W dieslach VW zaleca sie KAZDORAZOWA wymiane srub w glowicy! bo po jednym dokreceniu odksztalcaja sie plastycznie i kazde nastepne dokrecanie nie bedzie miarodajne! koszt kpl. srub z V.Reinza to 50zl.
1-40 NM 2-60 NM 3-90 stopni 4-90 stopni
A czy mógłbyś kolego sprawdzić dokręcania korbowodów? Autodata podaje 30 nm + 90 stopni
Witam. Czy wie ktoś, gdzie mogę znaleźć siłę dokręcania głowicy do VW Crafter 2.0 177KM? Silnik o oznaczeniu DAVA. Z góry dziękuję.
Dziękuje bardzo masz może jeszcze moment dokręcania śrub głowicy ?
Witam. Szukam schematu dokręcania śrub w głowicy VW POLO 1.2 2002r. i z jaką siłą. Dzięki
Najlepiej ustawić tłoki po środku tak by nie doszło do ich spotkania z zworami przy dokręcaniu wałka rozrządu.
pompiarz mówił ze bez wymiany śruby, także zobaczymy kto ma racje z tą śrubą Jak myślisz kto tu doradza ? Sami amatorzy ? 35 lat naprawiałem pompy wtryskowe. Czyli ja jako "pompiarz" piszę Ci : źle robisz. Tej śruby trójkątnej nie wolno dokręcać więcej niż 70 Nm, bo przesuniesz tuleję w głowicy. I wtedy tylko nowa głowica.
Witam, jak w temacie, czy ma ktoś może momenty dokręcania śrub korbowodów i głowicy? Kod silnika: BBY, 9N1 2003 r.
Glowica jak i sam wałek rozrządu jest dokręcany osobno. Najpierw przychodzi głowica a później wałek rozrządu na głowice w obudowie. Zupełnie inaczej niz w vw.
Witam, potrzebuję momenty dokręcania 2.0 TDI Crafter 2018. Z góry dziękuję za pomoc. AI: Dla jakiej części lub komponentu potrzebujesz momentu dokręcania? Głowicy
Kup dobrej firmy uszczelkę pod głowice i będziesz miał wszystko podane.
Witam Jak w temacie, ma ktoś może momenty dokręcania śrub korbowodów, głowicy, klawiatury, rozrządu, pompy oleju? Silnik to 1.4 TSI CAXA.
Witam Czy mógłby mi ktoś powiedzieć momenty dokręcania śrub głowicy i panewek głównych i korbowodowych VW Crafter 2006 2.5 tdi BJM 163km. Pozdrawiam
Witam. Czy zakupiłeś nową uszczelkę pod głowicę? Jeśli tak to wszystkie niezbędne informacje związane z jej montażem znajdują się wewnątrz opakowania z uszczelką. Czyli Kolejność dokręcania Moment oraz Kont dokręcania końcowego( nie we wszystkich typach ). Pozdrawiam
uszczelka i śruby victor reinz, dokręcanie 40Nm, 60NM, 180stopni /vw "pozwala" na 2x90stopni/, śruby dokręcane od środka na krzyż
Powinno być tak samo jak w [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t... temacie. Dla silnika VW 2.0 CUNA jest identycznie, to i CUPA ze Skody powinna mieć tak samo.
Witam, VW Polo IV Lift (9n3) 1.4 16V 80 KM oznaczenie BUD. Problem dotyczy tak zwanego piston slap, stukania tłoków. Czy ktoś przerabiał temat w tym silniku z tym oznaczeniem i jest w stanie polecić jakieś konkretne numery tłoków? Samochód ma przejechane 115 tys. km i jest w automacie. Dodam jeszcze, że na jednym cylindrze wyczuwalne pod palcem są nierówności,...
Witam. Planuję zrobić uszczelkę głowicy i kilka innych drobnostek w powyższym pojeździe. Jeżeli ktoś posiada schematy silnika z momentami dokręcania proszę o podesłanie.
