Witam. Było już gdzieś na forum, ale ogólnie zasada jest taka, że zwykła diody prostownicze wlutowywujesz w przewody od krańcówek(w stronę "kreseczką na diodzie do lampki oświetlenia") i do alarmu podłanczasz osobne przewody za diodą, czyli po stronie krańcówek. Zresztą zobacz też: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic18...
Krańcówki. Białe 40 pinowe złącze w BSI Pin 4 drzwi kierowcy Pin 5 drzwi pasażera Pin 33 drzwi tył Pin 34 drzwi boczne przesówne, podłączać jeśli są. Wszystkie podłączenia przez diody.
Mały przekaźniczek wysterowywany sygnałami z krańcówek (diody pozostaw), podający na wejście alarmu "żywą masę". Minus tego rozwiązania - zwiększony pobór prądu przy otwartych drzwiach (pracująca cewka przekaźnika)
... Ale przynajmniej ma support potrafiący doradzić co się spartoliło :) Owszem , support na elektrodzie ;) Taka jest niestety jakość chińskich alarmów. Twój schemat jest OK, Krańcówki podłączasz, seperując diodami w niebieskim 17-pinowym złączu w skrzynce bezpiecznikowej. Pin3-szary, pin6-szary, pin11-brązowy.
Brak diód (1A) jest przyczyną. Tak to ma wyglądać prawidłowo: http://obrazki.elektroda.net/3_123381474... Ewentualnie przecinasz przewód lampki, o ile pamiętam żółto-niebieski, zakładasz diodę minimum 3A i podłączasz się alarmem przed diodą (zapobiega cofaniu masy przez włókno żarówki po zaniku plusa). Dioda zawsze będzie się lekko grzała, chyba,...
Przetnij kabel od krańcówki, wlutuj diodę prostowniczą (paskiem od strony krańcówki) i zielonym kablem z alarmu wlutuj się między diodą a krańcówką.
Tak to ma wyglądać, ważny jest kierunek włączenia diod, powinieneś użyć diod prostowniczych np. 1N4001: http://obrazki.elektroda.net/25_11993824... Jeśli pod maską masz osobną krańcówkę do alarmu (dorobioną) i włączysz ją jak narysowałem, to tam nie musisz mieć diody, jeśli masz oświetlenie komory silnika i podłączasz się pod jego krańcówkę to powinieneś...
Montowałem sobie w aucie (VW Passat 89') w/w alarm i jestem bardzo z niego zadowolony. Ostatnio właśnie podłączałem sobie sterowanie oświetleniem wewnętrznym i musiałem zastosować troszeczkę inne wyjście niż to podane w instrukcji. Mianowicie zmiana polegała na tym iż w instrukcji jest, że wpinamy się w +12V przed włącznikiem oświetlenia kabelkiem pomarańczowo/czarny...
ja zawsze w Fabii na krańcówki zakładam przekaźnik, bo mimo separacji diodami co ok 20-25 min na przewodzie od krańcówek pojawia się jakaś szczątkowa masa i wypala alarm.
Jeśli zamki się zamykają i dioda pulsuje to alarm się uzbraja, może krańcówki są niepodłączone/uszkodzone, poza tym z tego co pamiętam te alarmy długo się uzbrajają, ok.30s. Załącz poczekaj ok.1min. dla pewności, dopiero sprawdź otwierając drzwi z klucza, jak się nie włączy to sprawdź czy zareaguje na załączenie zapłonu. Mały przycisk wywołuje funkcję...
włączniki krańcowe klap i drzwi masz połączone razem więc logiczne że to nie wina centralki alarmu, masz jakis problem z krańcówkami w drzwiach, może sa skorodowane i nie łączą dobrze. a może kombinowałeś coś z separacją drzwi od klap diodami i źle podłączyłeś.
to wepnij się bezpośrednio w krańcówki i wysepasuj je od lampki diodą
Widze że kolega marcin troszkę filozofuje :) Diody separujące ( zwykła dioda prostownicza), stosowane są w systemach alarmowych w celu odseparowania od siebie przewodów podłączonych od alarmu do instalacji samochodowej. Chodzi oto że np. światła kierunkowskazów podłącza się jednym przewodem z alarmu do dwóch przewodów w aucie, jeśli się niezastosuje...
