Te silniki - zwłaszcza na tych pompach - mają tak wiele przypadłości że diagnoza przez internet to jak wróżenie z fusów ale na moje padł ci automat ssania. Tego typu ustrojstwo https://obrazki.elektroda.pl/3727267400_... które wkręcane jest w już nie pamiętam czy blok czy głowicę (bo dawno tego motoru na oczy nie widziałem) a drugi...
Jak w 15 minut sprawdzic swiece w BMW diesel E-39 lub E-46 kiedy silnik jest cieply?
To napisze ci całkowicie szczerze. Twój mechanik nie powinien się zajmować mechaniką tylko wymianą opon. Nie wiem z czego pokazał ci te błędy ale albo z ESP albo UCH. Co to ma wspólnego z silnikiem? Brak odpalania na ciepłym może być spowodowany np wadliwym czujnikiem wału /wałka albo np przelewającym wtryskiem, brak poprawnego ciśnienia na CR i wieloma...
Samochod nagrzewa sie dopiero po przejechaniu okolo 10 km. Jest to rocznik 2004 i tego nie spodziewalem sie po tym samochodzie.Moj wczesniejszy samochod astra po kilku minutach robil sie cieply,w tej avensis jest zimno. Prosze o jakies porady dotyczace ogrzewania.
Ten silnik powinien zapalać z łatwością bez działających świec nawet poniżej zera. Jeśli źle zapala na ciepło, to na pewno świece nie mają wpływu. Ciśnienie 17 - 18 barów to zdecydowanie za mało na diesla! Powinno być minimum 25 barów. Proponuję skupić uwagę na kontroli szczelności. Pozdrawiam.
Po pierwsze poda kod silnika. Po drugie napisz czy zimny czy cieply nie pali.
mam problem z moim Volvo, mianowicie po wyłączeniu ciepłego silnika i przy próbie ponownego zapalania czasami zdarza się następująca usterka: silnik zapala dymi na czarno i w ogóle nie ma mocy. Zdarza się mi to tylko czasami i tylko przy ciepłym silniku, przy zapalaniu zimnego silnika nawet ostatniej zimy(zaparkowany samochód na powietrzu) nigdy się...
Albo grzanie swiec masz przez czujnik temperatury i jak ciepły silnik to sie nie załączaja.I jak silnik troche zużyty to nie chce wystartować.Podaj do tej szyny zasilającej swiece napiecie z akumulatora,albo sprawdz czy jak goracy to też są zasilane. Te małe silniczki zle startują bez grzania bo z racji małych tloków jest i mała masa spręzonego powietrza,która...
Witam. Jeszcze jedna sugestia: ciepły diesel nie grzeje świec żarowych( tylko w czasie kręcenia rozrusznikiem) dlatego lepiej jest zakręcić kilka razy krótko, a nie raz do skutku ,po drugim lub trzecim starcie zapali i nie rzygnie dymem :)
Wedle wskaznika na desce rozdzielczej, krotki odcinek to okolo 20km, wczesniej mialem Audi A6 z dwu litrowym dieslem i potrafil sie zagrzac do 80 stopni!!! Tu czuje ze jest cieply, ale to chyba za malo to moj pierwszy 3,2 diesel moze to taki jego urok, ale rzucilo mi sie to w oczy!!
kat wtrysku
A wiec "Bartek_Wosik" jest to czesta usterka bmw i omegi to sa tesame pompy ale mozesz wybrac polsirodek czyli zmienic kat na pompie ale nie sam! madry mechanik zrobi to 15 min wada nierowna praca i 0.5l wiecej spali a po za tym moc nie zmieni sie nic pozdrawiam
Zajrzyj do EGR.
Myślałem, że nagle ginie duża ilość. Na Twoim miejscu nie szukałbym dziury w całym. To może być jakaś niezauważalna nieszczelność układu lub samego korka, może uciekać przez odpowietrznik. Ciężko coś takiego zlokalizować. Ogólnie benzyna czy diesel, nagrzewnica oddaje ciepło z płynu chłodniczego. Dlatego temperatura może spaść przy grzaniu wnętrza auta...
