Trzeba zalać filtr paliwem i wysysarką pociągnij na powrocie
Brzmi to tak jak by łapał gdzieś powietrze przez układ paliwowy i paliwo ucieka z układu jedynym wspólnym elementem jest filtr paliwa zaczął bym od przyjrzenia sie jemu i wszystkim łączeniom przewodów i filtra.
o zwrotnym zaworku nic niewiem ,a z tym tankowaniem do pełna może się udać jeśli to wina zbiornika niech jeszcze raz skupi sie na okolicach filtra paliwa.
A czy tam nie ma zaworka zwrotnego na filtrze paliwa?
ja mam jeszcze jeden mały patent z passata zamontowałem zaworek powrotu za 30zł przed filtrem i paliwo się nie cofało
rozumiem ze filtr paliwa wymieniles jeśli tak sprawdz wogole czy paliwo pompa podaje na probe i sprawdzenie czy paliwo sie utrzymuje wstawiłbym zaworek zwrotny na wężu
W sumie to kupilem go z 2 miesiace temu i wymienilem mu tylko filtr oleju i olej. Paliwo zawsze tankuje na orlenie verve
paliwo jest w filtrze .
Nr 40 to jest zawór zwrotny, 35 nadmiarowy i jeszcze za filtrem jest jeden zwrotny a na filtrze masz termostatyczny który powyżej 25 stopni otwiera powrót do zbiornika, jeśli jest mniej to grzeje paliwo w filtrze i dobiera ze zbiornika. I jeszcze drugi slajd z filtrem paliwa.
Albo pompki padły (trefne paliwo) albo są nie do tego silnika (BIP poza zakresem) albo wiązka w głowicy wymaga przeglądu (brak styku na kostkach). Zdarza się też że jak jest kompletny brak ciśnienia wstępnego to też się pojawi (wyleci poza zakres). Wtedy do sprawdzenia czy w filtrze paliwa jest paliwo (podane z baku) i czy pompa tandem robi ciśnienie.
Zacznij od wymiany filtra paliwa.
Gdy PD kopci na szaro zaraz po odpalaniu gdy dłużej stoi. To wina za ten stan jest w układzie paliwowym. Po prostu paliwo zeszło trochę i zanim tandem nabije prawidłowe ciśnienie mija kilka obrotów a w tym czasie pompki są nie napłnione prawidłowo paliwem. Żeby był ideał to nowa tandem gniazda głowicy do weryfikacji nowe uszczelnienia pompek i tandemu...
uszczelniacze? gniazda? Silnik jak zimny pali od strzala nawet po 4 dniach postoju, uklad szczelny paliwo sie nie cofa, powietrza lewego nie lapie. Vacum pompa? Silnik nie kopci na niebiesko, w filtrze paliwa nie ma oleju.
Jeśli jest to filtr z plastikowym trójnikiem, przez który przechodzi wąż powrotny paliwa, to sprawdź czy przez znajdujące się tam o-ringi nie dostaje się powietrze. Jeśli to filtr Filtrona, to wymień na identyczny, tylko Mann-a lub Knecht-a, cała partia miała kiedyś źle wykonaną część, na którą zakłada się ten plastikowy trójnik i powodowała zapowietrzanie...
Trochę się narobiłem, jak już miałem miejsce z prawej strony silnika to uszczelniłem wyciek płynu chłodzenia i czyszczenie pod pompą vacum. Zrobiłbym test ale nie miałem czystego paliwa , a tak już wszystko mam . Wężyki , złączki , obejmy i oczywiście słoik . Jeśli dobrze wyjdzie ten test , to jednak chciałbym wyczyść ten zbiornik jeszcze. Na ściankach...
ja bym spuścił i dolewał d o nowego 1/10 a wymieniłeś już i chodzi ok?-zmień koniecznie filtr
Tu przyczyna tkwi w zabitym filtrze paliwa, pisał o tym (at)kubowit . Filtr ma zbyt małą przepustowość i przy ostrej jeździe nie wydala. Gdy puszczasz nogę z gazu paliwo znowu napełnia układ. Gdyby były nieszczelne przewody to byłby problem z rozruchem po postoju.
Makita? Weź nie żartuj :P Chyba Mann? Makita robi elektronarzędzia :P A jak pomogłem to możesz kliknąć magiczny przycisk "pomógł" :) A to może ja kliknę co trzeba? 3.1.17. Zabronione jest publikowanie wpisów zawierających roszczeniowy charakter wypowiedzi.
