Trzeba zalać filtr paliwem i wysysarką pociągnij na powrocie
o zwrotnym zaworku nic niewiem ,a z tym tankowaniem do pełna może się udać jeśli to wina zbiornika niech jeszcze raz skupi sie na okolicach filtra paliwa.
Brzmi to tak jak by łapał gdzieś powietrze przez układ paliwowy i paliwo ucieka z układu jedynym wspólnym elementem jest filtr paliwa zaczął bym od przyjrzenia sie jemu i wszystkim łączeniom przewodów i filtra.
Zacznij od wymiany filtra paliwa.
A czy tam nie ma zaworka zwrotnego na filtrze paliwa?
Demontuj pompowtryski, wymieniaj uszczelki, frezuj gniazda, składaj, wyreguluj. Dodatkowo, na koniec zakup nowy oryginalny "zaworek" ten czarny plastikowy na filtrze paliwa.
Nr 40 to jest zawór zwrotny, 35 nadmiarowy i jeszcze za filtrem jest jeden zwrotny a na filtrze masz termostatyczny który powyżej 25 stopni otwiera powrót do zbiornika, jeśli jest mniej to grzeje paliwo w filtrze i dobiera ze zbiornika. I jeszcze drugi slajd z filtrem paliwa.
mi to wygląda że sie poprosu zapowietrzył sprawdz przewody i filtr paliwa
W sumie to kupilem go z 2 miesiace temu i wymienilem mu tylko filtr oleju i olej. Paliwo zawsze tankuje na orlenie verve
Wymień sobie element nr 4 i filtr paliwa.
rozumiem ze filtr paliwa wymieniles jeśli tak sprawdz wogole czy paliwo pompa podaje na probe i sprawdzenie czy paliwo sie utrzymuje wstawiłbym zaworek zwrotny na wężu
paliwo jest w filtrze .
Tu przyczyna tkwi w zabitym filtrze paliwa, pisał o tym (at)kubowit . Filtr ma zbyt małą przepustowość i przy ostrej jeździe nie wydala. Gdy puszczasz nogę z gazu paliwo znowu napełnia układ. Gdyby były nieszczelne przewody to byłby problem z rozruchem po postoju.
ja mam jeszcze jeden mały patent z passata zamontowałem zaworek powrotu za 30zł przed filtrem i paliwo się nie cofało
Jeżeli pompa pracuje prawidłowo to paliwo powinno dochodzić do wtrysku i jeżeli nie pali to masz coś z wtryskiem. Proponuję sprawdzić drożność filtru paliwa.
uszczelniacze? gniazda? Silnik jak zimny pali od strzala nawet po 4 dniach postoju, uklad szczelny paliwo sie nie cofa, powietrza lewego nie lapie. Vacum pompa? Silnik nie kopci na niebiesko, w filtrze paliwa nie ma oleju.
Witaj, olej w filtrze u kolegi brał się z pompy vacum była nieszczelności na sekcjach paliwowych. Nie wiem czy uszc, elnienia mogą wpłynąć a zaolejony filtr paliwa
Albo pompki padły (trefne paliwo) albo są nie do tego silnika (BIP poza zakresem) albo wiązka w głowicy wymaga przeglądu (brak styku na kostkach). Zdarza się też że jak jest kompletny brak ciśnienia wstępnego to też się pojawi (wyleci poza zakres). Wtedy do sprawdzenia czy w filtrze paliwa jest paliwo (podane z baku) i czy pompa tandem robi ciśnienie.
Tylko pokutuje tu jeszcze sporo mechanikuff co nie słyszeli o pd czy cr... I popuszczają nakrętki. Filtra paliwa nie należy zalewać tylko po zamontowaniu przeciągnąć przez niego paliwo ze zbiornika.
Trochę się narobiłem, jak już miałem miejsce z prawej strony silnika to uszczelniłem wyciek płynu chłodzenia i czyszczenie pod pompą vacum. Zrobiłbym test ale nie miałem czystego paliwa , a tak już wszystko mam . Wężyki , złączki , obejmy i oczywiście słoik . Jeśli dobrze wyjdzie ten test , to jednak chciałbym wyczyść ten zbiornik jeszcze. Na ściankach...