Wszystkie krańcówki tniesz diodami i lecisz do lampki kontrolnej, z niej lecisz do linii w alarmie. Masą podświetlenia nóg wpinasz się między krańcówkę a diodę separującą.
Możesz mieć włączoną funkcję samouzbrajania alarmu po wyłączeniu zapłonu i zamknięciu drzwi. Możliwe też, że działa u Ciebie funkcja ReArming - rozbrojony pilotem system ponownie się uzbraja po 20s jeżeli centralka nie zobaczy otwarcia drzwi lub przekręcenia stacyjki. Otwarcie każdych innych drzwi nie wyłącza alarmu. Instalator podłączył wejście drzwi...
Tak jak pisałeś czyli czerwony do zasilania +12,czarny z czujnika do przewodu w alarmie "wyjście masa dodatkowych czujników"(fioletowy),brązowy do wejścia alarmowego od krańcówek(szary),przy czym na przewodzie od czujnika wyzwalającym alar dobrze jest założyć diodę prostowniczą.Kolory przewodów z alarmu tytan max.
W fordach lampka, z tego, co pamiętam, jest załączana plusem. Przynajmniej w tych, które mają czasowy wyłącznik oświetlenia. Same krańcówki oczywiście załączają masę. Jak chcesz się wpiąć w krańcówki, to trzeba zsumować obwody drzwi kierowcy i pozostałych drzwi poprzez diody na wejście alarmu. bo drzwi kierowcy oprócz lampki załączają jeszcze buzzer...
odłącz alarm od krańcówki bagażnika i po problemie i nie piszcie o 2, 5 itd minutach całość usypiania to około 15-20 minut zależne od modelu z tym że odbywa się to wieloetapowo tzn co jakiś czas prąd maleje pozdrawiam
Może krańcówka drzwi ci dobrze nie łączy i alarm widzi to jako następne otwarcie drzwi i zapala diodę.Proponuje zacząć od sprawdzenia krańcówek.
Alarm fabryczny, czy dokładka, fabryczny pamieć ostatnich alarmów odczytujesz testerem diagnostycznym. Alarm dokładany też powinien mieć sygnalizację wyzwolenia alarmu, np ilość mrugnięć diody led po rozbrojeniu alarmu np zapłon 1 mrugnięcie, krańcówki drzwi 2 mrugnięcia, wstrząsówka 3, ultradżwięki 4, itp, zależy od producenta.
kiedyś po montażu alarmów legend cs9228 w hondach civic,alarm nie widział właśnie tylko drzwi kierowcy,w tym wypadku pomagało włożenie na masę alarmu w szereg kilkuamperowej diody i wszystko wracało do normy,w twoim wypadku na pewno pomogłoby faktycznie przepięcie z lampki na krańcówkę.
Możesz spróbować przeciąć przewód od mikrostyk i dać dwie diody. Tak jak np. podłącza się krańcówki alarmu we fiacie ducato. Katody diod w stronę zamka, jedna anoda w stronę LEDów, druga w stronę komfortu.
Odepnij z konektora centralkę alarmu i zobacz czy świeci lampka oświetlenia wnętrza. Wewnątrz alarmu wejście krańcówek separowane są diodami.
Problem zbadany i rozwiązane. Mały update do tematu, może komuś się przyda: Fałszywek brak od tygodnia. Aż mam ochotę sprawdzić czy otwarcie drzwi nadal wyzwala alarm :) Podłączanie się pod masę 'drzwiową' sufitki jest błędem. Po 30 minutach od zamknięcia drzwi ECU robi z nią dziwne rzeczy. Otóż: zabiera sufitce plusa, a 'masę drzwiową' sufitki łączy...
wstaw diody prostownicze na przewody krańcówek
Jeśli masz alarm i tak jak wyżej wspomniano, ktoś zaoszczędził na diodach separujących i podłączył wszystkie krańcówki razem, to na dzień dobry musisz oblecieć całe auto i wszystkie je posprawdzać: wszystkie drzwi, klapa, maska. Przyczyna leży pewnie w którejś z nich. Przeczyść wyreguluj. Szczególnie tą od maski silnika. Jeśli to nie pomoże, to daj...