Zawór zwrotny masz w samej pompie w króćcu na powrocie, tam gdzie przychodzi przelew z wtrysków, i to jest część która u Ciebie jest uszkodzona, dodatkowo w samej pompie uszczelki nie koniecznie muszą trzymać i przez to cofa się paliwo. Pamiętaj, że każdy zaworek zwrotny, też ma ciśnienie przebicia, które pompa musi pokonać, dodatkowo ciągnąc paliwo...
Uszczelniacze na pompo-wtryskach lub pompa tandemowa. Prawdopodobnie cofa się paliwo i trzeba bardzo długo kręcić zanim pompa nabije ciśnienia.
Pompa w baku pracuje. Ciśnienie 0,5 bara.. Tandem pompa również wymieniona,( czarna ropa). Filtr paliwa nowy.
Zewrzeć przekaźnik pompy paliwa, i pod maską dodatkowym przewodem do bańki. Koniecznie wymień filtr paliwa i po takim zabiegu zbiornik do pełna.
Tylko wtedy załóż oryginalny filtr z przelewem do baku i pompa niskociśnieniowa 0,2 bara. Ewentualnie widziałem już tak zrobiony układ że pompa była elektrycznie podłączona do świec żarowych i miała obejście z zaworem zwrotnym. Idea była tak że pompa podaje paliwo przed odpaleniem (napełnia układ) a po rozruchu pompa VP sama ciągnie paliwo przez zaworek...
Sprawdź czujnik halla. Filtr paliw i syczniki pompy . Sprawdź cy imo nie odcina.
mam podobny problem wszystko sprawdzone pompka w baku przelewa paliwo świece dobre zaworki zwrotne zamontowane filtr paliwa wymioniony nawet na nowym jest jeszcze gorzej czyli chyba zostaje pompa wtryskowa?
Tylko pokutuje tu jeszcze sporo mechanikuff co nie słyszeli o pd czy cr... I popuszczają nakrętki. Filtra paliwa nie należy zalewać tylko po zamontowaniu przeciągnąć przez niego paliwo ze zbiornika.
Auto ma takie zachwiania sporadycznie Raz w tygodniu takie coś mu odpali i jest problem bo jadac autem nagle zgasnie i trzeba pozniej kilka razy kluczykiem przekręcić az paliwo da filtra najdzie i dopiero odpali i mozna dalej jechać
Załóż przeźroczysty wężyk między filtrem a pompą tandemową i obserwuj po długim postoju czy masz paliwo czy pianę lub samo powietrze.
przełącz na benzynę i sprawdz sciągając wężyk dolotowy czy leci paliwo . Może filtr paliwa stawia duży opór. Może filtr paliwa trzeba wymienić.
Jeżeli pompa pracuje prawidłowo to paliwo powinno dochodzić do wtrysku i jeżeli nie pali to masz coś z wtryskiem. Proponuję sprawdzić drożność filtru paliwa.
Demontuj pompowtryski, wymieniaj uszczelki, frezuj gniazda, składaj, wyreguluj. Dodatkowo, na koniec zakup nowy oryginalny "zaworek" ten czarny plastikowy na filtrze paliwa.
mi to wygląda że sie poprosu zapowietrzył sprawdz przewody i filtr paliwa
Zrobiłem tak jak mówisz wycyckalem cały akumulator ale odpalił wkoncu ;) pytanie ..dalem 2 filtr przed filtrem głównym ktory jest w samochodzie..przezroczysty i widzę ze paliwo sie mi cofa? Jak temu zaradzić? Gdzieś bedzie nieszczelnosc?dac zawor albo filtr z zaworem zwrotnym Pamiętam ze w passacie jak sie nie mylę były zaworki zwrotne
Witam. Mam problem z passatem b4 1.9 tdi 90km chodzi o o to że nagle zaczął ciężko zapalac. Wyciągnąłem filtr paliwa odkrecilem odstojnik a tam prawie sucho. Jak wlewalem paliwpaliwo do filtra to samochód pali od kopa. A jak przelozylem żeby brał paliwo ze zbiornika to znów zaczął ciężko odpalac. A na drugi dzień wcale nie odpalił. Czy tam jest jakaś...