W instukcji którą podesłałęś widzę tylko głowicę a mnie bardziej chodzi o dokręcanie panewek główych i na korbach. a tam tego niestety nie ma.
Wystarczy że śruby nie są w spcyfikacji. Końcowe dokrecanie o kąt świadczy o tym że docisk glowicy nie jest regulowany przez moment dokręcania ale przez konstrukcje i materaiał śruby ( przejscie z odkształcenia sprężystego w plastyczne). Stąd też te śruby są jednorazwe z zalożenia ( rozciągają się przy dokręcaniu). Posmarowałeś olejem gwint i pod główkę...
Witam. Potrzebuję informacji z jakim momentem dokręcamy śruby?: - głowicy, - śruby wałków, - śruba koła pasowego, - śruby kolektora wydechowego, VW Crafter 2.0 CKUB 163KM 2013 rok. Dziękuję za informację.
Rolki napinające 20Nm, rolka prowadząca 50Nm, śrubę na wale 90Nm +90* Wałek rozrządu nakrętki - pierwszy etap 6nm, drugi etap dokręcić o 90* Łożyska główne na wale - 65nm Pokrywy korbowodów - pierwszy etap 30nm, drugi etap dokręcić o 120* Głowica - pierwszy etap 40nm, drugi etap 60nm, trzeci etap dokręcić o 90*, czwarty etap dokręcić o 90* (w określonej...
Witam wszystkich Szukam wszędzie ale nie mogę znaleść z jakim momentem dokręcać głowice po sprawdzeniu Silnik 2.0 TDI 114KM CAAD Montowane w VW multivan/transporter Może ktoś pomóc? Dość pilna sprawa
VW należy przy montażu głowicy założyć NOWE śruby głowicy, dokręcić zgodnie z instrukcją która nie przewiduje dokręcania śrub po przebiegu 1 tyś. km.
z zbiorniczka wyrównawczego nic nie czuć spalinami. Raczej tak jak cynio333 mówił myślałem już że może to wina korka że źle uszczelnia, ale ten stosunkowo ciężko się dokręca. A co może jeszcze być, lub jakie są jeszcze inne objawy uszczelki spod głowicy?
Wyciągnięte szpilki i nie można dociągnąć pokrywy Ja uszczelniam na silikonie Victor Reinz najlepiej mi się sprawdza w porównaniu do innych Trzeba końcówki szpilek spiłować ok 2-3mm no i dekiel dokręcać w takiej samej kolejności jak szpilki głowicy w tedy pewność że wszystko dobrze siedzi i nie cieknie.
juz tyle tego przelecialem i wszędzie jest 40 nm 60 nm i dwa razy po 90 stopni 40 NM, 60 NM, 90°, 90° Na uszczelce firmy Erling masz momenty i kolejność dokręcania. Nawet nie będę wspominał, że w tych silnikach zakłada się nowe śruby głowicy.
No więc tak. Z tyłu głowicy masz czujnik hala (w pokrywie zaworów), wymontuj go i tam montuje się blokadę wałka. Następnie z tyłu silnika (nad krawędzią gdzie przykręca się miskę olejową) masz czujnik położenia wału korbowego, należy go wymontować i w to miejsce wkłada się blokadę wału. Jak już masz poblokowane wszystko (górę i dół) to zakładasz łańcuch,...
Dziękuję za info faktycznie tak jest byłem dzisiaj u fachowca od głowic samochodowych zabrałem korbowód i powiedział to samo okazuje się, że jest nieszczelna głowica na drugim cylindrze na obu zaworach więc niepotrzebnie wyciągałem tłoki. Proszę jeszcze o info jakim momentem dokręcać śruby korbowodu ?