Nastawniki pompy wtryskowej typu MES potencjometryczne w silnikach BMW TDS :P I oczywiście notoryczne problemy z odpalaniem ciepłego diesla.
vw passat 1.6d (bialo niebieski dym) jak moze byc tego przyczyna slyszalem ze w silniku diesla ustawia sie zaplon na czym to polega i jak to sie robi??i chce zapytac o jeszcze jedno dlaczego diesel bardzo dymi (siwo-niebiesko) czy to moze byc uszczelka pod glowica czy pierscienie?? pozatym ciezko pali bez roznicy czy zimny czy cieply co to by moglo...
witam mam taki problem zlosil sie klient z samochodem jak wyzej twierdzi ze to dzieje sie tak gdzies od miesiaca jak jest zimny odpala bez problemu ,jak sie rozgrzeje tez odpala ale jak sie go zostawi na 10 min i dluzej to juz nie odpali mimo dlugiego krecenia rozrusznikiem ale twierdzi ze po 10 min jak czesto probuje uruchamiac tak tylko na krotki...
Problem może być złożony. Skoro na zimnym odpala dobrze to znaczy, że podgrzanie świec żarowych ułatwia rozruch. Zapewne jest to objaw zużytych wtryskiwaczy. Do sprawdzenia akumulator (jeśli jest stary/nie wiadomo w jakim jest stanie WYMIANA! oraz ew. rozrusznik). Jeżeli w/w będzie ok można spróbować tzw. modułu "diesel ciepły źle pali". pozdrawiam
no tak tylko ze filtr wymienialem dwa miesiace temu a rozrusznik jakis miesiac temu. i na postoju jak jest zimny to odpala bez problemu tylko jak mi zgasnie spadajac z obrotow to nie chce zapalic no i jak jest cieply silnik to tez nie. wiem ze diesla sie nie pcha ale niestety jakos musze do pracy dojezdzac.
Kolego, czy sprawdzales swiece zarowe? Stary diesel Mercedesa z komora wstepna ma to do siebie ze ZAWSZE musza być grzane swiece, nawet jak jest cieply. Może tylko jedna ze swiec jest przyczyna twoich problemów? Objawy by w sumie pasowaly..
Jakies bzdury z tym pomiarem cisnienia normalne cisnienie to 32bary wedlug ksiazki to 19-32bar nap wsilniku ALH ,natomiast co do usterki to jezeli na cieplym nie pali to pompa do roboty poniewaz po nagrzaniu rozczelnia sie i nie daje odpowiedniego cisnienia
Zanim mechanicy namówią cię na niepotrzebne usługi sprawdź prąd rozruchowy akumulatora. Niech przez noc postoi a potem oddaj na sprawdzenie. Ciepły diesel potrzebuję więcej prądu do odpalenia. Często pierwszymi objawami zużycia akumulatora w dieslu jest ciężkie odpalanie przy rozgrzanym silniku
robokop napisał: " rozrusznik kręci w miarę szybko? W trakcie kręcenia pojawia się biały dym z wydechu? Nawet przy ciśnieniu ~20atm powinien od nagrzanych świec łapać." tak przy minus 20-25'C :) i ty jestes "Modreator maechanika" ???? - taka wypowiedz swiadczy o kompletnym braku znajomosci naprawy/diagnozy pojazdow silnikowych.... pozdrawiam :) choc...
Jak długo kompresor ma chodzić dziennie? Może rozwiązaniem będzie silnik spalinowy (diesel) a ciepło spalin użyć do ogrzewania hali. Wystarczy wałem cardana napędzić silnik elektryczny przez sprzęgło. Jak nie będzie innego obciążenia może chodzić na silniku elektrycznym.
Nie tylko Passaty z silnikiem diesla jezdza. http://motonews.pl/sh_forum.php?op=fvt&t...
