Zewrzeć przekaźnik pompy paliwa, i pod maską dodatkowym przewodem do bańki. Koniecznie wymień filtr paliwa i po takim zabiegu zbiornik do pełna.
Zawór zwrotny masz w samej pompie w króćcu na powrocie, tam gdzie przychodzi przelew z wtrysków, i to jest część która u Ciebie jest uszkodzona, dodatkowo w samej pompie uszczelki nie koniecznie muszą trzymać i przez to cofa się paliwo. Pamiętaj, że każdy zaworek zwrotny, też ma ciśnienie przebicia, które pompa musi pokonać, dodatkowo ciągnąc paliwo...
Czy podczas wymiany filtra na nowy, zalewasz go paliwem do pełna - tak należy postępować. Coś niedokładnie zamontowałeś ten filtr, sprawdź uszczelki w filtrze. Twierdzisz, że wcześniej miałeś ok. a po wymianie jest usterka, więc ponownie poprawnie go zamontuj, bo coś układ rozszczelniłeś. Dodatkowy zaworek zwrotny zamontuj w razie potrzeby. Słyszałem...
Witam. Mam problem z passatem b4 1.9 tdi 90km chodzi o o to że nagle zaczął ciężko zapalac. Wyciągnąłem filtr paliwa odkrecilem odstojnik a tam prawie sucho. Jak wlewalem paliwpaliwo do filtra to samochód pali od kopa. A jak przelozylem żeby brał paliwo ze zbiornika to znów zaczął ciężko odpalac. A na drugi dzień wcale nie odpalił. Czy tam jest jakaś...
Pytanie jeszcze mam takie ? Czy zostawić ten ostatni filtr , który był wymieniony po wymianie pompy po przebiegu 500m ? Czy zamontować wstępny + już nowy filtr ? Skoro test ci wyszedł -paliwo nie zmieniło koloru i brak bąbelków powietrza. To znaczy że masz szczelny układ paliwowy -olej juz się ani spaliny tędy nie dostają do układu paliwowego. Teraz...
Demontuj pompowtryski, wymieniaj uszczelki, frezuj gniazda, składaj, wyreguluj. Dodatkowo, na koniec zakup nowy oryginalny "zaworek" ten czarny plastikowy na filtrze paliwa.
paliwo ze zbiornika do filtra po zgaszeniu robi sie pusty(czy tak powinno być ? Zdecydowanie nie powinno się cofać. Jeżeli dobrze pamiętam zaworek zwrotny jest przy pompie paliwa (zaraz za nią). Sprawdził bym jednak najpierw uszczelkę pod filtrem paliwa czy nie jest pęknięta. Jeżeli to nie pomoże założył bym na próbę dodatkowy zawór zwrotny na doprowadzeniu...
Cześć, w postach miałeś sporo podpowiedzi sprawdzałeś coś czy polegałeś na mechanikach? Z sugestii ja bym wybrał powietrze w układzie lub rozrusznik. Zacznijmy od tej drugiej opcji czyli rozrusznika. Pisałeś że był regenerowany wiec od razu bym go wykluczył ale warto jednak sprawdzić prędkość obrotową silnika przy rozruchu za pomocą programu diagnostycznego....
Przyczyn może być wiele np filtr paliwa . Dodatkowo podpięcie auta pod komputer .
od kilkunastu dni mam następujący problem , bez względu na temp. zew ( od -2 do +8 takie bo takie były u mnie ostatnio) auto zapala na przysłowiowy raz i po ok.1 czy 2 sekundach gaśnie. Później trzeba naprawdę długo i kilkakrotnie kręcić rozrusznikiem żeby zapalił . Jak już odpali wszystko jest ok. Dodam że problem powraca po ok. 7-8 godzinach postoju...
Gdybyś troszeczkę dokładniej przeglądał forum to byś odnalazł topic w którym ja opisuję swoją walkę (wersja elektroniczna Ty natomiast w silniku KU masz wersję zwykłą) z KaDżetem;] Kwestia jest taka: po pierwsze pompa musi pompować i musisz mieć paliwo po drugie filtr paliwa po trzecie zdjąć gumę pomiędzy rozdzielaczem i przepustnicami, wyjąć wtryskiwacze...