Założyłeś diodę również na plusa drugiej lampki? Możesz też ewentualnie przeciąć przewód sterowania lampki masą, założyć diodę min 3A i podpiąć się przed nią. Ten jeden przewód, to nie jest żaden plus zanikający po otwarciu drzwi, tylko właśnie przewód sterowania lampki masą, na którym przy wcisniętej krańcówce widzisz plus przepływający przez włókno...
Witam. Miałem do czynienia z takim modelem alarmu z przed wojny i dioda w linii L3 sygnalizowała otwarcie krańcówki tuż pod przednią pokrywą alarmu. Zabezpiecza ona przed otwarciem. Nawet przy alarmie w stanie wyłączonym ona i tak działa. Dopiero po przełączeniu w tryb serwis krańcówka jest nieaktywna. A tak swoją drogą też poszukuje schematu do tego...
Wszystkie kable krańcówek należy połączyć diodami, bo wspólnego nie znajdziesz. Katody diod w stronę krańcówek, anody połączone razem i do alarmu. Tak sumuje się sygnały z krańcówek.
Przecież seo ma test krańcówek.Po otwarciu drzwi lub klapy jeżeli alarm dostaje sygnał od krańcówki powinna zapalić się na chwilę dioda alarmu.
Jeśli chcesz mieć układzik który poinformuje Cię o otwieraniu bramki wystarczy najprostsza krańcówka NC za 2 złote :) Otworzenie bramki spowoduje rozłączenie krańcówki - a tym samym zamknięcie obwodu (załączenie diody, buzzera, alarmu etc..) Krańcówka tak, ale do tego kabelek, zakopany w ziemi, buzzer, i bateria 9 V. Całość powinna się zamknąć w 20~30...
ok pięknie dziekuję i jeszcze jedno jeśli chodzi o krańcówki to trzeba je separować diodami jeśli mam jedno wyjście z alarmu na krańcówki (nie jest to seo) jeżeli tak to proszę o mały schemacik, a co do tego CZ to rozcinam ten przewód zielono niebieski i podaje impulsy na niego tak... dziekuję pozdrawiam serdecznie
Prawy przód - czerwono/szary Lewy przód - zielono/żółty Prawy tył - czarno/fioletowy Lewy tył - czarno/czerwony Bagażnik - biało/żółty Przewody znajdziesz na słupku po stronie kierowcy. Wszystkie linie separować diodami
Dzięki jak rozumiem wszystkie krańcówki przez diody i do kupy na alarm.Będzie ok nic się nie ,,pogryzie'' ?? Pozdro...
Jak podłączyłeś krańcówki do alarmu. Czy odseparowałeś diodami? Spróbuj wyciąć instalację alarmu. Może VAG cos podpowie?
Tak, dioda od alarmu miga gdy zamknie się drzwi -centralnym. Dziwne jest to że np krańcówka kierowcy oraz oświetlenie wnętrza czasem działa, czasem nie, natomiast kierunków nie ma nigdy. Nic zero.
tak,wystarczy jeden,a naprawdę to nie potrzebujesz przekażnika,wystarczy 10 diodek,a jezeli użyjesz przekażnika,to sygnały z krańcówek wchodzace na sterowanie przekażnikiem separuj od siebie diodami[po jednej na krańcówkę]
Witam. Kiedyś zainstalowałem skorpiona, działał dobrze do czasu aż mu coś odbiło na podłączeniu krańcówek. Pomogła dioda i jest ok.