Auto ma takie zachwiania sporadycznie Raz w tygodniu takie coś mu odpali i jest problem bo jadac autem nagle zgasnie i trzeba pozniej kilka razy kluczykiem przekręcić az paliwo da filtra najdzie i dopiero odpali i mozna dalej jechać
Gdy PD kopci na szaro zaraz po odpalaniu gdy dłużej stoi. To wina za ten stan jest w układzie paliwowym. Po prostu paliwo zeszło trochę i zanim tandem nabije prawidłowe ciśnienie mija kilka obrotów a w tym czasie pompki są nie napłnione prawidłowo paliwem. Żeby był ideał to nowa tandem gniazda głowicy do weryfikacji nowe uszczelnienia pompek i tandemu...
Pytanie czy nie cofa się paliwo. Możesz spróbować testowo założyć zaworek na przewodzie doprowadzającym paliwo do filtra.
Zewrzeć przekaźnik pompy paliwa, i pod maską dodatkowym przewodem do bańki. Koniecznie wymień filtr paliwa i po takim zabiegu zbiornik do pełna.
zacznij od wymiany filtra paliwa... Nowy filtr paliwa przed założeniem najlepiej "zalać" Czystym paliwem, a to dlatego że układ paliwowy bardzo ciężko się Sam odpowietrza... w pierwszych samochodach na pompowtryskach nie było pompy zasilającej w zbiorniku paliwa... wprowadzono ją dopiero później... a Twój silnik jest jednym z pierwszych... wymień filtr...
przełącz na benzynę i sprawdz sciągając wężyk dolotowy czy leci paliwo . Może filtr paliwa stawia duży opór. Może filtr paliwa trzeba wymienić.
Makita? Weź nie żartuj :P Chyba Mann? Makita robi elektronarzędzia :P A jak pomogłem to możesz kliknąć magiczny przycisk "pomógł" :) A to może ja kliknę co trzeba? 3.1.17. Zabronione jest publikowanie wpisów zawierających roszczeniowy charakter wypowiedzi.
Sprawdź czujnik halla. Filtr paliw i syczniki pompy . Sprawdź cy imo nie odcina.
Wszystko wyjaśnione. Filtr paliwa.
ja bym spuścił i dolewał d o nowego 1/10 a wymieniłeś już i chodzi ok?-zmień koniecznie filtr
Jeśli jest to filtr z plastikowym trójnikiem, przez który przechodzi wąż powrotny paliwa, to sprawdź czy przez znajdujące się tam o-ringi nie dostaje się powietrze. Jeśli to filtr Filtrona, to wymień na identyczny, tylko Mann-a lub Knecht-a, cała partia miała kiedyś źle wykonaną część, na którą zakłada się ten plastikowy trójnik i powodowała zapowietrzanie...
Uszczelniacze na pompo-wtryskach lub pompa tandemowa. Prawdopodobnie cofa się paliwo i trzeba bardzo długo kręcić zanim pompa nabije ciśnienia.
Tylko wtedy załóż oryginalny filtr z przelewem do baku i pompa niskociśnieniowa 0,2 bara. Ewentualnie widziałem już tak zrobiony układ że pompa była elektrycznie podłączona do świec żarowych i miała obejście z zaworem zwrotnym. Idea była tak że pompa podaje paliwo przed odpaleniem (napełnia układ) a po rozruchu pompa VP sama ciągnie paliwo przez zaworek...
Załóż przeźroczysty wężyk między filtrem a pompą tandemową i obserwuj po długim postoju czy masz paliwo czy pianę lub samo powietrze.
mam podobny problem wszystko sprawdzone pompka w baku przelewa paliwo świece dobre zaworki zwrotne zamontowane filtr paliwa wymioniony nawet na nowym jest jeszcze gorzej czyli chyba zostaje pompa wtryskowa?
zacznij od filtra paliwa ...
Spróbuj wymienić filtr paliwa.
Kiedy wymieniałeś filtr paliwa?