Bardzo dziękuję za wsparcie choć mechanik powiedział mi takie coś, cytuję...Podcisnienie mierzymy wakuometrem to raz to benzyna vacu pompy tu nie ma (to nie diesel) podcisnienie jest zasysane z kolektora spadek podcisnienia do tego stopnia objawial by sie problemem z hamulcem. Problem jest w okreslonym zakresie temperatury strata podcisnienia czy cieply...
samonaprawa, znow dziala, moze dlatego sie nie zapalala ze sporo wczoraj jezdzilem i silnik byl cieply,zmartwilem sie dlatego ze przed naprawa licznika dioda za kazdym przekreceniem kluczyka swiecila i gasla dziekuje za zainteresowanie temet uwazam za zamkniety pozdrawiam
Ale napisz co znaczy nie pali. Rozrusznik kręci czy go blokuje? Więcej informacji podaj.
piecyk na nafte ale śmierdzi i nafta jest droga. Zamiast nafty można użyć OO lub Diesla, albo naftę techniczną.
jak silnik jest cieply to chodzi normalnie. diagnostyka byla robiona w serwisie opla.dzisiaj oddalem samochod do serwisu i maja go przetrzepac. zobacze co powiedza i bede myslal dalej:(
Witam chcialbym wiedziec jakie jest cisnienie w cylindrach w toyocie corolli 1.8 diesel.poniewaz ciezko pali na cieplym Z gory dziekuje
KOlego miernik w reke i sprawdz czujnik temperatury problem moze byc w tym ze diesle maja inna dawke paliwa na zimnym i na cieplym silniku zalezna jest ona od temperatuty. Sprawdz czy weze miedzy chlodnica a silnikiem sa gorace moze termostat sie zawiesil czyjniki temperatury sprawdz rezystencje porownaj ja z nota katalogowa :)
Witam wszyskich. Mialem kiedys podobny problem z moim dieslem,passatem 1.9 tdi,tez na poczatku ciezko palil kiedy byl zimny a gdy byl cieply wszystko bylo ok,ale wkoncu przestal odpalac i wiecie co?,sprawdzalem wszystko,okazalo sie jednak ze zrobil sie luz na kole pasowym walu korbowego(kolo rozrzadu),mechanik skasowal ten luz i autko palilo jak nowe....
Witam, jestem posiadaczem poczciwej e46 z silnikiem diesla 2.0 o mocy 136 KM. Ostatnio pojawił mi się taki problem, że samochód na zimnym odpala od strzała i jedzie całkowicie normalnie, ale wystarczy przejechać kilka kilometrów i po zgaszeniu samochód już nie chce odpalić. Kręci, a nie odpala i trzeba czekać kilka godzin, aż załapie. Podłączałem komputer...
Pomoże ktoś? Tak. Warsztat z doświadczeniem i komputerem. Diesel potrafi zimny/ciepły cierpieć na zawory, kupę akcesoriów na tym silniku jest, czujników, któryś może dawać fałszywy sygnał. Mechanik będzie tańszy niż technologia "ja ze szwagrem"
Diesel 2.8 d. Po odpaleniu nierówno chodzi, jak są dni deszczowe i zimne, później już normalnie, a jak jest ciepło, to odpala normalnie.
Witam.Posiadam mazdę 6. -Rok produkcji 2004 -Pojemność silnika 2.0 -89 KW -Diesel Silnik przegrzewa się oraz brak ciepłego powietrza w nadmuchu.
To co piszesz wskazuje na to ze silnik jest nie dogrzany(chlodnica zimna,waz cieply).Rozgrzej samochod i sprawdz dzialanie termostatu.Slabe ogrzewanie wnetrza moze byc spowodowane zakamieniona nagrzewnica lub zle wyregulowanymi ciegnami.W oplach ogrzewanie jest bardzo dobre :wink:
Jaki silnik Wymień filtr paliwa
maty to lepiej zostawic do lusterek :), kiedys widzialem opis zastosowania swiec zarowych do budowy podgrzewacza plynu chlodniczego, dzieki niemu silnik jest cieply o wiele szybciej, nie bylo by problemu z gasnieciem na gazie :) mozna tez zastosowac fabryczne dogrzewacze stosowane w instalacjach nowoczesnych silnikow diesla
Po co wywarzać otwarte drzwi? Poszukaj: ciepły start diesel lub opel.
