Mam złą wiadomość, a mianowicie uszkodziłem cylinder podczas wiercenia :( , z budowy silnika nic nie wyjdzie, dziękuję za chęć pomocy, pozdrawiam. Nie poddawaj się tak szybko. Idź na złom po następną sprężarkę i do dzieła - można się sporo nauczyć przy takiej zabawie. Prócz sprężarki, potrzebujesz jakiś prymitywny "gaźnik" gdzie będzie wytwarzana mieszanka...
Pogrzebałem w moich papierach i nic nie znalazłem. Notatki musiały pójść do śmieci. W końcu projekcja 35mm odeszła już do historii. Przypomniałem sobie że jednak zrobiłem zdjęcia rysunkom i faktycznie, zdjęcia schematów ocalały na domowej macierzy NAS :) A więc krajowy zapłonnik do kolby ksenonowej widok ogólny i schemat: http://obrazki.elektroda.pl/1736746100_1...
Witam.Na aparacie zapłonowy są 3 piny,czy kabelki z tej wtyczki idą bezpośrednio na modół z cewką???
Tam podłączasz cewkę. Drugi koniec cewki na plus. Pomyliłem się. Cewkę pod śrubkę, a to pewnie jest kondensator, więc też do śrubki.
pinologia modułu w załączniku. Hallotron-kabel czarny-masa,zielony sygnał ,czerwony plus
Witam Mam problem z moją Astrą F (1,4 C14NZ) Wymieniłem w niej silnik wyjęty z Kadeta E oznaczenie E16NZ I niestety podłączenie aparatu zapłonowego z Kadeta jest calkiem inne. Całego aparatu też nie da sie przełożyć ponieważ nie pasuje on do reszty (inne połączenie z wałkiem rozrzadu) Czy Może mi ktoś pomóc w prawidłowym podłaczeniu tego aparatu z instalacja...
W drugą stronę masz bardzo prosto. Wstawienie aparatu zapłonowego i podłączenie go do Twojej cewki. Z drugiej strony cewki zasilanie po stacyjce z przewodem oporowym lub dwiema diodami z 2 zł. Wszystko! Dodano po 5 Jeśli masz nowy silnik, ale leżał kilkadziesiąt lat, to wszystkie uszczelnienia masz do wymiany, nie wiadomo czy korozja nie dostała się...
Na "rysunku" przedstawiam przód modułu zapłonowego od fiata 125p rocznik'89.Moje pytanie brzmi: co mam podłączyć pod wtyk męski nr3 i czy dobrze podłączyłem pozostałe przewody? 1-B+ z cewki 2-do cewki 4i5-do aparatu zapłonowego
Więc teraz przylóż w to miejsce palec rozdzielacza i sprawdź.
Witam posiadam silnik od maluszka starego typu gdzie z aparatu zapłonowego wychodzą 3 kable, 2 do świec a 3 do cewki i kurcze nie wiem jak go na krótko podpiąć, aby go odpalić
witam ponownie teraz jak zmieniłem cewkę na maluchowską kupiłem nowy kondensator aparatu zapłonowego to nie chce zapalić świece mokre czyli paliwo dostaje się i nie wiem czy muszę jeszcze aparat wywalić i wstawić inny ??? pomóżcie
Spróbuj zresetować ECU poprzez odłączenie na 15 min. minusowej klemy akumulatora, następnie podłączenie akumulatora i 15 min. Ty nawet sobie sprawy nie zdajesz jaką głupią poradę napisałeś.
Zbudowałem wzmacniacz na TDA8571, teraz chciałbym podłączyć go do mojego radia samochodowego. Niestety nie ma ono wyjścia chich. Podłączam radio do wmacniacza jak na schemacie w załączniku, całość działa, ale niestety słychać przydźwięk działającego aparatu zapłonowego i trzaski silnika krokowego radia, kiedy rozkręca się cd ... Jak mogę zrealizować...
U mnie w UNO to był zielony przewód idący z aparatu zapłonowego do cewki, poszukaj u siebie takich przewodów. P.S. Pisze się obrotomierz bo tak to się nazywa.