Filtr paliwa.
filtr powietrza, filtr paliwa
Na pompie masz regulator cisnienia, na koncu listwy masz czujnik przeplywu. Wymieniany z cala listwa. A na poczatku listwy masz wlasciwy czujnik cisnienia. Kolor bodajze kawa z mlekiem. Na wpietej wtyczce jakie masz napiecie na nim? powinno byc okolo 0.5 V i okolo 1V na wolnych jak juz odpalisz. Przy koncu listwy masz wezyk gumowy. Leci paliwo z niego...
Niestety takie kupilem,mialo sluzyc na dojazdy do pracy i do „brudnej roboty” a tylko psuje mi nerwy. Poprzedni wlasciciel przed sprzedaniem zmienial alternator na uzywke i zalozyl do tego nowy akumulator. Jednak stwierdzil,ze ladowanie nie do konca mu sie podoba bo z rana auto ciezko kreci i rzeczywiscie tak jest... Ja jestem juz w stanie...
czujnik kupiłem w servisie, szukam dalej, wymienie jeszcze filtr paliwa.
Zrób co ci podpowiadam filtr paliwa -po woli wyeliminujemy usterkę. Musimy parę czynności wykonać potem napiszę dlaczego. Wyciągnij z niego paliwo do słoika czy butelki i opisz je. Filtr paliwa jak wkładasz to masz tam znaczniki przy składaniu na obudowie i uszczelki zależy od konstrukcji. Po włożeniu go ponownie zalej paliwem nim zakręcisz pokrywę...
Nie podpinałem go jeszcze. Może uda mi się to zrobić w niedziele. Zastanawiam się nad filtrem paliwa.
Cześć, niestety chciałem przyspieszyć wymianę filtra paliwa i nie napełniłem go przed montażem (mój błąd), przekręciłem kilkukrotnie stacyjką i odpaliłem. Po kilku minutach auto samoczynnie zgasło. Aktualnie nie jestem w stanie go uruchomić. Jakie kroki powinienem teraz podjąć? Dodam, że filtr paliwa jest pełny.
Trzeba sprawdzic czy pompki sie nie zapowietrzają czyli czy pompa zasilająca jest szczelna , uszczelki pompek ,przewody, filtr paliwa. Wygląda to tak jakby paliwo schodziło z głowicy.
Pompa paliwa? Nie. Pracuje przy pracy rozrusznika i dalej silnika. Miałem podobnie i pomogło wyjeżdżenie benzyny + zalanie 5L + dodatek do czyszczenia wtryskiwaczy + wymiana filtra paliwa.
http://obrazki.elektroda.pl/3503500200_1... To jest zawór z termostatem na filtrze paliwa.
przepływka i turbo są sprawne. uszkodzony jest prawdopodobnie regulator kąta wtrysku znajdujący się pompie lub przestawiony rozrząd. Sprawdz jeszcze filtr paliwa.
Witam Podczas wymiany filtra paliwa w Passat 1,9 tdi b5 zamieniłem przewody i podałem płyn chłodniczy jako zasilanie paliwem do filtra. Samochód kręci i kręci ale zapalić nie może bo ma płyn chłodniczy zamiast ON. W filtrze pełno płynu, oczyściłem... ale co dalej :( pobrało mi z pojemnika jakieś 200-300 ml płynu chłodzącego. Proszę o szybką odpowiedź
Pomki nie ma i racze nie powinno być :D Co do odpalania miałem taki sam problem i jak ręką odjął po wymianie filtra paliwa.
Cześć, w postach miałeś sporo podpowiedzi sprawdzałeś coś czy polegałeś na mechanikach? Z sugestii ja bym wybrał powietrze w układzie lub rozrusznik. Zacznijmy od tej drugiej opcji czyli rozrusznika. Pisałeś że był regenerowany wiec od razu bym go wykluczył ale warto jednak sprawdzić prędkość obrotową silnika przy rozruchu za pomocą programu diagnostycznego....
Jeżeli po dłuższym postoju to stawiam na nieszczelny przewód zasilający paliwa, zasysa powietrze i paliwo cofa się do zbiornika, po odpaleniu przez jakiś czas ciągnie powietrze aż nie zaciągnie paliwa. To moja teoria. Zgadzam się z tym. Gdyby był to immobilizer to by sie jaja działy równiez poźniej. Sprawdz filtr paliwa i przeowody miedzy wtryskami...