Zrób co ci podpowiadam filtr paliwa -po woli wyeliminujemy usterkę. Musimy parę czynności wykonać potem napiszę dlaczego. Wyciągnij z niego paliwo do słoika czy butelki i opisz je. Filtr paliwa jak wkładasz to masz tam znaczniki przy składaniu na obudowie i uszczelki zależy od konstrukcji. Po włożeniu go ponownie zalej paliwem nim zakręcisz pokrywę...
zacznij od wymiany filtra paliwa... Nowy filtr paliwa przed założeniem najlepiej "zalać" Czystym paliwem, a to dlatego że układ paliwowy bardzo ciężko się Sam odpowietrza... w pierwszych samochodach na pompowtryskach nie było pompy zasilającej w zbiorniku paliwa... wprowadzono ją dopiero później... a Twój silnik jest jednym z pierwszych... wymień filtr...
Filtr koło zbiornika. Elektryczna pompa ( w zbiorniku) sama odpowietrzy układ.
Pytanie czy nie cofa się paliwo. Możesz spróbować testowo założyć zaworek na przewodzie doprowadzającym paliwo do filtra.
mam problem z moim passatem wczoraj wymieniałem filtr paliwa i przy tym zauważyłem pęknięte wężyki przelewowe na wtryskiwaczach wężyki wymieniłem, było wszystko ok, nic już nie ciekło po czym dzisiaj rano zauważyłem po odpaleniu samochodu, że cieknie gdzieś na pompie paliwowej od strony przewodów metalowych podających paliwo na wtryski skąd może być...
Na pompie masz regulator cisnienia, na koncu listwy masz czujnik przeplywu. Wymieniany z cala listwa. A na poczatku listwy masz wlasciwy czujnik cisnienia. Kolor bodajze kawa z mlekiem. Na wpietej wtyczce jakie masz napiecie na nim? powinno byc okolo 0.5 V i okolo 1V na wolnych jak juz odpalisz. Przy koncu listwy masz wezyk gumowy. Leci paliwo z niego...
Trzeba sprawdzic czy pompki sie nie zapowietrzają czyli czy pompa zasilająca jest szczelna , uszczelki pompek ,przewody, filtr paliwa. Wygląda to tak jakby paliwo schodziło z głowicy.
Filtr paliwa wymienilem. A jesli chodzi o cofające sie paliwo to zaworki zwrotne które założyłem nie powinny pomóc?
Witam, Potrzebuje wymienić filtr paliwa jest to silnik common rail i zastanawiam się czy po założeniu nowego filtra muszę odpowietrzać w jakiś sposób układ ? I czy trzeba w jakiś sposób zalewać nowy filtr paliwem? A nie jest to wkład, z góry dzięki za podpowiedzi.
Jeżeli po dłuższym postoju to stawiam na nieszczelny przewód zasilający paliwa, zasysa powietrze i paliwo cofa się do zbiornika, po odpaleniu przez jakiś czas ciągnie powietrze aż nie zaciągnie paliwa. To moja teoria. Zgadzam się z tym. Gdyby był to immobilizer to by sie jaja działy równiez poźniej. Sprawdz filtr paliwa i przeowody miedzy wtryskami...
czy to może być spowodowane dziurą w wydechu, Na pewno to nie jest wina dziury w wydechu, wina akumulatora to też nie jest. Jak bateria była by słaba, to "dusił" by się przy próbie odpalenia, a on "dusi" Ci się już po odpaleniu więc problem z paliwem. Filtry paliwa kiedy zmieniany? Zapowietrzanie się układu paliwowego? Pompa paliwa nie wydaje dziwnych...
Cześć, niestety chciałem przyspieszyć wymianę filtra paliwa i nie napełniłem go przed montażem (mój błąd), przekręciłem kilkukrotnie stacyjką i odpaliłem. Po kilku minutach auto samoczynnie zgasło. Aktualnie nie jestem w stanie go uruchomić. Jakie kroki powinienem teraz podjąć? Dodam, że filtr paliwa jest pełny.
proponuję założyć przezroczyste wężyki i będzie widać czy paliwo się cofa Dodano po 46 a jeżeli się cofa to załóż zaworek zwrotny przed filtrem paliwa powinno pomóc
Witam Podczas wymiany filtra paliwa w Passat 1,9 tdi b5 zamieniłem przewody i podałem płyn chłodniczy jako zasilanie paliwem do filtra. Samochód kręci i kręci ale zapalić nie może bo ma płyn chłodniczy zamiast ON. W filtrze pełno płynu, oczyściłem... ale co dalej :( pobrało mi z pojemnika jakieś 200-300 ml płynu chłodzącego. Proszę o szybką odpowiedź
Odpowietrzenie możesz zrobić na pompie o ile masz łatwy dostęp, bądź bezpośrednio na wtryskach. Ja to robię jednak inaczej. Najpierw odpowietrzam filtr paliwa, później drogę FILTR > POMPA a na koniec drogę POMPA > WTRYSKI. Jest to proste. Odpalasz silnik i zostawiasz na luzie: 1. luzujesz przewód doprowadzający paliwo do filtra wstępnego, i czekasz...