Zastanowiłem sie dla Ciebie a teraz Ty mi powiedz co w tym widzisz nie sensownego? Nie zastanowiłeś się, brniesz dalej w bzdurę. Kiepski akumulator bez problemu zapali zimnego diesla, a z ciepłym będzie miał problemy? Przecież na odwrót powinno być. Ciepły diesel lżej pali. Problem zaczynają się wtedy, kiedy sterownik zmniejsza dawkę rozruchową, widząc...
https://www.akcesoriamotoryzacyjne.com/p...
witam, proszę was forumowicze o pomoc ponieważ nie mogę dojść dlaczego ciepły diesel nie chce palić, zapala za czwartym razem, a zimny pali bez problemu. Wymienilem przekaznik świec zarowych i świece na nowe ale to nie pomogło. VW polo 1.9 d 64 KM silnik AEF pompa Lucasa
mam mały problem z moim audi 80 84 r diesel gdy jest lekko ciepły i zostanie zgaszony to już nie odpali gdy jest całkiem zimny lub całkiem ciepły odpala ok. czy ktoś wie o co mu może chodzić ?
A wiec model to 200 C W 202,załączam zdjęcia autka i silnika. Dzisiaj nowy objaw się pojawił chyba się przestraszył,pod Kauflandem wsiadam odpalam i zaskoczył za drugim razem ale nic nie działa kierunki,światła,wskaźniki cisza a silnik pracuje.Po ponownym zgaszeniu zapalił na ciepłym za pierwszym razem,załączyłem filmik.Jakieś jajca z tym Meskiem .
Kolega w Alfie 159 z identyczny problemem jak twój. Aby za nadto nie inwestować zamontowałem mu moduł "diesel ciężko pali ciepły" z czasem zastąpienia temperatury do -5 i czasem do 7sek. Trzeci rok jeździ i odpala od strzała. U niego akurat podejrzewam usterkę mechaniczna bo po dłuższym postoju słychać popychacze zaworowe i silnik dość głośno pracuje.
Błędy poczytaj. Nikt tu nie jest wróżka.
To diesel przecież...
Kto z Was miał diesla z komorami i ciepły silnik uruchamiał się od pierwszego obrotu bez grzania świec, A który Diesel vw z tamtych lat grzał świece na ciepłym silniku?
Zasada podgrzewania świecami jest taka sama dla wszystkich silników diesla, im zimniejszy tym dłużej grzejesz. Ciepły grzejesz 5 sekund, zimny 15 albo nawet i 30. Nie mieszajmy tu norm EURO bo silniki spełniające te normy mają sterowniki grzania i świece są załączane nawet po rozruchu silnika czego w C330 robić oczywiście nie musisz.
własne nie, trudności z paleniem na ciepłem silnikuto domena nowszych dizli, tam sygnał do uruchonienia świec podaje czujnik temperatury, po przejechaniu pow 200tys. pompa już nie tłoczy wystarczającej dawki paliwa w momęcie rozruchu ciepłego silnika ,można polepszyc to dogrzewając świece tyle że one niezalączą się pók isilnik nie obniży swojej temp....
Witam chciałbmym sie dowiedziec jakie jest cisnienie w cylindrach w toyocie corolli 1.8 diesel.poniewaz ciezko pali na cieplym. Z gory dziekuje
moze masz powietrze w ukladzie chamulcowym lub ubytki plynu, mozliwe tez ze ktorys czujnik abs'u jest walniety. Niestety z silniczkiem krokowym ci nie pomoge bo mam diesla. Ale z tego co wiem to moze to byc tez czujnik temperatury ktory podaje za niska temp. dla ukl. ster. silnikiem ( nawet jak jest cieply ) i zalacza wtedy ssanie.
Witam!!! Mam problem z nim odpalaniem poniewaz jak dluzej postoi to nie chce palic i jak jest cieply to pali bez problemu tylko jak postoi troche dluzej jakies pare godzin to nie chce .podgrzewanie swiec dziala juz sprawdzalem. co sie moze z nim dziac czy moze ropa nie dochodzi a moze nie ma dobrego powrotu jak myslici
Witam!!! Mam problem z nim odpalaniem poniewaz jak dluzej postoi to nie chce palic i jak jest cieply to pali bez problemu tylko jak postoi troche dluzej jakies pare godzin to nie chce .podgrzewanie swiec dziala juz sprawdzalem. co sie moze z nim dziac czy moze ropa nie dochodzi a moze nie ma dobrego powrotu jak myslicie?