Co do dozbrajania sie to sprawdź czy któraś z krańcówek nie puszcza masy.Po rozbrojeniu alarmu dioda powinna szybko pulsować jeżeli nie otworzysz drzwi. Jeżeli gaśnie tzn. że na wejście z krańcówek w alarmie podawana jest masa.Ale wtedy przy uzbrajaniu alarm sygnalizowałby tę sytuację.Niektóre samochody przy otwieraniu centyralnego zamka podają od razu...
Do wylacznika drzwi ida wa przewody jeden masa a drugi jest impulsem prawdopodobie podpioles pod mase a podlaczenie przednich drzwi z tylnymi trzeba wykonac poprzez diody
gościu ale kombinujesz ....ad1 te trzy pikniecia oznaczały prawdopodobnie że zazbrajasz na otwartych krańcówkach -drzwiach ,klapie itd. a teraz coś sie naprawiło i jest ok czyli dioda gasnie po zamknieciu wszystkich drzwi i alarm sie uzbraja prawidłowo ale ta krańcówka która sie naprawiła na chwile teraz się odzywa sprawdź czujnik pod maska i w bagazniku...
Kolega pablojablo lekko się pomylił Exus V10 nie ma ustawianego czasu na krańcówkę. Alarm czeka aż sygnał zniknie z wejścia krańcówki i ją dozbraja co jest sygnalizowane szybkim mruganiem diody - po zaniku sygnału(czyli np zgaśnięciu lampki) alarm uzbraja wejście i dioda zaczyna migać wolno.
podłanczłem alarm w fabi po podłączeniu krańcówek przez diody mrygają mi na liczniku kierunki i kierunki przyczepki schemat podłączenia mam z elektrody w momencie odpalenia czy otwarcia dzwi mryga od nowa co robić
Diody weż dwie do lampki bagażnika i krańcówki spod maski zwykłe diody prostownicze lampka bagażnika to przewód brązowo czerwony krańcówka drzwi to brązowo biały oczywiście sprawdz kontrolką
krańcówkę maski połącz z krańcówką bagażnika (wyseparuj diodami)
najprostsze rozwiązanie - zamontować diode (w szeregu) na przewodzie od załączanie oświetlenia. WAŻNE !! - najlepiej załóż diode około 5 A. Między krańcówkami drzwiowymi a diodą wepnij się z alarmem - i po kłopocie. pozdrawiam
Ja polecam Pythona, zwłaszcza wersję SP3000 V1. Solidna centralka, bezawaryjna, sporo funkcji (włącznie z antyporwaniówką), mała obudowa - generalnie sporo zalet i niska cena. Jeśli chodzi o "usypiającą elektronikę", czyli o dziwne impulsy pojawiające się na pewnych kablach w odstępach około 30 minutowych to łatwo sobie z tym poradzić stosując podwójną...
Sprawdzałeś krańcówkę od pojemnika? Pompka jest sprawna? Grzałka sprawna?
Jesli masz programowany czas uzbrajania alarmu to przestaw go da dłuższy. Ale najskuteczniej założyć diody separujące po dwie szt na każdą krańcówkę (podobnie jak w np. Fabii)
Jeżeli alarm nie ma wejścia na klapy i bagażnik to podłącz go przez zwykłą diodę (paskiem do lampki oświetlenia bagażnika) do kabelka który podłączyłeś do krańcówek w drzwiach.
Oczywiście, 45.5 Ω, w trybie testowym grzeje. Tak samo sprawdzone krańcówki (microswitche), NC po naciśnięciu przerywają obwód.
no caly czas sa odpiete alarm ma pamiec ostatniego wzbudzenia pokazuje na krancowke od drzwi aha diody na 100% sa dobrze połączone
Nie musisz zaglądać pod schowek ten sam przewód idzie do 26 pinowej wtyczki pod bezpiecznikami. myk jest taki że na tym samym przewodzie jest czujnik otwarcia drzwi pasażera. Trzeba odseparować diodą bo inaczej alarm będzie się wzbudzał po kilku sekundach( otwieranie w stronę komputera, dioda separacyjna oddzielająca czujnik drzwiowy i przewód idący...
czyli nowy model,ciekawe jak podłączone są krańcówki?