Myślę i rozmyślam ciągle na temat przerobienia układu zapłonowego mojego silnika m10b18 czyli starego poczciwego 1.8 na silnik z cewkami. Miałem dużo problemów z tym nieszczęsnym aparatem zapłonowym poza tym myślę że lepsza iskra mogłaby dać stabilności w pracy silnika. Poza tym jak się uda to można modyfikować to dalej. Dwa główne pomysły: -przerobienie...
U mnie wystepowały podobne objawy - falowanie obrotów, problemy z zapaleniem rano. Po wymianie przewodu od modułu zapłonowego (zwierał do masy w aparacie , a tak wogole to w aparacie masz cewkę i ważne jest podłączenie przewodu od modułu) i kopułki aparatu jak ręką odjął - obroty równe, zapalanie rano na dyg!! Sprawdź ew. jeszcze kable WN oraz świece....
Witam, Może zacznę od tego, że budujemy Opla Kadeta C od podstaw do sportu wyczynowego. Z tego względu w zasadzie większość rzeczy w tym aucie jest/będzie niestandardowa i z tym wiążą się moje pytania. Dzisiaj mam problem z modułem zapłonowym który pochodzi z Opla Rekorda 2.0. Jest to moduł BOSH z oznaczeń na nim wygląda na 7-pinowy jest na nim również...
Myślę że najwięcej zakłóceń masz z aparatu zapłonowego i samych przewodów wysokiego napięcia... Możliwe że jedynym ratunkiem będzie zaekranowanie maski od spodu np. folią aluminiową i podłączenie jej do masy. Też mam espace i wiem że jest problem z montażem anteny CB...
Mój maluch jest z roku 83r. Kable kopułkę od aparatu zapłonowego i cewkę zapłonowa tez dziś wymieniłem do gażnika bezpośrednio sam paliwo wlewałem i dalej nie odpala .Pomóżcie jakoś może macie jakieś schematy podłączenia przewodów do cewki bo całe podłączenie to jest strasznie nie pewne może do cewki prąd nie dochodzi bo raz ma małą iskrę a nieraz wcale...
Witam! Mam poważny problem moja nexia nie odpala.W silniku były wimieniane pierscienie i sprawdzana głowica(zawory zostały dotarte i została splanowana).Po zmontowaniu wszystkiego autko odpaliłem i pochodziło do momętu aż sie nie rozgrzało i wtedy zgasło.Potem chciałem odpalić ale już sie nie dało.Ponadto wymieniona jest cewka zapłonowa i pompa paliwa,...
Kolejność zapłonu to 1.3.4.2 A gdzie jest pierwszy to nie wiadomo.Wykręć świecę z cylindra 1 tłok u samej góry i zobacz na którym jest palec.I od tego 1.3.4.2.Jak nie zadziała obrót o 180 kabli.
Witam nie zawsze pomoże podłączenie bezpośrednio do akumulatora cb- radia ani filtra dolnoprzepustowego. W autku skoda Felicja 1,3 2000rok benzyna podłączone mam cb bezpośrednio pod akumulator i filtr dolnoprzepustowy ani pierścionek ferrytowy nic nie pomógł nawigacja ma osobne zasilanie na desce rozdzielczej przy szybie a cb na dole przewody zasilające...
Wtam Kolego pisałeś ze miales schemat instalacji od Amerykanskiej wersji Vitary takiego wlasnie poszukuje dokladnie Vitara 1.6 16V 94r jesli jeszcze posiadasz to poprosze o kontakt lub maila
Szanowny Błażeju, te moje ,,ALBO-ALBO,, dotyczyło tego rysunku autora na którym nie ma styków z oznaczeniami 1 i 15 jak na cewkach starszego typu. Jako że autor oznaczył sobie kolejnymi cyframi:1,2,3i4. A każdy kto miał styczność z tym zapłonem wie że nie ma znzaczenia na który styk podłączymy aparat zapłonowy gdyż te styki 1i2 są wewnątrz cewki zmostkowane...
moonchild zwróć się do kolegi patryk-84a o zwrot pieniędzy za uszczelkę pod głowicę i robociznę przy jej wymianie w związku z nietrafioną i bzdurna poradą: Obiawy na benzynie podchodza tez pod uszkodzona uszczelke pod glowica byc moze miedzy 3 a 4 cylindrem bo masz tam mniejsze cisnienia. Ubywanie plynu chlodniczego i pyrkanie tez by pasowalo. Sprawdz...