A mam pytanie jak ustawić pompowtryski dobrze bo zimny zapali a ciepły trzeba kręcić dlugo
Mam Citroena ZX z takim samym silnikiem i jest dokładnie tak samo. Wydaje mi się to normalne i nigdy głębiej się nie zastanawiałem nad tym. Myślę, że jest to związane z kompresją w cylindrach - zimny silnik to gęsty olej i silnik od dołu jest lepiej uszczelniony. Poza tym jak auto odpalasz na ciepłym silniku to pierwsze partie powietrza, które dostają...
Nie prowadźmy tutaj akademickich rozważań - to ma być dla ludzi. To zależy co te q.......w warszafce brukseli i davos.......... czy będzie paliwo z ropy naftowej czy trzeba będzie zgazowywać drewno , olej odpadowy i śmieci..... W moim przypadku, decydując się na diesla - miałem na myśli rzepakowy..
Witam! Dzieki za zainteresowanie tematem. Zanaczam ze brak checi odpalania stal sie w momencie, z dnia na dzien. W tej kwesti jeszcze raz przewertowalem instalacje i doszedlem do bezpiecznika swiec zarowych, nie byl on spalony, ale koncowki polaczeniowe nie zawsze laczyly, byly zasniedziale. Zrobilem to, dałem nowy bezpiecznik i juz jest lepiej... Ale...
Witam posiadam opla vectre b diesel osiemdziesiąt pare koni i mam taki problem ze zimny kreci tak gdzies okolo 8 sekund zanim zapali a jak juz zapali to obroty spadają tak jak by przygasał czasami nawet zgasnie.Jak juz pochodzi obroty robią sie ok i jazda tez jest normalna.I jak zgasze po jezdzie to nie chce zapalic.Mysle nad czujnikiem wału korbowego...
Moja rada zacznij od termostatu musisz mieć odpowiednią temperaturę w obwodzie chłodzenia aby myśleć o ogrzaniu kabiny Dodano po 11 Sprawdź oba przewody które idą do nagrzewnicy czy są gorące?
na pewno nie działają świece żarowe Dlaczego nie naprawisz? Nie każdy diesel odpala nawet, gdy jest ciepło, bez świec żarowych.
Normalne, że trochę spada. Diesel ma większą sprawność niż benzyna, dlatego mniej energii jest tracone na ciepło. Swoją drogą czemu wszystkie pytania zakładasz w "po godzinach"?
Cześć. Podłączony komputer w trakcie tego kręcenia nie pokazuje błędów i z pompy paliwowej też wychodzą dobre pomiary. Czy ktoś miał może podobny przypadek, albo wie co to może być? Pozdrawiam Jaskie ciśnienie na szynie podczas kręcenia? Czy widzi obroty wału? Czy jest sterowanie wtryskami? Trzy proste pytania ,potrafisz na nie odpowiedzieć?
Mam go kilka m-cy jak dotad rano palil bez problemow nawet w lekki mrozek teraz prycha kicha i strasznie dlugo trzeba go krecic cieply nawet lekko pali nawet bez grzania swiec sprawdzilem swiece jedna padnieta czy mozliwe jest ze przez jedna tylko swiece tak ciezko jest go zapalic? i jeszcze jedno pytanie czy mial ktos do czynienia ze swiecami w linku...
czyli Honda, zeby oszukać zimą efekt długo nagrzewających się silników diesla i szybciej ogrzewać ciepłym powietrzem kabinę - stosuje taki układ wykorzystujący klimę, teraz to nabrało sensu, a głowiłem się po co tak pod górkę kombinowali Japończyki.
Objaw pasuje. Pierwsze objawy padania wtryskiwaczy CR to brzydkie odpalanie, terkotanie i nierówna praca na zimnym, w innych dieslach pdoobnie. Na ciepłym się uspokaja, potem jest coraz gorzej, jak nie naprawisz to zniszczy silnik. Ale to i tak tylko teoria, bez diagnozy się nie obejdzie.