Wiesz kolego jak świece dobre pompka trzyma filtry po wymianie, paliwo dobrej jakości, no i akumulator ok, to raczej każdy odpali.
Mam VW passata 1,9 td i od jakiegoś czasu zauważyłem jak podczas pracy śilnika lecą sobie przewodami bąble powietrza od filtra (nieraz duże) i jak zgaszę silnik to te bąbelki się cofają w stronę filtra. Co może być przyczyną tej usterki lub jak zaradzić i co sprawdzić. Zaznaczam że po zgaszeniu mam problem z uruchomieniem silnika (jakby pompa traciła...
Mam problem z odpalaniem zimnego Passata B6 2.0 TDI (BMR). Świece żarowe są wymienione, akumulator nowy, filtr paliwa również. Silnik kręci dobrze, ale mam wrażenie, jakby cofało się paliwo albo był problem z pompowtryskami. Po odpaleniu przez chwilę silnik klepie, chodzi głośniej, wyje, a spod maski widać dym. Po chwili wszystko się uspokaja i silnik...
Problem z odpalaniem samochodu. Pacjent VW Passat B5 1.9 TDi 101km (kod silnika AVB) 2003 rok. Jeśli zostawię auto przodem wyżej niż tyłem to po nocy odpali od strzała pochodzi jakieś dwie sekundy po czym gaśnie. Potem już można kręcić, aż do rozładowania akumulatora. Psiknę mu samostart czy środek do pielęgnacji wnętrza to odpala i już chodzi normalnie....
Witam moim problemem jest gasnacy passat, odpala i odrazu gasnie. Zaczęło tak się dziać po "wybuchu" nagrzewnicy a dokładnie po jej wymianie. Sprawdzałem mnóstwo opcji takie jak : elektro zawór na pośpiechu, przekaźnik, filtr, stacyjke, czy pompa ciągnie paliwo i wysztyko jest sprawne. Nie wiem już co mogę zrobić:/
Filtry już pół roku temu wymieniane były więc wtedy wszystko dobrze pracowało, od dołu troszkę cieknie paliwo bo się poci lekko może to przez to? Dodano po 2 Nie jest okopcony zbiorniczek, i przez takie zapowietrzenie tak by trzęsło silnikiem
Wymień filtr paliwa na początku,świece żarowe też sprawdzałeś? Spuścił bym te stare paliwo i zalał nowym,bio jest gęściejsze i powinno stosować się podgrzewacz do paliwa bio.Przedmuchać możesz sprężarką,ale jak zamarzło paliwo,,to i tak wymiana filtra Cię czeka
Tak sprawdziłem szczelność, nawet podałem mu paliwo na krótko przez filtr zero pęcherzy itp., elektrozawór też ok. już brak pomysłów :-(
Paliwo marznie,wytrąca się parafina,polej filtr i pompę ciepłą wodą i zobaczysz ,że odpali.
Płomień może się cofnąć do dolotu przez źle działający układ zapłonowy i/lub skrajnie ubogą mieszankę paliwo-powietrze. W sieci można znaleźć artykuł o tytule "Teoria strzelectwa LPG" czy coś takiego.
Problemem była uszczelka obudowy filtr paliwa. Prawdopodobnie mechanik wymienił filtr bez uszczelki obudowy która ma zatrzymywać powietrze. Była ona rozciągnięta i giętka. Uszczelka dostępna tylko z filtrem paliwa. Wymieniłem uszczelkę, zalałem paliwem filtr do pełna, dokrecilem obudowę i do tej pory nie zgasł. Ale jest to dziwne, ponieważ auto zaczęło...