Zle podłączyłeś aparat zaplonowy właśnie poprawiam po tobie. Przyczyną była uszkodzona elektroda zapłonowa a stary automat dziala.
16 na plus.
uszkodzona ceweczka w aparacie zapłonowym. Podłącz omomierz, delikatnie ruszaj kablem.
Chcesz zielony, dwużyłowy przewód z modułu zapłonowego podłączyć pod ten aparat? Tak prusto nie będzie. Zauważ różnicę w budowie obu aparatów.
Czesc, temat już dawno nie aktualny i trochę rozkopuje groby, ale z czego jest zaadaptowany jest podciśnieniowy aparat zapłonowy?
Proponuję od razu założyć sobie dwuwyjściową cewkę i bezpośrednio podłączyć świece - będzie DUŻO bardziej bezawaryjne Oczywiście to nie pomoże bo tutaj ewidentnie masz problem albo z przerywaczem, albo jeszcze pewniej z kondensatorem aparatu zapłonowego, bo one często padają schemat jest banalnie prosty, plus po stacyjce przychodzi na jedną śrubkę cewki...
|Podaj dokładne oznaczenia obu aparatów zapłonowych.
Witam! Mam pytanie... Jak podłączyć kable z aparatu zapłonowego do świec w Oplu Kadet 1.3 Za odpowiedź serdecznie DZIĘKUJE Łukasz
Witam, sprawdź poprawność podłączenia aparatu zapłonowego - przewody.
Prosto nie da się podłączyć, inna wiązka, inny sterownik. Najprościej przełożyć z Twojego starego silnika wałek i aparat
Zasilanie czyli plus na złącze nr. 16 a przewód od aparatu zapłonowego na złącze nr. 1. Góra czy dół nie ma znaczenia , jest to jedno wspólne połączenie.
Co ty piszesz ? .Z jakim iskrownikiem?. Może być aparat zapłonowy tzw. stykowy , czyli mechaniczny mający styki przerywacza zapłonu. Drugi typ który może występować w związku z modernizacją auta to po prostu aparat zapłonowy bezstykowy , elektroniczny. Oprócz tego każdy z tych aparatów zapłonowych współpracuje z cewkami wysokiego napięcia które również...
Zgadza się, i kosztuje 270 USD.Potrzebujesz schamat samego aparatu,czy podłączenia do aparatu?Tak nawiasem mówiąc, oryginalne aparaty były słabe.Nie były odporne na wysoką temperaturę, i padały.Ulepszona wersja tego aparatu jest już pozbawiona tej wady.
A mam pytanie,jak podpiąć fajkę,bo nie wiem? góry dziękuje;)
Co najmniej o jedną cewkę za dużo :) Skoro iskrę masz a nie pali, znaczy iskra w złym momencie, nie dostaje paliwa, lub słaba kompresja. Musisz coś z tego wykluczyć. Co do cewek, z tego co pamiętam tam była jedna cewka z dwoma wyjściami, która podawała iskrę jednocześnie na oba cylindry. Wiadomo, że była potrzebna tylko na jednym w danym momencie, ale...
Jeżeli kondensator masz przy aparacie zapłonowym ,to dodatkowe kondensatory wydają się zbędne.
Nie wiem jak podłączyć kable do cewki zapłonowej mam 2 kable. Pierwszy jest czerwony, drugi prowadzi do aparatu zaplonowego(zielony). Cewka jest njeorginalna ale powinna dawac iskre . Pytanie do ktorego wejscia na cewce mam podlaczyc kabel czerwony i zielony? 836460 hej ta cewka jest indukcyjna 1 to plus po zaplonie 2 aparat do przerywacza 3 to byl...
Przewód wysokiego napięcia. Te grube kabliska cewka - aparat zapłonowy - świece.
Piny w module są opisane od prawej do lewej, czyli od d... strony 1 1 cewki zapłonowej 2 masa (kluczowa dla działania, czyli najlepiej gruby kabel bezpośrednio do klemy aku) 3 masa halla (do złącza minus na aparacie) 4 + za stacyjką jednocześnie do drugiego końca uzwojenia cewki WN 5 zasilanie czujnika halla, czyli + na aparacie zapłonowym 6 impulsy...