Z dużym prawdopodobieństwem wystarczyło wstawić diodę szeregowo w obwód krańcówki.
żle założyłeś diody,sygnał z krańcówek ma wchodzić do modułu,ale nie wracać z niego,musisz je obrócić,potem dodatkowo separuj krańcówki od siebie,carrier wrzucił tu piekny łopatologiczny schemacik,powinien ci pomóc: http://www.elektroda.pl/rtvforum/re-skod...
Podłączyłem brąz/żółty do ziel/czerwonego i domyka, a z tym zamykaniem po otwarciu to coś chyba z krańcówką w drzwiach kierowcy musi być nie tak, bo to nie za każdym razem się robi, jak wyłączę alarm dioda zgaśnie to jest ok, a jak wyłączę alarm i dioda od alarmu nie zgaśnie to za sekundę się zamknie, i muszę nacisnąć wył. jeszcze raz, lampka sufitowa...
Alarm już działa, 30 wziałem z pom-białego przy GEM. Przeciąłem w bezpiecznikach w podwójnej siwej kostce cieńszy zielono niebieski-zasilanie deski-od razu wykożystałem tą żyłę jako 15. Dodatkowo musiałem w szereg przewodów do krańcówek wstawić diody ,poniewarz GEM zciąga do masy wejścia krańcówek kilka sekund po zamknięciu drzwi,co powodowało natychmiastowe...
Przetnij kabel krańcówki diodą i podłącz się między nią a krańcówką, to samo zrób z prawą stroną.
Hmm I dalej problem. Zamontowałem, przeprogramowałem centralkę na czujnik dwustrefowy i tu problem: pre-alarm działa bez problemu, ale brak alarmu właściwego. W czujce są dwa potencjometry i dwie diody (zielona i czerwona). Zielona to w/g mnie pre-alarm i potencjometr obok niej to regulacja czułości - tu wszystko ok. Drugi potencjometr do pewnie od...
Witam, mam problem z podłączeniem krańcówek drzwi i klapy bagażnika w passacie b3 kombi. W związku z tym mam kilka pytań: Czy krańcówki w drzwiach połączone są w szereg? Czy po otwarciu drzwi krańcówka zwiera się do masy? Czy tylna klapa w kombi jest podpięta w szereg z drzwiami, czy trzeba ciągnąć kabel do lampki bagażnika? Czy dawać diody prostownicze...
bagażnik na szarym z żółtym na środkowej kostce, a na włączenie oświetlenia podaj na krańcówkę sygnał na otwórz z alarmu (oczywiście wyseparuj diodą)
Jak zmykasz auto zamkiem, nie aktywujesz alarmu. Szukaj centralki, po klikaniu przekaźnika poznasz gdzie ją zamontowali lub po przewodzie od diody albo syreny czy krańcówki.
Sprawdż masę na zasilaniu centralki alarmowej oraz krańcówki Z twojego opisu wynika że niema dokładnej masy, w tym momencie niema odniesienia a krańcówki sprawdź swoją drogą po każda sygnalizacja po właceniu alarmu ponad stan sygnalizuje rodzaj uszkodznia 3 piki to krańcówki albo wyłaczniki drzwiowe sprawdź także czy jest zainstalowana dioda separyjąca...
...to znaczy, że jak wyłączysz stacyjkę i otworzysz przednie drzwi (kierowcy, pasażera) to po około 30 sek. alarm i tak sam się uzbroi a przestaje się uzbrajać dopiero po otwarciu tylnych drzwi? A czy, jak otworzysz przednie drzwi, światełko w podsufitce się zapala? Bo jeżeli się nie zapala, to sprawdź przednie krańcówki lub ich połączenia, ale jeżeli...
możesz się podłączyć pod lampkę tylko załóż na plusa od lampki diodę by po economi nie stanął na nim minus
3x to problem z krańcówką drzwi. Dodatkowo dioda LED będzie migać cyklicznie trzy razy.
Krańcówka maski. Stąd problem podczas deszczu i wilgotnych dni. Pozostałe czytane są po canie. 10 mignięć diody - dodatkowe wejście zewnętrzne (krancówka). 11 to zapłon.