No to masz usterkę napięcie na pompę 12V powinno być
Kabla nie mam bo w pracy mi za darmo zawsze podłączą. I jutro jadę to podłącze się. dodam jeszcze że z przelewów tak po 5 minutach nawet kropli paliwa nie ma. Filtr wymieniłem przy wymianie głowicy. Paliwo stawiam że jest dobre, dwa inne samochody bez problemu palą,
Witam, tak jak w temacie silniczek 90km nie odpala po wyjeździe z garażu już później nie odpalił. Z pompy wtryskowej nie leci paliwo tylko delikatnie kapie(brak ciśnienia).Przewody przy filtrze paliwa szczelne, filtr zmieniany około 2 miesiące temu. Proszę o sugestie co sprawdzić? Z góry dziękuje.
problem tkwi w dojściu paliwa długo kręci bo ciągnie paliwo ze zbiornika bo uchodzi i tu mam pytanie gdzie może być nieszczelność czy przewody są gdzieś łączone pod podwoziem czy jest jakiś filtr pod spodem bo można zauważyć jak po zgaszeniu silnika paliwo uchodzi spowrotem
Cześć, w postach miałeś sporo podpowiedzi sprawdzałeś coś czy polegałeś na mechanikach? Z sugestii ja bym wybrał powietrze w układzie lub rozrusznik. Zacznijmy od tej drugiej opcji czyli rozrusznika. Pisałeś że był regenerowany wiec od razu bym go wykluczył ale warto jednak sprawdzić prędkość obrotową silnika przy rozruchu za pomocą programu diagnostycznego....
Witam mam samochod Passat 2.0 16V gdzie wtrysk jest mechaniczny i przestal jezdzic na benzynie na gazie chodzi extra. Zostala sprawdzona pomoa paliwowa wymoeniony filtr paliwa i nic. POMOCY
Kolego testy robilem bezpośrednio na pompie i dobrym akumu... A zasilanie sprawdzałem również też wczesniej.Gdy pompka chodzi jest około 11V. A jak zapale auto 12.8V. Podkreśle jeszcze raz że zrobiłem taki test: 1.zasilanie podane bezposrednio z innego akumulatora. 2.Odpięty wężyk od zasilania paliwa który biegnie do fitra palaiwa. 3.W jego miejsce...
przyczyna moga byc podam od najprostszych zapowietrzony uklad paliwowy filtr paliwa filtr powietrza przeplywomierz powietrza wtryskiwacze pompa paliwa turbosprezarka
Nie ryzykuj z tym uruchamianiem na zaciąg, bo zerwiesz pasek rozrządu i po silniku. Może zmieniałeś filtr paliwa i dałeś jakąś podróbę. Sprawdź połączenia przewodów paliwowych pod kątem nieszczelności oraz pod podłogą auta, może je uszkodziłeś najeżdżając na jakąś przeszkodę. Możesz zastosować zawór zwrotny na przewodzie paliwowym lub "gruchę".
Prymus na benzynę w kolektor druga osoba kreci i pali od strzala. Filtry juz któryś komplet próbowałem nawet bez tych oryginalnych zalozylem taki od passata i nic paliwo z kanistra byla verwa lotos Shell nawet i ruskie nic to nie zmienia jutro spróbuję go od starego dobrego kwacza odpalić delikatniejsze od prymusa płomień z szmaty namoczonej w ropie....
Jest jeszcze opcja z oringami na samych pompowtryskach. Sprawdź, czy nie przybywa oleju w silniku i czy przypadkiem paliwo w filtrze nie jest czarne od oleju. Kolejna rzecz, którą bez zbędnego rozbierania można zrobić, to przedłużyć na krótko wiązki i elektrycznie podpiąć 3 pod 4, 4 pod 3, skasować błąd i sprawdzić, który pompowtryskiwacz wyrzuci błąd....
Nic nie robiłem to wszystko nagle sie zrobiło a moze byc wina filtru zapchanego albo pompki co ciagnie paliwo bo on jeszcze czasami tak nie przyspiesza tylko zwalnia albo trzyma ta sama predkosc.
Hej, mam problem z Passatem 1.9 TDI 115 KM AJM. Auto po nocy ma dość duży problem z odpaleniem. Kręci za pierwszym razem, nie ma szans, że odpali za drugim albo trzecim razem. Jak odpali, to chmura białego dymu z tyłu. Temperatura zewnętrzna raczej nie ma wpływu, bo przy -5 °C i 10 °C pali tak samo. Jeśli już odpali, to po chwili pali od strzała. Ogólnie...
mam nadzieje ze mimo wszystko głowna przyczyna jest pompka paliwa idaca w zbiornik bo przeciez mroz jest dla wszystkich taki sam i szlak mnie trafia jak sasiedzi odpalaja swoje dieselki bez problemow i to w silnikach starszej generacji typu WV passat z 83 roku, czy golfy tez równie stare. Czyzby im nie zamarzalo paliwo w filtrach?