Jak jest trudni przypadek to spróbuj połączyc pompę w zbiorniku pod zapłon tak aby podawała cały czas a nie "na rezerwie". Moze wtedy będzie widać gdzie cieknie ropa.Miałem tak w 206 i dopiero po założeniu pompy dodatkowej w zbiorniku okazało się gdzie była dziurka.Audi ma pompę ori także łatwiejsze zadanie. ta pompa nie podaje paliwa do przodu, tylko...
Na pytanie Badger/W-wa Mam dwa diesle od kilku lat. Pamiętam zimę chyba 1999/2000 jak było chyba -28C i Mazda 2,0 z 1991 r odpalała, minus 20 to zaden problem. Miała wtedy jakieś 450 tyś km przebiegu, przed zimą zastosowałem następijące rozwiązania. W kolektor ssący wkręciłem dwie dodatkowe świece żarowe od - ciągnika c-330 :D . Do tego mocny przekaźnik,...
Witam :) Mam problem z tym autem. Oznaczenie silnika JN, 1,8 - mechaniczny wtrysk wielopunktowy z osprzetem Bosch'a KE-Jetronic. Zaczelo sie od uszkodzenia pompy paliwa znajdujacej sie w baku (przestala pracowac). Po jej rozebraniu okazalo sie, ze skorodowal i dostal przerwe jeden z przewodow zasilajacych szczotke silniczka (widoczny jakis jasnozielony...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Tak z ciekawości co ci pokazuje w bloku pomiarowym silnika 4. (takie odczyty należy zawsze zrobić przed wymiana rozrządu łatwiej wrócić do ustawień poprzednich jak je się zna.) Ja obstawiam na źle złożony filtr paliwa cieknąca pompę Vacum lub uszczelnienia pompowtrysków (wymiana tych uszczelnień co 200000 km). Test podania paliwa z butelki i zajrzenie...
ZNALAZŁEM NA FAJNEJ STRONCE JAN BIEŃ Poniżej przedstawiam prosty tester-symulator do komputerów sterujących dawkowaniem gazu LPG . Pomysł zrodził się z potrzeby gdy dostałem od dystrybutora systemów sterowania AUTRONIC w Krakowie ok 20 płytek elektroniki sterującej firmy AUTRONIC do naprawy . Przy takiej ilości naprawianych sterowników uznałem za konieczność...
U Ciebie jest pompa tandemowa i najprawdopodobniej ona pada. Niemniej jednak posprawdzaj jeszcze połączenia pomiędzy pompą (tą przy głowicy) a filtrem paliwa. Dodatkowo zwróć uwagę czy pod pompą (przy głowicy) nie ma wycieków paliwa (kilka razy już wymieniałem kmpl. uszczelek-pomogło).
Ja bym zaworó nie proponował ponieważ: 1.Musiałbyś go zamontować między silnikiem a filtrem co jest porażką(bardzo widoczne) jak zamontujesz przed filtrem to te silniki mało palą to na tym co mają w filtrze i w węzykach zajadą daleko. 2.To jest TD i coś mi się zdaje że tam w układzie paliwowym jest troche duże cisnienie i nie wiem czy standardowe zawory...
widze tu prawdziwych znawców . wiec mam pytanie jak wyliczyc dawkie Dodano po 2 1. Pomiar oczekiwanego obciążenia na podstawie położenia pedału gazu pozwala na określenie zapotrzebowania na ładunek (powietrze i paliwo). System usiłuje wymusić masę powietrza odpowiednią do położenia gazu. 2. Pomiar masy docierającego powietrza, jakie udało się wymusić...
Witam! Kupiłem Passata z 2008r z przebiegiem 283,000km. Auto sprowadzone z Danii. Od początku paliło na dotyk zarówno ciepłe jak i zimne, nawet po kilku dniach postoju pod chmurką. Nauczony doświadczeniem swoim i znajomych, że nie zwłocznie po zakupie powinno się wymienić rozrząd, filtry i oleje, oddałem auto do poleconego mi przez brata warsztatu....
dodatkowy filtr paliwo filtr paliwo passat passat filtr paliwo
uszkodzi drzwi pralka źródło prądowe mosfet volvo silnika
Eberspächer kod błędu 27 - czujnik przegrzania Widoczność ISS gołym okiem z Ziemi