Po pierwsze to zobacz koło pasowe na wale, na przednim pasku rozrządu, czy jest dobrze ustawione a śruba dociągnięta! Jak kręciłeś wałem mogłeś poluzować, a wtedy... Po drugie, wycięcie w płetwie równolegle do płaszczyzny głowicy, ale mogłeś ustawiać na wałku obróconym o 180 stopni. Po trzecie koło zamachowe było na znakach, czyli pierwszy cylinder...
Jak po naciśnięciu najlepiej drewnianym trzonkiem wyczuwasz luz szklanka do wymiany. W ten sposób to nawet nowe będą do wymiany Dodano po 8 Tu robię przerwę, pozwalam usiąść uszczelce 2 do 3 godzin i 90 stopni,90 stopni, pomijam te kolejne dokręcanie na gorąco. Powiedz mi co daje czekanie 2 -3 godziny jeśli uszczelka jest w pełni stalowa w tym silniku
Witam. Posiadam samochód marki VW Polo IV (9N,9A) 1.2 6V (AWY) z 2003roku. Vin: WVWZZZ9NZ4Y093753. Chciałbym zrobić remont, gdyż nie ma ciśnienia sprężania na jednym cylindrze (przyczyna to dziura w zaworze) ale odrazu chce sprawdzić pierścienie itd.. Czy byłby ktoś tak miły i poratował mnie momentami dokręcania całego silnika? Czyli momenty dokręcenia...
Z tego co udało mi się znaleźć, to podpory wału 65Nm+90°, korbowody 30Nm+90°, głowica 4 etapy (35Nm, 65Nm, 90°, 90°) schemat na zdjęciu. Może ktoś będzie miał lepsze informacje. Jak potrzebne będzie coś więcej, to postaram się poszukać. https://obrazki.elektroda.pl/6895618500_...
A do czego Ci tam zdjęcia? Zakładasz specjalne blokady na wałki rozrządu (z tyły głowicy, od strony sktzyni bieg.), dokręcasz je śrubkami 6mm, demontujesz czujnik położenia wału korbowego, w jego miejsce wkładasz blokadę (wiertło ewentualnie 10 lub 11mm - od biedy też może być), i po takim zablokowaniu montujesz wszystkie koła, łańcuch, napinacz napinasz...
martwią mnie te pęknięcia pomiędzy gniazdami zaworowymi to normalne ,jest tak prawie w każdym diesel z vw ,sprawdz głowice na szczelność jak dobra można by przejrzeć uszczelniacze i gniazda zaworowe potem planowanie i składać ,oczywiście dynamometr i dokręcać według zaleceń producenta ,może być jeszcze wymiennik ciepła olej/ ciecz chłodząca czy chłodnica...
Witam, auto jak w temacie od nowości 53 tys km zaledwie. Wtryski cały silnik od góry zalany olejem silnikowym aż kapie po bokach. Wyczytałem że problemem jest tam łączenie pokrywy zaworowej(składa się jakby z 2 części jedna od korka wlewowego i taka wyższa,jakby, i dolna która dokręca się się do głowicy, ponoć na łączeniu ich są wycieki) i że była na...
Panie kolego oczywiście obniży się głowica w vw passacie są wyciecia w tłoku na zawory i świece żarowe ( stopień sprężania zmieni się , jak zawory nie puszczają to można zostawic ) Najlepiej porozmawiac z osobą co planuje czy jest miejsce ,i on doradzi co i jak.
Ja muszę zrobić to samo w swoim Audi A2, bo też mam ciągle mokro w dwóch świecach. Silnik 1.4 16 AUA, to praktycznie ta sama jednostka. Z jakim momentem dokręcałeś śruby w pokrywie? Dokręcanie jak typowej w głowicy - tzn od środka do brzegów w spiralę? Wymieniałeś przy okazji rozrząd, czy sam pasek? Czy złożyłeś wszystko na starych częściach? Bo czytałem,...