Być może paliwo Ci się cofa do zbiornika, a jak zapalisz to bierze to co zostało w filtrze, robi przerwę póki zassie ze zbiornika i gaśnie..
Sprawdziłem kompresję: Cylinder 1 40 barów i 580 psi Cylinder 2 40 barów i 580 psi Cylinder 3 40 barow i 580 psi Cylinder 4 40 barów i 600 psi Zauważyłem, że jak samochód stoi przodem do dołu to szybciej odpala. Dodam, że pompa działa i paliwo mam w filtrze paliwa. Dalej nie wiem gdzie już szukać
Zanim zaczniesz rozkręcać zakręć butlę zrób reset i samoadaptację.Jak nie pomoże będziemy dalej myśleć jak pomoże to gaz co najmniej do regulacji,czyszczenia i wymiany filtrów
Jest to klapa gasząca. Rola? Podczas gaszenia samochodu zamyka dopływ powietrza a potem pozostaje otwarta. Jeśli masz problem z zapalaniem to lecisz od baku po kolei. 1. Pompa wstępna do weryfikacji. 2. Filtr paliwa. 3. Vacum pompa. Tutaj bym się przyjrzał dokładnie gdyż padają. Jak będziesz miał zielone paliwo w baku będzie wszystko jasne. Sam miałem...
A ja zapytam: gdzież ta ekologia? Przecież wyprodukowanie bardziej skomplikowanej rzeczy jak dwumas wymaga znacznie więcej energii niż zwykłe sprzęgło. A do tego częściej się psuje, więc więcej ich trzeba natłuc. Taka kwadratura koła. A tu tylko mowa o dwumasie. A gdzie są całe samochody? Co z nimi potem? Wszystkiego recyklingowi nie da się poddać....
Jeżeli tylko podłączyłeś bańkę przed filtrem to nie zaciągnie moim zdaniem. Musisz odpowietrzyć przy użyciu jakiejś pompki zasysającej, którą się podłącza jeśli dobrze pamiętam na przewód powrotny i pompujesz tak długo aż paliwo wypełni filtr, przewody i pompę. Potem powrót z pompy też podłącz do bańki po jak odpali to Ci paliwo wyciągnie bardzo szybko...
Witam zamontowałem filtr paliwa od golfa 2 i jest ok zero bombli.Pozdrawiam
stawiam na nieszczelność układu paliwowego no i ten filtr paliwa zobacz
Wymiana filtra paliwa. Kontrola ciśnienia czy pompa paliwa wydajna, ciśnienie na listwie paliwowej. Czyszczenie Map Sensor. Czyszczenie przepustnicy i jej kontrola + węże dolotowe. Potrzebne nie potrzebne czas na przegląd konserwacyjny.
Witam. Czy po wymianie oringów i podkładek na pompowtryskach, silnik ograniczy konsumpcję oleju do akceptowalnych ilości? Użytkuję Passata 1.9TDI BLS od 7lat i nigdy tam nie zaglądałem bo nie było potrzeby. Obecny przebieg 390tys km. Zwykle dolewałem do około 0,5l oleju między wymianami (co 15 tys.km). Ostatnio muszę dolewać około 0,8 litra na tylko...
Witam przy passacie B6 140km 2,0tdi schodzi paliwo z filtra paliwa. Czy to może być pompka w zbiorniku? Czy ktoś miał taki problem?
jakby się tak zastanowić, to faktycznie winny może być ten filtr paliwa. Pamiętasz może, kiedy (jak dawno) był wymieniany?? Brat miał b4 też z silnikiem 1.9td i filtr był tak zapchany, że, co prawda auto nie szarpało, ale po zgaszeniu silnika cofało się paliwo i po dłuższym postoju był duży problem z uruchomieniem auta
Witam. Mam problem z Pasatem b5 1.9 tdi 110km. Na zimnym silniku przeważnie z rana trzeba go długo kręcić żeby zapalił, a gdy już zapali to zadymi tak na biało-niebiesko. Była uszczelniona pompa paliwa, wymieniony filtr paliwa, świece w porządku, paliwo się nie cofa do zbiornika, akumulator tez w porządku. Nie mam już pojęcia co może powodować takie...