Trzeba zdjąć środkowy przewó wysokiego napięcia z kopułki aparatu zapłonowego i włożyć tam świecę zapłonową. Podłączyć lampkę kontrolną do dodatniego bieguna akumulatora, drugim końcem dotykać na zmianę do zacisków G i W modułu. Jeśli będzie skakała iskra - moduł jest dobry i usterki trzeba szukać na trasie przewód - ceweczka aparatu.
Ustaw wycięcie koła pasowego na pierwszą z lewej kreskę na obudowie łańcucha rozrządu włącz zapłon , podłącz małą żaróweczkę 12v między masę a tą śrubkę od aparatu gdzie podłączony jest kabelek do cewki zapłonowej. w łóz aparat tak żeby przerywacz jak go wsadzisz był zwarty i kręć aparatem w lewo(odwrotnie niż wskazówki zegara) az żarówka sie zaświeci-...
Drugi styk cewki na przerywacz do aparatu.
Serdecznie dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam. Dodano po 2 witam, u mnie oznczenie na trój podłączeniowym konektorze na górze jest literą B, na dole C. Który wtyk ma zostać wolny, ten od strony podłączenia aparatu zapłonowego, czy ten po przeciwnej stronie. Bardzo dziękuję za pomoc.
Zapłon możesz ustawić za pomocą kontrolki wykonanej z żarówki 12V/4W. ustaw tłok w górnym martwym punkcie(znak na kole pasowym pokrywa się ze strzałką na na pokrywie rozrządu). Cofasz tłok na znaki 10° Jeden koniec kontrolki połącz na masę, drugi koniec podłącz do aparatu zapłonowego. Przekręć aparat w prawo(kontrolka nie świeci), cofaj delikatnie aparat...
To nie tak.Cewka z Malucha wygląda tak ,jakby były dwie cewki zapłonowe w jednej obudowie.Iskra jest cały czas na obu świecach.Układ bezstykowy tu nie ma znaczenia.Przykładem cewki o której piszesz (ma cztery wyjścia na świece),podaje iskrę raz na dwie świece,raz na drugie,jest cewka z Poloneza ATU.Cewka osobno wzbudzana(sterowana) ,na poszczególne...
Jeżeli chodzi o automat rozruchowy, to myślę, że naprawa nie pomoże, bo on się w środku wyciera i zacina się, nie dociskając styków. Jeżeli chodzi o gaśnięcie, to miałem taki przypadek, że urwany był przewód w aparacie zapłonowym, który podłączony jest do ruchomej płytki przy regulatorze podciśnieniowym, i jak się dodawało lub ujmowało gazu, to przerywał....
Jaki byś zastosował i jak podłączył? BU941ZT, jest też w TO220FP, fajna bo mała i w dodatku izolowana...
To kręć aparatem zapłonowym aż będzie pracował równo do tego możesz podłączyć stroboskop i sprawdzić punkt zapłonu.
Jeśli mówisz że iskra nie jest w odpowiednim czasie to wygląda mi to na przestawiony aparat zapłonowy.To jest to do czego są podłączone kable od świec. I masz opóźniony lub przyśpieszony zapłon musisz go trochę przyśpieszyć lub opóźnić.
Ja mam podobny problem tylko że w moim Kadecie jest silnik benzynowy i rozważam podłączenie pod aparat zapłonowy lecz niestety w dieslach raczej niema aparatów zapłonowych ;D
Podłączenie jest dziecinnie proste: do rozrusznika podłączasz się tak, jak się podłączyłeś. nie zapomnij o porządnej masie na obudowę silnika! Dodatkowo podajesz jedynie plus na cewkę zapłonową, którą z drugiej strony spinasz z wyjściem aparatu zapłonowego. I w sumie silnik powinien ruszyć. Możesz mieć jeszcze elektrodyszę w gaźniku. Ją też zasilasz...
A może po prostu - podczas wymiany tłumika - przez przypadek urwał sie przewód zasilaący (podłączony do aparatu zapłonowego
Szanowny Kolego! Musisz ustalić przyczynę. Zacznij od podłączenia cewki samej bez aparatu zapłonowego.Zostaw przewód zasilania cewki po przekręceniu kluczyka na cewkę ma przyjść 12v. Przewód od aparatu zapłonowego odłącz.zobacz czy na tym styku jest napięcie 12v. Jak nie masz przyrządu to podłącz żarówkę musi świecić.Jak będzie świecić to to znaczy...