Dzięki za odp, tu koł rozrządu się nie dokręca. W wariatorze jest taki kołek z żółta zatyczką, ale jak przyszedł nowy wałek razem z wariatorem w całości tak włożyliśmy i wariatora nowego nie rozbieraliśmy, nie zaglądaliśmy do nowego. Jedynie ten stary rozkręciliśmy. Nie wiem jak sprawdzić w nowym bez rozbierania czy ten sworzen tam siedzi, ale no skoro...
Sam zmieniałeś uszczelkę? Czym dokręcałeś głowicę, jak to zrobiłeś i czy była ona planowana? Odpal silnik, i obserwuj czy węże robią się twarde - zazwyczaj gdy dmucha do układu chłodniczego to twardnieją węże od chłodnicy tak że nie idzie ich ścisnąć. Jeżeli są przedmuchy do układu chłodzenia to raczej też powinieneś mieć problemy z odpalaniem czy pracą...
spróbowałem zapalić samochód i złapał bez problemu lecz pracował bardzo głośno. Na pewno wyleciały kawałki tłoka z tego złącza elastycznego? Może jakaś fotka? Dziwne, że na 2 garach bez jednego tłoka i pewnie szorującą korbą zapalił bez problemu. Dodano po 16 Bo przecież jak w fabryce składają silnik to są specjalnie korbowody znaczone. Nie zamienia...
Jestem zielony. I nie wstydzę się tego. Każdy się kiedyś uczył. I tak chyba więcej potrafię, niż zwykły posiadacz samochodu. Podkładki na pewno dobrze wsadziłem. Odwrotnie przypuszczam, że wtrysk by się nie wkręcił na tyle. Wtryski wydaje mi się dociągnąłem dobrze. Boję się trochę, kiedyś miałem golfa II 1,6D i przy wymianie wtrysków mechanik ułamał...
Auto wreszcie zrobione , wszystko zamknęło się w kwocie 1300 zł z olejem. Wszystkim dziękuję za pomoc i napiszę kilka uwag gdyby ktoś to kiedyś czytał. Śruby do głowicy muszą być nowe bo stare rozciągają się w trakcie dokręcania - myślałem że to nie możliwe ale wystarczy "zapiąć" starą z nową i okazuje się że gwint nie pasuje (pasuje tylko na początku...
Żadnych silikonów - przeważnie pogarszają sprawę, tym bardziej że trzeba umieć z nich korzystać. Ja jak składam miski na silikon(na życzenie klijenta oczywiście)to robię tak: Czyszczenie,odtłuszczanie,prostowanie przy otworach(jeśli miska stalowa oczywiście). Potem przyklejam uszczelkę do samej miski czekając aż się przestanie ślizgać,ale jeszcze przed...
Witam! Postanowiłem założyć ten temat gdyż sprawa dotyczy dość popularnego silnika a mimo to w sieci ciągle niewiele informacji na jego temat. Pacjent VW Polo 1.2 6V AWY. Sprowadziłem go z pracującymi 2 cylindrami. Po oględzinach kompresja na 3 cyl - 3 bar. Tak więc głowica została zdjęta i ukazał się pięknie wypalony zawór wydechowy. Głowica została...
Cześć Wszystkim. Posiadam VW Caddy Skap 2008r; 2.0Tdi; 140HP; Kod Silnika BMM. Przebieg - 450tyś km. Olej, filtry - wymieniane regularnie co 10tyś km. Rozrząd, pompa wody itd co 80-90tyś. Zacznę od początku, możliwe że niektóre informacje mogą okazać się przydatne. Przy przebiegu 380tyś pojawił się świst/gwizd z pod maski oraz zapach spalin w kabinie....
Cześć, Przydarzyła mi się niemiła historia, otóż, wymieniałem w warsztacie samochodowym rozrząd w swoim golfie, kompletny z pompą wody, było to jakoś przed świętami 14 grudnia bodajże, odebrałem auto, wsiadłem wyjechałem za bramę warsztatu i odkręciło mi się koło pasowe napędzające alternator i pompę wspomagania. Oddałem autko z powrotem aby poprawili,...