Kolego , tu nic nie ma napisane , że rozusznik ciężko lub powoli kręci , po drugie to nie diesel !!! Po odpalenieu , na ciepłym , jak sie wkręca , ma moc , co na trasie? Do sprawdzenie czujnik temperatury silnika i czy w tym czasie jak nie chce palić "tłustość iskry"!
witam mam problem z swiecam zarowymi ,rano po przekreceniu kluczyka kontrolka swiec swieci kilka sekund po przejechaniu 20 km i zgaszeniu silnika .i ponownym uruchomieniu kluczyka nadal swieci tak jak na zimnym silniku co to moze byc ...
Witam, Musisz sprawdzić na ciepłym silniku ciśnienie sprężania na każdym cylindrze. Dobrze by było żebyś dał wtryski do kontroli. Według tego co napisałeś to wyraźnie wskazuje że jak się rozgrzeje to któryś cylinder wyraźnie przestaje pracować, może się też okazać że masz przedmuchaną uszczelkę pod głowicą , albo popękały pierścienie na jednym tłoku....
W moim Polonezie przy -20 stopniach można było rozgrzać kabinę do 22 stopni ciepła już po 10 km jazdy czyli po 10 minutach zakładając że po oblodzonej drodze jadę 60 km/h. I żadne dodatkowe ogrzewanie nie było potrzebne. Diesel nie ma tak wysokiej sprawności że potrzebuje dodatkowego ogrzewania - dodatkowe ogrzewanie Webasto stosowane jest dla wygody....
Skoro mechanik mówi o ciśnieniu sprężana to zapytaj go jaką ma wartość? W tym silniku luz zaworowy reguluje się podkładkami. Jeżeli kiepsko spręża zacząłbym od regulacji luzu zaworowego. Piszesz,że autem jeździsz wiele lat to pewnie luz już do regulacji (jeśli nie był robiony). I nie porównuj odpalania diesla gdy ciepło i gdy zimno. Co do alternatora...
Teraz jest lato, ciepło. Z odpalaniem diesla nie ma problemu. Ciekawe jak to się sprawdzi zimą. I czy do tej zimy dożyje...
Witam !!! Mam problem z odpalaniem mojego świeżo nabytego autka. a mianowicie nie zawsze się tak dzieje i bez względu czy silnik zimny czy cieply. Czasem muszę chwilkę kręcić rozrusznikiem az zapali. jest tak ze niby łapie ale jakby mu czegoś brakowalo. nie za każdym razem się tak dzieje. jak juz zapali to moge go zgasić i wtedy na dyk pali. postoi...
Witam jak w temacie a8 d2 po swapie z benzyny na diesla 1.9 Tdi pd avf 130 km problem w tym ze silnik ciepły bardzo ciężko pali efekt jak zapowietrzony po-kolei odpowietrzają się pompki i chodzi równo na zimnym jak Chuck noris pali z pol obrotu. jest jeszcze jeden problem po odpaleniu brak reakcji na gaz można go wcisnąć do oporu i po około 20s go przegazowac...
Witam. MAm problem jak w temacie. Wymienilem filtry powietrza, paliwa, oleju i po tym zaczal sie problem z odpalaniem silnika na benzynie. Gaz bez sekwencji. Audi a4, 1.6 benzyna, Wersja silnika ADP, 1995rok. Gdy rano schodze i chce odpalic to mam ten problem. Dopiero po siodmym razie odpala albo i pozniej.Pozniej jak jest juz cieply to odpala dobrze....
filtr wymieniony dzisiaj na nowy nic nie pomoglo;/ bo jak trzymam gaz to nie zgasnie tylko jak chodzi na wolnych obrotach to gasnie;/ slyszeliscie o zaworze SCV?? bo tak czytalem ze to on moze byc przyczyna... co wy o tym sadzicie?? i mysle ze to moze byc on i to jest wydatek okolo 700zl takze pomozcie mi bo jak powiedzialem ze auto jak trzymam gaz...
