Głowica 92 Nm (gwinty i łby zwilżone olejem). http://obrazki.elektroda.pl/8814520500_1... Korbowody 51 Nm (olej jak wyżej). Luz zaworów 0,22mm.
50Nm + 210°
Polecam http://at.aixam-mega-sav.com/Data/Gamme/... Pozdrawiam
Witam!Masz tu cały artykuł na ten temat.Pozdrawiam www.wrp.pl/gazeta/43/str40.pdf
Strona 31 prawa kolumna.
W załączniku serwisówka do silnika G4ED.
Witam Może pomoże: http://obrazki.elektroda.pl/6567143100_1... http://obrazki.elektroda.pl/9920547800_1... http://obrazki.elektroda.pl/2502387000_1...
Głowica 45Nm+90deg+90deg+90deg, wałki 20Nm.
W czterech etapach: 1. 40Nm 2. 60Nm 3. 90° 4. 90° https://obrazki.elektroda.pl/4580372800_...
Głowica: http://obrazki.elektroda.pl/1093323700_1... 1 etap - 25Nm 2 etap - 60° 3 etap - 60° 4 etap - 60° Wałek rozrządu: koło zębate - 50Nm=60° panewki - 8Nm pokrywa zaworów - 8Nm Panewki główne i korbowodowe też?
Proszę http://pldocs.docdat.com/download/docs-1...
1 etap 24 Nm 2 etap 49 Nm 3 etap 90° 4 etap 90° 5 etap śruba M10 58 Nm
Ciężko cokolwiek znaleźć, spróbuj poszukać serwisówki Haynes, dużo ich jest, ale trzeba po opisach posprawdzać, czy będzie pasowała do tego silnika.
prosze bardzo: http://obrazki.elektroda.net/56_12592640... Glowica: M10x1,25 = 20Nm + 40Nm + 90stopni + 90stopni + 90stopni
Wysłałem spakowane zdjęcia w wiadomości prywatnej.
10 18 29 kilo w ślimaku
wg instrukcji napraw 140-150 Nm
1----75 f/lbs (101 Nm) 2----110f/lbs(149 Nm) 3----poczekać 5 minut i jeszcze raz 110f/lbs(149 NM) 3---- dokręcić o 60 stopni kątowych.
Wszystko znajdziesz w tabeli poniżej: https://obrazki.elektroda.pl/9941401200_...
Ups całkiem zapomniałem ale tak jak pisałem pierwsze 3 etapy ok a ostatni to właśnie 90stopni.
Prosze bardzo http://obrazki.elektroda.pl/4858237800_1...
Czy poprawnie zinterpretowałem? Tak
Możesz dokręcić rura na ile chcesz, ja ci podałem dane z dokumentacji servisowej.
Proszę bardzo Wymienić śruby (Nie oliwić) Głowica cylindrów (śruby) (Tylko uszczelka niemetalowa) Etap 1 30 (Nm) Etap 2 100 ± 4 (°) Etap 3 (Odczekać 3 minuty) Etap 4 (Poluzować śruby 1 i 2) Etap 5 25 (Nm) Etap 6 213 ± 7 (°) Powtórzyć etapy 4, 5 i 6 dla śrub: 3-4, 5-6, 7-8, 9-10 Głowica cylindrów (śruby) (Tylko metalowa uszczelka głowicy cylindrów)...
1-40 NM 2-60 NM 3-90 stopni 4-90 stopni
Na zdjęciu kolejność śrub i siła.
1. 30Nm 2. 30Nm 3. 300° +/-6° nowe śruby oczywiście.powodzenia
Tak naprawdę ten silnik Deutz-a nie jest silnikiem Deutz-a. To Lombardini FOCS i ten silnik tam się nazywa LWD 1204T. Pełna dokumentacja serwisowa do tego silnika jest na elektrodzie. Wstawił ją (at)georgesgr tutaj http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Witam a czy te momenty tez dotycza silnika audi 1.8 AEB bardzo bym prosil o podpowiedz
Jeśli chodzi o momenty dokręcania to te 12-13 kilo to stanowczo za mało 20-22kGm powinno starczyć. A więc powodzenia życzę.. Szpilki i nakrętki są o twardości 8,8!!! Więc jak do 20 kg/m dojedzie to będzie cud.. Momenty po kolei to 5, 8 i 12 kg/m (oczywiście dokręcane po przekątnej!!).. Wszystko wtedy szczelne i nic się nie urwie! Co do lejącego się...