Dzień dobry, Jako, że zbliża się przebieg jak w temacie oraz widmo przejechania dużej ilości kilometrów, chciałbym zrobić coś na zaś w moim touranku. Będzie rozrząd z pompą wody, uszczelki pompowtryskiwaczy, oraz panewki wałka rozrządu i panewki korbowodowe. W związku z tym ma kilka pytań: 1. Czy należałoby dopisać coś jeszcze do listy? 2. Ile cofamy...
https://obrazki.elektroda.pl/5377598800_... https://obrazki.elektroda.pl/3419138200_...
Mogę Ci zaproponowąć samochód :) VW polo 86c2f 1993 1.0 AAU Przebieg - w sumie to około 260 tysięcy bedzie. Samochód wyposażony w instalację gazową. Teraz z grubsza o samochodzie: Jakiś miesiąc temu robiony remont silnika tj. głowica < gniazda, uszczelniacze> uszczelka głowicy, klawiatury, pasek i takie tam podstawowe rzeczy. Silnik śmiga jak...
To nie takie proste jest. Stara śruba może nie uszczelnić prawidłowo i nie zapali. Na śrubie jest stożek do zgniatania. Za mocne dokręcenie zniszczy głowicę pompy. Moment dokręcenia to 75 Nm. A najlepiej kupić nową śrubę trójkątną.
Jak nie możesz znaleźć informacji to z rozrządem lepiej nie zaczynaj bo koszt naprawy będzie duży. Nawet jak znajdziesz info to nie znaczy że zrobisz dobrze bo np. autodata i vivid zalecają dokręcić napinacz paska w VW 1,9 tdi 45Nm a tam jest szpilka M8 i zrywasz gwint w głowicy. Pzdr.
Jeżeli nie masz zamiaru demontować wałka zrobisz to bez blokad, jeśli natomiast odkręcisz koło wałka głowicy, nie ma szans dokręcić go bez blokad.
Moge prosic csle zdjecie z dawnymi auta Tu masz całe zdjęcie https://pl.wikipedia.org/wiki/Volkswagen...
Dzień po wymieniane uszczelki pod głowicy, oczywiście glowica planowana i speawdzona szczelnosc, ucieka plyn do zera zbiorniczku i dymi na biało Dzień po wymianie uszczelki... I nie masz pomysłu co może być przyczyną... Sprawdzenie szczelności zaworów i planowanie to jedno, druga sprawa, to dokręcenie głowicy zgodnie ze sztuką.
Można dokręcić głowicę o 90 stopni. Pourywa śruby. Tam jest metalowa uszczelka. Nie obsiądzie więcej. Jak była prawidłowo dokręcona nie ma co ciągnąć.
głowica nowa, czy "nowa" z innego? śruby głowicy nowe? dokręcone zgodnie z instrukcją?
OK, czyli miękka. No niestety u mnie w mieście w każdym sklepie mają tylko metalowe, no i byłem zmuszony taką kupić. Na allegro za długo czekania. Jaką kombinacją i momentem teraz dokręcić głowicę?.
Podpowie ktoś jak dokręcić pompowtryskiwacze w VW 1,9 TDI PD silnik AJM bo 12Nm i 270stopni to zdecydowanie za dużo ?
Popraw pisownię, śruby, uszczelniacz wałka, uszczelka pokrywy wałka. Jeśli wiesz jak dokręcić głowicę, posiadasz klucz dynamometryczny i umięjętności to pewnie tak:D
Albo zwyczajnie wymiana uszczelki w stodole, nie sprawdzona i nie splanowana głowica, do tego dokręcona na "oko".
Auto miało wymienianą uszczelkę pod głowicą. Czy od tego może się "rozjechać" mapa? nie... Wszystko zostało dobrze dokręcone?, bo jeśli nie ma dobrego ciśnienia sprężania to stąd może również być problem z ciężkim odpalaniem.