Napewno jest to efekt niepelnego wysprzeglania bo czy jest silnik zimny czy cieply to biegi bardzo cieszko wchodza na sile,a jak sie silnik zgasi sie to wchodza normalnie. Wlasciwie chodzi mi o to czy 2 cm na lapie to nie za maly ruch,a podejrzewam cos takiego ze silownik czy pompajest walnieta moze ktos wie jaki ruch ma lapa sprzegla.Silnik w tym modelu...
Co ciekawe, citroen z silnikiem diesela, jej nie odpowiada, parkowany samochód obok mojego, czyżby zapach ropy odstraszał? Dziwne,bo diesle są chętniej kąsane , dłużej ciepło trzymają.Ropa ich raczej nie zraża, to pewnie ten Citroen ... Z tą syreną super .Gdybym nieszkał dalej od ludzi to na pewno bym założył coś takiego. Podsunąłeś mi jednak pomysł...
Witam! Właśnie planuje i wiem juz niemal wszystko o przeróbce Diesla na olej rzepakowy i planuje przerobić renault 9. Tylko mam jeden problem...jak rozwiązany jest powrót nadmiaru paliwa? Tak żeby np rzepak nie mieszał mi się z ropą... sorry ale jestem laikiem i moge mieć banalne pytania. Mile widziane fotki jak to wszystko wykonać :) U nas proponowane...
Witam wszystkich, Mam problem z moim autem a mianowicie silnik na biegu jalowym zachowuje sie jak by "plywal" nie wazne czy cieply czy zimny zawsze jest to samo. Do tego podczas gdy wlacze klimatyzacje i zalaczy sie sprezarka klimy to zaczyna klepac jak stary diesel. Wydawki na wtryskach w kazdym zakresie cisnienia sa bardzo zblizone co raczej wykluczalo...
po przekreceniu kluczyka w stacyjce włancza sie lampka grzania swiec zarowych na ok 6sek i po ok 6sek wylancza sie jak jest cieply silnik to sie nie wlancza wcale gdzie sie znajduje czujnik temperatury ktory odpowiada za wylaczanie swiec zarowych? Dodano po 8 po przekreceniu drugim razem kluczykiem to jeszcze krocej sie grzeja swiece a gdzy przekrece...
Witam Posiadam samochod Citroen Xantia z roku 1997 silnik 1900 diesel. Mam problem poniewaz gdy silnik jest rozgrzany nie da sie go odpalic.Jezeli silnik jest zimny np rano chce go odpalic nie ma problemu. Czy ktos mial podobna usterke moze wymienic sie sposrzezeniami???Auto bylo u kilku "specialistow"kazdy mowil co innego lecz kwote zawse astronomiczna.
To dlaczego nie sprawdza.Jak w aucie ciepło to czujnik.
I to czy zimny czy ciepły, co może być?
Witam Moj mnietek lubi sobie ze mna grac w kulki. Po pierwsze jak go odpale po nocy, to troche kopci, na szaro chyba, i nie zbyt rowno chodzi, szczegolnie gdy wrzucam bieg. Po chwili gdy sie troche rozgrzeje juz jest ok, ale jak zatrzymam sie na krzyzowce i ruszam, to na chwile przymuli i jak by glosniej chodzi (jak by nie palil na jeden gar?) (szczegolnie...
Standartowy jak w benzyniaku nie wiem dokładnie ile musiał bym szukać tabliczki na alternatorze ale wiem że przy 3 świecach miał problem utrzymać 13,8V a przy 2 świecach trzyma 14,2V wiem powinno być ciut więcej 14,4V. Dodam że silnik mocno się gimnastykuje żeby to utrzymać a każde załączenie czegokolwiek mocniejszego wywala sterownik i następuje przygotowanie...
Witam tak jak w temacie posiadam od miesiąca honde accord 7 2.2 diesel ,po paru dniach od zakupu chcialem wyprzedzic pojazd jadący przede mną wciskam pedał gazu a tu jakby stracił moc conajmiej o 40 koni ,początkowo myslalem ze to turbo sie nie załącza ale słychać jak zaczyna gwizdac od 1500obrotów, nie wiem co to może być,dodam jeszcze że jadąc równym...
sam mam opla 2.0 dtl. i mierzę tylko na ciepłym. dlaczego? bo tak jest napisane w instrukcji pojazdu i na naklejce na silniku. może w innych modelach to nie ma znaczenia ale wiem że ople w dieslu mierzy się na ciepło z uwagi na położenie i rodzaj filtra oleju.