Calkiem mozliwe ze dolozenie jednej diody blokuje wyzwolenie alarmu-problemem jest poziom napiecia na tym wejsciu.Zmien diode na diode schotkiego- ma mnieszy spadek napiecia w kierunku przewodzenia i moze uruchomi alarm. Pzdr. Mariusz GG:211530
w zależności od miejsca i sposobu podłączenia drzwi jest ważne żeby lamki działały bo one polaryzują ,np w bagażniku brak plusa przy dobrej żarówce może wszczynać alarmy .Może też być uszkodzona któraś krańcówka i dlatego <dioda >nie widzi drzwi -ale wtedy przy uzbrajaniu masz powiadomienie.Głośno /cicho zależy albo od wprogramowania funkcji albo...
Rozdziel diodami "-" otwierania z alarmu na sterowanie cz i drzwi. W ten sposób obudzisz cz. Sprawdzone, działa. Kabelków nie pamiętam. Impuls z otwarcia na krańcówkę, kurde dobre:D
Jest to Honda Civic VI. Wyzwalanie drzwi za pomocą masy to w sumie wiem, myślałem jedynie, że masa może być "za słaba" czy coś w tym rodzaju ale to chyba nie ma nic do rzeczy. Problem musi tkwić raczej w czymś innym. Napięcie na lampce: 11,6V - gdy otwarte tylko drzwi kierowcy 12,4V - gdy otwarte jakiekolwiek inne drzwi Napięcie na zaciskach akumulatora...
Jeśli nie alarmował kiedy był uzbrojony, 4 piknięcia przy wyłączeniu oznaczają też niesprawne/naruszone jedno z wejść alarmowych podczas uzbrajania. Sprawdź krańcówki na klapach i przy drzwiach.
Jestem w trakcie montażu alarmu Fighter F29 i centralnego zamka w swoim 206 2000r 1.9D i mam parę pytań. Część odpowiedzi znalazłem na grupie, ale może coś jeszcze doradzicie i zbierzmy wszystko dla innych fanów Adama Słodowego i programu "Zrób to sam": 1. Zasilanie pociągnę bezpośrednio ze skrzynki bezpiecznkowej przy akumulatorze przed alarmem bezpiecznik...
Nic się nie pokiełbasi tylko trzeba podłączyć przez diodę żeby po zmianie polaryzacji nie dostał się do alarmu +.Jest to podłączenie podobne jak do krańcówki tyle tylko,że zadziała szybciej w momeńcie wyłamania zamka łamakiemAndrzej
przecież w passacie krańcówka jest w zamku,więc praktycznie nie ma mowy o kącie otwarcia drzwi,a czasem drgania są większe przy prękości 5km/h na dziurach niż przy 135km/h na równej drodze. Dodano po 6 faktycznym wytłumaczeniem może być to,że w passacie pod maską jest fabryczna krańcówka{brązowo-czerwony przewód},która przy większej prędkości może na...
to jest ta przejściówka,bez okrągłych świateł? Dodano po 6 sterowanie zamkiem dwa plusy biało-żółty i biało-zielony w wiązce wychodzacej z drzwi do kabiny,kierunki czarno-zielony i czarno-biały w wiązce wychodzacej z pod kolumny,drzwi brazowo-biały w progu,pompa paliwa grubszy żółto-czerwony w progu,albo odetnij czarny plus po stacyjce w wiazce stacyjki,klapa...
fioletowy podłączasz tylko i wyłacznie pod krańcówkę,która jest sterowana plusem,czyli na przykład sterowanie lampką citroena c-3,tylna klapa w starszej bmw5,czy mercedesie 190,do zielonego podłączasz krańcówki sterowane masą czyli 95% przypadków,jeżeli podłaczasz kilka osobnych krańcówek pod to wejście np.drzwi,maskę i klapę to na każdy przewód idący...
wiem,że nie masz centralnego,dlatego kazałem ci kupić siłowniki,zasilanie podbieram z grubszego czerwonego przewodu zasilającego bezpieczniki,dając swój jak najblizej podpiecia,diody to zwykłe jednoamperówki 1N4004, 1N4007 i stosujesz je po to,żeby po otwarciu bagaznika nie świeciła lampka w kabinie i odwrotnie,po chłopsku tłumacząc dioda kreską od...