Ewidentnie wygląda na pękniecie kanału olejowego w silniku, możliwe że w głowicy choć samo z siebie nie jest częstym zjawiskiem. Wypadek do tego nieprawidłowe dokręcenie głowicy mogło to spowodować. Niestety, raczej nic już z niego nie będzie, choć można zdjąć głowice, i zobaczyć czy czasem nie jest to wina tylko uszczelki.
Miałem kiedyś taką historię wywaliło mi uszczelkę pod głowicą założyłem nową dokręciłem głowicę i podobny efekt z kontrolką . Okazało się, że założyłem źle uszczelkę pod głowicą pasowała na otworki śrub ale mały szczegół kanalik ciśnienia oleju był przesunięty. uszczelkę założyłem według oznaczeń TOLS gdzie powinna być góra był dół. Może być podobnie...
Jak otworzysz maske z prawej strony masz przykręconą do bloku (albo głowicy) zbiorczą kostkę od czujników. U mnie słabo dokręcona i raz było dobrze (bo była masa) a raz nie . Skutkiem tego było że obrotomierz na max skakał rezerwa się zapalała nie pamiętam czy coś jeszcze. Powodzenia
Uszczelka wymieniona a co z głowicą? była planowana? naprawiałeś to sam?na ile Nm dokręciłeś głowice, mogło też uszczelkę wydmuchnąć a w zbiorniczku wyrównawczym jak odpalisz auto to nie robią się bąbelki jak tak to uszczelka do wymiany.
uszczelka pod głowica jest wymieniona niewłaściwie lub głowica nie była planowana w trakcie wymiany. ewentualnie jest pęknięta gdzieś głowica delikatnie co powinno się sprawdzić przy planowaniu głowicy płynu w chłodnicy ci napewno ubywa jak ci kopci na biało. ubywa ci? zmień mechanika. niech ktoś zdejmie głowice ponownie i sprawdzi głowicę czy nie jest...
Dzięki za podpowiedzi i zainteresowanie tematem. Połączenia elektryczne raczej ok ale sprawdzę. Zestaw naprawczy do pompowtrysków komplet Bosch , założyłem wszystkie nowe uszczelki między inni pod pompę vaccum. Wycieków brak silnik umyty i suchy, dlatego nowe uszczelki bo wcześniej właśnie wszystko upaprane olejem. Pompowtryski ustawione czujnik zegarowy...
Do głowicy jest dokręcony czarny plastikowy króciec i tam są dwa czuniki temperatury jeden do świec drugi na wskaźnik przełącz kluczyk na zapłon i zewrzyj drucikiem końcówki we wtyczkach kolejno sprzwdzajc skutek na desce jeżeli się podniesie to czujnik jeżeli nie to problem tkwi w liczniku przy stabilizatorze napięcia. Zdażają się obydwa uszkodzenia.
Bardzo proste zadanie. Zdejmujesz pokrywę rozrządu, z tyłu wałka jest nacięcie w które wchodzi płaskownik 5 mm, ale tylko w położeniu wałka na sprężanie 1 cylindra (jnacięcie wykonane niesymetrycznie, gdy 1 cyl. w GMP to nacięcie zgodne z płaszczyzną głowicy) koło pompy wtryskowej blokujesz długą nasadką 10 mm z zestawu kluczy ( może mało profesjonalne...
No i szok, wszystko chodziło a tu klapa nowa śruba wału nowa zębatka wszystko skręcone, 3 dni jazdy i pęka śruba zaraz przy wyjściu z wału, piasta wylęciała silnik zastukał Aż się ciśnie " ja wiedziałem że tak będzie". Teraz albo wymiana silnika, albo naprawa głowicy - i nie szukaj winnych wśród sprzedawców części. Śruba została dokręcona nie zgodnie...