1- 34 Nm 2- 68 Nm 3- 90 stopni 4- 90 stopni
Tak te numerki od 1 do 10 to kolejność dokręcania śrub.
Wszystkie języki europejskie, ale nie po polsku Od paru lat nawet po rosyjsku. Masa tych i innych silników deutz chodzi na zakałkaziu. Musiałbym zajrzeć do dokumentacji ale z tego, co pamiętam to nić skomplikowanego dysza natryskowa przypomina kalemitkę po prostu odkręcasz i patrzysz czy działa. W dyszy jest zaworek ciśnieniowy który zamyka się przy...
-60Nm -60Nm -180°
Nowe śruby Dokręcanie 25Nm Dokręcanie 50Nm Dokręcanie 90* Dokręcanie 120* Dokręcasz od środka ruchem kulistym
Moment dokręcania śrub głowicy w tym silniku wynosi 25 Nm. Kolejność dokręcanych śrub według schematu [url=https://ww2-secure.justanswer.com/u... ]Link.
http://obrazki.elektroda.net/55_12898527... To chyba to.
W dieslach VW zaleca sie KAZDORAZOWA wymiane srub w glowicy! bo po jednym dokreceniu odksztalcaja sie plastycznie i kazde nastepne dokrecanie nie bedzie miarodajne! koszt kpl. srub z V.Reinza to 50zl.
Etap 1 : 18Nm Etap 2 : 60Nm Etap 3 : 180 stopni
Kolego, moment dokręcania głowicy wynosi od 150 do 170 Nm (15-17kgm) a luz zaworowy wynosi 0,3mm zarówno na zaworach ssących jak i wydechowych a kolejność dokręcania przedstawia obrazek poniżej. Tak jak już przedmówca napisał, nie dokręcaj na raz, kolejno 60, 110 i 170 Nm. http://obrazki.elektroda.pl/8934069000_1...
65Nm
25Nm-->45Nm-->105° dla silnika RKB, 15Nm-->40Nm-->90° dla silnika RKF kolejność: 10 4 2 6 8 7 5 1 3 9
Który rok?
Luz zaworowy na zimnym 0,30mm. Klawiatura moment 20Nm, nakrętki zabezpieczające śruby regulacyjne 16Nm.
Przy nowej uszczelce powinny być dane dot. przykrecania. Jezeli to x5 od 03-06r to kolejnosc jest taka: nowe sruby dokrecić według kolejnosci 1.40NM 2.80NM 3.Poluzować 180 stopni 4.dokręcić 50NM 5.dokrecić 90stopni 6.dokrecić 90 stopni
http://obrazki.elektroda.net/46_12274330... Powinno pomóc.P
Po spirali, od środka.
Wg. Autodaty: Głowica- wymiana śrub, 40Nm, 90°, 90°. Łożyska korbowodów- wymiana śrub, 30Nm, 90° Dane dla silnika:1.6 BGU (1T1)(03-06) 75kW(102hp)(at)5600rpm
Tak jak schemat dokręcania mówi i na tym koniec. Nic więcej nie ruszać :)
https://obrazki.elektroda.pl/7972467900_... https://obrazki.elektroda.pl/7972467900_...
schemat dokręcania głowicy etapy dokręcania głowicy renault dokręcania głowicy
praca automatyk robotyk aktywacja internet czujnik klima megane
krynica zdrój zakłócenia kablowa elektryczne
Philips PM97 – lata produkcji, historia, przejęcie przez Fluke, oscyloskop 50 MHz Audi A1 2014 – wymagana karta SD do nawigacji RMC, typy i aktywacja