Cewka to jest 2-pinowa a 6-pinowy jest moduł który jest do niej przymocowany. Jak chcesz tą drugą podłączyć to przewody z pinów 1 i 2 razem do pinu 1, z pinów 3 i 4 razem do pinu 2, z pinów 5 i 6 do pinu 3. Kolorów przewodów nie podam bo podejrzewam błąd w schemacie który mam. Osobiście bym tam jednak wstawił niezawodną cewkę butelkową i jeszcze bardziej...
żółty podświetlenie + Niebieski sygnał z aparatu zapłonowego czerwony + po stacyjce czarny masa Płytka montowana za obrotomierzem jest nieoryginalna, nie wiem co to jest...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Tu opisane podłączenie modułu zapłonowego.
Bo nie musisz mieć zwarcia, możesz mieć przerwę. Przerwy raczej nie ma. Bo jak mam obrotomierz podłączony zaraz za aparatem zapłonowym do ignitera i dalej kabel odcięty do licznika to działa poprawnie. Ale jak podłączę drugi obrotomierz w desce to świrują jeden i drugi.
W N15 16 16V przewód impulsowy od sterownika LPG jest podłączony do aparatu zapłonowego gdyż w nim jest cewka zapłonowa.:D
Ma być taki kondensator [url=https://sklep.regmot.com.pl/kondens...
ma aparat zapłonowy podłączony do cewki. Z cewki jest napięcie a aparat zapłonowy rozbierałem i czujnik Halla spawdzony na mierniku, podaje impuls więc działa. Muszę jechać na komputer, ale problem w tym że portafi zgasnać a co gorsza skończył mi się przegląd.
Witam! Mam z kolega pewien problem! Chcąc wymienić przewody wysokiego napięcia nie zwróciliśmy uwagi na podłączenie ich do aparatu zapłonowego. Bardzo prosimy o sposób podłączenia przewodów od świec do aparatu.Sprawa jest bardzo ważna. Z góry dziękuje za wszystkie porady.:!:
Jesli mozecie to napiszcie mi co konkretnie musze zrobic jesli bym chciał załozyc zwykly aparat zaplonowy,wiaza sie z tym powazniejsze przerobki? czy poprostu cewka zaplonowa i aparat nowy?
Jak prawidłowo podłączyć kable w aparacie zapłonowym Widlak Nissan h20?
Wymontowujesz katalizator a świecę podłączoną do aparatu zapłonowego przez przełącznik wkręcasz w tłumik końcówy ot cała filozofia (chodzi o dopalenie mieszanki). pozdrawiam
Jak jest podłączona żaróweczka do aparatu zapłonowego, bo to jest ważne. Jeśli w szeregowo (plus do żarówki, a drugi biegun żarówki do aparatu zapłonowego), to takie działanie jest poprawne. Zapłon nastąpi po rozwarciu styków, czyli kiedy żarówka zgaśnie. Proponuję użyć lampy stroboskopowej, wtedy będzie wiadomo kiedy następuje zapłon.
Po kolei: Do Elektrit: strone opalnet przelecialem wszerz i wzdłuż i schematy tam na stronie są z książki jakiegoś francuskiego autora, którą miałem zanim wogóle zaglądałem do netu, i tam jest tylko jakiś biedny schemat do rocznika 85-86, a to calkiem inny modół. Do mkos1: mam kompletny silnik OHC więc podłączenia mnie nie interesują, a sam podłączyłem...
jak podłączyć cewkę zapłonową z aparatem co ma czujnik hala. gdzie mase a gdzie plus do cewki idą trzy kable a do aparatu tylko 2. pomocy bo nie ma czym jeżdzić......
W aparacie zapłonowym masz odśrodkowy i podciśnieniowy regulator wyprzedzenia zapłonu, jak zrobisz zęby na kole wału i podłączysz moduł z poloneza, to będziesz miał stały, niezależny od obrotów punkt zapłonu. Można by spróbować odwzorować koło foniczne z malucha/ cinuecento (3 zęby) i podłączyć nanoplexa, który ma w sobie mapę wyprzedzenia zapłonu
Przerobić to da się wszystko:D ale w tym przypadku samo przykręcenie cewek niewiele da bo pod co je podłączysz? Normalnie aparat zapłonowy powoduje "rozdzielenie" iskry na poszczególne cylindry, przy samych cewkach kolejność zapłonu przejmuje na siebie sterownik silnika który różni się zapewne między jednym a drugim silnikiem, więc nici z tego. pozdr
Dasz radę odczytać, przepisać dokładne oznaczenie modułu i aparatu zapłonowego?