Ja mam tak że nie mogę dogrzać T4 rok 96 .Temperatura silnika to max 30 stopni jak jadę około 100 km /g lat oczy zima.Jak stanę w korku to podnosi się do 90 stopni.Czujnik który odpowiada za pokazywanie temperatury kupiony w salonie wv oryginał 100 zł .Czyli można powiedzieć że pokazuję ok temperaturę.Problem z tym że nie mogę dogrzać auta zimą jak...
czy ktos moze mi pomoc: moje auto ma 130.000 a silnik chodzi jak w dieslu - popychacze byly wymieniane i nie przyniosly poprawy. co to moze byc? mam tez problem z zapalaniem w zime - silnik sie wlacza a za chwile spadaja obroty i gasnie zanim jeszcze zdaze ruszyc, dopiero jak jest cieply to chodzi "normalnie"( po kilkunastu probach zapalania) gaz jest...
Świece sprawdzisz na żarówkę, czyli zdejmujesz ze świecy przewód i odkładasz na bok, dorabiasz kabelek z żaróweczką, potem jeden koniec kabla z żarówką do + aku. drugi koniec do styku świecy. Jak świeci to świeca sprawna. To metoda bez demontażu świec. A poza tym dodam że przy odpalaniu przez 1s jak puści obłoczek czarnego dymu to normalne !! Dodam...
Beryas, moje auto mierzy, chyba, tylko 3 temperatury, silnika, paliwa i powietrza. Jeśli lubi gorąco, to wnioskuję, że odczyty wysokiej temperatury powodują danie najmniejszej dawki paliwa. Mam chyba jeden termometer do powietrza, tak wynika ze schematu, którym się posługuję, choć nie jestem go pewien. Twierdzisz, że temperatura powietrza ma wpływ na...
So your saying that it’s a normal thing for a 2.0 diesel engine and not to worry?
ludzie wiecie co ja tak samo kombinowalem oklejalem parownik matami do podgrzewanai lusterek i wogole wszyswtko na nic wymienilem suzczelke pod glowica wpielem parownik szeregowo zaraz za blokiem i teraz po odpaleniu zaraz mam cieply parownik uszczelke wymienilem bo mialem gdzies przelot i mi sie zapowietrzal ale jak silnik jest sprawny i nie zapowietrza...
diagnostyka komputerowa niezbedna bedzie. pozdrawiam
Nie polecam pałowania diesla zarówno zimnego jak i ciepłego. Polecam rzetelna diagnostykę i organoleptyczne badanie silnika i osprzętu. Auto ma już z 500 w kołach i usterki są oczywiste.
Kupilem dziewczynie 106 w dieslu - zadbana - jedyne 70 tys przebiegu miala jak ja kupilem. Zero wkladu finansowego, po czasie wymienilem tlumik az od silnika do konca, klocki i okladziny, olej, wczoraj filtr paliwa. Co do problemu: Samochod tak nagle z dnia na dzien nie chcial zapalic. Podejrzenia poszly na swiece, sprawdzilem wszystkie sa sprawne....
Kolego mechanik i to mądry od diesla. Wtryski to nie wszystko. Poza jakością mgiełki liczy się dawka a ta dla zimnego silnika jest inna niż ciepłego. W zasadzie ciągle się zmienia . Na alledrogo można kupić specjalne ulkady do poprawy odpalania na zimnym czy ciepłym silniku. Większość z nich oszukujekomputer zaniżając temperaturę przez co komputer zmienia...
alternator cieply cieply ekran gasnie cieply
przesuniecie obrazu rezystor xsara zgrzyt renault
technics autostop kamera cofania
Hallotron A3144, US1881 – schemat sterowania diodami LED, tranzystor, driver LED Nissan Terrano II 2.4 KA24E – moment dokręcania panewek, śruby TTY, FSM, Plastigauge