Ta biała nakrętka służy do spuszczania wody wytrącone z oleju napędowego, spróbuj dokręcić powinno się doszczelnić (zakładam że filtr kiedyś wymieniany) jeśli nie to tylko wymiana filtra. pozdr
Sprawdziłem układ paliwowy i jest szczelny ale w dalszym ciągu nie znalazłem przyczyny podpiołem paliwo bezpośrednio przed filtrem i po odpowietrzaniu z butelki mało co ubyło czyżby to była wina filtra lub kopułki nad nią albo pompa słabo ciągnie
Miszczuniu, a może by się tak przyjrzeć układowi paliwowemu wpierw? Pompka, filtr, regulator, ciśnienie na magistrali paliwowej, wylać z baku to co tam w tej chwili się znajduje i zalać świeżym paliwem, a dopiero potem robić kabarety z resetem kompa ?
Wszystko wyjaśnione. Filtr paliwa.
Filtr paliwa lub pompa za niskie ciśnieniena szynie.
Po pracy przed odpaleniem wyciagne podgrzewacz z filtra i zobaczę czy będzie pelny. Ale zaworek mam zaraz przed filtrem takze pompa musiała by mieć nieszczelność i wyciągnąć paliwo z filtra no albo sam filtr ale założony byl nowy jakies 3 tygodnie temu. A tak to juz nie mam pomysłów gdzie szukać i co jeszcze moge sprawdzic
Jeżeli zużycie oleju silnikowego nie jest za duże, i ma jeszcze moc. To może być feler w układzie paliwowym. Na postoju cofa się paliwo i układ przy rozruchu musi się odpowietrzyć. Felerem może być na filtrze paliwa nieszczelna uszczelka na przelewie (pod tym czarnym plastikiem) lub wadliwy zawór zwrotny paliwa
Nie wiem jaką temp widzi sterownik jak auto nie odpala. Powiedzieli mi tylko że jak podgrzali czujnik temp w gorącej wodzie to samochód odpalił bez problemu, a jak wrzucili go w lód to samochód nie chciał odpalić mimo że przed chwilą odpalał. Czujnik Halla sprawdzili, kopułka czysta, przewody w dobrym stanie, świece mają 15 tys przebiegu. Filtr paliwa...
Spróbuj odpalić z plaka ale najpierw wymień filtr paliwa. Do zbiornika dolej podwójną dawkę https://obrazki.elektroda.pl/8378893800_... Jeżeli uda się odpalić i zacznie pracować sam(bez plaka) to niech chodź jak najdłużej (przynajmniej do włączenia wiatraka)
zacznij od filtra paliwa ...
Passat po zgaszeniu poprzedniego dnia, rano nie odpala. Kręci , próbuje zaskoczyć ale nie daje się uruchomić. Układ zapłonowy : cewka, przewody, świece ok. Pompa paliwa reaguje po przekręceniu zapłonu i daje paliwo, wymieniłem filtr paliwa, odpalił. Odpalałem co jakiś czas i było ok. Po ok 3 godz. sytuacja się powtórzyła, nie daje się uruchomić.Proszę...
Spalisz taką świecę jak jej podasz 12V. Nie spali, bo świeca żarowa jest na 12V. Choć co to za metoda sprawdzania świeć żarowych?, a jak się okażą, że mają zwarcie i co?. Według mnie przyczyna musi być inna niż wspomniana, bo jest wiele pytań niż odpowiedzi. Według mnie, przyczyna jest taka: Nie właściwe paliwo (parafina) bądź zapchany filtr, co należało...
Podobno są 2 rodzaje filtru paliwa z podgrzewaczem i bez skąd mam widzieć jaki mam?
filtr paliwo passat passat wymiana filtr paliwo passat podłączyć filtr paliwo
sterowanie silnikiem pomocą l293d uprawnienia udostępniania windows candy czujnik ciśnienia
zabezpieczenie nadprądowe radosna tworczosc
Fiat Panda II 1.1 2004 – wzrost spalania po wymianie głowicy, przyczyny, diagnostyka Wypalarka do drewna – pirografy kolbowe, transformatorowe, YIHUA, WEP, USB-C, regulacja PID