Tu masz instrukcję: www.ls.gda.pl/dokumentacja.php?file=12&s... Może krańcówka drzwi nie reaguje albo nie jest podłączona?
Auto niezbyt skomplikowane.Zamek minusami wszystko inne standardowo.Drzwi są oddzielnie i trzeba separować.Zależy jeszcze jaki alarm montujesz.Na krańcówkach zostaje szczątkowy minus co w niektórych alarmach go wzbudza.Możesz zastosować inwerter albo ja podpinałem trzy diody prostownicze w szereg i by ok.Dasz radę auto jak każde inne.Znam gorsze do...
w dieslu możesz odciąć bezpiecznie czarny plus po stacyjce w jej wiązce,separujesz od siebie diodami krańcówki drzwiowe,bagażnik i maskę za pomocą trzech 1A diodek.
Witam mam problem z montażem alarmu. Poradzę sobie ze sterowaniem centralnym zamkiem , z dodatkowymi czujnikami kierunkami i innymi pierdołami ale problem sprawiają mi krańcówki. Alarm ma jeden przewód na krańcówki. Jak mam je podłączyć? otwarcie drzwi z przodu powoduje zaświecenie lampki z przodu. Otwarcie drzwi z tyłu analogicznie - lampki z tyłu....
Jak już wspomniałem z syrenki do wnętrza auta biegnie 3 przewody. Zasilanie, do krańcówek drzwi, wstrząsówki, no i diody. Raczej w trzech żyłkach nie dałoby rady tego zmieścić.
Sądząc po kształcie pilota to nie jest alarm fabryczny. Miałem kiedyś alarm z podobnym pilotem i był to chyba alarm "tygrys". Załączanie się alarmu po zamknięciu może być spowodowane podłączeniem wejścia wyzwalającego alarmu od otwartych drzwi pod lampkę oświetlenia wnętrza, która ma zwłokę i świeci się po zamknięciu jeszcze jakiś czas dając sygnał...
Serwisant odwalił fuszerkę i nie podłączył tylnych krańcówek. Kwestia jednego przewodu i ewentualnie kilku diod. Chyba, że krańcówek tam nie ma. Albo w ogóle nie podłączył się pod krańcówki, jeśli są czujniki ultradźwiękowe.
witam.mam pytanie.jak podłączyć krańcówki w tym autku?.do czujnika dochodzą dwa przewody,czarny i inny,ale nie działa podłączenie z alarmem.dołożony czujnik przy klapie jest o.k.,.alarm to exus v5,a auto jest z 98 r.po podłączeniu dioda od alarmu szybko miga.nie działana otwarcie dzwi.może potrzeba coś dołożyć?proszę pomóżcie:cry:
Siemka, problem mam. Znajomy ma ekspres DeLonghi ESAM 2200 EX1. Objaw taki, że po podłączeniu do sieci jedzie na dół zaparzaczem i już nie wraca do góry, żeby go wyjąć np. do mycia. Poradziłem, żeby wymienił wszystkie mikrowłączniki i to zrobił. Nie pomogło nic. Wymienił całą nową płytkę zasilającą i ekspres podziałał 2 dni normalnie, zrobił kawę i...
hola hola co do samodozbrajania to się zgodze ale z tym zamykaniem c.zamka podczas jazdy to już wcale nie masz racji -wiem bo zawsze tak montuje i zamykanie i otwieranie podczas jazdy jest. Ale przeciesz jeżeli nie chcesz na skróty to możesz zawsze przez las i poszukaj sobie kabli od krańcówek zastosuk diody seperujące i po klopocie...
jesli jest fabryczny (miałem taki w pasacie 1995) to na pewno trąbił klakson w bagażniku i z tego co pamietam nie szło odpalić,ale dioda była tylko w jednych drzwiach(krańcówek dodatkowych nie było).
tak ma każde seo , normalny objaw,krótka reakcja na zadziałanie krańcówki oraz zapłonu, nie da się tego wyłączyć, ale chyba nie jest to uciążliwe?