Witam, mam Passata B7 2.0 TDI 2011 i mój problem polega na tym, że szarpie silnikiem podczas jazdy w różnym zakresie obrotów, np. 1800, 2100, 1900. Po dodaniu gazu szarpanie ustaje. Nie ma żadnych błędów. Filtr paliwa wymieniony.
Filtr paliwa wymienilem. A jesli chodzi o cofające sie paliwo to zaworki zwrotne które założyłem nie powinny pomóc?
proponuję założyć przezroczyste wężyki i będzie widać czy paliwo się cofa Dodano po 46 a jeżeli się cofa to załóż zaworek zwrotny przed filtrem paliwa powinno pomóc
Witam. Mam problem z passatem b4 1.9 tdi 90km chodzi o o to że nagle zaczął ciężko zapalac. Wyciągnąłem filtr paliwa odkrecilem odstojnik a tam prawie sucho. Jak wlewalem paliwpaliwo do filtra to samochód pali od kopa. A jak przelozylem żeby brał paliwo ze zbiornika to znów zaczął ciężko odpalac. A na drugi dzień wcale nie odpalił. Czy tam jest jakaś...
Witam, Potrzebuje wymienić filtr paliwa jest to silnik common rail i zastanawiam się czy po założeniu nowego filtra muszę odpowietrzać w jakiś sposób układ ? I czy trzeba w jakiś sposób zalewać nowy filtr paliwem? A nie jest to wkład, z góry dzięki za podpowiedzi.
Przewody szczelne, filtr paliwa wymieniony. Zrobilem pomiary grupa 4, 13, 18 wszystko dobrze mieści się w miarce ale bipy w. Grupie 23 pokazują cuda na pierwszym pokazuje nawet 127 a utrzymać obroty na poziomie 3tys to nie lada wyczyn..poszła vacu pompa czy może wymiana filtra paliwa?
stawiam na nieszczelność układu paliwowego no i ten filtr paliwa zobacz
Filtr paliwa wymieniony?
Wiesz kolego jak świece dobre pompka trzyma filtry po wymianie, paliwo dobrej jakości, no i akumulator ok, to raczej każdy odpali.
http://obrazki.elektroda.pl/3033235200_1... Tak wygląda filtr paliwa w passacie z silnikiem AWX
czy to może być spowodowane dziurą w wydechu, Na pewno to nie jest wina dziury w wydechu, wina akumulatora to też nie jest. Jak bateria była by słaba, to "dusił" by się przy próbie odpalenia, a on "dusi" Ci się już po odpaleniu więc problem z paliwem. Filtry paliwa kiedy zmieniany? Zapowietrzanie się układu paliwowego? Pompa paliwa nie wydaje dziwnych...
a filtr paliwa? wymieniony?
Sprawdź filtry paliwa . Powodzenia
na moje oko to zaciąga powietrze na filtrze paliwa-sprawdź oring .
przyczyna moga byc podam od najprostszych zapowietrzony uklad paliwowy filtr paliwa filtr powietrza przeplywomierz powietrza wtryskiwacze pompa paliwa turbosprezarka
Ale co ma do tego pompa przy silniku skoro ta w zbiorniku podaje do filtra bardzo słabo paliwo.
Popieram T5. miałem te same objawy z Mazda 6 i w Marei obydwa DIESLE. Po wymianie filtra paliwa wszystko wróciło do normy...
Problem z odpalaniem samochodu. Pacjent VW Passat B5 1.9 TDi 101km (kod silnika AVB) 2003 rok. Jeśli zostawię auto przodem wyżej niż tyłem to po nocy odpali od strzała pochodzi jakieś dwie sekundy po czym gaśnie. Potem już można kręcić, aż do rozładowania akumulatora. Psiknę mu samostart czy środek do pielęgnacji wnętrza to odpala i już chodzi normalnie....
Filtr koło zbiornika. Elektryczna pompa ( w zbiorniku) sama odpowietrzy układ.
Syn, miał zbliżone objawy pracy silnika, winny okazał się filtr paliwa.
