękuje za zaangażowanie 😃 Dodano po 6 Nie wiem czy to istotne ale dodam, że podczas próby naprawy przy kręceniu rozrusznikiem spalił się brązowy kabel idący od aparatu zapłonowego...
Chyba go budda opuścił. Kup moduł za 50 zł na all... Osłony końcówek przewodów sie rozpadają zastap je rurkami termokurczliwymi PO KOLEI po 1szt. bo ci sie pomiesza ,najlepiej zrobić fotkę jaki przewód w które miejsce. Pasta przewodząca na nowy moduł na spód. http://www.sklep.tomiicars.com.pl/3438,c... cewka bodajże...
Do kopułki podłączone mam tak: http://obrazki.elektroda.pl/4848993200_1... Gdzie cewka pierwsza, to ta od strony rozrządu, natomiast w środku podłączona jest cewka wysokiego napięcia (nie wiem czy dobrze to nazwałem) Rozumiem że aparat zapłonowy ustawiam już kompletny okręcając go (tylko śruba mocująca do podłoża musi być odkręcona,aby swobodnie...
Skoro sie nie znasz to dlaczego kwestionujesz zdanie mechanika ponadto widocznie chce ci obniżyć maxmalnie koszty naprawy bo czujnik w tym modelu hala występuje razem z aparatem zapłonowym co w rezultacie daje kilka stów jak nie będzie to cewka zawsze można ją oddać z powrotem do sklepu wiec nic nie tracisz:P:!:
Witam serdecznie.To był słaby punkt.Krzywka ( z regulatorem odśrodkowym) jest zamocowana na frezie i ten się wyrobił.Skutek taki, że podczas pracy zmienia położenie.Sposób naprawy doraźnie pospawać lub zmienić wałek aparatu lub cały aparat.Pozdrawiam.
Witam emulatora jeszcze nie mam ale rozważam taką możliwość dziękuję za bardzo obszerną informację . NA WSZELKI WYPADEK wymieniłem cały aparat zapłonowy na nowy z mechaniką nie mam problemów to 2 śrubki (sam robiłem kapitalny) zabawa z immo to inna sprawa .Serwis + transport to nie opłacalne , same immo to cena 400 zł oferta z przed 15 min jak dojdzie...
Sprawdziłeś podciśnieniowy regulator wyprzedzenia? Pisałeś, co wymieniłeś, a jak ustawiłeś zapłon? Jesteś pewien, że poziom paliwa ustawiony poprawnie? Sprawdziłeś stan zużycia aparatu zapłonowego?
Panowie problem rozwiązany:D wymieniłem kopułkę i palec i jeździ bez problemu Zastanawiałem sie z mechanikiem czy nie wymienić całego aparatu zapłonowego ale stwierdziłem ze zobaczymy tańszym kosztem naprawę i poskutkowało Lecz nic dziwnego ze były takie problemy z silnikiem kopułka i palec z roku 94 sam bylem zdziwiony ze to jeszcze działa Wiec jak...
Rozrządu przestawić przy zdejmowaniu głowicy się nie da bo tam wałek rozrządu jest w bloku silnika i zawory sterowane poprzez popychacze, klawiaturę przykręconą na głowicy i hydrauliczne popychacze/kasatory luzów w dźwigniach klawiatury. Przy ponownym montażu dobrze by było zachować popychacze i kasatory tak jak były przed demontażem, czyli "z którego...
witam opisze moją historię z tym problemem i chciałbym posłuchać waszych rad a więc: samochód kupiłem we wrześniu ub. roku a od listopada zaczęły się problemy, pewnego dnia zauważyłem mega wyciek oleju, jak się później okazało spod głowicy, więc wymiana uszczelki była potrzebna oraz planowanie głowicy, pomogło na kilka tygodni, potem wyciek znów był...