Podpowiedziano mi aby podłączyć się do czujnika Halla (pod aparatem zapłonowym). Będzie to działać? dodano: Podłączyłem działa!!!
Prędzej złe ustawienie aparatu zapłonowego - brak kąta wyprzedzenia lub zacięty w tym aparacie odśrodkowy regulator wyprzedzenia kąta zapłonu (jest w aparacie pod przerywaczem). Jeżeli chodzi o rozrząd to w maluchu nie ma co regulować. Jedynie ustawienie zaworów - szczelina między popychaczami a dźwigienkami zaworów. Chyba coś ok 0,1 mm? Trzeba sprawdzić.
Czy przewody wysokiego napięcia są podłączone do aparatu zapłonowego? Czasem podobne efekty daje przebicie na kopułce. Trzeba zdjąć i zobaczyć jak wygląda w środku. Poza tym przebicia słychać w komorze silnika. Choć podejrzewam, że to może być coś poważniejszego.
Te co widać na zdjęciu są dobrze podłączone, ten zaznaczony możesz zaślepić jak do niczego nie potrzebny(fabrycznie raczej go nie było). Z przedniej części korpusu przepustnicy idą jeszcze 2 wężyki, jeden do przyspieszacza w aparacie zapłonowym, drugi do zaworu od par paliwa.
Czujnik znajdujący się przy kole zamachowym może być odpięty. W AX'ie na ECU BOSCH'a czujnik położenia wałka rozrządu (on jest odpowiedzialny za moment zapłonu) zanjduje się w aparacie zapłonowym, pod kopułką (tak jak np. w nowszych polonezach gaźnikowych) a sam moduł zapłonowy jest przykręcony do aparatu zapłonowego i jeżeli nie ma iskry to prawdopodobnie...
W kostce cewki jest to połączone tak: U U jeden zielony do komputera, drugi zielony do modułu (kluczowanie cewki), druga zwarta para to czerwony do zasilania modułu i pomarańczowy, czyli plus po stacyjce, cewka zwiera te dwie pary przewodów, czyli wiarygodny pomiar można robić tylko przy podłączonej wtyczce, ale skoro napięcie nie zanika, to stawiam...
A kabel do aparatu zapłonowego podłączony? jest na nim napięcie?
Sprawdz czujnik "położenia wału" w jednej wersji masz go w aparacie zapłonowym i to jest po prostu impulsator razem z modułem zapłonowym,wtyczka nie podłączona bo to jest wyprowadzony czujnik wału ale tylko do diagnostyki auta i normalnie nie jest wykorzystany,ale ja mysle ze ze masz inny model ,w tym wypadku czujnik masz nad kolem zamachowym jest podlaczony...
Impulsy o których pisze Motronik sprawdzisz na zaciskach aparatu zapłonowego. Na zaciski cewki zapłonowej podłącz woltomierz analogowy na zakresie10 V. Przy kręceniu rozrusznikiem wskazówka jego powinna chodzic.
Skoro odpalił, to znaczy, że jest dobrze ustawione. Teraz tylko trzeba się upewnić, że chodzą wszystkie cylindry, czyli, że przewody są podłączone do odpowiednich cylindrów. A potem trzeba dokładnie ustawić aparat zapłonowy, obracając go przy pracującym silniku o bardzo mały kąt, by uzyskać optymalne wyprzedzenie zapłonu i równą pracę. Do tego przydała...
Aparat zapłonowy podłącz do instalacji samochodowej tak jak był podłączony oryginalnie, a że masz go wyjęty z silnika to połącz masę aparatu z masą silnika. Dalej postępuj tak, jak opisałem poprzednio.
Układ generuje impulsy jak w układzie zapłonowym samochodu. IC1 ustala częstotliwość impulsów, IC2 czas trwania impulsu. Ten czas odpowiada za ilość zgromadzonej w cewce energii, więc za siłę rażenia. Wysokie napięcie pojawia się gdy IC2 wyłącza tranzystor sterujący cewką (taki zamiennik przerywacza z aparatu zapłonowego). Cewka ma stałą przekładnię,...