Mała przypowieść - chociaż związana luźno z tematem. Przyjechał klient, i się żali że jak jedzie ponad 200 to mu się światło w kabinie zapala. Jedziemy raz i drugi - gościu ma rację! Dwieście na zegarze - lampka świeci! Anioł Stróż czy co? Po pewnym czasie spędzonym na dociekaniach okazało się, że klient gdzieś założył alarm, a montażysta się nie wysilił...
hmmm, no i diody okazały się zbyteczne, puki co, ford zrobił to tak że już pomiędzy krańcówkami jest dioda, tak przynajmniej wynika z pomiarów, wpiąłem się do niebiesko-czarnego kabla idącego do modułu wygaszania lampki, m. in. na tym kablu było zwarcie z prawą krańcówką, jak na razie działa i mam nadzieję że tak zostanie
W Twoim przypadku instalator źle podłączył krańcówkę drzwi kierowcy ( lub pozostałych ) i centralce przeszkadza fabryczny ściemniacz lampki oświetlenia wnętrza. Programowo - nie zmienisz tego w centrali tego alarmu. Konieczne jest podłączenie się bezpośrednio pod krańcówki drzwi i odseparowanie obwodów diodami. http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
No to grube to blokada. To już załatwione. Zasilania i kierunkowskazy załatwisz żarówką i kawałkiem przewodu. Krańcówki zresztą też. Diodę można przepiąć. Ultradźwięki bez oryginalnej centralki mogą być bezużyteczne.
Lampka taka czerwona dioda jest koło półki przy prawych drzwiach nie pali się a jak to sprawdzić o i wnętrze oświetleni ostatnio ta środkowa pali się cały czas wyjąłem ją ponieważ szkoda akumulatora nie da się nawet wyłączyć włącznikiem,wyłącznikiem... No to masz jak na tacy- krańcówka robi zwarcie pomimo zamkniętych drzwi. Z tego wyłącznika korzysta...
Tylko przewody z diodami prostowniczymi z wyjść 6,7 alarmu do ustrojstwa co ma sterować lampką wnętrza, łączysz je z przewodem do którego normalnie podłącza się krańcówkę drzwi.
każde drzwi mają osobną krańcówkę która wchodzi do centrali. żeby mieć ze wszystkich drzwi trzeba by wziąć 4 kabelki i do tego chyba przez jakiś diody. z lampki też można tylko trzeba coś wstawić... żeby wyrównać prąd. prawdopodobnie diodę prostowniczą ale nie nie jestem pewien i dlatego szukam odp:)
Info ze schematu nowego berlingo, w peugeocie powinno być tak samo: tylne kierunki 16 pinowa czarna modułu BSI pin 13 i 14; przednie : pin 6 i 8 w 28 pinowym brązowym, boczne 17 i 18 - 28 pinowe szare modułu BSM. Niestety musisz ciągnąc przewody do przodu i wpinaj się razem z diodami. Jest też możliwość wpięcia się w przełącznik awaryjnych, ale alarm...
nie ma to nie ma , nie o to chodziło, skoro sami instalujemy alarmy to nie wypada nawet psioczyć na drugiego, kolega ktory załozył alarm pisał ze nigdy nie miał alarmu, i sie pyta jak powinien działac, to ze ja bym zrobił inaczej niz ktorys z Was a Wy inaczej niz ja to znaczy ze musze Wam i na odwrót naubliżać? ZIOBRO jestes jeden z drugim? nie znasz...
alarm krańcówka dioda alarm krańcówka krańcówka dioda
gigabyte radiator zgrzyt biegu połączenia kabli audio
Wpływ zabrudzeń na napięcie prądnicy samowzbudnej Audi A6 C6 2.0 TDI CAHA - Lokalizacja czujnika G83