Tak sprawdziłem szczelność, nawet podałem mu paliwo na krótko przez filtr zero pęcherzy itp., elektrozawór też ok. już brak pomysłów :-(
Odpowietrzenie możesz zrobić na pompie o ile masz łatwy dostęp, bądź bezpośrednio na wtryskach. Ja to robię jednak inaczej. Najpierw odpowietrzam filtr paliwa, później drogę FILTR > POMPA a na koniec drogę POMPA > WTRYSKI. Jest to proste. Odpalasz silnik i zostawiasz na luzie: 1. luzujesz przewód doprowadzający paliwo do filtra wstępnego, i czekasz...
Paliwo marznie,wytrąca się parafina,polej filtr i pompę ciepłą wodą i zobaczysz ,że odpali.
Współczujemy koledze. Na początek wymień filtr paliwa.
Wymień filtr paliwa na początku,świece żarowe też sprawdzałeś? Spuścił bym te stare paliwo i zalał nowym,bio jest gęściejsze i powinno stosować się podgrzewacz do paliwa bio.Przedmuchać możesz sprężarką,ale jak zamarzło paliwo,,to i tak wymiana filtra Cię czeka
Witam mam samochod Passat 2.0 16V gdzie wtrysk jest mechaniczny i przestal jezdzic na benzynie na gazie chodzi extra. Zostala sprawdzona pomoa paliwowa wymoeniony filtr paliwa i nic. POMOCY
Filtry już pół roku temu wymieniane były więc wtedy wszystko dobrze pracowało, od dołu troszkę cieknie paliwo bo się poci lekko może to przez to? Dodano po 2 Nie jest okopcony zbiorniczek, i przez takie zapowietrzenie tak by trzęsło silnikiem
Mam VW passata 1,9 td i od jakiegoś czasu zauważyłem jak podczas pracy śilnika lecą sobie przewodami bąble powietrza od filtra (nieraz duże) i jak zgaszę silnik to te bąbelki się cofają w stronę filtra. Co może być przyczyną tej usterki lub jak zaradzić i co sprawdzić. Zaznaczam że po zgaszeniu mam problem z uruchomieniem silnika (jakby pompa traciła...
Kabla nie mam bo w pracy mi za darmo zawsze podłączą. I jutro jadę to podłącze się. dodam jeszcze że z przelewów tak po 5 minutach nawet kropli paliwa nie ma. Filtr wymieniłem przy wymianie głowicy. Paliwo stawiam że jest dobre, dwa inne samochody bez problemu palą,
Witam Napisz jak zapala na gorącym silniku Kiedy był zmieniany filtr paliwa ?
Mam problem z odpalaniem zimnego Passata B6 2.0 TDI (BMR). Świece żarowe są wymienione, akumulator nowy, filtr paliwa również. Silnik kręci dobrze, ale mam wrażenie, jakby cofało się paliwo albo był problem z pompowtryskami. Po odpaleniu przez chwilę silnik klepie, chodzi głośniej, wyje, a spod maski widać dym. Po chwili wszystko się uspokaja i silnik...
Jeżeli tylko podłączyłeś bańkę przed filtrem to nie zaciągnie moim zdaniem. Musisz odpowietrzyć przy użyciu jakiejś pompki zasysającej, którą się podłącza jeśli dobrze pamiętam na przewód powrotny i pompujesz tak długo aż paliwo wypełni filtr, przewody i pompę. Potem powrót z pompy też podłącz do bańki po jak odpali to Ci paliwo wyciągnie bardzo szybko...
Filtr paliwa lub pompa za niskie ciśnieniena szynie.
problem tkwi w dojściu paliwa długo kręci bo ciągnie paliwo ze zbiornika bo uchodzi i tu mam pytanie gdzie może być nieszczelność czy przewody są gdzieś łączone pod podwoziem czy jest jakiś filtr pod spodem bo można zauważyć jak po zgaszeniu silnika paliwo uchodzi spowrotem
Po pracy przed odpaleniem wyciagne podgrzewacz z filtra i zobaczę czy będzie pelny. Ale zaworek mam zaraz przed filtrem takze pompa musiała by mieć nieszczelność i wyciągnąć paliwo z filtra no albo sam filtr ale założony byl nowy jakies 3 tygodnie temu. A tak to juz nie mam pomysłów gdzie szukać i co jeszcze moge sprawdzic
witam ford zapewne miał pompkę w obudowie filtra, która pozwalała na odpowietrzenie układu a w Vw troche sie to komplikuje ja zwykle po wymianie w Vw trzymałem silnik na obrotach jeżeli jednak sie zapowietrzył to odkrecałem 1 lub 2 przewody na wtryskiwaczach i kreciłem silnikiem pozdro T
Witam, tak jak w temacie silniczek 90km nie odpala po wyjeździe z garażu już później nie odpalił. Z pompy wtryskowej nie leci paliwo tylko delikatnie kapie(brak ciśnienia).Przewody przy filtrze paliwa szczelne, filtr zmieniany około 2 miesiące temu. Proszę o sugestie co sprawdzić? Z góry dziękuje.