Witam! Postanowiłem napisać co było przyczyną tego zamieszania.... tak dla przyszłych użytkowników. to co napisał "homer24" było istotnie przyczyną nieprawidłowego działania elektryki.... czyli: " kolego prawdopodobnie przetarta wiazka idaca do konektora 115 w okolicach kolektora ssacego i robi ci zwarcie.byla akcja w serwisie hondy" alternator sprawny,...
Witam, pozwolę sobie coś niecoś dodać do tematu. Traf chciał, że mam też bliźniacze auto i problemy z nim bardzo podobne, a wręcz takie same. Moje auto nie pracowało nigdy na gazie, więc jakie kolwiek z tego tytułu "błędy" systemowe nie powinny mieć miejsca. Kilka razy w przeszłości korzystałem z usług "bardzo" autoryzowanych serwisów, po których pozostały...
Jak jesteś dalej zainteresowany naprawą to: 1. Znajdź wyczyść i zrób zdjęcia (może lepszym aparatem) modułu zapłonowego i właściwej cewki zapłonowej - tej z której wychodzi kabel WN. Może być dwa w jednym. Na zdjęciach tego nie widać. 2. Odtwórz schemat układu zapłonowego z zaznaczeniem kolorów przewodów i połączeń masy. Jak sądzę jest banalnie prosty....
Przecież jak oddałeś auto do naprawy to ustawiali zapłon no nie? Za co wtedy 100zł zaplaciłeś?Jak poluzujesz 2 śrobki od aparatu zapłonowego to jak będziesz go przestawiać w strone kabiny to przyspiszeszysz zaplon a jak w strone chłodnicy to opóźniasz . Zapłon an gazie powinien być przyspieszony.
Na Twoim miejscu sprawdziłbym moduł w aparacie zapłonowym i Cewkę też w aparacie. Możwsz zobaczyć w jakim stanie jest kopułka i palec rozdzielacza.
Ty jesteś poważny? Powiedz, jesteś poważny? Bo chyba nie. Napisałem, że wzmacniacz jest na tej podstawie co są na niej hallotrony. Tak napisałem czy nie? Dostałeś nawet fotke, czy nie? Masz kolejne: Tu jest wzmacniacz, jedno rozwiązanie jakie spotkałem, układ grubowarstwowy: http://obrazki.elektroda.pl/5150706300_1... i cienkowarstwowy:...
Wymień kondensatory przy : - cewka zapłonowa - aparat zaplonowy - alternator - sprawdź czy jest dobrze połączona masa silnika z masą samochodu , karoserią ( to jest taka szeroka taśma płaska miedziana . Po naprawie silnika mógł mechanik jej nie przykręcić .) Pozdrawiam Jacek .
Tak jak w każdym układzie zapłonowym, gdzie ważna jest faza zapłonu, tak i w "Maluchu" ten warunek musi być spełniony. To nie miejsce aby uczyć podstaw działania pojazdów mechanicznych, ale mała rada: - Przed demontażem aparatu zapłonowego zrób ostrym narzędziem kreskę w miejscu jego montażu do korpusy silnika. Ułatwi Ci to później właściwy montaż aparatu....
Szanowny Kolego! Musisz ustalić przyczynę. Zacznij od podłączenia cewki samej bez aparatu zapłonowego.Zostaw przewód zasilania cewki po przekręceniu kluczyka na cewkę ma przyjść 12v. Przewód od aparatu zapłonowego odłącz.zobacz czy na tym styku jest napięcie 12v. Jak nie masz przyrządu to podłącz żarówkę musi świecić.Jak będzie świecić to to znaczy...
Sprawdzić trzeba czy przy kręceniu rozrusznikiem jest dawana iskra na świece i czy dochodzi w tym momencie napięcie baterii na plus aparatu zapłonowego. Skoro wcześniej "padł"czujnik Halla i był wymieniany w serwisie ,to można spróbować zareklamować naprawę -może podłączą VAGa i będzie wszystko wiadomo. A to sprawdzałeś ?