Witam. Silnik stacjonarny Volvo 4 cylindry ma zdekompletowany układ zapłonu. Aparat zapłonowy Bosch 0 231 178 010 nie ma przerywacza ani halotronu wewnątrz jest kostka z dwoma przewodami: czerwony i czarny a na ośce jest plastikowy czarny pierścień. Wygląda to podobnie jak na zdjęciach na stronie: http://www.hot-spark.com/1-volvo-penta.h... Nie znalazłem...
Podłącz żarówkę szeregowo między aparat a cewkę zapłonową i wtedy sprawdzaj pozdrawiam.
Znany układ 555 plus parę elementów, na końcu tranzystor i masz gotowy iskrosypacz bez aparatu zapłonowego.
Miałem podobny problem z brakiem iskry - raz była a raz nie. Winny okazał się poluzowany przy śrubce kabelek (zielony) podłączony do obudowy aparaty zapłonowego - jakby masa ? Śrubka poluzowała się od wibracji silnika. Po dokręceniu wszystko wróciło do normy.
Witam wymieniłem świece ,kable . teraz jak zamontować palec rozdzielacza nie zauważałem poprzedniego ustawienia jak zdejmowałem , myślałem ze jak w innych samochodach ma tylko jedna pozycje włożenia a tu są aż trzy możliwości wejście w kształcie trójkąta. Nie chce palic strzela . kable między cylindrami a kopułką dobrze podłączone .jak ustawić palec...
Czujnik w aparacie zapłonowym !!! po podłączeniu pod tester, powinien być błąd czujnika prędkości silnika.
berti jak masz moduł cewke i aparat to chyba najprostrzym rzwiązaniem będzie podłączyć silniczek z reg obrotów do aparatu zapłonowego i jusz np.wiertarka
Witam. Jest kilka sposobów, jeżeli masz silnik z aparatem zapłonowym z przerywaczem to można podpiąć żarówkę pomiędzy wyjśćie styków przerywacza a masę. Potem trzeba ustawić wał korbowy tak aby w pierwszym cylindrze tłok był GMP (górny martwy punkt, pierwszy cylinder to ten od strony rozrządu) Trzeba też zwrócić uwagę na to aby w tym położeniu tłoka...
Sprawa jest prosta, usterka w aparacie zapłonowym. Przed podłączeniem nowego wykonać należy pomiar oporności cewki.
Został wymieniony cały aparat zapłonowy, auto zostało również podłączone pod komputer ale zero błędów i auto dalej przerywa. :|
Kondensator przy cewce jest po to, żeby zniwelować zakłócenia. Podłącz go do + zasilania cewki. Kondensator przy aparacie zapłonowym potrzebny jest do prawidłowej pracy układu zapłonowego. Zwykły, przeciwzakłóceniowy 0,1-0,22µF (oczywiście "samochodowy" z podłączonym do obudowy jednym biegunem).
Witam wszystkich!!! Jestem właścicielem Peugeota 205 i wczoraj pojawił sie problem a mianowicie: Jadąc w trasie sutko nagle zaczeło tracić moc i prędkość a na sam koniec zgasło. Po docholowaniu samochodu do garażu zaczołem patrzeć co sie stało. Tak więc: odkręciłem wszystkie świece i próbowałem odpalać zobaczyłem że nie ma iskry w ani jednej świecy....
Jaki tam siedzi silnik (symbol)? Uszkodzenie może być proste. Sprawdź kable masy przykręcone w okolicach termostatu. Mogą być poobrywane, lub źle przykręcone (obluzowane) - jeden z nich jest podłączony do aparatu zapłonowego. Sam w ten sposób "strzeliłem sobie ostatnio w kolano"... Może to być również czujnik temperatury płynu chłodzącego (ten z dwoma...
kondensator aparatu zapłonowego palec aparatu zapłonowego budowa aparatu zapłonowego
volvo silnika dekoder cyfrowego polsatu hd5000 galant podłączenie
schemat bezpieczników laguna diora ws440 schemat
Ford Focus C-Max czujnik temperatury zewnętrznej – lokalizacja, generacje, objawy usterki Instrukcja obsługi falownika Easun 6,2 kW