Płomień może się cofnąć do dolotu przez źle działający układ zapłonowy i/lub skrajnie ubogą mieszankę paliwo-powietrze. W sieci można znaleźć artykuł o tytule "Teoria strzelectwa LPG" czy coś takiego.
Witam. Rano wszystko bylo ok i jest do tej pory, ale niepokoj pozostal kiedy usterka powroci. Podejrzewalem filtr paliwa i musze go na poczatek wymienic. Dzieki za podpowiedzi,sa logiczne. Dodano po 3 Witam. Rano bylo wszystko ok i jest do teraz. Dzieki za podpowiedzi sa logiczne. Teraz nie ma czego szukac, ale moze zaczac pd wymiany filtra paliwa.
Sprawdziłem kompresję: Cylinder 1 40 barów i 580 psi Cylinder 2 40 barów i 580 psi Cylinder 3 40 barow i 580 psi Cylinder 4 40 barów i 600 psi Zauważyłem, że jak samochód stoi przodem do dołu to szybciej odpala. Dodam, że pompa działa i paliwo mam w filtrze paliwa. Dalej nie wiem gdzie już szukać
mam problem z moim passatem wczoraj wymieniałem filtr paliwa i przy tym zauważyłem pęknięte wężyki przelewowe na wtryskiwaczach wężyki wymieniłem, było wszystko ok, nic już nie ciekło po czym dzisiaj rano zauważyłem po odpaleniu samochodu, że cieknie gdzieś na pompie paliwowej od strony przewodów metalowych podających paliwo na wtryski skąd może być...
pas przedni zdjąłem wiec od przodu jest miejsce alternator też zrzuciłem jutro jeszcze zabiorę się za filtr paliwa.
Problemem była uszczelka obudowy filtr paliwa. Prawdopodobnie mechanik wymienił filtr bez uszczelki obudowy która ma zatrzymywać powietrze. Była ona rozciągnięta i giętka. Uszczelka dostępna tylko z filtrem paliwa. Wymieniłem uszczelkę, zalałem paliwem filtr do pełna, dokrecilem obudowę i do tej pory nie zgasł. Ale jest to dziwne, ponieważ auto zaczęło...
Nic nie robiłem to wszystko nagle sie zrobiło a moze byc wina filtru zapchanego albo pompki co ciagnie paliwo bo on jeszcze czasami tak nie przyspiesza tylko zwalnia albo trzyma ta sama predkosc.
Wielkie dzięki za szybką odpowiedź. Sprawdzę w poniedziałek i się odezwę. Tylko czy regulacja kąta wtrysku może być powodem nieodpalania auta? Po zmianie pompy działało normalnie, silnik zgasł podczas jazdy i nie daje się uruchomić, rozrząd OK. a to sprawa sie komplikuje, możesz mieć wyjeba....y wał na dole. czyli luz na dolnym kole. ktoś mógł zbyt...
rozrząd ustawiony na blokach wszystko jest ok w komputerze w silniku był tylko jeden błąd, błąd czujnika halla błąd został skasowany. Auto nie puszcza żadnego dymku, paliwo wraca z filtra paliwa.
passat filtr paliwo passat wymiana filtr paliwo passat podłączyć filtr paliwo
astra wzmacniacz antenowy balast projektora junkers samoczynnie
klimatyzator whirlpool klimatyzator whirlpool
Kod do radia Grundig MC 12 100 - jak uzyskać? Pulsująca lampka kontrolna: przyczyny i znaczenie