Tak jak w temacie, auto nie odpala, nie ma sterowania na wtryskach. Pompa działa, była zmieniana. Wstawiony drugi aparat zapłonowy, sprawdzany przez elektroników. ECU naprawione przez elektronika, ponoć był padniety moduł wtrysków, jednak po tej naprawie nadal bez zmian. Oczywiscie jesli recznie zapoda sie mase na wtrysk to puka. Iskra jest normalnie....
Skomplikowany drogi i prawdopodobnie niewystarczająco wydajny będzie taki system. Na waszym miejscu zastosowałbym reaktory biomasy zwane popularnie zgazowywarkami. Taki system składałby się z : - Silnika albo kilku silników benzynowych (lub wysokoprężnych lecz odpowiednio zmodyfikowanych tzn. z aparatem zapłonowym, świecami i cewką zapłonową) - Zespołu...
Jaki bład wymrygała kontrolka ' engine"?-sprawdzałes w manualu kod błedu? Check - 9 krótkich w kilku powtarzających się seriach i to wskazuje na czujnik identyfikujący pierwszy cylinder. Odwiedziłem kilku ''domorosłych'' mechaników i ci sugerowali aparat zapłonowy. Zaś profesjonaliści zalecali pozostawienie auta na warsztacie i badanie metodą prób...
Witam. Proszę o pomoc. W mojej Astrze nie pracował jeden cylinder, mechanik wymienił aparat zapłonowy i przewody WN, auto jeździło super. Przez miesiąc. Po naprawie nie zniknęła żółta kontrolka z silnikiem, która zaczęła się włączać, gdy przestawał pracować jeden ''gar''. Zacząłem czuć benzyne wokół auta, w bagażniku, czasem w środku. Gdy odpalam, auto...
Witam, kup używany aparat zapłonowy (ja kupiłem za 70 PLN gdy mi w drodze padł moduł elektroniczny). A o schemat możesz się zapytać na http://www.vectra-unlimited.pl/ Pozdrawiam Marek PS. Pamiętaj o ustawieniu zapłonu na gorącym silniku po zwarciu zacisków A i B w złączu diagnostycznym. PS1. Stary aparat napraw i woź w bagażniku, bo to jest jeden z...
Witam. Nie chciałem zakładać osobnego topicu ale mam bardzo podobny problem. Samochod Skoda Favorit 1.3 rocznik 91 na gaźniku kupiony 2 lata temu. Przez rok zadnych problemow, pozniej zaczely sie cyrki na kółkach. Wymieniony został akumulator. Po jakims czasie samochod mi zgasł i odmowil posluszenstwa w postaci zapalania. Brak bylo iskry. Po holowaniu...
dobra- mój błąd źle robiłem odczyty, jestem coraz bliżej finału załatwienia sprawy Iskre już mam przy ręcznym mostkowaniu aparatu Halla , Przy wtrysku mam pewnie jakąś zware bo przy zapłonie wtrysk wydaje dziwne dźwięki .... obadam to i mam nadzieje że naprawie . Dodano po 3 kadett chodzi , czujnik halla w aparacie zapłonowym Boscha ma zwarcie między...
Wymienione częsci od groma tylko zbytecznie. Procedury naprawcze też zbędne. Za dużo pieniedzy masz? Chyba tak. Za połowę kosztów tych części już byś miał naprawiony samochód w warsztacie. Tak to jest za naprawę bierze sie ktoś, kto w ogóle pojęcia nie ma o budowie silników. No pomyśl, czemu silnik będzie strzelał w kolektor? Aparat zapłonowy wymieniałeś,...
Problem rozwiązany. Przyczyną był aparat zapłonowy. Po wymianie na inny (używany ze szrotu) usterka zniknęła. Ten post może przydać się wszystkim mającym podobny problem. Pozdrawiam i życzę wszystkim owocnych napraw.