Wielkie dzięki wszystkie objawy były takie jak napisałeś a ta uszczelka to mi się troche pociła i jej narazie nie wymieniałem ale widze że musze jeszcze raz wielkie dzięki. Dodano po 4 Mam jeszcze jedno pytanko czy ktoś wie na jaką siłe trzeba ustawić klucz dynamo metryczny do dokręcenia głowicy? Dodano po 1 Mam jeszcze jedno pytanko czy ktoś wie na...
Po źle poskładanym/dokręconym rozrządzie uszkodzona została głowica. Niech mechanik sprawdzi przy tobie sprężanie na cylindrach. Silnika krokowego tam nie ma, wolne obroty regulowane uchyleniem przepustnicy. Sprawdzić czy nie brudna, umyć, zrobić regulację podstawową. Najpierw trzeba dojść do ładu z mechaniką, dopiero gdy wszystko będzie sprawne, zająć...
Tak kolego kkknc pisałeś o tym w drugim poście ,zmyliło mnie to że cewka na stole działała poprawnie a raczej udawała że działa. Dzieki za wartość siły dokręcenia napinacza. A tak na przyszłość czy podpowiesz mi jak prawidłowo ustawić pompki ta maszyna musi jeszcze popracować. Wiem że pytam o wiele ale czy biały dym na zimnym silniku to mogą być uszczelniacze...
A co z tym wałkiem ?Zamienili?Poduszki silnika dokręcone?Dwumas orginał czy chińczyk?Wymieniono sam dwumas czy w komplecie ze sprzęgłem?Osłone przegubu może wymieniali???Miałem kiedyś coś takiego.Pękła osłona założyłem nową nowy smar.Po 3dniach miałem wrażenie że cała buda się rozleci podczas jazdy.Skończył się przegub.A z drugiej strony 7tysia wydane...
Pęknięte koło rozrządu - nie klinuje się na stożku - przyczyna prawdopodobna acz niespotykana często. A tak naprawdę to wina leży na dole - wybita końcówka wału, koło zębate, nieprawidłowy sposób dokręcenia śruby centralnej. Ponadto rozrząd ustawia się nie na jakieś własnoręcznie robione cechy, tylko przy użyciu specjalnych blokad, tylko wtedy będzie...
A jakim testerem było wykonywane badanie na zawartość spalin w układzie (może nie jest wiarygodny ten przyrząd)? Jak chcesz mieć pewność, że układ chłodzenia jest szczelny, to wykonaj dodatkowy test ciśnieniowy i koniec. Ubywa ale minimalnie A nie masz czasami jakiegoś małego wycieku? Wspomniany test ciśnieniowy powinien wyjaśnić, czy warto filozofować,...
Cześć Potrzebuje pomocy. Poszukuję schematu/danych do 1.6 tdi cr silnik CAYD z jakim momentem dokręcić głowicę jak i kolejność skręcania śrub. Pozdrawiam.
Miałem kiedyś coś takiego (made in china) i sprawowało się jak za tą cenę (40zł) nie źle. Dźwięk był porównywalny do grania z porządnej kasety. Trochę było tylko problemów z balansem (L,R) bo kasetka była kiepsko wycentrowana i jej głowica była za wysoko. Ale jakoś to doregulowałem. Problem był też taki że rolki chodziły za lekko, więc kręciły się szybko...
Jaką regulacje masz na myśli? Śrubą regulacyjną. Wkręcamy żeby był lekki opór i odkręcamy z powrotem o 225 stopni. Czyli pominiete podstawy.Prosze jeszcze sprawdzic blok 4 i pozycje 4 co pokazuje. ustawiałem według takiego opisu: Przebieg montażu Gniazdo w głowicy musi być idealnie czyste. Montowany pompowtryskiwacz powinien mieć prawidłowo założone...
Witam, posiada ktoś może informacje nt. momentu dokręcenia śrub w w/w samochodzie dla głowicy, wałków rozrządu oraz głównego koła pasowego przykręconego do wałka rozrządu? Oraz jeśli ktoś by dodatkowo posiadał moment dokręcenia wtryskiwaczy to byłoby fajnie :) Będę bardzo wdzięczny za odpowiedzi!
Mam problem z odpaleniem VW T5 po wykonaniu remontu. Silnik miał sporo wycieków, był wyjęty wraz ze skrzynią. Przed robotą palił i jeździł ale szału nie było (odpalał ciężko, tak jakby nie na wszystkie cylindry). Poza wyciekami paliły się kontrolki abs, esp i ta od ręcznego (!). Poprzedni właściciel wymienił głowicę na nową plus inne części - nie wiem...
Witam Niestety nie mam w Niemczech zrobienia testu zawartosci Co2 w środku chłodniczym (nawet w autoryzowanym serwisie VW. Wczoraj : 1) Wyczyściłem zacieki w narożniku silnika oraz pompy tandem. Swierdziłem mokrą dolną stronę grubego wężą (układu chłodniczego) dochodzącego pod pompę tandem - ostatnie zdjęcie pokazane powyżej (Wąż z opaską samozaciskową)...
"masay1 Powiem ci tak , producent przewidział że to auto będzie ekspoloatowane max 7 lat (takie sš dzisiaj wytyczne - przynajmniej w prasie)a potem wylšduje na złomie .Nie wolno rozkręcać wału korbowego , planować głowicy itd ty masz kupić nowe auto , stać cię ? Mamy zderzenie z Polskš rzeczywistociš . Naprawiałem takie silniki i jest to możliwe ,...
Witam otóż mam problem w seacie toledo 94'rok 1.6i + gaz levato 1generacji (silnik VW jak wiadomo) chodzi o to że zamarza mi reduktor czy mikser jak kto woli , i po oględzinach zauważyłem wyciek na wężach (słabo dokręcone opaski) po zalaniu odpowiedniego stanu płynu dalej zamarzał mi mikser gazu wiec spuściłem cały płyn i zalałem woda by szybciej sprawdzić...
Witam To i ja dorzucę tu, moje przemyślenia i doświadczenia, w temacie naprawy moich samochodów, przez profesjonalnych mechaników w warsztatach. Dodam, że od dzieciństwa naprawiałem sobie sam rowery, potem motorowery i doszedłem do dwóch maluchów ( mam na myśli fiata 126p ) które, też sam naprawiałem od początku do końca. Potem zacząłem pracować i kupiłem...
Witam. Ostatnio zauważyłem kilka razy wydostający się z wydechu biały dym, jednak było to z rana i było dosyć zimno (ok. 6 C*), nie bezpośrednio po odpaleniu tylko przejechaniu gdzieś 2 km. Już chciałem się martwić ale w kolejnych dniach białego dymu nie było. Codziennie jeździłem do pracy i wszystko było ok. Dziś padał deszcz, wracałem z pracy, po...
Witam Dziś do sprzedania mam legendę jeżeli chodzi o dynamometrię, klucz Stahlwille 730/5 6-50 NM dokręcającego lewe i prawe gwinty na wymienne głowice. Kluczy dynamometrycznych z tej serii używa KAŻDE ASO VW/ Audi/ Skoda/ Seat ! Klucz 19.11.2015r. przeszedł kompletny przegląd oraz kalibrację w Stahlwille Polska. Od tego czasu nie "kliknął" ani razu...
dokręcania głowicy schemat dokręcania głowicy dokręcania głowicy ursus
checkbox makro koszt roboczogodzina pompa oczko wodny
kodowanie kluczyka centralnego zamka kodowanie kluczyka centralnego zamka
TEAC radio internetowe – jak przywrócić usługę po wyłączeniu vTuner? Proxy, DNS, alternatywy Siemens EQ.700 grzałka nie wyłącza się – czujnik NTC, triak, przekaźnik, naprawa