Zaznaczę że nie jestem mechanikiem . Tak to wygląda : -ogólnie wskazówka temperatury nie chce się podnościć podnosi sie, jak zatrzymam się i chwilkę stoję to wtedy rośnie... - albo też jest tak że trochę wskazówka rośnie podaczas jazdy ale jak już dam na 1 bieg dmuchawke to temperatura spada do zera. - a teraz nawet zauważyłem że obroty mi skaczą i...
Hehe, z mojego doświadczenia to mogę Ci powiedzieć Mozesz powiedzieć że jesteś wyjątkiem potwierdzajacym regułę. 18 lat jeździłem Wartburgiem 453 de lux z 1970 r (w rodzinie od nowości) i zero napraw poza wymianami eksploatacyjnymi ( szczęki, tarcza sprzęgła, amortyzatory, aparat zapłonowy, żarówki, akumulatory, opony) i jednym remontem silnika (szlif...
Witam, borykam się z tym problemem już dłuższy czas, mój kolega-mechanik poczuł się w końcu bezradny. :-( Dotyczy to Astry'97, silnik C14NZ. Objawy: po powolnej jeździe w korkach, chwilowym zatrzymaniu na światłach, parominutowym postoju (z wyłączonym silnikiem!) - po naciśnięciu pedału gazu obroty spadają do 400-500, silnik często gaśnie. Jeśli nie...
Witam ! Jest to TIPO- 1,4 rocznik 1994 . Silnik jest zbudowany na gażniku Weber 32/34 TLDE , oraz na elektronicznym układzie bezstykowym . Uszkodzenie od dłuższego czasu pojawia się takie ; po przejechaniu autem przez dość duże kałuże , silnik gaśnie lub przerywa . Po postoju na noc w garażu , rano jest już dobrze . Wczoraj miałem znów takie same zdarzenie...
Sebastain Pierwszy sposób: Jest dobry do pierwszego odpalenia po naprawie silnika a nie do jazdy. Może kiedyś dało się tak ustawiać ale pamiętaj że ostatnie maluchy z aparatem zapłonowym były produkowane jakieś 8 lat temu. W aparacie są więc znaczne luzy a sprężynki naciągnięte i miękkie. To spowoduje wzrost kąta wyprzedzenia zapłonu podczas jazdy....
CameR. Dziękuję - wszystko jasne. W poniedziałek wyciąg/pociąg i sprawdzę. Jeszcze pytanko... Matiz z 2000r przejechane 140tys, od kilku lat tylko do kościoła. Od jesieni stał na kołkach. W tygodniu ogarnąłem go, przeszedł badanie techniczne gdzie wyszła tylko centralna lampa stopu. Dzisiaj pojechałem 500km i jak na to auto było OK ale... Po 400km nagle...
Więc jak pisałem wyżej, zacznij od wymiany oleju w skrzyni, to nie przekroczy 120zł, a pewnie i tak będzie mniej. " 1-2 razy w tygodniu , zawsze rano jak jedzie do pracy około 5-go biegu blokuje się skrzynia" Powyższe zdanie sugeruje, że raczej na pewno nie jest to olej. Przecież skoro 1-2x na tydzień tak się dzieje, to przez resztę tygodnia wszystko...
Witam. Potrzebuję rady doświadczonej osoby w naprawach silnika. Mam problem z tulejką w silniku fiat 127 poj 1050 która jest wciskana w blok silnika .Oryginalnie była wykonana z blachy naciętej i od środka miała brąz.Zakład w którym wykonywałem naprawę dorobił mi z brązu całą na wcisk.Nie mam całkowitej pewności czy podczas zmian temperatury z czasem...
schemat aparatu zapłonowego podłączenie aparatu zapłonowego diagnostyka aparatu zapłonowego
instrukcje manual technics podłączenie komputer honda accord z18xe wymiana silnika
rudocell viessmann ogranicznik przepięc
Moc Wi-Fi według regionów: USA, Europa, Japonia, Australia Aktualizacja kontrolerów USB z 2006 na 2015 - Jak to zrobić?